Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop voor jou en ons dat Diablo dit zal blijvenjustifire schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:16:
[...]
En nu komt Destiny er aan, benieuwd welke van de 2 spellen mijn voorkeur gaat krijgen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De 7 euro die ik dan meer betaal boeit me niet zoveel, wil best 30 euro per jaar betalen om BF4, FIFA14 en NFS te kunnen spelen. Nog altijd goedkoper dan ze los te moeten kopen.
Rupsen, Rapsen.
Ik zou het niet weten, maar je kan een poging wagen, andersom werkt het in elk geval wel.Metian schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:12:
Vroeg me af of het mogelijk is om Xbox Store naar Nederlands te zetten, EA Access met CC aan te schaffen en dan terug naar Xbox Store USA om daar EA Access te gebruiken, is dit mogelijk?
De 7 euro die ik dan meer betaal boeit me niet zoveel, wil best 30 euro per jaar betalen om BF4, FIFA14 en NFS te kunnen spelen. Nog altijd goedkoper dan ze los te moeten kopen.
Anders gewoon een account aanmaken met CC en Amerikaams adres en dan gewoon kopen vanuit de US store. Persoonlijk vind ik de NL settings echt totaal zinloos.
Vervolgens probeer ik het nog eens te starten, de game start en ik kan kiezen tussen game 2033 of ...
nadat ik op A klik, sluit de game.
Ik probeer de game opnieuw op te starten en geen effect.
Ik stop de CD er opnieuw in en dan gaat hij opnieuw installeren. (tot 100%)
Vervolgens wil ik de game weer starten en krijg ik een melding over een update van 128 MB.
maar hij download niks en ik kan de game WEER niet starten.
ik zet heel mijn xbox uit (Geen stand by mode) en daarna kan ik wel de game starten
dit is al de zoveelste keer dat het niet allemaal lekker loopt op me XboxOne.
zowel met gedownloaden games, cd games en gewoon voor geinstalleerde apps
EDIT: ok Metro is echt niks voor mij, mis koop van dit jaar
Hopelijk kan ik hem doorverkopen of inruilen of wat dan ook xD
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 08-09-2014 20:47 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zit maar te zoeken en niet te vinden...
Edit: gevonden. Ga naar de betreffende game in de Store, daar krijg je knop Manage en dan kan je downloaden.
[ Voor 23% gewijzigd door Alamo op 08-09-2014 21:48 ]
Je betaald dan 24,99 euro enneh..het werktMetian schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:12:
Vroeg me af of het mogelijk is om Xbox Store naar Nederlands te zetten, EA Access met CC aan te schaffen en dan terug naar Xbox Store USA om daar EA Access te gebruiken, is dit mogelijk?
Ik weet dat ik het gewoon kan testen, maar dat kan pas na me werk. En ben erg nieuwsgierig of dit zo is!
Dat soort dingen blijven gewoon bewaard.mannetje19 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:28:
Mijn Xbox one staat nu op Nederlands / Nederlands. Ook ik zou dit graag naar Engels willen zetten, maar moet ik dan helemaal opnieuw beginnen met Forza 5? Heb alleen nog gratis dlc uit de store gehaald, maar ben ik dit dan ook kwijt?
Ik weet dat ik het gewoon kan testen, maar dat kan pas na me werk. En ben erg nieuwsgierig of dit zo is!
Let wel dat je als je tegoed hebt staan op je NL account, dat dit dus niet staat op je US account.
Verder kun je aangeschafte games uit de NL Store, gewoon blijven spelen nadat je je console op US hebt gezet.
Mooi! Hoop ook wel dat de streaming dienst van pc naar Xb one snel komt. Dit gebruikte ik toch wel vaak met de 360 tijdens een spel.McPoowl schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:30:
[...]
Dat soort dingen blijven gewoon bewaard.
Let wel dat je als je tegoed hebt staan op je NL account, dat dit dus niet staat op je US account.
Verder kun je aangeschafte games uit de NL Store, gewoon blijven spelen nadat je je console op US hebt gezet.
Ik hou mezelf ook van harte aanbevolen!Ninjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:00:
Zou iemand mij alstublieft aan het Preview Programma willen toevoegen?Gamertag is Ninjetsu NL
Ik heb paar nieuwe vrienden toegevoegd, zou je eens met 1 van die moeten babbelen, Ziggy ofzo. Die gast maait alles bizar hard neer, blijkbaar zijn er paar hele nette legendaries die mooie dingen kan doen.uchiha tijntje schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:28:
Witch Doctor is wel een relaxte klasse. Lekker je minions voor je laten killen en de klappen op laten vangen. Mijn monk is ook wel fijn. Kan erg veel single target damage doen en heeft met zijn schield , behalve als je 150 enemies moet killen, dat duurt net wat langer dan met bijv een crusader. De monk heeft niet echt effectieve long range attacks, waardoor je best veel tijd kwijt bent aan het lopen van de ene vijand naar de andere.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Alvast bedankt voor de moeite!
BTW iemand al ervaring met de oneguide?
http://majornelson.com/20...ents-snap-tv-experiences/
Verwijderd
Tag= JBJohnnyBravoJB
Alvast dank!!
Mijn gamertag is gewoon Nipje.
Als iemand een invite heeft verstuurd zou diegene dit dan even aan me willen laten weten? Dan hou ik het even in de gaten of het deze keer wel goed gaat.
Rupsen, Rapsen.
Dan krijg je alle nieuwe functionaliteit direct in je schoot geworpenMetian schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:19:
Kan iemand me vertellen waarom men de preview program wil? Heeft een meerwaarde?
XBox One Preview Programma invite topic.
Zit wat in, maar hecht meer waarde aan stabiliteit, geen zin in gezeur met me Xbox nu ik hem net hebNinjetsu NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:21:
[...]
Dan krijg je alle nieuwe functionaliteit direct in je schoot geworpenMaar ook alle instabiliteit die daarbij mee kan komen.
Rupsen, Rapsen.
Lutjebroeker schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 21:29:
Iemand zin in een potje Battlefield 4?
Lutjebroequer
Blijkbaar waren en meer mensen uit Lutjebroek toen ik me probeerde aan te melden 😃
Welke games gaat iedereen tijdens de feestdagen kopen eigenlijk.. binnenkort ga ik fifa 15 kopen.. en ook GTA 5 staat op mijn lijstje.. Voor de rest weet ik echt nog niet waar ik mijn geld aan ga uitgeven.. Wat jullie?
- Assassin's Creed Unity
- Project CARS
- GTA V
- Far Cry 4
2. Titanfall
3. COD: AW
Wat ik heb:Chrosser schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:46:
LOL..
Welke games gaat iedereen tijdens de feestdagen kopen eigenlijk.. binnenkort ga ik fifa 15 kopen.. en ook GTA 5 staat op mijn lijstje.. Voor de rest weet ik echt nog niet waar ik mijn geld aan ga uitgeven.. Wat jullie?
• Forza 5
• Sniper Elite 3
• Destiny
Wat er al besteld is (pre-order):
• AC Unity Notre Dame edition
Wat ik nog wil met de kerst:
• Shadows or Mordor
• LEGO Marvel Super Heroes
• CoD: AW
Chrosser schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:46:
LOL..
- GTA V
- Assassins Creed Unity
- Project Cars
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Je krijgt een invite. Dan installeer je een app. Dan enroll je je. Dan krijg je bericht van MS of je binnen bent of niet. Dan krijg je gefaseerd updates uitgerold. Meende dat het zo ging.Nipje schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:13:
Zojuist de invite voor het preview programma ontvangen! Echter nog geen update. Klopt het dat bij Console registration er in het begin nog even "EnrollPending" staat?
Niet iedereen krijgt trouwens op tzelfde moment de preview updates. Soms zit er zelfs een dag of 2 verschil tussen de eerste en laatste fase uitrol.
XBO: Michaël#3318
Klinkt als een abbo en onbeperkt spelen, maar volgens mij klopt daar niks van lolSpeel het beste van EA voor €3,99 per maand
Speel altijd
Je kunt op elk moment een groeiende collectie Xbox One-games van EA downloaden en spelen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
http://www.xgn.nl/rubriek...s-alles-wat-je-moet-wetenRoyz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:50:
Kreeg net een mail over EA Access op de Xbone, maar wat kan je daar nu precies mee? Er staat:
[...]
Klinkt als een abbo en onbeperkt spelen,maar volgens mij klopt daar niks van loll
Dat dat klopt als een busWat is het?
EA Access is een online abonnementsdienst van Electronic Arts voor de Xbox One. De service geeft je toegang tot veel titels van de uitgever en biedt korting op digitale content. In The Vault, de bibliotheek waarin de games worden aangeboden, heb je keuze uit verschillende games voor de Xbox One die je onbeperkt kunt spelen. Doordat je elke maand een vast bedrag betaalt, heb je voor weinig geld heel veel speelplezier.
Ik ben alleen een beetje bang dat het straks oude games zijn. Er moet ergens een catch zitten volgens mijNotna schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:55:
[...]
http://www.xgn.nl/rubriek...s-alles-wat-je-moet-weten
[...]
Dat dat klopt als een bus![]()
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Wat zijn 'oude' games... als je Battlefield 4 voor op Xbox One rekent en NFS:Rivals etc als oud bestempelt dan is het inderdaad oudRoyz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:09:
[...]
Ik ben alleen een beetje bang dat het straks oude games zijn. Er moet ergens een catch zitten volgens mij

Natuurlijk krijg je in het begin goede games, ze willen iedereen lid maken. Vraag me alleen af hoe het gaat als het een tijdje draaitNinjetsu NL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:34:
[...]
Wat zijn 'oude' games... als je Battlefield 4 voor op Xbox One rekent en NFS:Rivals etc als oud bestempelt dan is het inderdaad oud
Ah dan snap ik in ieder geval wat eigenlijk je vraag isRoyz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:36:
[...]
Natuurlijk krijg je in het begin goede games, ze willen iedereen lid maken. Vraag me alleen af hoe het gaat als het een tijdje draait
Ik zou EA Acces overwegen ware het niet dat ik eerst nog Forza en FIFA 15 al heb en dat Halo MCC binnenkort uit gaat komen
Toevallig heb ik Titanfall al, maar goed ik ben bang dat dit soort dingen meer gaan plaatsvinden. Anyway ik denk dat ik het toch doeTitanfall valt niet onder de dienst. Hierdoor krijg je geen korting als je de game en DLC voor de game digitaal koopt, en wordt hij ook niet 'gratis' speelbaar voor Access-leden. Wie weet welke andere games nog meer uitgesloten gaan worden van de service.
Je moet ook bedenken dat het Xbox One games zijn, dus als ze laten we zeggen elke 2 maanden een nieuwe game toevoegen, dan is de kans groot dat ze 50% van hun catalogus (X1) in de vault hebben. Zoveel games releasen ze ook weer niet. Ik denk dat er uiteindelijk best wel wat leuke games van +- 6 maanden oud in zullen zitten.Royz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:36:
[...]
Natuurlijk krijg je in het begin goede games, ze willen iedereen lid maken. Vraag me alleen af hoe het gaat als het een tijdje draait
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Dacht dat jij Destiny zou laten liggen! Ik eigenlijk nog steeds maar ik hoor/lees veel goede verhalen en is het echt zoveel mooier dan de beta?uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:20:
Mensen zin om wat strike missies te doen in Destiny?
Echter heb ik tijdens het spelen van Wolfenstein helaas fors last gekregen van motion sickness en moet ik denk ik ff geen fps spelen. Had ik tijdens de Destiny beta geen last van en bij Titanfall ook niet.
Daarna staat halo nog op de lijst.
Meer titels heb ik nog niet op het oog.
Ja op pc. Sims 4 en rollercoaster tycoon world.
Ik ben nog steeds totaal niet gecharmeerd van de PvP, maar de coop is wel gewoon leuk om te doen. Zeker als je met een paar man in een party zit.mowa schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:05:
[...]
Dacht dat jij Destiny zou laten liggen! Ik eigenlijk nog steeds maar ik hoor/lees veel goede verhalen en is het echt zoveel mooier dan de beta?
Echter heb ik tijdens het spelen van Wolfenstein helaas fors last gekregen van motion sickness en moet ik denk ik ff geen fps spelen. Had ik tijdens de Destiny beta geen last van en bij Titanfall ook niet.
En het overbrugt prima de periode tot oktober, waar de volgende lading games uitkomen.
Dat deed Diablo 3 niet meer voor je?uchiha tijntje schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:05:
[...]
En het overbrugt prima de periode tot oktober, waar de volgende lading games uitkomen.
XBO: Michaël#3318
Dat zeggende ik ben nu ook 20... iemand zin om wat te Strike-en vanavond?
Diablo is zeker een leuk spel, een van de leukste van dit jaar, maar nu toch wel even wat afwisseling in genre
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2014 17:36 ]
[edit]
Toen ik uiteindelijk gisteren kon inloggen zag ik al dat je bezig was met iemand dus heb je maar niet lasting gevallen
Wel even een random lvl20 strike gedaan. Kreeg gelijk de moon mission voor de kiezen.... Gelukkig een goed team! dus we vlogen er echt zo doorheen
[ Voor 79% gewijzigd door Jaguar645 op 16-09-2014 08:12 ]
Als ik online ben in Destiny kun je mij gewoon inviten voor wat dan ook.
Ben momenteel half weg naar level 21, Hunter.
Gisteren met twee vrienden de lvl12 strike op de maan gedaan. Allen lvl 17 en 20. Maar toch 3x dood op het einde. Die hordes knights en wizards maken het erg lastig. Zou verwachten dat lvl12 makkelijker te doen is.Jaguar645 schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:57:
Toch een andere genre. En samen FPS knallen is ook wel leuk!
Dat zeggende ik ben nu ook 20... iemand zin om wat te Strike-en vanavond?
Volgens mij krijg je 0.0 gratis, op de beta's na.Royz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:09:
[...]
Ik ben alleen een beetje bang dat het straks oude games zijn. Er moet ergens een catch zitten volgens mij
Gratis vroegtijdig toegang ( beta ), en met geluk een korting op de game zelf.
Zelf ben ik juist voor het hele XBL situatie. En doe ik bijna niks meer op de PC vanwege alle platformen als steam,origin,blizzard en noem het allemaal maar op..
EA probeert die onzin nu ook naar de xbox te krijgen, en daar pas ik bij voorbaat al. En dan nog geld durven te vragen ook, en dan OOK nog eens baggere games uitbrengen..
Nee ik adviseer (maar is ook deels persoonlijk) om er niet aan te beginnen.
Ze kunnen ook een actie bij XBL oproepen om hun game tijdelijk af te prijzen ( zoals iedereen doet ), dat hoeft niet via hun eigen BETAALDE platform.
Je kan voor 30 dollar gewoon FIFA en Battlefield spelen en ook Rivals sinds kort... dus niet gratis maar wel drie AAA games *de meningen verschillen daar over* voor 10 dollar per stuk, in principe gewoon huren voor een leuk prijsje, dus ik snap t welJeroenC schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:04:
[...]
Volgens mij krijg je 0.0 gratis, op de beta's na.
Zelf ben ik juist voor het hele XBL situatie. En doe ik bijna niks meer op de PC vanwege alle platformen als steam,origin,blizzard en noem het allemaal maar op..
EA probeert die onzin nu ook naar de xbox te krijgen, en daar pas ik bij voorbaat al. En dan nog geld durven te vragen ook, en dan OOK nog eens baggere games uitbrengen..
Ze kunnen ook een actie bij XBL oproepen om hun game tijdelijk af te prijzen ( zoals iedereen doet ), dat hoeft niet via hun eigen BETAALDE platform.
En wil je het niet, dan doe je het niet
Ik ben het niet met je eens, naar mijn mening is er wel een toegevoegde waarde aan EA Access. Waarom? Omdat mensen die onlangs een Xbox hebben aangeschaft via een hele goedkope manier (30 euro per jaar) meerdere games kunnen spelen. Bijvoorbeeld BF4, Fifa14 of Need for Speed.JeroenC schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:04:
[...]
Volgens mij krijg je 0.0 gratis, op de beta's na.
Daarbij krijg je als EA Access member ook nog eens korting op nieuwe games, FIFA 15 kost mij bijvoorbeeld minder dan jou als geen lid.
Let wel, we hebben het hier over 30 dollar, ongeveer 22 euro, wanneer jij toch al in de markt bent voor Battlefield Hardline begin volgend jaar krijg je 5 euro korting. Dan speel je voor minder dan 20 euro heel veel weliswaar wat oudere games, maar toch, duur kan je het onmogelijk noemen.
Ik verwacht dat Ubisoft ook snel met haar Uplay dienst gaat komen die het zelfde soort "huur" voordeel aan gaat bieden.
Even iets anders,
Eurogamer heeft een heel uitgebreid artikel geschreven over de mogelijkheid en het verschil tussen het uitbreiden van Harddiskruimte op je Xbox One.
Ook Eurogamer komt tot de conclusie dat je indien je de Xbox wil uitbreiden met extra schijfruimte je dit het beste via een externe USB 3.0 schijf kan doen, liefst 7200rpm. Dit is een manier om je Xbox sneller de content te laten opstarten.
Hoe concreet is dit? Nou... Ik zit bijvoorbeeld in Games als Titanfall en BF4 eerder in het spel dan mensen die alle data op de interne schijf hebben staan. Als voorbeeld kan ik geven dat ik regelmatig al in een helikopter kan springen nat het laden van een nieuwe map (in BF4) terwijl anderen in mijn squad nog aan het laden zijn.
Een externe HDD op je Xbox (met daar de content op geïnstalleerd) maakt je Xbox significant sneller!!
Lees maar; http://www.eurogamer.net/...-hard-drive-upgrade-guide
[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 18-09-2014 17:04 ]
Maar als ik mensen hoor met uitvallende schijven (of niet startende), weet ik niet of ik zo graag een externe schijf eraan wil hangen. Daarnaast heb ik enkel de USB aan de zijkant nog over (achter is stuur en USB-lader), iets te bang dat ik die eraf/kapot ram
Maar ik vraag me af of loading wel 100% bepalend is hoe snel je in een game start, games als Warframe hebben relatief weinig data nodig, is puur syncen met server en spelers voordat je in de game zit. Zelfs met een SATA600 ben ik soms niet sneller ingame dan andere mensen in mijn team, lijkt me niet dat die nóg sneller laden.
COD: Ghosts - Initial Load
21.51 07.00 07.83 05.97 03.93
Dit lijkt me btw ook erg raar, laad tijd (initieel) van 21 naar krap 4 seconde?
(wat wel grappig is, zelfs als je de snelste drive gebruikt, je kan niets doen tegen die non-skippable intro-banners - zoals in FIFA
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2014 17:26 ]
Als je de test bij Eurogamer ook leest, zie je dat de SSD wel sneller is dan een 7200 RPM schijf. Maar dan gebruiken ze een 512 Gb vs een 2 Tb schijf. De vraag is dus of je genoegen neemt met een SSD voor 512 Gb of een STA van 7200 voor ongeveer dezelfde prijs. voor die 2 seconden snellere laadtijden.
[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 19-09-2014 07:44 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Mau_Maus op 23-09-2014 12:39 ]
Ik krijg kramp in me rechterhand en ik zit steeds met me middelvinger op LT, die ik dan weer steeds half ombewust indruk.
ze zijn VEELSTE gevoelig en ik wen er maar niet aan, al tientallen uren met de xbox zitten gamen
De bumpers en triggers bedien je toch gewoon met je wijsvingers? Juist door de nieuwe lay out en vormgeving van de bumpers en triggers kan ik heel makkelijk met men wijsvinger zowel de bumper als de trigger tegelijkertijd bedienen.
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2014 22:04 ]
Je controller leunt op je middelvingers.
[ Voor 9% gewijzigd door LOTG op 29-09-2014 22:25 ]
dan ligt me wijsvinger op LT en druk ik hem nog steeds in.
Het is gewoon te gevoelig.
X360,DS4 controller heb ik daar totaal geen last van.
Granted, het kost minder moeite dan bij de X360 controller. Die is vrij stug.
DS4 heb ik niet, maar de DS3 is vrij slap.
Maar je bent werkelijk waar de eerste waarvan ik hoor dat je je middelvinger gebruikt bij het bedienen van een controller, welke generatie dan ook...
[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2014 22:36 ]
Dat kan ook aan mijn skills liggen, dat realiseer ik mij ook. Maar verder ben ik het eens met jullie: in de normale zit gebruik je never nooit niet je middelvinger op de controller. Krijg ook geen kramp en heb al helemaal geen last ervan dat de controller te gevoelig zou zijn.
Komt gewoon door je vrouwenhanden denk ik
De triggers druk ik anders ook in met mijn middelvingers... ligt er een beetje aan uit welke houding ik moet komen, daar pas ik de triggerfinger aan aanuchiha tijntje schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:33:
Ik heb er ook geen last van. Je hoeft inderdaad niet veel kracht te zetten, maar ik denk dat het wellicht toch aan je houding ligt dan ofzo.
Maar je bent werkelijk waar de eerste waarvan ik hoor dat je je middelvinger gebruikt bij het bedienen van een controller, welke generatie dan ook...
I want Shadow of Mordor. >=(
Edit: trouwens ik wil de Vex Mythoclast, wanneer doen we de VoG raid op hard mode?
[ Voor 20% gewijzigd door Silversin op 01-10-2014 00:33 ]
Of is dit spel (nog) niet uitgebracht in Nederland? Zo nee; zou ik deze dan wel kunnen downloaden/spelen als ik mijn Xbox alsnog op USA of UK zet?
Dat kan.jpg97 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:43:
Ik zag ergens online Strike suit Zero Directors cut staan voor de Xbox one. Heb hem zelfs ooit via games with gold aangetikt, maar kan hem in de store nergens vinden op de Xbox one.
Of is dit spel (nog) niet uitgebracht in Nederland? Zo nee; zou ik deze dan wel kunnen downloaden/spelen als ik mijn Xbox alsnog op USA of UK zet?
Optie 2 is via Smartglass
Optie 3 is via laptop/pc/tablet op de xbox marketplace
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik wil graag vrijdag avond de raid proberen met 5 man op de X1 vanaf 20:00. Wie doet er mee? Trek er gewoon een uurtje of 2/3 voor uit, want het is vervelend als er tussentijds mensen weg gaan.
Ben zelf een level 29 titan.
Who is in?!
Indien je mee doet, zal ik deze post editen met je nickname!
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2014 21:14 ]
Verwijderd
Heb nu 48 energy en 2 shards. Alleen maar strange coins uit nightfall en weekly.
Ik zou graag meedoen met de raid, maar andere dingen in de game doen vind ik ook geen probleem.uchiha tijntje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:14:
Beste Destiny spelers.
Ik wil graag vrijdag avond de raid proberen met 5 man op de X1 vanaf 20:00. Wie doet er mee? Trek er gewoon een uurtje of 2/3 voor uit, want het is vervelend als er tussentijds mensen weg gaan.
Who is in?!
Mijn nickname is: supersliderr en ben een lvl 27 hunter
[ Voor 16% gewijzigd door ElBarto op 02-10-2014 11:41 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Verwijderd
Zaterdag kan ik eventueel ook rond 20u als we vrijdag niet los gaan.ElBarto schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:37:
Vrijdag kan ik niet, mochten jullie ook deze week op zaterdagavond nog een potje doen dan houd ik me wel aanbevolen. GT is dus nog steeds Kapstokman trouwens
Edit: gisteren lvl 28 geworden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 09:28 ]
Ik had wel wat betere spellen verwacht...
Ik ben daar! lvl29 Warlockuchiha tijntje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:14:
Beste Destiny spelers.
Who is in?!
ikke rond 8'en
p.s. wel dit keer een party met alleen de raid mensen erin, anders trek ik het niet
[ Voor 21% gewijzigd door Convoy op 03-10-2014 15:35 ]
Nu we de eindbaas kennen moet de volgende keer het een stuk sneller gaan. Helaas geen boeiende loot gekregen, behalve shards, energy, een heel mooi fluoriscerend rokje en een shader
[ Voor 95% gewijzigd door Krize18 op 15-10-2014 13:18 ]
Beter zoekenBoinkie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:50:
Ik kan Advanced wargaren nog niet als pre-order vinden in de US store? Ikkan hem alleen op de Microsoft store vinden maar dat lijkt me niet dat hij gaat preloaden dan?
http://store.xbox.com/en-...ed-40e1-9570-0d4b5cf1a0b9
Ik zit stiekem te kwijlen bij het idee ook een XB1 te halen, maar op dit moment zou dat net even wat te prijzig zijn voor me... Ik moet echter ook een nieuwe telefoon hebben (m'n huidige is kaput) en ik kan daarbij een nieuw abonnementje nemen van max 25 euro per maand het liefst.
Nu kwam ik dit tegen:
http://www.castle.nl/aanb...ifa-15-en-nokia-lumia-635
Is dus een aanbieding waarbij je naast je Lumia'tje of Galaxy Ace/S3 telefoon een XB1 + Fifa of XB1 + CoD:AW kan krijgen. De prijs van het abonnement gaat uiteraard omhoog, maar het leek me op zich wel een leuke deal en misschien ook wel grappig voor anderen die op zoek zijn.
Redelijke deal? Vind de site niet al te overzichtelijk. Of toch totaal niet want ik zie wat over het hoofd? Let wel dat de Xb1 hierbij dus het selling point is voor mij ook.
[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 18-10-2014 10:06 ]
Tja, je betaalt €33 per maand voor een lage internet-, bel- en smsbundel en een goedkoop telefoontje. Daarvan is €22 per maand als toestelbundel. Dat is €528 over 2 jaar. De telefoon los is volgens de pricewatch ongeveer €150. Betaal je dus rond de €380 voor de Xbox gespreid over 2 jaar. Lijkt me een prima deal dus.Brutal1ty schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:58:
Hey heren! Dit is lichtelijk off-topic, maar zéker Xbox One gerelateerd en ik wilde graag jullie mening horen
Ik zit stiekem te kwijlen bij het idee ook een XB1 te halen, maar op dit moment zou dat net even wat te prijzig zijn voor me... Ik moet echter ook een nieuwe telefoon hebben (m'n huidige is kaput) en ik kan daarbij een nieuw abonnementje nemen van max 25 euro per maand het liefst.
Nu kwam ik dit tegen:
http://www.castle.nl/aanb...ifa-15-en-nokia-lumia-635
Is dus een aanbieding waarbij je naast je Lumia'tje of Galaxy Ace/S3 telefoon een XB1 + Fifa of XB1 + CoD:AW kan krijgen. De prijs van het abonnement gaat uiteraard omhoog, maar het leek me op zich wel een leuke deal en misschien ook wel grappig voor anderen die op zoek zijn.
Redelijke deal? Vind de site niet al te overzichtelijk. Of toch totaal niet want ik zie wat over het hoofd? Let wel dat de Xb1 hierbij dus het selling point is voor mij ook.
Ik heb er van de week 1 bij gehaald omdat ik potverdikkie voor de 2e keer in 1 week m'n headset was vergeten nadat ik m'n X1 had meegenomen naar m'n vriendin.
Dus nu ligt er daar 1 en eentje thuis. Opgelost.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Duitsland zou ik niet doen. Dan loop je de kans op groen bloedMatey schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:08:
Weet iemand of X1 games die je in Frankrijk/Duitsland koopt ook in het Engels te spelen zijn? Ik ben van plan een X1 te kopen en zou enkele games in het buitenland willen kopen. Alvast bedankt voor de feedback :-)
Games uit Frankrijk hebben meestal wel Engelse of Nederlandse sound en ondertiteling, maar dat hoeft nietvoor elke game zo te zijn.
Klinkt gezellig....Sachiel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:12:
Ze voldoen prima imho.
Ik heb er van de week 1 bij gehaald omdat ik potverdikkie voor de 2e keer in 1 week m'n headset was vergeten nadat ik m'n X1 had meegenomen naar m'n vriendin.
Dus nu ligt er daar 1 en eentje thuis. Opgelost.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Voor een beetje ouwehoeren werkt het prima hoorPykow schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:56:
Is de standaard headset goed van ms ? Ik ben op zoek naar een headset voor de one. Natuurlijk moet de microfoon ook werken.
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Voor algemene X1 zaken kun je hier terecht: [XBO] Xbox One - Deel 3
Voor kopen van hard- en/of software kun je hier terecht: [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Net zoals op de rest van the Gathering is ook hier flamen, op de man spelen en trollen verboden.
Dit topic zal 1 maand na de Nederlandse release van de Xbox One gesloten worden (dus op 5 oktober).
Zaken die voor iedereen nuttig zijn kunnen in het algemene Xbox One topic gedeeld worden: [XBO] Xbox One - Deel 3