Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06
Stuk dus. Zijn geen foto's voor nodig. Vraag is of het door jou komt, of dat het een garantiegevalletje is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Hoe snel hoort de druk bij die test terug te vallen naar de oorspronkelijke waarde? Dat gebeurt hier geleidelijk na enkele seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DevilsProphet schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:19:
Hoe snel hoort de druk bij die test terug te vallen naar de oorspronkelijke waarde? Dat gebeurt hier geleidelijk na enkele seconden.
Ja dat klopt.. Voor de speakers zit een soort van membraam wat langzaam lucht doorlaat, maar fijn genoeg is om water buiten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er zijn hier dus geen mensen die hetzelfde probleem hebben als ik met de muziekspeler? (steeds pauzeren en dan weer verder gaan).

Zijn er speciale manieren om zo een gat zuiver te maken? En hebben mensen enig idee of dit onder de garantie zal vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Z1compact heb ik bijna 2 jaar denk ik en heef wat valletjes overleefd maar nu beginnen de oproepen wel slecht te worden(1 val te veel?)
Maar als ik het hier zo lees lijkt de Z3c precies niet zo goed als zijn voorganger?kan ik best wachten?of is de Z3c wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:31:
Maar als ik het hier zo lees lijkt de Z3c precies niet zo goed als zijn voorganger?kan ik best wachten?of is de Z3c wel goed?
Zoveel mensen, zoveel meningen.. Ik denk dat het wel meevalt allemaal. Negativiteit wordt altijd als eerste gespammed maar ik heb het idee dat dit toestel echt veel verkocht wordt waardoor er uiteraard ook meer negatieve berichten komen. Ik zie veel meer mensen rond mij heen met dit toestel ipv de ori Z die ik eerst had.
Ik zelf heb nu 4 maanden dit toestel, hiervoor een Z ( eerste ) en hij bevalt uitstekend. Bumper erom en hij heeft al menig valpartij overleeft ( net als de Z trouwens )
Ik heb geen vergelijk met de Z1C maar voor wat ik lees is het enige gemis het "premium gevoel" ( alu randje ), de rest alleen maar vooruit gang.
Wachten kan altijd ;) Las toevallig dat er geruchten over een Z5(C) gaan, zelfde design maar betere specs/vingerafdruk scanner.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik vind het tot nog toe een toptoestel. Heb hem sinds september.

Ben er gewoon het zwembad mee in geweest een aantal keer, gaat prima. Wat filmpjes en foto's gemaakt terwijl vrienden lomp doen. Erg grappig. Wel jammer dat het geen groothoeklens is dus je schiet wel eens mis onderwater, maar je kan niet alles hebben.

Vd week naar het strand geweest. Telefoon was plakkerig van het eten/zonnebrand en zat onder het stof en zand. Muziek mee afgespeeld op een bluetooth speaker. Even afspoelen onder de kraan en hij is weer schoon... Ziet er uit als nieuw.

Dat waterdicht en stofdicht nutteloos is? Nee hoor, ideaal. Hadden ze veel eerder mogen bedenken van mij. Of ik het mis als het er niet op zou zitten? Nee, dat ook weer niet. Want dan hadden we er rekening mee gehouden :).

Ik heb hem nog nooit laten vallen, maar hij zit wel dagelijks in mijn zak. Ik heb hem ook tijdens het werk bij me en dan ontvangt hij ook aardig wat klappen af en toe omdat ik er op val ofzo. In dat opzicht had ik al problemen verwacht maar die blijven uit.

Tot nog toe erg tevreden dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:50:
Ik loop de laatste tijd tegen een nieuw probleem aan. Mijn muziekspeler pauzeert de muziek de hele tijd. De telefoon lijkt de oortjes gewoon niet goed meer te pakken. Ik heb al verschillende headphones geprobeerd maar het probleem houdt aan dus daar zal het niet aan liggen.

Zou dit een software probleem zijn of zou mijn earjack gewoon niet goed meer zijn?
Probeer je jack eerst schoon te maken, er kan stof inzitten van bijv. je broekzak.
Bij mij was de jack uitgang na een half jaar gebruik niet meer goed. Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en inmiddels al weer werkend terug gekregen. Als je op internet zoekt dan is het schijnbaar een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos Moses
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 21:34
mklkhanou schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:32:
Ik heb mijn toestel nu sinds november ongeveer, en het lijkt nu net alsof het scherm los laat.
Als ik ergens in het midden op mijn scherm druk dan hoor je het ook kraken, en je ziet ook echt het glasplaat omhoog en omlaag gaan.

Zijn er meer mensen dit dit ervaren?
Ik heb hetzelfde probleem, bij mij is de voorkant aan de bovenkant los komen te zitten. Ik heb het idee dat de lijm is gesmolten toen de telefoon te warm werd in de zon, hoewel ik hem toch altijd zoveel mogelijk probeer te bedekken als hij warm wordt.

Vraag me alleen af of garantie dit dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.C4 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:21:
[...]

Probeer je jack eerst schoon te maken, er kan stof inzitten van bijv. je broekzak.
Bij mij was de jack uitgang na een half jaar gebruik niet meer goed. Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en inmiddels al weer werkend terug gekregen. Als je op internet zoekt dan is het schijnbaar een bekend probleem.
Ik kon er niks over vinden op internet, heb je een linkje misschien?

Ook tips trouwens over hoe ik die jack schoon moet maken? Ik zie verschillende dingen op internet, weet jij wat het beste werkt toevallig?

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 15:44

lonkhuijzen

100% ADH

Ik heb een keer een heel stuk stof eruitgehaald met een naald. Schijnt vaker voor te komen met een spijkerbroek. Zoek maar op pocket lint. Rustig aan schrapen met een naald.

Ze waarschuwen wel overal over dat dit wel een risico is maar voor mij was dit de enige manier om het eruit te pulken.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik zet af en toe de stofzuiger erop, nog met geen enkele telefoon last gehad van stof in de jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Amos Moses schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:30:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, bij mij is de voorkant aan de bovenkant los komen te zitten. Ik heb het idee dat de lijm is gesmolten toen de telefoon te warm werd in de zon, hoewel ik hem toch altijd zoveel mogelijk probeer te bedekken als hij warm wordt.

Vraag me alleen af of garantie dit dekt.
Ja precies! Ik heb alleen nog geen foto gemaakt.. |:(
Ik heb Sony al wel een berichtje gedaan, zij zeiden dat ik 'm naar plaats van aanschaf moet brengen om 'm vervolgens te laten opsturen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 11:10
Heb em nu 2 maand, zeer contect van !

Moet wel eens een hoes kopen denkik :p

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingSig op 08-07-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:45:
[...]

Ik kon er niks over vinden op internet, heb je een linkje misschien?

Ook tips trouwens over hoe ik die jack schoon moet maken? Ik zie verschillende dingen op internet, weet jij wat het beste werkt toevallig?

Bedankt voor de reacties!
lonkhuijzen schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:18:
Ik heb een keer een heel stuk stof eruitgehaald met een naald. Schijnt vaker voor te komen met een spijkerbroek. Zoek maar op pocket lint. Rustig aan schrapen met een naald.

Ze waarschuwen wel overal over dat dit wel een risico is maar voor mij was dit de enige manier om het eruit te pulken.
Beter idee: een tanden ragertje, te halen bij de kruidvat etc. Afbeeldingslocatie: http://www.dewittetandenwinkel.nl/contents/media/l_ragers%20alle%20maten%20-%20poster_2.jpg

Haalt perfect het stof er uit zonder de jack te beschadigen.
Mocht het vastgekoekte meuk zijn (kan voorkomen), kan je het ragertje in alcohol (70% o.i.d., ook te halen bij de kruidvatjes) dippen en licht schrobben. Vergeet niet je tel hiervoor even uit te zetten. Voordeel van 70% alcohol is dat het geen resten achterlaat :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bart_GR op 08-07-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Wat met opbouw van stof op het gaas van de speaker?Mijn LED is ondertussen veel minder fel daardoor. Aangezien dat gaas een barrière tegen water is, wil ik voorzichtig genoeg zijn met dat te kuisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos Moses
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-07 21:34
mklkhanou schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:41:
[...]

Ja precies! Ik heb alleen nog geen foto gemaakt.. |:(
Ik heb Sony al wel een berichtje gedaan, zij zeiden dat ik 'm naar plaats van aanschaf moet brengen om 'm vervolgens te laten opsturen voor reparatie.
Ok, ik ga ook maar even contact opnemen met Sony. Het lastige is alleen dat ik m bij een webshop heb besteld die inmiddels al niet meer bestaat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Lijkt dus een veelvoorkomend probleem te zijn. Nou ik ga mijn telefoon niet opsturen, kan hem geen 3 weken missen, heb geen andere smartphone liggen en al zeker geen met een nano sim erin.

ik zal maar een ipod aanschaffen denk ik.
So much for a flagship phone.. Mijn eerste en laatste Sony telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Bedankt! Lijkt dus een veelvoorkomend probleem te zijn. Nou ik ga mijn telefoon niet opsturen, kan hem geen 3 weken missen, heb geen andere smartphone liggen en al zeker geen met een nano sim erin.

ik zal maar een ipod aanschaffen denk ik.
So much for a flagship phone.. Mijn eerste en laatste Sony telefoon.
Wellicht is bluetooth een oplossing?
Ik gebruik de meegeleverde koptelefoon en heb eerlijk gezegd nog nooit gebruikt gemaakt van de jack..

Mochten ze mijn toestel volledig vervangen bied ik 'm als nieuw te koop aan en koop ik weer een iPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mklkhanou schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:05:
[...]

Wellicht is bluetooth een oplossing?
Ik gebruik de meegeleverde koptelefoon en heb eerlijk gezegd nog nooit gebruikt gemaakt van de jack..

Mochten ze mijn toestel volledig vervangen bied ik 'm als nieuw te koop aan en koop ik weer een iPhone..
Koptelefoon? Ik heb een paar oortjes bij de telefoon gekregen maar daar zit geen Bluetooth op neem ik aan. Ik kan er althans geen verbinding mee maken.

Al met al een telefoon vol met ergenissen, als ik er een goede prijs voor kan krijgen gaat hij ook meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:21:
[...]

Koptelefoon? Ik heb een paar oortjes bij de telefoon gekregen maar daar zit geen Bluetooth op neem ik aan. Ik kan er althans geen verbinding mee maken.

Al met al een telefoon vol met ergenissen, als ik er een goede prijs voor kan krijgen gaat hij ook meteen weg.
pricewatch: Sony MDR-ZX750BN (Zwart)

Maar was een pre-order actie meende ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oké. Mooi ding, ik gebruik alleen altijd oortjes eigenlijk. Vind het ook maar onzin om weer iets aan te schaffen voor 150 euro alleen omdat Sony geen earjack kan maken die het langer volhoudt dan 6 maanden. Op deze manier zullen ze nooit kunnen concureren met de grote spelers.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:23
_Moe_ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:32:
[...]

Mij zal je er ook niet mee in een zwembad zien duiken. Elektronica en water gaan nu eenmaal niet samen ;)
Ik ben er regelmatig mee in een zwembad geweest (levert toch leuke foto's op van mn neefjes) of even afgespoeld als hij vies was geworden. Ook al een aantal keer mee hardgelopen/gefietst in de regen, voornaamste reden waarom ik dit toestel heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:29:
[...]

Ah oké. Mooi ding, ik gebruik alleen altijd oortjes eigenlijk. Vind het ook maar onzin om weer iets aan te schaffen voor 150 euro alleen omdat Sony geen earjack kan maken die het langer volhoudt dan 6 maanden. Op deze manier zullen ze nooit kunnen concureren met de grote spelers.
Bij mij is het een groter feest met een scherm dat half los laat. Hopelijk blijft het "touch"-gedeelte werken.

Je kunt trouwens elk willekeurige koptelefoon via bluetooth koppelen.. hoeft niet persé van Sony te zijn.
Check: http://tweakers.net/categ...FFliTlKVtFKJsamBkqxtbW1AA

Filter voor bluetooth staat al aan via de link. Stuk goedkoper dan een iPod Touch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nu we hier toch over de headphone jack bezig zijn die enerzijds stof kan verzamelen, en anderzijds bij sommigen niet de gewenste waterdichtheid biedt (Ik heb het toestel zelf nog niet onder water gehouden en zal het ook niet doen. Was geen nodige feature voor mij. :) )

Aanschouw, de Ringke Fusion case:
(Smoke Black versie wordt aangeraden over de Clear versie. Zie verder in m'n post waarom.)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/817hgmKH2CL._SL1500_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81Avh58eVGL._SL1500_.jpg

(Bron foto's http://www.amazon.com/Xpe...-Absorption/dp/B00OI09JLY )

Toen ik mijn toestel 3 weken geleden kocht, zocht ik onmiddellijk ook een case.
Na veel wikken en wegen en het internet afspeuren, werd deze het:

- Krijgt goede reviews en is bijgevolg een favoriet onder de Xperia Z3 Compact owners die een case wensen.

- Is doorzichtig zodat je toch nog wat de elegantie van het toestel kunt weergeven.
Kies wel de Smoke Black versie. Niet de Clear versie: daar zijn wat klachten dat door ophoping van wat stof de case verkleurt.

- De gehele kader van het toestel is afgesloten behalve
1) het klepje waarmee je via microUSB kunt opladen. Vind ik handig dat dat nog toegankelijk is zodat je het toestel niet uit de case moet nemen als je bv. een car charger wilt insteken!
2) Poort voor magnetic charger ook toegankelijk. Nuttig als je de magnetic charger thuis gebruikt uit angst dat na verloop van tijd het klepje voor microUSB charging zou verslijten.

- Microphone jack is keurig af te sluiten na gebruik.

- Werkt ook als je een tempered glass screen protector op zowel voor als achterkant hebt. Waarmee ik bedoel: er is een andere veel aangeraden case voor dit toestel (Cruzerlite Bugdroid) maar deze pielt blijkbaar na verloop van tijd aan je screen protector vooraan, wegens wat overlap. Dit is natuurlijk niet wenselijk.

Ik ben er zeer tevreden over. _/-\o_
Ik kan dus garanderen dat er geen stof in de headphone jack komt met die klep erop.
Of het ook waterdicht is, kan ik echter niet garanderen. Vraag dat eventueel elders... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 08-07-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
een waterdichte case om een waterdichte telefoon! handig ;)

Ik heb mijn z3 dit weekend helaas laten vallen met fatale gevolgen. Scherm volledig gebarsten (stukjes glas op de grond zelfs) en een kapotte touchscreen.

Maandag meteen laten vervangen bij GSM Sjop in Tilburg (http://gsm-sjop.nl/repara...d-beeldscherm-touchscreen). Helaas niet zo netjes gedaan. Scherm kraakt als ik in het midden druk en scherm lekt ligt aan de linkerkant in het duister.

Volgende week even terug en hopen dat het nu wel goed gebeurt. Voor dat geld mag het wel fatsoenlijk gerepareerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 23:12
Asgaro schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:18:
Nu we hier toch over de headphone jack bezig zijn die enerzijds stof kan verzamelen, en anderzijds bij sommigen niet de gewenste waterdichtheid biedt (Ik heb het toestel zelf nog niet onder water gehouden en zal het ook niet doen. Was geen nodige feature voor mij. :) )

Ik ben er zeer tevreden over. _/-\o_
Ik kan dus garanderen dat er geen stof in de headphone jack komt met die klep erop.
Of het ook waterdicht is, kan ik echter niet garanderen. Vraag dat eventueel elders... :)
idd een mooie case, heb hem ook. Aanrader!

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:38

CoeliJoeli

Gamer

@Asgaro

Ik ben ook geintresseerd in deze case, zou je misschien wat foto's kunnen maken van je telefoon in de case?

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Hierbij dan een foto van mijn scherm/glasplaat die loskomt. Het grijs/bruine binnen de rode cirkel is geen stof of iets dergelijks maar lijm dat heeft losgelaten! :P

Klik voor vergroting...
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/arhhs2dsn/IMG_9968thumb.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Whis! op 09-07-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:27
Hmm heb sinds een paar dagen dat mijn hotmail account niet meer synct, ontvang dus geen mails meer. Heb het account al verwijderd en probeer het er opnieuw op te zetten maar bij Serverinstellingen controleren geeft hij een verbindingsfout...Zal niet aan de z3c specifiek liggen maar eerder aan android zelf maar het is wel erg irritant :S Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
[b]Asgaro schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 16:18

(Smoke Black versie wordt aangeraden over de Clear versie. Zie verder in m'n post waarom.)
Ook gekocht zi, nu wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
mklkhanou schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:01:
Hierbij dan een foto van mijn scherm/glasplaat die loskomt. Het grijs/bruine binnen de rode cirkel is geen stof of iets dergelijks maar lijm dat heeft losgelaten! :P

Klik voor vergroting...
[afbeelding]
Raar, lijkt wel of je scherm sowieso veel hoger ligt? Of ligt de andere hoek wel flush met je rand?
Ziet er niet goed uit iig :D Ik zou terug gaan naar de winkel ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
kepler schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Raar, lijkt wel of je scherm sowieso veel hoger ligt? Of ligt de andere hoek wel flush met je rand?
Ziet er niet goed uit iig :D Ik zou terug gaan naar de winkel ermee
Yes, daar is ´ie wel gewoon flush... dus puur aan de kant begint het los te laten. Ik vertrek aankomend weekend naar barcelona voor een week en wil graag een degelijk toestel (qua functionaliteit) meehebben.

Ik gooi er een case omheen en hopelijk wordt het niet erger. Zodra ik terug ben stuur ik 'm terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:47
Virtual Reality schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:39:
Hmm heb sinds een paar dagen dat mijn hotmail account niet meer synct, ontvang dus geen mails meer. Heb het account al verwijderd en probeer het er opnieuw op te zetten maar bij Serverinstellingen controleren geeft hij een verbindingsfout...Zal niet aan de z3c specifiek liggen maar eerder aan android zelf maar het is wel erg irritant :S Iemand een idee?
Toevallig heb ik dat ook! Al kan ik wel syncen maar krijg ik geen notificaties meer bij nieuwe mail. Ik moet echt handmatig dus syncen en dan zie ik of ik nieuwe mail heb of niet. Verder niets veranderd aan instellingen of dergelijke dus hoe dat zo kan....geen idee!!

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
mklkhanou schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:02:
[...]

Yes, daar is ´ie wel gewoon flush... dus puur aan de kant begint het los te laten. Ik vertrek aankomend weekend naar barcelona voor een week en wil graag een degelijk toestel (qua functionaliteit) meehebben.

Ik gooi er een case omheen en hopelijk wordt het niet erger. Zodra ik terug ben stuur ik 'm terug! :)
Apart, dat lijkt me echt gewoon een productie-fout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
CoeliJoeli schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:45:
@Asgaro

Ik ben ook geintresseerd in deze case, zou je misschien wat foto's kunnen maken van je telefoon in de case?
Ik heb nog wat links in mijn favorieten gevonden met foto's:

- in combinatie met de zwarte Z3 Compact versie:
https://imgur.com/a/fqSrU#0

- in combinatie met de witte Z3 Compact versie:
http://forum.xda-develope...p?p=60519246&postcount=26

Als er nog vragen zijn, laat maar weten!

Je leest wel soms opmerkingen over dit onderdeel:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NrFUHuK.jpg

Dan heb het over de 2 dunne caserandjes, net boven de microUSB klep en net boven de magnetic charging port: die randen zijn eigenlijk elastisch en dus niet dezelfde hardheid als het overige deel van de case.
Ik denk echter dat dit doelbewust is gedaan: als die dunne randjes zouden hard zijn, zouden die snel kunnen breken. (Je zet er namelijk wat druk op wanneer je op de power button wilt duwen.)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 09-07-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Asgaro schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:59:
[...]

Ik heb nog wat links in mijn favorieten gevonden met foto's:

- in combinatie met de zwarte Z3 Compact versie:
https://imgur.com/a/fqSrU#0

- in combinatie met de witte Z3 Compact versie:
http://forum.xda-develope...p?p=60519246&postcount=26

Als er nog vragen zijn, laat maar weten!

Je leest wel soms opmerkingen over dit onderdeel:

Dan heb het over de 2 dunne caserandjes, net boven de microUSB klep en net boven de magnetic charging port: die randen zijn eigenlijk elastisch en dus niet dezelfde hardheid als het overige deel van de case.
Ik denk echter dat dit doelbewust is gedaan: als die dunne randjes zouden hard zijn, zouden die snel kunnen breken. (Je zet er namelijk wat druk op wanneer je op de power button wilt duwen.)
Mijn huidige hoesje is het ook elastisch, alleen is het iet te elastisch en zit de case niet goed om de telefoon heen

Omsluit deze case de zijkanten wel goed?

[ Voor 5% gewijzigd door CoeliJoeli op 09-07-2015 16:13 ]

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
CoeliJoeli schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:12:
[...]

Mijn huidige hoesje is het ook elastisch, alleen is het iet te elastisch en zit de case niet goed om de telefoon heen

Omsluit deze case de zijkanten wel goed?
Ik heb niets over de omsluiting op te merken.
Maar langs de andere kant heb ik ook nog nooit een andere case gehad dus ik kan niet echt met iets vergelijken...

Wel is het moeilijk om de smartphone terug uit de case te krijgen, dus dat toont wel aan dat de case goed de smartphone omsluit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties over de earjack! Ik zal eens na gaan denken over zo een hoesje die de jack afsluit. Het kwaad is alleen al geschied dus ik heb er niet zoveel meer aan. Daar komt nog eens bij dat ik het eigenlijk maar onzin vind om een hoesje te kopen die er voor zorgt dat de earjack heel blijft.

Op het moment kan ik mijn telefoon niet missen dus ik ga hem voorlopig niet opsturen. Als het zover is/komt zal ik laten weten hoe het zit met de garantie op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmaze
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 07:32
nog een tip voor alle z3 compact eigenaars.

mocht je al na 3 maanden dat je hem aangeschaft,
pijnlijk hard laten vallen op de stoep en het glas springt ervan af....
(eigen schuld dikke bult zou je zeggen)

bel 0900-8998318
vraag om een reparatie verzoek/traject (duidelijk aangegeven dat eigen schuld was)
eerst doen ze best afstandig dat je naar de winkel moet ect.
(gebeurde net voor weekend van tour du frans,geen mogelijkheid de mobiel te brengen naar telfort utrecht)
na eisend te zijn geweest,werd de mobiel in kwestie de volgende dag opgehaald door de
firma easy 2 send,word nog op de uur precies gezegd waar neer ze komen.

eenmaal opgehaald wachtend op de offerte voor reparatie( teleplan)
maar eenmaal gekeken naar de statussen,was die al gerepareerd en is die klaar voor retour te zenden.

Geluk???
ik had meerdere telefoon zaakjes opgebeld en het zou rond de 140 tot 230 euro kosten waar de goedkoopste geen waterdicht garantie geeft en de duurdere wel.
dacht dat sony erboven zou zitten kwa prijs. :/

maar het loont dus om hem te laten ophalen om de retailer/winkel heen maar direct via sony,
neem de tip mee en doe er wat mee mocht het je gebeuren,het gokje is het waard. :P

excuse's voor de spelfouten en het lange verhaal maar dacht deel het even.

2-7-2015 opgehaald
8-7-2015 gereed voor retour zending.
zie screenshot en gebarste telefoon hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/wgy0xshn3/20150701_181918.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/3sl2ukfgv/20150701_181925.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/4w576j03z/20150701_181929.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/oa6167rkf/download.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Laatst online: 23:12
mazzeaar!

wellicht wel handig om te bellen waar dat nummer heen belt..Is het Sony zelf? Of van een Telco?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
Hopjesvla79 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:30:
mazzeaar!

wellicht wel handig om te bellen waar dat nummer heen belt..Is het Sony zelf? Of van een Telco?
Is van sony zelf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaabertjeNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-03-2021
Goedemiddag, ik heb vandaag een xperia z3c aangeschaft, en het valt mij meteen op dat hij heet is. Een app geeft aan dat hij 36 graden is... Waar kan dit aan liggen? alle apps zijn afgesloten voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:26
Zo, Mijn Z3C leeft weer.
Na het beestje 3x opgestuurd te hebben voor een nieuwe achterkant (alle keren binnen de garantie kunnen laten vallen), en een vierde keer voor een nieuw scherm (touchscreen begon slecht te worden), heb ik na het barsten, het scherm toch maar zelf vervangen. Ik ga vanaf nu alles zelf wel repareren.
gaabertjeNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:49:
Goedemiddag, ik heb vandaag een xperia z3c aangeschaft, en het valt mij meteen op dat hij heet is. Een app geeft aan dat hij 36 graden is... Waar kan dit aan liggen? alle apps zijn afgesloten voor zover ik weet.
36 graden is niet heet. Zeker niet met deze temperaturen. Hou het even in de gaten en laat het weten als het idle boven de 45/50 gaat. Dan kan er wel iets mis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaabertjeNL
Het bleek te zijn dat hij gewoon veel apps aan het downloaden was... Maar alsnog erg warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:24
Ik heb een icoontje bovenin mijn scherm staan waarvan ik geen idee heb wat het betekend. Iemand die weet waar het voor staat? Gaat om het icoontje links van het 'wifi' symbool.

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1507/112844/hkaeU0TV.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door SX-Superfly op 11-07-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

NFC.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
SX-Superfly schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 23:20:
Ik heb een icoontje bovenin mijn scherm staan waarvan ik geen idee heb wat het betekend. Iemand die weet waar het voor staat? Gaat om het icoontje links van het 'wifi' symbool.

[afbeelding]
NFC inderdaad. Als het er staat wil het niet zeggen dat het actief bezig Is maar als je er een andere NFC tag/iets tegen aan houdt dan reageert je telefoon. Ik heb NFC standaard uit staan omdat het gewoon batterij gebruikt in Standbij (althans dat neem ik aan).

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:24
Bedankt, ik heb het ook uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bon de Z1C is vervangen door de Z3C heel goed en leuk toestel ik heb enkel 1 probleem.
Als ik yelo tv gebruik en ik wil live tv kijken krijg ik de melding dat mijn toestel geroot is en deze app het niet toelaat dat geroote telefoons live tv kunnen kijken.
Het toestel is nieuw en ik heb het niet geroot.Hoe kan dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Dit is niet de bedoeling op het forum!

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 13-07-2015 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
evleerdam schreef op zondag 12 juli 2015 @ 01:08:
[...]
Ik heb NFC standaard uit staan omdat het gewoon batterij gebruikt in Standbij (althans dat neem ik aan).
Volgens mij werkt NFC niet als het scherm uitstaat (en/of vergrendeld is). Althans standaard. Daar heb ik ooit nog een Xposed module moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad:
Even de kosten erbij:
Sony 0900-8998318 (€ 0,10 p/m)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
FUCK barst in scherm vanachter :'(

Welgeteld 2 maand oud, nooit gevallen. haal em uit mijn broekzak en game over.

Nu is de vraag, laat ik het zo (kan dit verder barsten) ? Of toch maar Sony bellen, dan zit ik wel weer weken zonder gsm.

Garantie laten passeren via bol.com(aankoop) of direct contact openmen met Sony ?

[ Voor 89% gewijzigd door SmokingSig op 14-07-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 22:44

Pinjataaa

Hit me!

Ik schrik toch wel van alle ervaringen hier op het forum, ik zit al een paar weken te twijfelen om een Z3C aan te schaffen, maar zo te zien is dit niet aan te raden ofwel?
Barst het scherm echt zo snel?

De ervaringen van Heatonme doen me wel neigen om hem te kopen als vervanger voor mijn HTC One M7.
Is nét iets kleiner en waterdicht, lijkt me een geweldige vervanger.

[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 16-07-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20

Shabbaman

Got love?

Ja... maar als het barst, barst het vrij snel na aankoop en ga je gewoon je garantie claimen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Er zijn gevallen bekend dat het scherm knapt inderdaad. Maar het is echt niet zo dat het 10-20% van de telefoons zijn (ja op XDA is het percentage hoog... van mensen die het melden). En dan nog inderdaad: garantie!

Ik gebruik mijn telefoon echt niet op de meest nette manier en heb nergens last van. En het gros hier op tweakers heeft ook geen spontane scheuren. Dus ja, glas is gevoelig, ja er zijn schijnbaar spontane garantie-barsten, maar geen zorgen maken als je normaal met je telefoon omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornalt
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-04-2021
Bovendien lees je hier voornamelijk wat er mis gaat en niet wat er goed gaat. Ik heb de mijne nu een maand of 4 en heb hem 3x laten vallen (waarvan 1x op de tegels buiten) en heb geen enkele barst.
Ik ben een 100% tevreden gebruiker van mijn Z3c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als ik het zo lees over die barsten dan gebeurt dat bijna nooit door vallen, maar op een andere manier waar je geen erg in hebt. Misschien ontstaat het wel door teveel druk. Bijv. als je hem in je broekzak hebt en dan iets zwaars optilt (boodschappenkrat ofzo) en dat op je bovenbeen/telefoon laat steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 14:14
Ik heb een Brodit hoesje, meerdere keren laten vallen. Toestel is nog als nieuw.
Ook meerdere keren onder water gebruikt. Maar nu op vakantie ja het dan toch mis gegaan. Gelukkig zag ik het gebeuren. Linkerhelft van mijn scherm werd donkerder. Meteen alle kleppen open en hard gezogen. Ik proefde gewoon water eruit komen. Daarna was het scherm dood. Een tijdje in de zon laten bakken en nu werkt hij weer. Touchscreen reageert soms niet . Vandaag nog maar eens laten bakken en braden in de zon.
Mijn klepjes zijn in totaal niet meer dan vijf keer open geweest, ooit! Sluiten verder ook perfect. Gelukkig was ik er op tijd bij en werkt mijn toestel nog. Maar ik zit hier nog vier weken. Bij terugkomst zal ik contact opnemen met Sony. Ben benieuwd of dat gezeik op gaat leveren. Feit is wel, er is water in gekomen en ik vermoed via de camera knop.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapshoot
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-10-2021
Over ongeveer een maand stap ik weer over op een iPhone, ik kan niet wennen aan Android.
V&A is niet toegestaan in het topic

[ Voor 35% gewijzigd door The Wizard op 20-07-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Uit de survey die op XDA developers ( http://forum.xda-develope...act-glass-survey-t2900149 ) werd afgenomen, blijkt dat het barsten meer gebeurt op de achterkant dan aan de voorkant: https://docs.google.com/f...1bJkWaPlPRk/viewanalytics

Hebben mensen hier ook deze indruk, gebaseerd op de reacties die ze al zijn tegengekomen?

Ik gebruik zelf sinds ik het device kocht een case (Ringke Fusion). Daardoor denk ik dat, als er ooit een spontane barst op de achterkant zou komen, ik het pas veel later zou merken.
Naar de achterkant kijk ik namelijk niet echt veel, de - hoewel doorzichtige - case toont ook niet alles haarscherp, en daarnaast zou ik het ook niet voelen. :9

De voorkant is uiteraard een ander verhaal...
Maar zou de tempered glass protector op de voorkant een mogelijke "barstontstaning" kunnen voorkomen? Omdat die zou helpen om "de glasplaat bijeen te houden" in het geval het glas spontaan wenst te barsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
Voor de eerste keer mijn telefoon in bad genomen (gewoon water, geen zeep). Binnen 1 min op een diepte van 10-20 cm telefoon overleden. Hij gaat niet meer aan en als ik op het midden van het scherp druk hoor je gekraak. Camera-lens is ook beslagen. Klepjes zijn gewoon altijd dicht en laat op met een magneet. Erg, erg teleurgesteld in deze telefoon, zeker gezien de reclames.

Ik zal morgen Sony bellen.

Mijn vragen:
1. wordt dit gewoon onder garantie gerepareerd? (Hij is 8 maanden oud via KPN, geen extra verzekering).
2. Hoe lang duurt een reparatie? (Heb een telefoon nodig voor mijn werk)

Nog andere tips? (Zal hem vannacht in rijst leggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:11
Vochtige warme ruimte? ;-) temperatuurverschil, condensvorming....?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:04
Kornalt schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:53:
Bovendien lees je hier voornamelijk wat er mis gaat en niet wat er goed gaat. Ik heb de mijne nu een maand of 4 en heb hem 3x laten vallen (waarvan 1x op de tegels buiten) en heb geen enkele barst.
Ik ben een 100% tevreden gebruiker van mijn Z3c.
Idem hier. Twee keer laten vallen op laminaat en steen (pashokje in de WE) en niks te zien. Ik heb hem 7 maanden en gebruik geen hoesje om die mooie groene kleur te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Pinjataaa schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:39:
Ik schrik toch wel van alle ervaringen hier op het forum, ik zit al een paar weken te twijfelen om een Z3C aan te schaffen, maar zo te zien is dit niet aan te raden ofwel?
Barst het scherm echt zo snel?
Nee, in gebruik sinds ie uit is en hij bevalt prima. Het ding is een keer of 6-8 vanaf minstens 50cm op harde vloeren gevallen, niks aan de hand. Ook altijd los in broekzak, uiteraard zonder hoesje. Ik koop geen kleine dunne telefoon om er dan alsnog iets lomps van te maken met een hoesje. Er zitten wat krasjes op de achterkant maar dat zie je eigenlijk amper. Het scherm is nog gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 22:44

Pinjataaa

Hit me!

Bundin schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:03:
[...]

Nee, in gebruik sinds ie uit is en hij bevalt prima. Het ding is een keer of 6-8 vanaf minstens 50cm op harde vloeren gevallen, niks aan de hand. Ook altijd los in broekzak, uiteraard zonder hoesje. Ik koop geen kleine dunne telefoon om er dan alsnog iets lomps van te maken met een hoesje. Er zitten wat krasjes op de achterkant maar dat zie je eigenlijk amper. Het scherm is nog gaaf.
Thnx. Een hoesje is voor mij ook een no go. Fijn om te horen dat er ook veel tevreden gebruikers zijn, maakt het voor mij een stuk makkelijker om de knoop door te hakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
O ja hoor. Tevreden gebruikers zat. In het asessoires topic kan je eventueel Nillkin glazen screenprotectors ontdekken voor de voor en achterkant. Die vind ik zelf wel prettig om de phone "als nieuw" te houden. Al 2x een gebarsten screenprotector vervangen ivm vallen maar de phone is als nieuw en waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hier gisterochtend ook een stuitergevalletje op de stenen vloer (dochter sloeg hem uit m'n hand). Met een plastic euro backcover http://www.aliexpress.com...mpact-Z3/32289276150.html en een nilkin screenprotector niks aan de hand. Behalve dat de screenprotector gebarsten is. Dus daar heb ik weer een nieuwe van besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaabertjeNL
Hoi mensen, ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn Z3C, er is wel een dingetje wat ik niet kan snappen. Als ik een video heb gemaakt bv. 4k of 120fps speelt hij goed af op mijn telefoon, echter als ik het op onedrive zet of via usb een video afspeel via mijn laptop is het beeld groen, veeeel pixels, haperingen en noem maar op.... Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
gaabertjeNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:46:
Hoi mensen, ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn Z3C, er is wel een dingetje wat ik niet kan snappen. Als ik een video heb gemaakt bv. 4k of 120fps speelt hij goed af op mijn telefoon, echter als ik het op onedrive zet of via usb een video afspeel via mijn laptop is het beeld groen, veeeel pixels, haperingen en noem maar op.... Hoe kan ik dit verhelpen?
waarmee speel je het af? Al geprobeerd met een ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
gaabertjeNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:46:
Ligt het niet gewoon aan (het gebrek aan) codecs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaabertjeNL
Thanks voor de tip, ik heb het probleem gevonden, ligt gewoon aan vlc media player op mijn laptop. Heb hem ge-update op mijn laptop maar dat mocht niet baten. Gelukkig werkt het wel met windows media player. Op mijn pc werkt het zo te zien wel met vlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
Toch al een poosje niet gepost hier (laatste posts van mijwaren rond de uiteindelijke uitrol van de Lollipop update).

Toestel besteld op 1 april 2015, is altijd goed waterdicht geweest. Ik ging laatst douchen, legde het toestel in de badkamer op een stapeltje kleren met het scherm naar beneden. Na een kwartiertje douchen wou ik het toestel oppakken, barst in de achterkant. Geen beweging in het toestel geweest. Het is ook niet warm in de badkamer of zo (in de hittegolf van Juli was het warmer in de woonkamer dan daar :S).

Damn, ik ging er ondertussen toch een beetje vanuit dat ik 'een goed exemplaar' had. Gelijk maar weer naar Coolblue gemailed. Ik hoop wel dat het geen gezeik gaat zijn. De barst loopt heel netjes van rechtsonder naar linksboven, maar gaat daar dan het hoekje om soort van. Er is dus een klein 'chipje' te zien op de linker bovenkant van de achterkant. Als ze gaan zeggen dat dat valschade is gaat het een leuke ruzie worden :S. (De directe omgeving van de barst is echt spotless, geen krasje of wat dan ook).

Mijn toestel is in de +/- 3.5 maanden dat ik hem heb welgeteld 1x gevallen en dat was ergens in de eerste maand. Lijkt me ook stug dat het om temperatuur gaat (alhoewel je het nooit weet natuurlijk), maar ik speel vaak 'Skyforce' en dan wordt de telefoon na een kwartiertje echt te heet om goed vast te houden. Dus dagelijks gaat de temperatuur flink omhoog en terug naar normaal. Dus denk ook niet dat het daar nu opeens mee te maken heeft (of het moet na 3.5 maand de druppel geweest zijn).

Ik zal laten weten hoe het verder verloopt. Hopen dat het geen gezeur gaat worden, en dat ze m'n rhinoshield heel laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

Ik had paar weken geleden mijn telefoon opgestuurd ivm defecte koptelefoonpoort. (probleem van disconnects wat hier al aantal keer beschreven is)
Vandaag (met dank aan 'stakende' postnl 1,5w vertraging) nieuwe telefoon gekregen :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

Gokje; over 2 maanden voor ons beschikbaar, of ben ik dan te positief ? ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
DDX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:48:
Gokje; over 2 maanden voor ons beschikbaar, of ben ik dan te positief ? ;)
Lijkt me heel optimistisch. Ik heb namelijk nog steeds 23.1.A.0.726 en ik controleer geregeld op een OTA en via PC Companion op update naar 23.2.A.1.62.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Thanks! Ik heb de baltic al en OTA kreeg ik hem niet maar bij het aansluiten via USB gaf PC Companion gelijk een melding. Eens updaten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maier
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:48
spawnagain schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 05:46:
[...]

Thanks! Ik heb de baltic al en OTA kreeg ik hem niet maar bij het aansluiten via USB gaf PC Companion gelijk een melding. Eens updaten dus. :)
Hoe bevalt de Baltic versie, geen rare dingen ivm een andere customization. Ik zit te twijfelen om deze erop te zetten, de nederlandse customized rom zit nog op 23.1.A.0.726 en loopt nu dus al aardig achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
Korte update. Eerste mailtje van Coolblue als antwoord gekregen. Tot zover de goede ervaringen bij Coolblue.

In mijn 'openingsmail' heb ik vermeld dat de barst spontaan is ontstaan, en dat ik wou benadrukken dat het dus niet door een handeling van de gebruiker is gekomen, en dat dit een bekend euvel is bij veel toestellen van de Xperia Z lijn.

In het mailtje wat ik terug krijg staat "Ik heb het een en ander nagekeken, en het valt waarschijnlijk niet onder garantie daar dat het om gebruikersschade gaat".

Tot zover het lezen van wat daadwerkelijk in de mail staat... of gewoon net doen alsof je het niet gezien hebt of dat het niet klopt. Leuke manier om dit traject te starten. We zien wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertH
maier schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:47:
[...]

Hoe bevalt de Baltic versie, geen rare dingen ivm een andere customization. Ik zit te twijfelen om deze erop te zetten, de nederlandse customized rom zit nog op 23.1.A.0.726 en loopt nu dus al aardig achter.
De baltic versie bevat voor zover ik zie geen apps anders dan die ook in de Nederlandse versie stock worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:56
NL versie is ook al te downloaden via xperifirm. althans zojuist de vodafone gepakt en geflashed met flashtool.
Gekke is dat ota niet binnen kwam terwijl hij wel klaar staat bij mijn provider (vodafone)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de OTA gedownload doormiddel van Sony PC comparison. Door Flashtool een ftf bestand er van gemaakt. TA eruit gelaten, deze ben ik aan het uploaden.

Zijn er mensen die deze wilt uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:12:
Ik heb de OTA gedownload doormiddel van Sony PC comparison. Door Flashtool een ftf bestand er van gemaakt. TA eruit gelaten, deze ben ik aan het uploaden.

Zijn er mensen die deze wilt uitproberen?
Kom maar op :9. Kun je misschien ook een korte tut posten hoe ik dit bestand kan flashen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bovenstaande methode werkt!

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1507/114222/tcufZPj9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er grote verbeteringen ? Zoals batterij levensduur ? Camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Knopje om alle openstaande apps te sluiten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De camera zou geupdate zijn?

Memoryleaks zouden opgelost zijn (5.1.1)

Animaties in het toggle menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 15:07
Ben het even kwijt, behoud je root als je die .ftf flasht? Hier nog geen OTA binnen (zit nu op 23.1.A.1.28).

[ Voor 6% gewijzigd door Luco op 22-07-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertH
Palomar schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:04:
Knopje om alle openstaande apps te sluiten? ;)
Die was in de laatste 5.0.2 update al toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Voor wie al een custom recovery heeft, 'k heb een ROM gemaakt van de D5803_23.4.A.0.546_R7C_Baltic Generic_1288-5413.ftf, pre-rooted en met XZDR 2.8.21. Verder in het [Sony Xperia Z3 & Z3c] Rooten & Custom ROM's topic. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

EvertH schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:36:
[...]

Die was in de laatste 5.0.2 update al toegevoegd ;)
5.0.2. geïnstalleerd staan.. nog steeds geen close all knopje :'(

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertH
Welke versie? Ik meen dat uit het hoofd versie .270 hem wel had, .242 niet.

Edit: sorry, dat is voor de Z Ultra. Heb je versie 23.2.A.1.62 draaien? Daar zou de knop in moeten zitten.

Lijkt er ook op dat er binnenkort een bugfix update achteraan komt:

http://www.xperiablog.net...-xperia-z2-and-z3-series/

[ Voor 76% gewijzigd door EvertH op 22-07-2015 18:10 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 60 Laatste