Hahahaha chinees is ingewisseld voor Japanner
Ik hoor ook een andere stem erbij, gelukkig heel zacht.
Voice over LTE is toch helemaal niet nieuw, dit kan iedere 4G telefoon ondersteunen toch ?
Cloud ☁️
Dat is het dus!! Ik heb geen pushmailaan, geen apps die op de achtergrond verversen..NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:27:
[...]
Terwijl die van mij na 1,5 dag wel 's aan het sap mag, verschilt per gebruik en hoeveel push shit je aanzet.
Niks waarvan ik denk nah dat is t
Heeft het over 'simultaneous voice and data" en vervolgens is de chinees weg. Nice ... niet zo simultaneous meer gelukkig
Hej, eerste momentje vanavond dat de stream beeld en geluid heeft die lijkt te kloppen
'wifi calling' woei
'wifi calling' woei
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
mister9 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:28:
Jaaaaa. Die Chinees houdt dr kop! Tim Steve heeft dr eindelijk voor dr smoel gebeukt!!
Dan toch stuk?Orii schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:28:
[...]
Dat is het dus!! Ik heb geen pushmailaan, geen apps die op de achtergrond verversen..
Niks waarvan ik denk nah dat is t
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik durf niet te bewegen... Volgens mij gaat de stream nu goed..
access denied.Peaky schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:28:
Via Apple.fr geen stream probleem en Chinees gezeik
Maar 8MP en hij steekt nog uit ook??
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja doe 20MP, heb je veel meer aanDennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:29:

Dan heb je mijn stream-slot gejatOrii schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:29:
Ik durf niet te bewegen... Volgens mij gaat de stream nu goed..
Kijk nou ff hoe dun de telefoon is.DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:29:

dubbel
[ Voor 93% gewijzigd door Wognummer op 09-09-2014 19:30 ]
wel benieuwd Wifi calling, dat gaat dus de pico cells vervangen?
CISSP! Drop your encryption keys!
8mp camera met focus pixels. Dat is wel vette techniek voor een telefoon; zit ook in knappe dslr's en systeemcamera's.
Phase-detection AF, nice!
Fotonerd
Chinees is weg
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Zwarte Piet op een paard. lekker dan
Haters everywhere but I don’t really care
Ja lijkt me wellaurens0619 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:30:
wel benieuwd Wifi calling, dat gaat dus de pico cells vervangen?
Die MP war slaat nergens op met die kleine lenzen, ik geloof wel meer in dergelijke technieken die ze nu laten zien.
Zoo, hopen dat Canon die dual pixel af op tijd heeft gepatenteerd. Voel wel een bericht komen dat Apple het al weer eerder in patent had

Sorry!Joshuax8 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:30:
[...]
Dan heb je mijn stream-slot gejatwant bij mij houd ie net op...
Toch wel bijzonder, dat de stream op m'n iPad geen seconde heeft gehaperd.
WTF! direct na plaatsen van m'n reactie..
WTF! direct na plaatsen van m'n reactie..
[ Voor 23% gewijzigd door NSG op 09-09-2014 19:32 ]
Mss issie juist uitstekend voor opzetbare lenzen. We zullen het horen.DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:29:
Is ook zo, grote sensors halen niets uit met schijtlenzen. :-)Cartman! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:31:
Die MP war slaat nergens op met die kleine lenzen, ik geloof wel meer in dergelijke technieken die ze nu laten zien.
I'll do what I can, but expect very little.
Zouden ze eindelijk voor elkaar hebben dat foto's echt full size worden genomen?
Ohja de chinees is weg. luisterde d'r al langs dus had 'r al bijna niet meer door
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
safari knalde er net uit op me iPadEnes_81 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:31:
Toch wel bijzonder, dat de stream op m'n iPad geen seconde heeft gehaperd.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Nou m'n DSLR maar verkopen dus
Tesla M3LR '21
huh?Janusz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:32:
Zouden ze eindelijk voor elkaar hebben dat foto's echt full size worden genomen?
Image Stabilization
Not sure if..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hier ook, direct na plaatsen van m'n reactie..
hmm zwart beeld opm nApple tv en kom het menu niet eens meer in?
"Panoramas can be up to 43 megapixels now" Hoe kan dit met een 8MP camera ?
Cloud ☁️
OIS alleen in de iPhone 6+, da's jammer...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Shit, alleen 6+ heeft optical, andere is digitaal
Hmmz.. Ik denk dat ik ze gewoon allebei wil!
De 6 voor thuis, de 6+ voor werk :-)
De 6 voor thuis, de 6+ voor werk :-)
Ik wacht op het moment dat de stream vast loopt terwijl er een raar gezicht wordt getrokken. Dan kan ik lachen.
Ooit panorama gemaakt? Dan weet je het (stitching).Downloader_NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:33:
Resolutie he....Downloader_NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:33:

Wel een beetje raar met alle verschillen die ze nu introduceren tussen de verschillende iphones.
1080p @60fps
of slomo op 240fps ipv 120fps
of slomo op 240fps ipv 120fps
holy fuck, die stream heeft mn Apple tv wel gebricked lijkt het. Beeld zwart, stroom eruit, opeens rare geluiden eruit.. dafaq
Ja precies, nu moet je dus de 5.5" pakken wil je echt alle nieuwe features van Apple hebben en kunnen gebruiken, beetje jammer dit.4bit schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:34:
Wel een beetje raar met alle verschillen die ze nu introduceren tussen de verschillende iphones.
Tja, we kunnen nergens anders over praten omdat de stream niet werktPWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:34:
Moet er echt 90% van de posts over de stream gaan? Onleesbaar hier.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben benieuwd naar de cumulatieve verkopen, stream ligt eruit
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Heb ik al twee keer gehad, althans, na stroom eraf en erin doet ie het weer... toppie he?laurens0619 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:34:
holy fuck, die stream heeft mn Apple tv wel gebricked lijkt het. Beeld zwart, stroom eruit, opeens rare geluiden eruit.. dafaq
240FPS ziet er inderdaad veel leuker uit dan 120FPS
Dat heeft de 5S toch ook al?
Tot nu toe nog niets gezien wat de gemiddelde flagship android telefoon niet heeft.
Same here. Loopt helemaal vast.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:35:
[...]
Heb ik al twee keer gehad, althans, na stroom eraf en erin doet ie het weer... toppie he?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Geen 240 FPS
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mijn stream loopt echt 5 minuten achter op de live notes van the verge
Het gaat overigens wel erg snel allemaal... Ze hebben de tijd wel nodig om nog een ander product te presenteren?
De hele apple site ligt momenteel plat.
Lekker kort.
AgreedRixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:35:
Tot nu toe nog niets gezien wat de gemiddelde flagship android telefoon niet heeft.
Nou foto's worden nu niet in 16:9 resolutie genomen waardoor er in breedbeeld altijd zwarte randen zijn.
FIFA 15 Demo PC is ook uit. Veel plezier ermee.
https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/demos-betas
https://www.origin.com/nl-nl/store/free-games/demos-betas
[ Voor 17% gewijzigd door Splinter Cell op 09-09-2014 19:37 ]
Hier hetzelfde. Ik kan alleen kiezen tussen Computers en Settingslaurens0619 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:33:
hmm zwart beeld opm nApple tv en kom het menu niet eens meer in?
Die camera is volgens mij vrij impressive anders.Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:35:
DitRixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:35:
Werkt nu het beste http://www.ustream.tv/cha...special-event-9-september
Had beter 'Wish we could broadcast more' kunnen heten...
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
De sensor heeft een andere aspect ratio dan het scherm, ja.Janusz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:36:
[...]
Nou foto's worden nu niet in 16:9 resolutie genomen waardoor er in breedbeeld altijd zwarte randen zijn.
Continuous autofocus in video, wow.
Verwijderd
Bij mij ook, er ziet geen leven meer in mijn ATV. Totale crash.laurens0619 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:34:
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]