• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05
Men zou gewoon kunnen kijken welke het dichtstbij is. Ik zit lekker in de middenmoot met de headset ;)

De huidig actie is de headset, maar de kans bestaat dat er over 1 maand een Smartband SWR10 of SWR30 wordt meegegeven. De prijs blijft dan 499,-, maar dan wel met een ander cadeautje. Dit was namelijk ook het geval bij de Z1c.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Zit er ook nog een inear headset bij de z3 compact van belsimpel?

DaveD

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:10
renio schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:59:
begin als Belg nu toch wel te twijfelen om over te gaan tot bestelling bij Belsimpel.nl ... mijn verstand zegt: bijt nu toch eens op je tanden en wacht nog een maand of 4 of half jaartje alvorens die Xperia SP te dumpen... tegen dan zal de prijs voor de Xperia Z3 Compact misschien met 70 tot 100 euro gezakt zijn ofzo..? Of is dat wishfullthinking?
Tevens als ik nu nog bestel dan krijg ik er die headset nog bij ... maar ja.. die verkopen voor 70 euro zal misschien ook wishfullthinking zijn...?

Iemand die me uit mijn lijden kan verlossen?

First world problems...
Op die manier kan je ook nog een jaar wachten, zodat de prijs misschien wel 150-200 euro is gezakt. Kortom, je kan dan blijven wachten.

Als je de telefoon echt wil hebben en je hebt het geld, dan kan je hem net zo goed nu kopen. Heb je voor 70 euro eventueel 4 maanden extra plezier, das 58 cent per dag!
DaveD1109 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:19:
Zit er ook nog een inear headset bij de z3 compact van belsimpel?
Ja, bij elke Z3 Compact zit een in-ear-headset, de MH750

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Kiswum
Dit zat er bij mij in mijn T-Mobile pakket:
BT headset (actie)
Z3c doos:
• Telefoon
• Handleidingen
• OTG kabel (nodig om data van oude naar nieuwe telefoon te sturen)
• MH750 handsfreeset/headset + setje met oordopjes en shirt-clip
• Stroom adapter
• USB kabel

BT headset + Telefoon
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MAmsKFu6ewmo05jWZG7aQlrG/medium.jpg

Unboxing
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7RiQCQfKQZBV1WWjnirBbS7R/medium.jpg

Totaal pakket
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XasFiYjiAsPqDeUCUhCrKtFk/medium.jpg

Meegeleverde in-ear headset
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ThjS06ZANI3DdciDLl9bYxJR/medium.jpg

Naast een 5,5" telefoon, vergelijkbaar met het formaat van de OnePlus One
Umi-Z3c

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04 10:45
Reactie van StudentMobiel (via e-mail)

U ontvangt dit bericht naar aanleiding van uw bestelling voor de Sony Xperia Z3 (Compact).

Gisteren hebben wij uw nieuwe smartphone reeds verstuurd. Helaas waren de headsets op dat moment nog niet binnen. Wij verwachten deze vandaag of morgen binnen te krijgen en zullen deze dan direct nasturen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak en wensen u veel plezier met uw nieuwe aanwinst(en).

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Het team van Studentmobiel.nl

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-06 12:12
Vanmorgen een mailtje gehad van coolblue, strekking was levering staat voor 2 oktober maar als je belt sturen we hem vandaag op. Dus gebeld en morgen komt hij binnen (alleen ben ik niet thuis of op het werk) dus zaterdag pas binnen waarschijnlijk.

huidige opstelling

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-06 20:37
100 euro in een jaar zakken lukt denk wel. De Z1C was in 6 maanden bijna 150 euro gezakt (natuurlijk alleen als je bij de goedkoopste webshop hem koopt). Als je hem dan nog via Amazon duitsland of uit Engeland haalt denk ik dat het goed moet lukken om hem in maart te kopen voor +- 380 euro.

• Kiswum
Let wel, bij de introductie kreeg je een camera (NL) of smartwatch(UK) bij ter waarde van zo'n 150 euro ;) Nu zit er niets meer bij als je hem koopt.
Verkoopwaarde van dit spul is dus ongeveer 75-100 euro wat je wel als korting mag rekenen hoor.

• ajaxestria
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-05 14:16
Bahbah...
Kan echt niet meer wachten maar heb hem bij Hi besteld...
Nog geen bericht mogen ontvangen.

Hebben anderen wel al updates ontvangen over Hi?
Lees hier al eerdere berichten vanaf 1 oktober maar is dit al 100% zeker?

• SimplySimon
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 19:23
Deze reactie kreeg ik vandaag van Hi:
"Hi Simon, de exacte leverdatum van de Sony Xperia Z3 is nog niet bekend. We hebben het toestel nog niet binnen. We hopen het toestel begin oktober te kunnen leveren. [Patrick]"

Zie facebook van Hi voor de conversatie.
ajaxestria schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:59:
Bahbah...
Kan echt niet meer wachten maar heb hem bij Hi besteld...
Nog geen bericht mogen ontvangen.

Hebben anderen wel al updates ontvangen over Hi?
Lees hier al eerdere berichten vanaf 1 oktober maar is dit al 100% zeker?

• ajaxestria
SimplySimon schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:02:
Deze reactie kreeg ik vandaag van Hi:
"Hi Simon, de exacte leverdatum van de Sony Xperia Z3 is nog niet bekend. We hebben het toestel nog niet binnen. We hopen het toestel begin oktober te kunnen leveren. [Patrick]"

Zie facebook van Hi voor de conversatie.

[...]
Zie het bericht op Facebook inderdaad.
Bedankt!

Ik kan echt niet wachten, vooral omdat hij bij andere shops wel wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreVanV
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03 08:52
Ook ik heb vandaag de mail en sms van hi ontvangen. Het toestel is nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:24
Verzend bevestiging van Coolblue net gekregen. Wordt morgen geleverd. 03-09 besteld.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hi gaat vooralsnog pas begin oktober leveren dus volgende week of die week erop.

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
ik heb m'n Z3 Compact + Headphone een uurtje geleden binnengekregen. Woensdag avond besteld bij Belsimpel. Succes aan iedereen die nog even moet wachten, maar het is het zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:36
JelkeS schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:43:
ik heb m'n Z3 Compact + Headphone een uurtje geleden binnengekregen. Woensdag avond besteld bij Belsimpel. Succes aan iedereen die nog even moet wachten, maar het is het zeker waard!
Ik mag hopen dat hij binnen het aankomende anderhalf uur nog binnenkomt. Ik heb 'm laten bezorgen op het werk. Maar om 4 uur ben ik toch echt naar huis. Ik hoop niet dat ik nog een weekend moet wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Bij mij staat er al vanaf vanochtend dat belsimpel wacht op goedkeuring van t-mobile. Is natuurlijk druk vandaag door die aaiphone!

DaveD

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 13:51

bagagedrager

multi-alles

Gisteren studentmobiel gemaild of ze de headseet nog mee zouden sturen als ik dan bestelde, bevestigend antwoord gehad ('Als u vandaag de order plaatst komt u sowieso nog in aanmerking voor de headset van Sony.').
Na bestellen - incl. verlenging Telfort - nog even gebeld omdat ik niet wist of ze de telefoon meteen op zouden sturen, ze meldden me dat ze genoeg headsets hadden om tot eind september met bestellingen uit te leveren. Mijn bestelling is van vrijdag dus ik zou daar volgens hun gewoon in meegaan.
In ieder geval moet ik nu eerst wachten tot Telfort m'n verzoek voor verlenging goedkeurt.

Opmerkelijk trouwens dat incl. verlenging ik nog zo'n 50 euro korting kreeg bij ze (uiteindelijke toestelprijs 437 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-02 20:44
Vandaag weer gemaild door hi ''artikel is helaas nog niet op voorraad.''

Ik zie net dat de gratis headset actie zojuist van de hi.nl site is afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 21:40
Ik wacht ook nog steeds op Hi. Erg jammer dat het allemaal zo lang duurt, terwijl hij bij andere shops al ruim op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo23
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-06 17:52
Mediamarkt heeft ook nog niets geleverd.. Op de site staat al bijna twee weken lang: leverbaar over 9/10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xperiaz3c
  • Laatst online: 30-04 19:13
Heeft iemand al ervaring met Z3C van KPN? Ik ben nl gebonden aan een toestel van KPN (zakelijk contract).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58
Mijn Z3C was gelukkig netjes al binnen vrijdag (hoewel ik er zelf pas zondag was......). Gisteravond dus nog even kunnen spelen met de nieuwe aanwinst. Eerste indruk is dat het een erg mooi en solide apparaat is! Het scherm is bijna bizar groot voor zo'n compacte telefoon. De oordopjes lijken ook erg goed geluid te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tummeke393 schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:12:
Het scherm is bijna bizar groot voor zo'n compacte telefoon.
Toch heeft Sony dat eerder nog beter gedaan, vooral de bezel aan boven- en onderkant zijn ietwat groot imo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 14:17

Waywaith

Tja

Heeft iemand een suggestie voor een goede screenprotector? Ben niet zo van de hoesjes :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 15:12
Waywaith schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:19:
Heeft iemand een suggestie voor een goede screenprotector? Ben niet zo van de hoesjes :)
Gewoon zonder misschien? Ik vind screenprotectors zo zonde van de beeldkwaliteit/goedkoop ogend. Op mijn iPhone 4s heb ik ook nog geen enkel krasje, zonder bescherming.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Waywaith schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:19:
Voor accessoire is een apart forum topic.

Zie: [Sony Xperia Z3 Compact] Accessoires

Waar deze zijn gesuggereerd:

http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_38075861_TE_item
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Heb deze besteld:

http://www.aliexpress.com/snapshot/6259436230.html

We zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 14:17

Waywaith

Tja

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
Hi,

Het door jou bestelde artikel is weer op voorraad.

Hi maakt gebruik van de diensten van de koerier OPD voor de aflevering van je bestelling. Zij zullen contact met je opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van je bestelling.

Groeten van Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
Heb ook een mail gehad. Ze komen morgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-04 09:27
Hier krijg ik hem gewoon via post NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
Peaky schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:32:
Hier krijg ik hem gewoon via post NL
ik ben een nieuwe klant. Misschien omdat jij al klant was dat ze het via postNL doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
deurmatje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:39:
[...]

ik ben een nieuwe klant. Misschien omdat jij al klant was dat ze het via postNL doen?
Dat zou inderdaad kunnen, in mijn geval is het een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 623516

deurmatje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:39:
[...]

Nieuwe klant, via OPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand toevallig besteld bij Typhone en de telefoon al ontvangen?

In een ver verleden had ik hier al eens iets besteld en toen zonder problemen. Nu dus een beetje blind besteld: "prijs ok, headset erbij leuk! op voorraad top! bestelling geplaatst".

Nu 4 dagen later nog geen status update, staat nog steeds op 'in behandeling'. Bellen, na een kwartier wachten nog niemand aan de lijn. Mailen, krijg een automatische mail "we proberen uw vraag binnen 4 werkdagen te beantwoorden". :|

Als ik dan de recente shopreviews lees, krijg ik al meteen spijt dat ik hier heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 14:01
@SubSun:
Too5 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:07:
Iemand van typhone iets ontvangen? Op de site staat dat er volop voorraad is, maar helaas staat er in mijn bestelstatus dat ie nog niet leverbaar is.

* edit: net contact met typhone gehad, hij wordt morgen verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hier een nieuwe klant van Hi, 'contact' gehad met 'Hi' middels de ontvangen e-mail, gekozen voor het bezorgvak vrijdagavond 1800-2100. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ook hier eindelijk mail gehad dat hi gaat leveren. Morgenvroeg op de mat!

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 12:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

En hier ook mail gehad, morgenmiddag komt herr koerier langs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
  • Laatst online: 16-06 08:12
Shit, ik heb nog geen mail gekregen van HI :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:01
Net nogmaals gebeld met belcompany; ze mogen de Z3c pas vanaf 4 oktober uitleveren(zaterdag) voor de mensen die een pre-order hebben gedaan krijgen ze ook headsets binnen.
Mooie is dat ik dus zaterdag mijn Z3c mag gaan ophalen MET headset, voor slechts €450 8)
http://www.belcompany.nl/...sm=Sony-Xperia-Z3-Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
heb ok geen bericht gehad van hi... maar mijn status bij de order tracker is wel aangepast naar is klaar voor verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Virtual Reality schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:07:
Net nogmaals gebeld met belcompany; ze mogen de Z3c pas vanaf 4 oktober uitleveren(zaterdag) voor de mensen die een pre-order hebben gedaan krijgen ze ook headsets binnen.
Mooie is dat ik dus zaterdag mijn Z3c mag gaan ophalen MET headset, voor slechts €450 8)
http://www.belcompany.nl/...sm=Sony-Xperia-Z3-Compact
Vreemd dat Belcompany niet in de pricewatch staat. Het is nu zeker de goedkoopste aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314067

Belcompany verkoopt z3c alleen icm abbo. En zie ook nergens de headset bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Anoniem: 314067 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:00:
Belcompany verkoopt z3c alleen icm abbo. En zie ook nergens de headset bij staan.
Headset was alleen bij pre-orders en online is deze inderdaad niet zonder abbonement te bestellen maar ik heb al 2 toezeggingen van 2 verschillende belcompany winkels dat ze hem voor deze prijs los verkopen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
CLB schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:17:
[...]

Toch heeft Sony dat eerder nog beter gedaan, vooral de bezel aan boven- en onderkant zijn ietwat groot imo.
Wellicht is dit bij de Xperia ZL iets beter geweest, maar je hebt daar meer marges ivm het grotere scherm + de kans op dunnere bezels.
Hij blijft echter wel een stuk groter dan de Z3c en door het formaat, kan de dualcore beter uitgespreid worden onder het scherm. Een quadcore wordt een stuk warmer en die warmte moet je toch wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624667

Zit er bij Belcompany ook de headset erbij die van de actie?

Welke winkels zouden dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie weet wanneer die actie met de headset afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb gebeld naar de Belcompany in mijn plaats > kon geen preorder meer plaatsen want al in voorraad en dus geen mogelijkheid om de headset erbij te krijgen. Maar daarnaast was het alleen mogelijk i.c.m. een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiswum schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:27:
Wellicht is dit bij de Xperia ZL iets beter geweest [verhaal]
Waarschijnlijk ja, maar ach het mag altijd kleiner voor mij :)
user_tweakers schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:58:
Vreemd dat Belcompany niet in de pricewatch staat. Het is nu zeker de goedkoopste aanbieder.
Niks vreemds aan, betalen gewoon niet om in de PW te worden opgenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:38
Jammer geen hs meer bij belsimpel,me neef wilde net een bestellen.Alleen typhone.nl levert nog de hs,maar vertrouw ze niet.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amaze86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:11:
Jammer geen hs meer bij belsimpel,me neef wilde net een bestellen.Alleen typhone.nl levert nog de hs,maar vertrouw ze niet.
waarom vertrouw je het niet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Anoniem: 624667 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:15:
[...]

waarom vertrouw je het niet eigenlijk?
Ze nemen telefoon niet op,reageren laat op mails.En kans is groot dat je een import toestel krijgt met engelse-duitse handleiding.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amaze86 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:22:
[...]

Ze nemen telefoon niet op,reageren laat op mails.En kans is groot dat je een import toestel krijgt met engelse-duitse handleiding.
Ow bedankt voor de verklaring. dan maar beter niet doen.

Welke is wel te vertrouwen eigenlijk?

Studentenmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op studentmobiel zie ik dat de HS wordt aangeboden. iemand enig idee tot wanneer deze actie duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Let op daar zijn alle toestelen Vodafone branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
U heeft gekozen voor een toestel dat niet los kan worden verkocht!
Er bevindt zich een toestel in uw winkelmand dat alleen met een abonnement kan worden verkocht.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Helaas,jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Anoniem: 624667 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:14:
op studentmobiel zie ik dat de HS wordt aangeboden. iemand enig idee tot wanneer deze actie duurt?
Bij gsmeasy.nl wordt de headset ook geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakr
  • Laatst online: 10:40
Wel vreemd dat je via Hi.nl voor € 36,50 de Hi Medium (2GB) krijgt plus 200 minuten en het toestel gratis maar bij alle andere online telecomwinkels krijg je - zoals het geadverteerd wordt - voor dat bedrag enkel de Hi Start van 1GB en 200 minuten.

En dan heb ik voor het gemak alleen even gekeken naar de sites waarbij de headset verkrijgbaar is, met GSM Easy zou ik overigens niet zo snel zaken doen, als je ooit contact moet leggen met de helpdesk daar moet je bellen naar een weggestopt servicenummer terwijl dit bij Typhone en bijvoorbeeld Studentmobiel via lokaal tarief gaat. Dat laatste is toch weer iets klantvriendelijker.

[ Voor 28% gewijzigd door Tweakr op 01-10-2014 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 12:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hi maakt gebruik van toestelcategorieen. Dat houdt in dat ze 3 prijzen voor hetzelfde abonnement hebben, en de korting op het toestel daar van af laten hangen. Bij Hi zelf kun je niet kiezen welke bundel je wil, ze bieden m maar met 1 soort aan afhankelijk van de toestelprijs.

Bij andere winkels kun je vaak kiezen, of pakken ze standaard een andere bundel. Zo ben ik met mijn z3c ook voor 42 euro klaar, zonder bijbetalen, terwijl ik daar bij coolblue ongeveer 47 euro voor kwijt ben, met hetzelfde abonnement. Kies ik een lager maandbedrag, betaal ik bij aan het toestel.

Ik denk dat je daar tegenaan gelopen bent.

En IK denk dat Ik vanmiddag eindelijk met mn z3c kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mannen studentmobiel? zal ik het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vinden jullie ook niet dat de rode kleur nou niet iets vrouwelijks hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 13:27
Anoniem: 624667 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:39:
Vinden jullie ook niet dat de rode kleur nou niet iets vrouwelijks hebben?
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandY1981
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-04-2024
Mijn Z3 Compact is vandaag bij de buren afgeleverd. Ben benieuwd straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:21
Bij Coolblue staat op dit moment de headset er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
-MD- schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:34:
Bij Coolblue staat op dit moment de headset er weer bij.
Ik zie dit staan:
In de doos:

Handleiding
Microusb-kabel
Headset
Maar doelen ze met headset dan niet gewoon op de standaard bijgeleverde in-ears?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:21
Het staat er nu niet meer bij zie ik. Ik heb echt net een bestelling geplaatst en het staat ook gewoon op mijn orderbevestiging.

Dat is dan weer snel gegaan.

Edit: Sorry, dooie mus...

[ Voor 10% gewijzigd door -MD- op 01-10-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreVanV
  • Laatst online: 25-03 08:52
Stap Toelichting Verwachte datum
Stap 1: Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner -
Stap 2: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 1 oktober
Stap 3: Je bestelling is afgeleverd! 2 oktober

Dus als het goed is morgen????? Klopt de informatie bij hi als het in lichtgrijs staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
Bij mij staat het nog op 30 september...als ik op de site kijk is de z3c ook niet op voorraad.

Edit: Intussen net een mailtje dat toestel is verzonden.

[ Voor 24% gewijzigd door Peaky op 01-10-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxestria
Net een sms gehad van Hi, ook kan ik de code invullen bij PostNL Track&Trace. Wordt morgen geleverd volgens de barcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakr
Sorbo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:22:
Hi maakt gebruik van toestelcategorieen. Dat houdt in dat ze 3 prijzen voor hetzelfde abonnement hebben, en de korting op het toestel daar van af laten hangen. Bij Hi zelf kun je niet kiezen welke bundel je wil, ze bieden m maar met 1 soort aan afhankelijk van de toestelprijs.

Bij andere winkels kun je vaak kiezen, of pakken ze standaard een andere bundel. Zo ben ik met mijn z3c ook voor 42 euro klaar, zonder bijbetalen, terwijl ik daar bij coolblue ongeveer 47 euro voor kwijt ben, met hetzelfde abonnement. Kies ik een lager maandbedrag, betaal ik bij aan het toestel.

Ik denk dat je daar tegenaan gelopen bent.
Dat is het niet, waar het om gaat is dat deze voor dezelfde prijs via Hi.nl voor 36,50 euro per maand met gratis toestel geleverd wordt inclusief 2GB aan data en 200 belminuten. Terwijl dit bij overige webwinkels vaak voor deze prijs enkel kan worden afgesloten met bijbetaling voor het toestel of tegen een hogere abonnementsprijs.

Bij de meeste webwinkels krijg je hem alleen met 1GB en 200 minuten voor € 36,50, aangezien ze de Hi Medium bundel verkopen voor € 42 met de korting meegerekend in plaats van € 32 zoals op de Hi website, ook gelden er bij sommige sites ongunstige toestelbundels terwijl Hi dit zelf niet handteerd. Dan loop je als je elders besteld mogelijk dus wel 1GB mis of betaal je teveel voor het toestel...

Jammer dat Hi.nl niet meer adverteert met de headset.

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakr op 01-10-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 07:49
Ook ik verwacht de postbode morgen. Helaas ben ik aan het werk dus heb nu een verwijzing naar de buren die wel thuis zullen zijn op de deur geplakt . Hoop dat dit kan aangezien ervoor getekend moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakr
Als het gaat om een verlenging wel, anders zul je het zelf in ontvangst moeten nemen na controle ID en bankpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 07:49
Dan zou het goed moeten gaan want het gaat idd om een verlenging en anders maar een dagje langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:28
Nou wat een gedoe zeg, belsimpel.nl zegt levering 24 uur van toestel. Tot op heden niet geleverd (maandag besteld!). Wat blijkt nou, de gratis hoofdtelefoon die je er bij krijgt "kan om technische redenen niet nagezonden worden". Levertijd pas begin volgende week ergens..... 8)7 8)7 |:( |:( |:( Hier moet je dan zelf achter komen. Dit hadden ze er wel bij mogen vermelden, dan had ik mijn toestel ergens anders gehaald !!!

Iemand meer deze "goede" ervaringen met deze toko ? Eerste en de laatste keer... :X

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hi heeft zich hier prima aan de afspraak gehouden. Koptelefoon ook netjes binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
@Broodjesworstman
Stond bij je bestelling de koptelefoon vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arie- schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:50:
@Broodjesworstman
Stond bij je bestelling de koptelefoon vermeld?
Nee, Hi gaf zelf aan dit niet te doen vanwege de actie die via Sony loopt. Koptelefoon staat helemaal nergens vermeld, maar hij zat wel bij het pakketje. Ik had voor de zekerheid screenshots gemaakt van de chat en de actie op de webpagina, maar gelukkig houden ze zich prima aan de afspraak.

Mochten ze dat bij jou niet doen, laat het even weten. Ik heb de screenshots nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb zelf ook nog screenshots. Ik had een e-mail ontvangen, met veel tekst, maar waarin niet stond: "Je krijgt wel een koptelefoon" of "Je krijgt geen koptelefoon". Het was me gewoon net niet duidelijk. Het zal morgenavond wel goedkomen voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:59
En vannacht besteld :) , direct met nieuw abo bij KPN.

Bij checken van de order zie je dat er in het systeem nog niets ingeboekt is. Het zal mij dan ook benieuwen hoe snel of langzaam juist alles in zijn werk gaat. Op de website wordt de headset vermeld trouwens. Verder in het bestel-proces en de order niet.

Reden aanschaf: Iphone4 was niet helemaal meer van deze tijd en Vodafone :'( kon ook niet meer bekoren. Wordt trouwens naast een MI3 gebruikt die al weer een tijdje tot volle tevredenheid in gebruik is!

[ Voor 12% gewijzigd door robbvdb op 02-10-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Hij is binnen, vanuit Studentmobiel!
Vrijdag besteld i.c.m. verlenging Telfort, even gewacht op goedkeuring vanuit de provider, gisteren verzonden en vanmiddag bezorgd. M'n wederhelft was thuis en heeft even gekeken oftie het doet...

Uitpakpartypics! :9~

(Jeuujjhhh inclusief headset!)

[ Voor 5% gewijzigd door bagagedrager op 02-10-2014 16:28 . Reden: Headset nog even noemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Ik heb het via studentenmobiel toch maar gedaan.

Ik heb er vragen bij, iemand die mij wegwijs kan maken?

GEEN HANDLEIDING -> iemand enig idee of dit normaal is?

Bij het frontcamera worden bij het bekijken van gemaakte fotos de afbeeldingen ondersteboven afgebeeld bij mij-> iemand enig idee of dit normaal is en of het gefixt kan worden? ik heb nergens dit probleem kunnen verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruikte hiervoor een iphone4, daar had je dus de store waar je apps kon downloaden.

waar moet ik nu wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624667 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:03:
Ik gebruikte hiervoor een iphone4, daar had je dus de store waar je apps kon downloaden.

waar moet ik nu wezen?
http://lmgtfy.com/?q=android+store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
bagagedrager schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:27:
Hij is binnen, vanuit Studentmobiel!
Vrijdag besteld i.c.m. verlenging Telfort, even gewacht op goedkeuring vanuit de provider, gisteren verzonden en vanmiddag bezorgd. M'n wederhelft was thuis en heeft even gekeken oftie het doet...

Uitpakpartypics! :9~

(Jeuujjhhh inclusief headset!)
leuk! Je hebt voor de groene gekozen! Ik twijfel tussen wit en groen.. toch een lichte voorkeur voor de groene (is echt eens wat anders, minder iphone-alike).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Anoniem: 624667 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:02:
Hallo,

Ik heb het via studentenmobiel toch maar gedaan.

Ik heb er vragen bij, iemand die mij wegwijs kan maken?

GEEN HANDLEIDING -> iemand enig idee of dit normaal is?

Bij het frontcamera worden bij het bekijken van gemaakte fotos de afbeeldingen ondersteboven afgebeeld bij mij-> iemand enig idee of dit normaal is en of het gefixt kan worden? ik heb nergens dit probleem kunnen verhelpen
Ja dat is bijna altijd xo bij studentmobiel,komt omdat het toestel mischien uit duitsland komt of andere land (allemaal import)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het frontcamera worden bij het bekijken van gemaakte fotos de afbeeldingen ondersteboven afgebeeld bij mij-> iemand enig idee of dit normaal is en of het gefixt kan worden? ik heb nergens dit probleem kunnen verhelpen.

Broodjeworstman thnx gozer, ik gebruik een smartphone pas 2 maanden, ik ken het allemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vroeg je een half uurtje geleden ook al, rustig aan, niet iedereen is altijd online hier.

Beetje zelf onderzoek doen wordt ook op prijs gesteld, misschien een keer iets lezen over Android en Google? Er is een winkel op je telefoon te vinden met de naam 'Play Store' waar je allerlei gratis en betaalde software kunt downloaden. Betalen kan alleen via Creditcard, PayPal of via giftcards of via je mobiele provider.

Handleidingen op papier worden al jaren nergens meer meegeleverd volgens mij, kostenbesparend heh.
Kwestie van een oude handleiding online zoeken van bijvoorbeeld de Sony Xperia Z1 Compact / Z2 ofzo.
Z3 Compact-handleiding kan ik ook nog nergens vinden, maar nagenoeg alle Sony's zijn gelijk qua opties.

Tevens horen je vragen beter in: [Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 02-10-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:25
Bij Vodafone zijn ze sinds gisteren al in de winkel. Winkels hebben een ruime voorraad ontvangen van de Z3 Compact evenals de Z3. Abonnementen van de Z3 Compact vind je hier: https://www.vodafone.nl/s...ement=red-essential-c-2jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

renio schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:07:
leuk! Je hebt voor de groene gekozen! Ik twijfel tussen wit en groen.. toch een lichte voorkeur voor de groene (is echt eens wat anders, minder iphone-alike).
Ja, ik had gewoon zin in een leuke kleur. Ben ik gewoonlijk niet zo van. Maar hij is echt leuk!

@Achmed44 even een paar tips, want je gebruikt nog niet zo lang een smartphone maar weet wel hoe internet werkt:
1) Type je vraag in op Google
2) Zoek in dit topic (waar Studentmobiel bijvoorbeeld al lang en breed genoemd staat)
3) Zoek in het Z3C ervaringen topic
4) Zoek in het Android forum
Als je dat doet, kan je 99% van je vragen zelf beantwoorden.
Verder heel erg aan te raden: lees de FAQ voordat je post.

[ Voor 46% gewijzigd door bagagedrager op 02-10-2014 23:29 . Reden: Achmed44 een helpende hand bieden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:59
In de nacht van woensdag op donderdag besteld bij KPN direct, zoals hierboven beschreven ( met onbeperkt bellen & SMS en 2000 mb, voor €44/mnd.) toestel gratis, hopelijk met gratis headset).

Afleverafspraak staat al voor morgen! _/-\o_ KPN heeft hem dus op voorraad en lijkt snel te leveren!

Denk trouwens dat ik eens ga kijken hoe de MI-skin op de Z3c gaat draaien, dan is het op t logo na net of ik 2 MI's heb 8)7 .

Nu maar hopen dat ik kan slapen voor de uitpak-party :+ van morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06 14:57
Van de week bij T-Mobile besteld. Vandaag geleverd. Bij uitpakken blijft het de Z3 te zijn. Jammer! Die gaat dus weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Ik heb vandaag mijn pre-order bij belcompany kunnen ophalen. €450+6,04 thuiskopieheffing voor los toestel met headset erbij! Mooie deal lijkt me zo!

Uiteindelijk in de winkel toch nog voor de zwarte gegaan terwijl ik eigenlijk de witte had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:35
Jasper schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:42:
Van de week bij T-Mobile besteld. Vandaag geleverd. Bij uitpakken blijft het de Z3 te zijn. Jammer! Die gaat dus weer terug.
een z3 voor de prijs van een z3c? ik xou lekker de z3 houden
Pagina: 1 2 3 4 Laatste