Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mijn Surface Pro 3 blijft hangen wanneer ik iets van video streaming doe (youtube, pluralsught). De Surface bromt dan vrij hard en bevriest geheel.

Iemand anders last van? Niets in de log terug te vinden vanwege de harde freeze. Dit zowel met Spartan als met IE.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:35
Vanmiddag maar eens upgraden dan op de PC en de Surface 3 Pro.... Wil op mijn eigen PC wel weer eens een clean install gaan doen (heb ook een nieuwe SSD klaarliggen) maar dat is dus nog even wachten tot de ISO's beschikbaar komen :)

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:41

_Arthur

blub

Jaguar645 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:08:
Vanmiddag maar eens upgraden dan op de PC en de Surface 3 Pro.... Wil op mijn eigen PC wel weer eens een clean install gaan doen (heb ook een nieuwe SSD klaarliggen) maar dat is dus nog even wachten tot de ISO's beschikbaar komen :)
Kleine kans dat er ISO's van Build 10158 komen. Maar je weet maar nooit. Als je echt niet kan wachten kan je ze zelf bakken. Even dit topic doorzoeken hoe dat zou moeten.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23
Iekozz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 01:53:
Ben ik de enige waar windows update niets vind? Iedereen vind hem hier maar ik zie niks op windows update. En ja ik heb een microsoft account sign-in.
Kijk even in je register naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability

Ring & RingBackup moet op WIF staan, en EnablePreviewBuilds op 1

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• silitek
  • Laatst online: 12-11 08:00

silitek

Tubes Only

Vlekkeloos naar 10158..insiders hub weer terug gezet. ATI controler FC is nu gefixt, Layout en systemUI zien er prima uit.

Edit: Defender update's werken ook perfect! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door silitek op 30-06-2015 09:24 ]

Tubes....It's what make music music!

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Helaas, bij mij vindt ie nog geen nieuwe build, alles op fast staan...

• _Arthur

_Arthur

blub

willempjuh schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:25:
Helaas, bij mij vindt ie nog geen nieuwe build, alles op fast staan...
Gewoon effe gedult hebben, bij mij was het ook niet direct *plof*, na 20-30mins kwam ie binnen nadat ik van Slow naar Fast was geswitched.

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:31:
[...]

Gewoon effe gedult hebben, bij mij was het ook niet direct *plof*, na 20-30mins kwam ie binnen nadat ik van Slow naar Fast was geswitched.
Geduld? Is dat? ;-)

En ja hoor hij haalt hem bij mij ook binnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door willempjuh op 30-06-2015 11:30 ]

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Weet iemand of je ook van het windows insiders program naar de final versie kan updaten?

Ik kreeg via geen enkele mogelijkheid een update icoon te zien om mijn asus f205t gratis te upgraden naar windows 10. Toen heb ik maar een preview versie geïnstalleerd. Alleen nu lees ik verhalen dat je helemaal niet via de preview versie naar de final kan? Iemand een idee?
Wat is de andere optie weer terug naar 8.1 en hopen dat ik alsnog een update icoon te zien krijg?

Thx!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Joel22 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:58:
Weet iemand of je ook van het windows insiders program naar de final versie kan updaten?

Ik kreeg via geen enkele mogelijkheid een update icoon te zien om mijn asus f205t gratis te upgraden naar windows 10. Toen heb ik maar een preview versie geïnstalleerd. Alleen nu lees ik verhalen dat je helemaal niet via de preview versie naar de final kan? Iemand een idee?
Wat is de andere optie weer terug naar 8.1 en hopen dat ik alsnog een update icoon te zien krijg?

Thx!
Je kan gewoon upgraden naar de final versie waarbij je kan kiezen of je een insider wil blijven en test builds wil blijven doen of niet en dan heb je een jaar een upgrade gratis op je 8.1

https://powershellisfun.com

• Joel22
-

[ Voor 100% gewijzigd door Joel22 op 30-06-2015 10:10 ]

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:35
_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Kleine kans dat er ISO's van Build 10158 komen. Maar je weet maar nooit. Als je echt niet kan wachten kan je ze zelf bakken. Even die topic doorzoeken hoe dat zou moeten.
Hangt er vanaf of de build ook richting de slow ring gaat :P Het zelf maken van de ESD->ISO blijft ook altijd wel mogelijk maar het is niet alsof het wachten op de slow ring zo erg is :)

• Joel22
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:03:
[...]

Je kan gewoon upgraden naar de final versie waarbij je kan kiezen of je een insider wil blijven en test builds wil blijven doen of niet en dan heb je een jaar een upgrade gratis op je 8.1
oke dus er zit als ik het goed begrijp geen verschil tussen de mensen die updaten van 8.1 of van windows 10 preview? Maar hoe 'weet' windows dan dat ik een legale versie van 8.1 had en bijv. niet een preview versie over vista heen heb gezet?

En is het maar een jaar gratis? Wat moet je dan na dat jaar terug naar 8.1 :S ik dacht dat windows 10 voor altijd gratis was.

thx anyway

• silitek

silitek

Tubes Only

GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:03:
[...]

Daarom blijf ik nog insider voor een tijdje na de final..wil wel eens weten of je daarmee met de builds op de eerste rang blijft zitten. ;)

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:23
Joel22 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:11:
[...]

oke dus er zit als ik het goed begrijp geen verschil tussen de mensen die updaten van 8.1 of van windows 10 preview? Maar hoe 'weet' windows dan dat ik een legale versie van 8.1 had en bijv. niet een preview versie over vista heen heb gezet?

En is het maar een jaar gratis? Wat moet je dan na dat jaar terug naar 8.1 :S ik dacht dat windows 10 voor altijd gratis was.

thx anyway
Je moet de key van win8 bij de hand hebben om van preview naar final te gaan als je uit het insiders program stapt.

De upgrade is binnen het jaar gratis, maar het gebruiksrecht loopt niet af na een jaar.

Zie ook FREAKJAM in 'nieuws: Microsoft zet Edge-browser in nieuwe build Windows 10'

[ Voor 13% gewijzigd door Jogai op 30-06-2015 10:14 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Joel22
Jogai schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:13:
[...]

Je moet de key van win8 bij de hand hebben om van preview naar final te gaan als je uit het insiders program stapt.

De upgrade is binnen het jaar gratis, maar het gebruiksrecht loopt niet af na een jaar.

Zie ook FREAKJAM in 'nieuws: Microsoft zet Edge-browser in nieuwe build Windows 10'
helder! Dank :)

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ben nu maar een illegale build 10158 aan het downloaden.

Ik had problemen met 10130, dus met een iso geupdate naar 10147. Maar windows blijft roepen dat insider build attention nodig heeft sindsdien en als ik op fix klik ga ik naar de insider website, maar na aanmelden maakt dat geen verschil voor windows en krijg de nieuwe build ook niet aangeboden. Heb net wel even met regedit de aanpassingen gedaan zoals hierboven aangegeven, maar maakt geen verschil.

Dus hoop dat na het handmatig installeren van build 10158 alles weer normaal is.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

trion75 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:24:
offtopic:
Wat is er illegaal aan het ergens anders weghalen van de installatiebestanden? Als je de meegeleverde licentie gebruikt ben je niet illegaal bezig ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch weer klote dat je je de originele key nodig hebt, ik heb hier 7 Win8 installaties liggen, werkelijk geen idee welke waar precies bij hoort :P Heel die abbo vorm of key-locked op je account zou voor mij geen slecht idee zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:30
Jogai schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:13:
[...]

Ja, dat vond ik wat onduidelijk, die uitleg van hem. Bedoel: je ziet in 10 dat die geactiveerd is, maar er staat niet bij of je nou Win7 heb geupgrade en zo activatie hebt, of dat je activatie hebt als Insider...
En hoe stap je dan uit het Insider programma? Door met lokale account in te loggen ofzo..?
Pas de 1e keer dat ik dit hoor, maar goed als ik gewoon Win7 heb en 10 erover pleur, dan hoop ik dat het goed is.

Over 10130, jeetje wat buggy, heb gister ipv lokaal inlog, een overschakeling gedaan naar mijn Ms account, nou na reboot was die onherstelbaar in de war, zit nu weer op 7. 2 verklaringen mogelijk, 1 het is buggy, 2 het ligt aan dat ik over 2 jaar oude 7 heb gezet. Optie 2 zou zeker niet mogen, het is ondersteund, dat erover heenzetten, en dat na 2 jaar de registry een teringzooi is, was misschien in W95 tijd zo, maar...nu?

• _Arthur

_Arthur

blub

Zo, 10158 staat er op (geupgrade van 10130). Geen centje pijn 8)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:39

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:59:
Krijg hem hier nog steeds niet binnen op 10130. Dat was een nieuwe installatie vanaf de iso. Complete wipe gedaan van de ssd. Loop al de hele ochtend op Check for Updates te drukken :( En ja, ik zit in de fast ring.

XBL: MRE Inc

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
SinergyX schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:48:
Toch weer klote dat je je de originele key nodig hebt, ik heb hier 7 Win8 installaties liggen, werkelijk geen idee welke waar precies bij hoort :P Heel die abbo vorm of key-locked op je account zou voor mij geen slecht idee zijn.
Ken het probleem. Er zwerft hier nog ergens een W7 install key rond die eerst op mijn huidige W10 pc zat. Daarop is echter een fresh install gedaan, nu maar eens die key gaan zoeken (of in het insider program blijven).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:59:
Hier volgens mij wel een centje pijn, Edge is nergens te vinden :P Volgens mij was de door mij gestarte schijfopruiming na het upgraden iets te goed bezig _O-

"Gelukkig" staat IE er nog op, verstopt in het startmenu onder Windows Accessories (ja, incl tiepfaut).

edit: Er gaat nog meer mis: Als ik op de Windows Feedback snelkoppeling klik, krijg ik een popupje met "you'll need a new app to open this winrt, look for an app in the store". :?

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 30-06-2015 11:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• _Arthur

_Arthur

blub

Raven schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:27:
Hier volgens mij wel een centje pijn, Edge is nergens te vinden :P Volgens mij was de door mij gestarte schijfopruiming na het upgraden iets te goed bezig _O-
Stond hier gewoon netjes in de menu-balk.
"Gelukkig" staat IE er nog op, verstopt in het startmenu onder Windows Accessories (ja, incl tiepfaut).
Daar staat ie al eeuwen he 8)
edit: Er gaat nog meer mis: Als ik op de Windows Feedback snelkoppeling klik, krijg ik een popupje met "you'll need a new app to open this winrt, look for an app in the store". :?
Had ik ook met de calculator; denk dat er in de achtergrond nog het eea loopt kwa installeren. Gewoon even wachten want na een minuutje werkte de calculator wel correct.

Kennelijk heeft niemand meer iets of wat gedult hiero in dit topic....

[ Voor 3% gewijzigd door _Arthur op 30-06-2015 11:36 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:11:
[...]

Krijg hem hier nog steeds niet binnen op 10130. Dat was een nieuwe installatie vanaf de iso. Complete wipe gedaan van de ssd. Loop al de hele ochtend op Check for Updates te drukken :( En ja, ik zit in de fast ring.
Dit heeft mij geholpen, registry fix

http://answers.microsoft....-81eb-1bd57523ca3f?auth=1

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 19:35
trion75 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:24:

Ik had problemen met 10130, dus met een iso geupdate naar 10147. Maar windows blijft roepen dat insider build attention nodig heeft sindsdien en als ik op fix klik ga ik naar de insider website, maar na aanmelden maakt dat geen verschil voor windows en krijg de nieuwe build ook niet aangeboden. Heb net wel even met regedit de aanpassingen gedaan zoals hierboven aangegeven, maar maakt geen verschil.

Dus hoop dat na het handmatig installeren van build 10158 alles weer normaal is.
Teruggaan naar een local account en dan weer inloggen met je MSA account wil wel eens helpen. Heb ook last gehad van bovestaande bug.

is everything cool?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Is er ook een manier om het "echte" Start menu weer terug te krijgen? Nu is alles alfabetisch gesorteerd maar dat werkt imho gewoon compleet bagger. Ik wil gewoon weer de mapjes terug met de bedrijfsnaam van de softwareleverancier zoals in Windows 7. Mogelijk?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Hoi allemaal,

sinds gisteren windows 10 op mijn laptop, draait super goed!
echter 1 raar ding, op mijn werk werkt de wifi goed maar thuis krijg ik geen verbinding met de router.
ook niet als ik de ssid en w8woord er handmatig inzet. enig verschil met mijn werk is dat mijn ssiid thuis verborgen staat. maar dit kan het probleem toch niet zijn?
iemand enig idee?

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:04:
Is er ook een manier om het "echte" Start menu weer terug te krijgen? Nu is alles alfabetisch gesorteerd maar dat werkt imho gewoon compleet bagger. Ik wil gewoon weer de mapjes terug met de bedrijfsnaam van de softwareleverancier zoals in Windows 7. Mogelijk?
Classic Shell.

• FREAKJAM
Je kunt ook gewoon proberen te wennen aan het nieuwe start. Anders heb je nog apps als classicshell en dergelijke. Stond gister toevallig nog op de FP.

is everything cool?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:36:
[...]

Stond hier gewoon netjes in de menu-balk.

[...]

Daar staat ie al eeuwen he 8)
Afgezien van dat IE nooit onder Windows Accessories heeft gestaan maar direct onder Programma's, ik dacht dat die vervangen zou worden door Edge/Spartan/whatever.
_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:36:
[...]

Had ik ook met de calculator; denk dat er in de achtergrond nog het eea loopt kwa installeren. Gewoon even wachten want na een minuutje werkte de calculator wel correct.

Kennelijk heeft niemand meer iets of wat gedult hiero in dit topic....
Bij álle vorige upgrades gaf ie tijdens de 1e start/login aan dat ie nog apps moest installeren en je kon op dat moment dan verder niets doen, dat deed ie nu niet...

Oscar Wilde

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Zie nog genoeg mapjes staan met Cisco, Filezilla etc met daaronder shortcuts. Alles staat in C:\Users\VULHIERJEUSERNAMEIN\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs, je kan zo zelf mapjes etc maken als de applicatie dat al niet zelf voor je heeft gedaan

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11 20:16
Kunt uw mijn een registry file toesture? snap er niks van

• FREAKJAM
Kcetin1994 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:28:
[...]

Kunt uw mijn een registry file toesture? snap er niks van
Via regedit controleren of de volgende 3 keys aanwezig zijn is toch niet zo moeilijk? Als je daarnaast niets van de registry snapt, zou ik er gewoon van afblijven als ik jou was.
In HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsSelfHost\Applicability
BranchName fbl_impressive
ThresholdOptedIn 1
ThresholdRiskLevel low

is everything cool?

• MRE-Inc

MRE-Inc

FREAKJAM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:41:
[...]

Via regedit controleren of de volgende 3 keys aanwezig zijn is toch niet zo moeilijk? Als je daarnaast niets van de registry snapt, zou ik er gewoon van afblijven als ik jou was.

[...]
Die regkeys staan bij mij al zo, daar hoef ik niks aan te veranderen, maar toch komt de nieuwe build niet door....

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11 20:16
FREAKJAM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:41:
[...]

[...]
heb hem al bedankt :) was effe een restart

• Arfman

Arfman

Drome!

FREAKJAM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Je kunt ook gewoon proberen te wennen aan het nieuwe start. Anders heb je nog apps als classicshell en dergelijke. Stond gister toevallig nog op de FP.
Bedankt, dan heeft Windows 10 voor mij dus nog niet zoveel toegevoegde waarde t.o.v. 8.1, als ik in beide nog "afhankelijk" ben van zaken zoals Classic Shell.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:07
Sjah schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:57:
[...]
Optie 2 zou zeker niet mogen, het is ondersteund, dat erover heenzetten,
[...]
Momenteel mag alles nog, aangezien het een preview versie is. Er is wel meer dat ondersteund zou moeten zijn, maar nog niet (goed) werkt.
Misschien toch maar even een schone install proberen. En anders wachten op de RTM. Als het dan niet werkt, mag je klagen...

• Sjah
Nou , en jij vindt dat 1 maand voor de RTM (die NU ongeveer gecompiled wordt), geen reden mag zijn voor een kritische noot? Nou ik wel, ik herken dit soort fouten van linux beta's, zeker niet van big ass Windows uitgaves in eind vd betafase.
Maar komt allemaal wel goed, maar we hoeven toch niet alleen maar positief te zijn in deze thread. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 30-06-2015 13:05 ]

• _Arthur

_Arthur

blub

Je kan je eigen start menu bouwen, met bv je meest gebruikte applicaties.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Die regkeys staan bij mij al zo, daar hoef ik niks aan te veranderen, maar toch komt de nieuwe build niet door....
Die keys moeten er staan, de overige verwijderen. Toen ik toen check for updates deed, kwam de nieuwe build pas bij mij

• silitek

silitek

Tubes Only

Arfman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:46:
[...]

Bedankt, dan heeft Windows 10 voor mij dus nog niet zoveel toegevoegde waarde t.o.v. 8.1, als ik in beide nog "afhankelijk" ben van zaken zoals Classic Shell.
Een nieuw besturingssysteem is meer dan alleen de "klassieke" startmenu. :+ . De huidige layout van Windows 10 is best te pruimen, by the way. ;)

Ehh...dit is het echte start menu. Volgens mij bepaald een softwareleverancier hoe hij z'n mapje (met shortcuts) noemt. Overigens zie ik nog gewoon voldoende mapjes in m'n startmenu staan....misschien anders gewoon Windows 7 weer installeren?

En verder eens met hierboven....Windows 10 is zoveel meer dan een 'nieuw/oud' start menu... :+

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 30-06-2015 13:23 ]

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Voor de gene die de Insider Hub app toch ook weer terug willen:
1. Open Settings and select System, and then Apps & features.
2. Select Manage optional features and then Add a feature.
3. Select Insider Hub from the list (which is in alphabetical order) and click Install.
Kan je terug zien hoe blij ze zijn met je participatie, insider nieuws lezen, en badges verdienen enzo. :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, Edge lijkt er toch op te staan, als ik de releasenotes open dan opent Edge. Maar dat is de enige manier waarop ik Edge kan openen :S

Oscar Wilde

• jesper86
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:46:
Hmm, Edge lijkt er toch op te staan, als ik de releasenotes open dan opent Edge. Maar dat is de enige manier waarop ik Edge kan openen :S
Onder All apps niet te vinden? Staat bij de M van Microsoft Edge.

En natuurlijk als je gewoon Edge intypt met start/cortana geopend, staat hij daar meteen .. (hier dan)

[ Voor 14% gewijzigd door jesper86 op 30-06-2015 13:57 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik gebruikte de zoekbalk onderaan startmenu om Edge te vinden en het resultaat gaf een popupje met "you'll need a new app to open this winrt, look for an app in the store".

.... All apps? Ik heb met Classic Shell een Apps map in het startmenu, die is leeg, en Programs, maar daar staat geen Microsoft Edge tussen.

En de appstore doet het niet meer, venster verschijnt, die ronddraaiende puntjes verschijnen even en dan sluit de appstore meteen weer af.

Oscar Wilde

• _Arthur

_Arthur

blub

Daar zal je probleem zitten waarom je het niet kan vinden.

De executable staat bij mij in: C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe

[ Voor 19% gewijzigd door _Arthur op 30-06-2015 14:04 ]

Verwijderd

_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:03:
[...]

Daar zal je probleem zitten waarom je het niet kan vinden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sytJkVFNUm1SVFYLZlXIP1ML/thumb.jpg

Onzin.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En die map is hier dus helemaal leeg :P , overigens, als ik die zoekbalk gebruik om de store te openen, dan krijg ik dezelfde popup als met Edge:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MSEdge1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MSEdge2.jpg

Oscar Wilde

• Arfman

Arfman

Drome!

TheVMaster schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:21:
[...]

Ehh...dit is het echte start menu. Volgens mij bepaald een softwareleverancier hoe hij z'n mapje (met shortcuts) noemt. Overigens zie ik nog gewoon voldoende mapjes in m'n startmenu staan....misschien anders gewoon Windows 7 weer installeren?

En verder eens met hierboven....Windows 10 is zoveel meer dan een 'nieuw/oud' start menu... :+
Dit is wat ik zie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KxPWV98.png

IMHO gewoon het Metro all apps scherm in de vorm van het oude start menu maar nog net zo onoverzichtelijk. Of ik doe iets fout :?

Verwijderd

Arfman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:13:
[...]

Dit is wat ik zie:
[afbeelding]

IMHO gewoon het Metro all apps scherm in de vorm van het oude start menu maar nog net zo onoverzichtelijk. Of ik doe iets fout :?
Waarom denk je dat ik Classic Shell gebruik? :P

• _Arthur

_Arthur

blub

Nou, ipv te roeptoeteren; help 'm dan eens.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:07
Sjah schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:54:
Nou , en jij vindt dat 1 maand voor de RTM (die NU ongeveer gecompiled wordt), geen reden mag zijn voor een kritische noot? Nou ik wel, ik herken dit soort fouten van linux beta's, zeker niet van big ass Windows uitgaves in eind vd betafase.
Maar komt allemaal wel goed, maar we hoeven toch niet alleen maar positief te zijn in deze thread. ;)
Je mag ook wel kritisch zijn. Ik heb er ook erg weinig vertrouwen in. Maar je weet ook dat er zaken gewoon nog niet goed werken in de preview. En er hoeft volgens mij maar een klein dingetje mis te zijn bij het upgraden van een oude Windows naar een nieuwe waardoor ontzettend veel mis kan gaan. En die kleine dingetjes moeten er dus uit worden gehaald. Ik neem aan dat je hier dus ook melding van hebt gemaakt via de Feedback app ;) ;)

• jesper86
  • Niet online
_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:16:
[...]

Nou, ipv te roeptoeteren; help 'm dan eens.
Meh .. het tweaken van preview versies is vragen om problemen. ;)

• FREAKJAM
[...]

Dit is wat ik zie:
[afbeelding]

Maak je startmenu eens breder. Je startmenu is nu dusdanig smal zodat je geen ruimte hebt om rechts tiles vast te pinnen op je startmenu. Ga met je muis precies rechts op het randje staan van je startmenu en dan kun je hem breder maken. Je kunt hem zo breed/hoog maken als je wil.

is everything cool?

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 10:08
Ze hebben mn favo achtergrond uit 10130 weggehaald :/
Die met de grijze wand / helling of iets dergelijks.

Wacht nog op de hero-achtergrond, zag er fancy uit! :9

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• _Arthur

_Arthur

blub

Raven schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:09:
En die map is hier dus helemaal leeg
Wat heb je uberhaupt wel in C:\Windows\SystemApps\ staan dan?

• FREAKJAM
Ik heb deze nu als achtergrond. Vrij aangenaam :)

is everything cool?

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:02
FREAKJAM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:22:
Ik heb deze nu als achtergrond. Vrij aangenaam :)
Oeh lekkel! * pakt mee *

Nieuwe build, nieuwe background 8)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_Arthur schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:21:
[...]

Wat heb je uberhaupt wel in C:\Windows\SystemApps\ staan dan?
15 dingen, o.a. Contact Support, LockApp, Cortana, en 2 Xbox apps.

edit: @hierboven, over background gesproken, http://wallpaper.pickywal...-stirling-crystallize.jpg maar ingesteld :)

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 30-06-2015 14:30 ]

Oscar Wilde

[...]

Dit is wat ik zie:
[afbeelding]

Tja...dat zijn ook alleen Metro Apps.....ik zie dit :

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FowAsEP0FGnaTsSA8xctsJz5/full.png

• Sjah
barrymossel schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:18:
[...]

Je mag ook wel kritisch zijn. Ik heb er ook erg weinig vertrouwen in.
Mwa Ms kennende zal het wel goed komen.
Maar je weet ook dat er zaken gewoon nog niet goed werken in de preview.
Klopt, maar mijn lontje was al opgebrand door de pech met de geluidskaart. ;)
En er hoeft volgens mij maar een klein dingetje mis te zijn bij het upgraden van een oude Windows naar een nieuwe waardoor ontzettend veel mis kan gaan. En die kleine dingetjes moeten er dus uit worden gehaald.
tJa ik ga ook zeker wel een fresh install ooit doen, deed ik altijd (misschien dat daarom mijn ervaringen vroegaahh super waren), maar je wordt ouder, en kent het wederom alles tot in de puntjes weer goedzetten nou wel. Daarnaast is het backuppen, met al die grote HDDs, en goeie app in Win, zo aantrekkelijk, voor je het weet doe je langer dan 1,5 jaar met je install.
Ik neem aan dat je hier dus ook melding van hebt gemaakt via de Feedback app ;) ;)
Zodra ik weer in 10 zit wel ja, wanneer dat is weet ik niet, misschien over een uur wel. :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoe krijg je dit voor elkaar?
http://static.tweakers.ne...Um1SVFYLZlXIP1ML/full.jpg
FREAKJAM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:20:
Maak je startmenu eens breder. Je startmenu is nu dusdanig smal zodat je geen ruimte hebt om rechts tiles vast te pinnen op je startmenu. Ga met je muis precies rechts op het randje staan van je startmenu en dan kun je hem breder maken. Je kunt hem zo breed/hoog maken als je wil.
Dat klopt, ik wil ook helemaal geen tiles. Of mis ik nu weer iets? :P

• FREAKJAM
Ow, dan heb ik niets gezegd. :+

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 30-06-2015 15:16 ]

is everything cool?

• trion75

trion75

Pascal H.

Nou eindelijk is hij begonnen build 10158 te downloaden.

De ISO die ik had wilde hij niet installeren omdat het de pro versie was en updaten wilde hij niet ivm een probleem, fixen werkte niet, reg keys die hierboven gegeven waren werkte ook niet.

Eerst afmelden van insider programma en daarna werkte het eindelijk. Nou hopen dat de installatie goed gaat.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Dat is wat Classic Shell doet.
Ik hoop oprecht dat ze dat onmogelijk maken.... O-) gewoon hoppa...iedereen aan het Windows 10 Start Menu..wil je een customizable OS...dan ga je maar lekker naar Ubuntu....

• trion75

trion75

Pascal H.

TheVMaster schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Ik hoop oprecht dat ze dat onmogelijk maken.... O-) gewoon hoppa...iedereen aan het Windows 10 Start Menu..wil je een customizable OS...dan ga je maar lekker naar Ubuntu....
Ik dacht het hier tweakers was? gewoon de shit uit windows 10 tweaken.

Zelf gebruik ik gewoon het standaard startmenu, gewoon tiles van favoriete programma's toevoegen werkt goed, maar ieder z'n ding. startmenu van windows 8 vond ik niks, 10 is al stuk beter. Al vond ik windows 7 toch nog een van de fijnste windows versies, ook qua design met aero interface.

Verwijderd

[...]

En iedereen dezelfde kleren laten dragen? Ik dacht het niet. Mijn PC, mijn instellingen, klaar.

• Arfman

Arfman

Drome!

[...]

Dat is natuurlijk stierepoep van de bovenste plank, nofi :)

Maar bedankt Krusher. Classic Shell it is (again). Maar ik kan me ook herinneren dat 1 van de eerdere preview builds (9xxx?) een compleet ander start menu had, kan dat kloppen? Dat leek veel meer op Classic Shell en was wat mij betreft perfect.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het startmenu heeft een aantal makeovers gehad, in het begin had je daarbij nog de keus tussen Metro interface waarbij je kon switchen naar een traditioneel startmenu, een startmenu waar volgens mij veel dingen niet in beschikbaar waren.

Oscar Wilde

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:43
[...]

dat is een van de dingen die ik juist minder aan Windows vind dat je niet alles naar je eigen hand kan zetten , en is ook een van de reden dat ik ook niet naar een Apple zou over stappen , geef mijn maar linux / android
maar helaas voor de games heb je nu nog windows nodig

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:43:
[...]

En iedereen dezelfde kleren laten dragen? Ik dacht het niet. Mijn PC, mijn instellingen, klaar.
O+ helemaal gelijk...als jij er blij van wordt moet je dat ook lekker doen......
Arfman schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:50:
[...]

Dat is natuurlijk stierepoep van de bovenste plank, nofi :)

Maar bedankt Krusher. Classic Shell it is (again). Maar ik kan me ook herinneren dat 1 van de eerdere preview builds (9xxx?) een compleet ander start menu had, kan dat kloppen? Dat leek veel meer op Classic Shell en was wat mij betreft perfect.
Moet je ook helemaal zelf weten, maar 'k ken genoeg mensen die zo'n startmenu willen en dan om de haverklap klagen dat er iets is wat niet werkt..... 8)7
Tja...als je niet weet hoe je je eigen boontjes moet doppen, tja...blijf dan lekker bij het standaard start menu...
ravw schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:55:
[...]

dat is een van de dingen die ik juist minder aan Windows vind dat je niet alles naar je eigen hand kan zetten , en is ook een van de reden dat ik ook niet naar een Apple zou over stappen , geef mijn maar linux / android
Dan moet/kun je inderdaad beter Android of Linux gebruiken. Maar goed...ik heb dan ook geen Android foon maar gewoon een Windows ding.... :+

[ Voor 75% gewijzigd door TheVMaster op 30-06-2015 16:01 ]

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:26

ralpje

Deugpopje

Hoe heette die functie ook alweer waarbij je Lock Screen door MS 'gevuld' werd met (o.a.) Bing images enzo? Die beviel me wel, maar in deze build lijkt die optie verdwenen te zijn... Omdat ik de naam niet meer weet kan ik alleen ook niet checken of dat klopt... :s

Ah, spotlight :+ Verschillende berichten over dat het wel of niet broken zou zijn in 10158, bij mij blijkbaar wel broken. Jammer, dus. :)

[ Voor 21% gewijzigd door ralpje op 30-06-2015 16:07 . Reden: Gevonden! ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
ravw schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Je kan juist alles aanpassen wat je wil, ik zelf zit daar niet zo in maar dit is even een voorbeeld van iemand die zijn Windows 7 heeft aangepast:
YouTube: [Windows 7] Complete Desktop Customization \[D/L Links & Tutorials Included]

• jesper86
  • Niet online
Dat zit allemaal natuurlijk niet standaard in windows, men doelt er hier op dat in linux dat (vaak) wel zo is. De mogelijkheid om alles, maar dan ook alles, naar eigen hand te zetten.

Met http://rainmeter.net/ kan je van die troep op je desktop gooien, maar dat loopt vaak niet bepaald soepel.

[ Voor 15% gewijzigd door jesper86 op 30-06-2015 20:03 ]

• FREAKJAM
Ik was vroeger ook zo een custonoob. In XP kon je alles reghacken als een malle en complete dialogen aanpassen. Helaas kan dat vanaf Windows 7 een stuk minder.

is everything cool?

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-11 12:58
jesper86 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:56:
Dat zit allemaal natuurlijk niet standaard in windows, men doelt hier op dat in linux dat (vaak) wel zo is. De mogelijkheid om alles, maar dan ook alles, naar eigen hand te zetten.

Met http://rainmeter.net/ kan je van die troep op je desktop gooien, maar dat loopt vaak niet bepaald soepel.
Ja het is indd wel allemaal 3rd party...

• ralpje

ralpje

Deugpopje

jesper86 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:56:
Dat zit allemaal natuurlijk niet standaard in windows, men doelt er hier op dat in linux dat (vaak) wel zo is. De mogelijkheid om alles, maar dan ook alles, naar eigen hand te zetten.

Ik heb dat een keer gedaan, inclusief hippe VU-meters en dat soort shizzle, om vervolgens na een week tot de conclusie te komen dat ik m'n desktop vrijwel nooit zie, omdat ik m'n schermen altijd gevuld heb met hetzij fullscreen apps, hetzij meerdere windowed apps. Daar ga ik dus ook geen tijd een moeite meer in steken :p

Hetzelfde gaat nu een beetje op voor zaken als classic start enzo; ik werk al sinds prerelease met Win8 en ben zo gewend aan mij manier van werken (veel gebruikte apps staan als quicklanch, als ik iets anders wil starten ram ik op de windows toets en tik ik de naam van de app in) dat ik dat in 8.1 ben blijven doen en ook nu in 10 merk ik dat ik eigenlijk nooit in het startmenu kom. Als ik het startmenu al open dan wordt dat direct gevolgd door het intoetsen van de eerste letters van een programmanaam :+

• jesper86
  • Niet online
Kijk, jij snapt het. =D

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Heren, we gaan een beetje offtopic...

Voor nu gaat 10158 lekker, alleen de Phone Companion crashed bij het opstarten. Ik hoop ook dat de WiFi problemen weg zijn die bij 10147 opeens opdoken...

[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 30-06-2015 20:19 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• FREAKJAM
Om nog even 1x off-topic te gaan, dit was een XP-desktop van mij in 2007 zonder 3rd-party tools (op litestep na). Dit is denk ik niet meer te behalen in Windows 10. Je moest met al heel veel moeite litestep werkend zien te krijgen in Windows 8.1. Sinds Windows 8.1 apply ik voornamelijk enkel visual styles en icon packs en that's it. Je moet soms je frustratie loslaten en gewoon aanpassen. Ik had eerst ook een enorme hekel aan het nieuwe "Start" maar na verloop van tijd went het heus wel. En Windows 8.1 kun je echt nog wel retro pimpen hoor.

Afbeeldingslocatie: http://pre13.deviantart.net/f658/th/pre/f/2007/141/e/e/quadrophonia_final_by_surject.jpg

Toen een paar jaar terug Windows 8.1 uit kwam was ik ook sceptisch en adviseerde ik iedereen om lekker bij Windows 7 te blijven. Ik ben nu al bijna 8 maanden fanatiek tester van Windows 10 en ik vind het heerlijk om preview builds te testen. Grote kans dat ik insider blijft straks.

Enige wat me nu nog een beetje dwars zit, is het control panel. Ik heb Gabe ook een tweet gestuurd met de vraag of het control panel blijft in Windows 10 RTM. Ik snap niet waarom je én een control panel én Settings zou integreren in Windows 10.

[ Voor 82% gewijzigd door FREAKJAM op 30-06-2015 20:31 ]

is everything cool?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hardware-lover schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 01:24:
Nee hoor, is binnen de NL versie ook zichtbaar. Update 10158 100% afgerond en na de reboot zit ik...., nog steeds op 10130 8)7 Afijn, geen foutmelding o.i.d. gezien en update wordt opnieuw ter download aangeboden en daar gaan we weer ;)

Ook poging nummer 2 is succesvol mislukt, hetzelfde dan wat hierboven staat geschreven is opnieuw gebeurd.

Nu poging nummer 3 en daarna start ik het systeem niet zelf handmatig op als Windows zegt dat herstarten staat gepland. Hij haalt keer op keer de update in zijn geheel opnieuw binnen en installeert ook 100%. Binnen de update historie is ook niet zichtbaar wat er bij deze fbl_impressive update wel of niet mis is gegaan, er staat gewoonweg niets over te vinden, al zou hij niet zijn aangeboden.

Er zal vast een verklaring voor zijn maar voor nu gaat ie zijn gangetje maar en ga ik me te rusten leggen, we zien het morge..., èh later op de dag wel weer.
Gaat op het ene systeem nog steeds zoals hierboven beschreven staat maar op een ander soortgelijk systeem (beide Haswell U systeempjes), meteen zoals het hoort te gaan. De foutmelding bij het afsluiten (instructie bla bla), is nu weg en een reboot geeft ook geen problemen meer met de netwerk-verbinding (vast of via wifi). Ik begin steeds meer en meer vertrouwen te krijgen in het halen van de deadline komende maand. De half Engelse versie die ik op een systeem had staan is nu door het beschikbare NL talenpakket bijna geheel Nederlands, bijna, maar nog niet helemaal.

Nu eens uitzoeken waarom het andere systeempje de update niet wil slikken.

Testing, one, two ...

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
FREAKJAM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:23:
Enige wat me nu nog een beetje dwars zit, is het control panel. Ik heb Gabe ook een tweet gestuurd met de vraag of het control panel blijft in Windows 10 RTM. Ik snap niet waarom je én een control panel én Settings zou integreren in Windows 10.
Ik mag het hopen. IMHO het grootste probleem van W8 is dat je ongeacht of je werkt op een PC, tablet of laptop, steeds wordt gedwongen te werken in een hybride desktop/mui omgeving Liefst zou ik de laatste op de PC helemaal uitzetten, behalve wanneer ik naar het app screen switch. de MUI omgeving zou een toevoeging moeten zijn op de bestaande W7 interface, niet een versobering.

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Heb 1 icoon die oranje is en die bijwerken... noemt

Dus zo te zien zijn alle kinks nog niet uit de kabel, spijtig genoeg!

[ Voor 12% gewijzigd door Dragunov op 30-06-2015 20:41 ]

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Heeft iemand de Cortana-integratie met Office 365 al getest? https://blogs.office.com/...egration-with-office-365/
Ik zie in Cortana nergens de mogelijkheid om mijn O365-account te koppelen, ook al draai ik gewoon op 10158. In Office 365 staat de feature aan, maar dat zou niet uit moeten maken omdat zonder account Cortana natuurlijk helemaal niet weet waar 'ie moet controleren of die feature uit of aan staat :p

Volgens de instructie bij MS zou je in Cortana bij je Notebook-settings je account moeten kunnen koppelen, maar die optie kom ik in het geheel niet tegen...

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Net 10158 geinstalleerd. Zeer fijne build. Het gaat de goede kant uit. W10 wordt echt geweldig. Alleen zou het Edge logo ook wit moeten zijn nu de store, mail, kalender en muziek apps allemaal wit zijn ziet het er een beetje raar uit. Windows Explorer mag ook wel wit. Heck, alle standaard Windows apps mogen wit.
ralpje schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:59:
Hoe heette die functie ook alweer waarbij je Lock Screen door MS 'gevuld' werd met (o.a.) Bing images enzo? Die beviel me wel, maar in deze build lijkt die optie verdwenen te zijn... Omdat ik de naam niet meer weet kan ik alleen ook niet checken of dat klopt... :s

Ah, spotlight :+ Verschillende berichten over dat het wel of niet broken zou zijn in 10158, bij mij blijkbaar wel broken. Jammer, dus. :)
Spotlight was de naam. Maar het werkte de vorige build sowieso niet meer opeens. De plaatjes kwamen niet meer binnen. Zal wel bij RTM weer terug komen.

Trouwens, weet iemand wat de 'Microsoft account' kalender is in de nieuwe kalender app? Zit die bij jullie er ook in? Reminders van Cortana zit er nu ook in zie ik. :)

[ Voor 97% gewijzigd door enomiss op 30-06-2015 21:30 ]

https://opensea.io/seaart

• jesper86
  • Niet online
mtr33 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:32:
[...]

de MUI omgeving zou een toevoeging moeten zijn op de bestaande W7 interface, niet een versobering.
Het is alsof ze helemaal opnieuw begonnen zijn, en als regel hebben dat ze niet mogen kijken naar hoe het was, waardoor ze met de simpelste dingen af en toe echt gewoon het wiel opnieuw moeten uitvinden lijkt wel.

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 08:24
Iemand hier die al een Nederlandse 10158 binnen heeft kunnen halen?

Hier blijft 10130 zich maar 'up to date' verklaren, en dat schijnt erg veel voor te komen, een beetje Google-end.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• ralpje

ralpje

Deugpopje

enomiss schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:18:

Spotlight was de naam. Maar het werkte de vorige build sowieso niet meer opeens. De plaatjes kwamen niet meer binnen. Zal wel bij RTM weer terug komen.
Apart, bij mij deed 'ie het in de vorige build wel degelijk, inclusief wisselende plaatjes. Weet ik zeker, omdat ik er ook nog paar ge(dis)liked heb.

• rajackar
  • Laatst online: 10:00

rajackar

Blood Minister

Werkte hier ook netjes. Leuke feature ook. Nog niet getest in de laatste build. Die kwam overigens netjes via de update binnen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48
Een mail versturen via Cortana gaat ook geweldig. Zowel in W10 als W10M. Alleen de Nederlandse namen zijn moeilijk voor Cortana en je moet je mail in het Engels opmaken...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Sjah
Luke_msx schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:28:
Iemand hier die al een Nederlandse 10158 binnen heeft kunnen halen?

Hier blijft 10130 zich maar 'up to date' verklaren, en dat schijnt erg veel voor te komen, een beetje Google-end.
Ik ga zo kijken, maarrum..... al die registry hack gedaan? Zie boven je stuk of wat posts.

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11 08:24
Sjah schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:53:
[...]

Ik ga zo kijken, maarrum..... al die registry hack gedaan? Zie boven je stuk of wat posts.
Yep, die, en een stuk of -tig andere. Zonder resultaat.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

• Arfman

Arfman

Drome!

TheVMaster schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:58:
Moet je ook helemaal zelf weten, maar 'k ken genoeg mensen die zo'n startmenu willen en dan om de haverklap klagen dat er iets is wat niet werkt..... 8)7
Tja...als je niet weet hoe je je eigen boontjes moet doppen, tja...blijf dan lekker bij het standaard start menu...
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik weet prima hoe ik de boel moet customizen en Classic Shell draait al sinds W8.1 RTM op mijn laptop zonder problemen.

Ik had alleen graag gezien dat MS het gewoon standaard goed had gedaan, of meer customizeable zodat ik geen 3rd party programma's hoefde te installeren om te krijgen wat ik wil.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Luke_msx schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:55:
[...]

Hier ook al de hele day bezig om die update te krijgen, maar niks. Net wel weer die system update van 15-4 binnen gekregen....voor de zoveelste leer. Die reg truukjes weaken niet.

• Sjah
Luke_msx schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:55:
[...]

Hier ook niks, maar krijg wel een foutmelding: 0x8024402f
There were some problems installing updates, but we'll try again later.
Ja dit gaat om NL 10130.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 30-06-2015 22:07 ]

• ravw
  • Laatst online: 18:43
Rickpm1 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:38:
[...]

Je kan juist alles aanpassen wat je wil, ik zelf zit daar niet zo in maar dit is even een voorbeeld van iemand die zijn Windows 7 heeft aangepast:
YouTube: [Windows 7] Complete Desktop Customization \[D/L Links & Tutorials Included]
ja als ik met calender en rocket dock gaat werken dan lukt het me wel maar ik draai het liefst geen externe programmas

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1 ... 49 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Windows 10 wordt op woensdagochtend 8:00 (NL) tijd officieel gelanceerd. Kijk hier voor de officiële count down klok (in de US) en klik hier voor de NL tijd. (Om eerlijk te zijn geven ze beide een andere tijd aan....benieuwd welke tijd klopt :+

Gebruik svp eerst de zoekfunctie bovenaan dit topic (of lees de officiele Windows 10 FAQ), voordat je weer dezelfde vraag stelt als 100 mensen voor jou :+.

Windows 10 FAQ