gebruik de wijzig knop als je als laatste heb gereageerd
[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 11-03-2016 09:40 ]
[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 11-03-2016 09:40 ]
Voel je je aangesproken dan? Zeg ik dat je liegt? Lezen is ook een vak hoor.MatMich schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 02:36:
[...]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat ik lieg?
Voor mij is dit een zeer representatief beeld na 14 maanden.
En een gebarsten scherm vind ik toch echt wel een issue en is heel erg vaak voorgekomen en dus een ronduit slechte beurt van Sony.
Grappig genoeg is dat dus zowat het enige probleem wat ik dus niet gehad heb
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Dat is dus de betaversie van de aankomende update. Ik ben net mijn foon aan 't opladen om het update-proces te kunnen starten zonder issues. Daarna denk ik maar een factory reset, meestal wel een goed plan na flashen van een compleet nieuwe rom.
Hier is de beta-update er net door, ben nu 'even' een inhaalslag in apps-updates aan het uitvoeren...poekman schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:21:
Hier staat de update ook klaar. Alleen jammer dat je een Google+ account moet aanmaken. Maar dat is alleen voor het feedback forum neem ik aan?
als ik eens door het forum heen blader dan treft me vooral het aantal keer dat jij hier komt klagen over de telefoon, wij weten nu dat hij jou niet bevalt. Wij vinden het ook heel vervelend dat jij wel problemen ondervindt, maar je hoeft niet elke zoveel dagen te komen klagen.MatMich schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:52:
Als ik hier zo eens door het forum blader treft het mij hoeveel problemen er zijn met deze gsm.
Ik dacht eerst dat ik de enige was met een heel erg slecht gevoel over deze gsm maar dat ligt dus iets genuanceerder merk ik nu.
Ik heb echt al heel erg veel gsm's gehad, ook veel Sony, maar deze is dus duidelijk niet mijn "ding"
Ik heb een niet te tellen hoeveelheid kleine en grote ergernissen , van een loslatend scherm tot een alarm wat 's ochtends ineens niet uitgaat zonder helemaal eers uit en aan te zetten.
Ontelbaar veel van dit soort kleine en grotere software problemen.
Ik heb uiteraard alles al gereset fabrieksinstellingen teruggezet maar de ergernissen komen altijd weer terug.
Ik wijt het eerlijk gezegd ook aan het feit dat het gewoon " je phone" niet kan zijn maar dit is werkelijk wel heel bizar.
Ik moet moet nog een half jaar maar zal met plezier een bedrag uitgeven aan een ander gsm en deze hopelijk snel vergeten..
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
[ Voor 25% gewijzigd door WhiteHwk op 09-03-2016 12:51 ]
Ik heb ook altijd een simpele screen proctector gehad op mijn vorige telefoons en nu voor het eerst een tempered glass protector (zoals in je link). Voordelen die ik ondervind: 0,0 krassen op je protector, makkelijk aan te brengen, makkelijk schoon te houden, betere protectie van je scherm (het is natuurlijk een stuk dikker). Wat er gebeurt als je hem zou verwijderen weet ik niet, ik heb verhalen gelezen dat mensen hun scherm meetrokken. Maar ik neem aan dat ik hem nooit hoef te vervangen als er geen gekke dingen gebeuren met m'n telefoonWhiteHwk schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:31:
Ik heb even een vraagje , Een tijd geleden had ik een screen proctector van sony gevraagd voor mijn telefoon z3 compact. Want de vorige was een en al smerigheid .
Omdat ik het met geen mogelijkheid goed kreeg en uiteindelijk wel . Nu zitten er zoveel krassen op en vuil onder vooral de achterkant . Iemand ervaring met http://www.smartphonehoes..._campaign=criteomaart2014 ? Word de telefoon dan niet warm als er dan ook een hoesje om heen zit ?
En wanneer is het eigenlijk verstandig om screen protector te vervangen?
De voorkant met mijn sony screen protector die steeds stof aantrekt die krijg ik wel schoon keer
En wat zijn eigenlijk de voordelen van een screen protector glasplaat tegen die van een plastic screen protector?
Maar dan kan je geen feedback geven toch over de nieuwe update?dolledriesnl schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:20:
[...]
Hier is de beta-update er net door, ben nu 'even' een inhaalslag in apps-updates aan het uitvoeren...
Heb geen Google+ account aangemaakt en dat ga ik ook niet doen.
Oke klinkt goedpoekman schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:10:
[...]
Ik heb ook altijd een simpele screen proctector gehad op mijn vorige telefoons en nu voor het eerst een tempered glass protector (zoals in je link). Voordelen die ik ondervind: 0,0 krassen op je protector, makkelijk aan te brengen, makkelijk schoon te houden, betere protectie van je scherm (het is natuurlijk een stuk dikker). Wat er gebeurt als je hem zou verwijderen weet ik niet, ik heb verhalen gelezen dat mensen hun scherm meetrokken. Maar ik neem aan dat ik hem nooit hoef te vervangen als er geen gekke dingen gebeuren met m'n telefoonIk zeg doen!
[ Voor 31% gewijzigd door poekman op 09-03-2016 13:43 ]
Verwijderd
iemand een idee wanneer de Z3 (compact) update er aan komt?poekman schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:12:
[...]
Maar dan kan je geen feedback geven toch over de nieuwe update?
Ze zitten nu in het betaprogramma (en dat is dus ook voor de europese versie). Hierboven staat volgens mij een reactie dat je je niet meer op kunt geven helaas, dus we zullen moeten wachten tot de beta test klaar is. Onbekend dus hoe lang nog.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:06:
[...]
iemand een idee wanneer de Z3 (compact) update er aan komt?
en mocht er al een 6.0 versie officieel in omloop zijn welke komt dan het meest nabij van europees versie's?
i.c.m vodafone.
hen nu de unbranded versie 5.x erop zitten.
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:06:
[...]
iemand een idee wanneer de Z3 (compact) update er aan komt?
en mocht er al een 6.0 versie officieel in omloop zijn welke komt dan het meest nabij van europees versie's?
i.c.m vodafone.
hen nu de unbranded versie 5.x erop zitten.
Op forum.xda-developers.com zijn ze volop bezig met het bemachtigen van de firmware-installatiebestanden voor Marshmellow, dus even geduld; als het gelukt is, zal het hoogstens binnen enkele dagen beschikbaar zijn voor jan en alleman.Snowhite0901 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:12:
[...]
Ze zitten nu in het betaprogramma (en dat is dus ook voor de europese versie). Hierboven staat volgens mij een reactie dat je je niet meer op kunt geven helaas, dus we zullen moeten wachten tot de beta test klaar is. Onbekend dus hoe lang nog.
Oie. Dat zou zeer zonde zijn, afhankelijk natuurlijk van wat de "standard android 6 functies zijn".mathman schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:55:
Klopt, Sony geeft in een reactie weer dat die "obsolete" is geworden, omdat er allerhande energiebesparende functies al standaard in Android 6 zitten. Lees overigens nog niks dat ze dit aan het heroverwegen zijn. Ben mijn telefoon nu voor het eerst aan het opladen met marshmallow, dus kijken hoe de accuduur het gaat doen.
(had de beta update geïnstalleerd met ~50% accu over)
[ Voor 91% gewijzigd door Twieeker op 09-03-2016 16:06 ]
oei... ik betwijfel of deze net zo goed zal zijn. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.mathman schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:49:
Ik weet niet of je bij de google plus pagina van Xperia Beta Program kan, maar hier is het knippen plakken statement van Sony daar:
WHERE'S THE STAMINA MODE?
The Marshmallow version of Android has its own smart solution for managing power consumption (Doze and App Standby). These functions are integrated directly into Android 6.0, which made Stamina mode redundant. In other words, Stamina mode was removed from M.
For more info about the battery management on Marshmallow, see here: https://www.android.com/versions/marshmallow-6-0/
Oei "wij" dus toch een fanboy clubje.Snowhite0901 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:26:
[...]
als ik eens door het forum heen blader dan treft me vooral het aantal keer dat jij hier komt klagen over de telefoon, wij weten nu dat hij jou niet bevalt. Wij vinden het ook heel vervelend dat jij wel problemen ondervindt, maar je hoeft niet elke zoveel dagen te komen klagen.
[ Voor 28% gewijzigd door poekman op 09-03-2016 19:43 ]
nee hoor, wij als in andere forumlezers. Uiteraard willen we ook graag horen als iemand problemen heeft met zijn telefoon (daar zoek ik ook naar voor ik iets koop), maar ik zoek dan naar reacties van meerdere mensen en niet van 1 persoon die elke zoveel berichten post dat het hem niet bevalt.MatMich schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:52:
[...]
Oei "wij" dus toch een fanboy clubje.
Er zijn ook mensen die graag ervaringen horen die misschien niet zo goed zijn eer ze bepalen wat voor Phone ze gaan aanschaffen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 3% gewijzigd door poekman op 10-03-2016 09:23 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De beta is uit voor mensen die enrolled zijnArfman schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:29:
Ja, WifiKan ik niks mee, ook als ik Wifi uitzet gaat de accu heel snel leeg. Maar ik zie dat er nog geen Android 6 is voor de Z3 Compact, nieuwste is Android 5.1.
Issue 190396: "Mobile radio active" bug in Marshmallow misschien?Arfman schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:29:
Ja, WifiKan ik niks mee, ook als ik Wifi uitzet gaat de accu heel snel leeg. Maar ik zie dat er nog geen Android 6 is voor de Z3 Compact, nieuwste is Android 5.1.
Dat is ook echt iets bizars eigenlijk. Als je kijkt naar het tabelletje uit dit nieuwsbericht, is het echt schokkend om te zien hoe erg de versplintering is. Nu pas is Lollipop de meest gebruikte versie. Bijna 1,5 jaar na release van Google....Twieeker schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:30:
Dat wachten op updates staat mij zo tegen dat ik voortaan, in het geval van een android, gewoon een Nexus koop. Jammer dat daar geen waterproof versies van zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 10-03-2016 11:35 ]
Nee, die staat er niet tussen. Vroeger zou ik mijn geroote toestel helemaal hebben doorgespit met allerlei apps en tools om de oorzaak te vinden, maar daar heb ik als bijna veertiger toch helemaal geen zin in ... het ding moet het gewoon doen. Nu kan ik wel teruggaan naar 5.1 maar er staat me iets bij dat er daar ook al zo'n bug inzatIveGotARuddyGun schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:33:
[...]
Issue 190396: "Mobile radio active" bug in Marshmallow misschien?
Kan je eens kijken of je ook hoge waarden van mobile radio active tegenkomt in de apps die bovenaan de lijst van grootverbruikers staan in het overzicht van batterijverbruik?
Mobile radio active staat opgelijst in het detailoverzicht van elke batterijverbruiker, niet in de grote lijst ván verbruikers, cf. dit voorbeeld.Arfman schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Nee, die staat er niet tussen. Vroeger zou ik mijn geroote toestel helemaal hebben doorgespit met allerlei apps en tools om de oorzaak te vinden, maar daar heb ik als bijna veertiger toch helemaal geen zin in ... het ding moet het gewoon doen. Nu kan ik wel teruggaan naar 5.1 maar er staat me iets bij dat er daar ook al zo'n bug inzat
Je link werkt niet/alleen lokaal / alleen met je eigen account.IveGotARuddyGun schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:41:
[...]
Mobile radio active staat opgelijst in het detailoverzicht van elke batterijverbruiker, niet in de grote lijst ván verbruikers, cf. dit voorbeeld.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Neen, eerder zoals de tweede prent in de openingspost van de bug die ik linkte. Bijvoorbeeld, Google Play Services: time awake: 15m32s; mobile radio active: 3h42m02s; etc.Kiswum schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:56:
[...]
Je link werkt niet/alleen lokaal / alleen met je eigen account.
Bedoel je zoiets (van 2 non-Sony telefoons)?
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Gisteravond rond 7 uur van de lader af: nu nog 50% over, met flightmodus aan tussen middernacht en 8 uur 's ochtends. Met 2.5 uur scherm aan tijd.mathman schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:55:
Klopt, Sony geeft in een reactie weer dat die "obsolete" is geworden, omdat er allerhande energiebesparende functies al standaard in Android 6 zitten. Lees overigens nog niks dat ze dit aan het heroverwegen zijn. Ben mijn telefoon nu voor het eerst aan het opladen met marshmallow, dus kijken hoe de accuduur het gaat doen.
(had de beta update geïnstalleerd met ~50% accu over)
[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 11-03-2016 11:18 ]
Verwijderd
Doe ik normaal gesproken ook, maar was wel even benieuwd hoe een upgrade zou lopen. Wanneer de officiële MM release voor de Z3C uitkomt ga ik ook zeker voor een clean install, maar daar had ik nu nog niet heel veel zin inKiswum schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:12:
Een harde reset is eigenlijk altijd beter bij een upgrade (niet te verwarren met een minor update waarbij de naamgeving van de abdis e versie hetzelfde blijft). Zolang het goed werkt is het prima, mocht je toch nog vreemde problemen krijgen, dan weet je wat je te doen staat.
Ik probeerde me vandaag nog aan te melden voor het beta programma, maar helaas lijkt dat niet te kunnen. Ik neem aan dat het programma nu is uitgeschakeld voor mensen uit Nederland (of google weet niet waar ik woon).
Aangezien ik in-between twee smartphone reviews zit, leek het een mooie kans om mijn ervaringen na 1,5 jaar alsnog in een review te gieten. In dit geval dus maar gewoon met Android 5.1.1
Verwijderd
helemaal mee eens, je weet gewoon niet meer met android waar je aan toe bent.Arfman schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:31:
Zo, teruggegaan naar een stock ROM (5.1).Hopelijk komt de 6.0 update voordat Google 7.0 aankondigd. Zal dan ook wel de laatste update zijn die dit toestel officieel ontvangt.
* Arfman begint steeds geïrriteerder te raken over het updatebeleid van Android/fabrikanten.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Sony blijft netjes beveiligingsupdates uitbrengen voor de Z3C.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:52:
[...]
zitten wij met onze Z3 Z3c op android 6, zijn diverse ander fabrikanten over op 7.0.
Denk dat ik maar weer terug ga naar apple. hoewel het minder open is is hun updatebeleid wel sterker.
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
[ Voor 5% gewijzigd door The Wizard op 12-03-2016 19:36 ]
Dank voor de tip, met Hangouts werkt het wel inderdaad (er nooit aan gedacht om dat te proberen, te vastgeroest aan het idee van een vaste sms-omgeving), ik lijk binnenkomende berichten ook gewoon te kunnen openenpoekman schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:17:
Precies hetzelfde gehad met Telfort en sms. Je standaard berichten app al is gewijzigd naar Hangouts? Dat deed bij mij wonderen. Kon iig weer ontvangen en versturen. Alleen de ontvangen berichten kon ik niet openen, dan verdween het bericht als het ware. Nu met Android 6 is dit opgelost.
Heb ik alleen soms bij de radio app MyTuner Free draai. Maar dit was in vorige versie ook al. Weet niet hoe dit komt.Toniii schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:57:
Vraagje voor de beta 6.01 testers, hebben jullie ook last van stotterende muziek als je je telefoon aansluit aan een bluetooth boxje. Ik heb het met meerdere apparaten, koptelefoon, auto radio, boombox en home cinema set.
Zou een hardreset kunnen helpen?
Ok laatste info.Snowhite0901 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:59:
[...]
nee hoor, wij als in andere forumlezers. Uiteraard willen we ook graag horen als iemand problemen heeft met zijn telefoon (daar zoek ik ook naar voor ik iets koop), maar ik zoek dan naar reacties van meerdere mensen en niet van 1 persoon die elke zoveel berichten post dat het hem niet bevalt.
Als je hier leest dan zie je dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben voornamelijk met brekend scherm, earphone plug en klepjes, slordig en zeker niet goed te praten, ik heb van jou heel vaak gelezen over jouw softwarematige problemen, 1x over hetzelfde probleem posten zonder dat je hulp verwacht lijkt mij voldoende.
Ik denk toch echt dat je een maandag-morgen versie te pakken had... Ik heb hem zelf nu bijna 2 jaar en dit is juist 1 van mijn beste telefoons die ik tot nu toe heb gehad. Ik had wel een spontane barst achter, maar die is onder garantie gefixed. Verder geen problemen, behalve misschien wat trage software-updatesMatMich schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:24:
[...]
Ok laatste info.
Het scherm is er nu ook mee gestopt ik hoor nog wel opstarten en allerlei andere piepjes.
Ik vermoed dat er dus nu een nieuw scherm op moet.
Ik ga dit niet doen.
Liever een paar honderd euro (slik dan maar) extra dan nog langer met dit misselijkmakende wanprodukt op zak.
Hij ligt NU in de prullenbak nadat ik hem even stevig met mijn hak heb bewerkt zodat ik me in ieder geval niet meer kan bedenken en weer dat traject van ongekende irritatie inga.
Wat een zeldzaam wanproduct was dit ,by far de allerslechste telefoon die ik ooit heb gehad (toch zo een 20 stuks)
[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 13-03-2016 18:50 ]
Gaat mij vooral om de beveiligingsupdates. Ondertussen staat er best veel gevoelige info op een smartphone (bankieren, 2FA voor veel accounts, etc.) en ik wil dat dat zo veilig mogelijk gebeurt.barchettanl schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 07:07:
[...]
Sony blijft netjes beveiligingsupdates uitbrengen voor de Z3C.
Moet je zo nodig naar "7.0"? Het belangrijkste is de splitscreen, iets dat ik niet persé nodig heb op m'n telefoon.
Ben ook beta tester. Het is een bekend probleem en er is al een fix beschikbaar.... in de volgende release.Toniii schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:57:
Vraagje voor de beta 6.01 testers, hebben jullie ook last van stotterende muziek als je je telefoon aansluit aan een bluetooth boxje. Ik heb het met meerdere apparaten, koptelefoon, auto radio, boombox en home cinema set.
Zou een hardreset kunnen helpen?
InderdaadBart_S schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:04:
[...]
Ben ook beta tester. Het is een bekend probleem en er is al een fix beschikbaar.... in de volgende release.
[ Voor 43% gewijzigd door Canis Lupus op 22-03-2016 11:27 . Reden: Ik haat het als ik te vroeg post maar deel mijn antwoorden :) ]
Zojuist mijn Z3 compact weer opgehaald bij de verkoper. Is een toestel van oktober 2014.Oboeman schreef op maandag 07 maart 2016 @ 07:43:
[...]
Heb zelf mijn Z3C 3 weken geleden teruggebracht naar de winkel waar ik deze had gekocht, ook met een kapotte achtercamera. Gaf ook alleen maar zwart beeld en foto's werden alleen als broken images gesaved. Zij hebben hem opgestuurd (viel gewoon binnen de garantie) en ik had mijn telefoon vorige week weer terug, met een werkende camera. (Die van mij is alleen wel van oktober 2015)
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
Zou hem dus gewoon opsturen, als er verder geen valschade 'zichtbaar' is.draakhoofd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:59:
[...]
Hebben we geen 2 jaar garantie op onze Xperia's? Mijne is ook van oktober 2014 en wilde ook aanspraak maken op reparatie ivm niet meer vast blijven zitten van de sd-kaart slot.
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
Verwijderd
Een "nieuw" os met een fris jasje.Twieeker schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:52:
En we wachten nog steeds.
GSam BM en BetterBatteryStats zijn beide wel deftige 3rd-party batterijapps die een pak meer info kunnen geven dan de standaardbatterijgegevens in de settings.Arfman schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:08:
3rd party batterij appje
[ Voor 12% gewijzigd door poekman op 23-03-2016 16:28 ]
Het is wel interessante info idd, want ik had zeker het idee dat dat verschil groter zou zijn. Had je in de screenshot van 5.1.1 stamina mode aan staan?poekman schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:26:
Het is ook alleen maar om aan te geven dat hij met Android 6 net zo zuinig of misschien zelfs iets zuiniger is als met Android 5.1.1 met Stamina modus (voor de mensen die bang zijn dat er een groot verschil zou ontstaan). Het woordje 'sterk' in mijn vorige post was beetje overdreven.
[ Voor 11% gewijzigd door KingKoning op 23-03-2016 18:16 ]
+je bij de batterij stats is staminaKingKoning schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:16:
[...]
Had je in de screenshot van 5.1.1 stamina mode aan staan?
Ah natuurlijk ja. Was duidelijk niet scherp gister
[ Voor 25% gewijzigd door Canard op 26-03-2016 20:13 ]
Ja, mijne wel hoor! Want onderste klepje.Canard schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:59:
Ziet jullie Z3C er zo uit? De mijne totaal niet.
Humma Kavula schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:56:
[...]
Ja, mijne wel hoor! Want onderste klepje.
De 2e foto is het bovenste klepje
[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 29-03-2016 11:39 ]
Had hetzelfde. Dat scherm linkboven wat wazig was. Na de drukt-test (check of ie nog waterdicht is) te hebben uitgevoerd, bleek er lucht te ontsnappen via het scherm.KingKoning schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:10:
Heb mijn z3c nu sinds Juni 2015. Hier meerdere malen geroepen dat ik een tevreden klant was en nooit problemen had rondom de discussies over dat er zoveel problemen gemeld werden met dit toestel.
Dus nu ook fair enough om te zeggen dat ik hem gister weggebracht heb voor een reparatie. Scherm is rechtsboven aan het los laten. Je kan er zo tussen kijken en er kwam dan ook stof onder het scherm terecht. Geen idee wanneer het precies is gebeurd. Ik kwam er gister achter, maar gezien het scherm het nog deed kan het eventueel eerder in het weekend gebeurd zijn. Het was dat ik opeens een stukje stof voor de les van de front-cam zag, anders was het me misschien nog later opgevallen.
Blijkbaar kan die lijm loslaten als hij heet wordt, wat ik op zich al een vreemd verhaal vind. Toestel niet heet moeten worden, of in ieder geval tegen die hitte moeten kunnen.
Hoe dan ook. Reparatie zou 2 weken moeten duren, of eventueel krijg ik een nieuw en/of refurb toestel. Neem aan dat alles onder garantie gefixt gaat worden. Als dit geen fabrieksfout is weet ik het niet meer.
Als dit gewoon gefixt wordt onder garantie, ben ik overigens nog steeds een tevreden klant
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 29-03-2016 22:18 ]
Maar was ie er ook makkelijk op te krijgen? Heb iedere avond ruzie met de telefoon en zo'n kabel. En dan nog verschuift ie vaak bij het neerleggen, waardoor hij er half op zit...Humma Kavula schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:15:
Ik heb al meer dan een jaar de WSKEN zonder led ( die met led had een collega maar die was snel kapot, rolde de kabel ook elke keer zo strak mogelijk op), top ding! Stevige magneet( kan hem eraan ophangen), soepele kabel en pasvorm is perfect. Laad ook goed op.
Alleen zie ik hem zo nergens meer te koop, jammer, wou eigenlijk nog wel een reserve aangezien de kat deze al misbruikt heeft. Doet het nog prima maar zie wat gaatjes in de kabel.
Dan maar een met led, gewoon niet zo strak oprollen dan zal die ook vast lang mee gaan
Ah toch nog gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door barrymossel op 30-03-2016 08:20 ]
Dat herken ik niet helemaal, als de kabel vastzit kan ik de telefoon eraan optillen, deze laat echt niet zomaar los. Het vastzetten is wel een beetje priegelen soms maar dit ligt denk ik meer aan het ontwerp dan het specifieke kabeltje.Arfman schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:02:
Nee, ik heb 4 van die kabeltjes geprobeerd, inclusief dat kermisding met led en het is allemaal kut. Ze vallen er snel af en zijn er moeilijk goed op te doen. Als ik dat vergelijk met de Zenwatch van mijn vrouw, die ook een magnetische kabel heeft die wel goed werkt Is het systeem op de Z3C gewoon echt waardeloos.
15 dollar?! Kan een stuk goedkoper...Humma Kavula schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:15:
Dan maar een met led, gewoon niet zo strak oprollen dan zal die ook vast lang mee gaan
Ah toch nog gevonden
Ja maar dat is met led, die wil ik nietpoekman schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:08:
[...]
15 dollar?! Kan een stuk goedkoper...
Ik heb deze en is volgens mij precies dezelfde. Werkt echt prima, sterke magneet en laadt goed op! Aansluiten is 10x makkelijker dan via usb kabel.
Heeft de telefoon veel stil gelegen of veel bewogen? Dat schijnt ook verschil te maken op Doze. Bij beweging schijnt Doze niet te werken wat ik zo las.poekman schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:26:
Het is ook alleen maar om aan te geven dat hij met Android 6 net zo zuinig of misschien zelfs iets zuiniger is als met Android 5.1.1 met Stamina modus (voor de mensen die bang zijn dat er een groot verschil zou ontstaan). Het woordje 'sterk' in mijn vorige post was beetje overdreven.
Ja hij ligt veel stil op mijn bureau inderdaad. Als hij een dagje in m'n broekzak zit lijkt hij zeker meer acculading te verbruiken.Humma Kavula schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:34:
Heeft de telefoon veel stil gelegen of veel bewogen? Dat schijnt ook verschil te maken op Doze. Bij beweging schijnt Doze niet te werken wat ik zo las.
Bedankt voor je antwoord, ik kijk het nog even aan want stamina modus ga ik toch wel missen vrees ik.poekman schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:22:
[...]
Ja hij ligt veel stil op mijn bureau inderdaad. Als hij een dagje in m'n broekzak zit lijkt hij zeker meer acculading te verbruiken.
Maar goed, weegt dat op tegen de andere voordelen van Android 6? De accuduur is er niet minder op geworden zonder Stamina-modus en met Android 6 reageert en werkt de telefoon toch een stuk sneller en accurater vind ik, maar dat is hoe ik het nu ondervindtHumma Kavula schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:12:
[...]
Bedankt voor je antwoord, ik kijk het nog even aan want stamina modus ga ik toch wel missen vrees ik.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq