... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Jeuj
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:56:
[...]
Dat is dan ook niet gebeurd, het was mogelijk, maar het is al lang duidelijk dat het met phishing en mogelijk beveiligingsvragen te maken had.

Conclusie, het was slecht beveiligd, of dat nou de oorzaak van het lek was ofniet.
[ Voor 13% gewijzigd door Rixos op 09-09-2014 19:58 ]
Zeer bedankt!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Haha!Bear schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:56:
Komt die gozer net bij de hoeren vandaan ofzo
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Moet je wel een vinger meenemenJoosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:57:
Gaat leuk worden.. niet meer iemands portemonnee jatten, maar iemands iPhone 6(+) Lekker freeloaden bij tig winkels
Plus dat je nogal een digitaal spoor achterlaat, dus ik denk juist dat het veiliger kan zijn.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Je snapt dat de iPhone en ApplePay beveiligd zijn met je vingerafdruk, hè?Joosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:57:
Gaat leuk worden.. niet meer iemands portemonnee jatten, maar iemands iPhone 6(+) Lekker freeloaden bij tig winkels
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
DUGG
Mijn god, die straatrovers van tegenwoordig.. CSI kits en al!Joosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:58:
[...]
Kwestie van wat plakband en ala CSI vingerafdrukken afnemen van de achterkant
Weet niet of je daar zo trots of mag zijn aangezien dat een kwestie van een plakbandje is.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:58:
[...]
Je snapt dat de iPhone en ApplePay beveiligd zijn met je vingerafdruk, hè?
And as final touch god created the Dutch
Ach, als je daar zit is dat toch alleen maar gaafVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:58:
Lijkt wel een sekte hoe ze applaudiseren
probeer het eerst eens zonder de telefoon uit iemands handen te grissen, knappe jongen als je een duidelijke cleane vingerafdruk vindt op een normaal gebruikte telefoon.Joosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:58:
[...]
Kwestie van wat plakband en ala CSI vingerafdrukken afnemen van de achterkant
Ik pass.
Zitten mensen her en der in het publiek, die dit aanjagen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:58:
Lijkt wel een sekte hoe ze applaudiseren
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
=half life 3 confirmedlasharor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:59:
aarde=rond=watch
CISSP! Drop your encryption keys!
https://www.youtube.com/@droommotor
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lijkt dikker dan mijn Pebble.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
zat ik ook aan te denken...Zware Unit schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:02:
Apple Pad, Apple Phone.... de toekomst
DUGG
Lijkt me dat je dan ook iets als een iPhone gaat nodig hebben.maartend schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:02:
Ik vind hem mooi. Gaat mijn eerste apple worden
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dat dus.Orii schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:02:
Hmz.. Mis hien voor tijdens het fitnessen...
Haters everywhere but I don’t really care
Onzin, draag al jaren een rechthoekige.DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:02:
Een horloge hoort rond te zijn..
Lijkt wel dat goedkope Sony ding van 2 jaar geleden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Een mooi horloge hoort rond te zijnSidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:03:
[...]
Onzin, draag al jaren een rechthoekige.
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
En een tweaker hoort een ander z'n mening te gunnen.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]