Kijk, die spontane barsten is heel erg vervelend en eigenlijk ook schandalig. Maar als het goed is wordt dat binnen de garantie opgelost. Dat glas breekbaar is weten we ook allemaal. Twee kanten glas is dus ook een grotere kans op schade als de telefoon valt, lijkt me. Maar ook met een Samsung of HTC kun je pech hebben als hij valt. Vaak genoeg dergelijke telefoons gezien met een kapot scherm.vaagisdenaam schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:16:
Nog een kort een verhaal over de breekbaarheid:
Mijn z3c is meermaals gevallen, een keer of drie, wel van geringe hoogte en op laminaatvloer, dus dat zal gescheeld hebben. Telkens niks aan de hand overigens, op een héél klein hapje uit de witte plastic rand rondom het scherm na, wat amper opvalt of voelbaar is.
Een paar dagen terug echter viel hij van ongeveer schouderhoogte (!) op een granieten vloer.
Nadat ik mijn hart weer op de goede plaats had durfde ik te kijken: niks aan de hand! Geen schrammetje zelfs! De enige bescherming die ik heb is tweezijdig een rhinoshield van plastic (aanrader overigens).
Erg tevreden dus nog, de horrorverhalen lijken op mijn exemplaar niet van toepassing gelukkig!
Wel is de Z3 erg glad. Hij glijdt zo van een bankleuning af ofzo. Dat vind ik wel erg vervelend. Stop hem nu dus in een gleuf van de bank, totdat mijn hoesje binnenkomt.