[XBO] Het grote kroeg / slowchat topic!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 13.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Hey heren! Dit is lichtelijk off-topic, maar zéker Xbox One gerelateerd en ik wilde graag jullie mening horen :p

Ik zit stiekem te kwijlen bij het idee ook een XB1 te halen, maar op dit moment zou dat net even wat te prijzig zijn voor me... Ik moet echter ook een nieuwe telefoon hebben (m'n huidige is kaput) en ik kan daarbij een nieuw abonnementje nemen van max 25 euro per maand het liefst.

Nu kwam ik dit tegen:
http://www.castle.nl/aanb...ifa-15-en-nokia-lumia-635

Is dus een aanbieding waarbij je naast je Lumia'tje of Galaxy Ace/S3 telefoon een XB1 + Fifa of XB1 + CoD:AW kan krijgen. De prijs van het abonnement gaat uiteraard omhoog, maar het leek me op zich wel een leuke deal en misschien ook wel grappig voor anderen die op zoek zijn.

Redelijke deal? Vind de site niet al te overzichtelijk. Of toch totaal niet want ik zie wat over het hoofd? Let wel dat de Xb1 hierbij dus het selling point is voor mij ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 18-10-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:59
Brutal1ty schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:58:
Hey heren! Dit is lichtelijk off-topic, maar zéker Xbox One gerelateerd en ik wilde graag jullie mening horen :p

Ik zit stiekem te kwijlen bij het idee ook een XB1 te halen, maar op dit moment zou dat net even wat te prijzig zijn voor me... Ik moet echter ook een nieuwe telefoon hebben (m'n huidige is kaput) en ik kan daarbij een nieuw abonnementje nemen van max 25 euro per maand het liefst.

Nu kwam ik dit tegen:
http://www.castle.nl/aanb...ifa-15-en-nokia-lumia-635

Is dus een aanbieding waarbij je naast je Lumia'tje of Galaxy Ace/S3 telefoon een XB1 + Fifa of XB1 + CoD:AW kan krijgen. De prijs van het abonnement gaat uiteraard omhoog, maar het leek me op zich wel een leuke deal en misschien ook wel grappig voor anderen die op zoek zijn.

Redelijke deal? Vind de site niet al te overzichtelijk. Of toch totaal niet want ik zie wat over het hoofd? Let wel dat de Xb1 hierbij dus het selling point is voor mij ook.
Tja, je betaalt €33 per maand voor een lage internet-, bel- en smsbundel en een goedkoop telefoontje. Daarvan is €22 per maand als toestelbundel. Dat is €528 over 2 jaar. De telefoon los is volgens de pricewatch ongeveer €150. Betaal je dus rond de €380 voor de Xbox gespreid over 2 jaar. Lijkt me een prima deal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04

Pykow

Angelo OTR

Is de standaard headset goed van ms ? Ik ben op zoek naar een headset voor de one. Natuurlijk moet de microfoon ook werken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ze voldoen prima imho.
Ik heb er van de week 1 bij gehaald omdat ik potverdikkie voor de 2e keer in 1 week m'n headset was vergeten nadat ik m'n X1 had meegenomen naar m'n vriendin. :P

Dus nu ligt er daar 1 en eentje thuis. Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat is wel de mono dus alleen voor voice gebruik, als je zowel game als voice over de headset wil kan je denk ik beter wat anders halen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Weet iemand of X1 games die je in Frankrijk/Duitsland koopt ook in het Engels te spelen zijn? Ik ben van plan een X1 te kopen en zou enkele games in het buitenland willen kopen. Alvast bedankt voor de feedback :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 21:30
Matey schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:08:
Weet iemand of X1 games die je in Frankrijk/Duitsland koopt ook in het Engels te spelen zijn? Ik ben van plan een X1 te kopen en zou enkele games in het buitenland willen kopen. Alvast bedankt voor de feedback :-)
Duitsland zou ik niet doen. Dan loop je de kans op groen bloed
Games uit Frankrijk hebben meestal wel Engelse of Nederlandse sound en ondertiteling, maar dat hoeft nietvoor elke game zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:28
.Sachiel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:12:
Ze voldoen prima imho.
Ik heb er van de week 1 bij gehaald omdat ik potverdikkie voor de 2e keer in 1 week m'n headset was vergeten nadat ik m'n X1 had meegenomen naar m'n vriendin. :P

Dus nu ligt er daar 1 en eentje thuis. Opgelost.
Klinkt gezellig... ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:13

silverball

De wagen voor moderne mensen

Pykow schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:56:
Is de standaard headset goed van ms ? Ik ben op zoek naar een headset voor de one. Natuurlijk moet de microfoon ook werken.
Voor een beetje ouwehoeren werkt het prima hoor :)

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:40

BM

Moderator Spielerij
Tikje ( O-) ) laat, maar dit topic kan ondertussen wel dicht :)

Voor algemene X1 zaken kun je hier terecht: [XBO] Xbox One - Deel 3
Voor kopen van hard- en/of software kun je hier terecht: [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net zoals op de rest van the Gathering is ook hier flamen, op de man spelen en trollen verboden.

Dit topic zal 1 maand na de Nederlandse release van de Xbox One gesloten worden (dus op 5 oktober).
Zaken die voor iedereen nuttig zijn kunnen in het algemene Xbox One topic gedeeld worden: [XBO] Xbox One - Deel 3