Ik sluit me aan bij westergas.
Heb sinds een aantal weken (4?) dit spel gekocht op steam na vele lovende reviews gelezen te hebben.
Inmiddels heeft mijn speeltijd de 30 uur gepasseerd en ben pas bij missie 16. Het gaat me te langzaam, er is weinig variatie en qua verhaal is het een bende (ik heb enkel MGS 1, 2 en 4 gespeeld). Het grootste probleem vind ik de eentonigheid.
De eerste 10 uur waren super tof, maar op een gegeven moment heb je het wel gezien. Voor een spel met verhaal is 30 uur toch echt mijn limiet daar ik niet meer de tijd heb om tot in het oneindige te gamen, vooral omdat dit spel zo eentonig is.
Daarom ook besloten er mee te kappen en te deïnstalleren. Voorheen speelde ik zo spoilervrij mogelijk, maar ik heb na besloten ermee te stoppen de ending filmpjes e.d. gekeken op youtube 'om het snel af te wikkelen'.
Verder spelen zorgde op een gegeven moment alleen maar voor frustratie en verveling (niet gameplaywise, maar wegens het gebrek aan variatie en het continue hetzelfde* te doen qua doel/misse) en ik zal het spel met plezier van mijn harde schijf verwijderen.
Al met al vind ik het een 6/10 waard.
*: Ik heb verschillende speelstijlen geprobeerd, van stealth tot full rambo, van pistol only tot "blow-everything-to-sh*t", maar voor de missies/side-ops komt het erop neer dat je keer op keer hetzelfde doet: extract dit, vermoord dat, blaas dit op, etc.
[
Voor 6% gewijzigd door
8x4 op 24-10-2016 16:47
]