Kan iemand mij uitleggen hoe ik het weer naast de Xperia klokwidget te zien krijg.
Ik krijg nl wel de klok maar niet het weer
Ik heb dat gedaan door op een lege ruimte te drukken (inhouden), dan linksonder voor Widgets & apps te kiezen, en vervolgens de weather widget te selecteren. Of bedoel je een andere widget?MatMich schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:34:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het weer naast de Xperia klokwidget te zien krijg.
iemand enig idee?zeve schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:57:
Even een andere vraag tussen door. Weet niet zeker of hij hier hoort maar probeer het maar.
Zelf heb ik een Z3C met een duitse rom.
Net voor mijn vriedin ook een Z3C geïnstalleerd. deze heeft zover bekend een Nederlandse rom.
Beiden zijn we klant bij telfort.
Nu viel mij het volgende op.
Als ik roaming aan heb staan dan zie ik dus alleen een R.
Als haar toestel op roaming staat dan zie ik gewoon H of 3g
Als ik in de instellingen kijk dan zie ik bij mjj alleen een slider bij gegevensroaming.
Bij haar kan ik kiezen tussen internationaal of nationaal roamen.
Wordt dit verschil veroorzaakt door de rom of wordt dit veroorzaakt door de nieuwe simkaart van Telfort?
Hoewel mijn simkaart pas een half jaar oud is.
Ik ga er vanuit dat alle roms hetzelfde zijn in principe en dat je alleen de taal aanpast of is dit te simpel gedacht?
Ben benieuwd naar jullie mening\ervaring
Volgens mij kan dit wel met de app Tasker.Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:44:
Volgens mij kijk ik goed ja haha, hoe heet de functie precies?
Ik zie smartlock wel staan, maar niet met de mogelijkheid om deze te activeren door middel van een bekend wifi netwerk. De locatiedienst optie zie ik wel staan.
Volgens mij moet je dan wel geroot zijn voor die functie.Marc3l schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:49:
[...]
Volgens mij kan dit wel met de app Tasker.
Dat is volgens mij een standaard functionaliteit. Zolang de verbinding met een Wifi netwerk nog enigszins stabiel is gaat er niet veranderd worden van netwerk. Ik heb zelf eens gekeken om thuis hetzelfde te doen, maar tenzij ik iets over het hoofd zie blijkt dat moelijker te zijn dan het lijkt.tijs67 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:15:
Ik weet niet of dit al een keer voorbij gekomen is, maar ik heb het volgende probleem: thuis heb ik 2 access points (1 beneden en 1 op zolder) onder hetzelfde SSID.
Wanneer ik thuis kom pakt de Z3C automatisch het "beneden-netwerk". Maar als ik naar boven loop blijft de Z3C verbonden met het "beneden-netwerk", terwijl dat in kracht behoorlijk afneemt en het "zolder-netwerk" veel sterker is.
Als ik vervolgens de wifi van de Z3C even uit en aanzet en weer verbinding heb pakt de Z3C wel het sterkste netwerk.
Oftewel, mijn Z3C schakelt niet automatisch over.
Is dit een bekend probleem? Of heb ik een instelling niet goed staan?
Dit klopt. Ik heb een ASUS router en dan kun je instellen dat hij een client dropt als hij beneden een bepaalde dbM waarde komt, misschien heb jij die optie ook in je router.tijs67 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:15:
Ik weet niet of dit al een keer voorbij gekomen is, maar ik heb het volgende probleem: thuis heb ik 2 access points (1 beneden en 1 op zolder) onder hetzelfde SSID.
Wanneer ik thuis kom pakt de Z3C automatisch het "beneden-netwerk". Maar als ik naar boven loop blijft de Z3C verbonden met het "beneden-netwerk", terwijl dat in kracht behoorlijk afneemt en het "zolder-netwerk" veel sterker is.
Als ik vervolgens de wifi van de Z3C even uit en aanzet en weer verbinding heb pakt de Z3C wel het sterkste netwerk.
Oftewel, mijn Z3C schakelt niet automatisch over.
Is dit een bekend probleem? Of heb ik een instelling niet goed staan?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Giesber schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:46:
[...]
Dat is volgens mij een standaard functionaliteit. Zolang de verbinding met een Wifi netwerk nog enigszins stabiel is gaat er niet veranderd worden van netwerk. Ik heb zelf eens gekeken om thuis hetzelfde te doen, maar tenzij ik iets over het hoofd zie blijkt dat moelijker te zijn dan het lijkt.
MrDirect schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:25:
Mijn Z3C doet dit ook, die blijft vasthouden aan zo'n zwak signal.
HTC One M8 en IPhone 6 die switchen wel gewoon lekker naar de sterkste.
Zelfs Lumia 930 switch over.
Moet dus echt iets van de Z3C zijn.... irritant is het, ben ik met je eens.....
Ik weet niet of het voor roaming veel verschil maakt, maar:tijs67 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:27:
- Om het roaming goed te laten werken, is het dan noodzakelijk dat de verschillende accesspoints verschillende kanalen hebben? (dus zelfde SSID, password maar verschillende kanalen)
- Is het een idee om via mijn router de Z3C een Statisch ip adres toe te wijzen?
- Bij mijn Z3C staat bij geavanceerde (Wifi) instellingen de optie: “Ondersteuning Auto IP” (toewijzen wanneer DHCP is mislukt). Deze staat nu uit. Is dat goed?
Nee, laat maar op hetzelfde kanaal staan, anders krijg je alleen maar "schreeuwende" accesspoints tegenover elkaar.tijs67 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:27:
[list]
• Om het roaming goed te laten werken, is het dan noodzakelijk dat de verschillende accesspoints verschillende kanalen hebben? (dus zelfde SSID, password maar verschillende kanalen)
Dat zal voor je AP probleem niet uitmaken. Nogmaals, kijk even of je router de auto disconnect feature ondersteunt.• Is het een idee om via mijn router de Z3C een Statisch ip adres toe te wijzen?
Ja, dat is goed.• Bij mijn Z3C staat bij geavanceerde (Wifi) instellingen de optie: “Ondersteuning Auto IP” (toewijzen wanneer DHCP is mislukt). Deze staat nu uit. Is dat goed?
[/list]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee, helaas, dat ondersteunt mijn router (KPN Experiabox V10) nietArfman schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:00:
[...]
Nogmaals, kijk even of je router de auto disconnect feature ondersteunt.
Waarschijnlijk heb toch de update uitgevoerd. Maar ik wilde nog even terug komen op deze topic.eew schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Mijn ervaring is dat het wel een probleem is. En ik vind het gewoon heel erg irritant. Ik heb er nu momenteel geen last van, en het lijkt erop dat de volgende update dit probleem voor mij terug zal brengen. Dat is voor mij voldoende reden om niet te updaten. En ik snap werkelijk niet waarom Sony dit probleem oplost en dan een update later weer terug laat komen. De laatste keer dat ik het probleem had werkte mijn mobiele internet overigens nauwelijks, en leek ik dat op geen enkele manier te kunnen oplossen. Het is volgens mij echt niet zo onschuldig als ze doen voorkomen.
[ Voor 15% gewijzigd door Palomar op 06-02-2016 10:34 ]
Ja, hier ook sinds een tijdje.Palomar schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:33:
Hebben meer mensen er sindskort last van dat notificaties van gmail-berichten niet altijd aankomen op de z3c? Is me de laatste tijd al een paar keer gebeurd dat ik de gmail app open en er ongelezen berichten zijn waarvan ik geen notificatie heb gehad. Op mijn tablet is de notificatie dan wel aangekomen, waaruit ik concludeer dat het ws. niet aan gmail ligt.
Ook merk ik soms als ik mail op mn pc of tablet als gelezen markeer dat die mail op mn z3c na een tijdje nog op ongelezen staat.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Ik heb nog steeds niet geupdate omdat ik nog niet 100% zeker ben dat mijn probleem na deze update niet terug zal komen.zeve schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:14:
[...]
Waarschijnlijk heb toch de update uitgevoerd. Maar ik wilde nog even terug komen op deze topic.
Zoals jullie weten had ik ook alleen een R staan bovenin en nog steeds.
Nu heeft mijn vriendin ook een Z3C gekocht.
Aangezien we beiden Telfort klant zijn was ik dus zeer benieuwd hoe het bij haar zou zijn.
Tot mijn stomme verbazing heeft zij dus wel netjes 3g staan bovenin.
Ook heeft zij bij roaming de optie om nationaal of internationaal te roamen, Als je het toestel op nationaal zet 3g symbool. Zet je hem op internationaal R symbool.
Haar toestel is me nederlandse FW en de mijne met Duitse FW.
Conclusie het verschil voor het symbol en de optie zit in de firmware helaas.
Het voordeel van mijn firmware is dat deze sneller wordt geupdate dan de Nederlandse is mijn ervaring na volging van dit forum.
Hopelijk is het toch goed gekomen met jouw probleem
Ik geloof dat soms de sim teveel uitsteekt, die een beetje afvijlen zou dan moeten werken. Lijkt me te testen, als de sim eruit is en hij sluit nog steeds slecht, dan ligt het daar niet aan. in dat geval garantie claimen, dan sturen ze als het goed is een nieuw klepje op.giganielsie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:41:
Even een vraagje hier. Ik ben sinds deze week ook eigenaar van de Z3c en super tevreden (batterijduur). Kom van een LG g3 af en deze is toch wel een stuk sneller.
Maar nu de vraag, het klepje wat voor de simkaart zit gaat steeds open. Ik lees op internet ook al veel problemen hiermee maar geen concrete oplossingen. Iemand een oplossing hiervoor? Best irritant namelijk als het klepje constant open gaat...
Thanks voor je reactie!Wild Chocolate schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:58:
[...]
Ik geloof dat soms de sim teveel uitsteekt, die een beetje afvijlen zou dan moeten werken. Lijkt me te testen, als de sim eruit is en hij sluit nog steeds slecht, dan ligt het daar niet aan. in dat geval garantie claimen, dan sturen ze als het goed is een nieuw klepje op.
Ben benieuwdrinusnl schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:12:
Las onderstaande bericht op Android word:
http://androidworld.nl/apps/sony-xperia-beta-program/
"De applicatie is te downloaden voor een onbeperkt aantal mensen, maar alleen in enkele landen waaronder Nederland. Gebruikers van de Xperia Z2, Z3 of Z3 Compact kunnen de app downloaden en zich aanmelden om zodoende alvast een pre-build van de officiële Marshmallow-software die eraan zit te komen voor iedereen te kunnen testen."
Ga het Downloaden ben erg benieuwd!
Dat probleem heb ik ook gehad. Ik heb hem opgestuurd onder een DOA (Death on Arrival) regeling en een nieuwe gekregen. (Geld terug had ook gekund.)giganielsie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:41:
Even een vraagje hier. Ik ben sinds deze week ook eigenaar van de Z3c en super tevreden (batterijduur). Kom van een LG g3 af en deze is toch wel een stuk sneller.
Maar nu de vraag, het klepje wat voor de simkaart zit gaat steeds open. Ik lees op internet ook al veel problemen hiermee maar geen concrete oplossingen. Iemand een oplossing hiervoor? Best irritant namelijk als het klepje constant open gaat...
Mijn Flickr; Sony A7iii
Hi Ha Hopjesvla
die draai ik al. gewoon android 5.1.1Joostje123 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:22:
Krijg net melding van update naar 23.4.a.1.264 is dit nu marshmallow of gewoon andere update?
[ Voor 20% gewijzigd door Snowhite0901 op 15-02-2016 14:34 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik kan met de fysieke volume-control mijn telefoon prima op silent mode zetten. Gewoon volume naar beneden drukken en als je bij trillen aan bent gekomen, nog een keer volume naar beneden drukken (dus twee keer drukken). Dan staat hij op stil.draakhoofd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:34:
Ik hoop dat Marshmellow snel uitkomt voor de Z3c. Ik erger me echt enorm aan de gare volume controls in Lollipop. Met name het snel en geruisloos op stil (silent mode) zetten mis ik. Ik wil niet de fysieke zijknoppen gebruiken, om vervolgens met een matige responsieve slidebar naar mute te gaan, waarbij de telefoon vaak eerst nog een keer vibreert omdat je verplicht langs die optie moet. Enorme facepalm dat ze dat ooit zo verzonnen hebben, en zover ik weet zonder root niet te omzeilen.
Ben het nu toch maar aan het doen...vind het geen fijne klus; ik volg deze stappen, maar na een hoop opstartproblemen met drivers (win10) levert de eerste flash naar de oude firmware een loop tijdens het booten op. Nu dus nog maar een keer proberen...IveGotARuddyGun schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:13:
Een unbranded firmware flashen is nochtans de meest simpele manier. Probeer je er in te werken en je zal merken dat het echt zo ingewikkeld niet is.
[ Voor 18% gewijzigd door mikekiwi op 24-02-2016 00:07 ]
Wowowow, waarom wil je rooten of je klaarmaken om de bootloader te unlocken? Als je een stock (en al dan niet unbranded) firmware flasht, zijn die stappen helemaal niet nodig!mikekiwi schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:40:
[...]
Ben het nu toch maar aan het doen...vind het geen fijne klus; ik volg deze stappen, maar na een hoop opstartproblemen met drivers (win10) levert de eerste flash naar de oude firmware een loop tijdens het booten op. Nu dus nog maar een keer proberen...
Edit: ondertussen een oude firmware terug weten te zetten en daarna via de Sony PC-companion weer upgedate naar de nieuwste schone versie. Geen root dus nog, die kreeg ik niet voor elkaar. Giefroot krijgt verbinding met de telefoon.
Wie weet doe ik dat nog een andere keer...
Klinkt als een lege accu. Maar neem aan dat je hem al wel aan de lader gehangen hebt?ThieF_24 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:24:
Klein vraagje, ik heb ook de z3c maar van de ene dag op de andere.
Wou die niet meer aan, het lampje knippert alleen rood of constant rood.
Heeft iemand enige idee wat er mis is, met mijn mobiel?
groetjes ThieF
wel enkele uren aan de lader gehad?ThieF_24 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:51:
Ja klopt, heb mijn z3c al aan de lader gehad, maar hij gaat gewoon niet meer aan
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Verwijderd
Verwijderd
Van zelf resetten heb ik ook heel veel gehad tot ik gevonden heb dat de simkaart soms een slecht contact maakte. Ik heb een dun papiertje tussen de simkaart gestoken zodat die iets meer tegen de contactjes drukte en sinds dien nu al zeker 6 maanden geen reset meer gehad.WeAreLegion schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:22:
Mmmm mijn telefoon van een jaar begint wat keuren te vertonen. Soms wil het scherm gewoon niet meer aan, en dan in eens reset hij zichzelf. Heb al een factory reset gedaan maar dat had geen nut helaas. Maar eens even aan kijken en anders maar terug naar de winkel er mee, begint een beetje vervelend te worden.
Ik begin me er ook aan te ergeren, en ook omwille van een geldige reden:Twieeker schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:24:
Ik ben normaal niet van het klagen, maar het begint nu toch een beetje irritant te worden. Eerst was de Android 6.0 update zogenaamd eind 2015, toen was het zeker in Januari of Februari en 1 maart en wachten nog steeds...
Ik wil gebruik maken van de optie dat je opslag en SD-kaart kan laten werken als eenheid, omdat ik nu chronisch ruimte tekort kom maar veel apps kuren vertonen op de SD-kaart. Maar dat kan alleen in 6.0...
Van die random reboots daar heb ik nu ook erg veel last van, maar goed dan maar factory resetAsgaro schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 03:19:
[...]
Ik begin me er ook aan te ergeren, en ook omwille van een geldige reden:
pakweg anderhalve maand geleden had ik last van random reboots. Uiteindelijk opgelost door een factory reset.
Omdat ik weet dat ik na het installeren van Marsmallow ook een factory reset ga doen, zie ik het nut niet van alles nu terug van 0 mooi in te stellen als ik het binnenkort terug allemaal moet doen. Maar ondertussen zit ik wel met een ongemakkelijk gevoel omdat alles her en der staat, niets van logica, de settings niet optimized voor battery life, etc. En dat al ver 2 maanden
Zijn het bij jou ook reboots waarbij je je PIN code niet dient in te vullen? Want dat was bij mij het geval: ik moest die niet invullen na een spontane reboot en het kon zelfs zijn dat je daardoor niet merkte dat je device zich had gereboot.WeAreLegion schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:35:
[...]
Van die random reboots daar heb ik nu ook erg veel last van, maar goed dan maar factory reset
Ik heb er geen pincode opstaan dus dat hoeft zoiezo niet. Maar goed gister factory reset gedaan, en toen liet ik hem uit me klauwen vallen toen ik op stond boven op punt van de tafel, hele scherm angortAsgaro schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 02:20:
[...]
Zijn het bij jou ook reboots waarbij je je PIN code niet dient in te vullen? Want dat was bij mij het geval: ik moest die niet invullen na een spontane reboot en het kon zelfs zijn dat je daardoor niet merkte dat je device zich had gereboot.
Ik heb nooit de oorzaak gevonden btw. Ook geen patroon gevonden m.b.t. wanneer ze net gebeuren...
Maar kans is groot dat het gewoon lag aan een app of 2 apps die elkaar tegenwerken.
Want na de eerste factory reset was ik begonnen met exact dezelfde apps te installeren als wat ik eerder had, met exact dezelfde settings.
En dan kreeg ik plots terug random reboots.
Dan heb ik nógmaals een factory reset gedaan, en nu heb ik maar lukraak wat apps geïnstalleerd, maar nog niet alles van vroeger.
Anyway, long story short: nooit de oorzaak gevonden en het apparaat werkt momenteel vlekkeloos na die 2de factory reset
Ja duurt erg lang allemaal.Twieeker schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:24:
Ik ben normaal niet van het klagen, maar het begint nu toch een beetje irritant te worden. Eerst was de Android 6.0 update zogenaamd eind 2015, toen was het zeker in Januari of Februari en 1 maart en wachten nog steeds...
waar ben je naar op zoek? Ik heb een orginele met build nummerikt schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:45:
Straks maar weer de originele F/W flashen. Welke staat er in Nederland op de telefoons?
Gewoon wat niet verdacht staat wanneer ik mijn telefoon terugstuur naar de reparatieservice. Ik wil niet aankomen met een versie die ze nog niet hebben in Nederland, of die echt outdated is. Ik neem aan dat de Xperia tool dinges normaal up-to-date is?Snowhite0901 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:50:
[...]
waar ben je naar op zoek? Ik heb een orginele met build nummer
23.4.A.1.264 maar kan uiteraard andere gegevens opzoeken die je nodig hebt.
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
Verwijderd
Heb zelf mijn Z3C 3 weken geleden teruggebracht naar de winkel waar ik deze had gekocht, ook met een kapotte achtercamera. Gaf ook alleen maar zwart beeld en foto's werden alleen als broken images gesaved. Zij hebben hem opgestuurd (viel gewoon binnen de garantie) en ik had mijn telefoon vorige week weer terug, met een werkende camera. (Die van mij is alleen wel van oktober 2015)dr.nld schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:49:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen: een z3c van oktober 2014. Deze is het eerste half jaar 3 weken gebruikt. Een jaar geleden is hij bij Sony - garantie - gepareerd voor een kapot display/touchscreen.
Net voor de krokusvakantie (wintersport) kwam ik erachter dat mijn achter camera 20.7mp niet meer werkt.
T.w; als ik de camera app start zie ik ALLEEN zwart beeld en de focus is beschikbaar. Er wordt geen foutmelding gegeven en als er een 'foto' gemaakt wordt er een 'broken image' gesavet. En de diagnose in het 'servicemenu' geeft ook ALLEEN zwart scherm.
Nu heb ik van de week het toestel naar een non-authorized (telefoonmaken) reparateur gebracht om ook gelijk de backcover te fixen. Daar bleek bij vervanging van de camera dat het probleem met de camera niet is opgelost.
Mogelijke oplossing:
- software reset naar fabrieksinstelling (geen resultaat)
- PCB vervangen
Wat zijn jullie ervaringen bij het alsnog opsturen van het toestel naar Sony?
Tegen welke prijs zouden zij de reparatie aanbieden?
Hebben we geen 2 jaar garantie op onze Xperia's? Mijne is ook van oktober 2014 en wilde ook aanspraak maken op reparatie ivm niet meer vast blijven zitten van de sd-kaart slot.dr.nld schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:49:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen: een z3c van oktober 2014. Deze is het eerste half jaar 3 weken gebruikt. Een jaar geleden is hij bij Sony - garantie - gepareerd voor een kapot display/touchscreen.
Net voor de krokusvakantie (wintersport) kwam ik erachter dat mijn achter camera 20.7mp niet meer werkt.
T.w; als ik de camera app start zie ik ALLEEN zwart beeld en de focus is beschikbaar. Er wordt geen foutmelding gegeven en als er een 'foto' gemaakt wordt er een 'broken image' gesavet. En de diagnose in het 'servicemenu' geeft ook ALLEEN zwart scherm.
Nu heb ik van de week het toestel naar een non-authorized (telefoonmaken) reparateur gebracht om ook gelijk de backcover te fixen. Daar bleek bij vervanging van de camera dat het probleem met de camera niet is opgelost.
Mogelijke oplossing:
- software reset naar fabrieksinstelling (geen resultaat)
- PCB vervangen
Wat zijn jullie ervaringen bij het alsnog opsturen van het toestel naar Sony?
Tegen welke prijs zouden zij de reparatie aanbieden?
staat er hier net op! Lijkt qua UI niet veel veranderd, links en rechts wel wat nieuwe opties en settings. Snelheid is dik in orde, verbetering tov Lollipop tot nu toe!Borromini schreef op maandag 07 maart 2016 @ 22:58:
Heeft er al iemand een Marshmallow ROM op zijn Z3 Compact draaien?
Gebruik hier zelf een vroege CM13-versie maar daar zitten nog wat haken en ogen aan...
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
volgens mij komt dit omdat je eenn andere app nog niet goed hebt afgesloten (dit heb ik wel eens als ik net snapchat heb afgesloten en daarna mijn camera wil gebruikenBorromini schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 00:25:
• Camera loopt vast (app meldt na een tijdje 'cannot connect to camera'
[ Voor 24% gewijzigd door Jozuaurk op 08-03-2016 00:30 ]
JozuaR
[ Voor 30% gewijzigd door Borromini op 08-03-2016 08:40 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 13:12 . Reden: typfout ]
Hier een link voor dat klepje: schijnt dat je gewoon het klepje er hard kan uittrekken op een bepaalde manier..Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:12:
Weet iemand hier misschien of er een mogelijkheid is om het waterdichte klepje van het oplaadpunt te vervangen? Ik heb de telefoon nu ongeveer 7 maanden en het klepje begint een beetje lam te raken, waardoor hij niet helemaal goed sluit en dus ook af en toe ineens openstaat, heel erg irritant dus..
Heeft iemand anders bovendien het probleem dat het knopje van de camera het niet meer doet? Is betrekkelijk snel gebeurt, maar ik moest helaas 6 weken mijn telefoon missen als ik het wilde laten maken, dat is mij iets te lang. Dan maar geen camera knopje.
Pinjataaa schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Oh, ik had hem hier weg:
https://www.replacebase.c...esult/?cat=0&q=z3+compact
Dacht dat het AliExpress was, maar daar heb ik mijn Moto360 cover vandaan
Dit triggered mij om te zoeken naar hoe ik in dat beta program kom. Google zegt via de "Xperia Beta Program" app van Sony, maar die is niet te vinden in Google play, zelfs niet via de Link die google geeft als bovenste hit bij de zoekterm "Xperia Beta Program".mathman schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:26:
Net een mailtje van Xperia Beta Program: ik ben geselecteerd. Vraag me af of niet iedereen dat is
Minimale vereisten: What's New moet de laatste versie zijn. Via die tool zal de update (6.0.1) gepushed worden. Binnenkort een melding op de telefoon. Ben benieuwd!
Zou over de huidige installatie heen gezet kunnen worden. Ik denk dat ik er maar een verse installatie van maak.
[ Voor 49% gewijzigd door Pinjataaa op 08-03-2016 15:53 ]
Ik heb zo'n klepje hier besteld:poekman schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:01:
[...]
Hier een link voor dat klepje: schijnt dat je gewoon het klepje er hard kan uittrekken op een bepaalde manier..
[...]
Als ik hem zoek in de play-store, kan ik hem inderdaad niet meer vinden. Denk dat ze ermee gestopt zijn en genoeg beta-testers binnen hebben...KingKoning schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:43:
[...]
Dit triggered mij om te zoeken naar hoe ik in dat beta program kom. Google zegt via de "Xperia Beta Program" app van Sony, maar die is niet te vinden in Google play, zelfs niet via de Link die google geeft als bovenste hit bij de zoekterm "Xperia Beta Program".
Ben ik gewoon te laat ofzo? Of zijn ze gestopt na x aantal aanmeldingen oid?
Ik doe mee in die beta en kreeg hem gisteren al gepushed OTA. Ik heb hem over Lollipop gezet zonder reset. Ben op vakantie nu dus nam een redelijk risico. Maar alles is goed gegaan. De Z3 Compact reageert sneller, subtiele verbeteringen in de software (oa volume controls, godzijdank). Alleen ik lijk wel last te hebben van een stotterende verbinding met mijn bluetooth speaker, wat wel irritant is op vakantie. Die heb ik nu net nodig!mathman schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:26:
Net een mailtje van Xperia Beta Program: ik ben geselecteerd. Vraag me af of niet iedereen dat is
Minimale vereisten: What's New moet de laatste versie zijn. Via die tool zal de update (6.0.1) gepushed worden. Binnenkort een melding op de telefoon. Ben benieuwd!
Zou over de huidige installatie heen gezet kunnen worden. Ik denk dat ik er maar een verse installatie van maak.
Ik word ook een beetje droevig van deze topic. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit een representatief beeld van de telefoon geeft. Ikzelf bijvoorbeeld heb dus geen enkel probleem met de telefoon, op een gebarsten scherm na, wat netjes onder garantie is hersteld. Nu al ruim een jaar in het bezit van deze telefoon, en nog steeds bijzonder tevreden! Mooi formaat, mooi design, telefoon werkt lekker soepel.MatMich schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:52:
Als ik hier zo eens door het forum blader treft het mij hoeveel problemen er zijn met deze gsm.
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
MatMich schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 17:52:
Als ik hier zo eens door het forum blader treft het mij hoeveel problemen er zijn met deze gsm.
Hier een zeer tevreden Z3 Compact gebruikerDFKT schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:56:
[...]
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit een representatief beeld van de telefoon geeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 08-03-2016 21:07 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Borromini op 08-03-2016 21:27 ]
De nieuwsgierigheid in mij vraagt zich af: wat voor verbeteringen in de volumecontrols?draakhoofd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:08:
De Z3 Compact reageert sneller, subtiele verbeteringen in de software (oa volume controls, godzijdank).
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?DFKT schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:56:
[...]
Ik word ook een beetje droevig van deze topic. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit een representatief beeld van de telefoon geeft. Ikzelf bijvoorbeeld heb dus geen enkel probleem met de telefoon, op een gebarsten scherm na, wat netjes onder garantie is hersteld. Nu al ruim een jaar in het bezit van deze telefoon, en nog steeds bijzonder tevreden! Mooi formaat, mooi design, telefoon werkt lekker soepel.
Enige waar ik met smart op zit te wachten is Marshmallow met adoptable storage. Dat duurt echt VEEL te lang bij Sony...
Ja en de mijne dus niet! maar dat schijnt niet te mogenHumma Kavula schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:05:
[...]
[...]
Mijn toestel werkt gewoon zoals het hoort met alle fijne extra functies
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 11-03-2016 09:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq