Ik vraag me sterk af of er snel een betere aanbieding komt dan die Day One bundel...Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:05:
Ik wil uiteindelijk wel een Xbox One halen maar nu heb ik er nog helemaal geen behoefte aan.
Dit heeft vooral te maken met het feit dat veel games ook nog voor de 360 uitgegeven worden.
Destiny, CoD, F1 2014, Forza Horizon 2 etc. komen allemaal uit voor de 360..
Mooi ding die Xbone maar qua spelaanbod blijft het voor mij wat karig waardoor ik nog wel minstens een half jaar door blijf gamen op m'n 360 voordat ik een One koop. Daarbij zal de prijs ergens volgend jaar waarschijnlijk ook wat zakken of krijgen we betere aanbiedingen icm spellen.
Mirrors edge, dat was emik ben Ben schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:08:
Aha, bedankt. Beide borderlands delen veel gespeeld, en mirrors edge welke je denk ik bedoelde vond ik ook altijd top. Dus het zou wel iets voor mij moeten zijn. DL is ondertussen op de helft dus ben benieuwd. Heb ik toch iets om de tijd te vullen tot de destiny launch. Als er iemand toevallig nu mee bezig is en wil coopen hoor ik het verder graag.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
MM doet er wel wat mee in de folder:Rossi46 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:16:
[...]
Dat had ik ook verwacht inderdaad. Eventueel een TV commercial in samenwerking met een retailketen. Maar tot nu toe niks van dat. Snap ik eigenlijk niet zo goed.
http://folder.mediamarkt....ocial&utm_source=facebook
Ook leuk dat als je dan naar de webshop gaat (de grote plus in het digitale krantje) je ene dikke 'Tijdelijk niet leverbaar' melding krijgt
Volgens mij ook bij de MM Rotterdam komt Gamekings langs om Xbox One consoles aan winnaars of kopers te overhandigen. Niet heel bijzonder, maar dat had ik ergens gelezen.Notna schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:51:
[...]
MM doet er wel wat mee in de folder:
http://folder.mediamarkt....ocial&utm_source=facebook
Ook leuk dat als je dan naar de webshop gaat (de grote plus in het digitale krantje) je ene dikke 'Tijdelijk niet leverbaar' melding krijgt
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Ja je kan tegen de GameKings battlen dacht ik en je aankoopbedrag terugwinnen en/of een goodiebag krijgen...danplo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:56:
[...]
Volgens mij ook bij de MM Rotterdam komt Gamekings langs om Xbox One consoles aan winnaars of kopers te overhandigen. Niet heel bijzonder, maar dat had ik ergens gelezen.
Ik zie net dat de Day One editions (zowel met als zonder Kinect) inderdaad niet meer te pre-orderen zijn via de website... je kan alleen nog maar de Kinectloze normale krijgen zo te zien

En dat terwijl iedereen hem al geimporteerd heeftNinjetsu NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:04:
[...]
Ja je kan tegen de GameKings battlen dacht ik en je aankoopbedrag terugwinnen en/of een goodiebag krijgen...
Ik zie net dat de Day One editions (zowel met als zonder Kinect) inderdaad niet meer te pre-orderen zijn via de website... je kan alleen nog maar de Kinectloze normale krijgen zo te zien
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tegen hun wil ik wel battlen, maar dan met grote zak stenenNinjetsu NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:04:
Ja je kan tegen de GameKings battlen dacht ik en je aankoopbedrag terugwinnen en/of een goodiebag krijgen...
Zag nog stukje van GC op de Gamescom, kolere wat een .. naja, idioten om het maar netjes te zeggen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat voor games die nog niet confirmed zijn hopen jullie op?
Ik zie al tijden uit naar een Half Life 3...
Het mag wel weer eens na 10 jaar zeg maar...
Ik zie al tijden uit naar een Half Life 3...
Het mag wel weer eens na 10 jaar zeg maar...
[ Voor 17% gewijzigd door Ronster op 03-09-2014 12:43 ]
Dan maar hopen dat hij wel gewoon binnenkomt bij mij. Maar steeds meer winkels bieden de Day One edities niet meer aan, en schijnbaar gaan die ook niet meer komen éénmaal verkocht.Ninjetsu NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:04:
[...]

Rupsen, Rapsen.
Lijkt mij ook logisch dat die er niet meer komen. Anders betekent day one niet meer zo veel ;-)Metian schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:45:
[...]
Dan maar hopen dat hij wel gewoon binnenkomt bij mij. Maar steeds meer winkels bieden de Day One edities niet meer aan, en schijnbaar gaan die ook niet meer komen éénmaal verkocht.
Stiekem zijn er denk ik toch nogal wat gepreordered, dus dat is niet verkeerd!
Overigens, mocht iemand nog een Day One Edition willen verkrijgen, je kan contact opnemen met mij via DM of zelf naar de MM Roermond gaan
Ik zal me even duidelijk uitdrukken 
Daar nog preorderbaar
Daar nog preorderbaar
Uiteraard niet, gewoon nog eventjes wachten tot 5 septemberDennischo schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:33:
Daar al leverbaar?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Op zich wel, maar wat ik dan wel weer apart vind is de keus dat MS alleen pakket uitbrengt zonder kinect op dit moment (buiten one day editions om)Motion2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:51:
[...]
Lijkt mij ook logisch dat die er niet meer komen. Anders betekent day one niet meer zo veel ;-)
Rupsen, Rapsen.
Das balen de kinectloze bundel met fifa en forza is ook niet meer leverbaar online bij Intertoys, Bartsmith en Mediamarkt.
Slim eerder... aangezien: blabla geen voice control... en... lagere prijs... en... later bijkopen voor €149Metian schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:50:
[...]
Op zich wel, maar wat ik dan wel weer apart vind is de keus dat MS alleen pakket uitbrengt zonder kinect op dit moment (buiten one day editions om)
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=30408 Gogogodeltananie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:59:
Das balen de kinectloze bundel met fifa en forza is ook niet meer leverbaar online bij Intertoys, Bartsmith en Mediamarkt.
? Op GameMania site kan je niks bestellen, moet je altijd voor naar een winkel.
Wellicht hier nog:
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/12734
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/10092
[ Voor 18% gewijzigd door Mau_Maus op 03-09-2014 14:35 ]
Niet alle voorraad worden door de grote retailers online verkocht. Er komen zeker nog bundels in de winkel te liggen.Metian schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:45:
[...]
Dan maar hopen dat hij wel gewoon binnenkomt bij mij. Maar steeds meer winkels bieden de Day One edities niet meer aan, en schijnbaar gaan die ook niet meer komen éénmaal verkocht.
Klopt, my badMau_Maus schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:26:
[...]
? Op GameMania site kan je niks bestellen, moet je altijd voor naar een winkel.
Wellicht hier nog:
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/12734
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/10092
Alsnog proberen bij de GameMania lokaal te doen dan, de Kinect versie is niet meer te pre-orderen daar zie ik...
Ergens is het ook wel slim, maar vind wel schandalig omdat wij in Nederland al zo lang hebben moeten wachten tot die officieel uit komt (even afgezien van import). Daarom heb ik ook maar z'n One Day Editie met Kinect gekocht.Ninjetsu NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:59:
[...]
Slim eerder... aangezien: blabla geen voice control... en... lagere prijs... en... later bijkopen voor €149
Rupsen, Rapsen.
Voice command geven lijkt me leuk, maar dat kan toch ook via de headset ?
op de PS4 kan je ook met de headset commandos geven (helaas heel erg beperkt)
Ik wil verder gaan game spelen met me handjes en voetjes (dat is voor de Wii)
[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 03-09-2014 16:03 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mijn xbox one voelt al bijna oud, al bijna jaar in huis 
Blij dat ik niet gewacht heb.
Blij dat ik niet gewacht heb.
Gewoon bij de winkel zelf langsgaan, heb je veel meer kans.deltananie schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:59:
Nee, dat kan helaas niet met de headset... which would be awesome thoughPykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:02:
Voice command geven lijkt me leuk, maar dat kan toch ook via de headset ?
Er zijn toch wat niftige dingetjes die met de Kinect geregeld worden naast voice commands, dus wat dat betreft zou ik hem al willen hebben
ow gaat dit ooit komen in een update ?Ninjetsu NL schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:29:
[...]
Nee, dat kan helaas niet met de headset... which would be awesome though
Er zijn toch wat niftige dingetjes die met de Kinect geregeld worden naast voice commands, dus wat dat betreft zou ik hem al willen hebbenDaarnaast is het ook gewoon grappig om soms eens (dronken) Dance Central Spotlight aan te zwengelen
want dat is wel erg balen.
voor 100 euro meer had ik een kinect day one editie, nu heb ik hem zonder kinect besteld.
Voor zover ik weet gebruikt de Xbox One voor het bepalen van voice commands de Kinect maar kan het in de toekomst zomaar zo zijn dat dit via de headset kan...
http://forums.xbox.com/xb...ion/f/3817/t/1773724.aspx
http://kotaku.com/kinect-...xbox-one-devel-1575767624
Dus wanneer je dat van scratch af aan wil zul je moeten switchen naar een Kinect-versie...
http://forums.xbox.com/xb...ion/f/3817/t/1773724.aspx
http://kotaku.com/kinect-...xbox-one-devel-1575767624
Dus wanneer je dat van scratch af aan wil zul je moeten switchen naar een Kinect-versie...
Argh helaas.. Ook bij de grote MediaMarkt bij de Arena in A'dam hebben ze alleen 3 Ps3 en 2 PS4 demo modellen staan, maar geen XBO
Ben op zoek naar een winkel waar ik iig die controller eens even kan testen (wat me opviel: ondanks dat alle controllers van de PS3's afgeragd waren, hadden alle PS4 controllers géén rubber meer op de analog sticks
) en schijnbaar heeft elke mediamarkt in de grote steden ze wel staan, behalve de PC & game shops in Hilversum en deze specifieke Mediamarkt

Ben op zoek naar een winkel waar ik iig die controller eens even kan testen (wat me opviel: ondanks dat alle controllers van de PS3's afgeragd waren, hadden alle PS4 controllers géén rubber meer op de analog sticks

[ Voor 58% gewijzigd door Brutal1ty op 03-09-2014 17:02 ]
PS4 controllers zijn niet goed, rubbers laten los.(scheuren af)
bij de XboxOne hoor ik weer dat de controllers goedkoop aanvoelen en veel minder goed als de Xbox360 controller.
bij de XboxOne hoor ik weer dat de controllers goedkoop aanvoelen en veel minder goed als de Xbox360 controller.
Ik heb mijn PS4 te kort gehad om dat te kunnen beamenPykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:06:
Ik weet niet waar jij dat hebt gehoord over de X1 controllers maar die van de X1 vind ik zeker niet goedkoop aanvoelen. Ik speel wisselend op de 360 en de X1. Bovendien speel ik sommige games op de X1 met een 360 controller (Razer Sabertooth) maar ik vind de X1 controller echt fijner aanvoelen.
Mwah, kan wel ergens vinden waar ze het vandaan halen, het is allemaal 'hard glimmend' plastic, wat goedkoop kan ogen. Het is nu pas een jaar later na ziekelijk (mis)gebruik van mijn Day One dat eht analoog pookje 'lichter' aanvoelt dan een nieuwere versie (vrijdag krijg ik een 3rde erbij). Maar D-pad en triggers, nog steeds helemaal top. (buiten m'n ADHD RB knop
).
Xbox One is gelaunched in Japan:

Vrijdag is Nederland aan de beurt

Vrijdag is Nederland aan de beurt

Ik ben wel benieuwd hoelang de console bezig is met updaten as vrijdag aangezien er heel veel mensen die dag aan de slag gaan, dat zal wel invloed hebben op de downloadsnelheid denk ik zo.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Daar ben ik ook bang voor. Ook het downloaden van forza zal wel even duren. ...skreppiedoe schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:58:
Ik ben wel benieuwd hoelang de console bezig is met updaten as vrijdag aangezien er heel veel mensen die dag aan de slag gaan, dat zal wel invloed hebben op de downloadsnelheid denk ik zo.
Zal wel meegaan vallen denk ik omdat het nu een redelijk kleine launch is en geen worldwide. Denk dat XBL dat prima gaat aankunnen.
Die rubbers zijn echt prul, bij alle winkels waar ik geweest waar een PS4 demo draait (o.a. MM Eindhoven) zijn die rubbers eraf, heb zelf ook al eentje retour gedaan naar Sony. Krijg je wel een nieuwe terug, maar hoe lang gaan ze dat doen. Mijn 2 XO controllers zijn overigens nog als nieuw en persoonlijk voelen ze degelijker en fijner aan als die van de PS4, maar smaken verschillen natuurlijk.Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:06:
Dat lijkt mij ook,ik zag ergens dat de game zo'n 15GB groot is. Ik weet alleen niet of je eerst de hele game moet downloaden voor je kan spelen of dat je na bijv 35% ofzo het spel al kan starten.Motion2 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:00:
[...]
Daar ben ik ook bang voor. Ook het downloaden van forza zal wel even duren. ...
Ik heb er iig zin in,straks om in de stemming te komen weer even een uurtje oldskool Forza4 spelen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Forza is 40gb groot dus downloaden duurt wel even, maar je kan het inderdaad starten rond 30% en beginnen aan je career.skreppiedoe schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:57:
[...]
Dat lijkt mij ook,ik zag ergens dat de game zo'n 15GB groot is. Ik weet alleen niet of je eerst de hele game moet downloaden voor je kan spelen of dat je na bijv 35% ofzo het spel al kan starten.
Ik heb er iig zin in,straks om in de stemming te komen weer even een uurtje oldskool Forza4 spelen.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Daarnaast is Forza5 gratis te spelen voor Gold members dit weekend, dus wordt druk met downloaden!
[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 03-09-2014 19:28 ]
Lekkere timingharrytasker schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:27:
Daarnaast is Forza5 gratis te spelen voor Gold members dit weekend, dus wordt druk met downloaden!

Nou ja, ik haal de mijne toch pas 's avonds op, dus die mag 's nachts lekker gaan downloaden. In standy modus uiteraard
Hopelijk kan je FIFA15 vast preloaden oid (als die optie er al is
))
Gegroet!
Hoeveel GB is 30% ongeveer ?
en download de game gewoon door terwijl je aan het spelen bent ?
anders is het erg jammer als ik hem vrijdag avond pas kan aansluiten en pas zaterdag kan gaan spelen.
Heeft iemand anders een aanrader, welke game ik gewoon moet kopen in de winkel op CD.
dan kan ik morgen middag gelijk een game bestellen die dan vrijdag op de mat valt
kan ik toch gelijk aan de slag en ondertussen laten downloaden.
Het zal dan gaan tussen de volgende games:
Diablo III ? maar is deze offline te spelen ?
Metro ? Draait deze wel lekker (op de PC was het een drama)
en download de game gewoon door terwijl je aan het spelen bent ?
anders is het erg jammer als ik hem vrijdag avond pas kan aansluiten en pas zaterdag kan gaan spelen.
Heeft iemand anders een aanrader, welke game ik gewoon moet kopen in de winkel op CD.
dan kan ik morgen middag gelijk een game bestellen die dan vrijdag op de mat valt
kan ik toch gelijk aan de slag en ondertussen laten downloaden.
Het zal dan gaan tussen de volgende games:
Diablo III ? maar is deze offline te spelen ?
Metro ? Draait deze wel lekker (op de PC was het een drama)
[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 03-09-2014 22:05 ]
Diablo 3 kan je al starten bij 10~11%, lomp genoeg had ik een US en UK download open staan (UK bleef zeuren 'ready to install', dus ik dacht leuk 'deinstall' op die UK versie.. /wave US versie).
Ben em nu weer aan het downloaden
Vrijdag nieuwe controller erbij, hebben we dat vast ook gedaan.
Ben em nu weer aan het downloaden
Vrijdag nieuwe controller erbij, hebben we dat vast ook gedaan.
Maar is diablo daarna perse een login nodig naar battlenet ofzo ? Dus always online im te kunnen spelen.
Ik ga voorlopig geen gold aanschaffen.
Waarom niet, het is 32 euro voor een jaar lolPykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:59:
Maar is diablo daarna perse een login nodig naar battlenet ofzo ? Dus always online im te kunnen spelen.
Moet alleen nieuwe live account aanmaken. Ik had op me 360 per ongeluk een ouderlijk toezicht ingesteld en deze krijg ik met geen mogelijkheid er meer van af. Ik weet niet of xboxone hier ook iets mee doet ? Anders moet ik maar een nieuwe account aanmaken.
Verwijderd
Xbox One zonder gold is niet zo zinvol. Diablo 3 zonder gold is niet zo zinvol.
Whatever floats your boat maar de de Xbone kopen met de instelling dat Gold niet het aanschaffen waard is, levert je een koude kermis op.
Edit Me? Me Xbox? Me is geen bezittelijk voornaamwoord. Ook in de kroeg moet er op niveau geluld worden.
Whatever floats your boat maar de de Xbone kopen met de instelling dat Gold niet het aanschaffen waard is, levert je een koude kermis op.
Edit Me? Me Xbox? Me is geen bezittelijk voornaamwoord. Ook in de kroeg moet er op niveau geluld worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2014 23:11 . Reden: mijn ]
Nog bekende site waar je xbox gold besteld online ?
360 gold is toch zelfde als voor one ?
Me Xbox is anders gewoon dialect hoor? Net als Ons pap en ons mam 
Anyways, iedereen de Call of Duty trailer al gezien? Ziet er toch wel gaaf uit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=opuqcuIshm0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=opuqcuIshm0]
Grammatica nazi's blijf je houden
Als ik eerlijk moet zijn ben ik voor het eerst in jaren nieuwsgierig naar een nieuwe CoD... Nieuwe studio, betere lighting, texture detail en animaties én nieuwe movement mechanics die ook veel verticalere levels toelaten zonder dat het vervelend wordt en het is een flinke tik sneller dan de vorige CoDs door boosts, double jumps en dashes. Ben benieuwd. Ben altijd een énorm voorstander van mobiliteit in shootersMartinspire schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:50:
Me Xbox is anders gewoon dialect hoor? Net als Ons pap en ons mam
[video]
[ Voor 11% gewijzigd door Brutal1ty op 04-09-2014 06:57 ]
Jeeej, ik kan vanavond weer gamen! Denk dat ik vandaag act 2 en 3 uit ga spelen met men Hardcore Crusader. Ben nu level 23, hoop dat ik dan richting de 40 ben. Kan ik voor act 4 en 5 naar de 50/55 en dan met de bounties en rifts naar de 70!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dan zou ik lekker titanfall gaan spelenBrutal1ty schreef op donderdag 04 september 2014 @ 06:56:
[...]
Als ik eerlijk moet zijn ben ik voor het eerst in jaren nieuwsgierig naar een nieuwe CoD... Nieuwe studio, betere lighting, texture detail en animaties én nieuwe movement mechanics die ook veel verticalere levels toelaten zonder dat het vervelend wordt en het is een flinke tik sneller dan de vorige CoDs door boosts, double jumps en dashes. Ben benieuwd. Ben altijd een énorm voorstander van mobiliteit in shooters
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
NHL 15 staat nu ook als pre-order in de store. Vraag me af waarom ze FH2, die als eerste zou komen, er niet ook in gooien. Ja er komt ook een demo, maar liefst wil je toch al verkopen vóór de demo, want anders kunnen er altijd al mensen afhaken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:26:
Slechte kroeg dit. Mensen komen niet uit hun woorden.

Je hebt stiekem wel gelijk
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/Pykow schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:25:
Nog bekende site waar je xbox gold besteld online ?
Leef je uit. Ik heb het zelf bij gameholds vandaan gehaald en werkte prima (en snel). Je moet alleen even het eea verifieren middels een SMS code maar daarna geen last er meer van
Dat ligt toch echt aan de hoeveelheid alchohol dat een persoon tot zich heeft genomenVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:09:
Xbox One zonder gold is niet zo zinvol. Diablo 3 zonder gold is niet zo zinvol.
[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 04-09-2014 08:00 ]
Aangezien morgen mijn X1 komt ben ik me al tijden aan het orrienteren op de forums.
Even een kleine vraag aangezien ik nog nooit live heb gebruikt op mijn 360.
Ik zit te kijken naar een 12 maanden gold abonnement maar zie nu bij twee sites twee verschillende verhalen.
Site 1: Deze Xbox 360 gold live code is voor gebruik binnen europa en dus geschikt voor alle nederlandse Xbox live accounts.
Site 2: Xbox Live Gold subscriptions werken wereldwijd op je xbox 360 en Xbox One, en zijn dus niet verbonden aan een Europese of Amerikaanse gamertag.
Uuh oke ik raak een beetje in de war
Ik zit te kijken naar een 12 maanden gold abonnement maar zie nu bij twee sites twee verschillende verhalen.
Site 1: Deze Xbox 360 gold live code is voor gebruik binnen europa en dus geschikt voor alle nederlandse Xbox live accounts.
Site 2: Xbox Live Gold subscriptions werken wereldwijd op je xbox 360 en Xbox One, en zijn dus niet verbonden aan een Europese of Amerikaanse gamertag.
Wat valt daar niet aan te snappen? 1 werkt enkel en alleen voor EU accounts, de ander is universeel
Neem gewoon een EU only: zit je zeker weten goed
(tenzij je een US account hebt om mee te beginnen, dan is het een ander verhaal)
Neem gewoon een EU only: zit je zeker weten goed
Gewoon de Europese codes gebruiken, dan zit je altijd goed.mike0001 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:13:
Aangezien morgen mijn X1 komt ben ik me al tijden aan het orrienteren op de forums.
Zelfs met een Europese live abonnement kan jij je Xbox One op de regiosettings zetten die voor de VS gelden waardoor je alsnog (via CC of PayPall, of VS code's) aankopen kan doen in dollars (is goedkoop!)
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat is de info die ik zocht. Bedankt. Ik dacht altijd dat gold universeel was. Vandaar mijn verwarring.Bullet NL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:20:
[...]
Gewoon de Europese codes gebruiken, dan zit je altijd goed.
Zelfs met een Europese live abonnement kan jij je Xbox One op de regiosettings zetten die voor de VS gelden waardoor je alsnog (via CC of PayPall, of VS code's) aankopen kan doen in dollars (is goedkoop!)
Ik mijn Gold bestellen bij http://www.livecodes.nl/Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:54:
[...]
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/
Leef je uit. Ik heb het zelf bij gameholds vandaan gehaald en werkte prima (en snel). Je moet alleen even het eea verifieren middels een SMS code maar daarna geen last er meer van
[...]
Dat ligt toch echt aan de hoeveelheid alchohol dat een persoon tot zich heeft genomen
ik heb PS+ ook besteld via hun en dat ging vlekkeloos.
Ja je kan ook ruim 10 euro meer betalen idd, waarom zou je willen besparen

andere sites zitten rond 35 a 38 euro en hun op 41.Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:11:
Ja je kan ook ruim 10 euro meer betalen idd, waarom zou je willen besparen
ik kies dan liever een site die ik eerder heb gebruikt, omdat ik weet dat het daar goed bij gaat.
Na veel grappen te hebben gezien over de X1 lancering in Japan is dit toch wel de topper.

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen

I denk beide, damn wat een slechte soep is dat
Ik weet niet waar jij kijkt, maar deze is 32 euro:Pykow schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:23:
[...]
andere sites zitten rond 35 a 38 euro en hun op 41.
ik kies dan liever een site die ik eerder heb gebruikt, omdat ik weet dat het daar goed bij gaat.
http://www.gameholds.com/...-gold-12-months-card.html
en met de coupon zelfs 30 euro. En ik geef je net aan dat ik er persoonlijk een goede ervaring mee heb EN dat AllKeys ook goede waarderingen geeft.
Ik snap dan niet dat je perse meer wilt betalen
ik was bang dat er nog een ouderlijk toezicht aanwezig was op mijn account, maar na contact gehad met de Chat van microsoft is dit niet meer het geval.
Dus morgen (als ze op tijd leveren) kan ik gewoon me eigen live account gebruiken zonder problemen.
13 maanden Xbox Gold erbij genomen (ja teveel betaald misschien, DOM) en daarnaast ook nog Metro gekocht,
Zo kan ik dus Forza 5 laten downloaden en ondertussen Metro spelen.
Dus morgen (als ze op tijd leveren) kan ik gewoon me eigen live account gebruiken zonder problemen.
13 maanden Xbox Gold erbij genomen (ja teveel betaald misschien, DOM) en daarnaast ook nog Metro gekocht,
Zo kan ik dus Forza 5 laten downloaden en ondertussen Metro spelen.
Denk dat Yusuf er zelf mee lacht hoorwes- schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:36:
Na veel grappen te hebben gezien over de X1 lancering in Japan is dit toch wel de topper.
[afbeelding]
Microsoft Xbox One Pre-order Edition (€ 399,-) 12-08-2014
Status: Je bestelling wordt ingepakt

Jammer dat de MediaMarkt geen nachtopening of iets dergelijks heeft voor de OneMaverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:06:
![]()
![]()
[ Voor 2% gewijzigd door Ninjetsu NL op 04-09-2014 13:09 . Reden: Wie is ze?! ]
Same hier voor de MM webshop:Maverick! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:06:
![]()
![]()
Status 1:Bestelling verzonden naar magazijn
Status 2: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 04-09-2014 13:53 ]
mijn bol.com pre-order (28-07-14) staat nog altijd op status 'wordt verwerkt'
Ik heb begrepen dat dit redelijk normaal is tot vlak voor de verzending.
Ik hoop uiterlijk vanavond een actuelere status te zien!
Ik heb hetzelfde met het verloopstekkertje voor mijn Turtle Beach.R J schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:43:
mijn bol.com pre-order (28-07-14) staat nog altijd op status 'wordt verwerkt'
Klantenservice zegt via chat dat ik ervan uit kan gaan dat deze vandaag wordt verzonden.
Mijn bestelling wordt ook al ingepakt: 12-08-2014 € 499,- Je bestelling wordt ingepakt
Heb bij coolblue besteld
Heb bij coolblue besteld
Volgens mij is het dan juist een prima kroegVerwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:26:
Slechte kroeg dit. Mensen komen niet uit hun woorden.
Gamertag: YazNL
Een maat van me krijgt ook eindelijk zijn Xbox. Kunnen we eindelijk de kosten voor games en live delen. Immers, als ik live hou en hij niet meer kan hij van mijn live genieten
http://www.polygon.com/20...box-one-free-game-console
"Microsoft is giving away a free game of your choice to anyone who buys a new Xbox One next week at participating retailers, the company announced today.
The deal runs from Sept. 7 through Sept. 13 and includes any new Xbox One game and any new Xbox One console, including bundles, according to the post on Xbox Wire. The free game does have to be a new, disc-based game for Xbox One with a maximum retail value of $59.99, and the offer isn't valid for pre-orders."
Zucht!
"Microsoft is giving away a free game of your choice to anyone who buys a new Xbox One next week at participating retailers, the company announced today.
The deal runs from Sept. 7 through Sept. 13 and includes any new Xbox One game and any new Xbox One console, including bundles, according to the post on Xbox Wire. The free game does have to be a new, disc-based game for Xbox One with a maximum retail value of $59.99, and the offer isn't valid for pre-orders."
Zucht!
Gegroet!
Ach, daar (in de VS) hebben ze volgens mij niet de gunstige Day-One bundels die wij hier nu hebben.Decennia schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:03:
http://www.polygon.com/20...box-one-free-game-console
Zucht!
In de VS hebben ze niet die actie in nederland he. Omdat dat ding hier 'n jaar later uitkomt krijg je er eens (extra) gratis spel bij.
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Kreeg net een mail van MM. Dat ze morgen de Xbox One (Kinect) leveren, overmorgen de vouchers voor de games. En als excuses voor het ongemak met een extra controller leveren.Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:39:
[...]
Same hier voor de MM webshop:
Status 1:Bestelling verzonden naar magazijn
Status 2: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
[afbeelding]
Ik vind het allemaal mooi.
Rupsen, Rapsen.
Ik last het net in het andere topic. Erg genereus dat je een extra controller krijgt voor vertraging van je vouchers
Inderdaad. Eigenlijk niet eens verwacht, al kijk ik net bij me bestelling op MM staat die daar nog in behandeling. Maar goed, ik heb de hoop er nu goed in zitten. Morgen lekker dagje werken en hopelijk zaterdag genieten!Notna schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:16:
Ik last het net in het andere topic. Erg genereus dat je een extra controller krijgt voor vertraging van je vouchers
Rupsen, Rapsen.
Krijg je een extra controller?Metian schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:17:
[...]
Inderdaad. Eigenlijk niet eens verwacht, al kijk ik net bij me bestelling op MM staat die daar nog in behandeling. Maar goed, ik heb de hoop er nu goed in zitten. Morgen lekker dagje werken en hopelijk zaterdag genieten!
Dit is wat ik kreeg in de mail van MediaMarkt.
Als alle binnen enkele dagen (met eventuele vertraging) binnen is, zal je mij nooit horen klagen.Wij moeten u helaas mededelen dat wegens groot succes, de Xbox One Day 1 edition niet direct in zijn geheel leverbaar is. De bestelling zal in twee delen worden uitgeleverd.
Hieronder kunt u zien hoe dat u uw bestelling kunt verwachten.
(05-09-14) zal uw Xbox One incl Kinect Bar + Limited Edition Controller worden uitgeleverd.
(06-09-14) zullen uw vouchers voor Fifa15, Forza 5 en Dance Central naar verwachting worden uitgeleverd.
Om u tegemoet te komen in het eventuele ongemak, krijgt u bij de tweede levering een extra gratis controller (t.w.v €55.00) meegeleverd
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 04-09-2014 17:03 ]
Rupsen, Rapsen.
Dat is echt zeer schappelijk!!!Metian schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:01:
Dit is wat ik kreeg in de mail van MediaMarkt.
[...]
Als alle binnen enkele dagen (met eventuele vertraging) binnen is, zal je mij nooit horen klagen.
Maar ik vraag me dan nog af wat voor console je krijgt omdat ik zou verwachten dat die vouchers in de doos zitten...
*gaat even zijn MM-contact appen*
Maakt niet uit, als ik alles gewoon binnen krijg wat ik besteld heb, dan vind ik het best. Al is het wel vaag verhaal natuurlijk als het al in de doos zit.Ninjetsu NL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:04:
[...]
Dat is echt zeer schappelijk!!!
Maar ik vraag me dan nog af wat voor console je krijgt omdat ik zou verwachten dat die vouchers in de doos zitten...
*gaat even zijn MM-contact appen*
We gaan het zien hoe het loopt. Fingers crossed.
Edit // Mogelijkheid kan ook wezen dat ze normale pakket sturen (dus niet de day-one editie zelf) en dan apart voucher gaan leveren en voor het ongemak een extra controller.
[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 04-09-2014 17:10 ]
Rupsen, Rapsen.
De Day One's schijnen allemaal in ongenummerde dozen te zitten incl. vouchers... 
Well gratz met je extra controller
Morgenvroeg 10u sta ik bij de MM op de stoep om mijn One op te halen
Well gratz met je extra controller
Morgenvroeg 10u sta ik bij de MM op de stoep om mijn One op te halen

Een mooie Xbox doos er omheen is ook netjes 
Kan deze mooi staan naast mijn PS4 doos haha.
Zojuist mij 13 maanden Gold geactiveerd.
Klaar om te genieten van mijn tweede next-gen console morgen.
Kan deze mooi staan naast mijn PS4 doos haha.
Zojuist mij 13 maanden Gold geactiveerd.
Klaar om te genieten van mijn tweede next-gen console morgen.
En de eerste was een?Pykow schreef op donderdag 04 september 2014 @ 17:18:
Klaar om te genieten van mijntweedee next-gen console morgen.
Net een 69 MB update van Diablo III
Patch 2.1 ?
Patch 2.1 ?
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 04-09-2014 19:19 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb de zelfde mail gehad, bij mij staat ie ook nog 'in behandeling'. Ik weet niet wat ik moet denkenMetian schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:17:
[...]
Inderdaad. Eigenlijk niet eens verwacht, al kijk ik net bij me bestelling op MM staat die daar nog in behandeling. Maar goed, ik heb de hoop er nu goed in zitten. Morgen lekker dagje werken en hopelijk zaterdag genieten!

http://news.yahoo.com/jap...b-051520478--finance.html
Tokyo (AFP) - The Japanese launch of Microsoft's Xbox One fell flat on Thursday, with journalists covering the debut far outnumbering buyers.
Niet dat de PS4 het daar geweldig doet overigens, die verkoopt momenteel minder dan de PS3
Iedereen daar zit aan de handhelds of mobile games.
Tokyo (AFP) - The Japanese launch of Microsoft's Xbox One fell flat on Thursday, with journalists covering the debut far outnumbering buyers.

Niet dat de PS4 het daar geweldig doet overigens, die verkoopt momenteel minder dan de PS3
Daar zal MS niet van geschrokken zijn, zou me verbazen als daar meer dan een paar 1000 consoles heen gestuurd zijn. In Japan zal MS wel nooit een grote speler wordenAlphaBlack_NL schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:23:
http://news.yahoo.com/jap...b-051520478--finance.html
Tokyo (AFP) - The Japanese launch of Microsoft's Xbox One fell flat on Thursday, with journalists covering the debut far outnumbering buyers.![]()
Niet dat de PS4 het daar geweldig doet overigens, die verkoopt momenteel minder dan de PS3![]()
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind het eerder wel apart dat ze ineens wel allemaal aanwezig zijn om die lancering te verslaggeven, maar als ie straks in Europa uit is, dan zie je ze weer niet. Nee, dit is gewoon een beetje pesten.
Een beetje journalist wist ook wel dat daar weinig potten gebroken gingen worden, maar het blijft voor die sony-fanboys zo leuk.
In NL verwacht ik ook geen grote drukte. De die-hards hebben hem toch wel. Denk dat dit vergelijkbaar is met Japan, daar zullen de die-hards hem ook wel geimporteerd hebben. Probleem is alleen dat de cijfers daar nu niet meer gaan kloppen.
Een beetje journalist wist ook wel dat daar weinig potten gebroken gingen worden, maar het blijft voor die sony-fanboys zo leuk.
In NL verwacht ik ook geen grote drukte. De die-hards hebben hem toch wel. Denk dat dit vergelijkbaar is met Japan, daar zullen de die-hards hem ook wel geimporteerd hebben. Probleem is alleen dat de cijfers daar nu niet meer gaan kloppen.
Volgens mij is er maar 1 andere he. Playstation 4.
Daarboven op heb je nog een Game PC, maar dan had ik alle gameplatformen moeten opnoemen die ik nu thuis heb liggen.
Jeej 5e platform in huis whoeoe
De die-hards hebben 'em vast al geïmporteerd ja. Maar dat is niet de gemiddelde gamer en dus feitelijk eigenlijk helemaal niet interessant.Martinspire schreef op donderdag 04 september 2014 @ 19:38:
Ik vind het eerder wel apart dat ze ineens wel allemaal aanwezig zijn om die lancering te verslaggeven, maar als ie straks in Europa uit is, dan zie je ze weer niet. Nee, dit is gewoon een beetje pesten.
De Day-One bundels gaan nu namelijk werkelijk als een trein. Er ligt straks nog wat in de winkels, puur omdat de retailers niet alles online willen verkopen. Maar anders dan was echt alles gewoon nu al weg geweest, voordat de "launch" überhaupt plaats heeft gevonden.
Jammer dat die bundels gelimiteerd zijn. Hierna is er niet meer zo'n "killer" deal die de One nu wel gebruiken kan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net zoals op de rest van the Gathering is ook hier flamen, op de man spelen en trollen verboden.
Dit topic zal 1 maand na de Nederlandse release van de Xbox One gesloten worden (dus op 5 oktober).
Zaken die voor iedereen nuttig zijn kunnen in het algemene Xbox One topic gedeeld worden: [XBO] Xbox One - Deel 3
Net zoals op de rest van the Gathering is ook hier flamen, op de man spelen en trollen verboden.
Dit topic zal 1 maand na de Nederlandse release van de Xbox One gesloten worden (dus op 5 oktober).
Zaken die voor iedereen nuttig zijn kunnen in het algemene Xbox One topic gedeeld worden: [XBO] Xbox One - Deel 3