Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 16:15

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Tilburgers onze ons raad ik aan om naar de intertoys te gaan. Media markt heeft het spel nog niet op voorraad en bij de intertoys kost het spel €51,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:14
nFo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:33:
[...]

Ja oke, ik zag wel een CE versie.
Maarja goed, vandaag even ziek gemeld, toevallig ook verkouden midden in de zomer. :')
Ga in de tussentijd het verhaal is even kijken op youtube ect, anders snap ik er weer weinig van.
Laatste MGS die ik gespeeld had, was MGS4.
Ziek gemeld? Serious?
Ik sta ook te trappelen om te kunnen spelen vanavond als ik thuiskom, maar ziekmelden voor een spelletje? Je had geen verlof kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Superkanjo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:00:
[...]

Ziek gemeld? Serious?
Ik sta ook te trappelen om te kunnen spelen vanavond als ik thuiskom, maar ziekmelden voor een spelletje? Je had geen verlof kunnen nemen?
Misschien had ie geen verlofdagen meer :+ :X

ach who am I to judge.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
[...]

Ziek gemeld? Serious?
Komt volgens mij vaker voor dan je denkt hoor, hij zal geen uitzondering zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:28
Vroegah paar jaar geleden toen ik nog 15-22 was, meld ik me ook zoek voor bepaalde games :) niks mis mee. Maar is het een ander verhaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
jantje 2 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:03:
[...]

Komt volgens mij vaker voor dan je denkt hoor, hij zal geen uitzondering zijn ;)
Waarschijnlijk ja, misschien ben ik wat naief te denken dat dit hooguit nog gebeurd als je op school zit. Anyhow, iedereen zijn ding. Je hebt gelijk, wie zijn wij te oordelen.

Ontopic
Heb gebruik gemaakt van de PU actie, weet iemand of deze ook daadwerkelijk vandaag op de deurmat liggen zoals ze beloven? Iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

nFo

[...]

Ziek gemeld? Serious?
Ik was sowieso ziek, dus ja, baas zag het gister al aankomen. haha. :P
Komt mooi uit, kan ik rustig beginnen met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Wat een heerlijke game is dit zeg! Eindelijk een game waarin je een wapen in je handen gedrukt krijgt en je het verder lekker uit mag zoeken. Gisteren al een aantal keer minimaal 10 minuten naar een basis liggen staren om een patroon te ontdekken hoe de guards lopen.

Vervolgens full stealth naar binnen, paar mannetjes uitschakelen en naar je basis sturen, en je targert (een high ranking officer) niet doden maar ook naar je basis sturen en weer ongezien de basis uit sluipen en je helikopter oproepen.

Die officer is trouwens ook een A rank gunman dus dat is wel mooi meegenomen!

Ik heb toch al wel een aantal van dit soort momenten gehad dat ik me best wel badass voelde 8)

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Als je een Phenom CPU hebt kan je het vergeten als je wilt spelen op het moment. White screen crash bij opstart. Beide van onze computers hebben een Phenom CPU ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

henri.77 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:10:
Wat een heerlijke game is dit zeg! Eindelijk een game waarin je een wapen in je handen gedrukt krijgt en je het verder lekker uit mag zoeken. Gisteren al een aantal keer minimaal 10 minuten naar een basis liggen staren om een patroon te ontdekken hoe de guards lopen.

Vervolgens full stealth naar binnen, paar mannetjes uitschakelen en naar je basis sturen, en je targert (een high ranking officer) niet doden maar ook naar je basis sturen en weer ongezien de basis uit sluipen en je helikopter oproepen.

Die officer is trouwens ook een A rank gunman dus dat is wel mooi meegenomen!

Ik heb toch al wel een aantal van dit soort momenten gehad dat ik me best wel badass voelde 8)
Ik mark alle vijanden en ga dan guns blazing via de hoofdingang naar binnen.
Dat is pas badass. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Laatst online: 01-07 14:10
On_E schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:13:
[...]

Ik mark alle vijanden en ga dan guns blazing via de hoofdingang naar binnen.
Dat is pas badass. :+
Metal Gear blijft voor mij toch grotendeels stealth. Maar dat is wel het mooie aan deze game. Je kan er makkelijk diverse speelstijlen op nahouden! ;)

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

henri.77 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:17:
[...]

Metal Gear blijft voor mij toch grotendeels stealth. Maar dat is wel het mooie aan deze game. Je kan er makkelijk diverse speelstijlen op nahouden! ;)
Ik heb 5 missies gedaan, allen een ''Chick'' codenaam. :D
Wil best sneaken hoor, maar die silencer van je eerste gun is zo kapot en ik was even vergeten dat de 1e sniper rifle helemaal geen silencer heeft, oftewel ik moest steeds wel iedereen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
waarom gaat een silencer kapot dat vat ik niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:26:
slijtage, effectiviteit verminderd na x aantal schoten..maar een supplydrop kan dat weer aanvullen :) ..for the right price!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
en er zijn geen upgrades dat die op een gegeven moment gewoon onbeperkt is? bedoel na een x aantal schoten slijt een "echte" demper toch ook niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:26:
De game is niet helemaal realistisch he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
haha oke goed om te weten, ga m toch wel halen hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:28:
en er zijn geen upgrades dat die op een gegeven moment gewoon onbeperkt is? bedoel na een x aantal schoten slijt een "echte" demper toch ook niet..?
geen idee eigenlijk, zelf geen ervaring met een echte demper haha
kan me logischerwijs wel voorstellen dat een echte na intensief gebruik wellicht sporen van slijtage gaat tonen en misschien minder kan gaan dempen..maar ben te lui om te googlen.
Over een upgrade kan ik nog niets zeggen, ben nog niet ver genoeg in de game..zit op missie 8/9 ( 11 wel gedaan/tegen gekomen ) dus ben zelf ook erg benieuwd of er een upgrade is..denk het haast wel!
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:32:
haha oke goed om te weten, ga m toch wel halen hoor :-)
zeker doen! topgame!!

[ Voor 12% gewijzigd door GMacD op 01-09-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:28:
Alle echte silencers die op een wapen zijn gemonteerd welke een hoger kaliber heeft als .22 slijt enorm snel. Vaak mag je rond de 50 kogels een nieuwe erop draaien :)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
TeGek schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:36:
[...]

Alle echte silencers die op een wapen zijn gemonteerd welke een hoger kaliber heeft als .22 slijt enorm snel. Vaak mag je rond de 50 kogels een nieuwe erop draaien :)
weer wat geleerd :-) btw ander vraagje weet iemand of ik straks met een maatje iets van coop kan doen? ik ga m halen en hij wil hem halen als dat mogelijk is haha _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Vegetto op 01-09-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:36:
[...]

weer wat geleerd :-) btw ander vraagje weet iemand of ik straks met een maatje iets van coop kan doen? ik ga m halen en hij wil hem halen als dat mogelijk is haha _/-\o_
Volgens mij zit er geen co-op in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
vegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:36:
[...]

Metal gear solid games zijn nooit co-op en horen in mijn ogen ook geen co-op te zijn.
Het sluipen hoor je alleen te doen ;) afleident is niet goed. Het beste wil je om helemaal niet gezien te worden. Dus dan valt co-op meteen weg...

Ik vindt het jammer dan de MGS: TPP companion app, je een Wi-fi verbidning moet hebben.
:*) En het niet zo is als bijvoorbeeld in Assissins creed, inloggen met je psn account en dan bepaalde dingen kunnen doen. Zoals dat je je r&d of facility kan updaten via je smartphone :(

Iemnd een guide screenshot voor me waar alle wapen blueprints zijn :D ????

[ Voor 25% gewijzigd door theduke1989 op 01-09-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
GMacD schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:57:
Holy shit..zie nu pas dat je kan disarmen... !

[afbeelding]
Zat al in ground zeroes. Alleen daarin legden ze niets uit over uitgebreide cqc, alleen dat je kon ondervragen etc. Je moest er zelf zien achter te komen via de handleiding.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
theduke1989 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:14:
[...]

Metal gear solid games zijn nooit co-op en horen in mijn ogen ook geen co-op te zijn.
Het sluipen hoor je alleen te doen ;) afleident is niet goed. Het beste wil je om helemaal niet gezien te worden. Dus dan valt co-op meteen weg...
Quiet anyone? :P
Maar snap je punt, Snake is altijd expert geweest in solo infiltration missies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik vindt het jammer dan de MGS: TPP companion app, je een Wi-fi verbidning moet hebben.
:*) En het niet zo is als bijvoorbeeld in Assissins creed, inloggen met je psn account en dan bepaalde dingen kunnen doen. Zoals dat je je r&d of facility kan updaten via je smartphone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24

thaMini

Tool !!

theduke1989 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:22:
Alvast begonnen met de table :D....

UsernamePlaystation 4Xbox OneSteam
theduke1989djbosanac89
thaMinitha_Mini

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
theduke1989 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:17:

Don't do it! gewoon zoeken!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
GMacD schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:19:
[...]

Don't do it! gewoon zoeken!! :D
Ja klopt, heb me eerste SMG, maar dat was toen ik terug kwam voor de tweede keer in een gebied waar ik iedereen had omgemaakt :D . Betekend dit dat je elke keer terug moet naar een plek wil je de blueprints vinden, of was te gehaast en heb een huisje over het hoofd gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
Heb vanmorgen de game kunnen downloaden, alleen niet kunnen beginnen helaas...

Kan iemand mij wel alvast vertellen of de hele basis nog steeds meteen op alert springt als je gesnapt wordt? Oh en is kloppen op de muur weer terug? Zijn de kleine details waar je in reviews niet zoveel over leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Hoe is de PC port van de game? Ik zit te twijfelen of ik hem op de PC haal of op de PS4 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Kloppen op de muur zit er inderdaad in.
Hele basis op alert, ja. Maar als je gewoon even uit zicht blijft, gaan ze na tijdje weer terug naar hun post.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
Waar ik gister achterkwam is dat je de extra mission objectives "los" kan behalen. Je hoeft niet de hele missie tot een goed einde te brengen o.i.d. Gewoon de objective halen en een chopper roepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Hoe draait de game eigenlijk?? Ik lees dat je voor recommended een i7 nodig hebt met min. 3.6 ghz
Ik heb i5 4670k, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
Michaelg schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:39:
Kloppen op de muur zit er inderdaad in.
Hele basis op alert, ja. Maar als je gewoon even uit zicht blijft, gaan ze na tijdje weer terug naar hun post.
Top, thanks voor de reply. Vond het in GZ zo irritant dat je alleen magazines kon gebruiken, zorgde er altijd voor dat je uit cover kwam en met een beetje pech in het gezichtsveld van een guard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:59
Heeft iemand quiet al?

Kreeg wel melding dat ze ergens in Afghanistan is maar geen idee hoe ik haar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Tis eerder geklik met uwe biomechanische arm :p wat nut heeft dieje arm eigelijk. Dat ding moet snel geüpgrade worde -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:45
Dirtyrockers schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:04:
Heeft iemand quiet al?

Kreeg wel melding dat ze ergens in Afghanistan is maar geen idee hoe ik haar vind.
Ja

spoiler:
ze zit richting de Powerplant op je kaart, kun je maar op 1 manier doorheen, door de ruins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik in mijn iDroid de honey bee image vinden? Gekeken onder library en encyclopedie, maar kan hem niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Grrr geen 21:9 support lees ik. Hoop dat ze het snel fixen anders wordt het helaas deze game spelen op mijn TV met controller :( Echt een spel wat ik graag met muis had willen spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
xamirz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:46:
Hoe draait de game eigenlijk?? Ik lees dat je voor recommended een i7 nodig hebt met min. 3.6 ghz
Ik heb i5 4670k, ben benieuwd.
draait als een zonnetje. heb een i5-3570K, 16gb DDR3 & een GTX780TI. alles op de hoogste settings en DSR.

Als je groundzeroes goed kan draaen, kan je deze ook goed draaien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:53:
Waar kan ik in mijn iDroid de honey bee image vinden? Gekeken onder library en encyclopedie, maar kan hem niet vinden :)
Alles wat met de missies te maken heeft staat op de mission page, bij een aantal missies kun je ook door de beschikbare afbeeldingen heen scrollen (volgens mij door middel van de d-pad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Feralio schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:05:
[...]

Ja

spoiler:
ze zit richting de Powerplant op je kaart, kun je maar op 1 manier doorheen, door de ruins.
Is Quiet onderdeel van een missie? Of moet ik zelf ff op pad gaan?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Chester schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:09:
[...]

Is Quiet onderdeel van een missie? Of moet ik zelf ff op pad gaan?
spoiler:
Quiet is geen onderdeel van een missie, zodra je de ruins in gaat trigger je een cutscene. Ik weet niet of dit al gelijk vanaf het begin kan, ik ben er heen gereden zodra ik hoorde dat er een sniper was (ik had al van wat wachters opgevangen dat er bij de powerplant een naakte sniper zou zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
DaanBB schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:05:
[...]

draait als een zonnetje. heb een i5-3570K, 16gb DDR3 & een GTX780TI. alles op de hoogste settings en DSR.

Als je groundzeroes goed kan draaen, kan je deze ook goed draaien denk ik.
Blij om te horen... Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Feralio schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:12:
[...]

spoiler:
Quiet is geen onderdeel van een missie, zodra je de ruins in gaat trigger je een cutscene. Ik weet niet of dit al gelijk vanaf het begin kan, ik ben er heen gereden zodra ik hoorde dat er een sniper was (ik had al van wat wachters opgevangen dat er bij de powerplant een naakte sniper zou zitten)
spoiler:
Ah, klinkt alsof ik haar dan vanzelf ook wel via een sidemissie tegenkom. Had gisteren bij een sidemissie een puppy en een tolk er bij.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Nog iemand nodig voor de 3 halen 2 betalen actie van Media Markt? Ik wil em ook kopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SC4RF4C3 op 01-09-2015 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:59
Lol ik heb hideo als staff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Lijkt een goede port. En wat n heerlijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de fysieke pc versie al binnen? En? wat zit erin, alleen cd met steam key, geen manuals oid?

edit: nu blijkft de pc preorder van bol.com te zijn uitgesteld tot 17 september...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:23

nFo

Ohja: Als je Ground Zeros hebt gespeeld dan kan je nu ook die code gebruiken die bij Ground Zeros zat:

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 01-09-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:15
Heb nog nooit een mgs gespeeld. Is er iets waarmee je het kan vergelijken? Gameplay of genre iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik heb hem vanmorgen vroeg steam download aan gezet en tijdens de lunchpauze even kort opgestart om te kijken of die goed geïnstalleerd was zodat ik vanavond aan de slag kan. Voordat ik bij de intro was ( rode gloed ) had ik al een crash naar desktop met metal gear stopped responding.... Goede start na opstarten.

Hopelijk is dit iets wat toevallig gebeurde en niet een voorbode voor een slecht werkende game ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
jaydenjarno schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:01:
Heb nog nooit een mgs gespeeld. Is er iets waarmee je het kan vergelijken? Gameplay of genre iets?
Ik ook. En ik ben ook zoekende geweest naar wat vergelijkbaars. Maar kon zo snel niks vinden. Genre wat ik hoor kon je vergelijken met een stealth espionage action thriller game. :+ Maar ik zal vanavond zien :D

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

jantje 2 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:03:
[...]

Hey Ja, In een van onze (Belg) krantenheeft eens een artikel gestaan .... De dag dat GTA V op consoles verscheen was er verdacht meer ziekteverzuim... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Iemand enig idee waarom MGS5 nog niet op de PSN EU store staat? of ik kan hem in ieder geval niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:40
De sfeer en gameplay zit er wel goed in!

Zelfs de Side ops zijn soms aardig spannend!

Heerlijke authentieke mgs momenten dat je 5 min de guards ligt te observeren, een route uitstippeld. En zodra je langs een guard aan het sneaken bent dat je met dichtgeknepen billen zit en tegen jezelf zegt niet omdraaien nu, niet omdraaien nu, niet omdraaien nu.
Heerlijk!

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Ik mis toch die awesome cut sceness hoor. Voelt echt nimmer aan als een oldskool mgs spel.

Komt precies allemaal wa traag op gang -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Twijfel of het nog zin heeft om GZ eerst te spelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkklppr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 10:29
Heeft iemand anders hier ook problemen met de levering. Ik heb de CE versie via Alternate voor de PS4 besteld, maar heb nog niks binnen en op de site staat nog steeds aan dat hij in behandeling? Heb al een mail gestuurd maar geen reactie.

Had stiekem gehoopt om vandaag al lekker aan de slag ermee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
-SaveMe- schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:34:
Twijfel of het nog zin heeft om GZ eerst te spelen ...
Als ge het verhaal van peace walker ook nie kent, heeft het geen zin om ground zeros te spelen. Trouwes gz is op 2u uitgespeeld.

Door enkel gz te spele, gaan de namen paz en chico u ook geen klote zegge :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik heb van iemand de nvidia voucher van de game voor 17,50 kunnen kopen :) Net de prologue uitgespeeld, heb er helemaal zin in!!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
Had hem vandaag ook willen spelen maar postnl is gewoon niet langs geweest vandaag. Geen post niks...........

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Nvidia's PC performance Guide:
http://www.geforce.com/wh...ics-and-performance-guide
Terug met vergelijkende screenshots van de settings en de FPS verschilen (wel met een 980 Ti op 4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkklppr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 10:29
Ik zag de bus stoppen, werd helemaal blij. Leverde hij alleen een pakket 3 a 4 deuren verderop af.
strifejahh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:50:
Had hem vandaag ook willen spelen maar postnl is gewoon niet langs geweest vandaag. Geen post niks...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Scifo83 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:40:
[...]

Als ge het verhaal van peace walker ook nie kent, heeft het geen zin om ground zeros te spelen. Trouwes gz is op 2u uitgespeeld.

Door enkel gz te spele, gaan de namen paz en chico u ook geen klote zegge :p
Duidelijk :) Skippen dus voor mij :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
-SaveMe- schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:02:
[...]

Tgoh, kijkt rap die 5min samenvatting van big boss op youtube.

Dan wete tenminste wie Miller is en wie cipher/zero

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 00:01
Ik ben net bij
spoiler:
Episode 2 Diamond dogs op mother base beland. Hier vind ik echter nog niet de pow's en vip's die ik in ground zeroes geextract had. Weet iemand wanneer je die als staff te zien krijgt?

Ja, ik heb trouwens de gz save data al geupload en gedownload in tpp.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Scifo83 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:11:
Ik mis toch die awesome cut sceness hoor. Voelt echt nimmer aan als een oldskool mgs spel.

Komt precies allemaal wa traag op gang -.-
Hm. ik heb alleen de legendary mgs gespeeld op de ps, ging net even de eerste missie op youtube bekijken van phantom pain en ik snap wel wat je bedoeld heb totaal geen mgs sfeer erbij, natuurlijk is de vergelijking voor mij heeeeeel lang geleden, weet niet hoe de voorgaande MGS waren, maar damn, jammer. ik laat hem aan me voorbij schieten, veel plezier voor degene die hem dik vinden though! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
21:9 gamers:

http://www.wsgf.org/forum...ea18b25673cf15978#p160611

[ Voor 76% gewijzigd door Grindtegel op 01-09-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
weszz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:51:
[...]

Ik ook. En ik ben ook zoekende geweest naar wat vergelijkbaars. Maar kon zo snel niks vinden. Genre wat ik hoor kon je vergelijken met een stealth espionage action thriller game. :+ Maar ik zal vanavond zien :D
Qua gameplay is het open wereld stealth action. Stealth krijgt de voorkeur qua beloningen aan het einde van missies, maar de mogelijkheden die je hebt om een missie ten einde te brengen zijn heel groot.

Qua story kun je het met niks vergelijken. Kojima, u love m or u dont.

Heb de proloog en een paar missies gehad en de gameplay is werkelijk fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Speelt er iemand met mouse + keyboard?

Crouchen is een groot probleem. Met een analoge stick heb je drie snelheden... maar met m+kb alleen snelst (teveel lawaai voor sneaking up) en met de control knop de langzaamste snelheid (tè traag).

Is er een manier om die middelste snelheid te krijgen? Want die is gewoon cruciaal. Als het niet mogelijk is voel ik me genoodzaakt om een controller erbij te pakken, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Mou mannen voor wie de game heeft, wat voor cijfer zal je het geven, zo uit de losse mou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
N dikke 9, maar dat komt uit een hele losse mouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
iemand al een boss fight gehad? zonder te spoilers, zij die weer zo epic als voorheen?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
-SaveMe- schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:02:
[...]

Er zijn heel wat filmpjes op youtube die het verhaal prima uit leggen tot aan deel 5, dus die kan je net zo goed kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:32
Ik bezit de xbox one versie en heb een probleem met het uploaden van de ground zeros save, ik krijg al heel de dag de melding dat er onderhoud is aan de servers. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
Net gedownload van steam effe gespeeld awesome !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Beaudog schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 23:15:
Net gedownload van steam effe gespeeld awesome !!
Ja heb hem ook gedownload en gespeeld.

Cutscene, cutscene, cutscene, cutscene.
Ben tot het gedeelte dat je de vrije wereld in kan.
Maar die besturing is wel vervelend. (op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eerst te twijfelen om Metal Gear Solid 5 Phantom Pain aan te schaffen , maar dat ik steeds meer gezien heb op youtube en topics hier gelezen heb hoe enthousiast de gamers zijn krijg ik toch de kriebbels om deze game te gaan spelen .
Maar ik ben een geduldig iemand en koop hem binnenkort voor mijn Playstation 4 .
De mooiste game ervaring in mijn verleden heb ik toch met het genre stealth , en sneaken en is deze MGS 5 voor mij bestemd .
Ik heb wel in 1995 mijn enige Metal Gear game gespeeld en was toen al bijzonder .
Ik ben wel benieuwd naar de review bij Tweakers en kijk ook altijd naar de review van Gamekings maar dat is iets persoonlijks .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:18:
Ik zat eerst te twijfelen om Metal Gear Solid 5 Phantom Pain aan te schaffen , maar dat ik steeds meer gezien heb op youtube en topics hier gelezen heb hoe enthousiast de gamers zijn krijg ik toch de kriebbels om deze game te gaan spelen .
Maar ik ben een geduldig iemand en koop hem binnenkort voor mijn Playstation 4 .
De mooiste game ervaring in mijn verleden heb ik toch met het genre stealth , en sneaken en is deze MGS 5 voor mij bestemd .
Ik heb wel in 1995 mijn enige Metal Gear game gespeeld en was toen al bijzonder .
Ik ben wel benieuwd naar de review bij Tweakers en kijk ook altijd naar de review van Gamekings maar dat is iets persoonlijks .
Ga je serieus wachten op de review van tweakers en gamekings? Dat is het laatste waar ik kijk 8)7 :+ De game scoort overal een 10.

Gewoon niet twijfelen en kopen, en als je zit te jammeren om 60 euro. Dan haal je hem gewoon later. Het is in ieder geval een bijzondere game, kom op.. het is van Kojima.. en nog wel de laatste MGS van hem.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 02-09-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
WOW!!!! Ze hebben echt veel tijd ingestoken.. Dit is nou een spel waar we allemaal erop gewacht hebben! Respect voor de makers!

Blizzard: Smilyfox#21203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:03
Ik heb hiervoor enkel MGS 4 gespeeld maar ik was destijds van mening dat het een veel te moeilijk en langdradig spel was (ik weet het, het is een schande...). Ik was echter laaiend enthousiast na het zien van de gameplay trailers van MGS: V en het spelen van Ground Zeroes en de Gamescom demo.

Ik had hem hierna meteen in pre-order gezet en dat was het dubbel en dwars waard. Dit is echt een retegave tactische shooter waar ik niet mee kan stoppen als ik er eenmaal aan begonnen ben! Grafisch echt prachtig, soepele gameplay en zoveel mogelijkheden om een (zij)missie te voltooien.

Het enige waar ik, net zoals meerdere tweakers, een 'what the fuck' momentje bij had was de openingsmissie van TPP. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij MGS, maar dat zal liggen aan het feit dat ik de voorgaande delen niet ot nauwelijks heb gespeeld.

Samengevat: gewoon een toppertje!!

[ Voor 4% gewijzigd door Yo_flow op 02-09-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:03
schumi1986 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:36:
Ik bezit de xbox one versie en heb een probleem met het uploaden van de ground zeros save, ik krijg al heel de dag de melding dat er onderhoud is aan de servers. Meer mensen hier last van?
Ook op PS4 hetzelfde probleem terwijl ik berichten lees dat het wel gewoon mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04:04
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:18:
Op Gamekings zal nooit of heel laat een review komen, dat heeft te maken met een contract dat nooit ondertekend is, in het kort kwam het er opneer dat als je de game slecht beoordeeld dat je daar financieel aan sprakelijk voor bent geleden schade volgens konamui. Gameking Boris de eigenar van blammo heeft ervoor gekozen deze niet te ondertekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
TheRecklezz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:07:
[...]

Ja heb hem ook gedownload en gespeeld.

Cutscene, cutscene, cutscene, cutscene.
Ben tot het gedeelte dat je de vrije wereld in kan.
Maar die besturing is wel vervelend. (op de PC)
veel cutsene klopt en de controls speel ik met een x1 controller.
En dat ging wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn PS4+MGS5 bundel binnen gekregen gisteren. Wat me tot nu toe opvalt is, de game-play, besturing, grafische uiterlijk, sfeer en op zet is geweldig. De motherbase is fijn op gezet, hoewel het nog in aanbouw is en ik er niet veel kan doen (enkel schietoefening en de troepen bewusteloos meppen :D ).

Verder vond ik de proloog dus eigenlijk wel geweldig (waar er hier een aantal waren die het "doorploegen" vonden). Het is zo over de top Kojima, prachtig gewoon. :D

De missies zijn leuk en ook het herhalen waard, de side-ops zijn prima en soms erg humoristisch. De wereld reageert daadwerkelijk op wat Big Boss doet, de tegenstanders zijn nu al hun uitrusting aan het aanpassen.

Het enige waar je wellicht kritiek op kan hebben is dat je je wat verloren kan voelen in de "open wereld" en dat niet alles even duidelijk is of direct wordt uitgelegd, maar persoonlijk vind ik dit niet zo heel erg.

Waar ik me wel aan irriteer zijn de lange laadtijden op de iDroid, met name als je zaken regelt voor de Motherbase. Dat kan nog wat worden als de base groter wordt...hoop het niet.

Hoe dat ook, zo ver zo goed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Oke, heb nu rond de 25u gespeelt, word alleen maar blijer van deze game..zit nu op missie 14 en heb ook al wat side ops gedaan. Ik kan deze game echt alleen maar aanraden, als je geen kennis hebt van MGS universum, check ff wat filmpjes van MGS3 en peace walker op YT ofzo.. maak je je zorgen over te weinig of te veel cutscenes..niet doen! Ja de intro/prologue is lang..so what, je bent er met een uurtje doorheen..missie 1 geen cutscenes..? die kom je later wel tegen, geloof me.. Dit spel is op en top metal gear, GOTY voor mij! Upgraden van je basis, wapens/upgrades laten maken, gaat allemaal makkelijk en kan op elk moment ( oke niet tijdens een cutscene..)
Koop de game, speel het, je gaat naar mijn idee echt geen spijt krijgen.. [/kanyerant]

edit: zit trouwens op 15% nu

[ Voor 3% gewijzigd door GMacD op 02-09-2015 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-08 16:43

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Topicstarter
yinx84 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:16:
Speelt er iemand met mouse + keyboard?

Crouchen is een groot probleem. Met een analoge stick heb je drie snelheden... maar met m+kb alleen snelst (teveel lawaai voor sneaking up) en met de control knop de langzaamste snelheid (tè traag).

Is er een manier om die middelste snelheid te krijgen? Want die is gewoon cruciaal. Als het niet mogelijk is voel ik me genoodzaakt om een controller erbij te pakken, helaas.
Ik vroeg me inderdaad hetzelfde af. Maar ik vind het nou weer niet zo storend dat ik weer terug ga naar een controller. Vind het op de PC echt super spelen verder, alleen de controls/knoppen zijn aan of uit, niet ertussenin helaas.

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Sinds gister heb ik last van dat het erg lang duurt voordat ik in mijn I-Droid in het Motherbase gedeelte kom zeg maar. Lijkt erop alsof hij continu verbinding maakt met de servers van Konami en dat dit retetraag gaat. Voorbeeldje is het scherm van Development, zodra ik daar op klik duurt het wel tot 30-50 seconden voordat het scherm wordt geopend.
Speel op de PS4, meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:54:

Waar ik me wel aan irriteer zijn de lange laadtijden op de iDroid, met name als je zaken regelt voor de Motherbase. Dat kan nog wat worden als de base groter wordt...hoop het niet.
Ik denk dat dit te maken heeft met de server issues die natuurlijk gepaard gaan bij zo'n launch waarbij honderd-duizenden tegelijk de game aan het downloaden zijn en allemaal tegelijk willen connecten en alle mogelijkheden willen bekijken en testen.

Dit zal vast wel beter worden de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kraziey schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:21:
Sinds gister heb ik last van dat het erg lang duurt voordat ik in mijn I-Droid in het Motherbase gedeelte kom zeg maar. Lijkt erop alsof hij continu verbinding maakt met de servers van Konami en dat dit retetraag gaat. Voorbeeldje is het scherm van Development, zodra ik daar op klik duurt het wel tot 30-50 seconden voordat het scherm wordt geopend.
Speel op de PS4, meer mensen die er last van hebben?
Online over gelezen, schijnt dat als je de game op offline zet, geen problemen meer mee zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Klopt, na het eenmalig downloaden van mijn Ground Zeroes save ben ik ook offline gaan spelen. Geen laadtijden in de iDroid.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
@gmacd

Van jouw post word ik al wat blijer. :)

Als mgs fan mis ik toch die gekke cut scenes maar sinds ik in die open wereld zit nog geen enkele tegengekomen.

Als ik dit dan lees op het net krijg ik meer angst dat er teveel focus ligt op gameplay
Sutherland barely speaks. Its just a name to sell the game with.

I expect a lot of MGS players to hate this game. Because all the things MGS fans love, ie. the overdramatic dialogue, the ridiculous cutscenes, the awesome boss fights, and the linear story... they're all gone.
Hij zal wrs ook nog niet zover zitte. Kan jij soms zegge wnnr het verhaal via cut scenes op gang komt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
awesome spel, maar moet nog wel uitvogelen hoe je snel/makkelijk resources krijgt. Ik wil een silenced Sniper Rifle! :-( Of gewoon meer ammo capaciteit in de tranq gun/iets langere range.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Topicstarter
Viel het niemand op dat Hideo Kojima toch veelvuldig in beeld kwam? Zouden Konami en Hideo toch nog vrede gesloten hebben?

Hoe dan ook, in de openings- scene / missie van dik een uur werd me toch 1 ding heel duidelijk: Hideo is all over the place. Over de top, geweldig in elkaar gezet, oude bekenden, alles zat erin. Echt van genoten. Hopelijk komen er nog veel meer van dit soort cutscenes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Scifo83 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:30:
@gmacd

Van jouw post word ik al wat blijer. :)

Als mgs fan mis ik toch die gekke cut scenes maar sinds ik in die open wereld zit nog geen enkele tegengekomen.

Als ik dit dan lees op het net krijg ik meer angst dat er teveel focus ligt op gameplay

[...]

Hij zal wrs ook nog niet zover zitte. Kan jij soms zegge wnnr het verhaal via cut scenes op gang komt?
je hebt bepaalde punten tijdens en na missies welke cutscenes triggeren. Vergeleken met eerdere MGS delen ( vooral 4 :+ ) heeft MGS5 wel wat minder cutscenes, maar ik moet zeggen dat ik het nog niet storend vind. Het verhaal ( wat MGS series natuurlijk zo sterk maakt ) word ook goed ondersteund dmv de cassette tapes. Die laat ik bijv afspelen als ik aan het reizen ben in de heli of op de grond op mn D-horse of aan rennen ben met DD(og). Had gister trouwens wel toffe encounter met
spoiler:
skullface
en de
spoiler:
metal gear bipedal tank

Het is ook waar dat the Boss niet heel veel spreekt in scenes (vergeleken met solid in eerdere games), maar je hoort hem wel weer terug op tapes.. misschien dat een aantal mensen dat jammer vinden, ikzelf heb er geen last van (yet)..

Dusja, hele gekke cutscenes (intro anyone?) zullen er waarschijnlijk nog wel inzitten. ik heb vertrouwen en speel lekker door en pak 5 uurtjes slaap p/dag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger

Wereldreiziger

Topicstarter
corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:38:
awesome spel, maar moet nog wel uitvogelen hoe je snel/makkelijk resources krijgt. Ik wil een silenced Sniper Rifle! :-( Of gewoon meer ammo capaciteit in de tranq gun/iets langere range.
Het is veel leuker en effectiever om guards met de hand uit te schakelen. De tranq gun alleen gebruiken als het moeilijk is om dichtbij te komen. Soms sprint ik gewoon op iemand af en beuk ik 'em neer met de vuist. Ze horen je, draaien om, en BAM. Daar ligt ie al. Werkt prima haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:38:
Motherbase..weet niet hoever je bent, maar het komt echt allemaal vanzelf wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
GMacD schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:25:
[...]

Online over gelezen, schijnt dat als je de game op offline zet, geen problemen meer mee zou moeten hebben.
Ah, top. Thnx, gaat ik vanavond even doen totdat die servers weer een beetje lucht hebben.
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste