Bij het unlocken hoef je niet je gehele Imei te gebruiken.
Je kunt het laatste cijfer weglaten.
Ja, officieel mogen ze het niet weigeren, maar je kunt officieel je cpu wel vernaggelen met verkeerde apps.
De fabrikant moet echter wel aantonen dat het probleem is veroorzaakt door het rooten/unlocken van je telefoon.
Je kunt dit mogelijk winnen in een rechtszaak. Persoonlijk zal ik er alles aan doen om mijn gelijk te krijgen en dat is tot nu toe ook altijd gelukt.
Van waterschade tot geld terug van importtelefoons, als je je verdiept in de materie en geduld hebt, dan komt het goed.
Wat betreft alle schade vervallen zover valschade, dat is nu al zo zo vaak langs gekomen dat ik er eigenlijk geen antwoord meer op wil geven als jullie het topic niet kunnen doorlezen.
Ja, je hebt garantie, nee je hoeft niets te betalen bij schade binnen 6 maanden na je aankoop!
Je verkoper moet het toestel doorsturen naar Sony/Teleplan zodat je het garantie behoud en hij tevens waterdicht blijft. Ha je ermee naar de telefoonboer op de hoek, dan ben je direct je 2 jaar aan garantie kwijt.
Het beste wat je kunt doen voordat je naar de verkoper gaat, neem contact op met Sony zodat zij er alvast van op de hoogte zijn. Maak foto's van je telefoon, check je telefoon op andere schade en stuur het defecte telefoon naar de verkoper.
Ik hoop dat mensen vanaf nu weer gebruik maken van de zoekfunctie,
je spontaan gebroken scherm wordt gratis vervangen door Sony, mits er geen valschade is.
[
Voor 42% gewijzigd door
Kiswum op 16-08-2015 14:16
]