Zo dat kan ik met mijn bankpasje ook!
iOS 8 vanaf 17 september te downloaden. Mooi, ik log af en maak bandbreedte vrij
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Alleen CC? Wtf...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als hun Apple pay zo vlot werkt als hun stream zijn ze goed bezig.
Die stem van Tim Cook. Dan word je echt moe van.
NFC wordt natuurlijk nergens anders voor gebruikt. Jezus...
Mijn bankpas is dunner en heeft een hogere ppi.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hij had het net toch ook over debit cards?DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:48:
Alleen CC? Wtf...
Sorry hoor, maar met ING kun je ook al zo makkelijk betalen. Ben nog nooit een pasje kwijt geraakt, dus vind het allemaal fantastisch overbodig.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
iPay bestaat alJoosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:49:
Apple pay, fail.. alles met i, waarom geen iPay
Geld uitgeven is niet "COOL".
oh oh ho oh, ja... nou dat pinnen dat breekt me op hoor elke dag weer... Slik nu energiepillen omdat ik 3 keer per dag m'n pinpas moet pakken...
Leuk speelgoed hoor Apple. maar overdrijven is ook een kunst...
Leuk speelgoed hoor Apple. maar overdrijven is ook een kunst...
Interpolis, glashelder!
Schatting:
Iphone 6
699 16gb
799 64gb
899 128g
6 plus
799 16gb
899 64gb
999 128gb
Iphone 6
699 16gb
799 64gb
899 128g
6 plus
799 16gb
899 64gb
999 128gb
* Quad staat op zijn stoel te springen van geluk!hyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:47:
Apple Pay. Only compatible with credit cards.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
wel handig, werkt zeker in combi met die vingerafdruk scanner voor id.
Lame naam
Haters everywhere but I don’t really care
Shocking... vorig jaar het niet in je telefoon stoppen omdat je niet gelooft in NFC en het nu wel erin zetten en het introduceren als uber-feature waardoor je perse een iPhone 6 nodig hebt. Slimme jongens
Ook debit cards dus!Hundreds of millions of credit cards and debit cards. Easy to add new card or use card from iTunes. Use iSight camera to take picture of physical credit card.
[ Voor 12% gewijzigd door oohh op 09-09-2014 19:51 ]
Onvoldoende saldo, net een iphone 6+ gekocht.
ja dus.lasharor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:50:
wel handig, werkt zeker in combi met die vingerafdruk scanner voor id.
Wat een neppe video, eerst moest die vrouw alles uit haar tas halen enzo, maar die telefoon heeft ze gewoon in haar hand. Onzin, een nep marketing trucje
Alsof ze ons als niet genoeg laten betalen met die prijzen pfff
Hundreds of millions of credit cards and debit cards. Easy to add new card or use card from iTunes. Use iSight camera to take picture of physical credit card.
Haters everywhere but I don’t really care
hmm encrypted en secure was iCloud dat niet ook....?
Apple heeft volgens mij een cursusje gevolgd bij de gasten van Tell Sell.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die secure element is gehackt
Apple staat synoniem aan marketing.Frozen schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:50:
Wat een neppe video, eerst moest die vrouw alles uit haar tas halen enzo, maar die telefoon heeft ze gewoon in haar hand. Onzin, een nep marketing trucje
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik vraag mij echt af wie de kleren uitkiest voor de gasten die on stage staan.....het ziet er niet uit. Roze slobbershirt, slobberbroek, slobberschoenen...
Hahaha, gaan mensen dit echt doen, na wat er met Icloud gebeurd is?
die stream is echt bagger
And as final touch god created the Dutch
Dus eventjes wachten en bam: alle betaaloverzichten van celebs lekken uitWognummer schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:50:
hmm encrypted en secure was iCloud dat niet ook....?
Steve himself.vhal schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:51:
Ik vraag mij echt af wie de kleren uitkiest voor de gasten die on stage staan.....het ziet er niet uit. Roze slobbershirt, slobberbroek, slobberschoenen...
Strijk dan even je roze blouse voordat je op dat podium gaat staan.
Ergens anders nog een stream?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
iDeal in de App Store kunnen ze nog niet eens regelen.Tdvr schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:51:
apple Pay gaat zeker niet in NL werken...
Nou ja, ze besteden wel aandacht voor het onaangeraakt doorzetten van betalingen.
Dus Apple is een broker, geen 'bank'.
Dus Apple is een broker, geen 'bank'.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Nog grappiger: voor de wereld deze kastjes heeft zijn we bij de iPhone 8. het zal niet werken met huidige kastjes. Leuk hoor.
Geen Nederlandse banken dus
Het aantal mensen dat rondloopt met een telefoon in de hand is iets groter dan het aantal mensen dat altijd een cc/pinpas in de hand heeft.Frozen schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:50:
Apple pay, alleen met CC dus. Dat heeft helaas geen nut voor mij(n gebruik).
echt he....vhal schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:51:
DUGG
Er is niks met iCloud gebeurd. Je moet het nieuws wel goed lezen.
Mja.. dit is duidelijk niet voor NL/europa..
I served in a company of heroes.
Het was slecht beveiligd, dat was ermee gebeurd.SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:52:
Er is niks met iCloud gebeurd. Je moet het nieuws wel goed lezen.
Geloof er niks van dat apple pay aanslaat. Werkt alleen op iphone 6 en iphone 6+, dat is een zeer kleine doelgroep komende jaren. Vraag me wel af of je voor online betalingen wel weer je fysieke kaart nodig hebt.
Ze noemen het apple pay, maar de notatie op ramen van winkels zal wel apple logotje zijn met pay ernaast, net zoals in de keynote.
Je hebt het nieuws dus slecht gelezen.Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:53:
[...]
Het was slecht beveiligd, dat was ermee gebeurd.
Je kunt nu betalen met Apple Pay in de McDrive, zodat je met de nieuwe fitness app kunt berekenen hoevaak je het gaspedaal in moet drukken om al die calorieën eraf te werken.
Da's ook lekker handig. Koop je een app. Moet je je wachtwoord invullen, en daarna nog wat nummers van je random reader.Splinter Cell schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:52:
[...]
iDeal in de App Store kunnen ze nog niet eens regelen.
10 miljard op je bankrekening hebben en geen geld over hebben voor een getailleerd shirt
Apple pay, of gewoon abn amro: http://quadia.webtvframew.../?id=241601&autoplay=true
Die Disney schimmel zit ook overal.
Ik heb het prima gezien, toestaan dat iemand 1000 x een wachtwoord raadt = slecht beveiligd.SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:53:
[...]
Je hebt het nieuws dus slecht gelezen.
Denk dat het ze het zowaar menen. Is ook grootste verschil tussen Google (wij leven van jouw informatie/leven) en Apple (wij leven van jouw aankopen).Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:54:
We don't collect data....jaja
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Apple, the new google but more sneakyVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:54:
We don't collect data....jaja
Vind het toch niet zo geweldig welke richting ze nu op gaan. ik kan al een tijdje betalen met mijn telefoon en dmv vodafone
NFC, dat had mijn vorige generatie telefoon al, sjonge jonge allemaal even aftikken jongens voor coole features.
Omdat Apple.Joosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:55:
Waarom geloof ik niet dat het more secure and private is
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Misschien dat ze het zelf niet doen, maar dat de NSA het voor ze doet. Dat kan ook.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:55:
[...]
Denk dat het ze het zowaar menen. Is ook grootste verschil tussen Google (wij leven van jouw informatie/leven) en Apple (wij leven van jouw aankopen).
Of een wat bredere visie op beveiliging dan een strikt technische. Wanneer een social engineering trucje werkt bij een substantieel deel van je klanten kan je toch echt niet zeggen dat alle klanten het fout doen.SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:53:
[...]
Je hebt het nieuws dus slecht gelezen.
Beats. Rotzooi.
Komt die gozer net bij de hoeren vandaan ofzo
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Dat is dan ook niet gebeurd, het was mogelijk, maar het is al lang duidelijk dat het met phishing en mogelijk beveiligingsvragen te maken had.Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:54:
[...]
Ik heb het prima gezien, toestaan dat iemand 1000 x een wachtwoord raadt = slecht beveiligd.
Dat is dan wel weer fijn - level playing field, das namelijk zelfs zo als je contant betaalt bij je lokale dealert.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:55:
[...]
Misschien dat ze het zelf niet doen, maar dat de NSA het voor ze doet. Dat kan ook.
Dat is ook de reden voor TouchID. Wachtwoorden zijn lastig, je vinger op een knop leggen niet.onkl schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:55:
[...]
Of een wat bredere visie op beveiliging dan een strikt technische. Wanneer een social engineering trucje werkt bij een substantieel deel van je klanten kan je toch echt niet zeggen dat alle klanten het fout doen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
+1 zo ziet ie er wel uit jaBear schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:56:
And as final touch god created the Dutch
Shirt zat in zijn broek.. en toen zag ie die anderen.. en dacht, oh ik haal 'm ook uit m'n broek.Bear schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:56:
Sommige dingen kun je beter in je broek laten zitten
Gaat leuk worden.. niet meer iemands portemonnee jatten, maar iemands iPhone 6(+) Lekker freeloaden bij tig winkels
[ Voor 81% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 09-09-2014 19:57 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Dat valt inderdaad zeker niet te ontkennen. Substantieel valt alleen te bezien.onkl schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:55:
[...]
Of een wat bredere visie op beveiliging dan een strikt technische. Wanneer een social engineering trucje werkt bij een substantieel deel van je klanten kan je toch echt niet zeggen dat alle klanten het fout doen.
Iwatchhh
McDonald's is adding ApplePay to drive through. Get fatter, faster!
McDonald's is adding ApplePay to drive through. Get fatter, faster!
[ Voor 82% gewijzigd door mr.DJ95 op 09-09-2014 19:57 ]
Betalen werkt alleen via TouchIDJoosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:57:
Gaat leuk worden.. niet meer iemands portemonnee jatten, maar iemands iPhone 6(+) Lekker freeloaden bij tig winkels
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]