Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de auto speel ik via bleutooth de muziek vanuit mijn sony af nu zat ik per ongelijk aan een knop op het stuur en toen veranderde de sony ineens in een soort internet browser en kon ik een commando inspreken.
wist niet wat ik hiermee aan moest en heb toen de autoradio in een andere modus gezet en weer terug via bluetooth naar de muziek van de sony die speelde daarna weer gewoon de muziek af, dus verder niets aan de hand.
Tot dat ik werd gebeld en ineens niet meer kon opnemen, alle knopjes geprobeerd maar op geen enkele manier kan ik opnemen en hij blijft maar bellen gek wordt ik hiervan.
als ik de aan/uit knopindruk dan stopt hij met bellen en geeft hij oproep gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Weet iemand hoe ik die standaard zoekbalk weer bovenin elk homescreen krijg? Het is iets anders als de widget toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:32
joey82 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:03:
dat officiele dockingstation van sony hoe vast zit de z3 compact daarop? is de telefoon er makkelijk op te zetten af te halen zonder dat je moet trekken enzo?
Het zit er prima op. Het plaatsen gaat gemakkelijk, ook het verwijderen. Ben er blij mee. Het is inderdaad, zoals eerder genoemd, een licht stukje plastic en je hebt het gevoel dat er 50 eurocent materiaalkosten inzit, maar als je daar overheen kan stappen, dan is het een prima dockingstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Chris.nl schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:35:
Weet iemand hoe ik die standaard zoekbalk weer bovenin elk homescreen krijg? Het is iets anders als de widget toevoegen...
Instellingen/apps/xperia home/alle gegevens wissen.

Wel weer even je scherm opnieuw indelen uiteraard maar hij staat er dan weer.
Had ik ook eens op het begin maar vond het jammer dat de ruimte van de balk niet opgevuld is als je hem hebt weggehaald. Lang moeten zoeken naar de oplossing toen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
jellydaddy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:54:
[...]

Instellingen/apps/xperia home/alle gegevens wissen.

Wel weer even je scherm opnieuw indelen uiteraard maar hij staat er dan weer.
Had ik ook eens op het begin maar vond het jammer dat de ruimte van de balk niet opgevuld is als je hem hebt weggehaald. Lang moeten zoeken naar de oplossing toen overigens.
Thnx... Dat was inderdaad de oplossing. Ik wilde hem inderdaad terug omdat je met weghalen geen ruimte wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Een nieuwe interessante Tweakers review van de Z3 Compact: productreview: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart review door Gaming247

Twijfel nog steeds tussen de One m8 en de Z3 Compact, meer Tweakers die voor deze keuze hebben gestaan?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 11:32
De One M8 is toch wel echt heel anders dan de Z3C... Ik ben uiteindelijk vooral vanwege het kleinere formaat en de goede accu voor de Z3C gegaan, boven o.a. de iphone 6, One M8 en Galaxy Alpha.. En erg blij mee, het scherm is tenminste nog prima te bedienen met 1 hand en die accuduur is echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb hem zojuist besteld, hopelijk ga ik er geen spijt van krijgen. Wat ik vooral een nadeel vind is de glazen behuizing ten opzichte van de alu van de M8. Echter vind ik de m8 gewoon te groot en binnenkort komt ook al de m9 uit (vette telefoon alleen te duur).

Twijfel nog of ik een hoesje ga kopen of alleen rhino shield. Voorkeur gaat uit naar het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Laatst online: 17-09 14:46
is t nou echt zo dat er zomaar spontaan een barst in het scherm/achterkant kan komen?

ik heb vaak het idee dat het een beetje aangedikt word en zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
joey82 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:50:
is t nou echt zo dat er zomaar spontaan een barst in het scherm/achterkant kan komen?

ik heb vaak het idee dat het een beetje aangedikt word en zo..
Zo te lezen wel.

Realiseer je dat het bij verreweg de meeste mensen gewoon goed gaat, anders was er wel veel meer media aandacht. Ik denk dat het bij veel minder dan 1% voorkomt. Dat risico durf ik wel te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 21:22
ikt schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:53:
[...]

Ik denk dat je dan toch eerst een Gorilla Glass 3 voorkant had en nu een Dragontrail X, Dragontrail X voelt minder glas aan.

Het ligt er maar aan wat je fijn vindt :)

Overigens, sinds een weekje heb ik hier last van, wat is het en zal ik hem proberen te laten vervangen?
[afbeelding]
Bijna een halve week verder. Het ziet er inderdaad slechter uit nu.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bYxtTHzl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:44:
Mooi toestel de z3 compact was wel even wennen met de menu structuur.
Heb nu echter een vreemd probleem, kan namelijk wanneer ik gebeld word niet meer opnemen.
Hij gaat wel over maar het scherm blijft dan gewoon zwart als ik dan op de aan knop drug dan krijg ik gewoon mijn inlog scherm en kan ik wel naar alle functies alleen niet de telefoon opnemen ondertussen blijft hij maar bellen maar geen opname knop of schuif te zien. 8)7

Wie heeft dit ook wel eens gehad en kan mij misschien helpen

Hans
Toen ik dit las kreeg ik een deja vu momentje. Twee jaar terug had ik een Xperia Z met soortgelijk probleem wat best irritant was. Bij mij ging het scherm niet meer aan nadat ik de telefoon van mn oor haalde. Proximity sensor werkte wel goed.

Ook had ik wel eens probleem dat ik niet kon opnemen maar wel scherm had.

Uiteindelijk maar verkocht nadat er naar mijn weten spontaan een barst in de achterkant kwam.

Voor de rest mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Mijn eerste Z3C geretourneerd vanwege een spontane barst in de achterkant, en nu heb ik hetzelfde als jou. Bij dit tweede toestel: klepje van sim drukt zichzelf naar buiten. Dus ook de deze Z3C teruggestuurd... Ik hoop nu dat ik dan wel een goede krijg....
Viavia28 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:37:
Ik heb mijn telefoon zojuist geretourneerd bij Bol. Het klepje van de simkaart ging telkens een beetje open waardoor er een gleuf ontstond. Daardoor was dat hele waterdicht verhaal natuurlijk niet meer van toepassing. Ben benieuwd of het nieuwe toestel hetzelfde mankement heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ikt schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:13:
[...]

Bijna een halve week verder. Het ziet er inderdaad slechter uit nu.
[afbeelding]
is gewoon gebruikersschade zullen ze vast en zeker zeggen..daar gaan ze echt de telefoon niet voor vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
joey82 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
is gewoon gebruikersschade zullen ze vast en zeker zeggen..daar gaan ze echt de telefoon niet voor vervangen :)
Dat is dus een aanname. Mij lijkt het gewoon een schimmel die er niet hoort te kunnen komen bij een waterdichte telefoon en dus garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ik zal 'm gewoon terug sturen en kijken wat ze ervan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
joey82 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:55:
[...]

Het gaat om wat je achter het glas voor de lens ziet. Niet om dat krasje aan de rechterkant. ;)

Schimmel of wat het dan ook moge zijn achter het glas lijkt mij niet vallen onder gebruikersschade. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Dlocks schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Het gaat om wat je achter het glas voor de lens ziet. Niet om dat krasje aan de rechterkant. ;)

Schimmel of wat het dan ook moge zijn achter het glas lijkt mij niet vallen onder gebruikersschade. :p
tja......als het er niet hoort moet je gewoon terug waar je t gekocht heb..simpel toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcswitzer
  • Laatst online: 07-01 11:49
Ik heb op mijn telefoon het irritante verschijnsel dat hij onder de 15 % automatisch de data uitschakelt.
Ik heb staminamodus wel aan staan, maar expliciet aangegeven dat hij data wel aan moet laten staan,
iemand hetzelfde probleem?
En wat kan ik hier aan doen? Kan zelf geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 17:15
dcswitzer schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:30:
Ik heb op mijn telefoon het irritante verschijnsel dat hij onder de 15 % automatisch de data uitschakelt.
Ik heb staminamodus wel aan staan, maar expliciet aangegeven dat hij data wel aan moet laten staan,
iemand hetzelfde probleem?
En wat kan ik hier aan doen? Kan zelf geen oplossing vinden.
Heb je het hier over de Stamina mode, of de Low battery mode? Bij die laatste kan je namelijk aangeven of ie vanaf een bepaald percentage zaken als 3G/4G moet uitschakelen.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcswitzer
  • Laatst online: 07-01 11:49
Moi_in_actie schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:34:
[...]

Heb je het hier over de Stamina mode, of de Low battery mode? Bij die laatste kan je namelijk aangeven of ie vanaf een bepaald percentage zaken als 3G/4G moet uitschakelen.
Heb beiden aan staan.
Maar heb in low battery mode aangegeven dat hij data nooit mag uitschakelen.
De telefoon doet dit uit zichzelf, en als ik hem daarna aan zet blijft hij wel aan, maar vind het vooral irritant dat hij data gewoon uitschakelt, deed dit al vanaf dat ik hem binnen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Laatst online: 11:42
josss9 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:20:
Mijn eerste Z3C geretourneerd vanwege een spontane barst in de achterkant, en nu heb ik hetzelfde als jou. Bij dit tweede toestel: klepje van sim drukt zichzelf naar buiten. Dus ook de deze Z3C teruggestuurd... Ik hoop nu dat ik dan wel een goede krijg....

[...]
Is die barst bij jouw onder garantie gerepareerd? Hoe zag de barst eruit? Ik heb de mijne gister opgestuurd met hetzelfde issue, ben benieuwd wat ze gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
zo te horen kan ik beter nog even wachter met kopen :)

ik vind dat zomaar 'spontaan' kapot gaan van het scherm terwijl hij 'gewoon op tafel ligt' toch wel heel apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 21:47
joey82 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:02:
zo te horen kan ik beter nog even wachter met kopen :)

ik vind dat zomaar 'spontaan' kapot gaan van het scherm terwijl hij gewoon óp tafel ligt' toch wel heel apart..
Yep,wacht maar tot volgend jaar.Blijft toch hetzelfde,reken er niet op dat het beter wordt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Amaze86 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Yep,wacht maar tot volgend jaar.Blijft toch hetzelfde,reken er niet op dat het beter wordt.
meerdere mensen uit in mn omgeving hebben ook deze telefoon en hebben nergens last van..beetje tegenstrijdig :).......weird ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Als iets goed gaat hoor je niemand... Heb hem nu een ruime week en niks aan de hand. Echt een hele fijne telefoon. Nu alleen nog wachten op die originele style up cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
joey82 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

meerdere mensen uit in mn omgeving hebben ook deze telefoon en hebben nergens last van..beetje tegenstrijdig :).......weird ;)
Dan koop je hem toch? Zie het problerm niet,elke telefoon heeft wel iets.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Amaze86 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Dan koop je hem toch? Zie het problerm niet,elke telefoon heeft wel iets.
zoals ik al zei..ik wacht nog even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Laatst online: 12-09 15:43
Hallo,
Ik heb gister de Z3 ontvangen, erg mooi toestel. Maar ik wil hem vandaag echt vervangen voor mijn iphone 5. Merk ik dat de knoppen aan de zijkant niet meer werken. Is dit een instelling? het gaat om de aan/uit knop, de volumeknoppen en de cameraknop.

Toestel niet laten vallen, wel onder de kraan gehouden om waterdichtheid te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb mijn Z3 compact onder de kraan gehouden om wat schokkende gezichten instant te triggeren, en nog geen last gehad van knoppen die het niet deden... Tis niet iets wat ik elke dag wil doen overigens. ;-)

Ik denk helaas toch een gevalletje *waterschade*.... :(

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
dat mensen het ook echt bewust gaan testen haha..is dat stiekem niet een beetje vragen om problemen ( ook al zou het er wel gewoon tegen moeten kunnen )

ik ben allang blij dat ik niet bang hoef te zijn als ik een keer aan t bellen ben en het gaat regenen..maar om nou echt bewust de telefoon gelijk uit de doos onder de kraan houden nee dat zou ik niet doen :)

ontopic...........is de accuduur een beetje acceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Ik kom van een iPhone 5 en gebruikte die vrij intensief. De accuduur op de iPhone is echt wel een stukje minder. Wat me vooral opvalt is de stand-by tijd van Z3C. Als je er snachts niets mee doet dan is ie smorgens 1 a 2% leger. Dat is natuurlijk fantastisch.

Wel heb ik een probleem met de STAMINA modus. Als ik die aanzet zou hij bij scherm uit na +/- 10 minuten de data verbingen WiFI, 3G/4G moeten stoppen. Bij mij blijven echter alle verbindingen aan! Ik weet echt niet wat ik moet doen. Mijn instellingen zijn als volgt:

Stamina-modus : AAN
Ultra Stamina : UIT
Batterijbesparingsmodus: UIT
WIFI op locatie: UIT
Wachtrij achtergrond gegevens (niet aangevinkt)

Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat alle verbindingen worden gesloten bij screen off?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
joey82 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:56:
dat mensen het ook echt bewust gaan testen haha..is dat stiekem niet een beetje vragen om problemen ( ook al zou het er wel gewoon tegen moeten kunnen )

ik ben allang blij dat ik niet bang hoef te zijn als ik een keer aan t bellen ben en het gaat regenen..maar om nou echt bewust de telefoon gelijk uit de doos onder de kraan houden nee dat zou ik niet doen :)

ontopic...........is de accuduur een beetje acceptabel?
Hoezo vragen om problemen? Ze gebruiken het "waterdicht"-verhaal als USP en adverteren met dit soort foto's: http://www-static.se-mc.c...39b8215b46cafaf8f-940.jpg

Nou dan mag zo'n kraan geen probleem zijn toch? Ik gooi die van mij regelmatig onder de kraan om 'm vingervet-vrij te maken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je telefoon onder de kraan houdt, dan moet je zorgen dat je niet teveel druk op het water zet, want onder de kraan kan de waterdruk plaatselijk veel hoger oplopen dan bij de voorgeschreven 1,5 meter diepte in stilstaand water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
tomic schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:14:
Ik kom van een iPhone 5 en gebruikte die vrij intensief. De accuduur op de iPhone is echt wel een stukje minder. Wat me vooral opvalt is de stand-by tijd van Z3C. Als je er snachts niets mee doet dan is ie smorgens 1 a 2% leger. Dat is natuurlijk fantastisch.

Wel heb ik een probleem met de STAMINA modus. Als ik die aanzet zou hij bij scherm uit na +/- 10 minuten de data verbingen WiFI, 3G/4G moeten stoppen. Bij mij blijven echter alle verbindingen aan! Ik weet echt niet wat ik moet doen. Mijn instellingen zijn als volgt:

Stamina-modus : AAN
Ultra Stamina : UIT
Batterijbesparingsmodus: UIT
WIFI op locatie: UIT
Wachtrij achtergrond gegevens (niet aangevinkt)

Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat alle verbindingen worden gesloten bij screen off?
Heb je al op STAMINA geklikt? Je komt in een ander scherm. Dan nog even Verlengde stand-by aanvinken (eventueel wat apps toevoegen die wel actief mogen blijven) en ook even STAMINA-klok aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ik type regelmatig in het Engels, maar op de phone is dat erg vervelend, omdat het Nederlandse suggesties geeft.

Is het mogelijk om een toetsenbord oid te kiezen afhankelijk in welke taal ik een bericht wil versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willywallie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-04-2024
Installeer Swype en download dan een tweede taal. Met de spatiebalk kun je dan zo wisselen of twee talen door elkaar gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:48

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Met SwiftKey kun je ook meerdere talen tegelijk gebruiken, zonder noodzaak om te wisselen tussen de talen

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 19:56
Het standaard Sony toetsenbord ondersteunt ook meerdere talen zonder wisselen hoor. Gewoon even in de opties Engels aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Mantis schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:45:
Het standaard Sony toetsenbord ondersteunt ook meerdere talen zonder wisselen hoor. Gewoon even in de opties Engels aanvinken.
Ja, maar dan deselecteer je weer Nederlands. Een quick select zal er wel niet inzitten. Op zich goed te doen, een paar extra handelingen, maar zo werkt het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 22:03
Je kunt best twee talen tegelijk gebruiken hoor. Werkt prima.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GJj3NGM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Wat het energiebeheer of de STAMNIA-modus betreft. Ik heb al die opties uitgevinkt, dus gebruik dat totaal niet. Wat mij betreft is dit toestel energiezuinig genoeg zonder die extra ingrepen. 9+ uur schermtijd is gewoon fenominaal, ik krijg dat simpelweg niet gedaan in één dag. De schermhelderheid heb ik wel energiebewust op 30% staan. Elke avond laad ik hem wel gewoon op.

Mocht ik ooit gaan kamperen oid dan kan STAMNIA uitkomst bieden, maar voor het standaard dagelijkse 'burgerlullengebruik' zou ik me totaal geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
dat mensen het ook echt bewust gaan testen haha..is dat stiekem niet een beetje vragen om problemen ( ook
Natuurlijk gaan we dat testen. Deze telefoon heeft een IP68 certificering. Dan moet een beetje kraanwater geen probleem zijn (natuurlijk niet in de hardste stand van de kraan, gewoon lekker rustig). En als het toestel daar niet tegen kan, gaat hij gewoon weer retour.
Is de accuduur een beetje acceptabel?
Weet je uberhaupt wel iets af van deze telefoon?

[ Voor 32% gewijzigd door LoeWn op 27-10-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ronald8 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:22:
Je kunt best twee talen tegelijk gebruiken hoor. Werkt prima.

[afbeelding]
Waar selecteer je dit dan? Ik kan het niet vinden onder instellingen. Ik kan de taal van de telefoon veranderen, maar dan deselecteer ik Nederlands. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honey schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Zo te lezen wel.

Realiseer je dat het bij verreweg de meeste mensen gewoon goed gaat, anders was er wel veel meer media aandacht. Ik denk dat het bij veel minder dan 1% voorkomt. Dat risico durf ik wel te nemen.
Een vriend van mij is manager Reparatie service bij een grote elekroketen (laat de naam maar even in het midden, maar we kennen hem allemaal). Ik overweeg ook om de telefoon te kopen en ik hem gevraagd in hoeverre hij Xperia's terug krijgt met gebarsten schermen ten opzichte van concurrende telefoons. Hij zei al vrij snel "Maak je borst maar nat" ..

Volgens hem was de Xperia (het oude model) het toestel wat het meest ter reparatie bij hem werd aangeboden (en niet alleen met gebarste schermen). Ook veel vochtophoping. Hij gaf daarbij wel aan dat de meeste wel gewoon onder garantie gerepareerd worden, zolang er maar geen zichtbare stoot/valschade is.

De nieuwe Z3 (compact) had hij nog niet terug gezien. Maar hij adviseerde mij om een Samsung te kopen als je een probleem vrij toestel wilt hebben (althans die zag hij nauwelijks als een RMA terugkomen).

Desondanks waag ik gewoon de gok maar.... Ik vind hem te mooi, ben ik nu gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 22:03
honey schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Waar selecteer je dit dan? Ik kan het niet vinden onder instellingen. Ik kan de taal van de telefoon veranderen, maar dan deselecteer ik Nederlands. :?
Bij instellingen > taal en invoer > Xperia toetsenbord > schrijftalen.
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:42:
[...]

Een vriend van mij is manager Reparatie service bij een grote elekroketen (laat de naam maar even in het midden, maar we kennen hem allemaal).

[...]

De nieuwe Z3 (compact) had hij nog niet terug gezien. Maar hij adviseerde mij om een Samsung te kopen als je een probleem vrij toestel wilt hebben (althans die zag hij nauwelijks als een RMA terugkomen).
Dat komt vast doordat Samsung meer commissie betaalt dan Sony 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door O88088 op 27-10-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
LoeWn schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:29:
[...]

[...]

Weet je uberhaupt wel iets af van deze telefoon?
in de praktijk verschilt het nog wel eens he..vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ronald8 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Bij instellingen > taal en invoer > Xperia toetsenbord > schrijftalen.

[...]

Bedankt!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Pfft, ik doe er al bijna 3 hele dagen mee en hij heeft nog steeds 30% over. Ik had hem proberen op te laden maar ik was vergeten de dock aan te sluiten. Toch nog een boost naar 50% gehad maar daarna moest ik weer weg. Echt geweldig dat de batterij het zo lang volhoudt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ikt schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:11:
Pfft, ik doe er al bijna 3 hele dagen mee en hij heeft nog steeds 30% over. Ik had hem proberen op te laden maar ik was vergeten de dock aan te sluiten. Toch nog een boost naar 50% gehad maar daarna moest ik weer weg. Echt geweldig dat de batterij het zo lang volhoudt! :)
en dat zonder stamina modus aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald8 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Ik hoop het niet, zou een lekkere vriend zijn als hij mij voor een eurotje of wat oplicht 8)7
Ach ja, hoe kan je zien als een verkoper liegt? Als zijn mond beweegt ;)

Volgens mij moet je ook geluk hebben. Bij de mediamarkt wordt er volgens mij ook niet echt zachtzinnig met die demomodellen omgegaan en daar heb ik ook nog geen gebroken X3's gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Zonder Stamina mode inderdaad, alleen Location-Based WiFi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

honey schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:23:
[...]

Heb je al op STAMINA geklikt? Je komt in een ander scherm. Dan nog even Verlengde stand-by aanvinken (eventueel wat apps toevoegen die wel actief mogen blijven) en ook even STAMINA-klok aanvinken.
Ik heb het even getest met whatsapp en die komt inderdaad niet aan bij screen off.
Ik dacht dat het niet werkte omdat je altijd nog dat 3G/4G icoon ziet, enkel verstuurd hij geen gegevens.

Bedankt hiervoor. _/-\o_

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik heb een probleem:

Wanneer ik gebeld wordt, trilt de telefoon, maar ik zie niets en kan niet opnemen. Ook verdwijnen de knoppen onderin. Ik kan dan niets doen. Heb overal gezocht maar kan het niet vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Viavia28 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:20:
Ik heb een probleem:

Wanneer ik gebeld wordt, trilt de telefoon, maar ik zie niets en kan niet opnemen. Ook verdwijnen de knoppen onderin. Ik kan dan niets doen. Heb overal gezocht maar kan het niet vinden. Iemand?
Al een factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Misschien een raar lockscreen wat alles blokkeert, of een andere applicatie die van alles en nog wat 'regelen' op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Na de factory reset doet ie het weer. Wel irritant. Mag ik alles weer opnieuw gaan instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolledriesnl
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 08:43
Mogelijk spyware in de factory-rom???
http://www.xperiablog.net...to-contain-baidu-spyware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Ik heb de map in ieder geval ook, om te blokkeren gebruik:
code:
1
adb shell pm block com.sonymobile.mx.android
Het draadje met de meeste informatie schijnt hier te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Weet iemand hoe ik het ledlichtje tijdens het laden uit kan zetten? Het oranje lampje valt niet zo op, maar het geel/groene als het het vol is verlicht de kamer 's nachts. Aangezien ik glimmer als wekker gebruik (lichtwekker) is omdraaien geen optie.
Heb light flow geprobeerd, maar optie led uit tijdens laden werkt niet?

Heeft iemand de developer options al bekeken?

[ Voor 18% gewijzigd door Too5 op 29-10-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
In developer options staat alleen "stay awake" mbt scherm. Niets over laadindicatie-LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Met Light Manager is het wel gelukt.

*Edit: Te vroeg gejuicht.... Toch niet. Als ik het instel gaat het goed, maar als ik 'm vervolgens aan de magneetlader hang niet. Het verschil lijkt te zitten in usb laden en magneet laden.

[ Voor 80% gewijzigd door Too5 op 29-10-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeismicCharge
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:31
ormagon schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:01:
[...]
Was bij mij de eerste dagen inderdaad ook zo. Moest hem telkens even dichtduwen. Ondertussen blijft hij netjes zitten.
Ondertussen = inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb het nu over een app, maar omdat ik hem Xperia Z3 compact specifiek ben gaan gebruiken plaats ik dit bericht hier ipv in het algemene app topic.

'k Vond het jammer dat het browsen niet fullscreen kon. Een bepaald deel van het scherm bleef (wat mij betreft) onbenut.

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/c1tsmg61p/brow.jpg

Dus ben ik gaan zoeken hoe ik dat (zonder root) gefixt kon krijgen. Ik kwam uit bij GMD Full Screen Immersive Mode. Bij de gratis versie moet je handmatig aangeven dat de softkeys en/of statusbar verborgen moet worden, in de pro-versie kan je dit automatisch per app/game instellen.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/u3mcrmwu7/browfs.jpg

Wat mij betreft 2 euro goed besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
@Chris.nl:

Heel erg bedankt voor de tip! Was naar exact zoiets aan het zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 23:38
Ik heb al een paar weken de Z3 Compact in m'n bezit en het begint nu een beetje te wennen (heb altijd een iPhone gehad). De afgelopen tijd gaat m'n batterij echter heel snel leeg (moet bijna elke dag laden).

Als ik kijk bij Battery usage zie ik Google Services staan (en voorheen ook Google Play Services). Dit staat op 61% wat dus heel hoog is. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb al een paar apps (spelletjes) verwijderd waarvan ik dacht dat dit de oorzaak zou kunnen zijn.

Vorige week heb ik ook my Xperia geactiveerd, ik dacht dat het een soort find my iphone was, maar het enige wat ik zag was dat er opeens een stuk of 5 apps geïnstalleerd werden (o.a. Background defocus en AR effect).

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
Ja, dat zijn de geweldige Google Play Services die een wakelock veroorzaken (ze houden het toestel wakker ipv in een deep sleep te laten gaan).
Ik had dit op meerdere toestellen ook, en wat bij mij hielp was het uitschakelen van de Google Maps app. Daarna was het probleem verdwenen (enfin, bij mij toch)! En anders de app die het kan veroorzaken uitschakelen.
Hoogstwaarschijnlijk wordt het bij jou veroorzaakt door de MyXperia app. Die stuurt altijd jouw locatie door (waar waarschijnlijk de Google Play Services voor worden gebruikt).

Ik heb ook een vraag: hoeveel mensen hebben nu eigenlijk last van het spontaan barsten van het glas? Dat probleem schrikt mij echt af van de Z3C...

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Snobbieh schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:53:...
Ik heb ook een vraag: hoeveel mensen hebben nu eigenlijk last van het spontaan barsten van het glas? Dat probleem schrikt mij echt af van de Z3C...
idem... en niet enkel het spontaan barsten weerhoudt mij om voor de Z3C te kiezen (ook al is het een 'minderheid' ... er zijn echter ook wel redelijk wat meldingen op de Sony Xperia Talk Support website en daar zijn er dan een deel die zelf moeten opdraaien voor de kosten/geen garantie).... maar dus ook het laten 'vallen' van pakweg 20 cm hoogte en dan barsten vind ik niet kunnen voor een 'gebruiksvoorwerp'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 07:37
Geen problemen hier met gebarsten scherm, ben heel erg blij met het toestel en durf hem ook zeker wel aan te raden. Wel heb ik hem in gebruik met een beschermfolie op de achterkant en een beschermende glasplakker op de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:00
Die van mij is gisteravond van m'n bureau af gevallen (trok per ongeluk aan de laadkabel en z3c kwam mee) met m'n hart vast de telefoon opgepakt maar er is helemaal niets aan te zien! :) Wel gebruik ik beschermfolie aan voor- en achterzijde, misschien dat dat een barst heeft voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 22:13

TTC

Virtual Reality schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:22:
Die van mij is gisteravond van m'n bureau af gevallen (trok per ongeluk aan de laadkabel en z3c kwam mee) met m'n hart vast de telefoon opgepakt maar er is helemaal niets aan te zien! :) Wel gebruik ik beschermfolie aan voor- en achterzijde, misschien dat dat een barst heeft voorkomen?
Ik vermoed van wel, mijn Z3C heeft op die manier ook al een paar valpartijen overleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:44
Maar er zijn ook genoeg gevallen waarbij er ook beschermfolie op zat en toch gebarsten zijn zonder te vallen.
Ik heb alleen nog niet echt een relatie tussen barsten en kleur telefoon kunnen vinden. Want het leek dat sommige kleuren vaker barstten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Ik heb witte variant zonder folie en zonder hoesje o.i.d. Die is nu al ruim 10 keer bij mij van de bank gevallen (toestel is nogal glad dus begint vanzelf te glijden). Nog geen barsten o.i.d. Maar is dan ook niet echt van 'hoge' hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 18-09 10:57
Mijn toestel is van een halve meter hoogte gevallen. Het toestel is daarbij ongeveer op het scherm beland (weet niet precies met welk deel de telefoon de grond raakte). Toen ik het toestel oppakte was ik blij dat het scherm niet gebarsten was. Sterker nog, geen krasje of puntje te vinden. Toen ik de volgende dag goed keek zag ik dat de achterkant gebarsten was (dit valt echt niet op). Ik heb aan beide kanten screenprotectors zitten (de goedkope savies). Bij deze val heb ik wel echt het gevoel gehad dat een telefoon deze val MOET overleven zonder scheuren of barsten. Vandaar dat ik het toch heb opgestuurd met een enorm lange juridische brief

Het toestel is nu ruim 2 weken weg. Er staat bij teleplan nog steeds het volgende:

29-10-2014 08:11 wacht op onderdelen
20-10-2014 14:54 start onderhoud
20-10-2014 14:41 ontvangen in servicecentrum
20-10-2014 07:52 versturen naar servicecentrum
20-10-2014 07:52 order registratie

Blijkbaar zijn de rode achterkantjes moeilijk te krijgen. Of ze zitten nog te kibbelen of het binnen de garantie valt of niet. Ik ben wel erg benieuwd. Er staat namelijk wel het volgende:
Contract details: Aankoopgarantie

Ik ben dus erg benieuwd of ik achteraf een dikke rekening ga krijgen. Ze hebben van te voren iig geen contact met mij opgenomen, en de prijs is dus voor mij nog onbekend

[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 30-10-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ik denk niet dat folie bescherming geeft tegen barsten. Krassen wellicht wel, maar barsten lijkt me zeer sterk.

Als ik het beredeneer, heeft het allemaal met energie te maken wat een weg zoekt door het apparaat. Datgene met de laagste breukdrempel zal breken. Een folie aan de buitenkant zal dat denk ik niet tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
LoeWn schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:51:

Blijkbaar zijn de rode achterkantjes moeilijk te krijgen. Of ze zitten nog te kibbelen of het binnen de garantie valt of niet. Ik ben wel erg benieuwd. Er staat namelijk wel het volgende:

Ik ben dus erg benieuwd of ik achteraf een dikke rekening ga krijgen. Ze hebben van te voren iig geen contact met mij opgenomen, en de prijs is dus voor mij nog onbekend
Indien je geen mail krijgt met een prijsopgave dan heb je kans dat deze gewoon gemaakt wordt. Sony doet er vaak even over om onderdelen te leveren. Hou rekening met ongeveer twee weken na ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Nog een geinig echt Sony dingetje:

Ik luister zelf erg veel naar de radio op mijn Sony en miste op mijn vorige telefoons (allen android) de mogelijkheid om Track ID te gebruiken tijdens het luisteren. Dit heb ik al eens gehad op een sony van een aantal jaar geleden maar daarna nooit meer...maar nu kan het weer!

Je kan tijdens het luisteren rechtsboven in het menu kiezen voor track ID en het nummer wat je op dat moment luisterd wordt opgezocht en niet hetgeen wat de microfoon hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
honey schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:09:
Ik denk niet dat folie bescherming geeft tegen barsten. Krassen wellicht wel, maar barsten lijkt me zeer sterk.

Als ik het beredeneer, heeft het allemaal met energie te maken wat een weg zoekt door het apparaat. Datgene met de laagste breukdrempel zal breken. Een folie aan de buitenkant zal dat denk ik niet tegenhouden.
Helemaal gelijk.
Of er nou een folie op zit of niet is van veel minder invloed dan de staat van het glas. Als het glas helemaal gaaf is, dan kan hij de kracht over het hele plaatje verdelen (oppervlaktespanning). Zit er echter een putje of kras op, die met het blote oog niet eens te zien hoeft te zijn, dan sneuvelt het glas op die plek.

Het lijkt willekeur, maar dat is het natuurlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Eindelijk de knoop doorgehakt, een Z3 Compact besteld! Binnenkort zal ik mijn ervaringen hier ook delen. Zijn jullie (nog) tevreden over het toestel?

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Ik ga 1 jaar lang 27 euro p/m betalen en eenmalig 275 euro. Dat komt neer op een kostenplaatje van in totaal 599 euro. Dat is goedkoop toch? Met 1GB data (4G), 300 belminuten en onbeperkt sms'en :). Met sim-only was ik duurder uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Laatst online: 11:42
LoeWn schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:51:
Mijn toestel is van een halve meter hoogte gevallen. Het toestel is daarbij ongeveer op het scherm beland (weet niet precies met welk deel de telefoon de grond raakte). Toen ik het toestel oppakte was ik blij dat het scherm niet gebarsten was. Sterker nog, geen krasje of puntje te vinden. Toen ik de volgende dag goed keek zag ik dat de achterkant gebarsten was (dit valt echt niet op). Ik heb aan beide kanten screenprotectors zitten (de goedkope savies). Bij deze val heb ik wel echt het gevoel gehad dat een telefoon deze val MOET overleven zonder scheuren of barsten. Vandaar dat ik het toch heb opgestuurd met een enorm lange juridische brief

Het toestel is nu ruim 2 weken weg. Er staat bij teleplan nog steeds het volgende:

29-10-2014 08:11 wacht op onderdelen
20-10-2014 14:54 start onderhoud
20-10-2014 14:41 ontvangen in servicecentrum
20-10-2014 07:52 versturen naar servicecentrum
20-10-2014 07:52 order registratie

Dat klinkt positief, die van mij ligt ook bij Sony met een gebarste (rode) achterkant. Hij is echter gebroken zonder dat de telefoon is gevallen (helaas wel aan het begin een keer laten vallen van ook een halve meter... Barst is echter twee weken later ontstaan).
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, zodra ik wat hoor laat ik het hier weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik mijn Z3C in gebruik, maar ik loop toch tegen een klein probleempje aan. Ik kan mijn telefoon verbinden met mijn carkit/multimedia systeem, maar het geluid is erg zacht. Nu kan ik het geluid wel harder zetten in mijn multimedia systeem, maar zodra ik switch naar bijvoorbeeld MP3 wordt mijn MP3 onwijs hard afgespeeld. Helaas maakt mijn multimedia systeem qua geluid geen onderscheid tussen bijvoorbeeld MP3, Bluetooth, Radio enz.

Bij mijn Iphone had ik hier totaal geen last van. Iemand een suggestie? Ik heb al geprobeerd het geluid van mijn telefoon harder te zetten, maar dit werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
JackL89 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:44:
Eindelijk de knoop doorgehakt, een Z3 Compact besteld! Binnenkort zal ik mijn ervaringen hier ook delen. Zijn jullie (nog) tevreden over het toestel?

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Ik ga 1 jaar lang 27 euro p/m betalen en eenmalig 275 euro. Dat komt neer op een kostenplaatje van in totaal 599 euro. Dat is goedkoop toch? Met 1GB data (4G), 300 belminuten en onbeperkt sms'en :). Met sim-only was ik duurder uit geweest.
Ik weet niet hoe dat bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile gooien ze er op de rekening nog altijd BTW bij. Dus dan kom je al op ongeveer 32 euro p/m, wat dus 659 euro in totaal is ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik heb roaming uit altijd uit staan. Dat is nu ook het geval. Echter krijg ik hiervan iedere keer een melding.

'gegevensroaming: geen verbinding dataroaming uit'

Als ik de melding weg haal komt het iedere keer terug. Iemand enig idee hoe ik die melding weg definitief weg krijg (zonder roaming aan te zetten)?

provider is overigens Telfort. Over een maandje vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
SToRM666 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:33:
[...]

Ik weet niet hoe dat bij Vodafone zit, maar bij T-Mobile gooien ze er op de rekening nog altijd BTW bij. Dus dan kom je al op ongeveer 32 euro p/m, wat dus 659 euro in totaal is ;)
Is dat zo ja? En mag dat zomaar? 659 is dan nog steeds relatief goedkoop vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
Gisteren de remote play functie in combinatie met playstation 4 uitgeprobeerd en erg vet om destiny op je telefoon te kunnen spelen. Koppelen van ds4 was zo gedaan.

Alleen net iets te laggy (en klein scherm) nog om echt fijn te kunnen spelen.. wel echt een vette feature! Hopelijk dat ze de lag kunnen verbeteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
El_V schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:18:
Gisteren de remote play functie in combinatie met playstation 4 uitgeprobeerd en erg vet om destiny op je telefoon te kunnen spelen. Koppelen van ds4 was zo gedaan.

Alleen net iets te laggy (en klein scherm) nog om echt fijn te kunnen spelen.. wel echt een vette feature! Hopelijk dat ze de lag kunnen verbeteren!
Voor de grote z3 is het super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Wat enigszins jammer is, is dat de kleuren voor de Compact variant niet zo "mooi" zijn als bij de Z3 (hé er is ook een Z3 duo, helaas geen compact duo :p ).. ik had graag gegaan voor een Brons/Koperen kleur.. vind het wel mooi dat dit toestel in vergelijking met de Z1 Compact daadwerkelijk een stuk compacter is (zelfde formaat, groter scherm), het mocht van mij sowieso wel meer op de Xperia ZL lijken.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 11:19
scorpio81 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:48:

Als ik de melding weg haal komt het iedere keer terug. Iemand enig idee hoe ik die melding weg definitief weg krijg (zonder roaming aan te zetten)?

Ik heb wel eens begrepen dat Telford roamed over het KPN netwerk en je daardoor roaming aan moet zetten voor data. In die zin klopt de melding wel?

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomascsmits
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-03 21:27
Heb nu een xperia z3 compact sinds een paar dagen en ik heb momenteel een rare bug met het scherm waar grijze en witte letters heel erg flets en vaag worden, gebeurd voornamelijk wanneer de brightness erg hoog staat als ik buiten ben. Ik kon met herinneren dat ook had met mijn originele xperia z. Overigens is alles weer normaal als ik m'n scherm uit en aan zet. Iemand enig idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GS88 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:55:
Het mocht van mij sowieso wel meer op de Xperia ZL lijken.
Tsjaa ik zit al maanden fingers crossed voor zoiets, maar nothing beats the ZL op het moment, zonde :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan mijn sony z3 C niet meer opnemen? Als ik gebeld wordt blijft het scherm zwart wat ik ook doe. Gisteren heb ik het toestel binnen gekregen. Eerst was het oke maar nu........weet iemand hier het antwoord op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Misschien een 'domme' vraag, maar bij mijn Q10 kreeg ik mijn meldingen binnen die ik direct kon lezen op het scherm, zonder te ontgrendelen. Dus zag ik bijv dat ik een mailtje gehad van 'die persoon' en een whatsapp van 'die andere persoon' en een korte tekst. Kan dat ook bij de Z3 Compact? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Ik gebruik daar voor AcDisplay. Die zit ook voor je ontgrendeling. Je kunt eerst de preview(s) zien en beslissen of je gaat unlocken, of weer op standby.

[ Voor 6% gewijzigd door jodeltje op 01-11-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
jodeltje schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:29:
Ik gebruik daar voor AcDisplay. Die zit ook voor je ontgrendeling. Je kunt eerst de preview(s) zien en beslissen of je gaat unlocken, of weer op standby.
Thanks, ga ik dat eens downloaden. Maar is geen standaard optie bij Sony OS/Android? Ik heb nu ook NILS gedownload, een soortgelijk iets.

Is er ook iets zoals een Blackberry Hub? Dat mis ik wel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Sephiroth
  • Laatst online: 19-09 15:27
JackL89 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:40:
[...]

Thanks, ga ik dat eens downloaden. Maar is geen standaard optie bij Sony OS/Android? Ik heb nu ook NILS gedownload, een soortgelijk iets.

Is er ook iets zoals een Blackberry Hub? Dat mis ik wel nu.
Android L / 5.0 zal notificaties op lockscreen ingebouwd hebben. Verder gebruik ik ook Nils, kost even tijd om in te stellen maar notificaties zien er mooi uit en je kan vanaf je lockscreen direct acties ondernemen zoals bericht of reminder verwijderen, snoozen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtrzFrnk
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:17
Hebben jullie gisteren ook een compilatie met een muziekje eronder van de fotos en filmpjes gemaakt in oktober gekregen? Beetje raar, mawr wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo23
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 16:00
scorpio81 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:48:
Ik heb roaming uit altijd uit staan. Dat is nu ook het geval. Echter krijg ik hiervan iedere keer een melding.

Ik heb precies dezelfde melding, provider is Hollandsnieuwe. Ik kan verder gewoon bellen, sms'en. Maar ik blijf het vervelend vinden dat ik niet van die melding af kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepster
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/oqx3hlzbf/IMG_0387.jpg

Vanaf 30 centimeter op een houten vloer gevallen op een zogenaamde 'bumper'.
Je verwacht natuurlijk niet de robuustheid van een Nokia 3310, maar zo snel stuk...
Nu afwachten wat deze grap gaat kosten. Weet iemand hoeveel ongeveer?

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 27-10-2014 15:24:50
Order - Bevestigd 27-10-2014 15:24:51
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 27-10-2014 15:24:52
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 29-10-2014 22:09:38
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 30-10-2014 17:01:32

[ Voor 4% gewijzigd door Gepster op 02-11-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
Ik krijg elke keer deze melding bij het opstarten van de camera. Een herstart helpt niet.
Iemand ideeën waar dit vandaan komt?

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/6ysw8t2jh/camera2.png
Pagina: 1 ... 14 ... 60 Laatste