Bij Belcompany kost ie 450 euro: http://www.belcompany.nl/...sm=Sony-Xperia-Z3-Compact
Let op daar zijn alle toestelen Vodafone brandedbagagedrager schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:30:
Bij Belcompany kost ie 450 euro: http://www.belcompany.nl/...sm=Sony-Xperia-Z3-Compact
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
bagagedrager schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:30:
U heeft gekozen voor een toestel dat niet los kan worden verkocht!
Er bevindt zich een toestel in uw winkelmand dat alleen met een abonnement kan worden verkocht.

Helaas,jammer.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bij gsmeasy.nl wordt de headset ook geleverd.Anoniem: 624667 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:14:
op studentmobiel zie ik dat de HS wordt aangeboden. iemand enig idee tot wanneer deze actie duurt?
Wel vreemd dat je via Hi.nl voor € 36,50 de Hi Medium (2GB) krijgt plus 200 minuten en het toestel gratis maar bij alle andere online telecomwinkels krijg je - zoals het geadverteerd wordt - voor dat bedrag enkel de Hi Start van 1GB en 200 minuten.
En dan heb ik voor het gemak alleen even gekeken naar de sites waarbij de headset verkrijgbaar is, met GSM Easy zou ik overigens niet zo snel zaken doen, als je ooit contact moet leggen met de helpdesk daar moet je bellen naar een weggestopt servicenummer terwijl dit bij Typhone en bijvoorbeeld Studentmobiel via lokaal tarief gaat. Dat laatste is toch weer iets klantvriendelijker.
En dan heb ik voor het gemak alleen even gekeken naar de sites waarbij de headset verkrijgbaar is, met GSM Easy zou ik overigens niet zo snel zaken doen, als je ooit contact moet leggen met de helpdesk daar moet je bellen naar een weggestopt servicenummer terwijl dit bij Typhone en bijvoorbeeld Studentmobiel via lokaal tarief gaat. Dat laatste is toch weer iets klantvriendelijker.
[ Voor 28% gewijzigd door Tweakr op 01-10-2014 01:51 ]
Hi maakt gebruik van toestelcategorieen. Dat houdt in dat ze 3 prijzen voor hetzelfde abonnement hebben, en de korting op het toestel daar van af laten hangen. Bij Hi zelf kun je niet kiezen welke bundel je wil, ze bieden m maar met 1 soort aan afhankelijk van de toestelprijs.
Bij andere winkels kun je vaak kiezen, of pakken ze standaard een andere bundel. Zo ben ik met mijn z3c ook voor 42 euro klaar, zonder bijbetalen, terwijl ik daar bij coolblue ongeveer 47 euro voor kwijt ben, met hetzelfde abonnement. Kies ik een lager maandbedrag, betaal ik bij aan het toestel.
Ik denk dat je daar tegenaan gelopen bent.
En IK denk dat Ik vanmiddag eindelijk met mn z3c kan spelen
Bij andere winkels kun je vaak kiezen, of pakken ze standaard een andere bundel. Zo ben ik met mijn z3c ook voor 42 euro klaar, zonder bijbetalen, terwijl ik daar bij coolblue ongeveer 47 euro voor kwijt ben, met hetzelfde abonnement. Kies ik een lager maandbedrag, betaal ik bij aan het toestel.
En IK denk dat Ik vanmiddag eindelijk met mn z3c kan spelen
Anoniem: 624667 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:39:
Vinden jullie ook niet dat de rode kleur nou niet iets vrouwelijks hebben?

Mijn Z3 Compact is vandaag bij de buren afgeleverd. Ben benieuwd straks
Ik zie dit staan:-MD- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:34:
Bij Coolblue staat op dit moment de headset er weer bij.
Maar doelen ze met headset dan niet gewoon op de standaard bijgeleverde in-ears?In de doos:
Handleiding
Microusb-kabel
Headset
Het staat er nu niet meer bij zie ik. Ik heb echt net een bestelling geplaatst en het staat ook gewoon op mijn orderbevestiging.
Dat is dan weer snel gegaan.
Edit: Sorry, dooie mus...
Dat is dan weer snel gegaan.
Edit: Sorry, dooie mus...
[ Voor 10% gewijzigd door -MD- op 01-10-2014 16:44 ]
Stap Toelichting Verwachte datum
Stap 1: Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner -
Stap 2: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 1 oktober
Stap 3: Je bestelling is afgeleverd! 2 oktober
Dus als het goed is morgen????? Klopt de informatie bij hi als het in lichtgrijs staat?
Stap 1: Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner -
Stap 2: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 1 oktober
Stap 3: Je bestelling is afgeleverd! 2 oktober
Dus als het goed is morgen????? Klopt de informatie bij hi als het in lichtgrijs staat?
Bij mij staat het nog op 30 september...als ik op de site kijk is de z3c ook niet op voorraad.
Edit: Intussen net een mailtje dat toestel is verzonden.
Edit: Intussen net een mailtje dat toestel is verzonden.
[ Voor 24% gewijzigd door Peaky op 01-10-2014 20:35 ]
Net een sms gehad van Hi, ook kan ik de code invullen bij PostNL Track&Trace. Wordt morgen geleverd volgens de barcode!
Dat is het niet, waar het om gaat is dat deze voor dezelfde prijs via Hi.nl voor 36,50 euro per maand met gratis toestel geleverd wordt inclusief 2GB aan data en 200 belminuten. Terwijl dit bij overige webwinkels vaak voor deze prijs enkel kan worden afgesloten met bijbetaling voor het toestel of tegen een hogere abonnementsprijs.Sorbo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:22:
Hi maakt gebruik van toestelcategorieen. Dat houdt in dat ze 3 prijzen voor hetzelfde abonnement hebben, en de korting op het toestel daar van af laten hangen. Bij Hi zelf kun je niet kiezen welke bundel je wil, ze bieden m maar met 1 soort aan afhankelijk van de toestelprijs.
Bij de meeste webwinkels krijg je hem alleen met 1GB en 200 minuten voor € 36,50, aangezien ze de Hi Medium bundel verkopen voor € 42 met de korting meegerekend in plaats van € 32 zoals op de Hi website, ook gelden er bij sommige sites ongunstige toestelbundels terwijl Hi dit zelf niet handteerd. Dan loop je als je elders besteld mogelijk dus wel 1GB mis of betaal je teveel voor het toestel...
Jammer dat Hi.nl niet meer adverteert met de headset.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweakr op 01-10-2014 21:36 ]
Ook ik verwacht de postbode morgen. Helaas ben ik aan het werk dus heb nu een verwijzing naar de buren die wel thuis zullen zijn op de deur geplakt . Hoop dat dit kan aangezien ervoor getekend moet worden.
Als het gaat om een verlenging wel, anders zul je het zelf in ontvangst moeten nemen na controle ID en bankpas.
Dan zou het goed moeten gaan want het gaat idd om een verlenging en anders maar een dagje langer wachten.
Nou wat een gedoe zeg, belsimpel.nl zegt levering 24 uur van toestel. Tot op heden niet geleverd (maandag besteld!). Wat blijkt nou, de gratis hoofdtelefoon die je er bij krijgt "kan om technische redenen niet nagezonden worden". Levertijd pas begin volgende week ergens.....
Hier moet je dan zelf achter komen. Dit hadden ze er wel bij mogen vermelden, dan had ik mijn toestel ergens anders gehaald !!!
Iemand meer deze "goede" ervaringen met deze toko ? Eerste en de laatste keer...

Iemand meer deze "goede" ervaringen met deze toko ? Eerste en de laatste keer...

Hoi
Anoniem: 623516
Nee, Hi gaf zelf aan dit niet te doen vanwege de actie die via Sony loopt. Koptelefoon staat helemaal nergens vermeld, maar hij zat wel bij het pakketje. Ik had voor de zekerheid screenshots gemaakt van de chat en de actie op de webpagina, maar gelukkig houden ze zich prima aan de afspraak.Arie- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:50:
@Broodjesworstman
Stond bij je bestelling de koptelefoon vermeld?
Mochten ze dat bij jou niet doen, laat het even weten. Ik heb de screenshots nog.
Ik heb zelf ook nog screenshots. Ik had een e-mail ontvangen, met veel tekst, maar waarin niet stond: "Je krijgt wel een koptelefoon" of "Je krijgt geen koptelefoon". Het was me gewoon net niet duidelijk. Het zal morgenavond wel goedkomen voor mij
.
En vannacht besteld
, direct met nieuw abo bij KPN.
Bij checken van de order zie je dat er in het systeem nog niets ingeboekt is. Het zal mij dan ook benieuwen hoe snel of langzaam juist alles in zijn werk gaat. Op de website wordt de headset vermeld trouwens. Verder in het bestel-proces en de order niet.
Reden aanschaf: Iphone4 was niet helemaal meer van deze tijd en Vodafone
kon ook niet meer bekoren. Wordt trouwens naast een MI3 gebruikt die al weer een tijdje tot volle tevredenheid in gebruik is!
Bij checken van de order zie je dat er in het systeem nog niets ingeboekt is. Het zal mij dan ook benieuwen hoe snel of langzaam juist alles in zijn werk gaat. Op de website wordt de headset vermeld trouwens. Verder in het bestel-proces en de order niet.
Reden aanschaf: Iphone4 was niet helemaal meer van deze tijd en Vodafone
[ Voor 12% gewijzigd door robbvdb op 02-10-2014 12:20 ]
Hij is binnen, vanuit Studentmobiel!
Vrijdag besteld i.c.m. verlenging Telfort, even gewacht op goedkeuring vanuit de provider, gisteren verzonden en vanmiddag bezorgd. M'n wederhelft was thuis en heeft even gekeken oftie het doet...
Uitpakpartypics!
(Jeuujjhhh inclusief headset!)
Vrijdag besteld i.c.m. verlenging Telfort, even gewacht op goedkeuring vanuit de provider, gisteren verzonden en vanmiddag bezorgd. M'n wederhelft was thuis en heeft even gekeken oftie het doet...
Uitpakpartypics!
[ Voor 5% gewijzigd door bagagedrager op 02-10-2014 16:28 . Reden: Headset nog even noemen ]
Anoniem: 624667
Hallo,
Ik heb het via studentenmobiel toch maar gedaan.
Ik heb er vragen bij, iemand die mij wegwijs kan maken?
GEEN HANDLEIDING -> iemand enig idee of dit normaal is?
Bij het frontcamera worden bij het bekijken van gemaakte fotos de afbeeldingen ondersteboven afgebeeld bij mij-> iemand enig idee of dit normaal is en of het gefixt kan worden? ik heb nergens dit probleem kunnen verhelpen
Bij het frontcamera worden bij het bekijken van gemaakte fotos de afbeeldingen ondersteboven afgebeeld bij mij-> iemand enig idee of dit normaal is en of het gefixt kan worden? ik heb nergens dit probleem kunnen verhelpen
http://lmgtfy.com/?q=android+storeAnoniem: 624667 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:03:
Ik gebruikte hiervoor een iphone4, daar had je dus de store waar je apps kon downloaden.
waar moet ik nu wezen?
leuk! Je hebt voor de groene gekozen! Ik twijfel tussen wit en groen.. toch een lichte voorkeur voor de groene (is echt eens wat anders, minder iphone-alike).bagagedrager schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:27:
Hij is binnen, vanuit Studentmobiel!
Uitpakpartypics!
Ja dat is bijna altijd xo bij studentmobiel,komt omdat het toestel mischien uit duitsland komt of andere land (allemaal import)Anoniem: 624667 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:02:
Hallo,
Anoniem: 624667
Bij het frontcamera worden bij het bekijken van gemaakte fotos de afbeeldingen ondersteboven afgebeeld bij mij-> iemand enig idee of dit normaal is en of het gefixt kan worden? ik heb nergens dit probleem kunnen verhelpen.
Broodjeworstman thnx gozer, ik gebruik een smartphone pas 2 maanden, ik ken het allemaal niet
Broodjeworstman thnx gozer, ik gebruik een smartphone pas 2 maanden, ik ken het allemaal niet
Dat vroeg je een half uurtje geleden ook al, rustig aan, niet iedereen is altijd online hier.
Beetje zelf onderzoek doen wordt ook op prijs gesteld, misschien een keer iets lezen over Android en Google? Er is een winkel op je telefoon te vinden met de naam 'Play Store' waar je allerlei gratis en betaalde software kunt downloaden. Betalen kan alleen via Creditcard, PayPal of via giftcards of via je mobiele provider.
Handleidingen op papier worden al jaren nergens meer meegeleverd volgens mij, kostenbesparend heh.
Kwestie van een oude handleiding online zoeken van bijvoorbeeld de Sony Xperia Z1 Compact / Z2 ofzo.
Z3 Compact-handleiding kan ik ook nog nergens vinden, maar nagenoeg alle Sony's zijn gelijk qua opties.
Tevens horen je vragen beter in: [Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie
Beetje zelf onderzoek doen wordt ook op prijs gesteld, misschien een keer iets lezen over Android en Google? Er is een winkel op je telefoon te vinden met de naam 'Play Store' waar je allerlei gratis en betaalde software kunt downloaden. Betalen kan alleen via Creditcard, PayPal of via giftcards of via je mobiele provider.
Handleidingen op papier worden al jaren nergens meer meegeleverd volgens mij, kostenbesparend heh.
Kwestie van een oude handleiding online zoeken van bijvoorbeeld de Sony Xperia Z1 Compact / Z2 ofzo.
Z3 Compact-handleiding kan ik ook nog nergens vinden, maar nagenoeg alle Sony's zijn gelijk qua opties.
Tevens horen je vragen beter in: [Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 02-10-2014 17:42 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij Vodafone zijn ze sinds gisteren al in de winkel. Winkels hebben een ruime voorraad ontvangen van de Z3 Compact evenals de Z3. Abonnementen van de Z3 Compact vind je hier: https://www.vodafone.nl/s...ement=red-essential-c-2jr
Ja, ik had gewoon zin in een leuke kleur. Ben ik gewoonlijk niet zo van. Maar hij is echt leuk!renio schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:07:
leuk! Je hebt voor de groene gekozen! Ik twijfel tussen wit en groen.. toch een lichte voorkeur voor de groene (is echt eens wat anders, minder iphone-alike).
@Achmed44 even een paar tips, want je gebruikt nog niet zo lang een smartphone maar weet wel hoe internet werkt:
1) Type je vraag in op Google
2) Zoek in dit topic (waar Studentmobiel bijvoorbeeld al lang en breed genoemd staat)
3) Zoek in het Z3C ervaringen topic
4) Zoek in het Android forum
Als je dat doet, kan je 99% van je vragen zelf beantwoorden.
Verder heel erg aan te raden: lees de FAQ voordat je post.
[ Voor 46% gewijzigd door bagagedrager op 02-10-2014 23:29 . Reden: Achmed44 een helpende hand bieden. ]
In de nacht van woensdag op donderdag besteld bij KPN direct, zoals hierboven beschreven ( met onbeperkt bellen & SMS en 2000 mb, voor €44/mnd.) toestel gratis, hopelijk met gratis headset).
Afleverafspraak staat al voor morgen!
KPN heeft hem dus op voorraad en lijkt snel te leveren!
Denk trouwens dat ik eens ga kijken hoe de MI-skin op de Z3c gaat draaien, dan is het op t logo na net of ik 2 MI's heb
.
Nu maar hopen dat ik kan slapen voor de uitpak-party
van morgen
Afleverafspraak staat al voor morgen!
Denk trouwens dat ik eens ga kijken hoe de MI-skin op de Z3c gaat draaien, dan is het op t logo na net of ik 2 MI's heb

Nu maar hopen dat ik kan slapen voor de uitpak-party
Van de week bij T-Mobile besteld. Vandaag geleverd. Bij uitpakken blijft het de Z3 te zijn. Jammer! Die gaat dus weer terug.
Ik heb vandaag mijn pre-order bij belcompany kunnen ophalen. €450+6,04 thuiskopieheffing voor los toestel met headset erbij! Mooie deal lijkt me zo!
Uiteindelijk in de winkel toch nog voor de zwarte gegaan terwijl ik eigenlijk de witte had besteld.
Uiteindelijk in de winkel toch nog voor de zwarte gegaan terwijl ik eigenlijk de witte had besteld.
een z3 voor de prijs van een z3c? ik xou lekker de z3 houdenJasper schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:42:
Van de week bij T-Mobile besteld. Vandaag geleverd. Bij uitpakken blijft het de Z3 te zijn. Jammer! Die gaat dus weer terug.
HahaCappieL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:52:
[...]
een z3 voor de prijs van een z3c? ik xou lekker de z3 houden
En binnen gekregen! In de nacht van woensdag op donderdag besteld en op vrijdag binnen!
Er is natuurlijk wel een 'maar'. Al meldt KPN op de website dat je er de gratis headset bij krijgt, die zat er niet bij. Maar eens met de dames en heren van KPN in conclaaf wat ze daar aan gaan doen, of niet natuurlijk.
En het toestel? Werkt mooi, prima geluid, geen fouten in de afwerking, randen of naden.
Wel meteen maar even wat gepersonaliseerd, want wat stopt Sony er een meuk in als je aan de 'kale' Mui-interface gewend bent.
Een magnetische stekker ( geen dock ) besteld omdat het mij fijner lijkt dan dat waterdichte klepje iedere keer openen.
Nog een leuk detail wat ik nergens nog gelezen had, er zit 'af fabriek' Navigon op, waarbij je zelf kaarten mag downloaden en installeren! Voor mij niet perse nodig maar voor degenen die nog niets hadden een leuke gift!
Er is natuurlijk wel een 'maar'. Al meldt KPN op de website dat je er de gratis headset bij krijgt, die zat er niet bij. Maar eens met de dames en heren van KPN in conclaaf wat ze daar aan gaan doen, of niet natuurlijk.
En het toestel? Werkt mooi, prima geluid, geen fouten in de afwerking, randen of naden.
Wel meteen maar even wat gepersonaliseerd, want wat stopt Sony er een meuk in als je aan de 'kale' Mui-interface gewend bent.
Een magnetische stekker ( geen dock ) besteld omdat het mij fijner lijkt dan dat waterdichte klepje iedere keer openen.
Nog een leuk detail wat ik nergens nog gelezen had, er zit 'af fabriek' Navigon op, waarbij je zelf kaarten mag downloaden en installeren! Voor mij niet perse nodig maar voor degenen die nog niets hadden een leuke gift!
Even twee seconden venten van frustratie. OPD bezorger heeft waarschijnlijk verzaakt vanavond. Tussen 1912 en 2112 zou deze langskomen. Niemand geweest. En minuten geleden gebeld met OPD en om 2147 zou er niemand thuis zijn geweest. Ik zit hier al vanaf 1900 te wachten. Na 2200 wordt ik teruggebeld want dan kan er contact zijn geweest met afdeling planning. Ik ben benieuwd.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Is het de moeite waard als je nu een Z1 Compact hebt te gaan upgraden naar een Z3 Compact.
Volgens mij niet echt toch, qua processor en geheugen is het allemaal niet echt spannend,
alleen heeft de Z3c wel een groter scherm en blijven de afmetingen van het toestel veder gelijk !
Volgens mij niet echt toch, qua processor en geheugen is het allemaal niet echt spannend,
alleen heeft de Z3c wel een groter scherm en blijven de afmetingen van het toestel veder gelijk !
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 04-10-2014 09:23 ]
Je vraag hoort eerder thuis bij ervaringen en discussies.
Ik heb hierover 2 vragen gekregen doordat ik o.a. de Z1c van mijn vriendin heb gereviewed.
Mail op donderdag 25 september:
Deze persoon heeft zijn Z1c verkocht en de Z3c gekocht.
Ik heb hierover 2 vragen gekregen doordat ik o.a. de Z1c van mijn vriendin heb gereviewed.
Mail op donderdag 25 september:
Deze persoon heeft zijn Z1c verkocht en de Z3c gekocht.
Mail op vrijdag 26 september:Hoi ...,
Als ik de Z1c zou hebben, dan zou ik de overstap niet wagen naar de z3c op basis van de specificaties. Qua gebruikt zou ik het nog niet weten.
Ik heb de telefoon vandaag binnen gekregen en hij is ziet er erg strak uit. Qua design is het wel een vooruitgang ten opzichte van de Z1c. Het is echter nog wel de vraag of de fouten van de Z1c zijn opgelost.
De tijd zal het leren, ik ga in ieder geval nog wel de camera goed testen. Want het zou jammer zijn als deze ook last zou hebben van de lightbleed bug. Aangezien de achterkant van glas is, is die kans niet erg groot.
Ik heb uiteindelijk voor de witte kleur gekozen, ik was bang dat de overige kleuren niet snel leverbaar zouden zijn. Ik heb er echter geen spijt van.
Groetjes
Succes met je keuze, ik sta nog steeds achter de mening die ik naar bovenstaande personen heb verstuurd.... (extra informatie verwijderd)
Ik heb de camera maar heel even getest. Tijdens deze test heb ik een aantal foto's gemaakt in het donker (buiten + badkamer) en lightbleeding is niet meer aanwezig. Ik heb voor de rest nog geen foto's gemaakt.
Mede door het glas, wil ik deze telefoon goed beschermen en ik ben ook bang dat het glas zou breken bij een val. Door goede screen/backprotectors is dat risico wellicht te voorkomen. De telefoon voelt erg luxe aan en eigenlijk had dit wel een perfect Xiaomi Mi4-mini kunnen zijn. Qua looks vind ik hem er een beetje op lijken (ik heb de witte versie).
Dat de speakers voorop zitten vind ik erg fijn en zeker een pluspunt tegenover de Z1c.
Ik vind de telefoon erg handzaam en ik kan nog steeds precies in de hoeken komen met de stand van mijn hand. Verder is hij erg snel, maar hij voelt niet sneller aan dan de Z1c hoor. Ik verwacht niet dat er veel bugs zijn. Ik merkte nu echter wel dat Eye-info (standaard xperia app) als mallware werd gezien, door het meegeleverd AVG antivirusscanner. Ik heb dit via Twitter naar T-mobile en Sony gestuurd.
Qua benchmarks lijkt het duidelijk. Dit is gewoon een zeer snelle telefoon:
Het is lastig om te zeggen of het prijsverschil klein genoeg is om voor de Z3c te gaan. De waarde van de Z1c zal overigens wel sneller dalen nu de Z3c uit is. Qua telefoon zul je denk ik geen spijt krijgen. Als je het geld er voor hebt zou ik persoonlijk neigen naar de Z3c + headset (die weer geld opleverd).
Je kunt ook even wachten en hopen dat de prijs zakt en er nog een leuke gadget bij zit.
Ik heb de telefoon overigens met abonnement besteld, doordat dit 5 euro per maand goedkoper was in vergelijking met een sim-only van www.eensim.nl.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Vraag:
Meer mensen die hem via KPN besteld hebben?
Ik kreeg hem dus zonder de beloofde headset zoals wel op de website vermeld.
Telefonisch contact met KPN vandaag leerde mij dat ik volgens de medewerker maar met Sony contact op moest nemen. Een vrij warrig verhaal dat de telefoon van Sony afkwam ( ja duh, oorspronkelijk voordat ze naar KPN ging ), en die dus verantwoordelijk waren.
Sony vandaag maar een mail gestuurd omdat ik geen zin heb met een 0900-nummer te bellen wat KPN hiervoor doorgaf.
Ik heb begrepen dat anderen die het toestel via Hi kregen er wel de headset direct bij hebben gekregen.
Telefonisch contact met KPN vandaag leerde mij dat ik volgens de medewerker maar met Sony contact op moest nemen. Een vrij warrig verhaal dat de telefoon van Sony afkwam ( ja duh, oorspronkelijk voordat ze naar KPN ging ), en die dus verantwoordelijk waren.
Sony vandaag maar een mail gestuurd omdat ik geen zin heb met een 0900-nummer te bellen wat KPN hiervoor doorgaf.
Ik heb begrepen dat anderen die het toestel via Hi kregen er wel de headset direct bij hebben gekregen.
Nou gisteravond geen succes, ik ben om 22:30 teruggebeld, ik weet nog dat het een "Ik kan er niets aan veranderen maar planning..." gesprek was. Tevens vertelde ze me dat er een foto zou zijn gemaakt van mijn voordeur. Ik ben reuze benieuwd naar deze foto, onze voordeur zal er niet opstaan. Helaas viel gisteravond mijn telefoon uit halverwege het gesprek, hierna ben ik niet teruggebeld en terugbellen kon niet omdat de lijnen na 22:00 dicht zijn. Mogelijk heeft de vrouw aan de andere kant van de lijn gedacht dat ik de hoorn er op gooide, dus mij niet terugbellen kan ik haar niet echt kwalijk nemen.Arie- schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:59:
Even twee seconden venten van frustratie. OPD bezorger heeft waarschijnlijk verzaakt vanavond. Tussen 1912 en 2112 zou deze langskomen. Niemand geweest. En minuten geleden gebeld met OPD en om 2147 zou er niemand thuis zijn geweest. Ik zit hier al vanaf 1900 te wachten. Na 2200 wordt ik teruggebeld want dan kan er contact zijn geweest met afdeling planning. Ik ben benieuwd.
Vanmorgen poging twee, van 9 tot 13:15 gewacht, terwijl ze hier voor 11 uur zouden zijn. Om 12:15 gebeld en besloten nog maar even geduld te hebben. Om 13:15 onmiddellijk gebeld en een paar minuten geleden alweer teruggebeld. Mijn pakket staat *#^&$@^#@%! nog in Zwolle en is niet meegekomen met de koerier, dat een pakket niet meekomt kan een keer gebeuren en hier ben ik dan niet echt kwaad om.
Tenslotte maar duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet blij was met de praktijken van gisteravond de terugbelster vertelde mij dat ze gaan kijken wat er gebeurd kan zijn. Een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag want maandag was @#%#$^!@ al vol. Tot nu toe waardeloze ervaring met OPD. Ik ben er wel een beetje klaar mee voor dit weekend, 9 uur gewacht op niets: ik ga lekker drinken.
[ Voor 4% gewijzigd door Arie- op 04-10-2014 13:34 ]
Ik had telefonisch besteld(verlenging) en er werd mij bij KPN toen ook verteld dat ik de headset via sony moest regelen, uit eindelijk gewoon een doos met Z3c en headset gekregen.robbvdb schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:26:
Vraag:
Ik kan melden dat ik 'm vandaag binnen heb, met koptelefoon. Helemaal goed.GoodOldMe schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:30:
Ik heb ook net op tijd een bestelling gedaan bij Phone House: Vodofone Red Essential (300 min/ 1GB) voor €29. Er staat nu weer €44 op de site. Tele2 is voor mij geen optie ivm dekking in woonplaats. Ben benieuwd of dit gaat lukken...
Even een update:
Ik had de telefoon bij Typhone besteld. Na 4 dagen stond de status nog steeds op 'bestelling ontvangen'. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan, maar opgegeven en een mailtje gestuurd. Hierop een standaard reply gekregen met 'wij proberen uw vraag binnen 4 werkdagen te beantwoorden' (overigens hier nooit een reactie op gehad).
Dag erna nog maar eens geprobeerd te bellen en -zowaar- binnen enkele seconde iemand aan de lijn. Verhaal uitgelegd en in het systeem kon ze zien dat de telefoon was gereserveerd en zou worden opgestuurd. In de avond de verzendbevestiging ontvangen en de volgende dag in huis.
Weet niet of het toeval was, of dat ze nav het telefoontje pas hebben doorgezet..
In ieder geval erg blij met de telefoon!
Ik had de telefoon bij Typhone besteld. Na 4 dagen stond de status nog steeds op 'bestelling ontvangen'. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan, maar opgegeven en een mailtje gestuurd. Hierop een standaard reply gekregen met 'wij proberen uw vraag binnen 4 werkdagen te beantwoorden' (overigens hier nooit een reactie op gehad).
Dag erna nog maar eens geprobeerd te bellen en -zowaar- binnen enkele seconde iemand aan de lijn. Verhaal uitgelegd en in het systeem kon ze zien dat de telefoon was gereserveerd en zou worden opgestuurd. In de avond de verzendbevestiging ontvangen en de volgende dag in huis.
Weet niet of het toeval was, of dat ze nav het telefoontje pas hebben doorgezet..
In ieder geval erg blij met de telefoon!
Het is dan eindelijk geluk, na afgelopen weekend 8 á 9 uur 'nutteloos' in mijn woonkamer te hebben doorgebracht. Is vandaag op mijn werk dan een aardige man van de OPD langsgeweest. Besteld bij Hi, bezorgkeuze gemaakt vorige week dinsdag en vandaag bezorgd, heb ik ontvangen een doosje met telefoon én hoofdtelefoon. Helemaal tevreden dus. Vanavond eerst lekker sporten daarna de rest van de avond pielen.Arie- schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:32:
[...]
Lang verhaal over twee mislukte bezorgpogingen.
[...]
Ook hier nog even eenVirtual Reality schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:00:
Werd zonet gebeld door het hoofdkantoor van ThePhonehouse betreffende mijn bestelling.
Helaas kon deze inderdaad niet uitgeleverd worden. Maar ik werd positief verrast dat ze mij
ter compensatie wel een tegoedbon twv €100 wilden aanbieden!

Heeft even geduurd vanwege communicatieproblemen aan beide kanten maar, niks meer dan lof dus.
Men vertelde zelfs dat er overwogen werd om de +/- 25 orders daadwerkelijk uit te leveren...
Desalniettemin erg mooi gebaar, wat ook gewoonweg gezegd gaat worden, zo vind je ze niet meer!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vannacht verlengd bij Vodafone na lang twijfelen, was niet tevreden over de bouwkwaliteit van de Xperia Z en de probleemafhandeling.
1 jaar, Red Super met 6GB, oneindig bellen en smsen. 60 per maand en 40 bijbetalen voor de telefoon. Benieuwd hoe snel er geleverd wordt, zit nu alweer een tijdje op mijn oude Desire HD en kan dus niet wachten.
1 jaar, Red Super met 6GB, oneindig bellen en smsen. 60 per maand en 40 bijbetalen voor de telefoon. Benieuwd hoe snel er geleverd wordt, zit nu alweer een tijdje op mijn oude Desire HD en kan dus niet wachten.
Anoniem: 398493
Klopt het dat er een nog een kans is om bij bestelling van een Z3C een koptelefoon te ontvangen?
Bij Phonehouse staat hij nog als op=op aanbieding.Anoniem: 398493 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:28:
Klopt het dat er een nog een kans is om bij bestelling van een Z3C een koptelefoon te ontvangen?
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 623516 op 13-10-2014 00:33 ]
Gisteravond een commercial gezien en vandaag online de bevestiging: Mediamarkt heeft de Z3C in de aanbieding voor 469 euro. Ik denk vooral interessant voor degene die de voorkeur geeft aan een fysieke winkel boven een webwinkel.
Vorige week expres voor twintig euro meer (489) online besteld bij de Mediamarkt omdat ze de enige waren die die hoofdtelefoon er gratis bij gaven. Deze combi hebben ze nu volledig uit het assortiment gehaald als ik op de site kijk.
Voor de mensen die de Sony Xperia Z3 Compact bij Hi hebben besteld en een headset erbij hebben gehad: Wanneer hebben jullie je bestelling geplaatst?
Ik heb mijn order op 17-09 geplaatst. Op zaterdag 4-10 was de telefoon geleverd, maar zonder headset. Gelijk de maandag erop gebeld om te vragen waarom er geen headset bij zat. Er werd mij beloofd dat ik de headset alsnog zou krijgen en op de hoogte zou worden gehouden.
Nadat vandaag een week verstreken is, zonder ook maar iets van Hi te hebben gehoord, weer eens gebeld naar de klantenservice. Helaas was de afdeling die mij kon helpen al dicht.
Iemand anders toevallig hetzelfde meegemaakt bij Hi, en heb je de headset toch nog ontvangen? Ik krijg een beetje het gevoel dat ik de headset niet meer ga krijgen...
Ik heb mijn order op 17-09 geplaatst. Op zaterdag 4-10 was de telefoon geleverd, maar zonder headset. Gelijk de maandag erop gebeld om te vragen waarom er geen headset bij zat. Er werd mij beloofd dat ik de headset alsnog zou krijgen en op de hoogte zou worden gehouden.
Nadat vandaag een week verstreken is, zonder ook maar iets van Hi te hebben gehoord, weer eens gebeld naar de klantenservice. Helaas was de afdeling die mij kon helpen al dicht.

Iemand anders toevallig hetzelfde meegemaakt bij Hi, en heb je de headset toch nog ontvangen? Ik krijg een beetje het gevoel dat ik de headset niet meer ga krijgen...

Anoniem: 398493
Was vandaag bij Mediamarkt en nog gevraagd naar die headset, omdat die bij Phonehouse nog wel wordt aangeboden. Bij MM vertelden ze me dat het leveren niet meer mogelijk is, toch raar dat ze mij vandaag nog bij Phonehouse aangaven dat hij wel te krijgen is, dmv code op Sony site te bestellen.
Iemand nog tips om wel die hoofdtelefoon te krijgen?
Iemand nog tips om wel die hoofdtelefoon te krijgen?
Bij mij vergelijkbare ervaring bij KPN. Die verwezen me door naar Sony die ook niet reageert.snellejapie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:38:
Nadat vandaag een week verstreken is, zonder ook maar iets van Hi te hebben gehoord, weer eens gebeld naar de klantenservice. Helaas was de afdeling die mij kon helpen al dicht.![]()
Jammer genoeg zijn ze bij mij aan het verkeerde adres wat dat betreft, dus ze gaan alsnog de headset leveren of anderszins compenseren
@Zeilkolbinio & robbvdb
Ik heb een nieuw abonnement bij Hi besteld op 22 september. Ik kon een keuze maken voor aflevermoment op 30 september en heb mijn telefoon inclusief headset uiteindelijk op 7 oktober in ontvangst mogen nemen na veel gedoe mbt de bezorging (terug te lezen in dit topic). Het pakketje was verder gewoon compleet.
Ik heb een nieuw abonnement bij Hi besteld op 22 september. Ik kon een keuze maken voor aflevermoment op 30 september en heb mijn telefoon inclusief headset uiteindelijk op 7 oktober in ontvangst mogen nemen na veel gedoe mbt de bezorging (terug te lezen in dit topic). Het pakketje was verder gewoon compleet.
voor de Belgen onder ons: heb daarnet de Z3 Compact in wit (en de Z3 in koper) in Mediamarkt (Nieuwstraat te Brussel) gezien... ik denk (gelet op de - spontane - breekbaarheid van de Z3 compact) dat ik toch maar m'n Xperia SP ga houden en rond april volgend jaar nog eens marktstudie ondernemen ... (dan zal Sony wellicht weer nieuwe modellen zoals bv een Z4 of zo introduceren)
[ Voor 8% gewijzigd door renio op 14-10-2014 13:06 ]
Ik wil zelf the Phonehouse nog even een compliment geven. anderhalve week terug heb ik op zondag mijn vriendin geholpen bij haar abonnement. We zijn toen op een zondag naar the Phonehouse gegaan maar op dat moment was de actie niet meer op website ( icm gratis headset)
Ik heb de Phonehouse hierover gemaild, diezelfde zondag nog. Helaas kreeg ik pas afgelopen maandag( 8 dagen later) een berichtje terug dat deze mail naar de juiste afdeling is gestuurd.
Vandaag kreeg mijn vriendin opeens bezoek van de postbode en daar kreeg zij ook een headset thuis.
Mooi gebaar van the Phonehouse iig:) en zij was al blij omdat haar Z3C bijna 2 dagen meegaat en heerlijk werkt.
Ik heb de Phonehouse hierover gemaild, diezelfde zondag nog. Helaas kreeg ik pas afgelopen maandag( 8 dagen later) een berichtje terug dat deze mail naar de juiste afdeling is gestuurd.
Vandaag kreeg mijn vriendin opeens bezoek van de postbode en daar kreeg zij ook een headset thuis.
Iemand enig idee wanneer de Z3 Compact beschikbaar wordt bij Mobistar Belgie?
Toestel staat nu al 3 weken op hun site maar nog steeds als onbeschikbaar.
Ik heb ook al enkele zelfstandige mobistar centers gebeld maar zij weten nog niet eens of hij gaat binnenkomen.
De reden dat ik het wil weten bij mobistar is dat ik gratis vouchers heb van mijn werk
Toestel staat nu al 3 weken op hun site maar nog steeds als onbeschikbaar.
Ik heb ook al enkele zelfstandige mobistar centers gebeld maar zij weten nog niet eens of hij gaat binnenkomen.
De reden dat ik het wil weten bij mobistar is dat ik gratis vouchers heb van mijn werk
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily?CMPID=120866
Vodafone 700MB, 200 minuten en onbeperkt SMS --> 29,- Eur/maand. Toestel gratis. Geen aansluitkosten. Nog geldig t/m morgen!
Vodafone 700MB, 200 minuten en onbeperkt SMS --> 29,- Eur/maand. Toestel gratis. Geen aansluitkosten. Nog geldig t/m morgen!
[ Voor 5% gewijzigd door KW1980 op 24-10-2014 18:38 ]
.
[ Voor 92% gewijzigd door bagagedrager op 26-10-2014 22:13 . Reden: Offtopic ]
Hi!http://shop.www.hi.nl/hi/...ml?xart_id=A24C1n2,A24Mn6KW1980 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:37:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily?CMPID=120866
2000MB, 200 minuten en onbeperkt SMS = 36.50 en je kan zelfs familie voordeel van 10 euro krijgen, dan zit je op 26.50.
Wel met aansluitkosten van 29.95.
Dan lijkt mij dit toch een betere deal dan de toen zogenaamde aanbieding van Vodafone?
Ook bij Hi voor 419,-
Moet je hem wel telefonisch bestellen, online is die niet los te bestellen.
Moet je hem wel telefonisch bestellen, online is die niet los te bestellen.
Anoniem: 636834
Weet er iemand hoeveel de Z3C zal kosten als ik wacht tot januarie in de solden om hem te kopen?
Jazeker, Ergens tussen de 100% en 0% van wat die nu kost afhankelijk van het kortingspercentage wat dan gegeven gaat worden over ruim een maand....Anoniem: 636834 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:35:
Weet er iemand hoeveel de Z3C zal kosten als ik wacht tot januarie in de solden om hem te kopen?
Oftwel...dat lijkt me vrij lastig om dat te zeggen...
Hi Ha Hopjesvla
Hangt er vanaf of Sony op 5 januari op de CES een Compact 4 gaat aankondigen, zo ja dan heeft dit zeker invloed op de prijs.Anoniem: 636834 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:35:
Bij Vodafone is het toestel weer gratis bij friends and family abonnement Smart700
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
helaas is de prijs bij red essentials slecht 5 euro (in totaal) gedaald.
Iemand nog andere goede aanbiedingen gespot? Sim only plus los toestel is op het moment nog duurder dan met een abonnement.
Iemand nog andere goede aanbiedingen gespot? Sim only plus los toestel is op het moment nog duurder dan met een abonnement.
Hoe kan je gebruik maken van de friends&family aanbiedingen? Moet je niet worden uitgenodigd door iemand?RezzZ schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:31:
Bij Vodafone is het toestel weer gratis bij friends and family abonnement Smart700
Wie is er ook aan het wachten op de BTW-actie van mediamarkt om de Z3C te kopen? Momenteel staat de prijs op 449 euro (in België), wss zal die deze week nog verhogen? Hopelijk blijft hij hetzelfde, dan kan je het toestel voor ongeveer 370 euro kopen en dat zou een mooie prijs zijn.
De prijs mag minstens twee weken voordat de BTW dagen beginnen niet verhoogd worden. Dit is een interne afspraak die is gemaakt bij alle vestigingen.
er is een speciaal topic op GoT om zo'n code te krijgen van een tweaker.
Kashika schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Hoe kan je gebruik maken van de friends&family aanbiedingen? Moet je niet worden uitgenodigd door iemand?
Meer in de richting van 449/1,1736Anoniem: 636834 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:35:
Dus ik mag er zeker van zijn dat 449/1,21 tijdens de btw-actie gaat kloppen?
Jamesbond007uk
Ik denk toch echt delen door 1,21 als het zonder btw is ...
Inderdaad delen door 1,21. Dat is dan zo'n 17,36% korting.Tommieboy_007 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:49:
[...]
Het lijkt erop dat de z3 compact dan 376 euro kost (nu 455).
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Had gerekend dat de actie ook in Belgie geldt, niet dus. Als ik hem vanuit Nederland bestel en er komt een spontane barst in kan ik hem dan wel gewoon laten repareren bij de mediamarkt in mijn buurt of moet ik hem dan terug naar Nederland sturen?
Goolge maar eens op het internet. Delen door 1,21 klopt nietTommieboy_007 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:49:
[...]
Jamesbond007uk
Delen door 1,21 klopt wel.jamesbond007uk schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:58:
[...]
Goolge maar eens op het internet. Delen door 1,21 klopt niet
Letterlijk van de mediamarkt website
Rekenvoorbeeld:
Een led-tv kost € 1.210 (incl. BTW)
21% BTW WEG ERMEE!
€ 1.210 x (100/121) = € 1.000 (excl. BTW).
Aan de kassa ontvangt u € 210.- voordeel (= 17,36%).
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Ik zit ook serieus te denken om morgen naar een Mediamarkt te gaan om een Z3c te kopen. Mooie prijs en vind de gok om te wachten tot hij echt in prijs gaat dalen vrij groot, ookal zou in februari de Z4 aangekondigd worden (en het is niet bekend of daar ook een compact bij zit).
Mijn huidige mobiel raakt qua accu echt aan zijn einde helaas.
-= Its dry in the dessert =- So what??
Vandaag stond op nu.nl dat de Z4 pas van de zomer uitgebracht gaat worden,atacama schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:10:
Ik zit ook serieus te denken om morgen naar een Mediamarkt te gaan om een Z3c te kopen. Mooie prijs en vind de gok om te wachten tot hij echt in prijs gaat dalen vrij groot, ookal zou in februari de Z4 aangekondigd worden (en het is niet bekend of daar ook een compact bij zit).
dus ik denk niet dat de prijs snel zal gaan dalen.
http://www.nu.nl/mobiel/3...-zomer-gepresenteerd.html
Kijk dat had ik nog niet gelezen. Dat duurt inderdaad langer dan ik wil wachten, ook al is dat wel redelijk standaard bij Sony volgens mij.Tommieboy_007 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:37:
[...]
Vandaag stond op nu.nl dat de Z4 pas van de zomer uitgebracht gaat worden,
dus ik denk niet dat de prijs snel zal gaan dalen.
http://www.nu.nl/mobiel/3...-zomer-gepresenteerd.html
Thnx!
Z3 compact staat nu 376 euro, stond eigenlijk want ze zijn alweer uitverkocht na 3 uur. Ik hoop echt dat er tegen zaterdag een nieuwe voorraad komt zodat ik hem kan bestellen.
Als dit niet het geval is zal ik hem wel wat duurder kopen in België, (of mss dat iemand zo vriendelijk wil zijn om er 1 te halen en op te sturen
)
Als dit niet het geval is zal ik hem wel wat duurder kopen in België, (of mss dat iemand zo vriendelijk wil zijn om er 1 te halen en op te sturen
de zwarte gekocht voor 376 bij MM online
Ik heb gisteren avond 1 opgepikt bij de MM Cruquius. Ze hadden op dat moment nog 1 witte en 2 oranje op voorraad. Moest wel een verkoper vragen, hij moest hem uit het magazijn halen.
Anoniem: 623558
Hey,
Ik ben van plan de compact te gaan kopen, maar nou wil ik eigenlijk niet elke kaar dat ik em ga opladen het klepje op priegelen. De magnetische kabel is dus een mooie oplossing maar waar kan ik die kopen?
Heeft iemand misschien een link voor mij naar een betrouwbare webshop waar ik zo'n kabel ken kopen.
Bijvoorbaat dank!
Ik ben van plan de compact te gaan kopen, maar nou wil ik eigenlijk niet elke kaar dat ik em ga opladen het klepje op priegelen. De magnetische kabel is dus een mooie oplossing maar waar kan ik die kopen?
Heeft iemand misschien een link voor mij naar een betrouwbare webshop waar ik zo'n kabel ken kopen.
Bijvoorbaat dank!
Voor de kabel kan je het beste even dit topic doorlezen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1606774Anoniem: 623558 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:26:
Hey,
De magnetische kabel is dus een mooie oplossing maar waar kan ik die kopen?
Hier is 1 van de veelvoorkomende items de magnetische kabel. Ik ben zelf ook nog op zoek naar de beste optie voor een redelijke prijs.
Anoniem: 623558
Top dankjewel!atacama schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:07:
[...]
Voor de kabel kan je het beste even dit topic doorlezen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1606774
Hier is 1 van de veelvoorkomende items de magnetische kabel. Ik ben zelf ook nog op zoek naar de beste optie voor een redelijke prijs.
Hoe bestel je zoiets met dat familievoordeel?sjaak88 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Hi!http://shop.www.hi.nl/hi/...ml?xart_id=A24C1n2,A24Mn6
2000MB, 200 minuten en onbeperkt SMS = 36.50 en je kan zelfs familie voordeel van 10 euro krijgen, dan zit je op 26.50.
Wel met aansluitkosten van 29.95.
Dan lijkt mij dit toch een betere deal dan de toen zogenaamde aanbieding van Vodafone?
Ze hebben het veranderd zie ik nu.Robbie T schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 11:11:
[...]
Hoe bestel je zoiets met dat familievoordeel?
Lees dit maar door, het spreekt voor zich; https://www.hi.nl/abonnementen/kpn-compleet.htm