Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:30:
[...]

Het idee van een GPO is dat je daarmee deze instelling voor al je PC's (die gebruik maken van deze GPO) dat in 1x uit kunt zetten.
Ik heb geen zin om straks een paar 100x de vraag te moeten beantwoorden of zelf te moeten gaan klikken bij mijn collega's om de QuickAccess uit te schakelen. Vandaar de vraag naar de GPO setting. Registry tweak mag ook, die kun je immers via GPO uitrollen. ;-)
En toch zou ik als beheerder liever van dat soort instellingen afblijven. Gebruikers zijn héél goed in staat om zelf d'r eigen persoonlijke GUI instellingen te beheren, met een GPO ontneem je ze dat "recht".

Als je zo'n vraag niet 100'en keren wil beantwoorden dan is dat ook op te lossen middels een "FAQ" op het intranet.

@FREAKJAM: Natuurlijk zijn de templates er al wel. Als je op een WIN10 machine "GPEDIT.MSC" opstart dan zie je alle instellingen voor Windows 10. Die instellingen komen uit de lokale .admx én .adml bestanden.

Als je die bestanden op je DomainController beschikbaar maakt dan kun je ze ook gewoon in een GPO gebruiken :P

* Will_M heeft vroeger genoeg .adm bestanden geschreven om zo bijvoorbeeld third party softwarepakketten te kunnen bedwingen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Will_M op 28-07-2015 17:49 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GPO nerd 2 meldt zich.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

LaunchTo key veranderen van 0 naar 1

:)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Excuses als dit al gevraagd is, ik heb de Allmighty Zoekbalk gebruikt maar kon het niet vinden...

Ik kan de map $Windows.~BT niet vinden in mijn C: drive. Ik heb Show Hidden Files aangezet en erop gezocht binnen de hele C: directory maar kan niks vinden... :/ iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:39
TheVMaster schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:45:
[...]

Dat is een onjuiste redenering. Je kunt in Windows 10 gewoon aangeven dat je geen Insider Builds meer wilt ontvangen, je blijft dan wel gewoon Windows Insider...
Dank voor de snelle reactie. Had al een tijdje geen builds getest voor de desktop. Mooi dat het zo opgelost is!

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:37:
[...]

Ah, maar ik weet wel wat een GPO is hoor. * FREAKJAM <- GPO nerd.

De officiele Administrative templates zullen nog niet uit zijn, dus die moet je eerst uit je Windows 10 zien te vissen. (C:\Windows\PolicyDefinitions) en vervolgens moet je die plaatsen in je central store. (ik zou wel eerst een backup maken).

Maar goed, je kunt ook gewoon de zoekfunctie gebruiken binnen je policies (mmc -> group policy object editor). Dan ga je bij Computer Configuration of User configuration op all settings staan en dan kun je een zoekopdracht toepassen met keywords (rechtermuisknop filter options). Als ik echter zoek op "access" vind ik niets, dus wellicht vind jij de gpo setting wel met een ander keyword.

Anyways, hier heb je de setting in de registry:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

LaunchTo DWORD

1 = This PC
2 = Quick access
Thanks! :)
Ik ga er mee spelen, kijken of ik het voor elkaar krijg. :)
Had zelf uiteraard de ADMX files vanaf een Win10 al 'geleend' voor een GPO specifiek voor Windows 10.
Een zoektocht leverde niks op, Google ook niet.
Dank voor de key! :)
wimmel_1 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:41:
[...]

En toch zou ik als beheerder liever van dat soort instellingen afblijven. Gebruikers zijn héél goed in staat om zelf d'r eigen persoonlijke GUI instellingen te beheren, met een GPO ontneem je ze dat "recht".

Als je zo'n vraag niet 100'en keren wil beantwoorden dan is dat ook op te lossen middels een "FAQ" op het intranet.
Wij hebben geen intranet. Wel een company FB groep, maar ja ik heb geen FB. :+
Voor een aantal gebruikers zie ik het best lukken om zelf die instellingen aan te passen, een hoop echter niet. Daarvoor zo'n GPO. Lekker op basis van een AD groep, sta je erin dan regelt IT het voor je. Zo niet, veel succes met het eigen beheer (tot op zekere hoogte). ;-)

Mocht iemand de key voor de Privacy Options m.b.t. QuickAccess weten, graag.
Staan niet in dezelfde sleutel zie ik.

-edit-
Eentje hoger. ;)
ShowFrequent
ShowRecent

beide op 0. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
brick5492 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:46:
Excuses als dit al gevraagd is, ik heb de Allmighty Zoekbalk gebruikt maar kon het niet vinden...

Ik kan de map $Windows.~BT niet vinden in mijn C: drive. Ik heb Show Hidden Files aangezet en erop gezocht binnen de hele C: directory maar kan niks vinden... :/ iemand tips?
Windows update een keer draaien en dan minstens 30 minuten wachten voordat het e.a begint.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 21:28

John Doos

ClaudZaque

Is er geen run gpedit.msc en dan de computer administrative templates sectie om quick access te disablen?

Deed zelf altijd de "prevent usage of onedrive for storage" om onedrive uit win8/8.1 te slopen :+

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Doos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:50:
Is er geen run gpedit.msc en dan de computer administrative templates sectie quick access te disablen?

Deed zelf altijd de "prevent usage of onedrive for storage" om onedrive uit win8/8.1 te slopen :+
Nee, niet dat ik (of anderen) hebben kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 16:56
wimmel_1 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:41:
[...]

@FREAKJAM: Natuurlijk zijn de templates er al wel. Als je op een WIN10 machine "GPEDIT.MSC" opstart dan zie je alle instellingen voor Windows 10. Die instellingen komen uit de lokale .admx én .adml bestanden.

Als je die bestanden op je DomainController beschikbaar maakt dan kun je ze ook gewoon in een GPO gebruiken :P

* FREAKJAM heeft vroeger genoeg .adm bestanden geschreven om zo bijvoorbeeld third party softwarepakketten te kunnen bedwingen :)
De templates zijn er wel, maar nog niet als officiële download. Microsoft released de templates altijd officieel via een download namelijk in verschillende talen. (Zoals bijvoorbeeld deze voor Windows 8.1).

En ja ik weet dat ze lokaal staan én ik weet dat je ze in de central store kunt plaatsen, dat zeg ik juist in mijn vorige post :+

Verder ben ik het oneens dat je een gebruiker het recht ontneemt instellingen te wijzigen door gpo's toe te passen. Je stelt eerder een voorkeur in dan dat je een instelling ontneemt. Ja je kunt een hoop settings zogenaamd op greyed out zetten, maar je kunt een hoop ook als voorkeur instellen. Om maar een simpel voorbeeld te noemen: via GPO dwing ik af dat er standaard weeknummers worden getoond in de agenda van Outlook 2013. Verder snapt een gebruiker het verschil vaak niet tussen Windows thuis en op het werk, dus ik timmer liever alles dicht dan dat ik een gebruiker aan mijn bureau heb staan die zijn profiel of applicatie weer heeft gesloopt.

[ Voor 21% gewijzigd door FREAKJAM op 28-07-2015 17:59 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

_O- _O- Al mijn machines hebben wel de update & installers ontvangen om de uiteindelijke upgrade naar Windows 10 Pro te voltooien alleen mijn main werkstation blijft hangen op error #80240020 onder Windows 8.1 Pro. Iets met failed update voor Windows 10.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

FREAKJAM schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:53:
[...]

De templates zijn er wel, maar nog niet als officiële download. Microsoft released de templates altijd officieel via een download namelijk in verschillende talen. (Zoals bijvoorbeeld deze voor Windows 8.1).

En ja ik weet dat ze lokaal staan, dat zeg ik juist in mijn vorige post :+
Vroeger schreef ik zelf mijn adm en admx bestanden. Maar net even gekeken in GPEdit maar zie ook geen Quick Access view instelling. Was een van de eerste dingen die ik uitschakelde in W10.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

nieuws: Microsoft lijkt Windows 10 vast klaar te zetten voor release

Gebruikers wereldwijd waarschuwen dat de setup in de map voorlopig niet moet worden gestart. Zodra dat gebeurt, verdwijnen alle bestanden in de map.

:? in dit topic niet voorbij zien komen.. iemand?

New book on how to build your own Windows 10 Home Server released

Is dat zo moeilijk dat ze er een boek voor moeten uitbrengen dan?

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 28-07-2015 18:06 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

spartacusNLD schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:02:

Gebruikers wereldwijd waarschuwen dat de setup in de map voorlopig niet moet worden gestart. Zodra dat gebeurt, verdwijnen alle bestanden in de map.

Hoef je niet bang voor te zijn hoor. Althans, bij mij niet gebeurd...

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 of 2 berichten van mensen die zelf van het ESD bestand een ISO hadden gemaakt en de boot.wim zelf naar de Sources map hebben gezet.
Voor de rest lees ik het tegenovergestelde. Dat het juist prima werkt om de setup.exe te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Hooglander1 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:06:
[...]
Ikzelf zit al op W10.. gewoon nieuwsgierigheid & wil checken of dat bericht wel klopt.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13
Wat is de laatste versie van de store app bij jullie? De mijne is 2015.7.1.1, is dat de laatste?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 19:38

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Pentiummania schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:59:
Bij mij staat ie er nu ook op zo even de setup draaien (hoef ik (nog) niet uit te zoeken hoe je een isotje maakt van die esd). Bij mij bleef de map eerst ook op 140MB steken en nu net zag ik dat er meerder mappen aangemaakt werden. Die reservering deed het ook niet, moest eerst een scriptje laten draaien. Ik kwam via de winbeta link weer een linkje tegen naar twitter en daar op WHISTLER twitter linkje zag ik ook gewoon een download naar een esd, maar ze verschillen toch beide ietsjes qua grootte.
[afbeelding]
Isotje maken gaat ook makkelijk met ntlite www.ntlite.com klik op add en verwijs naar de Install.esd selecteer Install.esd en klik dan op create iso :)

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 12:18
Hier is de map nog niet aanwezig :P, wel gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

sig69 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:12:
Wat is de laatste versie van de store app bij jullie? De mijne is 2015.7.1.1, is dat de laatste?
2015.7.22.2 oudere versies hebben inderdaad, zoals jij eerder meldde, geen toegang.

[ Voor 14% gewijzigd door GerardVanAfoort op 28-07-2015 18:17 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13
Dat zal dan wel verklaren waarom mijn downloads niet werken :(

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 20:41
Hooglander1 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:06:
[...]

Bij mij ontbreekt een boot.wim bestand.
Ach, ik wacht wel af tot morgen ochtend :)

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

New book on how to build your own Windows 10 Home Server released

Is dat zo moeilijk dat ze er een boek voor moeten uitbrengen dan?
Is hier inderdaad gebeurt. Ik probeerde de setup.exe, die werkte niet. Toen setupprep.exe geprobeerd, deze knikkerde de hele map leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Surface Pro 1 voorzien van Windows 10. Ging prima.
OneDrive stond altijd op mijn SD kaart.
Windows 10 vind nu dat ik daar mijn OneDrive niet meer naar toe mag syncen?
Lekker want de 128GB die ik heb op mijn Surface heeft niet genoeg ruimte meer om alles wat ik in OneDrive heb, offline te cachen, die SD kaart wel (überhaupt de hele reden dat die kaart daar in zit..)
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:54
Gijs007 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:19:
[...]

Bij mij ontbreekt een boot.wim bestand.
Ach, ik wacht wel af tot morgen ochtend :)
Same, dan maar tot morgen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:25

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:23:
Heb mijn Surface Pro 1 voorzien van Windows 10. Ging prima.
OneDrive stond altijd op mijn SD kaart.
Windows 10 vind nu dat ik daar mijn OneDrive niet meer naar toe mag syncen?
Lekker want de 128GB die ik heb op mijn Surface heeft niet genoeg ruimte meer om alles wat ik in OneDrive heb, offline te cachen, die SD kaart wel (überhaupt de hele reden dat die kaart daar in zit..)
Meer mensen hier last van?
Tot nu toe heb ik niet geprobeerd om OneDrive in te stellen onder Windows 10 (8.1 is nog steeds m'n main OS op m'n Surface Pro 2), maar het ziet er naar uit dat je niet de enige bent. Je moet waarschijnlijk weer pre-8.1 (8.0 dus) trucjes uithalen om speciale mappen op een SD kaart te zetten:

Change OneDrive folder location to SD card in Windows 10 Technical Preview

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:31:
[...]

Tot nu toe heb ik niet geprobeerd om OneDrive in te stellen onder Windows 10 (8.1 is nog steeds m'n main OS op m'n Surface Pro 2), maar het ziet er naar uit dat je niet de enige bent. Je moet waarschijnlijk weer pre-8.1 (8.0 dus) trucjes uithalen om speciale mappen op een SD kaart te zetten:

Change OneDrive folder location to SD card in Windows 10 Technical Preview
Beide opties in die link werken helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBrakes
  • Laatst online: 12-09 18:13
Weet iemand of Windows 10 vanaf een bepaalde tijd komt beschikbaar of wordt deze gefaseerd uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:45
Royboy510 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:36:
Weet iemand of Windows 10 vanaf een bepaalde tijd komt beschikbaar of wordt deze gefaseerd uitgerold?
Warning niet gelezen zeker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 12:18
Gefaseerd, volgens de eerdere berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:48
Eerste poging vanaf ISO DVD " Er is iets fout gegaan " installatie gestopt :(

Nu de ISO uitgepakt en de setup vanaf de HDD starten...

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:02:
[...]

Daarvoor moet je denk ik een clean install doen achter de upgrade.
vandaag het Microsoft Community forum even lopen spammen..

het is momenteel onduidelijk of de keys van een 32bit systeem gebruikt kunnen worden op win 10 64 bit..
dus ik denk dat ik de upgrade maar even schap op dit moment en naar een iso 64 bit win 10 zoek.
Dan kan ik zelf even kijken of hij het huidige serienummer overneemt...

Dan weet ik zeker dat de key niet per ongelijk door een 32bit versie wordt geclaimd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 20:41
Vreemd, heb zojuist naar de klok op een server in de VS gekeken: https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspx

Die geeft aan 20 uur, hier in Nederland 13 uur. Dus ik denk dat die klok naar de systeemtijd kijkt..

Btw: voor de mensen die nu al de setup hebben gestart, activeert Windows dan wel gewoon en kun je daarna een ISO maken?

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verrek, ik heb een ~BT map!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Gijs007 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:42:
Vreemd, heb zojuist naar de klok op een server in de VS gekeken: https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspx

Die geeft aan 20 uur, hier in Nederland 13 uur. Dus ik denk dat die klok naar de systeemtijd kijkt..

Btw: voor de mensen die nu al de setup hebben gestart, activeert Windows dan wel gewoon en kun je daarna een ISO maken?
Windows 10 wordt gewoon goed geactiveerd, ook wanneer je in de setup aangeeft een schone installatie te willen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Laatst online: 16-09 18:42
Vreemd, bij mij is de map niet 6GB maar 4.35GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:41:
[...]

vandaag het Microsoft Community forum even lopen spammen..
Prima! Daar hebben we wat aan!
Het zal ze dun door de broek lopen na jouw actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Ik heb een ISO kunnen maken van mijn btmap, en ga zo de installatie eens testen.
5.21GB is de ISO en als het goed is is het een win10 Pro x64.

Heeft iemand er baat bij als hem upload op mijn Google Drive, en hier post?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Voor mensen die een fout krijgen bij het installeren van NVIDIA drivers (353.62) op Windows 10:

DOE DIT EERST: Verwijder de (foute driver) via Device Manager totdat je "Microsoft Basic Adapter" hebt.

1) http://catalog.update.microsoft.com via IE11
2) Type je modelnummer in (bijv GTX 970)
3) Download de laatste driver van 22 Juli(goed opletten dat je de juiste Architectuur haalt x86/x64 versie binnenhaalt!
4) Download http://download.windowsup...cdbd9624d48240c2218d4.cab
5) Pak allebei de .cab's uit in een aparte map
6) Overwrite de NvClpSetupInt.exe van de iCafe(bovenstaande link) drivers map naar de map die je hebt gedownload van catalog.update.microsoft.com
7) Open setup.exe

Nu zouden de laatste WU drivers correct moeten installeren en zou WU niet meer om een update moeten vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door MrFax op 28-07-2015 18:53 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:46:
[...]

Prima! Daar hebben we wat aan!
Het zal ze dun door de broek lopen na jouw actie!
denk het niet.. en zo was het ook niet bedoelt......
spammen op een andere manier.... maar hoe dan ook..

geen fun morgen voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

John Doos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:49:
Ik heb een ISO kunnen maken van mijn btmap, en ga zo de installatie eens testen.
Zijn die bestanden niet persoonlijk? (iets met een key of zo ik zeg maar wat?)
Zo niet dan graag.. kan ik morgen wat pc's van familie over zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Geen flauw idee, maar als ik al eerder heb geactiveerd, lijkt me dat niemand mijn key kan gebruiken?

PS: 120/12 abbo hier, uploaden is een hel :+

[ Voor 19% gewijzigd door John Doos op 28-07-2015 18:52 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:50:
[...]

Zijn die bestanden niet persoonlijk? (iets met een key of zo ik zeg maar wat?)
Zo niet dan graag.. kan ik morgen wat pc's van familie over zetten :)
Nee het probleem is dat dat waarschijnlijk niet mag, met copyright etc.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Ik zie nergens een disclaimer in mijn hidden mapje hoor.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MrFax schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:52:
[...]
Nee het probleem is dat dat waarschijnlijk niet mag, met copyright etc.
:+ heel veel mensen zijn hier naar W10 gegaan met niet officeel uitgebrachte 10240 .iso's
copyright enzovoort zoeken ze maar uit hoor haha..
zolang mijn windows geactiveerd is vindt ik het best

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 28-07-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01:21
Is boot.wim per se nodig, bij mij is namelijk boot.wim nog niet gedownload maar de rest volgens mij wel. Of kan ik er nu al een iso van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:55

SkyStreaker

Move on up!

Had al eerder gereserveerd, maar heb een reinstall moeten doen van 8.0 en update naar 8.1 week geleden. Dacht, zelfde key icm passport account - moet toch dan "gereserveerd" blijven staan. NOPE Dus zonet maar even gedaan ^^ en ergo, geen ~BT te zien XD, vooralsnog.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Heerlijk hoe snel dit topic gaat, succesvol via ntlite een image gebakken van de esd file nu via rufus op stick zetten we zullen zien :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

pcman007 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:53:
Is boot.wim per se nodig, bij mij is namelijk boot.wim nog niet gedownload maar de rest volgens mij wel. Of kan ik er nu al een iso van maken?
Ik ga het proberen zonder, mbv NTlite een iso gemaakt.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 18:57
John Doos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:49:

Dat is niet slim van je om een ISO te maken van je btmap. In de BT map zitten drivers die geschrikt zijn voor jou pc en waarschijnlijk niet voor andere pc's. Je kan beter install.esd pakken(deze kan je vinden in C:\$Windows.~BT\Sources) en deze omzetten naar een ISO. Mijn Windows 10 pro x64 ISO is 3,64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Njay schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:54:
Heerlijk hoe snel dit topic gaat, succesvol via ntlite een image gebakken van de esd file nu via rufus op stick zetten we zullen zien :D
Zojuist ook gedaan, ga mn laptop gebruiken als proefkonijn :+

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

John Doos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:55:
[...]
Zojuist ook gedaan, ga mn laptop gebruiken als proefkonijn :+
Frankie20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:55:
[...]
Dat is niet slim van je om een ISO te maken van je btmap. In de BT map zitten drivers die geschrikt zijn voor jou pc en waarschijnlijk niet voor andere pc's. Je kan beter install.esd pakken(deze kan je vinden in C:\$Windows.~BT\Sources) en deze omzetten naar een ISO. Mijn Windows 10 pro x64 ISO is 3,64 GB.
:P als je dit nog even meement dan ben ik helemaal blij

[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 28-07-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Frankie20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:55:
[...]

Ik heb hem via NTlite gemaakt, en de install.esd als source gebruikt, maar hij is toch echt 5,21gb.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerton
  • Laatst online: 05-09 20:38
Heb deze map net ook gevonden, blijft alleen hangen op 140MB. ga denk ik gewoon wachten tot windows zelf met een pop-upje komt voor de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imaxus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-07 13:51
Meerendeel van de reacties doorgelezen, toch niet kunnen vinden.

Kan iemand het volgende beantwoorden:
Ik heb de map ook gevonden op m'n C, stel dat ik daar een iso van maak en hem op m'n laptop installeer (waar ook win8 op staat), activeert 'ie m dan als m'n pc? dwz, heb ik daarna geen geldige activatie meer als ik dezelfde setup uitvoer op mn pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Net ook even een isootje gemaakt op de Reddit manier, maar dit is de filename:
nl_windows_10_core_10240_x64_dvd

Windows 10 Core? Dat is toch die versie voor op de Raspberry Pi enzo? Ik draai nu Windows 8.1 Pro x64 (welke met mn PC meekwam...). :/
Hebben meer mensen dit? Of is dit gewoon de 'nieuwe' filename voor Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Volgens mij doet mn ISO het, bij mn laptop geen foutmelding op een missende WIM en hij update nu opvoorhand.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

brick5492 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:02:

Windows 10 Core? Dat is toch die versie voor op de Raspberry Pi enzo? Ik draai nu Windows 8.1 Pro x64 (welke met mn PC meekwam...). :/
Controleer eens goed of je wel Pro hebt. Core wordt gebruikt voor Home blijkbaar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01:21
Jammer dat ik nog geen boot.wim heb, verheug me al helemaal als ik windows 10 kan gebruiken op mijn laptop, heb gelukkig al een windows 10 desktop dankzij de preview iso, maar alsnog wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
brick5492 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:02:

Nee hoor je zou gewoon de Pro moeten krijgen. De Core wordt gebruikt voor Raspberry pi 2 Windows 10 IoT Core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/k3y4o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2m3nzud.jpg

So far so good!

Hij lijkt de installatie door te komen, maar geen flauw idee wanneer ik een key moet invoeren oid.
Ik gebruik de iso om mijn laptop van de laatste rtm build, naar de build uit het BT mapje te herinstalleren.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

John Doos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:12:
[afbeelding]

[afbeelding]

So far so good!

Hij lijkt de installatie door te komen, maar geen flauw idee wanneer ik een key moet invoeren oid.
Ik gebruik de iso om mijn laptop van de laatste rtm build, naar de build uit het BT mapje te herinstalleren.
baas _/-\o_
fijn dat je het ff allemaal test dan kan ik wat familie blij gaan maken morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Inmiddels ergens een iso beschikbaar voor clean install?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Lijkt op hetzelfde installatie proces als de RTM build, bijna klaar nog even billenknijpen :)
Ben op bijna 50% van de upload...

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Deem schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:16:
weer iemand die de kracht van de zoekbalk nog niet ontdekt heeft :'(
jou vraag kan de almachtige zoekbalk zeker beantwoorden want velen andere niet gelovige hebben uw vraag al gesteld

:++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
Frankie20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:06:
[...]

Nee hoor je zou gewoon de Pro moeten krijgen. De Core wordt gebruikt voor Raspberry pi 2 Windows 10 IoT Core
Voor desktop consumenten heb je 2 versies: Core en Pro

Pro geeft een aantal features voor power users, zoals Group Policy Control.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Deem schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:16:
Nee, morgen pas

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zelf ook vanuit m'n BT-map een ISO gemaakt (Win 7 Pro -> Win 10 Pro), installeert gewoon prima.

Vraagt verder ook niet om een key o.i.d. Kan het zijn dat die wellicht ergens zit ingebakken op de schijf/ISO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
Ze zijn er wel al, geleaked, ik ga ze niet posten ivm copyright. Je moet zelf maar ff google'n

[ Voor 6% gewijzigd door MrFax op 28-07-2015 19:19 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben benieuwd :) Heb geen ~BT mapje oid dus ik wacht "braaf" af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MrFax schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:19:
[...]
Ze zijn er wel al, geleaked, ik ga ze niet posten ivm copyright. Je moet zelf maar ff google'n
ja want Microsoft heeft undercover agenten hier op tweakers die alles bijhouden XD

je moet je meer zorgen maken om de mods van tweakers die vinden het posten van dit soort links gewoon niet leuk.. heeft niks met copyright te maken :P

* TheVMaster kucht

[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forkless
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-01 00:09
Je hoeft geen key in te voeren, Microsoft activeert alle Windows 10 installaties of het nu een legitieme versie is of een warez KMSpico (of soortgelijk).

EDIT: Mea culpa, oud nieuws van TheVerge gemist, Microsoft is daar in mei op teruggekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door forkless op 28-07-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
nl.mark schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:19:
Zelf ook vanuit m'n BT-map een ISO gemaakt (Win 7 Pro -> Win 10 Pro), installeert gewoon prima.

Vraagt verder ook niet om een key o.i.d. Kan het zijn dat die wellicht ergens zit ingebakken op de schijf/ISO?
Volgens mij worden de keys tegenwoordig in het BIOS/UEFI opgeslagen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Maakt me nu wel een beetje bang om hem straks hier te posten mijn link...

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
spartacusNLD schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:20:
[...]

ja want Microsoft heeft undercover agenten hier op tweakers die alles bijhouden XD
Nee, maar ik heb geen zin in mod-gezeur over copyrighted content.

*knip* NERGENS voor nodig...

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2015 19:43 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
hylke94 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:21:
[...]

Volgens mij worden de keys tegenwoordig in het BIOS/UEFI opgeslagen ;).
Zou best kunnen bij pc's, maar ik heb hem op een iMac uit 2010 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Not Keep anything?

Is die installeer door een chinees gemaakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Laatst online: 01-09 21:12
h4ns schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:22:
Not Keep anything?

Dat kan, Microsoft heeft ook Chinese medewerkers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hier: http://windows.com/install.esd kun je de esd downloaden even iso maken

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2015 19:27 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swel
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-08 19:23
You have chosen to not keep anything.
Is prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:54

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Mijn $Windows.~BT map blijft hangen op 140mb. Iemand een idee om te zien wat de voortgang van het downloaden is?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Erhnam schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:25:
Mijn $Windows.~BT map blijft hangen op 140mb. Iemand een idee om te zien wat de voortgang van het downloaden is?
task manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 18:50
Hier ook precies 140 MB. Zal wel niet toevallig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:54

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Heeft het proces ook nog een naam?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swel
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-08 19:23
Ja, als je de eigenschappen van de map bekijkt tijdens het downloaden zie je 'm groter worden.
Bij mij is hij uiteindelijk gestopt op 5,96 GB (6.410.663.478 bytes)

[ Voor 32% gewijzigd door swel op 28-07-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Erhnam schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:26:
[...]

Of gewoon kijken bij netwerkactiviteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:08
De tijdelijke map voor Windows 10 is bij mij net op 5,0 GB gekomen, maar een uurtje geleden was ie nog maar 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
h4ns schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:22:
Not Keep anything?

You've chosen to not keep anything. Lijkt mij wel een engelse zin.

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Erhnam schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:26:
[...]

Service local host, ach ik bedoel service host Service Host: Local System (Windows Update staat er tussen uit de 14 sub processen)
Bij mij duurde het ook minstens een uur, waarschijnlijk door het uitpakken op een normale harde schijf.

[ Voor 16% gewijzigd door Pentiummania op 28-07-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
MrFax schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:27:
[...]

You've chosen to not keep anything. Lijkt mij wel een engelse zin.
Ja en correct ook als mijn Engels van het VWO me nog goed in de kop zit>>> any bij ontkenning/niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
MrFax schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:19:
[...]

Voor desktop consumenten heb je 2 versies: Core en Pro

Pro geeft een aantal features voor power users, zoals Group Policy Control.
Je hebt Windows 10 Home en Windows 10 Pro voor consumenten. Zie Wikipedia: Windows 10 editions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
Frankie20 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:29:
[...]

Je hebt Windows 10 Home en Windows 10 Pro voor consumenten. Zie Wikipedia: Windows 10 editions
Maar intern heet het als Windows 8.1 gewoon nog Core, vandaar de filename.

[ Voor 3% gewijzigd door MrFax op 28-07-2015 19:31 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Kan je tijdens de upgrade van 8.1 naar 10 kiezen op welke schijf windows moet geïnstalleerd worden? Of kan dit enkel via een iso op een usb?

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

spartacusNLD schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:13:
[...]

baas _/-\o_
fijn dat je het ff allemaal test dan kan ik wat familie blij gaan maken morgen :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/02JviP3J6ix4afupMu8LDqQB/full.jpg

Was nog geen 10 minuten upgrade van Win 8.1 Pro naar Win 10 Pro middels de ISO die ik vanmiddag had ge-ESD't. Heb gewoon een upgrade gekozen en de PC voelt lekker rap aan. Hyper-V doet het ook nog en op iSCSI lijk ik zelf een verhoogde doorvoer te hebben (van 119MB/s naar 122MB/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Is er al iemand die wat meer kan zeggen over het nut van een clean install vs alleen de upgrade? Is namelijk nogal een pleuris werk om alles weer te installeren en in te stellen en ik denk dus dat heel veel mensen nu met de vraag zitten: levert het in de praktijk genoeg op om de moeite te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Zo te zien is het de volwaardige windows 10 Pro x64

*knip* Niet doen

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2015 19:44 ]

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:31:
[...]

[afbeelding]

Was nog geen 10 minuten upgrade van Win 8.1 Pro naar Win 10 Pro middels de ISO die ik vanmiddag had ge-ESD't. Heb gewoon een upgrade gekozen en de PC voelt lekker rap aan. Hyper-V doet het ook nog en op iSCSI lijk ik zelf een verhoogde doorvoer te hebben (van 119MB/s naar 122MB/s).
waarom die tekening :+ ?

deze vond ik best wel goed op reddit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gizesGZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pyrone89 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:34:
Is er al iemand die wat meer kan zeggen over het nut van een clean install vs alleen de upgrade? Is namelijk nogal een pleuris werk om alles weer te installeren en in te stellen en ik denk dus dat heel veel mensen nu met de vraag zitten: levert het in de praktijk genoeg op om de moeite te nemen?
Alleen als je van jezelf weet dat je van je installatie na een half jaar een pleuriszooi gemaakt hebt. Ikzelf doe weinig tot niets met games, allerlei meuk installeren etc. dus heb voor een upgrade gekozen. Hyper-V rol is automatisch meegekomen alsmede mijn pinned apps in de taskbar en mijn automatische SSH-tunnels bij login.
:>

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 28-07-2015 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Pyrone89 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:34:
Dus kies je voor een upgraded als je het een p... klus vindt. Makkelijk toch.
Eens in de zoveel tijd clean install, zeker bij een nieuw OS kan geen kwaad..

Ja nu is je vraag nog niet beantwoord. Sorry :)

NRG

Pagina: 1 ... 77 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ