Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
wiespt schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:53:
Heb dit geprobeerd, maar ik heb in de Whatsapp Images map alleen de optie om een folder aan te maken en geen file, maar een folder kan ik niet de naam .nomedia geven. Heb je toevallig een ander idee? Google helpt namelijk ook niet.

[...]
Deze?
Google Play: ES File Explorer File Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Ik heb het bestand .nomedia uit de 'send' folder ge-copy-past naar de video en images folder. Maar ook na een restart zie ik nog steeds die afbeeldingen in de Sony Album app. En ja, ik zie de .nomedia bestanden nog keurig staan.

Hoe krijg ik de normale Android gallery op mijn homescreen. Ik kom hem alleen tegen als je via whatsapp iets wil versturen, maar kan hem niet zo direct oproepen. Iemand tips? Die app werkt IMO veel lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Met file explorer een foto openen, en hier kiezen voor de normale android gallery, tenzij je de sony versie al als default heb ingesteld. In dat geval : http://www.greenbot.com/a...lications-in-android.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Werkt bij iedereen wifi zoals het hoort?
Ik heb op diverse routers geprobeerd om in te loggen.
Bij de ene gaat het goed bij andere merk ik dat xperia wel eens moeite heeft.
Waarschijnlijk heeft xperia moeite met verschillende encryptie methoden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:14
André schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:35:
Ik heb het bestand .nomedia uit de 'send' folder ge-copy-past naar de video en images folder. Maar ook na een restart zie ik nog steeds die afbeeldingen in de Sony Album app. En ja, ik zie de .nomedia bestanden nog keurig staan.

Hoe krijg ik de normale Android gallery op mijn homescreen. Ik kom hem alleen tegen als je via whatsapp iets wil versturen, maar kan hem niet zo direct oproepen. Iemand tips? Die app werkt IMO veel lekkerder.
Ik had dit probleem ook met mijn xperia s en was erg vervelend. Sindsdien ben ik QuickPic gaan gebruiken en werkt lekker en snel (vaak vlotter dan de standaard gallerijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
roelieboelie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:42:
Voor de mensen die hun WhatsApp media niet in de normale galerij willen laten zien, plaats een bestandje met de naam ".nomedia" in de afbeeldingen en video map van WhatsApp ! Geldt voor alle Android telefoons! Zo blijven ook je foto's terug kijken in de camera app netjes.
Ik heb ook quickpic geinstalleerd. Ik vind de album app van Sony ook niet fijn.

Wat jij zegt klopt niet helemaal, dan is terug kijken in de camera app nog steeds niet netjes. Whatsapp images worden nog steeds getoond. Maar in Quickpic zijn whatsapp images wel weg.

Ik wil dus eigenlijk precies andersom. Wél een mapje whatsapp images in Quickpic, maar niet via de camera te benaderen.

edit:

Hier een foto van de telefoon in het water
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/2145pmt.jpg
Wat leuk is, dit is de eerste foto die ik gemaakt heb waarbij de oranje uitstraling van de telefoon echt te zien is. Zo ziet de telefoon er dus het grootste gedeelte van de dag uit.

[ Voor 32% gewijzigd door LoeWn op 08-10-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sathumax schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:55:
Werkt bij iedereen wifi zoals het hoort?
Ik heb op diverse routers geprobeerd om in te loggen.
Bij de ene gaat het goed bij andere merk ik dat xperia wel eens moeite heeft.
Waarschijnlijk heeft xperia moeite met verschillende encryptie methoden.
Bij mij werkt het perfect. Mede daardoor heb ik gemerkt dat de Wifi module van mijn vriendin toch niet goed is op haar Z1c. Ze heeft vaak een probleem met de verbinding vasthouden en waar ik op vakantie bereik had, had zij het niet.

Ze gaat haar Z1c terug sturen vanwege deze Wifi problemen + haar lightbleed probleem. Ik kan bevestigen dat dit probleem niet in de Z3c zit (camera en mogelijk ook de software is namelijk precies hetzelfde).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Darn die berichten over gebarsten glas doen mij de aankoop uitstellen ... dit zijn toch wel defecten op zéér korte termijn. En ik wil die Tweakers review lezen!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Benga schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:17:
Darn die berichten over gebarsten glas doen mij de aankoop uitstellen ... dit zijn toch wel defecten op zéér korte termijn. En ik wil die Tweakers review lezen!! :p
Denk er hier het zelfde over, ik wacht ook nog even tot er meer over bekend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ik wacht ook liever nog wat af, niet enkel voor die barsten... die glazen achterkant toont wel chique en 'premium' maar dat 'premium' is er ook wel snel af als 't zo krasgevoelig zou zijn zoals ik vrees dat het is (las toch ook al paar keer over kleine krasjes terwijl de personen in kwestie wel aangaven er voorzichtig mee om te gaan en gewoon in broekzat steken zonder sleutels of munten er bij).
Een flip-cover of case en dergelijke daar doe ik niet aan mee... een beschermende folie op de achterkant dat zou nog te overwegen zijn maar ook liever niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Nu online
renio schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:35:
...een beschermende folie op de achterkant dat zou nog te overwegen zijn maar ook liever niet eigenlijk.
Waarom niet als ik vragen mag? Ik heb er zelf ook een screenprotector op zitten. De screenprotectors gevonden door Kiwsum. Die op de achterkant zie je echt niet zitten. Alleen op minder dan 10cm afstand.Op de voorkant kan ik nog begrijpen, maar op de achterkant zie je echt niet zitten. En het scheelt toch weer krassen. En voor het geld hoef je het al helemaal niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
LoeWn schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Waarom niet als ik vragen mag? Ik heb er zelf ook een screenprotector op zitten. De screenprotectors gevonden door Kiwsum. Die op de achterkant zie je echt niet zitten. Alleen op minder dan 10cm afstand.Op de voorkant kan ik nog begrijpen, maar op de achterkant zie je echt niet zitten. En het scheelt toch weer krassen. En voor het geld hoef je het al helemaal niet te laten.
Hmm dat klinkt natuurlijk niet verkeerd LoeWn ... mocht je daar een foto van kunnen maken en hier posten dan wil ik mijn vooroordeel wel eens herbekijken ;)

en een link naar waar je die screenprotector gekocht hebt is ook mooi meegenomen... heb snel even in dit en in het accessoires topic gezocht op 'Kiwsum' maar niks gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door renio op 08-10-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op 'Kiswum' zoekt kom je een stuk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Het batterijklepje blijft nu na een dag aardig op de plek zitten, dus deze Z3C ga ik niet meer terugsturen. Helemaal niet na het zien van de accuduur (na volledig opladen tot 100% en gebruiken tot 1%).

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

9 uren en 41 minuten schermtijd!!!! (1dag en 19 uur op accu)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Gebruik:
- Telefoon naar wens instellen, dus apps installeren e.d.
- Internetten
- Facebooken
- Enzovoort
- GEEN films gekeken

Power Management:
Stamina mode UIT
Ultra stamina mode UIT
Low battery mode UIT
Location based wifi AAN (bijna altijd op wifi gezeten)
Qeue background data AAN
Schermhelderheid: automatisch, maar de slider op ongeveer 20% gezet

Apps disabelen
Verder heb ik de onderstaande apps 'gedisabled' Als je apps disabled dan worden ze inactief. Ze worden onzichtbaar in de app drawer en zullen dan geen stroom verbruiken. Ze zijn dan ook natuurlijk niet meer te gebruiken. Dit is dus de manier om van die bloatware af te komen zonder te rooten! Ik was zelf altijd fan van custom roms, maar ik ga dat voor het eerst denk ik maar eens niet doen want de schil van Sony is absoluut niet slecht en heeft juist leuke extra's.

Hoe disable je apps? : ga naar settings -> apps -> selecteer de app die je wilt disablen -> disable.

- Calendar
- File commander
- FM Radio
- Google Play Books
- Google Play Games
- Google Play Movies & TV
- Google Play Movies
- Lifelog
- Live on Youtube
- Messaging
- Movie Creator
- Movies
- News & Weather
- Sketch
- Sony Select
- Support
- Walkman
- Xperia Lounge

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/4az7mxi01/Screenshot_2014_10_08_09_13_42.jpgAfbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/apy8jlopt/Screenshot_2014_10_08_09_34_30.jpgAfbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/cf7bro4f5/Screenshot_2014_10_08_09_34_39.jpgAfbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/96y90vsrl/Screenshot_2014_10_08_09_36_04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik had de z3 bijna besteld maar wacht nu ook nog even af. Helaas laat ik in 2 jaar tijd mijn telefoon minimaal 5x vallen. Tot nu toe hebben mijn telefoons dat nog altijd overleefd. Denk niet dat dit bij de z3 het geval gaat zijn.
En een case gebruik ik liever niet.

Toch nog maar even verder met mijn s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Laatst online: 23:29
LoeWn schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Ik heb ook quickpic geinstalleerd. Ik vind de album app van Sony ook niet fijn.

Wat jij zegt klopt niet helemaal, dan is terug kijken in de camera app nog steeds niet netjes. Whatsapp images worden nog steeds getoond. Maar in Quickpic zijn whatsapp images wel weg.
Bij mij werkt het wel. In de afbeeldingen map van WhatsApp .nomedia plaatsen. Dit is een algemeen android verhaal en elke foto/picture/applicatie skipt deze map omdat er "geen media" inzit. Vergeet ook niet een .nomedia bestandje in je whatsapp video map te zetten ! Ik gebruik hiervoor ES File Explorer.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier wat voorbeelden van mijn telefoon met frontjes:

Kiswum in "[Sony Xperia Z3 Compact] Ervaringen & Discussie"

Hier heb ik nog meer voorbeelden van mijn FB pagina:
https://www.facebook.com/...1/272584376285017/?type=1

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floyt
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:29
roelieboelie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:28:
[...]

Bij mij werkt het wel. In de afbeeldingen map van WhatsApp .nomedia plaatsen. Dit is een algemeen android verhaal en elke foto/picture/applicatie skipt deze map omdat er "geen media" inzit. Vergeet ook niet een .nomedia bestandje in je whatsapp video map te zetten ! Ik gebruik hiervoor ES File Explorer.
Het werkt bij mij alleen voor de nieuwe WhatsApp foto's en video's. De oude foto's blijven gewoon zichtbaar. Ook als je het cache leeg gooit van de album app. En je kunt ze ook niet meer apart verbergen als de.. Nomedia bestand in de map staat.
Dus oplossing als je van de Sony album app gebruik wilt blijven maken is:
Eerst alle ongewenste items verbergen en daarna het. Nomedia bestand in de whatsapp foto en video folder plaatsen..

Of quickpic als standaard gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Of je gooit alles er tijdelijk uit, behalve het .nomedia bestand. En als de album app ze dan niet meer toont gewoon terug zetten?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mede op basis van goede geluiden uit dit topic, vandaag pricewatch: Sony Xperia Z3 Compact 16GB Zwart besteld ter vervanging van mijn Desire X

Was eerst twijfelachtig omdat ik toch wel heel erg fan ben van de sense interface, maar aangezien ik meer waarde hecht aan een <5" toestel toch maar deze gekozen.

Ook meteen 2x http://www.xperiablog.net...connector-adapter-review/ besteld omdat ik geen zin hebt om mijn huidige laders meteen waardeloos te maken :P samen met de eerdergenoemde savvies protectors

Morgen komen ze hem afleveren, ben heel erg benieuwd

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ideaal formaat, goede specs, maar alleen bouwkwaliteit problemen? Breekbaarheid van de achterkant laat mij nu ook twijfelen.. of is dat wellicht onnodig? Ik laat mijn telefoon (nu de Blackberry Q10) ook wel eens vallen, maar dat ding kan tegen een stootje. De z3 compact is breekbaarder? Anders ga ik wellicht toch voor de Nubia Z7 mini, ook een erg mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

3e volledige volle charge, met gewoon gebruik (Whatsapp/Facebook/reddit/YouTube/mailsync 24x7/elke dag 2 x 30 minuten Spotify die via BT naar de autoradio streamt + Flitsmeister):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n6dbUI4.png?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y0WzKsb.png?1

Erg tevreden mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Arfman op 08-10-2014 22:50 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:03
Ik zie verschillende review sites zoals gsmarena en engadget klagen over de teleurstellende prestaties van de 20.7mp camera, maar ze gebruiken allemaal superior auto-mode (standaard 8mp) als testmateriaal. Zijn die reviewers nou zo dom, of..? Zo benut je toch ook niet het volle potentieel die de camera te bieden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenVW76
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 23:11
ik heb vandaag een berichtje gekregen van sony via xperia lounge, of ik een draadloze nfc speaker van hun wil uitproberen, heeft iemand dit ook gezien? Ik heb op ja geklikt, ik zag geen vreemde voorwaarden. Ik ben benieuwd of ik wat terug hoor. Ik ben wel een muziek persoon en vrij audiofiel aangelegd haha. Ik vraag me af of sony dat op de een of andere manier weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 22:02
P-Rock schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:12:
Ik zie verschillende review sites zoals gsmarena en engadget klagen over de teleurstellende prestaties van de 20.7mp camera, maar ze gebruiken allemaal superior auto-mode (standaard 8mp) als testmateriaal. Zijn die reviewers nou zo dom, of..? Zo benut je toch ook niet het volle potentieel die de camera te bieden heeft?
Hier een ietwat minder subjectieve review over de camera:
http://connect.dpreview.c...ile-report-sony-xperia-z3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:22
Ik heb ook de indruk dat de meeste reviewers maar snel hun verhaal typen en niet een diepgaand onderzoek doen naar de mogelijkheden die een toestel te bieden heeft. Ik zie dat bij veel telefoons. Vaak heel oppervlakkig en belangrijke dingen die een telefoon hoort te doen zoals belkwaliteit en signaal ontvangst worden vaak niet getest. (dat is wel goed bij elke telefoon wel goed zegt men dan)

De camera wordt steeds belangrijker in een telefoon maar vaak worden ze getest in "Auto" stand. Waar ik me ook aan stoor is dat er altijd foto's van stilstaande objecten genomen worden. Wat heb ik aan sluitertijd van 1s als ik een foto wil nemen waarbij mensen continu bewegen. Leuk om een gebouw te fotograferen via een statief. Ik wil minimaal 1/30 sluitertijd en goede plaatjes kunnen schieten bij minder licht. De iphone 6 doet het beter dan iphone 5s zegt men maar ze vergeten erbij te zeggen dat de sluitertijd van 1/30 naar 1/15 gaat.

Wat ik wel een gemis vind bij de Xperia's is focus lock tijdens filmen. Hierdoor zie je de camera continu focussen wat irritant is.

Al met al is een review vaak subjectief. Als een Iphone wordt gereviewed wordt de helft besteed aan design en als er iets subjectief is dan is het wel design. Trouwens de iphone heeft qua gebruiksgemak een heel slecht design en ook de afwerking is niet altijd top (ugh scherpe randjes ugh) maar dat terzijde.

Ook scherm kleuren en geluid zijn subjectieve waarnemingen. Wat belangrijk is, is wat de consument vind dus jij en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Mooie review! Maar ik blijf met mijn twijfels zitten.. breekbaarheid van de achterkant, de camera is niet top (meningen over verdeeld?) en het afgesloten klepje van de oplader. Zal ik 489 euro betalen voor de Sony Xperia Z3 Compact of zo'n 250 euro voor de Nubia Z7 mini? Het scheelt bijna de helft.

Z3 Compact:
+ garantie; je kan zo naar de winkel gaan als je telefoon stuk is
+ waterdicht
+ accuduur beter dan z7 mini
- breekbaarheid achterkant

Nubia Z7 mini:
+ Beter besturingssysteem (?)
+ Stuk goedkoper
+ Dual Sim (zakelijk en privé gescheiden kunnen houden)
- Gedoe als je telefoon stuk is (verzendkosten, wachttijden)
- 4G werkt niet optimaal (waarschijnlijk alleen in grote steden)

Voor de rest zijn de telefoons wat mij betreft redelijk gelijkwaardig, al heeft de Z7 mini een groter HD-scherm.
Hulp/tips zijn altijd welkom! _/-\o_
P.S. De HTC Eye is ook wel een interessant toestel wat eraan zit te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Superior-auto-modus maak je een foto van 20,7 megapixel die naar 8 megapixel wordt verkleind.
Zodoende krijg je een soort van oversampling, met als resultaat inderdaad 8 megapixels, dat klopt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
JackL89 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:52:
Mooie review! Maar ik blijf met mijn twijfels zitten.. breekbaarheid van de achterkant, de camera is niet top (meningen over verdeeld?) en het afgesloten klepje van de oplader. Zal ik 489 euro betalen voor de Sony Xperia Z3 Compact of zo'n 250 euro voor de Nubia Z7 mini? Het scheelt bijna de helft.

Z3 Compact:
+ garantie; je kan zo naar de winkel gaan als je telefoon stuk is
+ waterdicht
+ accuduur beter dan z7 mini
- breekbaarheid achterkant

Nubia Z7 mini:
+ Beter besturingssysteem (?)
+ Stuk goedkoper
+ Dual Sim (zakelijk en privé gescheiden kunnen houden)
- Gedoe als je telefoon stuk is (verzendkosten, wachttijden)
- 4G werkt niet optimaal (waarschijnlijk alleen in grote steden)

Voor de rest zijn de telefoons wat mij betreft redelijk gelijkwaardig, al heeft de Z7 mini een groter HD-scherm.
Hulp/tips zijn altijd welkom! _/-\o_
P.S. De HTC Eye is ook wel een interessant toestel wat eraan zit te komen!
Of een Z3 Compact tweedehands kopen? Denk dat je die wel voor 400,- moet kunnen scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildewouter
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-06 10:44
Na nog geen 24 uur met dit toestel een gebarsten voorkant. Hierdoor werkt het touchscreen niet meer en kan ik de telefoon dus effectief niet gebruiken :(. Sony gebeld en zij zeiden dat het waarschijnlijk wel onder garantie zou vallen. Ligt nu bij de reparatiedienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reparatiedienst? Had je 'm bij Sony zelf gekocht?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildewouter
Nee maar bij de winkel hebben ze hem daar naar toe gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
wildewouter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:32:
Na nog geen 24 uur met dit toestel een gebarsten voorkant. Hierdoor werkt het touchscreen niet meer en kan ik de telefoon dus effectief niet gebruiken :(. Sony gebeld en zij zeiden dat het waarschijnlijk wel onder garantie zou vallen. Ligt nu bij de reparatiedienst.
DrsBos schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

Of een Z3 Compact tweedehands kopen? Denk dat je die wel voor 400,- moet kunnen scoren...
Tweedehands, nu al ja? Dat ding is net uit haha. Maar ik koop liever gewoon een nieuwe.
Ai, weer geen goed nieuws.. alweer een barst, nu in de voorkant. Ik wacht het nog even af denk ik.. in spanning! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat had je al niet moeten laten gebeuren, op je strepen staan in het vervolg, dit is wat afwimpelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildewouter
Hoe bedoel je dat? Sony moet toch eerst uitzoeken of het daadwerkelijk een spontane barst is lijkt me. Ze kunnen toch niet aan iedereen een nieuwe telefoon geven die met een barst binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 22:13

TTC

wildewouter schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:54:
Hoe bedoel je dat? Sony moet toch eerst uitzoeken of het daadwerkelijk een spontane barst is lijkt me. Ze kunnen toch niet aan iedereen een nieuwe telefoon geven die met een barst binnenkomt?
Had je er screenprotectors opgehangen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Nu online
Ook mijn review staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildewouter
TTC schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:00:
[...]

Had je er screenprotectors opgehangen of niet?
Nope. Ik haalde hem uit mijn broekzak en ik kon niet meer unlocken. Bij nadere inspectie zag ik een hele lichte barst die mijn touchscreen onbruikbaar maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Alleen klopt de link niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Screencast opnemen laat natuurlijk geen aangepast scherm zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ik zoek nog een prima kaartje voor in mijn z3 compact, nu heeft ibood deze volgende deal lopen:

http://www.ibood.com/nl/nl/

Zal deze snel genoeg zijn om bv. timeshift (slowmotion) of 4k weg te schrijven? Ik kan dit natuurlijk ook altijd op het interne opslaggeheugen blijven doen maar het zou mooi zijn als dit op het kaartje kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildewouter
mklkhanou schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:12:
Ik zoek nog een prima kaartje voor in mijn z3 compact, nu heeft ibood deze volgende deal lopen:

http://www.ibood.com/nl/nl/

Zal deze snel genoeg zijn om bv. timeshift (slowmotion) of 4k weg te schrijven? Ik kan dit natuurlijk ook altijd op het interne opslaggeheugen blijven doen maar het zou mooi zijn als dit op het kaartje kan..
Erg duur, zou ik eerder hier voor gaan pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDHC Class 10 USH-I 30MB/s 32GB + SD-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:12:
Screencast opnemen laat natuurlijk geen aangepast scherm zien :+
Haha, ik ben niet zo'n slim persoon. Toch maar weggehaald O-)
bij mij wel?

[ Voor 25% gewijzigd door LoeWn op 09-10-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Thanks wildewouter, dat de deal niet erg scherp is had ik al door, echter heb ik nog een tegoedbon t.w.v. €25,- van ibood liggen die over een paar dagen verloopt. En ik heb zo'n vermoeden dat er niks soeps gaat langskomen de komende dagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
LoeWn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Haha, ik ben niet zo'n slim persoon. Toch maar weggehaald O-)

[...]

bij mij wel?
Nu wel, na dat je hem hebt bijgewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 13:14
Er komen wel wat meldingen van barsten voorbij, maar veel meer mensen die zeggen veel berichten te zien. En daarbij hebben we niet een beeld hoeveel toestellen er verkocht worden. Heb het idee dat de eerste indruk een vertekenend beeld geeft...
Maar het is en blijft een gok en/of keuze, zoals elk toestel.

Tot nu toe vind ik de Z3C nog steeds heel aantrekkelijk, nog een paar maandjes wachten voor ik een nieuw toestel ga kopen maar ik verwacht geen aantrekkelijker toestel voor die tijd.

Wel verbaast het mij toch een beetje dat ze voor glas op de achterkant kiezen bij een toestel die waterdicht is. Dat lokt toch gebruikers die iets andere dingen doen dan de gemiddelde bellende mens. Denk aan mensen die veel buiten zijn/vaker kamperen en dergelijke.

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
atacama schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:50:
Er komen wel wat meldingen van barsten voorbij, maar veel meer mensen die zeggen veel berichten te zien. En daarbij hebben we niet een beeld hoeveel toestellen er verkocht worden. Heb het idee dat de eerste indruk een vertekenend beeld geeft...
Maar het is en blijft een gok en/of keuze, zoals elk toestel.

Tot nu toe vind ik de Z3C nog steeds heel aantrekkelijk, nog een paar maandjes wachten voor ik een nieuw toestel ga kopen maar ik verwacht geen aantrekkelijker toestel voor die tijd.

Wel verbaast het mij toch een beetje dat ze voor glas op de achterkant kiezen bij een toestel die waterdicht is. Dat lokt toch gebruikers die iets andere dingen doen dan de gemiddelde bellende mens. Denk aan mensen die veel buiten zijn/vaker kamperen en dergelijke.
Wat dat betreft hadden beter voor onbreekbaar plastic kunnen gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 10:51
Heb dan toch de zwarte Z3C besteld bij Coolblue, komt morgen toe. Ik vind het glas wel een mooie afwerking op vlak van design, maar of het handig is daarentegen :)

Heb onmiddelijk ook de Rhinoshield (front + back) besteld. Zou normaal ergens volgende week verstuurd moeten worden (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
GSamson schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:01:
Heb dan toch de zwarte Z3C besteld bij Coolblue, komt morgen toe. Ik vind het glas wel een mooie afwerking op vlak van design, maar of het handig is daarentegen :)

Heb onmiddelijk ook de Rhinoshield (front + back) besteld. Zou normaal ergens volgende week verstuurd moeten worden (hoop ik).
Ben zeer benieuwd naar jou bevindingen na 1 maand, hou ons op de hoogte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik zie dat er enorm veel magneetkabels in de omloop zijn. De een goedkoop, de ander duur.
Zit er verschil in kwaliteit tussen de kabels? Wie heeft er positieve ervaringen met een bepaald merk?

Ik hoor graag van jullie!

Ik krijg mijn witte z3c dinsdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:17
Ik heb de z3c nu sinds dit weekend in gebruik en moet toch zeggen dat ik wel regelmatig last heb van spontane reboots? Nu al een keer of 4 voorgekomen, hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Virtual Reality schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:20:
Ik heb de z3c nu sinds dit weekend in gebruik en moet toch zeggen dat ik wel regelmatig last heb van spontane reboots? Nu al een keer of 4 voorgekomen, hebben meerdere mensen hier last van?
Bijna een week in gebruik, geen reboots so far...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Nu online
bijna 2 weken in gebruik. Geen reboots gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:20
Twee weken in gebruik, geen reboots.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 10:51
Albert020 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Ben zeer benieuwd naar jou bevindingen na 1 maand, hou ons op de hoogte !
Will do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC

TTC

MerijnB schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:39:
Twee weken in gebruik, geen reboots.
Idem.
Als ook geen rammelende knoppen, gebroken glas of klepjes die niet goed vastzitten.
Dus op dit moment nog zeer tevreden over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
TTC schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Idem.
Als ook geen rammelende knoppen, gebroken glas of klepjes die niet goed vastzitten.
Verder ben ik ook super tevreden over het toestel, echter vind ik het wel apart dat ik hier blijkbaar als enigste last van heb? verder ook niets geks mee gedaan, enkel nova launcher als launcher in gebruik maar ik meen dat ik ook al reboots had terwijl ik nog de xperia launcher gebruikte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
TTC schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Idem.
Idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Laatst online: 17-04 20:56
Over iBood vandaag:
Het is een duopack. 2 x 32 GB class 10 voor bijna 30 euro inclusief verzendkosten is niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 20:03
Gisteren een 128GB Sandisk micro SD besteld, komt morgen binnen. Ga weer terug naar de tijd van mn 80 GB iPod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiespt
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10-2024
Zojuist de DK48(oplaad dock) binnen gekregen via bol.com en wat voelt dit ontzettend goedkoop aan zeg, ik had verwacht dat er wel een gewicht in zou zitten om het op zn plaatst te houden, maar als je je telefoon wilt loskoppelen dan moet je hem even vast houden. 30 euro voelt een beetje verspilt om eerlijk te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook (helaas) niks meer dan een magnetische oplaadkabel met 'n plastic behuizing... terugsturen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vond toedertijd mijn laaddock voor de Xperia Z ook veel te duur voor wat je krijgt. De magnetische laadkabel vind ik sowieso handiger, omdat je het toestel dan nog kan oppakken.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Laatst online: 04-04-2024
Hallo mensen,
Ik heb de nu.nl app gedownload, maar deze laat de foto's niet zien bij de berichten.
Is dit probleem bij iedereen zo of gewoon aan mijn toestel?
En heeft iemand deze Launcher al geprobeer?
Groet

[ Voor 24% gewijzigd door Sathumax op 09-10-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 13:26
Sathumax schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:55:
Hallo mensen,
Ik heb de nu.nl app gedownload, maar deze laat de foto's niet zien bij de berichten.
Is dit probleem bij iedereen zo of gewoon aan mijn toestel?
En heeft iemand deze Launcher al geprobeer?
Groet
Geen last van. Nu.nl werkt perfect bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 09:41
Hier werkt die ook perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Welk doel dient die launcher? Ik zie de Apple launcher als een kreupel ding met een functionaliteit die je ook kan bereiken door een simpele launcher zoals Nova vol te plempen met icons. En ja, design / kleurtjes kan een keuze zijn maar dan is er vast voor een normale Android launcher wel een skin te vinden of te maken. Geen flame war beoogd, ik begrijp gewoon helemaal niet waarom dit bestaat (behalve voor mensen die wel iPhone willen maar niet hebben omdat ze het geld er niet voor uit willen geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Dan root ik mijn telefoon liever om hem als dit eruit te laten zien :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jp4QW40l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hier al mensen die hem ook geroot hebben?

Zit te twijfelen om hem "minimaal" te rooten voor die kitkat SD fix, maar heb dat ding net 1 dag binnen dus nog beetje huiverig.

Laatste keer dat ik een phone "moest" rooten was windows mobile 6.5 :P

Voor de rest een meesterlijk toestel. Al mijn accesoires moeten nog binnen komen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC

TTC

Bokkie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:01:
Hier al mensen die hem ook geroot hebben?

Zit te twijfelen om hem "minimaal" te rooten voor die kitkat SD fix, maar heb dat ding net 1 dag binnen dus nog beetje huiverig.

Laatste keer dat ik een phone "moest" rooten was windows mobile 6.5 :P

Voor de rest een meesterlijk toestel. Al mijn accesoires moeten nog binnen komen alleen.
Ik ben zelf het rooten nog aan het uitstellen, voornamelijk omdat het momenteel nog vereist is om de bootloader te unlocken. En als je die unlocked, ben je je DRM keys waardoor sommige Sony functies niet correct meer functioneren. In bijzonder de camera die minder performant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:32
ikt schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:35:
Dan root ik mijn telefoon liever om hem als dit eruit te laten zien :+
[afbeelding]
Wow, erg gaaf, zal ik zelf niet snel gebruiken, maar erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Virtual Reality schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:20:
Wat je kunt proberen is om je SIM kaart te laten vervangen door je provider. Ik weet niet of je nog een oude of bijgeknipte SIM gebruikt, maar dat kan wel eens voor roboots zorgen.

Foute software of een hardwaredefect is natuurlijk ook mogelijk.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
uhm ja ik heb de z3c zwart nu een weekje... helaas is gisteren ook de achterkant gebarsten, 1 barst diagonaal.. vanmiddag maar terug naar coolblue :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

TTC schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:28:
[...]

Ik ben zelf het rooten nog aan het uitstellen, voornamelijk omdat het momenteel nog vereist is om de bootloader te unlocken. En als je die unlocked, ben je je DRM keys waardoor sommige Sony functies niet correct meer functioneren. In bijzonder de camera die minder performant is.
Daar zit ik dus ook mee, ik wil hem rooten zonder bootloader unlock.

Naja voorlopig maar File Commande gebruiken dus ipv ES file explorer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
BillSpaarbank schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:47:
[...]

Wat je kunt proberen is om je SIM kaart te laten vervangen door je provider. Ik weet niet of je nog een oude of bijgeknipte SIM gebruikt, maar dat kan wel eens voor roboots zorgen.

Foute software of een hardwaredefect is natuurlijk ook mogelijk.
Voorheen wel, maar speciaal voor de z3c een nieuwe nanosim in gebruik genomen :+ Ik kijk het nog even aan, mocht het vaker voorkomen dan ga ik proberen het toestel om te ruilen. Voordeel is dat de telefoon toch weer in een mum van tijd is opgestart dus echt storend is het niet maar het hoor uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
TTC schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:28:
[...]

Geroot, omdat ik rooten belangrijker vond dan de mogelijkheden die ik ga missen zoals camera in slecht licht etc.

Zo stond het ook op xda:
of je vind de camera en de andere functies belangrijk -> niet rooten
of je vind root belangrijjk -> rooten

zo simpel is het, en ik had geen zin om te wachten tot ze andere root mogelijkheid hebben gevonden.

Ben blij met de Z3 compact en blij met de root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 18:17
Hoe zijn de foto's die uit de camera komen nu?
Er wordt gezegd dat de foto's dan slechter worden in low light situaties. Zijn die echt zo slecht als wordt beweert of valt dat wel mee? En als ik het goed begrijp worden ze dus alléén slecter in low light situaties.
Wat als de camera echt slecht, lees onbruikbaar wordt in low light situaties dan zou dat voor mij een showstopper zijn om hem niet te rooten.

Mooiste zou zijn als iemand foto's zou posten die gemaakt zijn voor het rooten en foto's die gemaakt zijn na het rooten. :P
AapBart schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Geroot, omdat ik rooten belangrijker vond dan de mogelijkheden die ik ga missen zoals camera in slecht licht etc.

Zo stond het ook op xda:
of je vind de camera en de andere functies belangrijk -> niet rooten
of je vind root belangrijjk -> rooten

zo simpel is het, en ik had geen zin om te wachten tot ze andere root mogelijkheid hebben gevonden.

Ben blij met de Z3 compact en blij met de root.

[ Voor 5% gewijzigd door Gummie op 10-10-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Gummie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:59:
Hoe zijn de foto's die uit de camera komen nu?
Er wordt gezegd dat de foto's dan slechter worden in low light situaties. Zijn die echt zo slecht als wordt beweert of valt dat wel mee? En als ik het goed begrijp worden ze dus alléén slecter in low light situaties.
Wat als de camera echt slecht, lees onbruikbaar wordt in low light situaties dan zou dat voor mij een showstopper zijn om hem niet te rooten.

Mooiste zou zijn als iemand foto's zou posten die gemaakt zijn voor het rooten en foto's die gemaakt zijn na het rooten. :P

[...]
http://forum.xda-develope...e-samples-unlock-t2898606

Alstublieft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
Diminish schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:09:
uhm ja ik heb de z3c zwart nu een weekje... helaas is gisteren ook de achterkant gebarsten, 1 barst diagonaal.. vanmiddag maar terug naar coolblue :(
Had hetzelfde (zie elders in dit topic), en heb vandaag van Coolblue al een vervangend (nieuw!) exemplaar gehad. Hulde voor de service van Coolblue: dinsdag gemeld -> woensdag opgestuurd -> donderdag direct door Coolblue de vervanging verstuurd -> vrijdag weer in huis. _/-\o_

Maar ga er nu voor de zekerheid toch maar iets van bescherming om heen doen, al weet ik nog steeds niet waarom de mijne gebarsten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 22:29
JorgV schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:15:
[...]

Maar ga er nu voor de zekerheid toch maar iets van bescherming om heen doen, al weet ik nog steeds niet waarom de mijne gebarsten is...
Krijg je niet achteraf te horen hoe en waarom die gebarsten is?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 13:08

Fordman

Fordman

Naar aanleiding van de spontane barsten die ontstaan op het toestel is het misschien een mogelijkheid om een soort poll te gaan bijhouden? Welk serienummer (of deel ervan) en welke kleuren? Ik ben volgens mij nog geen witte tegengekomen die is gebarsten?

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorgV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-08 14:11
teiltjemetromme schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Krijg je niet achteraf te horen hoe en waarom die gebarsten is?
nee, kreeg eigenlijk niks te horen... alleen maar status berichten: "telefoon ontvangen in zus-en-zo staat", en later "uw bestelling is ingepakt". En de vandaag lag er een nieuwe op de deurmat (wel met mijn oude doos en accesoires), maar met nieuwe telefoon met protectiefolie/seal.

Over de poll vraag: iemand was hier al op hetzelfde idee gekomen:
http://forum.xda-develope...p?p=55922543&postcount=17
maarja, weet mijn oude serienummer/data uiteraard niet meer.

FWIW, mijn vrouw heeft een onbeschermde witte en die is nog goed. Zelfs al een keer uit de broekzak gevallen op een terras (van zit-hoogte, op stenen ondergrond). Wat butsjes in het metaal op een hoekje, maar verder niks aan te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door JorgV op 10-10-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Jammer dat de poll niet openbaar is, ik ben erg benieuwd naar de resultaten en of het bijvoorbeeld alleen bij de niet-witte modellen optreedt.

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 10-10-2014 13:30 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 15:38
Na het invullen kreeg ik de resultaten te zien.

https://docs.google.com/f...nalytics?usp=form_confirm

Misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

remanus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:36:
Na het invullen kreeg ik de resultaten te zien.

https://docs.google.com/f...nalytics?usp=form_confirm

Misschien heb je er wat aan.
Dank je! :) Op zicht brengt de poll niet veel duidelijkheid, de relaties tussen de vragen (en daarmee de herleidbaarheid naar wel of geen barst) is niet aanwezig 8)7

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeismicCharge
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:31
In bijzonder de camera die minder performant is.
'Die minder presteert', zeggen we dan in goed Nederlands.

Sorry, rete-offtopic, maar ik erger me dood aan 'performant' (en 'performantie') in IT-kringen. Het is amper een geldig woord in het Engels en al helemaal niet in het Nederlands. -3 me maar, maar ik moet het even kwijt.

(Onvermijdelijke typefout gecorrigeerd... :X )

[ Voor 6% gewijzigd door SeismicCharge op 11-10-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
SeismicCharge schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Sory, rete-offtopic, maar ik erger me dood aan 'performant' (en 'performantie') in IT-kringen. Het is amper een geldig woord in het Engels en al helemaal niet in het Nederlands. -3 me maar, maar ik moet het even kwijt.
+3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
[...]

Sory, rete-offtopic, maar ik erger me dood aan 'performant' (en 'performantie') in IT-kringen. Het is amper een geldig woord in het Engels en al helemaal niet in het Nederlands. -3 me maar, maar ik moet het even kwijt.
+3+3

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC

TTC

[...]

Geen probleem, ik maak me veel te vaak schuldig aan het verbasteren van de Nederlandse taal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-09 15:29

Sick Nick

Drop the top!

Thrace Grumble schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:30:
Jammer dat de poll niet openbaar is, ik ben erg benieuwd naar de resultaten en of het bijvoorbeeld alleen bij de niet-witte modellen optreedt.
Blij dat ik een witte heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Jammer dat de Z3c voor klanten van Telfort niet begrijpt dat KPN het thuisnetwerk is. Ik zit nu dus gewoon te roamen en zie daardoor niet wat voor dataverbinding ik heb (2g, 3g,4g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
bagagedrager schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:21:
Jammer dat de Z3c voor klanten van Telfort niet begrijpt dat KPN het thuisnetwerk is. Ik zit nu dus gewoon te roamen en zie daardoor niet wat voor dataverbinding ik heb (2g, 3g,4g).
ja een vriendin van mij heeft dit ook(alleen met de z1 compact), heel raar, het enige wat ik op internet kon vinden is dat iemand vond dat roaming aan moet staan omdat je via telfort gebruik maakt van een ander providernetwerk. iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is helaas (al jaren) het geval ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:21
Poesmij schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:09:
ja een vriendin van mij heeft dit ook(alleen met de z1 compact), heel raar, het enige wat ik op internet kon vinden is dat iemand vond dat roaming aan moet staan omdat je via telfort gebruik maakt van een ander providernetwerk. iemand die hier meer over weet?
Probleem: Android 4.4.3 + Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: bij een inkomend gesprek, kan ik hem niet openen, zie ook niet een afbeelding/naam van diegene die me belt.
Heb alleen smartlauncher geïnstalleerd, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

CLB schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:11:
Dat is helaas (al jaren) het geval ja.
En niemand die een aardige workaround noemt? Da's gek. Ook gek dat het eigenlijk alleen Telfort (en tele2?) is. Maar goed, dan maar zelf op zoek naar een workaround.
Ik heb een app gevonden die notificatieruimte in gebruik neemt: Network Type Indicator
Daarnaast wemelt het van de apps die (meestal wanstaltige) widgets aanbieden. Ik heb er 1 gevonden die niet rampzalig lelijk is, maar hou me warm aanbevolen voor betere opties. Network Signal Strength
Hopelijk komt er binnenkort een goeie root oplossing waarbij je je DRM keys niet kwijtraakt, want dan kan je volgens mij wel een en ander mbv xposed voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floyt
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:29
Xperia Z3 Compact vs Galaxy S5: http://youtu.be/VcmHwr7aNiY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Goh, ik neem aan dat fullscreen apps op de Xperia nooit fullscreen bij jullie zijn? Op mijn Galaxy Nexus (draaiend op ShinyROM met Android 4.4.4) verdwijnt de navigatiebalk bij fullscreen apps (swipe naar binnen om het weer tevoorschijn te halen), maar op de Xperia weigert deze te verdwijnen.
Pagina: 1 ... 11 ... 60 Laatste