+1.. vind rond mooier/eleganter en niet zo lomp als vierkant
Er zit een knopje op waarmee je kunt scrollen!
Hoppaaa klappen!
Hoppaaa klappen!
heb je een touchscreen, willen ze dat je alsnog een knop gebruikt..
Wel weinig losgelaten over iOS 8. Komt er een GM vanavond? Siri verschillende talen etc?

Vierkant is prima
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik vind het maar een gimmick die iWatch, uiteindelijk pak je toch wel je iPhone uit de zak om ergens op te reageren of verder te gaan kijken..
ben benieuwd over de prijs..
ben benieuwd over de prijs..
Zo te zien is het in elk geval niet zo lomp groot.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
18 karaat geel goud.
1 doelgroep: Chinezen.
1 doelgroep: Chinezen.
Ik voorspel voor volgend jaar als de iWatch Steel. Met een degelijke wristband.
Wat is dat voor spuuglelijk home screen?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nice!
Een hele rij microsoft certificeringen.
Wat denken jullie dat ie gaat kosten?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
38 mm case is ook echt klein.
Mijn analoge horloges waren altijd 42 of groter.
Mijn analoge horloges waren altijd 42 of groter.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Leuk het idee om het als fitnesshorloge te gebruiken, maar gaan ze dan wel iets minder streng om met nat worden dan zoals met de iPhone?
399DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:05:
349,- euroDennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:05:
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
399 met abo....DennusB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:05:
Is afhankelijk van het materiaal: goud, RVS en aluminium
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Dure grap, een setje gaat 1300 kosten ongeveer.
Gulfstream G650
Dit, echt lachwekkend dat ze ook bij de Iphone alleen de prijzen inclusief abonnement lieten zien.
Apple is Google, maar dan sluwer. Apple iWatch om je arm met sensoren die van alles kunnen doorsturen en betalen met je vingerafdruk op je Apple iPhone 6, die ook alles door kan sturen. Aardig dossier kunnen ze aanleggen, lijkt me zo.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Alleen boeren uit Limburg dragen nog horloges.
Doen ze elk jaar.Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:07:
[...]
Dit, echt lachwekkend dat ze ook bij de Iphone alleen de prijzen inclusief abonnement lieten zien.
Guys het is geen i-watch maar een Apple watch..
Ligt het aan mij of zit dat draaiknopje aan de verkeerde kant?
Tijdens die demovideo lijkt het een beetje op een daft punk helm.
Nu al brainwashed?bones schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:08:
Guys het is geen i-watch maar een Apple watch..
Wel als je rechts draagt.levik7 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:08:
Ligt het aan mij of zit dat draaiknopje aan de verkeerde kant?
linkerpols = bedienen met je rechterhand.
Ik ben rechts en draag rechts, dus voor mij izkut.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
erik23 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:08:
Tijdens die demovideo lijkt het een beetje op een daft punk helm.
Ik moet zeggen dat ik de Apple Watch wel zie zitten, zit te kijken naar een mooie wearable, heb al aantal geprobeerd waaronder FitBit etc. Maar dat was het allemaal net niet en de die van Samsung werken alleen met samsung telefoons.
Haptic feedback, klinkt goed. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Niet te vergeten, er zit ook een wieltje op waarmee je het kunt bedienen, innovatieScrtz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:09:
[...]
Jeej je kunt je hartslag delen met iemand anders.. damn waar gaat het heen
en deze werkt alleen met iOS?muhda schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:10:
Ik moet zeggen dat ik de Apple Watch wel zie zitten, zit te kijken naar een mooie wearable, heb al aantal geprobeerd waaronder FitBit etc. Maar dat was het allemaal net niet en de die van Samsung werken alleen met samsung telefoons.
Nu al jaloers op de mooie producten van Apple? Stiekum wil je hem ook wel
Prachtig uitgewerkt dit allemaal, nog niet zo'n complete wearable gezien.
Click-wheel?Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:10:
[...]
Niet te vergeten, er zit ook een wieltje op waarmee je het kunt bedienen, innovatie
Ik val hier uit de toon, maar ik vind het gewoon een mooi ding. Zie er absoluut het nut van in en i.c.m. het juiste bandje is het best een aantrekkelijk apparaat.
Benieuwd naar de prijs.
Benieuwd naar de prijs.
Tesla M3LR '21
Opladen is stoer.
ik vind hem SUPERGAAF !!
Ik zou het doen!
die oplader is wel vet
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik vind hem mooi, die bandjes niets behalve die metalen. Maar gaat de accu niet erg kort mee met al die sensoren?
En hoe werkt het hoofdmenu? Ziet er een beetje druk uit..
[ Voor 20% gewijzigd door Salmon op 09-09-2014 20:12 ]
Haha de digital crown. Wat kut
Zijn echt honderden configs mogelijk zo te zien...
Haha, heb ik al. Maar wel zelf blijven denk hè.bones schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:11:
[...]
Nu al jaloers op de mooie producten van Apple? Stiekum wil je hem ook wel
Oké scherm is dus ook niet Always On.
Neu, zit ook alleen maar voor dit ding te kijken - terwijl de rest vorige generatie phablets adoreert gaan wij alvast de toekomst inLas Vegas schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:11:
Ik val hier uit de toon, maar ik vind het gewoon een mooi ding. Zie er absoluut het nut van in en i.c.m. het juiste bandje is het best een aantrekkelijk apparaat.
Benieuwd naar de prijs.
Gezien de lengte van de video lijkt het gerucht dat deze later pas uit gaat komen wel te kloppen. Anders hadden ze wel live demo gehad.
Probeer dit niet als troll op te vatten.. maar echt, zo indrukwekkend is het toch allemaal niet? Flauwe hap allemaal.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Dat horloge ziet er wel dik uit...
What a fine day for Science! | Specs
Geen Apple fan, maar hier is wel goed over nagedacht, opladen vind ik echt een revolutie.
Wil ook nog een iPhone. Wordt een duur jaarNiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:13:
[...]
Neu, zit ook alleen maar voor dit ding te kijken - terwijl de rest vorige generatie phablets adoreert gaan wij alvast de toekomst inhehe
Tesla M3LR '21
Je loopt een paar jaar achter in de toekomst. * Mr. Awesome heeft al ruim anderhalf jaar een Pebble.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:13:
[...]
Neu, zit ook alleen maar voor dit ding te kijken - terwijl de rest vorige generatie phablets adoreert gaan wij alvast de toekomst inhehe
Ziet er erg goed uit.
Zou echt niet weten wat ik met een horloge moet. Het is mij echt een raadsel wat dit toevoegt. Scheelt weer geld.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mom valt iets tegen. Heb nu ook een 43mm mechanische klok (zoals een vent hoort te hebben).
38mm is sowieso klein er de features blazen mij niet weg. Waarschijnlijk wel stukken goedkoper dan een goede klok, dat hebben ze mee
38mm is sowieso klein er de features blazen mij niet weg. Waarschijnlijk wel stukken goedkoper dan een goede klok, dat hebben ze mee
Ook model voor vrouwen
Zoiets doet de QI lader van Google ook al met de Nexus 5 en 7. En de Moto 360 wordt ook op zo'n manier opgeladen geloof ik.raptorix schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:13:
Geen Apple fan, maar hier is wel goed over nagedacht, opladen vind ik echt een revolutie.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Oh echt, reageren ook noghyptonize schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:14:
[...]
Je loopt een paar jaar achter in de toekomst. * NiGeLaToR heeft al ruim anderhalf jaar een Pebble.
38 mm is echt klein ja.PWM schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:14:
Mom valt iets tegen. Heb nu ook een 43mm mechanische klok (zoals een vent hoort te hebben).
38mm is sowieso klein er de features bladen mij niet weg. Waarschijnlijk wel stukken goedkoper dan eens goede klok, dat hebben ze meer.
Houd weer ruimte voor een iWatch + volgend jaar.
6 soorten bandjes, maar die kunnen op hun manier weer in 100en verschillende versies.
Blijf voorlopig bij mijn LG G watch denk ik, ben er nog niet zo weg van.
Someone has to feed the troll.NiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:15:
[...]
Oh echt, reageren ook nognou goed bezig
2 maten horloges.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb even de methode van opladen gemist, wat was er zo speciaal aan?
Idee is leuk. Maar echt té dik.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Lang filmpje = late release date denk ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]