Goh... Toch mijn Z3-bestelling geannuleerd voor een Z3 Compact, ik had uiteindelijk toch besloten dat ik toch geen FHD 5.2" scherm nodig had en 720p ziet er prima uit. 

Dank, de val/breek bestendigheid van Dragontrail durf ik te betwijfelen (dit gebruikten ze ook al bij de originele Z), maar prettig dat in ieder geval dat gezanik met de screenprotector (of shattersheet zoals ze het zelf noemden) voorbij is.D-TECH schreef op zondag 21 september 2014 @ 16:32:
[...]
- Er zit geen screenprotector meer op, puur glas met een oleophobische coating. Het is dragontrail glas, ongeveer even goed als Gorilla Glas maar ietsje kras gevoeliger, daarentegen is dit glas wel beter bestand tegen valschade.
- Rubberen kleppies zijn sterk verbeterd, heb een Z2 (en vroeger een normale Z, dat was inderdaad een ramp), maar de Z2 is gewoon heel degelijk gebouwd, net als de Z3.
JEZUS, dan heb ik echt geluk. Ik heb em namelijk zaterdag ergens in de middag bij Coolblue ge pre-ordert en blijkbaar op tijd dus.Timoo23 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:44:
Helaas.. Als je de z3 compact bij coolblue wilt bestellen, wordt hij niet meer geleverd met de extra headset..
Beter! :-) Wel vaag dat de Compact wel genoemd wordt maar vervolgens niet in de tabel staat en er ook niet aan toe te voegen is. Ook niet via http://www.phonearena.com/phones/benchmarks
Klopt, als je hem onderin ook handmatig toevoegd komt hij er niet tussen.. Misschien een te lange battery life?Dlocks schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:40:
[...]
Beter! :-) Wel vaag dat de Compact wel genoemd wordt maar vervolgens niet in de tabel staat en er ook niet aan toe te voegen is. Ook niet via http://www.phonearena.com/phones/benchmarks
Zal hier wel mee te maken hebben....
In fact, we are currently running the test again on the Z3 Compact, just to log its score again, but other tests are reporting similar scores, and Sony itself has even marked it for the whopping 38 days on standby on a charge.
...
Wow! Ik heb een tijdje de Xperia P gehad, maar daar was de batterij echt om te huilen... Gelukkig lijkt het bij deze telefoon wel goed te zitten
Kans is er altijd, denk alleen niet heel groot. Van de Z3 is wel een dual-sim versie, zie http://www.sonymobile.com...nes/xperia-z3-dual/#blackPinin schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:00:
Is er kans/rumour op een Dual sim?
[Voor 31% gewijzigd door tweegroenethee op 22-09-2014 11:15]
Hoe dan? bijna 15 uur?
Zeer indrukwekkend. Een kennis van mij heeft de z1c en die gaat met matig gebruik al bijna 2 volle dagen mee.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja ziet er super uit! Misschien aan het denken om mijn G3 te verkopen en naar de Z3 Compact te gaan...CLB schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:59:
Was 'allang' bekend die prima accuduur? 10 dagen geleden GSMArena al:
[afbeelding]
mikkip schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:11:
De review van phonearena. Eindcijfer: 9.
Vooral het niet kleurechte display (te blauw) wordt als minpunt gezien, verder grotendeels (erg) positief.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als hun test methode hetzelfde is als de 1ex dan zullen de resultaten grotendeels hetzelfde zijn?ormagon schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:30:
PhoneArena test de Xperia Z3 Compact opnieuw omdat die het blijkbaar nog een stuk beter deed dan de Xperia Z3. Ben benieuwd wat daar uiteindelijk uitkomt.
Daar ga ik wel vanuit, maar het leuke is dus dat de uitslag zo extreem was dat ze zeker willen zijn dat er niet iets fout is gegaan in hun test.AtlAntA schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:40:
[...]
Als hun test methode hetzelfde is als de 1ex dan zullen de resultaten grotendeels hetzelfde zijn?
En juist die lagere resolutie heeft mij over de streep getrokken om dit toestel te kiezen. Hogere resolutie kon ik het verschil toch niet bij zien dus voor mi nutteloos. Alleen de lettertjes worden kleinerikt schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:51:
Een dubbele check lijkt me wel verstandig als je de koploper met enkele UREN voorbij stormtToch denk ik dat het klopt, een kleiner scherm met een lagere resolutie en de schermtechniek waar Sony het op de IFA over had, dus ik denk dat het resultaat niet heel veel anders wordt.
Je weet dat je op dat moment naar je eigen scherm kijkt he?D-TECH schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:14:
Heb filmpjes op YouTube gezien waarbij het scherm gewoon goed leek.
[Voor 30% gewijzigd door tweegroenethee op 22-09-2014 23:47]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
__/`\__/`\__
Zie Pricewatch, momenteel op voorraad bij een aantal shops!ziny schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:44:
Release date?
[Voor 9% gewijzigd door kepler op 23-09-2014 12:43]
as t goed is leveren die nog nietEnes_81 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:49:
[...]
Zie Pricewatch, momenteel op voorraad bij een aantal shops!
Ik had dit eerder al gepost, maar prijzig -> je kan deze kortingscode gebruiken: SonyZ3CPO10%kepler schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:35:
Ik zit even te kijken naar screenprotectors en kwam deze tegen:
http://www.evolutivelabs....or-sony-xperia-z3-compact
Kennen mensen dit? Het is redelijk prijzig, maar als ik hun verhalen mag geloven is het wel goed spul. Nu heb ik nog nooit een gebroken/gebarsten scherm gehad, maar ik zou niet willen beginnen met deze telefoon
edit: kwam net wat mindere reviews tegen, misschien dan maar even verder zoeken
Ik kan bij de ultimate shield niet of dat voor en achterzijde is. Bij rhino staat dat er wel duidelijk bijAlieunited schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:53:
Ik heb een Z1 compact en had een brando tempered glass, zelfde prijs als de Rhino. Die heeft wel het leven van mijn Z1C gered nadat ik hem liet vallen, screen protector kapot en de rest nog heel gelukkig.
Ik heb nu een Ultimate Shield tempered glass op zitten. Iets goedkoper en snel in huis, voelt ook erg solide aan. Ik ga hem alleen niet testen![]()
Verschil is dat er bij de ultimate shield een gaatje zit voor de sensors, dat had de brando niet. Volgens mij zit er bij de Rhino bij zowel de sensor als bij de camera een gat/ inkeping. Vind ik persoonlijk niet zo mooi en er gaat vuil tussen zitten.
__/`\__/`\__
Alleen voor de voorkant.Mistacal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:17:
[...]
Ik kan bij de ultimate shield niet of dat voor en achterzijde is. Bij rhino staat dat er wel duidelijk bij
http://www.ultimateshield...eria-z2-screen-protector/
[Voor 21% gewijzigd door Mistacal op 23-09-2014 14:29]
__/`\__/`\__
Dat Ultimate Shield ziet er prima uit, kost ook maar 12 euro ipv 25 euro voor die Rhino (ook met de kortingscode, er komt namelijk nog eens 5dollar verzendkosten bij).Alieunited schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:53:
Ik heb een Z1 compact en had een brando tempered glass, zelfde prijs als de Rhino. Die heeft wel het leven van mijn Z1C gered nadat ik hem liet vallen, screen protector kapot en de rest nog heel gelukkig.
Ik heb nu een Ultimate Shield tempered glass op zitten. Iets goedkoper en snel in huis, voelt ook erg solide aan. Ik ga hem alleen niet testen![]()
Verschil is dat er bij de ultimate shield een gaatje zit voor de sensors, dat had de brando niet. Volgens mij zit er bij de Rhino bij zowel de sensor als bij de camera een gat/ inkeping. Vind ik persoonlijk niet zo mooi en er gaat vuil tussen zitten.
[Voor 22% gewijzigd door Framoes op 23-09-2014 16:33. Reden: Vraag toegevoegd]
[Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 23-09-2014 20:51]
PSN id: NL_SToRM
[Voor 33% gewijzigd door CLB op 23-09-2014 17:07]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik ook, zag er op verschillende video's erg goed uit. Heb hem daarom maar in het oranje besteld. Hoop dat hij er zo goed uit ziet als op de video's.DDX schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:25:
Ik ben erg benieuwd naar de kleur van de oranje/rode versie.
Op foto's is dit erg lastig om te zien helaas.
[Voor 11% gewijzigd door Anteros op 23-09-2014 19:39]
__/`\__/`\__
Zelfde als die van de Z1 en nieuwer, de originele Z heeft een andere aansluiting.Mistacal schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:15:
Zijn de magnetische laadkabels van oude z bruikbaar voor de z3c of is het wachten op een nieuwe?
Aha, ik dacht in het levertijden-topic te lezen dat sommigen 'm al geleverd hadden gekregen. My bad.SToRM666 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:46:
De Z3C is er nog niet, dus op dat gebied zullen er nog geen ervaringen zijn
Ik ben ben de Z naar de Z1 Compact gegaan en vond het handige formaat en betere accuduur wel een verademing. Bij de Z3C heb je dan zelfs een groter scherm in dezelfde behuizing en een betere accu.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het makkelijkst is waarschijnlijk kopiëren naar het interne geheugen van een telefoon met gewone (of micro) sim en dan daarna kopiëren naar je nano (je krijgt er denk ik wel een adapter bij).Amaze86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:59:
Moet een nano sim bestellen,is het mogelijk om mijn contacten te kopieren van micro sim naar nano via pc of telefoon zelf.
Ik kan mij niet voorstellen da je contacten op je sim staan, of dit moet je eerste smartphone zijn?Amaze86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:59:
Moet een nano sim bestellen,is het mogelijk om mijn contacten te kopieren van micro sim naar nano via pc of telefoon zelf.
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Nee,staan op sim en in me telefoon.Eerste smartphone nee,is me 6e pasEnes_81 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:34:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen da je contacten op je sim staan, of dit moet je eerste smartphone zijn?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dan mag ik aannemen dat je je contacten in de cloud hebt staan? Zij het je Google account of via dropbox oid? Contacten op je sim hebben staan klinkt zo ouderwets.Amaze86 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:16:
[...]
Nee,staan op sim en in me telefoon.Eerste smartphone nee,is me 6e pas
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Ben benieuwd of er veel verschil zal zitten in bouwkwaliteit, afwerking, metaal bij de Z3, plastic bij de Z3C.DDX schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:46:
Ik ga bewust voor de Z3C kiezen aangezien die al groot zat is, liever had ik nog maatje kleiner gehad
Bijsnijden kan nog wel eens mis gaan (in de zin van: je sim doet het niet meer). Ik weet dat T-mobile je simkaart binnen een minuut nog om kan wisselen voor noppes, mogelijk geldt dit ook bij andere providers, al dat niet tegen een kleine vergoeding.CyberAmp schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:36:
Z3C komt morgen, enige is ik moet mijn microsim bijsnijden tot nanosim. Liefst doe ik dat bij een telecombedrijf ipv zelf knutselen.
Het kan ook zijn dat ik mis benFramoes schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:36:
Aha, ik dacht in het levertijden-topic te lezen dat sommigen 'm al geleverd hadden gekregen. My bad.
Ja ik heb geïnformeerd en een nanosim bestellen kan dus niet bij mijn provider. Ik zal dan toch moeten laten bijsnijden. Ik ga het zeker niet zelf doen. Als goed is bestaat er zo'n template voor.Enes_81 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:41:
[...]
Bijsnijden kan nog wel eens mis gaan (in de zin van: je sim doet het niet meer). Ik weet dat T-mobile je simkaart binnen een minuut nog om kan wisselen voor noppes, mogelijk geldt dit ook bij andere providers, al dat niet tegen een kleine vergoeding.
Ai, das wat minder voor 'm.. Misschien toch maar een folie aanschaffenEnes_81 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:56:
Bevestigingsfilmpje dat er géén "shatterproof" folie over het scherm heen zit.
Alleen niet bevestigd op de manier die je zou verwachten
MorgenSToRM666 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:54:
Het kan ook zijn dat ik mis benDe release is wel ergens deze maand.
Hoho, heb het filmpje afgeluisterd en heb niet het idee dat dit meteen representatief is. Overigens is 24 uur best lang, een gemiddelde dag is 12 uur.AtlAntA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:15:
Leuke review met veel informatie. Deze reviewer zegt dat de batterij na 1 dag bij gemiddeld gebruik toch wel leeg is.
'Sony Xperia Z3 Compact Review' bekijken op YouTube - Sony Xperia Z3 Compact Review: http://youtu.be/JC1lbcF3las
Hij heeft het toch ook nergens over 24 uur? Of heb ik dat gemist?CyberAmp schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:20:
[...]
Hoho, heb het filmpje afgeluisterd en heb niet het idee dat dit meteen representatief is. Overigens is 24 uur best lang, een gemiddelde dag is 12 uur.
@cappieL thanks!
Handzamer formaat, langere batterij duur. Daarom de compact voor mij.teiltjemetromme schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:45:
Wie heeft er bewust gekozen voor de Z3C en niet voor het grotere broertje de Z3? Wat zijn de dingen geweest die jullie over de streep heeft getrokken? Ik twijfel nogal tussen deze twee.
__/`\__/`\__
Zijn eigen gemiddelde gebruik tijdens de review periode neem ik aan dan.AtlAntA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:15:
Leuke review met veel informatie. Deze reviewer zegt dat de batterij na 1 dag bij gemiddeld gebruik toch wel leeg is.
'Sony Xperia Z3 Compact Review' bekijken op YouTube - Sony Xperia Z3 Compact Review: http://youtu.be/JC1lbcF3las
Inderdaad. Gemiddeld gebruik verschilt gewoon per persoon. Blijft toch een persoonlijk iets op de gestandaardiseerde tests en benchmarks na.Kiswum schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:24:
[...]
Zijn eigen gemiddelde gebruik tijdens de review periode neem ik aan dan.
Tijd: 11:35
Screentime 66% en de telefoon staat op 84% na 2,5 uur.
Als hij het scherm voor 66% van de tijd aan zou hebben, dan zou je zo'n 15,5 uur achter elkaar de telefoon kunnen gebruiken.
Ik kan je 1 dingen zeggen. Een gemiddeld gebruiker heeft het scherm echt niet zo lang aan staan. Dat zou op 15,5 uur ongeveer 5 uur zijn!
2 dagen is voor de gemiddelde consument gewoon te halen (dat was ook met de Z1c te halen zonder gebruik te maken van de Stamina modus).
Om eerlijk te zijn, als je de Z3c binnen 1 dag leeg krijgt en dit "gemiddeld" gebruik noemt, moet je echt wat minder met je smartphone spelen en/of gaan afkicken. Als je de Z3c elke dag moet opladen, dan zit je toch echt wel uren en uren spelletjes te spelen, filmpjes te kijken enzovoorts met waarschijnlijk de brightness veel te hoog.AtlAntA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:15:
Ryzen 7 3700X @4275Mhz ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Bedankt voor de handige tips!Moi_in_actie schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:51:
[...]
Om eerlijk te zijn, als je de Z3c binnen 1 dag leeg krijgt en dit "gemiddeld" gebruik noemt, moet je echt wat minder met je smartphone spelen en/of gaan afkicken. Als je de Z3c elke dag moet opladen, dan zit je toch echt wel uren en uren spelletjes te spelen, filmpjes te kijken enzovoorts met waarschijnlijk de brightness veel te hoog.
De Z3c houdt het volgens PhoneArena veel langer uit dan de normale Z3, die het eveneens iets beter doet dan de Z2. Het record wat ik met mijn Z2 heb gehaald is meer dan 7 dagen standby, waarbij er meer dan 5 uur screen on time was (vakantie met heel weinig gebruik). Gemiddeld haal ik 3 tot 4 dagen per lading met daarbij zo'n 4 tot 6 uur screen-on time (licht/medium gebruik). De Z3c moet die 3 dagen ook prima kunnen halen met medium tot bovengemiddeld gebruik.
Mijn ervaring met Sony smarthphones is: zet de Stamina modus gewoon altijd aan net als andere accu besparende features (Extended standby, Queue background data enz.) en regel de screen brightness zelf. Vaak kan je met een aanzienlijk lagere brightness toch alles nog prima zien, vooral binnenshuis. Ook de Extended Standby feature kan heel veel helpen. Het verbreekt de dataverbinding voor alle apps als het scherm uit staat, behalve van diegene die je whitelist. Ik heb hier alleen Whatsapp in staan, eventueel kan je hier ook nog zaken als Email inzetten. Maar waarom zouden andere dingen als weer widgets, Twitter widgets, tv/serie apps, reddit apps/widgets steeds moeten updaten als mijn scherm toch uit staat (en ik er dus niet naar kijk)? Zodra je het scherm weer aan zet updaten deze wel waar nodig.
Ik kom van een Note I omdat die zo'n lekker groot scherm had. Maar voor zaken waar ik wat langer naar wil kijken (video's) heb ik tegenwoordig een tablet. De noodzaak van een groot scherm vervalt daarmee voor mij, en dan wil ik het liefst een klein toestel met high end specs. Daar is er onder de 5 inch volgens mij maar 1 van en dat is de Z3c.teiltjemetromme schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:45:
Wie heeft er bewust gekozen voor de Z3C en niet voor het grotere broertje de Z3? Wat zijn de dingen geweest die jullie over de streep heeft getrokken? Ik twijfel nogal tussen deze twee.
ik heb zoveel onderwaterfoto's en filmpjes gemaakt met de z1c. ging allemaal heel primaAtlAntA schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:03:
[...]
Bedankt voor de handige tips!
Wat verwachtten jullie allen van de verbeterde waterdichtheid? De z1c had hierin niet zon hele goeie reputatie volgens mij.
Ik ga zondag te zwemmen en ik wil graag met een gerust hart dat ding gebruiken in die vochtige omgeving en misschien zelfs even een foto of filmpje maken onder water.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Christiano007 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:15:
Hebben jullie al goede cases gezien voor het toestel? Zoek zelf iets wat het toestel amper dikker maakt, liefst een klein randje voor als het toestel op het scherm ligt.
Ook wil ik nog een magnetic usb kabeltje kopen, maar zie nog weinig Z3 compact versies, wel die van de Z1 natuurlijk
Staan al wel een paar cases op ebay maar nog niets iets gezien met jou voorkeurenormagon schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:19:
[...]
Zelfde als die van de Z1 en nieuwer, de originele Z heeft een andere aansluiting.
[Voor 6% gewijzigd door Mistacal op 24-09-2014 11:26]
__/`\__/`\__
Ryzen 7 3700X @4275Mhz ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
[Voor 19% gewijzigd door Mistacal op 24-09-2014 12:40]
__/`\__/`\__
[Voor 18% gewijzigd door LoeWn op 24-09-2014 12:48]
Filmpje ziet er goed uit. Wat is de levertijd als je ze daar besteld? En zijn ze op ebay goedkoper of maakt dat niets uit?LoeWn schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:46:
Haha leuk filmpje. Ik wilde trouwens net wat over de Rhino Shield plaatsen.
De productie wordt gestart bij minimaal 50 pre-orders. Ze zitten nu al aan de 43. Dus hij gaat er wel snel komen. Het mooie is dat als je de achterkant ook wilt, dit maar 5 dollar meer kost.
edit:
Ik heb trouwens een mooie flipcover gevonden
http://www.clove.co.uk/so...pact-scr26-style-up-cover
Ter land, ter zee en in de kroeg
[Voor 4% gewijzigd door Mistacal op 24-09-2014 13:01]
__/`\__/`\__
ja dat is een mooie cover, maar de enige release datum daarvan zie ik op amazon en dat is 28 novemberLoeWn schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:46:
edit:
Ik heb trouwens een mooie flipcover gevonden
http://www.clove.co.uk/so...pact-scr26-style-up-cover
Ik vond het nog meevallen.. Totdat ik zag dat het pond was, ik dacht dollar. Dat scheelt wel wat
[Voor 5% gewijzigd door kepler op 24-09-2014 13:54]
[Voor 70% gewijzigd door tweegroenethee op 24-09-2014 14:02]
HF, voor mij nog even geduldkepler schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:52:
Hij is binnen
Wel wat duidelijkheid over wat in het doosje zit:
- Oplader
- USB-kabel
- USB verloop stukje (OTG kabel)
- Headset (MH750)
- En de telefoon zelf
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details