KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
en tegelijk is de naar rechts knop op mn remote overleden, kakBoktor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:36:
[...]
Hier hetzelfde. Ik kan alleen kiezen tussen Computers en Settings
CISSP! Drop your encryption keys!
8 mp, ik vind het nogal meevallen. Volgensmij probeerden ze dat ook op de HTC one m8, en dat viel vies tegen.Cartman! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:36:
[...]
Die camera is volgens mij vrij impressive anders.
Dit isechr zooo niet goed voor mijn bloeddruk!
Morgen gaan al mijn klanten vragen stellen, en dan kan ik zeggen dat de stream niet werkte en dat ik dusook niks weet *mopper*
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
IOSRixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:35:
Tot nu toe nog niets gezien wat de gemiddelde flagship android telefoon niet heeft.
I served in a company of heroes.
Naast de MP's heb je de rest genegeerd?Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:37:
[...]
8 mp, ik vind het nogal meevallen. Volgensmij probeerden ze dat ook op de HTC one m8, en dat viel vies tegen.
Touche maar voor sommigen ook een reden juist het toestel niet te willen
[ Voor 27% gewijzigd door Cartman! op 09-09-2014 19:38 ]
Hey, dat zou in WhatsApp moeten zitten!
vond je het scherm vanaf de iphone 4 kut? deze gaat echt niet achteruit qua ppi.Phusebox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:37:
1080p alleen op de iPhablet. Nee dank je.
Ik hoor alleen maar 'amazing' 'the best', probeer ertussenuit te filteren wat er nou zo speciaal is aan de camera, maar kan het niet vinden.Cartman! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:37:
[...]
Naast de MP's heb je de rest genegeerd?
Precies, ik vind dat jammer. Zeker omdat je niet native iets anders kan instellen. Ik vind het persoonlijk mooier om foto's full screen te maken.CyBeR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:37:
[...]
De sensor heeft een andere aspect ratio dan het scherm, ja.
Haters everywhere but I don’t really care
Lolhyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:38:
"There's a new messaging app that lets you quickly send little voice notes."
Hey, dat zou in WhatsApp moeten zitten!
Life is what happens while you're busy making other plans
(wel met 2 jarige contract)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
I'll do what I can, but expect very little.
Tja eerst was het 99$ voor een iphone met een twee jarige contract dus vrij duur lijkt me.Joostje123 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:39:
400$ maar voor de iPhne 6 plus
(wel met 2 jarige contract)
- Optical Image StabilizationRixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:39:
[...]
Ik hoor alleen maar 'amazing' 'the best', probeer ertussenuit te filteren wat er nou zo speciaal is aan de camera, maar kan het niet vinden.
- Slomo op 240fps
- Diverse verbetersoftware
Ik ben geen fan van Apple maar je komt over als een troll nu.
Sure ik werk voor een aantal grote online spelers, maar nog nooit gehoord dat je vanwege marketing redenen offline wilt zijn.Rivanov schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:40:
Wie denkt dat het om technische redenen offline gaat, think again. Marketing marketing marketing. Hele wereld praat er over. That's it.
Doen ze altijd..DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:39:
Waarom noemen ze alleen abo prijzen?
Wel kansloos idd beginnen bij 16gb, 32gb is dus helemaal weg zo te zien?
Life is what happens while you're busy making other plans
Power to the beat.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Als je al Apple had was je gewend aan 80 euro per verdubbeling dus nu heb je voor dat bedrag een stap ertussen erbij gekregen, valt me nog mee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
But you can follow the live blog below.
Dit anno 2014 nog steeds uitvoeren. Het is dat die VLC truuk het even deed. Maar man man man.
iPhone 6 release date is September 19th, prices start at $199 for 4.7-inch, $299 for 5.5-inch
OIS zit ook in een aantal android telefoonsCartman! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:40:
[...]
- Optical Image Stabilization
- Slomo op 240fps
- Diverse verbetersoftware
Ik ben geen fan van Apple maar je komt over als een troll nu.
Plus, het ziet niet in de Iphone 6, alleen in de 6 plus
Slomo op 240 fps, oke leuk, maar weegt niet op tegen de lage resolutie van 8 mp.
Diverse verbetersoftware, eerst zien.
Dat is toch pre-order?
⏩ PVOutput☀️
With if*ckup you can play 2 songs at once while viewing a single frame of a video, and when you're really feeling f*ckedup you can add a chinese translator to your phone calls, with perfect integration between wifi and cellular calling.
Waarom?SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:41:
Marketingtechnisch zeer slim weer door de 32gb eruit te knikkeren
Omdat nu heel veel mensen € 100 extra gaan betalen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Bij OPO kost het je slechts 30 euro, bij Apple nog steeds 100 euro. Toch nog een flink verschil. Opzich een nare actie wel want velen zullen toch perse meer dan 16 willen hebben.Joosie200 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:42:
Maar 32GB schrappen ten faveure van 16GB als entree is wel lame ja. Geeft een beetje hetzelfde idee bij OnePlus > de 16GB variant wil niemand, men pakt liever 64GB voor weinig meer.
De massa gaat altijd die 100 dollar extra betalen voor die extra gb's
hahaha ja dat moet wel een hack zijnExecutor16 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:43:
Ik hoor een irritante DUM DUM DUMMMMMM
⏩ PVOutput☀️
Met mindere specs kwam de iPhone 5s altijd erg goed mee en ik verwacht dan ook dat de 6 en 6+ met mindere of gelijkwaardige specs dan de concurrentie het weer erg goed zullen doen.Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:42:
[...]
OIS zit ook in een aantal android telefoons
Plus, het ziet niet in de Iphone 6, alleen in de 6 plus
Slomo op 240 fps, oke leuk, maar weegt niet op tegen de lage resolutie van 8 mp.
Diverse verbetersoftware, eerst zien.
En dat voor AppleExecutor16 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:43:
Ik hoor een irritante DUM DUM DUMMMMMM

Ten opzichte van mijn huidige telefoon ga ik er op achteruit en tov de 5s gaat niet vooruit. Stilstand is achteruitgang.Vuvuzela schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:38:
[...]
vond je het scherm vanaf de iphone 4 kut? deze gaat echt niet achteruit qua ppi.
Ik koop geen telefoon van 800 euro voor features die ik al heb.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Welke concurrentie, je bedoeld dat Apple andere spelers toe laat op hun markt?andries.t.net schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:43:
[...]
Met mindere specs kwam de iPhone 5s altijd erg goed mee en ik verwacht dan ook dat de 6 en 6+ met mindere of gelijkwaardige specs dan de concurrentie het weer erg goed zullen doen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ongetwijfeld, het zal gewoon een goede telefoon zijn.andries.t.net schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:43:
[...]
Met mindere specs kwam de iPhone 5s altijd erg goed mee en ik verwacht dan ook dat de 6 en 6+ met mindere of gelijkwaardige specs dan de concurrentie het weer erg goed zullen doen.
Apple is erg goed in het optimizen van hun software.
Alleen voor dit soort prijzen zou ik meer verwachten.
Ah Fallon natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-09-2014 19:45 ]
Jimmy FallonSidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:45:
Justin Timberlake als stem in de iPhone reclame de andere herken ik ook maar kan er niet opkomen
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zei Tim niet John Fallon ofzo?SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:45:
Justin Timberlake als stem in de iPhone reclame de andere herken ik ook maar kan er niet opkomen
Jimmy FallonSidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:45:
Justin Timberlake als stem in de iPhone reclame de andere herken ik ook maar kan er niet opkomen.
Ah Fallon natuurlijk.
Jimmy Fallon.SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:45:
Justin Timberlake als stem in de iPhone reclame de andere herken ik ook maar kan er niet opkomen.
Ah Fallon natuurlijk.
Now we get a video showing how complicated credits cards are to use. Oh god, you have to pull it out of the wallet. Oh god, they need to see ID. Oh god, this is taking forever. She has to swipe again.
Phusebox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:44:
[...]
Ten opzichte van mijn huidige telefoon ga ik er op achteruit en tov de 5s gaat niet vooruit. Stilstand is achteruitgang.
Ik koop geen telefoon van 800 euro voor features die ik al heb.
Inderdaad de live stream heeft net m'n Apple TV 3 compleet vastgezet, moest de stroom kabel eruit halen om het ding weer aan de praat te krijgen. De stream is nergens stabiel, kan zeggen dat het met stipt de slechtste livestream is die ik ooit heb gekeken.laurens0619 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:44:
Ben ik de enige die bij de crashende apple tv denkt trouwens, ruimte voor een Apple tv 3 exploit?
[ Voor 83% gewijzigd door muhda op 09-09-2014 19:48 ]
⏩ PVOutput☀️
met je vingerafdruk,Quad schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:48:
Het is ook net zo makkelijk om je telefoon te verliezen..
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]