Toch teleurstellend dat de Note5 niet naar NL komt en eigenlijk geen waardige opvolger is van de Note 4. Wellicht toch een Note 4 dan maar icm met een Spigen hoes alleen geen idee welke screencover het beste zou zijn. iemand tips?
Hier ook. Wou eigenlijk voor het eerst een 2 jarige abo nemen met een Note 5 (ipv altijd 1 jaar en elk jaar een nieuw toestel), maar een Note 4 is ook wel interessant. Heb nu de OPO maar daar ben ik redelijk op uitgekeken. Zit nu bij Vodafone en zag een interessante Note 4 met een verlenging voor 29 i.d. maand met 3GB en 10000 minuten/sms. 1 jaar overigens met 393 bijbetalen. Ga dat zeker overwegen.GroeneThee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:24:
Toch teleurstellend dat de Note5 niet naar NL komt en eigenlijk geen waardige opvolger is van de Note 4. Wellicht toch een Note 4 dan maar icm met een Spigen hoes alleen geen idee welke screencover het beste zou zijn. iemand tips?
Via Coolblue verlenging, onbeperkt bellen en SMS, 7000GB en 371 euro bijbetaling lijkt mij een betere deal
Tja ik denk daar nu ook aan. Hoesje is wel moeilijk vet trouwens, jammer dat hij niet in het zwart is. De edge modellen vind ik allemaal 10x niks. Dus Note 4 is eigenlijk enige alternatief?GroeneThee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:24:
Is de note 4 eigenlijk geschikt voor 4g+? Vind via hun eigen site wel :
http://www.samsung.com/sg...alaxy-note/SM-N910GZWEXSP
4G+ LTE Cat 6 support up to 300Mbps with VoLTE dus zou goed moeten zijn right?
En dan met zo'n draadloos oplaadding erbij : http://draadloos-laden.co...KierLL2pscCFSjlwgodCnoEag
En dan deze screenprotector :
http://www.smartphonehoes...LvNxsj2pscCFRGeGwodfWwB6w of https://www.knaldeals.com...K-Nlcn2pscCFWLKtAodTSgKmw
Dit hoesje is trouwens bruut :
http://www.spigen.com/pro...-armor?variant=1222251417
[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 13-08-2015 22:50 ]
Hier in amersfoort zit ik op 4G+ en haal 80-90mbps.. Geen wifi meer nodigrolandos582 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:45:
[...]
Tja ik denk daar nu ook aan. Hoesje is wel moeilijk vet trouwens, jammer dat hij niet in het zwart is. De edge modellen vind ik allemaal 10x niks. Dus Note 4 is eigenlijk enige alternatief?
Is de note 4 eigenlijk geschikt voor 4g+? Vind via hun eigen site wel :
http://www.samsung.com/sg...alaxy-note/SM-N910GZWEXSP
4G+ LTE Cat 6 support up to 300Mbps with VoLTE dus zou goed moeten zijn right?
En dan met zo'n draadloos oplaadding erbij : http://draadloos-laden.co...KierLL2pscCFSjlwgodCnoEag
Ben ik de enige met het volgende probleem; ik heb grotendeels apps die ik erop gezet had verwijderd, en de batterij doet het nu goed. Download ik gisteren 1 app en meteen weer drain met hele nacht "wakker" Ik krijg echt de schijt van dit toestel, dit is al de 6de keer met steeds verschillende apps. (Wat is android toch gemaakt door een stel prutsers!) iedere keer wanneer ik denk; Ben er blij mee wil het toestel toch niet verkopen, krijg je dit gezeik weer, helemaal klaar mee
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Volgens mij moet je m verkopen. Maak een ander blij en jouw frustraties zijn weg.. Ik zeg: "doen.."!
Ik heb sinds enkele dagen Note 4 die ik heb gekocht op amazon.de
Het is een N910F en ik heb erg slechte ontvangst. Op mijn mate 7 had ik nergens probleem met mobiel internet, met de Note val ik vaak op edge... Ook heb ik bijna nergens 4g, terwijl ik dit voorhen wel had.
Iemand soortgelijke ondervindingen?
Het is een N910F en ik heb erg slechte ontvangst. Op mijn mate 7 had ik nergens probleem met mobiel internet, met de Note val ik vaak op edge... Ook heb ik bijna nergens 4g, terwijl ik dit voorhen wel had.
wat zouden de functies zijn dan? Want het is geen loswerkende display, bij de edge zijn het 2 displays bij de S6 is het een hoofdscherm gewoon gebogen..Gadgeteer schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:56:
[...]
Nog niet misschien. Ik verwacht dat dat niet lang op zich zal laten wachten
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Voor de Edge 6+ is er al een extra mogeljikheid om zelf snelkoppelingen te plaatsen, Samsung gaf aan dat deze ook naar de huidige edge komen.rohit schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:06:
[...]
wat zouden de functies zijn dan? Want het is geen loswerkende display, bij de edge zijn het 2 displays bij de S6 is het een hoofdscherm gewoon gebogen..
Zal vast ook niet lang duren voordat ontwikkelaars hun apps gaan ontwikkelen voor het gebruik op de S6 Edge. Waarom zou Samsung dit zelf wel kunnen en andere ontwikkelaars niet?
Voor 1 jaar en rond de prijs van 30 euro? Lijkt mij sterk, ik kan hem iig niet vinden. Voor een Note 5 ofzo zou ik wel een 2 jarige abonnement aan willen gaan. Niet voor de Note 4 want die is over 2 jaar al weer 3 jaar oud.GroeneThee schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:21:
Via Coolblue verlenging, onbeperkt bellen en SMS, 7000GB en 371 euro bijbetaling lijkt mij een betere deal
Je weet toch dat de note 5 niet in de EU uitkomt? Galaxy s6+ Edge gaat de note hier vervangen.BPP schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:05:
[...]
Voor 1 jaar en rond de prijs van 30 euro? Lijkt mij sterk, ik kan hem iig niet vinden. Voor een Note 5 ofzo zou ik wel een 2 jarige abonnement aan willen gaan. Niet voor de Note 4 want die is over 2 jaar al weer 3 jaar oud.
Ja dat weet ik daarom kijk ik ook naar een Note 4. De Note 5 was puur een voorbeeld van een nieuw toestel waarvoor ik een 2-jarig contract aan zou willen gaan. Een jaar oude Note 4 niet. Dat bedoelde ik ermee. De Edge 6+ trekt mij niet.crazyheinz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
Je weet toch dat de note 5 niet in de EU uitkomt? Galaxy s6+ Edge gaat de note hier vervangen.
Hoe oud is je simcard?crazyheinz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:15:
Ik heb sinds enkele dagen Note 4 die ik heb gekocht op amazon.de
Cogitationis poenam nemo patitur
Je kan om een nieuwe proberen te vragen...
Is dat voor de hand liggend dat slecht bereik wordt veroorzaakt door een oude sim?Bullet NL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Mja, denk niet dat het aan de simkaart ligt, ik heb de laatste maanden een stuk of 5 nieuwe telefoons getest, en alleen met die note heb ik zo'n problemen. Heb hier een oude xperia SP die perfecte ontvangst heeftBullet NL schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Simcard kan volgens de provider wel degelijk een probleem zijn, Ik zit bij Vodafone, had met mijn oude simcard tegenvallende snelheden, nu met de nieuwe gaat alles goed.
OK, zal dit maar proberen, het enige wat mij tegenhield is de heftige kostprijs van 5 euro
Okey, ik kreeg hem gratis... Vreemd.crazyheinz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:52:
OK, zal dit maar proberen, het enige wat mij tegenhield is de heftige kostprijs van 5 euro
Is inderdaad voor een 2 jarige verlenging.BPP schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:05:
[...]
Voor 1 jaar en rond de prijs van 30 euro? Lijkt mij sterk, ik kan hem iig niet vinden. Voor een Note 5 ofzo zou ik wel een 2 jarige abonnement aan willen gaan. Niet voor de Note 4 want die is over 2 jaar al weer 3 jaar oud.
Of je de enige bent? Nee zeker niet. Maar ik ben van mening dat dit niet direct met de note 4 te maken heeft, eerder met de software. Ik heb weinig apps erop staan. Alleen echt het, voor mij, hoognodige. Tijdje terug ook veel last gehad van drains. Elke keer wanneer ik een app update uit de playstore hou ik mn hart vast. Het ligt vaak ook aan de makers van de apps merk ik. Voorbeeld: Ik gebruik de mi band. Onlangs kwam er een update uit voor de mi fit app die mijn hele telefoon continu in awake hield. Met als gevolg drains van 10% per uur zonder wat te doen. Na een deinstall in t opgelost. Kortom het blijft een gokMother_Goozz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:56:
[...]
Hier in amersfoort zit ik op 4G+ en haal 80-90mbps.. Geen wifi meer nodig
Ben ik de enige met het volgende probleem; ik heb grotendeels apps die ik erop gezet had verwijderd, en de batterij doet het nu goed. Download ik gisteren 1 app en meteen weer drain met hele nacht "wakker" Ik krijg echt de schijt van dit toestel, dit is al de 6de keer met steeds verschillende apps. (Wat is android toch gemaakt door een stel prutsers!) iedere keer wanneer ik denk; Ben er blij mee wil het toestel toch niet verkopen, krijg je dit gezeik weer, helemaal klaar mee
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ik wil niet als een zeur overkomen, ik meen het echt dat ik het een onwijs mooi toestel vind, maar wat Heb je eraan als je hem maar beperkt kan gebruiken omdat je anders met drains zit, ik snap gewoon niet dat dit nog kan in 2015. Snap dat het een combinatie app, android ect. maar ik vind het echt 2009 dit gezeur, en al helemaal als je ziet hoe er door Samsung met software updates omgegaan wordt.Alekz87 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:54:
[...]
Of je de enige bent? Nee zeker niet. Maar ik ben van mening dat dit niet direct met de note 4 te maken heeft, eerder met de software. Ik heb weinig apps erop staan. Alleen echt het, voor mij, hoognodige. Tijdje terug ook veel last gehad van drains. Elke keer wanneer ik een app update uit de playstore hou ik mn hart vast. Het ligt vaak ook aan de makers van de apps merk ik. Voorbeeld: Ik gebruik de mi band. Onlangs kwam er een update uit voor de mi fit app die mijn hele telefoon continu in awake hield. Met als gevolg drains van 10% per uur zonder wat te doen. Na een deinstall in t opgelost. Kortom het blijft een gok
Ik verkoop hem, zal jullie niet meer lastig vallen
Ik ben wel echt oprecht benieuwd welk toestel je gaat vinden die dat niet heeft? Kan toch niet alleen iOS zijn hoop ikMother_Goozz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:05:
[...]
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ik wil niet als een zeur overkomen, ik meen het echt dat ik het een onwijs mooi toestel vind, maar wat Heb je eraan als je hem maar beperkt kan gebruiken omdat je anders met drains zit, ik snap gewoon niet dat dit nog kan in 2015. Snap dat het een combinatie app, android ect. maar ik vind het echt 2009 dit gezeur, en al helemaal als je ziet hoe er door Samsung met software updates omgegaan wordt.
Ik verkoop hem, zal jullie niet meer lastig vallen
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Met iOS & Windows Phone heb ik nooit last van drains. Denk toch door het gesloten systeem ofzo.Alekz87 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:33:
[...]
Ik ben wel echt oprecht benieuwd welk toestel je gaat vinden die dat niet heeft? Kan toch niet alleen iOS zijn hoop ik
Bedankt voor de tiprolandos582 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:45:
[...]
[...]

1 voor thuis en 1 voor op mijn bureau @ work.
Echter 1 nadeel van de sticker die je in je hoesje moet doen: de flipcover (die een paar contactpunten nu niet meer kan gebruiken omdat de sticker die nu gebruikt) ziet nu niet meer dat ik hem open doe waardoor het scherm niet automatisch aangaat.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
No problemo, zijn wel leuke dingen en reviews zijn positief. Ik ga ze deze week ook maar ff bestellen. Kameraad heeft ze nu, ook 2 stuks en ik gebruik ze wel vaak.Yucko schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:52:
[...]
Bedankt voor de tip![]()
[afbeelding]
1 voor thuis en 1 voor op mijn bureau @ work.
Echter 1 nadeel van de sticker die je in je hoesje moet doen: de flipcover (die een paar contactpunten nu niet meer kan gebruiken omdat de sticker die nu gebruikt) ziet nu niet meer dat ik hem open doe waardoor het scherm niet automatisch aangaat.
Hoe bedoel je die stickers btw?
Die draadloos laden ontvanger wat je op je batterij moet plakken en contact maakt met die koperen puntjes.
NFC van mijn Note 4 doet het ook niet meer helaas
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen met het volgende.
Ik zoek een manier om mijn SwiftKey toetsenbord automatisch in flow modus te laten gaan wanneer ik de s-pen eruit haal.
Ik zoek een manier om mijn SwiftKey toetsenbord automatisch in flow modus te laten gaan wanneer ik de s-pen eruit haal.
Ah precies, ja. Overigens had je hem wel snel binnen, had je via mijn link besteld?Yucko schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:59:
Die draadloos laden ontvanger wat je op je batterij moet plakken en contact maakt met die koperen puntjes.
Hebben mensen hier eigenlijk de N910F of de N910C? Ik wil gewoon de snelste versie, en sommige zouden niet werken in Nederland?
[ Voor 15% gewijzigd door rolandos582 op 16-08-2015 19:11 ]
Beiden werken in NL. Ik heb ze beiden gehad. De 910c is alleen niet meer verkrijgbaar. Dat was toch zeker wel de snelste van de 2!rolandos582 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:10:
[...]
Ah precies, ja. Overigens had je hem wel snel binnen, had je via mijn link besteld?
Hebben mensen hier eigenlijk de N910F of de N910C? Ik wil gewoon de snelste versie, en sommige zouden niet werken in Nederland?
Absoluut de 910C is sneller en koeler dan de 910F is mijn ervaring.dafmay schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:19:
[...]
Beiden werken in NL. Ik heb ze beiden gehad. De 910c is alleen niet meer verkrijgbaar. Dat was toch zeker wel de snelste van de 2!
De 910C is nog zeker wel te verkrijgen, zie:
http://tweakers.net/product/401982/samsung-galaxy-note-4/
[ Voor 11% gewijzigd door jamesbond007uk op 16-08-2015 19:29 ]
Jamesbond007uk
Joh...inderdaad je hebt gelijk. Ik dacht dat deze er inmiddels helemaal uit was. Hmm...nu de N5 (voorlopig) niet naar NL komt begin ik te twijfelen om misschien weer de N910C aan te schaffen...ik mis 'm namelijk toch best weljamesbond007uk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:26:
[...]
Absoluut de 910C is sneller en koeler dan de 910F is mijn ervaring.
De 910C is nog zeker wel te verkrijgen, zie:
http://tweakers.net/product/401982/samsung-galaxy-note-4/
Edit : heb 'm meteen maar besteld
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 16-08-2015 20:10 ]
Deze is dus de beste : pricewatch: Samsung Galaxy Note 4 (N910C) Zwartdafmay schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:37:
[...]
Joh...inderdaad je hebt gelijk. Ik dacht dat deze er inmiddels helemaal uit was. Hmm...nu de N5 (voorlopig) niet naar NL komt begin ik te twijfelen om misschien weer de N910C aan te schaffen...ik mis 'm namelijk toch best wel
Yup...ik heb 'm zojuist besteld bij Belsimpel. Het was toch wel een super-toestel en heb altijd spijt gehad dat ik 'm toentertijd heb verkocht.rolandos582 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:02:
[...]
Deze is dus de beste : pricewatch: Samsung Galaxy Note 4 (N910C) Zwart
Hahaha, wat had je hiervoor dan? Is het verschil tussen de 8 core en 4 core echt te merken of niet?dafmay schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:11:
[...]
Yup...ik heb 'm zojuist besteld bij Belsimpel. Het was toch wel een super-toestel en heb altijd spijt gehad dat ik 'm toentertijd heb verkocht.
Ja erg...kan inmiddels wel stellen dat ik verslaafd benrolandos582 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:12:
[...]
Hahaha, wat had je hiervoor dan? Is het verschil tussen de 8 core en 4 core echt te merken of niet?
Een heerlijk toestel en altijd spijt gehad dat ik 'm toentertijd heb weggedaan...
(Laten we zeggen een verjaardagscadeuatje aan mezelf
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 16-08-2015 20:22 ]
Vraagje...een tijdje terug draaide ik op mijn N910C de SimpLite rom van Psycho666...die was perfect! Er is in de tussentijd natuurlijk wel wat veranderd en ik vraag mij even hardop af welke rom jullie gebruiken?
Oh en nog tips voor een snelle custom kernel?
Android 5.1.1 is zo te zien nog niet uit voor onze Note4...maar wordt wel binnenkort verwacht, dat is mooi nieuws!
Oh en nog tips voor een snelle custom kernel?
Android 5.1.1 is zo te zien nog niet uit voor onze Note4...maar wordt wel binnenkort verwacht, dat is mooi nieuws!
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 16-08-2015 21:20 ]
Ik gebruik de AOSP Rom met android 5.1.1. Alleen nog een probleem met video's. Deze worden in negatief geschoten..... voor de rest is het een super rom met lange batterij duur.
Ik ben heel erg blij met de 910C
. Superb phone
@dafmay: Goede keuze en heel veel succes ermee
Ik ben heel erg blij met de 910C
Jamesbond007uk
Thanks!jamesbond007uk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:28:
Ik gebruik de AOSP Rom met android 5.1.1. Alleen nog een probleem met video's. Deze worden in negatief geschoten..... voor de rest is het een super rom met lange batterij duur.
Ik ben heel erg blij met de 910C. Superb phone
ps AOSP nu je het zegt...ik heb op mijn vorige N910C deze rom ook eens gedraaid...zeer vlot (nog sneller dan TW roms...uiteraard). Dank voor de tip.
Zou er niet rond eind juli een 5.1 update komen voor de note 4. Het is nu al halverwege augustus geweest.. ik kan ook nergens iets van nieuws lezen of dat het vertraagd is
Dat is correct, en die is er ook (helaas zijn ze begonnen in de USA)...drusloos schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:39:
Zou er niet rond eind juli een 5.1 update komen voor de note 4. Het is nu al halverwege augustus geweest.. ik kan ook nergens iets van nieuws lezen of dat het vertraagd is
dus: nog ff geduld...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Weet iemand hoe je als je een filmpje bekijkt een screenshot kan nemen uit dat filmpje? Je kan wel een screenshot maken maar dan is die nooit op het juiste moment bovendien komt er dan een slotje in beeld. Op mijn htc one zat zo'n knopje dat je een screenshot had op het moment dat je klikte
pauze zetten en dan power + homebutton?
Ik lees helemaal niks meer over de EU of Nederland in het algemeen. Jammer dat ze zo slecht klanten up-to-date houden. Ik bedoel sta niet te springen ofzo maar een beetje meer info zou fijn zijn. Android m is al uit voordat lollipop een keer fatsoenlijk werkt.henklbr schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:05:
[...]
Dat is correct, en die is er ook (helaas zijn ze begonnen in de USA)...
dus: nog ff geduld...
drusloos schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:24:
Weet iemand hoe je als je een filmpje bekijkt een screenshot kan nemen uit dat filmpje? Je kan wel een screenshot maken maar dan is die nooit op het juiste moment bovendien komt er dan een slotje in beeld. Op mijn htc one zat zo'n knopje dat je een screenshot had op het moment dat je klikte
inderdaad, werkt hier gewoon (bv. icm met Plex)rohit schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:23:
pauze zetten en dan power + homebutton?
Ik vind het belachelijk dat android 5.1.1 nog niet uit is voor de note 4! Mijn note 4, is niet vooruit te branden, heb nonstop issues met allerlei bugs! Zelfs mijn horloge heeft aan maanden 5.1.1!!!!
fabrieksinstellingen xtje terug zetten!
Misschien een rare vraag maar is de Note 4 het nog waard om er een 2jarig abo voor af te sluiten. Toestel is al een jaar uit. Mijn dochter kan haar abo verlengen en ze wilt een Note 4.
edit:
Laat maar. Ze wilt perse de note ivm groot scherm en sd-kaart.
[ Voor 18% gewijzigd door Nilco op 19-08-2015 21:13 ]
Ik las ook je 'laat maar'... toch wil ik ook nog even reageren:Nilco schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:00:
Misschien een rare vraag maar is de Note 4 het nog waard om er een 2jarig abo voor af te sluiten. Toestel is al een jaar uit. Mijn dochter kan haar abo verlengen en ze wilt een Note 4.
edit:
Telefoons is een beetje een hobby van me. Het afgelopen jaar heb ik de Note 4 gebruikt en moet zeggen: het is een fan-tas-tisch toestel. Snel, prachtig beeld en maakt goeie foto's.
Omdat ik het leuk vind vaak te wisselen van toestel, zal ik binnenkort overgaan op de Samsung S6 Edge plus. Met pijn in het hart geef ik de Note 4 dan door aan mijn vrouw.
Enige nadeel van de Note 4 die ik kan bedenken is de grootte van het toestel. Voor dochter- en vrouwhandjes misschien niet ideaal.
De Samsung S6 Edge plus heeft hetzelfde formaat scherm, maar het toestel zelf is een stukje dunner, iets dat je - gelezen in reviews - toch net schijnt te merken.
Als je dochter over het gemis van een sdkaart kan komen is dat misschien een optie? Zeker wanneer ze de 64 GB-variant zou nemen. Maar goed, toestel/abonnement wordt dan wel een stukje duurder. Zou ik voor mijn zoon van 14 toch echt iets te gek vinden...
Ik weet niet, maar volgens mij komt de 64GB-versie (voorlopig) niet naar Nederland (SamsungNL heeft hier (nog) geen info over!)heutsm schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:07:
[...]
De Samsung S6 Edge plus heeft hetzelfde formaat scherm, maar het toestel zelf is een stukje dunner, iets dat je - gelezen in reviews - toch net schijnt te merken.
Als je dochter over het gemis van een sdkaart kan komen is dat misschien een optie? Zeker wanneer ze de 64 GB-variant zou nemen. Maar goed, toestel/abonnement wordt dan wel een stukje duurder. Zou ik voor mijn zoon van 14 toch echt iets te gek vinden...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
ik lees anders wel veel verhalen dat die glazen achterkant nogal wat problemen met vasthouden meebrengt (alsin: valt snel uit je handen) waardoor een case eigenlijk noodzakelijk is. Daardoor zal hij niet meer dunner dan de Note 4 zijn
Top toestel, voor iedereen aan te raden. Ik heb hem nu 8 maanden, geloof ik, en ben er nog altijd zeer tevreden ermee. Het formaat is juist het pluspunt van dit toestel.Nilco schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:00:
edit:
Heeft iemand hier al eens de DHA aanpassingen in Build.prop gedaan (tbv beter geheugen management) op de Note4? Deze truc is bekend van de S6 en ik gebruik het op dat toestel ook naar volle tevredenheid.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een setje instellingen voor mijn nieuwe Note4...wellicht dat iemand anders al eens iets heeft geprobeerd met goed/positief resultaat?
http://forum.xda-develope...op-ram-fix-note4-t3150862
Uitgeprobeerd (diverse settings) maar geen resultaat. We wachten 'geduldig' op 5.1.1 (op xda is men overigens al bezig met een Russische 5.1.1)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een setje instellingen voor mijn nieuwe Note4...wellicht dat iemand anders al eens iets heeft geprobeerd met goed/positief resultaat?
http://forum.xda-develope...op-ram-fix-note4-t3150862
Uitgeprobeerd (diverse settings) maar geen resultaat. We wachten 'geduldig' op 5.1.1 (op xda is men overigens al bezig met een Russische 5.1.1)
[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 21-08-2015 12:51 ]
Heads-up!
In Polen is Samsung begonnen met de officiele uitrol van android 5.1.1 rom. Het zal daarom niet lang meer duren voordat deze ook naar NL komt, is de verwachting.
Voor de liefhebbers onder ons (myself included!) : er zullen daarom ook zeer snel custom roms beschikbaar komen obv 5.1.1. Zeer waarschijnlijk eerder dan de officiele OTA.
De grote voordelen van 5.1.1 tov 5.0.1/5.0.2 zijn inmiddels welbekend en besproken. Als grootste voordeel een beter RAM management...en dat is zeer hard nodig op de Note4.
Mooi nieuws
In Polen is Samsung begonnen met de officiele uitrol van android 5.1.1 rom. Het zal daarom niet lang meer duren voordat deze ook naar NL komt, is de verwachting.
Voor de liefhebbers onder ons (myself included!) : er zullen daarom ook zeer snel custom roms beschikbaar komen obv 5.1.1. Zeer waarschijnlijk eerder dan de officiele OTA.
De grote voordelen van 5.1.1 tov 5.0.1/5.0.2 zijn inmiddels welbekend en besproken. Als grootste voordeel een beter RAM management...en dat is zeer hard nodig op de Note4.
Mooi nieuws
Voor welk model? N910F?dafmay schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:06:
Heads-up!
Mooi nieuws
Oei da's een goeie...als ik het even snel nalees dan heeft men het steeds over de N910C. (logisch, aangezien ik in het Note4 Exynos onderdeel van XDA zit, aangezien ik dit model heb).
Maar ik zou verwachten dat de update voor de F-versie dan niet lang op zich zal laten wachten...toch?
Edit : heb het SD onderdeel op XDA even doorgenomen, maar zie daar (nog) geen meldingen over een update naar 5.1.1, dus ik moet concluderen dat de update voorlopig slechts voor het C-model is. Sorry voor de 'dooie mus' (tenzij je het C-model hebt uiteraard)
Maar ik zou verwachten dat de update voor de F-versie dan niet lang op zich zal laten wachten...toch?
Edit : heb het SD onderdeel op XDA even doorgenomen, maar zie daar (nog) geen meldingen over een update naar 5.1.1, dus ik moet concluderen dat de update voorlopig slechts voor het C-model is. Sorry voor de 'dooie mus' (tenzij je het C-model hebt uiteraard)
[ Voor 31% gewijzigd door dafmay op 26-08-2015 11:45 ]
Kan je deze C rom niet flashen op een F versie ?dafmay schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
Oei da's een goeie...als ik het even snel nalees dan heeft men het steeds over de N910C. (logisch, aangezien ik in het Note4 Exynos onderdeel van XDA zit, aangezien ik dit model heb).
Compleet andere soc dus andere drivers etcjohanneslol schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:36:
[...]
Kan je deze C rom niet flashen op een F versie ?of zit je dan met baseband enz?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Zo ik ben weer terug op het oude Note 4 honk.
Heb eind januari een Note 4 gekocht bij Coolblue en in totaal 3x geretourneerd omdat ie constant defect was aan steeds verschillende onderdelen. Kreeg mijn geld terug en heb toen een S6 gekocht.... En na een dag weer terug gestuurd. De S6 kan qua accuduur echt niet tippen aan de Note 4... Maar ben van de S6 naar een Lumia 1520 gegaan omdat ik goeie ervaringen heb met mijn backup Lumia 435. Maarja vind toch Android>WP en de 1520 kwam op andere dingen ook weer tekort dat ik die ook weer heb verkocht en nu weer bij Belsimpel.nl de N910F heb besteld. Zat ook te kijken naar de C variant met Exynos maar die is toch weer duurder en heeft geen Cyanogenmod ondersteuning. Oh en Samsung vertikt het om 64-bits mode te activeren.
God wat heb ik de Note 4 gemist zeg
Heb eind januari een Note 4 gekocht bij Coolblue en in totaal 3x geretourneerd omdat ie constant defect was aan steeds verschillende onderdelen. Kreeg mijn geld terug en heb toen een S6 gekocht.... En na een dag weer terug gestuurd. De S6 kan qua accuduur echt niet tippen aan de Note 4... Maar ben van de S6 naar een Lumia 1520 gegaan omdat ik goeie ervaringen heb met mijn backup Lumia 435. Maarja vind toch Android>WP en de 1520 kwam op andere dingen ook weer tekort dat ik die ook weer heb verkocht en nu weer bij Belsimpel.nl de N910F heb besteld. Zat ook te kijken naar de C variant met Exynos maar die is toch weer duurder en heeft geen Cyanogenmod ondersteuning. Oh en Samsung vertikt het om 64-bits mode te activeren.
Nee: Samsung "vertikt" dit niet: Samsung "doet" dit niet, omdat de "andere Note 4 varianten" GEEN 64-bits aankunnen -> "Gelijke monniken, Gelijke kappen"!mcgloud schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:52:
Oh en Samsung vertikt het om 64-bits mode te activeren.
En nee: 5.1.1 biedt GEEN "TouchWiz à la S6/S6Edge/Note 5", dus ook GEEN "Themes"-support!
take a chill-pillhenklbr schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:33:
[...]
Nee: Samsung "vertikt" dit niet: Samsung "doet" dit niet, omdat de "andere Note 4 varianten" GEEN 64-bits aankunnen -> "Gelijke monniken, Gelijke kappen"!
En nee: 5.1.1 biedt GEEN "TouchWiz à la S6/S6Edge/Note 5", dus ook GEEN "Themes"-support!
Ja nogal haha. Sorry dat ik het fout heb over die 64-bits ondersteuning maar over die theme support heb ik niks gezegd geloof ik...
I hear ya!mcgloud schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:52:
Zo ik ben weer terug op het oude Note 4 honk.
Ik ben overigens zelf voor de N910C Exynos gegaan, aangezien deze in mijn ervaring toch wel een stukje sneller/soepeler is dan de reguliere F-versie. En deze wordt minder warm bij stevig gebruik (snapdragon issue). Maar met de F is verder zeker niets mis
Ik heb hiervoor de N910F gehad, en daarvoor had ik al een N910C (na aanschaf van een S6 de Note4 verkocht en al snel spijt gehad).
Ik geef toe...ben een beetje 'verslaafd' aan mobieltjes en wil dan nog vaak switchen...
Ps men is op XDA bezig om de nieuwe 5.1.1 update (N910C) in een custom rom te gieten. Dat is zeer goed nieuws voor ons aangezien het RAM beheer en recent apps lag sterk is verbeterd in 5.1.1!
De reguliere update (OTA) moeten we afwachten, heb geen idee wanneer deze komt (voor F / C).
Deze firmware is voor de SM-N910C
Voor de mensen die de EXYNOS-versie (N910C) hebben: hier de Android 5.1.1 update:

Model SM-N910C
Model name GALAXY Note 4
Country Poland
Version Android 5.1.1
Changelist 5581916
Build date Thu, 13 Aug 2015 02:25:14 +0000
Product code XEO
PDA N910CXXU1COH4
CSC N910COXA1COH4
Download voor install met Odin: https://mega.nz/#!DwhF3AY...VbwfR_IQDVt2mh1WnnqTfhUT0
Voor de mensen die de EXYNOS-versie (N910C) hebben: hier de Android 5.1.1 update:

Model SM-N910C
Model name GALAXY Note 4
Country Poland
Version Android 5.1.1
Changelist 5581916
Build date Thu, 13 Aug 2015 02:25:14 +0000
Product code XEO
PDA N910CXXU1COH4
CSC N910COXA1COH4
Download voor install met Odin: https://mega.nz/#!DwhF3AY...VbwfR_IQDVt2mh1WnnqTfhUT0
[ Voor 8% gewijzigd door henklbr op 27-08-2015 20:59 ]
LET OP : je root komt (uiteraard) te vervallen als je deze nieuwe 5.1.1 FW flashed.
Op XDA lees ik dat het (wederom) lastiger is gemaakt door Samsung om de nieuwe versie te rooten (door de devs), dus men geeft aan dat het waarschijnlijk nog wel even kan duren voordat er root is voor 5.1.1.
http://forum.xda-develope...?p=62538141&postcount=288
http://forum.xda-develope...?p=62541150&postcount=291
Enfin...een gewaarschuwd mens...
Op XDA lees ik dat het (wederom) lastiger is gemaakt door Samsung om de nieuwe versie te rooten (door de devs), dus men geeft aan dat het waarschijnlijk nog wel even kan duren voordat er root is voor 5.1.1.
[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 27-08-2015 22:23 ]
Iemand enig idee waarom mijn Note 4 zonder enige reden na 3 minuutjes screen on time op lage brightness en even een whatsappje sturen heel erg heet wordt op de rechter bovenkant van het scherm?
Is dit zeker weer een probleem door 5.0.1? Anders flash ik hem naar 4.4.4.
Thanks!dafmay schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:32:
LET OP : je root komt (uiteraard) te vervallen als je deze nieuwe 5.1.1 FW flashed.
nonameless gebruik ik nu, die is qua snelheid maar vooral stabiliteit op dit moment echt wel nummer 1. enige extra die ik erbij heb geflashed is 5x5 grid + stock kernel (tijdens installatie moet je mits je een 910f hebt de stock kernel tijdelijk vervangen, anders boot die niet)jamesbond007uk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:28:
Ik ben heel erg blij met de 910C. Superb phone
http://forum.xda-develope...rom-nameless-rom-t3123512
Mijn Note 4 draait ook op 5.0.1 en heb geen issues met het opwarmen van de telefoon. Dus flashen naar 4.4.4 lijkt me niet de oplossing.mcgloud schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:10:
Iemand enig idee waarom mijn Note 4 zonder enige reden na 3 minuutjes screen on time op lage brightness en even een whatsappje sturen heel erg heet wordt op de rechter bovenkant van het scherm?
Hmm.. Het gebeurt nu weer. Op lage brightness even helemaal niks doen en het scherm aan laten en hij begint weer op de zelfde plek in een te vlotte tijd op te warmen. Task Master gedraaid en die zei dat N4 op 53° draaide. Denk dat ik misschien maar een hard reset doe anders weet ik het ook niet..
Heb geen zin om dat ding weer op te sturen. Das nu al begin dit jaar met mijn Note 4 van Coolblue continue gebeurt dus.
Heb geen zin om dat ding weer op te sturen. Das nu al begin dit jaar met mijn Note 4 van Coolblue continue gebeurt dus.
Opsturen is echt t laatste wat je moet/wilt doen. Kijk welke apps draaien, wat heb je voor t laatst geïnstalleerd en sinds wanneer speelt t probleem. Heb je al eens een battery-pull gedaan? Het kan haast niet anders zijn dan een vervuilde app.mcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:41:
Hmm.. Het gebeurt nu weer. Op lage brightness even helemaal niks doen en het scherm aan laten en hij begint weer op de zelfde plek in een te vlotte tijd op te warmen. Task Master gedraaid en die zei dat N4 op 53° draaide. Denk dat ik misschien maar een hard reset doe anders weet ik het ook niet..
Ik zou zelf inderdaad eerst eens nakijken welke app(s) dit probleem zouden kunnen veroorzaken. Heb je het euvel sinds kort (vandaag) dan nakijken welke apps je in de tussentijd hebt geinstalleerd, en deze even verwijderen.mcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:41:
Daarnaast zijn er apps te vinden die real-time kunnen monitoren hoeveel cpu wordt gebruikt door apps als ook de temperatuur van de cpu e.d. Dat zou ik ook zeker even proberen voordat je een hard reset doet.
Ik heb de Note 4 terug geflashed via Odin naar 4.4.4. Daarna via recovery factory wipe en cache wipe gedaan.
Het had ook kunnen zijn dat ik dit ook met 5.0.1 had kunnen doen en dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik zou niet weten waarom dit nodig is als ik de Note uit de doos haal en deze al vanuit de fabriek op 5.0.1 draait...
Nouja ik ga even op KitKat verder en kijk wel op de Note weer zo onnodig warm wordt.
Het had ook kunnen zijn dat ik dit ook met 5.0.1 had kunnen doen en dat het probleem opgelost zou zijn, maar ik zou niet weten waarom dit nodig is als ik de Note uit de doos haal en deze al vanuit de fabriek op 5.0.1 draait...
Nouja ik ga even op KitKat verder en kijk wel op de Note weer zo onnodig warm wordt.
Dat is natuurlijk prima en jouw keuze, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je meteen terug zou stappen op 4.4.4. Waarom niet eerst een stuk eenvoudiger nakijken of het een app is die het probleem veroorzaakte. Maar goed...als je nu de telefoon exact zo instelt als voorheen, en met dezelfde apps, dan merk je uiteraard snel genoeg of de terugstap naar 4.4.4 de oplossing is geweest
Dat is waar. Maar we zien vanzelf wel hoe het nu gaat. Hoop dat 5.1.1 voor de N-910F snel uitkomt. Dan ga ik weer over op Lollipop.dafmay schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:04:
Dat is natuurlijk prima en jouw keuze, maar eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je meteen terug zou stappen op 4.4.4. Waarom niet eerst een stuk eenvoudiger nakijken of het een app is die het probleem veroorzaakte. Maar goed...als je nu de telefoon exact zo instelt als voorheen, en met dezelfde apps, dan merk je uiteraard snel genoeg of de terugstap naar 4.4.4 de oplossing is geweest
Vond paar maanden geleden al dat Android 5 niet fijn werkte op mijn toentertijdse Note 4. Zelfs na hem helemaal opnieuw geflashed te hebben.
Duidelijk en mee eens. Ik verwacht veel van 5.1.1 mbt RAM beheer en recent-apps lag. Schijnt enorm verbeterd danwel opgelost te zijn in 5.1.1. Ik houd XDA nauwlettend in de gaten, maar zo te lezen kan het nog wel even gaan duren voordat er root is voor 5.1.1.mcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:24:
[...]
Dat is waar. Maar we zien vanzelf wel hoe het nu gaat. Hoop dat 5.1.1 voor de N-910F snel uitkomt. Dan ga ik weer over op Lollipop.
Vond paar maanden geleden al dat Android 5 niet fijn werkte op mijn toentertijdse Note 4. Zelfs na hem helemaal opnieuw geflashed te hebben.
Klinkt het gek als ik zeg dat ik denk dat mijn Samsung EVO SD kaartje de dader kan zijn dat de telefoon zich erg snel opwarmt?
Het proces media staat over het proces scherm genoteerd als de grootste batterij vreter met 18%.
Het proces media staat over het proces scherm genoteerd als de grootste batterij vreter met 18%.
Nee dat klinkt zeker niet vreemd. Is het testen zeker waard! SD eruit en een test doen. Daarna alles op de SD veiligstellen op je pc. Daarna SD kaartje weer in de N4 en formatteren. Inhoud overzetten...
Heb de SD kaart eruit gedaan en de Note herstart en het proces Media is nergens meer te bekennen.dafmay schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:38:
Nee dat klinkt zeker niet vreemd. Is het testen zeker waard! SD eruit en een test doen. Daarna alles op de SD veiligstellen op je pc. Daarna SD kaartje weer in de N4 en formatteren. Inhoud overzetten...
Maar ik wil die EVO SD toch wel gewoon graag gebruiken. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? De telefoon de SD kaart laten formatteren?
Nou ja zeg...dat gaf ik toch al aan in mijn vorige postmcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:02:
[...]
Heb de SD kaart eruit gedaan en de Note herstart en het proces Media is nergens meer te bekennen.
Maar ik wil die EVO SD toch wel gewoon graag gebruiken. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? De telefoon de SD kaart laten formatteren?
Oh haha sorry heb er uit haast te snel overheen gelezen.
Maar goed ik had de SD vanochtend al via mijn pc geformateerd met FAT32 als bestand systeem en volgens mij doet de Note 4 dat ook gewoon. We zien wel.
EDIT: Het ligt wel aan de SD kaart. Maakt niet uit welke SD kaart het is, als ik de Gallerij open en hij laad alle foto's wat ie gewoon goed doet wordt de telefoon ineens gloeiend heet. Mag misschien ook wel door 604 foto's op de betreffende SD kaart.
Hoop dat dit de enige reden was. Heb echt geen zin in weer een heel RMA fiasco net zoals eerst.
Maar goed ik had de SD vanochtend al via mijn pc geformateerd met FAT32 als bestand systeem en volgens mij doet de Note 4 dat ook gewoon. We zien wel.
EDIT: Het ligt wel aan de SD kaart. Maakt niet uit welke SD kaart het is, als ik de Gallerij open en hij laad alle foto's wat ie gewoon goed doet wordt de telefoon ineens gloeiend heet. Mag misschien ook wel door 604 foto's op de betreffende SD kaart.
Hoop dat dit de enige reden was. Heb echt geen zin in weer een heel RMA fiasco net zoals eerst.
[ Voor 45% gewijzigd door mcgloud op 28-08-2015 18:11 ]
Weinig last van met 2000+ foto's op mijn sd kaart. Draai ook geen stock rom, kan ook schelen natuurlijk
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
ok:) ik zou overigens de kaart laten formatteren door de Note4 zelf, of anders op je PC formatteren maar dan als Exfat bestandssysteem. Ik vermoed dat dit het probleem kan zijn...je hebt in FAT32 geformatteerd. Probeer maar eens Exfat...dat bestandsformaat is zo'n beetje gemaakt voor gebruik in mobiele telefoons. Ik denk dat FAT32 niet goed werkt icm de Note4...de mogelijke max doorvoersnelheid is wellicht veel te laag (vanwege fat32) waardoor de cpu enorm hard moet werken. Enfin...dat is mijn idee.mcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:23:
Oh haha sorry heb er uit haast te snel overheen gelezen.
Ik heb CM nog niet geprobeerd. Heb jij jou SD kaart ook of Exfat staan zoals dafmay zegt?reyals schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:40:
Weinig last van met 2000+ foto's op mijn sd kaart. Draai ook geen stock rom, kan ook schelen natuurlijk
Enfin ben toch van plan om binnenkort over te stappen op Cyanogenmod.
Ik heb er slimrom op draaien, kale stock rom naar wel volledig gebruik kunnen maken van mijn s-pen. En ja mijn kale is exfat geformatteerdmcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:27:
[...]
Ik heb CM nog niet geprobeerd. Heb jij jou SD kaart ook of Exfat staan zoals dagmar zegt?
Enfin ben toch van plan om binnenkort over te stappen op Cyanogenmod.
Hier ook SimpLite rom. Erg fijn, compleet, en toch mooi kaal debloated (Lite...indeed). Een aanrader!reyals schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:18:
[...]
Ik heb er slimrom op draaien, kale stock rom naar wel volledig gebruik kunnen maken van mijn s-pen. En ja mijn kale is exfat geformatteerd
Dat kan zeker. Wellicht is die alles aan het syncen op de achtergrond. Dat gebeurt sowieso na het resetten van je phone. Heb je apps geïnstalleerd staan erop? Anders unmounten of wipen die hap. Stap voor stap kijken wat die doet. Of even afwachten tot dit klaar ismcgloud schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:32:
Klinkt het gek als ik zeg dat ik denk dat mijn Samsung EVO SD kaartje de dader kan zijn dat de telefoon zich erg snel opwarmt?
-deleted-
Officiële ROM beschikbaar; zie nieuw bericht
Officiële ROM beschikbaar; zie nieuw bericht
[ Voor 212% gewijzigd door henklbr op 10-09-2015 05:43 ]
Verwijderd
Ik draai nu de stock 5.0.1 geroot.
Wanneer ik upgrade naar 5.1.1, vervalt de root. Blijven alle apps wel behouden tijdens de upgrade?
Volgens mij werkt Titanium Backup namelijk niet zonder root...
Wanneer ik upgrade naar 5.1.1, vervalt de root. Blijven alle apps wel behouden tijdens de upgrade?
Apps blijven behouden...Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:30:
Ik draai nu de stock 5.0.1 geroot.
Op dat XDA topic staan allemaal dingen over een Linux shell programma en dat het een TAR bestand is en dan moet je die commando's intypen en dit en zus en zo.
Ik wacht liever tot 5.1.1 voor de F Note uit is en download hem dan mooi vanaf Sammobile en dan Odin. Maargoed, het is wel fijn dat het nu al kan.
Vraagje, zit er ook over de hartslag sensor en de flitser een plastic laagje zoals bij de camera. Ik kan het niet goed zien en heb geen zin om dat ding kapot te krabben....
Ik wacht liever tot 5.1.1 voor de F Note uit is en download hem dan mooi vanaf Sammobile en dan Odin. Maargoed, het is wel fijn dat het nu al kan.
Vraagje, zit er ook over de hartslag sensor en de flitser een plastic laagje zoals bij de camera. Ik kan het niet goed zien en heb geen zin om dat ding kapot te krabben....
Als je goed leest, dan zie je ook dat er een link staat waar je de TAR-file kan downloaden; deze kunnen je dan in Odin plaatsen en flashen!mcgloud schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:14:
Op dat XDA topic staan allemaal dingen over een Linux shell programma en dat het een TAR bestand is en dan moet je die commando's intypen en dit en zus en zo.
Hier de link: https://drive.google.com/...PY2x6U1E/view?usp=sharing
Ben tot nu toe zeer tevree, tenminste een soepele Note 4!
Oh snap ja ik zie het! Dat wordt flashen! 5.1.1 is 100 maal beter dan 5.0.1. Ik neem aan dat hier ook de Stagefright patch inzit.henklbr schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:53:
[...]
Als je goed leest, dan zie je ook dat er een link staat waar je de TAR-file kan downloaden; deze kunnen je dan in Odin plaatsen en flashen!
Hier de link: https://drive.google.com/...PY2x6U1E/view?usp=sharing
Ben tot nu toe zeer tevree, tenminste een soepele Note 4!
Wat ik begrepen heb, is deze hierin nog niet verwerktmcgloud schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:08:
[...]
Oh snap ja ik zie het! Dat wordt flashen! 5.1.1 is 100 maal beter dan 5.0.1. Ik neem aan dat hier ook de Stagefright patch inzit.
Misschien straks in de PHN-versie
Dus ik kan beter wachten tot de 5.1.1 PHN online is gezet..henklbr schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:11:
[...]
Wat ik begrepen heb, is deze hierin nog niet verwerkt
Misschien straks in de PHN-versie
Anders blijven we aan het flashen...
Flashen is zo gepiept, toch? Ik zou deze flashen: stukke beter dan de huidige 5.0.1!mcgloud schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:13:
[...]
Dus ik kan beter wachten tot de 5.1.1 PHN online is gezet..
Anders blijven we aan het flashen...
Maar dat is up-to-you natuurlijk
Verwijderd
Noob-vraagje...
Welke instellingen moet ik gebruiken om deze tar te flashen via Odin?
Repartition aan of uit?
Tar plaatsen in PIT of PDA?
Repartition aan of uit?
Auto Reboot & F. Reset Time aangevinkt laten, DE REST UIT!Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:09:
Noob-vraagje...
Repartition aan of uit?
TAR plaatsen in PDA
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!
Dit topic is NIET bedoeld voor de actie van Tweakers, bestellingen, winkels, prijzen en alle andere niet-technische zaken. Zie: [Samsung Galaxy Note 4] Levertijden en Prijzen
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Tevens zijn discussies over geheugenkaartjes (en of prijs/levertijden hier van) niet toegestaan in dit topic!