Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

NSG

Je weet niks!

Kiswum schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:56:
Ik ben erg jaloers op jullie!
Bij T-Mobile staat nog vanaf 26 september :(
Mijn coolblue op 1 oktober }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:18

Christiano007

Ich bin der champion

Geen verzendbevestiging ontvangen tot nu toe. Dus ben bang dat ik werd blijgemaakt met een dooie mus.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Belsimpel gaat ook vanaf morgen leveren. Net een bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:44
Vannacht kreeg ik om 5 over 12 een email van Hi dat mijn bestelling er nog niet was. Nu lag vanochtend de statustool eruit en kreeg zojuist een smsje dat mijn bestelling nog vertraging had opgelopen. Vooralsnog geen verandering in de status

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:34
Daan87423 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:57:
Leveren hun gewoon nederlandse toestelen,of toch import? Denk dat ik bij hun ga bestellen ipv typhone.nl

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Daan87423 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:57:
Zou ik een kwalijke zaak vinden. Ze adverteren met voorraad en deze voorraad wordt bevestigd als je belt.. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tsja, op de website van Belsimpel staat sinds gisteren 'op voorraad' en 'binnen 24u bezorgd'. Maar in mijn orderstatus staat net als bij iemand hierboven, ook nu nog 'levering aan Belsimpel verwacht op 23-09-2014'. Que?

Dus ofwel kunnen gemaakte orders niet vanuit de bestaande voorraad verzenden (lijkt me onzin), ofwel vinden ze het goede marketing om een dag of wat van tevoren alvast te adverteren met 'op voorraad'. Jammer.

Maar hopelijk is ie er morgen of donderdag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het Leoh-Paard schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:15:
Tsja, op de website van Belsimpel staat sinds gisteren 'op voorraad' en 'binnen 24u bezorgd'. Maar in mijn orderstatus staat net als bij iemand hierboven, ook nu nog 'levering aan Belsimpel verwacht op 23-09-2014'. Que?

Dus ofwel kunnen gemaakte orders niet vanuit de bestaande voorraad verzenden (lijkt me onzin), ofwel vinden ze het goede marketing om een dag of wat van tevoren alvast te adverteren met 'op voorraad'. Jammer.

Maar hopelijk is ie er morgen of donderdag! :)
Heb wederom gebeld en ze gaven nu aan dat ze pas vandaag de telefoons binnen kregen en dat deze vandaag verzonden worden.

De status is te vroeg op voorraad gezet gaven ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 14:38
Mijn belsimpel zegt:

Leverdatum toestel
Verwacht: 23-09-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasicQ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 08:35
Bij coolblue staat hij nu als "Op voorraad" en de leverdatum bij mijn besteloverzicht is verdwenen. Ik vermoed dus ook dat mijn toestel vandaag verzonden zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Laatst online: 19:24
Bevestiging van mn levering op 24-09 gekregen en daarin stond ook dat de koptelefoon tegelijk wordt bezorgd. Zou mooi zijn :)

Nu hopen dat de bezorger niet komt als ik net in een meeting zit op mn werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
ikt schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:55:
[afbeelding]

Aangezien T-Mobile pas mijn nummer op vrijdag kan overnemen vrees ik dat het apparaat pas na woensdag ontvang.

Of ze sturen het apparaat alvast op zodra het papierwerk is nagekeken O-)
Welk abo is dit? als ik 0 minuten selecteer bij belsimpel kom ik op een ander bedrag uit!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

NSG

Je weet niks!

Zojuist een verzendbevestiging ontvangen van Coolblue :D

Edit: wel apart ik ontvang 5 minuten later een "inpak bevestiging", rare volgorde.

[ Voor 43% gewijzigd door NSG op 23-09-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
tummeke393 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:01:
Mijn belsimpel zegt:

Leverdatum toestel
Verwacht: 23-09-2014
Klopt inderdaad. Ik werk bij Belsimpel.nl en er is nu voldoende binnengekomen van alle kleuren om alle wachtende klanten uit te leveren inclusief headset. Op dit moment is er nog een kleine vrije voorraad van de Z3C, er wordt nog een levering verwacht vandaag dus waarschijnlijk wordt hij uit voorraad leverbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
pprs schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:15:
[...]

Klopt inderdaad. Ik werk bij Belsimpel.nl en er is nu voldoende binnengekomen van alle kleuren om alle wachtende klanten uit te leveren inclusief headset. Op dit moment is er nog een kleine vrije voorraad van de Z3C, er wordt nog een levering verwacht vandaag dus waarschijnlijk wordt hij uit voorraad leverbaar!
Dat is erg mooi! Neem aan dat jullie ze dan vandaag/morgen op de post doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
Daan87423 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:19:
[...]

Dat is erg mooi! Neem aan dat jullie ze dan vandaag/morgen op de post doen?
Gaan we absoluut voor! :D Hangt wel van meer dingen af natuurlijk: abonnement, accessoires, betaling etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
pprs schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:20:
[...]

Gaan we absoluut voor! :D Hangt wel van meer dingen af natuurlijk: abonnement, accessoires, betaling etc.
Zie inderdaad dat de orderstatus veranderd is naar 'Klaar om ingepakt te worden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 15:30

André

Analytics dude

Was vanochtend bij Belsimpel, en heb op aanraden van ze de Z3 compact besteld. Is 1 van de betere (zo niet de beste) telefoon onder de 5 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:32
DaveD1109 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:10:
[...]

Welk abo is dit? als ik 0 minuten selecteer bij belsimpel kom ik op een ander bedrag uit!
Ik heb de Xperia Z3 Compact Black met een 2GB data van T-Mobile, hij is dan €79,95 en het abo is €29,00 de maand. 0 belminuten, Oneindig SMS, 2GB data.
Link direct naar winkelwagen:
http://www.belsimpel.nl/g...r/T-Mobile-2000-MB-2-jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerske
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-01 17:26
Vandaag om 14:30 een oranje (met gratis koptelefoon) besteld op BelSimpel en nu al een PostNL trackingcode. Zeer gesmeerde organisatie daar zo te zien. _/-\o_ Ben erg benieuwd, morgen zie ik hem als het goed is voor het eerst in het echt.

[ Voor 3% gewijzigd door gerske op 23-09-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Bij mij is de status "klaar om in te pakken". Hopelijk vergeten ze me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
Ik heb daarnet de verzendbevestiging van Belsimpel ontvangen met tracking code van DPD. Had eerder vandaag bij mijn orderstatus al gezien dat zowel de telefoon als de koptelefoon voor mij apart waren gelegd. Wel jammer dat het met DPD is, want PostNL is veel gemakkelijker in het geval dat ik twee keer niet thuis ben op het moment van leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik heb het toestel besteld icm een abbo (verlenging). Nu moet de bezorger mijn id kaart zien en ik moet 1 cent pinnen.

Nu is mijn vraag of dit via mijn vaste bezorger gaat (postnl geloof ik) of dat ze bij Coolblue hier een eigen koeriers dienst voor gebruiken.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-05 16:29
AtlAntA schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:44:
Ik heb het toestel besteld icm een abbo (verlenging). Nu moet de bezorger mijn id kaart zien en ik moet 1 cent pinnen.

Nu is mijn vraag of dit via mijn vaste bezorger gaat (postnl geloof ik) of dat ze bij Coolblue hier een eigen koeriers dienst voor gebruiken.
Bij Hi en KPN werken ze met OPD: http://onlinepakketdienst.nl/
Hierbij kon ik zelf een afspraak maken, dit was alleen bij een nieuw abonnement, bij verlenging denk ik dat PostNL ook kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
user_tweakers schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:58:
[...]

Bij Hi en KPN werken ze met OPD: http://onlinepakketdienst.nl/
Hierbij kon ik zelf een afspraak maken, dit was alleen bij een nieuw abonnement, bij verlenging denk ik dat PostNL ook kan komen.
Ik heb van Coolblue als tijdvak aankomende zaterdag tussen 0830 en 1730 op gekregen. Een beetje te ruim vind ik persoonlijk. Als onze vaste bezorger komt dan kan ik een veel betere indicatie van hem zelf krijgen. Maar als hij niet zelf komt dan wil ik hem daar niet mee lastig vallen. Wil geen misbruik maken van de goede wil van de beste man. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 21:53
hier ook de zwarte besteld bij coolblue inc headset, afspraak voor morgenavond tussen 6-9 staan, 10 euro extra maar dan heb ik hem iig snel :D

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-05 12:11
hmm helaas geen verzendbevestiging van coolblue, men hele order staat nog op ontvangen :(
hopelijk vergeten ze me niet :)

• Mistacal
Hier nog geen verandering in de levertijd bij HI. Advertentie staat ook nog steeds, begin oktober eerste levering dus we wachten rustig af. Ik update als hier verandering in komt

__/`\__/`\__

• PieterVer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-03 00:00
Maandagavond bestelling gedaan bij studentmobiel i.c.m. met tele2 abbonement, dinsdagavond pakket verzonden. Volgens de track en trace zijn ze hier vanmiddag tussen 13:00 en 16:30 met mijn z3 compact. :)

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 13:26

casapira

The truth is in me.

Coolblue heeft hem voor mij ook gisterenmiddag verzonden. Witte versie gaat het om.
Uitpakparty!!!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 10:57
Sinds dat de Z3 Compact uitgebracht is heb ik gezegd "Als mijn telefoon overlijd, bestel ik de Z3C de zelfde dag nog". En ja hoor.. Karma. Gisteren mijn scherm gebarsten. Ik kan een nieuw scherm kopen, maar is nog best prijzig, en duurt lang voordat die in Nederland is. Toch maar de Z3C bestellen.
Vanmiddag even kijken of ik het via mijn ouders zakelijk kan. Scheelt toch weer 21%

Edit: ik heb net even gechat met centralpoint. Omdat zij de laagste prijs in de pricewatch hebben. Maar zij leveren er helaas geen headset bij.
Het is bij mij zo dat ik niet per sé die headset hoef te hebben, maar dan bestel ik m liever toch bij belsimpel.nl waar ik wel een headset er bij krijg. Dat kost maar 20 euro meer.

[ Voor 30% gewijzigd door LoeWn op 24-09-2014 10:05 ]

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

F*cking DPD. Laadfout, vervoersfout.... Dag is nog maar net begonnen... grrr :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Poesmij
nog meer mensen die een pre-order hebben staat bij coolblue maar de status nog steeds op bestelling ontvangen staat?
zier ernaar uit dat iedereen er al wat van gehoord heeft behalve ik :p
ik heb de preorder ook al even staan op een zwarte.

• BasicQ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 08:35
Hier staat er ook sinds gisteren "Je bestelling is in goede orde ontvangen" (Coolblue) voor de zwarte, besteld op 4/09.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Geweldig , bestelling door laadfout nu retour afzender. :D (Belsimpel: DPD thank you!) ;w

[ Voor 21% gewijzigd door Cyberamp op 24-09-2014 10:27 ]

• tweegroenethee
CyberAmp schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:26:
Geweldig , bestelling door laadfout nu retour afzender. :D (Belsimpel: DPD thank you!) ;w
Gecondoleerd :P

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Rouwproces in gang gezet, dank u :) Veel plezier iedereen met jullie nieuwe speelgoed! :F

• Amaze86
Twijfel er tussen wit en zwart,wilde eerst die witte maar zwart ziet er goed uit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• tweegroenethee
Amaze86 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:57:
Twijfel er tussen wit en zwart,wilde eerst die witte maar zwart ziet er goed uit.
De oranje/rode _/-\o_

• LoeWn
Ik twijfel nog tussen wit, groen of rood/oranje
Ik denk dat ik maar op safe ga spelen en voor wit ga.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-05 16:55
T-mobile lijkt hem nu ook binnen te hebben, ik kan nu een afspraak inplannen voor de bezorging:
Dat wordt dan dus a.s. donderdag

Product:
Sony Xperia Z3 compact 16GB 4G wit+hs+sim

1 Bestelling geaccepteerd
Bestelling is geaccepteerd door T-Mobile en zal worden verwerkt
2 Bestelling in behandeling
Bestelling is in behandeling
3 Bestelling in magazijn
Bestelling wordt klaargemaakt in magazijn om verstuurd te worden.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• AtlAntA
  • Nu online

• Kiswum

• AtlAntA
  • Nu online

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-05 07:38
Ik was gisteren bij de Belcompany in de winkel in de hoop daar het toestel al te kunnen bezichtigen, helaas hadden ze geen demo model. We heeft de medewerker gekeken wat het toestel gaat kosten en hij vertelde mij dat de z3 compact voor €450 verkocht gaat worden. Of dit uiteindelijk ook zo gaat zijn vraag ik me af (omdat op de website nog €495 staat) maar misschien daalt de prijs wanneer de pre-order actie is afgelopen?
Hoe dan ook, ik wordt opgebeld wanneer het toestel op voorraad is en dan zal ik nog eens de prijs navragen.

• Poesmij
AtlAntA schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:45:
[...]

Op echt elke foto ziet het er weer anders uit...
was er zelf toch niet zeker van, had in eerste instantie een pre order op de oranje/rode maar uiteindelijk toch veranderd naar zwart. vind het toch wel jammer dat er geen gele versie uit is gebracht, ik loop al jaren met een gele telefoon :9

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
Heeft iemand hem inmiddels al binnen? :D

• mercje
aalekss schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:40:
Heeft iemand hem inmiddels al binnen? :D
Die van mij staat al sinds 7:45 uur op uitlevering vanuit Berkel en Roderijs. Ik moet nog even de stad in (oa naar Vodafone voor een nanosim), maar dat kan natuurlijk pas als mijn Z3c bezorgd is.

Had Belsimpel voor mij maar gebruik gemaakt van PostNL ipv DPD. |:(

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-05 11:09

Waywaith

Tja

mercje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:25:
[...]

Die van mij staat al sinds 7:45 uur op uitlevering vanuit Berkel en Roderijs. Ik moet nog even de stad in (oa naar Vodafone voor een nanosim), maar dat kan natuurlijk pas als mijn Z3c bezorgd is.

Had Belsimpel voor mij maar gebruik gemaakt van PostNL ipv DPD. |:(
Mijn levering staat al sinds 07:16 in "uitlevering". Duurt lang.

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• mschumi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Helaas voor The Phonehouse moet ik mijn ongenoegen even kwijt. Aldaar op 9 september online een pre order gedaan voor de Xperia Z3C icm de gratis wireless headphone. In de automatisch gegenereerde mail die volgt staat niks vermeld over die headphone.

Op 11 september krijg ik een mail dat het product niet op voorraad is (logisch natuurlijk.) Een link om de bestelling te openen in mijn browser blijkt dood (zowel in Chrome als IE geprobeerd.) Zou mijn bestelling dan geannuleerd zijn? De vraag hierover die ik stel d.m.v. hun contactformulier wordt niet beantwoord. Telefonisch contact (lange wachttijd van 15 min) met Phonehouse levert als antwoord op dat de bestelling door de telefoniste niet op te vragen is in het systeem, omdat het gaat om een los toestel zonder abonnement. De bestelling is voor mij als klant dus totaal niet te volgen. Omdat ik er weinig fiducie in heb, zonet nog maar eens gebeld met Phonehouse om de boel te annuleren. Gelukkig had ik niet vooruitbetaald (rembours.)

Inmiddels bij Belsimpel besteld om morgen af te kunnen halen in Groningen. Inclusief headphone (nog tm 30 september.) Ik word hier prima op de hoogte gehouden over de status (2 maal, zowel voor de telefoon als de de gratis headhone) en kan elke stap volgen. Wat een verschil zeg.

[ Voor 6% gewijzigd door mschumi op 24-09-2014 13:50 ]

Anoniem: 623040

Ik heb 'm ook besteld (bij Studentmobiel.nl) Hij zou vandaag afgeleverd worden, maar helaas heeft PostNL net de afleverdatum veranderd in morgen.. Stom!

• kepler
Ik heb hem binnen *O* Zit wel op werk, dus behalve ff opstarten kan ik nog niet veel doen.

Besteld op 11-9 bij Coolblue.

Dit zat er in het pakketje:

- Oplader
- USB-kabel
- USB verloop stukje (female - micro)
- Headset (MH750)
- En de telefoon zelf :P

• LoeWn
USB verloop stukje (female - micro)
bedoel je een OTG kabel? of wat moet ik me hier bij voorstellen?

• kepler
LoeWn schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:52:
USB verloop stukje (female - micro)
bedoel je een OTG kabel? of wat moet ik me hier bij voorstellen?
Ja inderdaad, een OTG kabel

Afbeeldingslocatie: http://www.tienda.siliceo.es/images/cable-otg-microusb-host-usb-adaptador-android-tablet-2.jpg

• SimplySimon
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:11
Amai! Hoop dat dit de standaard inhoud is :)

• kepler
Dit zat in het doosje van de telefoon zelf trouwens :) Dus grote kans dat dit overal bij zit

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
hadden jullie niet die actie met die headphone?

• kepler
aalekss schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:09:
hadden jullie niet die actie met die headphone?
Yup, die werd er apart bij geleverd :)

• mercje
Mijn Z3c (met hetzelfde in de doos als bij Kepler) en koptelefoon zijn zojuist bezorgd. Hij ligt nu aan de lader, dus ik ga een nanosim halen.

• Mistacal
Ai, nog niks van Hi. Lijkt erop dat zij achter in de rij staan bij de uitlevering

__/`\__/`\__

• yoerin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-05 12:36
Zojuist een melding van gsmwijzer.nl dat mijn pakket bij postnl is aangemeld, morgen tussen 12:30 en 17:30.

Dan maar een half dagje thuis werken :)

• pprs
Kleine aanvulling nog van mijn kant: de Z3C ligt in het zwart op voorraad bij Belsimpel.nl Groningen (de fysieke winkel). Headset krijg je ook direct mee.

• tummeke393
  • Laatst online: 19-05 14:38
Belsimpel bezorgt hem hier ook morgen, met PostNL. Helaas net mosterd na de maaltijd, ik vertrek om 7:00 richting een conferentie :( Zal hem dus pas na het weekend uiteindelijk krijgen helaas, tenzij vriendin of buren toevallig thuis zijn.

• pprs
tummeke393 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:06:
Belsimpel bezorgt hem hier ook morgen, met PostNL. Helaas net mosterd na de maaltijd, ik vertrek om 7:00 richting een conferentie :( Zal hem dus pas na het weekend uiteindelijk krijgen helaas, tenzij vriendin of buren toevallig thuis zijn.
Wellicht kun je hem dan bij een PostNL afhaalpunt laten bezorgen? Kun je hem ophalen wanneer het jou uitkomt. Moet je overigens wel zelf doen als het op jouw naam staat. Als je een trackingcode hebt is het helaas al te laat :X

[ Voor 5% gewijzigd door pprs op 24-09-2014 16:09 ]

• tweegroenethee
tummeke393 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:06:
Of een briefje bij je deur plakken dat ze hem mogen bezorgen bij je buurvrouw (nummer 9 bijv.). Alleen even zorgen dat je iemand kiest die altijd thuis is :P

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
Mistacal schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:20:
Ai, nog niks van Hi. Lijkt erop dat zij achter in de rij staan bij de uitlevering
KPN en Hi leveren pas vanaf 01-10 is mij verteld, bij de KPN XL winkels staan ze zelfs niet eens in het systeem kwam ik vandaag achter.

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 03:18
Iemand van typhone iets ontvangen? Op de site staat dat er volop voorraad is, maar helaas staat er in mijn bestelstatus dat ie nog niet leverbaar is.

* edit: net contact met typhone gehad, hij wordt morgen verzonden!

[ Voor 19% gewijzigd door Too5 op 24-09-2014 20:24 ]

• Amaze86
Heb de mijne bij belsimpel.nl besteld, maar nu staat er sony xperia z3 compact op voorraad en de headset ''Belsimpel.nl wacht nog op levering van dit product''? die hs hebben ze niet op voorraad.Hoop dat die vanavond wordt verzonden ben morgen vrij.

[ Voor 12% gewijzigd door Amaze86 op 24-09-2014 18:31 ]

• LoeWn
Amaze86 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:27:
Heb de mijne bij belsimpel.nl besteld, maar nu staat er sony xperia z3 compact op voorraad en de headset wachten op de leverancier? die hs hebben ze niet op voorraad of toch wel,hoop dat die vanavond wordt verzonden ben morgen vrij.
Haha. Ja ik wilde het net zeggen. Ik heb net ook besteld. Telefoon op voorraad.. headset niet. Laat ze die headset maar later opsturen dan.

• Poesmij
contact gehad met coolblue, ze hadden mijn leverdatum vast staan op de verwachte release datum. blij dat ik even een mailtje heb gestuurd want krijg hem nu morgen binnen^^

• PieterVer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-03 00:00
Pakketje binnen, maar zonder Sony headphone.
Iemand nog meer besteld bij Studentmobiel, en hierbij wel de koptelefoon bij zijn bestelling?
Ben benieuwd of hij eventueel nog later binnenkomt.

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Ook net de Xperia Z3 Compact besteld bij Belsimpel.nl. De headphone is daar niet op voorraad, maar de telefoon wel. Hopen dat ik de telefoon morgen binnen krijg en dat ze de headphone op een later tijdstip verzenden.

Edit: net contact gehad met Belsimpel. De telefoon en headphone wordt als 1 pakket verzonden. Dus moet helaas nog 2 - 4 dagen wachten ;(

[ Voor 24% gewijzigd door JelkeS op 24-09-2014 21:22 ]

• Mistacal
Peaky schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:04:
[...]

KPN en Hi leveren pas vanaf 01-10 is mij verteld, bij de KPN XL winkels staan ze zelfs niet eens in het systeem kwam ik vandaag achter.
Ah das jammer maar ach dat weekje hou ik nog wel uit :)

__/`\__/`\__

• LoeWn
JelkeS schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:20:
Ook net de Xperia Z3 Compact besteld bij Belsimpel.nl. De headphone is daar niet op voorraad, maar de telefoon wel. Hopen dat ik de telefoon morgen binnen krijg en dat ze de headphone op een later tijdstip verzenden.

Edit: net contact gehad met Belsimpel. De telefoon en headphone wordt als 1 pakket verzonden. Dus moet helaas nog 2 - 4 dagen wachten ;(
2-4 werkdagen :(

Ik kan niet wachten. Loop nu met een dumbphone rond. Bah :+

edit: Morgen/overmorgen komt mijn nano-sim binnen. Kan ik het activeren van deze sim uitstellen tot ik de telefoon heb? Of moet activeren binnen een bepaalde periode? Anders kan ik namelijk helemaaaaal niks meer

[ Voor 16% gewijzigd door LoeWn op 24-09-2014 21:49 ]

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:05
Vandaag ook kunnen ophalen, maandag besteld bij Belsimpel en vandaag al binnen, en zelfs nog met headphone! Fijne afhandeling! Nu spelen, ziet er vooralsnog erg goed uit :)

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:47
LoeWn schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:42:
[...]

2-4 werkdagen :(

Ik kan niet wachten. Loop nu met een dumbphone rond. Bah :+

edit: Morgen/overmorgen komt mijn nano-sim binnen. Kan ik het activeren van deze sim uitstellen tot ik de telefoon heb? Of moet activeren binnen een bepaalde periode? Anders kan ik namelijk helemaaaaal niks meer
Als je de nano activeert, is je oude sim niet meer geldig/bruikbaar. Ik zou wachten tot je nieuwe telefoon binnen is.

• ajaxestria
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 14:16
Nog niets gehoord via Hi.nl...
Heb hem besteld als verlenging.

• Mistacal
ajaxestria schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:51:
Hier ook nog niets gehoord, zowel op het forum gevraagd (waar ze sowieso al minimaal 5 dagen nodig hebben om te reageren) en als een mail gestuurd naar klantenservice.

__/`\__/`\__

• pprs
JelkeS schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:20:

Headset komt vandaag weer binnen dus wordt waarschijnlijk vandaag verzonden. Hangt wel even van je situatie af: abonnementen/accessoires etc. :)

• LoeWn
Ik zie 't

"Status: Op voorraad en gereserveerd voor u"

"Orderstatus: De order is klaar om ingepakt te worden"

Ik hoop niet dat hij zaterdag binnen komt. Ik heb het namelijk expres op mijn werk laten bezorgen zodat ik het eerder in handen heb. Alleen is het bedrijf zaterdags dicht.

[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 25-09-2014 09:56 ]

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Mijn order is nog niet veranderd van status. Zal in de loop van de dag wel gebeuren. Hopen dat ze het vandaag nog versturen, ben morgen namelijk vrij!

Heb verder zonder extra's besteld en zonder abonnement

Edit: op het moment dat ik dit aan het tikken was, is de order veranderd naar "klaar om ingepakt te worden" haha

[ Voor 37% gewijzigd door JelkeS op 25-09-2014 10:13 ]

• LoeWn
Wij kunnen morgen ook genieten van de Z3C, want de status is inmiddels weer aangepast.

Orderstatus: De order is klaar om aangeboden te worden aan de bezorgdienst

Nu hopen dat mijn simkaart vandaag/morgen binnen komt

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 15:57
ajaxestria schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:51:
Mistacal schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:03:
[...]

Hier ook nog niets gehoord, zowel op het forum gevraagd (waar ze sowieso al minimaal 5 dagen nodig hebben om te reageren) en als een mail gestuurd naar klantenservice.
Ik heb om middernacht onderstaande mail ontvangen:
Hi,

Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, zal er contact met je worden opgenomen voor het maken van een afleverafspraak.

Groeten van Hi
En vanmorgen een SMS met zelfde strekking. Gaat dus nog even duren.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:09

Sorbo

Uw hulp in huis!

Dlocks schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:24:
[...]

[...]
Ik heb om middernacht onderstaande mail ontvangen:

[...]

En vanmorgen een SMS met zelfde strekking. Gaat dus nog even duren.
Die heb ik inmiddels ook 3x gehad: Bij bestellen, precies een week later, en precies een week later nog een keer. Da's blijkbaar normaal ;) In de statustool staat de datum waarop je het bericht gehad hebt (bij jou vandaag, bij mij afgelopen dinsdag) ook als datum bij alle stappen.

Ook ik heb nog geen statusupdates van Hi gehad dus, hopelijk blijkt die 01-10 die hier genoemd wordt niet waar te zijn, anders moeten ze m in het ziekenhuis aan me aanbieden :+

• Kiswum
Ik heb mijn telefoon inmiddels ontvangen van T-Mobile.
Er is een T-mobile opstartscherm, maar het ziet er naar uit dat er geen simlock is.
Verder is de volgende status aanwezig:
Bootloader unlock allowed: Yes.

Je zou hem dus kunnen unlocken zonder tussenkomst van je provider.

• Mistacal
Sorbo schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:26:
[...]

Die heb ik inmiddels ook 3x gehad: Bij bestellen, precies een week later, en precies een week later nog een keer. Da's blijkbaar normaal ;) In de statustool staat de datum waarop je het bericht gehad hebt (bij jou vandaag, bij mij afgelopen dinsdag) ook als datum bij alle stappen.

Ook ik heb nog geen statusupdates van Hi gehad dus, hopelijk blijkt die 01-10 die hier genoemd wordt niet waar te zijn, anders moeten ze m in het ziekenhuis aan me aanbieden :+
Ook maar een nieuw forumtopic aangemaakt maar vind het wel bijzonder dat KPN/Hi zolang uitblijft met uitleveren. Ik kan daar ook geen reden voor bedenken eigenlijk

__/`\__/`\__

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04 10:45
PieterVer schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:18:
Pakketje binnen, maar zonder Sony headphone.
Iemand nog meer besteld bij Studentmobiel, en hierbij wel de koptelefoon bij zijn bestelling?
Ben benieuwd of hij eventueel nog later binnenkomt.
Ik had hem gisteren ook binnen van StudentMobiel, en helaas ook zonder koptelefoon. ZO dadelijk maar eens contact opnemen met ze.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

via Belsimpel: Alles ontvangen vanochtend :) whoohoo!

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04 10:45
Zojuist bericht van StudentMobiel gehad dat de headset wordt nagestuurd. Verwachting is in de loop van volgende week.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Antwoord van Hi:
[...]
Vervelend dat het onduidelijk is of de Sony headset meegeleverd wordt. Dit is zo. Omdat de headset geen standaard onderdeel is van Hi kunnen we deze niet aangeven op het contract en/of de orderbevestiging. De headset wordt begin oktober meegeleverd met het toestel. Als het toestel beschikbaar is om af te leveren ontvang je hier nog een bevestiging van.
[...]

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Zojuist bestelt bij Belsimpel zonder abonnement maar inclusief de gratis headset.
Status:
Telefoon op voorraad
Headset niet op voorraad

Hoop zelf dat dit in de loop van de dag veranderd zodat ik hem morgen op kan halen maar betwijfel het. Kan me voorstellen dat er een leegloop is geweest van de mensen die heb gepre-orderd hadden.

Ga ze nu even mailen om te vragen of ze de telefoon vast op kunnen sturen en de headset later, maar snap dat dit bij hun voor meer verzendkosten zorgt.

Update:
Inmiddels staat er bij zowel de headset als de telefoon "Op voorraad en gereserveerd voor u" Status is nog "In behandeling" maar ik heb ook echt nog maar een paar minuten geleden bestelt.

[ Voor 16% gewijzigd door NMorsink op 25-09-2014 14:41 ]

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 12:02
NMorsink schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:06:
.....
Ga ze nu even mailen om te vragen of ze de telefoon vast op kunnen sturen en de headset later, maar snap dat dit bij hun voor meer verzendkosten zorgt.
Nee, doen ze niet. Geen deelleveringen mogelijk. Het wordt als 1 geheel geleverd.
Ik heb mijn bestelling gisteravond gedaan en wacht nog steeds op aanpassing van de status.
Vreemd, omdat anderen die hun bestelling ook gisteren(avond) gedaan hebben wel hun status hebben zien veranderen in "klaar om ingepakt / verzonden te worden"

• LoeWn
tijs67 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:29:
[...]

Nee, doen ze niet. Geen deelleveringen mogelijk. Het wordt als 1 geheel geleverd.
Ik heb mijn bestelling gisteravond gedaan en wacht nog steeds op aanpassing van de status.
Vreemd, omdat anderen die hun bestelling ook gisteren(avond) gedaan hebben wel hun status hebben zien veranderen in "klaar om ingepakt / verzonden te worden"
Inmiddels verzonden zelfs.
Blijkbaar hebben ze toch veels te weinig headsets besteld/gekregen

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 12:02
LoeWn schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:31:
[...]

Verzonden zelfs.
Blijkbaar hebben ze toch veels te weinig headsets besteld/gekregen
Nu heb ik gisteravond wel laat besteld (tegen 23 uur), dus is de partij headsets van vandaag dan kennelijk aan eerdere bestellingen uitgeleverd.
Hoop dat mijn status vandaag nog wordt omgezet en dat ik em morgen nog geleverd krijg.

Edit: Orderstatus zojuist gewijzigd in: De order is klaar om ingepakt te worden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door tijs67 op 25-09-2014 14:47 ]

Anoniem: 623040

Hier ook binnen en halfuurtje later viel de simkaart op de mat, top! Koptelefoon wordt morgen geleverd volgens mijnpakket.nl. Ik ben benieuwd!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
begin als Belg nu toch wel te twijfelen om over te gaan tot bestelling bij Belsimpel.nl ... mijn verstand zegt: bijt nu toch eens op je tanden en wacht nog een maand of 4 of half jaartje alvorens die Xperia SP te dumpen... tegen dan zal de prijs voor de Xperia Z3 Compact misschien met 70 tot 100 euro gezakt zijn ofzo..? Of is dat wishfullthinking?
Tevens als ik nu nog bestel dan krijg ik er die headset nog bij ... maar ja.. die verkopen voor 70 euro zal misschien ook wishfullthinking zijn...?

Iemand die me uit mijn lijden kan verlossen?

First world problems...

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
renio schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:59:
begin als Belg nu toch wel te twijfelen om over te gaan tot bestelling bij Belsimpel.nl ... mijn verstand zegt: bijt nu toch eens op je tanden en wacht nog een maand of 4 of half jaartje alvorens die Xperia SP te dumpen... tegen dan zal de prijs voor de Xperia Z3 Compact misschien met 70 tot 100 euro gezakt zijn ofzo..? Of is dat wishfullthinking?
Tevens als ik nu nog bestel dan krijg ik er die headset nog bij ... maar ja.. die verkopen voor 70 euro zal misschien ook wishfullthinking zijn...?

Iemand die me uit mijn lijden kan verlossen?

First world problems...
Ik ga zelf de headset ook aanbieden op het internet maar verwacht er eerlijk gezegd niet 1,2...3 af te komen omdat heel veel mensen dit van plan zijn (als ik dit zo op het forum lees). Heb wel goede dingen over de headset gehoord dus wellicht houd ik hem uit eindelijk zelf. Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat er over een half jaar 100 euro van de prijs af is. Dit denk ik wegens de prijsdaling die in Engeland plaats vond. Daarnaast zijn er tegen die tijd ook goede tweede handsjes te koop dus misschien is dat een uit weg! Veel succes met je overweging.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik zit ook een beetje in twijfel. Ik kan het toestel nu kopen voor rond €480 met koptelefoon (die wellicht te verkopen is voor €80) of een half jaartje wachten. Prijs van het toestel is dan wel €100 gezakt (schat ik), maar dan krijg je die headset er niet meer bij. Het maakt dus denk ik niet heel veel uit....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste