Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20
De gewone Z3 heeft geen Optische stabilisatie maar digitale stabilisatie, net als de compact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 22:13

TTC

Heeft er eigenlijk iemand zijn bootloader al unlocked?
Ik was eventueel van plan dit deze avond te doen, en daarna hem te rooten.
Maar helaas werken de huidige one-click-root oplossingen niet met de Z3/Z3 Compact. (Framaroot en Easy Root tool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bootlocker is in ieder geval niet gelocked op mijn telefoon, de kans is klein dat er al een tool voor is.

In your device, open the dialler and enter *#*#7378423#*#* to access the service menu.

Tap Service info > Configuration > Rooting Status. If Bootloader unlock allowed says Yes, then you can continue with the next step. If it says No, or if the status is missing, your device cannot be unlocked.

Misschien werkt een tool die ook voor de Z1c werkt, zoals Towelroot.

@Het Leoh-Paard, dat was in Android 4.2 + Xperia telefoons nog wel apart. Met 2 vingers naar beneden schuiven vind ik ook wel handig (om direct het 2e tabblad te krijgen).

Je kunt ook de widget gebruiken met alle handige snelkoppelingen.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC

TTC

Ah toch niet? Ik dacht eerst van wel, omdat hij op de Sony site in de lijst staat van toestellen waarvan je de bootloader kunt unlocken > http://developer.sonymobi...r/unlock-yourboot-loader/
Maar dat is dan al handig, scheelt toch weer een factory reset.

Ik vrees dat die tool die je voor de Z1C gebruikte, hier niet werkt.
Ik had namelijk de Easy Root tool voorgesteld (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2784900) aan iemand op XDA voor te gebruiken, en bij hem lukte het niet. En zover ik weet gebruikt Easy Root ook de towelroot methode. Maar ik kan het wel eens met de standard towelroot app proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Het gaat gebeuren. Ik heb zojuist de Z3 compact besteld en ga mijn iPhone 5 aan de wilgen hangen. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pics or it didn't happened! >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die volgen!

Ik ben overigens wel benieuwd naar de ondersteuning voor Exhange ActiveSync in Android. Ik heb een outlook.com account en op mijn iPhone werkt dat perfect. Maar hoe zit dat met Android? Ik lees er wisselende reacties over.

En anders de boel maar weer overzetten naar mijn Gmail account.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 86020 op 26-09-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 20:46
Anoniem: 86020 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:00:
[...]

Die volgen!

Ik ben overigens wel benieuwd naar de ondersteuning voor Exhange ActiveSync in Android. Ik heb een outlook.com account en op mijn iPhone werkt dat perfect. Maar hoe zit dat met Android? Ik lees er wisselende reacties over.

Als het op IOS werkt dan werkt het zeker op Android :9

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:18
Anoniem: 86020 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:00:
[...]

Die volgen!

Recent over gestapt van Gmail naar Outlook.com.
Werkt goed hoor. Gewoon Exchange account instellen en niet de app van Microsoft uit de Play Store halen (bij die app werkt sync ene keer wel en andere keer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 10:15
Nano simkaart nog niet binnen maar net met succes mijn micro simkaart geknipt/gevijld :)
Kan ik hem toch alvast gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:53
Weet iemand of tweakers ook een review doet van dit toestel? Tweakers smartphone reviews zijn erg goed vind ik.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 15:54
Tjukkie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:36:
[...]

thnx poesmij, zal een kijkje nemen naar novalauncher
ben benieuwd hoe het bevalt :)

maargoed, het heeft me nooit iets uitgemaakt of er krassen of iets komen op mijn beeldscherm of achterkant, maar nu wou ik met deze telefoon toch wat voorzichtiger doen. Nu is het alleen dat er geen nuttige bescherming whatsoever te verkijgen is voor het toestel. is het normaal dat dat een tijdje duurt nadat de telefoon uit is? :+ uit ervaring krast het glas van sony relatief snel, vooral de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:46:
Weet iemand of tweakers ook een review doet van dit toestel? Tweakers smartphone reviews zijn erg goed vind ik.
Ik verwacht dat ze zowel de Z3 als Z3compact gaan reviewen.
Daarnaast doe ik het zelf ook. Eind oktober verwacht ik hem (pas) af te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk van wel en Arnoud Wokke liet me via Twitter weten dat ze het toestel volgens hem al op de redactie hebben. Omdat dit een concurrent van de iPhone 6 is, verwacht ik dat ze hem zeker gaan reviewen. Ze hebben er ook al een preview van gemaakt. Ik denk dat dit een zeer interessant toestel gaat worden, omdat Sony inziet dat er nog steeds veel mensen zijn die geen telefoon met een 5inch scherm of groter willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 22:51
Concurrent van de iphone 6 vind ik een groot woord.
Qua prijs is het wel een topper maar ben bang dat het beeldscherm, camera en premium feeling wat minder is. Wat gezien de prijs niet zo erg is.

Geluid en beeld stabilisatie is trouwens wel veel beter van de Z3c.

Verder heeft de Z3c geen "bend" feature wat hem behoorlijk wat punten gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
Weet iemand of de magnetische connector hetzelfde is als de Z1, Z2?
Ben namelijk opzoek naar een usb adapter zoals:
http://www.amazon.de/Magn...Anschluss-/dp/B00H2EE5ZS/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je niet voor een goedkopere variant gaan van 3-9 euro?

Hoe minder connectors ertussen zitten, des te beter.
Resultaten op Ebay
Te zoeken via: z3 compact magnetic usb

[ Voor 31% gewijzigd door Kiswum op 26-09-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garret1410 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:28:
Concurrent van de iphone 6 vind ik een groot woord.
Qua prijs is het wel een topper maar ben bang dat het beeldscherm, camera en premium feeling wat minder is. Wat gezien de prijs niet zo erg is.

Geluid en beeld stabilisatie is trouwens wel veel beter van de Z3c.

Verder heeft de Z3c geen "bend" feature wat hem behoorlijk wat punten gaat kosten.
Premium feeling? Dat mag ook wel voor 200 euro extra. En dat premium gevoel is niet meer aanwezig. Lees de review van de iPhone 6 maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC

TTC

Poesmij schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:00:
[...]

maargoed, het heeft me nooit iets uitgemaakt of er krassen of iets komen op mijn beeldscherm of achterkant, maar nu wou ik met deze telefoon toch wat voorzichtiger doen. Nu is het alleen dat er geen nuttige bescherming whatsoever te verkijgen is voor het toestel. is het normaal dat dat een tijdje duurt nadat de telefoon uit is? :+ uit ervaring krast het glas van sony relatief snel, vooral de achterkant.
Ik heb die rhinoshield front en back protectors ge pre-ordered en voor de tijd daartussen te overbruggen op ebay een paar goedkope protectors besteld. Normaal gesproken krijg ik ze volgende week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 07:46
Poesmij schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:00:
[...]

Zou het een optie zijn om een z1 compact case te gebruiken tot de tijd dat er wat soeps voor dr z3c uit komt? Iemand hier ervaring mee? Ze hebben beide ongeveer dezelfde afmetingen alleen is de z3c iets dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
@Kiswum
Die heb ik ook verschillende gezien maar hebben vaak een zwakke magneet en enige speling in de connector waardoor het contact niet al te best is. (volgens de feedback van andere gebruikers)

Maar de connector van de Z1, Z2 zijn dus hetzelfde als de Z3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544006

hoi zit nog erg te twijfelen tussen de z2 en z3 compact. Aangezien prijs nu hetzelfde zijn maar Z2 groter scherm. Z3 compact = nieuwer. Maar allemaal dezelfde specs, behalve dat de Z3 2,5ghz heeft tegenover 2,3ghz maar dat is maar 300mhz verschil..

Iemand advies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:23
Ik ben sowieso van plan om een review te maken hiervan, maar Tweakers zoals Kiswum en anderen die wat bekender zijn schrijven echt goede reviews, dus als je goede informatie wilt, wacht op hen.

Ik zal mijn best doen om het te reviewen, maar verwacht geen gedetaillieerde graphs, professionele kleurmetingen en dergelijke. Gewoon eerder een kritische kijk, waarbij de eerste maanden ik onbetrouwbaar ben omdat ik een roze bril op heb die pas na een maandje of twee weg gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uthar schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:22:
@Kiswum
Die heb ik ook verschillende gezien maar hebben vaak een zwakke magneet en enige speling in de connector waardoor het contact niet al te best is. (volgens de feedback van andere gebruikers)

Maar de connector van de Z1, Z2 zijn dus hetzelfde als de Z3?
Ik heb nu de kabel van de z1c erin zitten via mijn pc en hij laad momenteel gewoon op (hij is 2% gestegen in een paar minuten,). Ik heb deze kabel 6 maanden geleden op Ebay besteld voor een 5,49 via de webwinkel phones-gadgets.
Wat ik toen merkte was dat hij alleen ideaal is als hij op een vaste plek blijft liggen, zoals je bureau. Ik weet niet of je de telefoon in een houder kunt plaatsen, de connector kan dan denk ik los trillen.
Hij schiet bij de z1c redelijk snel los als je de telefoon vanuit bed gebruikt. Bij mijn Z3c lijkt hij echter wel iets sterker te werken, maar dat moet/en zal ik nog goed testen.

Conclusie, het werkt ook met een z1c kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:23
Anoniem: 544006 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:25:
hoi zit nog erg te twijfelen tussen de z2 en z3 compact. Aangezien prijs nu hetzelfde zijn maar Z2 groter scherm. Z3 compact = nieuwer. Maar allemaal dezelfde specs, behalve dat de Z3 2,5ghz heeft tegenover 2,3ghz maar dat is maar 300mhz verschil..

Iemand advies??
Ik zat zelf ook met dit dillemma. De Z3 Compact (en de normale Z3) zijn zuiniger met de batterij en hebben een helderder scherm, maar de Z2 heeft wel een 1080p scherm en is veel goedkoper dan de Z3. De Z3 en Z3 Compact zijn iets waterdichter en zouden beter in je hand liggen, maar persoonlijk had ik toch een voorkeur voor de oude rand. De Z3 en Z3C hebben ook een hoger geklokte GPU, maar de Z3C heeft weer maar 2GB RAM, hoewel dit in lijn is met de 720p scherm.

Het zeer om de formfactor en wat je eigenlijk echt wilt hebben. Ik heb mijn Z3 order omgeruild voor een Z3 Compact omdat ik klein toch goed vind, en vergeleken met het scherm van mijn Galaxy Nexus maar 0.05 inch omlaag gaat (iets meer dan 1mm). Klein maar fijn.

Beslis voor jezelf, zou ik zeggen. Qua specs doen ze elkaar niet onder, de Z2 heeft ook een goede batterijduur, alles heeft front-facing speakers en alles is waterdicht. Als je voor groot wilt gaan is de Z2 zeker prima, als je voor groot en nieuw wilt gaan is de Z3 prima, als je voor klein en krachtig gaat, is de Z3 Compact prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Tjukkie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:44:
Nog een probleem waar ik tegenaan loop, waar jullie misschien raad mee weten: het scherm van de Z3C is niet veel kleiner dan mijn HTC One, maar er past VEEL minder op een homescreen. Dit komt deels door de onbenutte ruimte aan de bovenzijde waar eerst de google search bar zat en aan de onderzijde wordt ook een stuk niet efficient benut. Dit vind ik erg jammer, omdat widget zoals deze agenda, minder informatie kan vertonen.

Zijn hier oplossingen voor of moet ik gaan rooten hiervoor?

[afbeelding]
Welke agenda widget is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Uthar schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:54:
Weet iemand of de magnetische connector hetzelfde is als de Z1, Z2?
Ben namelijk opzoek naar een usb adapter zoals:
http://www.amazon.de/Magn...Anschluss-/dp/B00H2EE5ZS/
Deze zal passen?
http://www.mijn-gadgets.n...a-Z1-L39H-XL39H.html.html

De connectors van de z1c zijn toch even groot als die van de z3c?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
@Kiswum
Bedankt voor de info.

@AtlAntA
Ja die van z1c werken blijkbaar ook voor de z3c :) Zie bericht Kiswum. Ik ga nu eens even rondkijken welke ik ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Uthar schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:17:
@Kiswum
Bedankt voor de info.

@AtlAntA
Ja die van z1c werken blijkbaar ook voor de z3c :) Zie bericht Kiswum. Ik ga nu eens even rondkijken welke ik ga aanschaffen.
'
Daar ben ik al een groot gedeelte van de avond mee bezig en ik kom steeds weer bij hong kong aanbieders op ebay uit die er 35 dagen over doen. Op de website van mijn-gadgets kan ik geen actuele voorraad status vinden.

Het liefst zou ik die dingetjes bij een gerenommeerde Nederlandse webshop oid bestellen maar die kan ik niet vinden. Als iemand tips heeft dan graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Hebben jullie ook last van wifi verbinding als je een tijd internet dat hij daarna geen pagina's kan laden? Dan moet ik wifi even uit en weer aan doen en dan doet hij het weer goed. Ook bij bijvoorbeeld. YouTube filmpjes.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@AtlAntA, 1e hit met mijn zoekopdracht op ebay.nl:

BLACK Magnetic Charger Adapter USB Cable For Sony Xperia Z3 Z3 Compact
EUR 3,78
+EUR 2,75 verzending

Van Verenigd Koninkrijk

3e hit:

New Magnetic Power Charger Adapter USB Charging Cable Lead Cord For Sony Xperia

EUR 3,83
+EUR 2,55 verzending

Van Verenigd Koninkrijk

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
R2 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:12:
[...]

Welke agenda widget is dit?
Business cal agenda, ik vind hem fijn omdat hij compact is een veel info laat zien.

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-06 20:05
Heeft iemand al een goede doorzichtige case gevonden voor de z3c? (die ook op de oplaaddock past)

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

• AtlAntA
Kiswum schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:37:
@AtlAntA, 1e hit met mijn zoekopdracht op ebay.nl:

BLACK Magnetic Charger Adapter USB Cable For Sony Xperia Z3 Z3 Compact
EUR 3,78
+EUR 2,75 verzending

Van Verenigd Koninkrijk

3e hit:

New Magnetic Power Charger Adapter USB Charging Cable Lead Cord For Sony Xperia

EUR 3,83
+EUR 2,55 verzending

Van Verenigd Koninkrijk
Dankjewel maar door redenen mijd ik ebay liever. Er schijnt ook nogal kwaliteits verschil te zitten in de verschillende connectoren. En dat komt grotendeels door de kracht van de magneet die de connector op zijn plaats houdt. De beste zou moeten zijn: http://magnector.com/?pro...y-xperia-magnetic-adapter

edit: Is de notificatie led multi color en instelbaar? Blauw facebook, groen whatsapp etcetera.

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 27-09-2014 00:07 ]

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:07
AtlAntA schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:05:
edit: Is de notificatie led multi color en instelbaar? Blauw facebook, groen whatsapp etcetera.
Ja!

[ Voor 104% gewijzigd door spawnagain op 27-09-2014 02:21 ]

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:07
teiltjemetromme schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:46:
Hoe ziet de geheugenverdeling eruit van de telefoon? Op mijn Xperia p van 16gb heb ik 2 gb 'apparaatgeheugen' en 11,26 gb interne opslag. Geen idee wat het verschil daarin verder is, maar soms zeurt ie dat er te weinig ruimte is voor apps enzo
Dat was op mn Xperia S ook. Bij de Z3c is het 1 ruimte van 16GB. Dus die problemen zijn verleden tijd. 8)
[...]

Dankjewel maar door redenen mijd ik ebay liever. Er schijnt ook nogal kwaliteits verschil te zitten in de verschillende connectoren. En dat komt grotendeels door de kracht van de magneet die de connector op zijn plaats houdt. De beste zou moeten zijn: http://magnector.com/?pro...y-xperia-magnetic-adapter

Ik was in de veronderstelling dat je Hong Kong wilde vermijden i.v.m. de wachttijden. Vandaar mijn links voor kabels uit Engeland, deze zijn er binnen enkele dagen ook voor de helft van de prijs. De kans op storingen is eigenlijk altijd groter bij het gebruik van opzetstukjes.
Ik heb mijn magnetische connector vannacht gebruikt en hij heeft het prima gedaan. Ik heb het gevoel dat de connector beter op de Z3c matched dan op de Z1c. Hij blijft iets stabieler (maar het is nog steeds niet aan te raden om de telefoon vast te houden terwijl hij oplaad, de connector kan nog steeds losschieten)

Notificatieled kan diverse kleuren weergeven, maar je kunt dit (naar mijn weten) niet aanpassen bij instellingen van je telefoon. Per app zou je dit moeten aanpassen. Ik heb het gecontroleerd bij: Oude versie FB, Whatsapp, mail, FB paginabeheer, Xabber, Twitter. Alleen Whatsapp geeft je de mogelijkheid om je LED aan te passen.
Kleuren die ik tot nu toe heb gezien:
Facebook = Blauw
Mail = wit
Whatsapp = wit, maar in te stellen als groen
Accu bijna leeg = rood, 90% of hoger is groen (tijdens het opladen)

LED zit links bovenin de hoek van je telefoon.

• AtlAntA
Kiswum schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:58:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat je Hong Kong wilde vermijden i.v.m. de wachttijden. Vandaar mijn links voor kabels uit Engeland, deze zijn er binnen enkele dagen ook voor de helft van de prijs. De kans op storingen is eigenlijk altijd groter bij het gebruik van opzetstukjes.
Ik heb mijn magnetische connector vannacht gebruikt en hij heeft het prima gedaan. Ik heb het gevoel dat de connector beter op de Z3c matched dan op de Z1c. Hij blijft iets stabieler (maar het is nog steeds niet aan te raden om de telefoon vast te houden terwijl hij oplaad, de connector kan nog steeds losschieten)

Notificatieled kan diverse kleuren weergeven, maar je kunt dit (naar mijn weten) niet aanpassen bij instellingen van je telefoon. Per app zou je dit moeten aanpassen. Ik heb het gecontroleerd bij: Oude versie FB, Whatsapp, mail, FB paginabeheer, Xabber, Twitter. Alleen Whatsapp geeft je de mogelijkheid om je LED aan te passen.
Kleuren die ik tot nu toe heb gezien:
Facebook = Blauw
Mail = wit
Whatsapp = wit, maar in te stellen als groen
Accu bijna leeg = rood, 90% of hoger is groen (tijdens het opladen)

LED zit links bovenin de hoek van je telefoon.
Vriendelijk bedankt voor je uitgebreide reactie. Nu rest mij niks anders dan de rest van de ochtend te wachten tot het toestel bezorgd wordt. ;)

Graag gedaan en sterkte met wachten, de uren druppelen langzaam voorbij ;)

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 15:40
teiltjemetromme schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:05:
Heeft iemand al een goede doorzichtige case gevonden voor de z3c? (die ook op de oplaaddock past)
Ik ben gisterenmiddag heel even in de winkel geweest en heb een aantal flipcovers geprobeerd van de z1 compact. En dit werkt helemaal, op de camera button na. Die zit bij de Z3C blijkbaar net iets lager (of was het hoger?) maar als je het gaatje 2/3 mm groter snijdt, past het wel. Dus misschien is dit met andere cases ook.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06 22:51
Anoniem: 86020 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:13:
[...]

Premium feeling? Dat mag ook wel voor 200 euro extra. En dat premium gevoel is niet meer aanwezig. Lees de review van de iPhone 6 maar eens.
Ik bedoelde eigenlijk dat Tweakers de Z3c niet met de Iphone gaat vergelijken en dan de Z3c minder punten geeft omdat de Iphone6 beter is.

De Z3c is gewoon een toestel op zichzelf en voor het geld (denk dat hij nog wel in prijs zal zakken) gewoon heel goed is. Wat mij betreft is hij qua prijskwaliteit zelfs hartstikke goed.

Ik zeg maar zo dat de beste smartphone, de smartphone is die bij je past.

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Hm ga hem dit weekend bestellen, groen of wit..... ik ben er nog niet uit.

Garret1410 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:28:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk dat Tweakers de Z3c niet met de Iphone gaat vergelijken en dan de Z3c minder punten geeft omdat de Iphone6 beter is.

De Z3c is gewoon een toestel op zichzelf en voor het geld (denk dat hij nog wel in prijs zal zakken) gewoon heel goed is. Wat mij betreft is hij qua prijskwaliteit zelfs hartstikke goed.

Ik zeg maar zo dat de beste smartphone, de smartphone is die bij je past.
Ik verwacht ook niet dat ze een vergelijking gaan doen. Dat kan eigenlijk ook niet, omdat het twee heel verschillende toestellen zijn. In de review van de Z1 Compact maakten ze wel een korte vergelijking, maar dat kwam alleen omdat je voor een toestel met kleiner scherm tot voor kort aangewezen was op een iPhone, omdat er in de Android wereld geen toestellen met kleine schermen waren en wel High End specificaties hadden.

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 11:18

Fordman

Fordman

Bezig mij te oriënteren op een nieuw toestel om mijn G2 op te volgen. De snelheid van mijn huidig toestel is top maar het formaat is voor mij de reden om serieus te kijken naar de Z3c. Ik meen in een review gelezen te hebben om het toestel net als de G2 wakker te kunnen maken dmv knock-on, kan iemand dat bevestigen en of dat ook goed werkt?

The One And Only

Volgens mij hebben jullie de iPhone 6 review niet volledig gelezen. Rara welke telefoon bij de alternatieven staat ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 27-09-2014 12:22 . Reden: typo ]

• Floyt
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06 12:09
Fordman schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:19:
Bezig mij te oriënteren op een nieuw toestel om mijn G2 op te volgen. De snelheid van mijn huidig toestel is top maar het formaat is voor mij de reden om serieus te kijken naar de Z3c. Ik meen in een review gelezen te hebben om het toestel net als de G2 wakker te kunnen maken dmv knock-on, kan iemand dat bevestigen en of dat ook goed werkt?
Knock on werkt prima op de Z3Compact!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:00
Beetje jammer dat je nog steeds niet (Ultra) Stamina mode kan aanzetten via Smart Connect. Zou dit 's nachts willen activeren.

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:51
Kiswum schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:22:
Volgens mij hebben jullie de iPhone 6 review niet volledig gelezen. Rara welke telefoon bij de alternatieven staat ;)
Idd, die 2 zijn prima te vergelijken. IPhone is weinig voor veel. Z3c is veel voor weinig 😊

Mijn Z3 Compact is geleverd. Eerste indruk: erg mooi toestel en ligt zeer fijn in de hand. Hij is maar een fractie groter dan mijn iPhone 5. Ik heb wel even een vraag. Als ik mijn outlook.com account instel, dan lijkt hij maar 1 agenda te synchroniseren. Klopt dat?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

@Hipocrates, wat ik weet van het verleden, is dat je alleen handmatig naar een andere agenda/gedeelde map kunt. Je kunt echter wel meerdere mail accounts instellen en ervoor zorgen dat je alleen de agenda daarvan gebruikt/synchroniseerd.

Thnx CLB!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
hopelijk kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag: sinds Android 4.3 (JB) is het mogelijk om oproepen te blokkeren dmv een blacklist. Dit kan ik nergens vinden in de telefonie app, heeft sony dit eruit gesloopt?
Durf ik niet te zeggen zo expliciet, zijn wel genoeg third-party-apps die die functionaliteit aan boord hebben.

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Net even bij Mediamarkt Dordrecht geweest en daar hadden ze onverwachts al de zwarte en witte Z3 compact ter bewondering liggen! Nu zeker bestellen :), prachtapparaat en lekker snel!
@Jordi.c

Standaard is het niet aanwezig. Er is bij mij echter de app AVG antivirus Pro meegeleverd. Deze app ziet Eye-info van Sony zelf, als malware....

Maar goed, je kunt bij Privacy ervoor kiezen om oproepen te blokkeren. Ik denk echter dat je alleen mensen kunt blokkeren die in je telefoonboek staan of die je een keer hebben gebeld.

Bij mijn Xiaomi was het zo dat privé nummers automatische werden geblokkeerd en mijn voicemail kregen. Dat soort dingen kun je volgens mij niet instellen.

• jordi.c
  • Laatst online: 03-11-2023
Dank!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Tot nu toe zeer te spreken over de batterij! Gisteren rond 13:00 uur binnen gekregen rond de 60%. Toen zo hard mogelijk geprobeerd om de telefoon helemaal leeg te krijgen. Rond 19:00 uur was de batterij helemaal leeg. Toen weer tot 100% opgeladen en was die vol rond 21:00.

Sinds die tijd is die van de lader af en heb nu nog 50% batterij over. heeft wel van 00:00 tot 08:30 op vliegtuigmodus gestaan. maar over de totale tijd heeft het scherm voor bijna 3,5 uur aangestaan. Hieronder de screenshots

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/11mgbqe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/23rn9zb.jpg

• TTC

TTC

[...]

Ik heb effectief die Magnector kabel gekocht en gisteren aangekregen. De magneet is echt wel zeer sterk, je kan het toestel zelfs aan de kabel laten hangen in de lucht.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Floyt schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:56:
[...]

Knock on werkt prima op de Z3Compact!
Waar heb je dat gevonden in de instellingen?

Edit: bij weergave. Vraagt knock on eigenlijk veel batterij?

[ Voor 13% gewijzigd door tweegroenethee op 27-09-2014 16:05 ]

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben vandaag een paar winkel langs geweest, maar helaas hadden ze nergens de Z3 compact. Wel heb ik even kunnen spelen met de Z1 compact.

Uiterlijk verschillende deze nauwelijks toch? De rand is iets anders en het scherm is wat groter.

Wat ik mij vooral afvraag is hoe de camera is, met name hoe snel je foto's kan maken? Is na het klikken de foto direct genomen of duurt het even, net zoals bij de reguliere Sony camera's? Foto's zijn dan wel van goede kwaliteit, maar je moet dus 1 a 2 seconde wachten.

Kan iemand mij hier iets over vertellen?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Heb hem sinds vanmiddag binnen. Wat een heerlijk toestel, echt geweldig.

Foto's kun je heel snel maken. Vanuit dit topic kan ik inderdaad binnen 2 seconden een foto maken. Als je hem op burst zet is hij zelfs zo snel dat ik het niet voor elkaar krijg om maar 1 foto te maken 8)7

Is er trouwens een snelle manier om bij de batterij stats te komen? Nu moet ik 3 menu's door.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 15:38
Ik heb vandaag mn witte ook binnengekregen (dagje vertraagd). Valt me toch een beetje tegen om alles weer opnieuw te moeten installeren. Apps gaan wel automatisch, maar de inhoud van de apps helaas niet.
Tevens wil mn nieuwe simkaart niet activeren :(

Maakt trouwens erg mooie foto's! Iemand de gps al uitgeprobeerd?

• tijs67
  • Laatst online: 20-06 12:28
remanus schreef op donderdag 25 september 2014 @ 06:41:
[...]

Ja ik heb het originele Sony dock. Het is gewoon een plastic blokje met wat anti slip rubber er onder. Zeer licht, en voelt alsof veel geld betaal voor niet zoveel :) . Maar ik wou geen gedoe met het klepje, en ook geen gedoe met imitatie dat het net niet past.
Klopt het dat er geen (usb) kabel bij de DK48 zit? Dus alleen het laadblok met 4 inzetstukjes?

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-05 09:55

A-J

Vandaag mijn Z3 compact binnen gekregen. Zeer tevreden :) Wel ff wennen na 6jaar iphones te hebben gehad.
Wat ik wel jammer vind is dat je moet stoeien met het klepje idd om op te laten. Iemand suggesties voor een dock / magnetische USB kabel die op de Z3 compact past? Ik vind alleen maar accessoires voor de Z1 en Z2.

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

A-J schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:40:
Vandaag mijn Z3 compact binnen gekregen. Zeer tevreden :) Wel ff wennen na 6jaar iphones te hebben gehad.
Wat ik wel jammer vind is dat je moet stoeien met het klepje idd om op te laten. Iemand suggesties voor een dock / magnetische USB kabel die op de Z3 compact past? Ik vind alleen maar accessoires voor de Z1 en Z2.
Is geen probleem, de Z3 gebruikt dezelfde magnetische aansluiting als de Z1, Z1 Compact en Z2. Alleen die van de originele Z is anders, dus als je een Z1/Z2 kabel koopt zit je goed :)

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
tijs67 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:26:
[...]

Klopt het dat er geen (usb) kabel bij de DK48 zit? Dus alleen het laadblok met 4 inzetstukjes?
Ik denk het wel, er zat bij mij ook geen usb kabel bij. Vond dat dus ook karig voor 30 euro.

• Too5
A-J schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:40:
Ik heb er eentje van ebay. Als ie binnen is laat ik weten (via het accessoires topic ;)) hoe die bevalt.

Anoniem: 623785

Hey, ja ik heb m vandaag dus gekocht. Geweldig toestel, 1 mega domper alleen, het scherm is in mijn broekzak gebroken. Ik zat op de bank, met de telefoon in de rechter voorzak van mijn broek, ik haal hem er uit, flinke barst.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2nkqfbl.jpg
Ik zal maandag t-mobile gaan bellen om hem te laten vervangen. Ik twijfel alleen tussen de waarheid vertellen: hij is gewoon uit zichzelf gebarsten. Of liegen: ik heb hem kapot binnen gekregen.

Hebben jullie misschien ervaring/tips hiermee?
Thanks,

• Too5
Wow, dat is ronduit k*t! Geen inboedelverzekering waar het onder kan vallen? Licht je de boel niet op, maar toch een nieuwe (of heel scherm).

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12

Christiano007

Ich bin der champion

Anoniem: 623785 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:
Hey, ja ik heb m vandaag dus gekocht. Geweldig toestel, 1 mega domper alleen, het scherm is in mijn broekzak gebroken. Ik zat op de bank, met de telefoon in de rechter voorzak van mijn broek, ik haal hem er uit, flinke barst.
[afbeelding]
Ik zal maandag t-mobile gaan bellen om hem te laten vervangen. Ik twijfel alleen tussen de waarheid vertellen: hij is gewoon uit zichzelf gebarsten. Of liegen: ik heb hem kapot binnen gekregen.

Thanks,
:( Dat is echt zuur. Misschien contact opnemen met Sony zelf?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Christiano007 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:12:
:( Dat is echt zuur. Misschien contact opnemen met Sony zelf?
T-mobile is de verkoper, dus daar moet je in eerste instantie zijn.

• AtlAntA
TTC schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:28:
[...]

Ik heb effectief die Magnector kabel gekocht en gisteren aangekregen. De magneet is echt wel zeer sterk, je kan het toestel zelfs aan de kabel laten hangen in de lucht.
OK top! Waar heb je de connectors besteld als ik vragen mag?

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:23
AtlAntA schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:19:
[...]

Ik ben ook benieuwd, mijn magnetic cable vanuit eBay is erg zwak...

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 07:46
Moet zeggen dat ik zeer tevreden over de camera ben. Alleen de superior auto mode ben ik niet zo'n fan van. Deze laat plaatjes er nogal 'koud' uitzien. Beter wordt het als je op manual mode speelt met de witbalans zoals ook al in sommige reviews naar voren komt. Zie het verschil :)

Superior auto
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/29e0vwp.jpg
Manual
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2564j0m.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Hanky74 op 27-09-2014 21:21 ]

@Snoeq, dit is gewoon garantie, zonder valschade mag dit echt niet gebeuren! Weer aanbieden bij T-Mobile en als zij geen valschade constateren, dan moeten ze volgens mij een nieuwe meegeven.
Een telefoon mag niet op deze manier kapot gaan in je broekzak.
Probeer echt op je strepen te staan, want je wordt gegarandeerd weggestuurd met een schatting van de kosten.

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:36
AtlAntA schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:19:
[...]

Ik heb ze hier (of evt deze). Kan bevestigen dat deze prima werken.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
MerijnB schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:01:
[...]

Ik heb ze hier (of evt deze). Kan bevestigen dat deze prima werken.
Zullen we hier [Sony Xperia Z3 Compact] Accessoires verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:30
Hallo,

Misschien een stomme vraag maar in de specificaties staat 2 gb ram.maar kijk ik in programma staat 1.67 gb. Ik dat normaal?

Hier een foto. Maar dat lukt me niet een foto bij te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floyt
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06 12:09
Daan87423 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:51:
[...]

Waar heb je dat gevonden in de instellingen?

Edit: bij weergave. Vraagt knock on eigenlijk veel batterij?
Bij instellingen /weergave / tik om te activeren aanvinken. De functie kost volgens mij niet veel extra energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Floyt schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:14:
[...]

Bij instellingen /weergave / tik om te activeren aanvinken. De functie kost volgens mij niet veel extra energie.
En die functie werkt best goed maar ik moet mezelf zo nu en dan wel een beetje dwingen om het te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 06:15
Wat opmerkingen na de telefoon 2-3 dagen gehad te hebben (als vervanging van een Nexus 4).

Over het algemeen ben ik er zeer tevreden mee, het volgende is dus hooguit 'nitpicking'.
  • Scherm-kleuren: witpunt is inderdaad te blauw, maar correctie in instellingsmenu gaat echter redelijk. Verder is helaas de kleursaturatie mij, ook bij standaardinstellingen, echt te hoog (zoals ook uit de CIE plots uit sommige reviews kwam). Sony gaat hiermee helaas, net als de Koreanen, voor het 'wow' effect. Credit where credit is due: Apple heeft z'n schermen altijd netjes neutraal gecalibreerd.
  • Scherm-helderheid: de automatische licht-sensor gebaseerde helderheidsaansturing vind ik iets te donker, ook bij maximale instelling.
  • Behuizing: mooi en solide, maar erg 'slippery', vooral door de combinatie van glazen achterkant en hard plastieke (en dus weinig grip biedende) zijkant. De Nexus 4 heeft ook een glazen achterkant maar had een rubberen zijkant waardoor deze goed zonder hoesje te gebruiken was. Conclusie: hoesje bestellen.
  • Sony skin: ben een grote 'stock' Android fan, maar Sony's skin viel mij mee. De helft van de apps is of te deinstalleren of te 'disablen' (waardoor deze in de applist verdwijnen). Sommige functies hebben ook toegevoegde waarde, zoals de Stamina modes, Bluetooth gebaseerde unlock, etc. Toch vriendelijk verzoekje aan Sony - volgende keer nóg minder skinning, of je strakker aan de Google UI guidelines houden. Vooral het font (geen roboto), de toggle- en slider-elementen wijken van Google's UI af.
  • Sony lockscreen: helaas niet aan te passen. Op zich niets mis mee, behalve dat Spotify op mijn Nexus 4 de albumart schermvullend toonde op het lockscreen - dat zag er erg mooi uit. Op mijn Z3C is Spotify een kleine widget met een albumart icoon. Beetje jammer dus.
Verder erg mooi toestel met inderdaad lange akku en veel kleine handigheden (waterdicht, FM radio met meer dan redelijke ontvangstkwaliteit). Camera heb ik nog niet goed kunnen testen.

UPDATE:
  • 'Sound on touch' is te luid/opvallend, zonder aparte volume regeling. Nexus 4 (of stock Kitkat) heeft een subtieler 'klik'-geluid wat net voldoende feedback geeft zonder te storen.
  • De sony camera app heeft, IMHO en in tegenstelling tot de opmerkingen uit sommige reviews, een mooie en duidelijke user interface. Op dit punt vind ik juist de stock Android camera app slechter - onduidelijke symbolen en teveel 'auto-hide' van UI elementen waar ik maar niet goed aan kan wennen.
  • Wide angle front-en back camera! Goed gedaan Sony.

[ Voor 12% gewijzigd door saturn21 op 28-09-2014 09:02 . Reden: Updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiswum schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:23:
@Hipocrates, wat ik weet van het verleden, is dat je alleen handmatig naar een andere agenda/gedeelde map kunt. Je kunt echter wel meerdere mail accounts instellen en ervoor zorgen dat je alleen de agenda daarvan gebruikt/synchroniseerd.

Thnx CLB!
Ik heb het al uitgevogeld. Het werkt gewoon. In de agenda app kun je aangeven welke agenda's je wilt zien. Hij synchroniseert ze netjes allemaal.

Ik moet wel erg wennen aan de interface na 2 jaar met een iPhone gewerkt te hebben. iOS heef toch wat eer eenheid qua instellingen en waar je alles kunt vinden. Wat ik persoonlijk een groot nadeel vind is dat Whatsapp media op je telefoon blijft bewaren. In iOS kun je dat uitzetten.

Toestel zelf bevalt tot nu goed. Hij is snel en blijft snel ook als je veel dingen tegelijk doet. Qua snelheid voelt hij iets sneller aan dat mijn iPhone 5. Gisteren op een feestje foto's gemaakt in het donker en ook wat filmpjes gemaakt. Die zijn goed. Ik zal proberen om het toestel na nog een aantal dagen gebruik te reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:10
Anoniem: 623785 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:08:
[afbeelding]

Thanks,
Ik ben erg benieuwd naar het vervolg. Hoop niet op dezelfde problemen als met de Z1 (zie kassa).. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 13:28
saturn21 schreef op zondag 28 september 2014 @ 08:40:
  • Scherm-kleuren: witpunt is inderdaad te blauw, maar correctie in instellingsmenu gaat echter redelijk. Verder is helaas de kleursaturatie mij, ook bij standaardinstellingen, echt te hoog (zoals ook uit de CIE plots uit sommige reviews kwam). Sony gaat hiermee helaas, net als de Koreanen, voor het 'wow' effect. Credit where credit is due: Apple heeft z'n schermen altijd netjes neutraal gecalibreerd.
Heb je al een geprobeerd de "X-Reality for mobile" optie uit te zetten? Dit boost (ik meen alleen in bepaalde apps) de saturatie behoorlijk als het aan staat.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
Hallo,

Een vraag over het geheugen.als ik bij passen toestel info kijk zegt die dat de ram maar 1.67 gig is.

Alleen volgens de specificaties zou het twee zijn.

Hebben jullie dit ook of klopten iets bij mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:52
vishengel schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:57:
Hallo,

Een vraag over het geheugen.als ik bij passen toestel info kijk zegt die dat de ram maar 1.67 gig is.

Alleen volgens de specificaties zou het twee zijn.

Hebben jullie dit ook of klopten iets bij mij niet?
Dat komt doordat Android ook van het ram gebruik maakt. Hetzelfde met het geheugen wat niet echt 16 vrije GB is, ook door Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
Super bedankt voor de uitleg. Fijn te horen dat jullie ook maar 1.67over houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook besteld, zal waarschijnlijk morgen of overmorgen geleverd worden. Dan meteen door naar Vodafone voor een wel passende simkaart. Besteld bij belsimpel.nl vanwege de headset. Daar verwacht ik weinig van qua geluidskwaliteit, maar 'gratis' en draadloos is toch meegenomen.

De keuze voor dit toestel was een no-brainer voor mij. Ik heb al een Xperia T en hou wel van het 'black slab' design. Groter dan dat hoeft van mij ook niet, aangezien mijn telefoon in een broekzak moet passen. Dat zie ik niet comfortabel gebeuren met een Z3-formaat.

Het enige nadeel is dat ik nooit een hoesje heb gebruikt voor mijn telefoons. Ze hebben het allemaal zonder krassen of barsten uitgehouden, van een Panasonic G520 in een grijs verleden tot een Xperia T nu. Bij de Z3 heb ik echter in die paar dagen al een aantal foto's gezien van gebarsten glas voor of achter, dus ben ik bang dat ik er iets omheen zal moeten doen. Jammer, dan is het compacte er meteen een beetje af. Suggesties zijn welkom, misschien dat ik wegkom met alleen tempered glass screen protector?

* Bundin wacht verder bericht over de orderstatus af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziny
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-09-2024
Is dat aanbod met de headphones nog steeds geldig? Ben namelijk ook van plan deze gsm aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:27

Sorbo

Uw hulp in huis!

ziny schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:15:
Is dat aanbod met de headphones nog steeds geldig? Ben namelijk ook van plan deze gsm aan te schaffen.
Belsimpel is de enige winkel die m nog aanbiedt, tot 1 oktober. Als je m dus nog wil met headset moet je snel zijn ;)

Edit: Oeh, typhone gemist. Nou ja, bij Typhone én Belsimpel dus :D

[ Voor 9% gewijzigd door Sorbo op 28-09-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:01
Bij Hi ook nog steeds met headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
@ Bundin, de headset heeft me in positieve zin verbaasd. Ben er erg blij mee en ga 'm ook niet verkopen. Met hardlopen al effectief gebleken en zal m volgende maand in het vliegtuig ook meenemen.
Hou ook niet van hoesjes, maar ben bij deze ook huiverig. Het toestel is zeer glad, waardoor het overal vanaf glijdt. Ik zou balen als ik er een barst in zou krijgen.

@ Sorbo, Typhone heeft 'm ook en een tientje goedkoper dan belsimpel. Tevens geen einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Too5 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:21:
@ Bundin, de headset heeft me in positieve zin verbaasd. Ben er erg blij mee en ga 'm ook niet verkopen. Met hardlopen al effectief gebleken en zal m volgende maand in het vliegtuig ook meenemen.
Hou ook niet van hoesjes, maar ben bij deze ook huiverig. Het toestel is zeer glad, waardoor het overal vanaf glijdt. Ik zou balen als ik er een barst in zou krijgen.

@ Sorbo, Typhone heeft 'm ook en een tientje goedkoper dan belsimpel. Tevens geen einddatum.
Ik ben ook best blij met de headset. Geluidskwaliteit is erg goed. Ik ben vooral onder de indruk van de lage tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Ik heb hem vrijdag bij Coolblue besteld en kreeg, tot mijn verbazing, ook de headset er gratis bij.

EDIT: weet iemand dit misschien?
Is er trouwens een snelle manier om bij de batterij stats te komen? Nu moet ik 3 menu's door.

[ Voor 39% gewijzigd door Arfman op 28-09-2014 12:55 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het idee dat de behuizing niet goed in elkaar zit. Zie foto. Er zit een grote naad tussen de rand van het behuizing en de achterkant. Dat is aan de onderkant van mijn toestel niet zo. Ik ga hier een klacht over neerleggen bij Coolblue.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2jcvtpd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/23i9oid.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/6galwh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15nq4nb.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 86020 op 28-09-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
AtlAntA schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:38:
[...]

Ik ben ook best blij met de headset. Geluidskwaliteit is erg goed. Ik ben vooral onder de indruk van de lage tonen.
wellicht omdat ik nooit een andere bluetooth headset heb gehad, maar ik vind juist de geluidskwaliteit juist minder i.v.m. de standaard oordopjes van mijn htc one. Ok, de bas en lage tonen zijn duidelijk goed aanwezig, maar ik mis heldere hoge tonen. Ik kan het niet goed uitdrukken in de juiste termen, maar tijdens het film kijken lijken alle geluiden oppervlakkig en uitgesmeerd.

wellicht ligt het aan mij (of aan de headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
Bij mij geen grote naden. (ook witte versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-05 09:55

A-J

Net per ongeluk de google-search helemaal bovenaan mijn homescreen eruit gehaald. Geprobeerd dmv widgets het terug te halen, maar die google-search wil alleen in het middelste kader en niet helemaal bovenaan (buiten het kader). Iemand een idee hoe ik het terug haal?

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Too5 schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:19:
Bij mij geen grote naden. (ook witte versie)
Ik heb al contact gehad met Coolblue (handig die bereikbaarheid op zondag!) ik ze gaan hem omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Tjukkie schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:18:
wellicht omdat ik nooit een andere bluetooth headset heb gehad, maar ik vind juist de geluidskwaliteit juist minder i.v.m. de standaard oordopjes van mijn htc one. Ok, de bas en lage tonen zijn duidelijk goed aanwezig, maar ik mis heldere hoge tonen. Ik kan het niet goed uitdrukken in de juiste termen, maar tijdens het film kijken lijken alle geluiden oppervlakkig en uitgesmeerd.

wellicht ligt het aan mij (of aan de headset)
offtopic:
Dat komt redelijk overeen met de reviews die ik heb gelezen: heel veel bass, middentonen vallen weg. Schijnt voor een aardig deel op te lossen te zijn door de earpads te vervangen door die voor een MDR-V6. Dat schijnt te passen en dan gaat ie van on-ear naar over-ear. Een van de reviews: http://www.head-fi.org/pr...adset-black/reviews/11319

[ Voor 40% gewijzigd door Bundin op 28-09-2014 13:50 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 60 Laatste