adamvansanten schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:51:
[...]
spoiler:Ik ben bang dat ik nooit de Infinity Bandana ga halen, want ik zie echt niet in hoe ik die laatste paar Extreme missies moet halen. Quiet en de Skulls killen op Extreme zie ik gewoon echt niet gebeuren, ben elke keer binnen 1 hit dood. Iemand tips?
spoiler:
Quiet: supply drops op haar hoofd laten vallen of gewoon een airstrike (geen S rank in dat geval). Kort scopen voor ze kan schieten en goed op haar voetsporen letten, altijd muurtje tussen haar en jou houden.
Skulls: Upgraded D Walker met Gatling gun voor easy S rank. Eventueel het dak van het hoofdgebouw op het vliegveld gebruiken. Anti Material Rifle schijnt ook ontzettend goed te werken maar daar had ik zelf het R&D team niet voor.
Skulls: Upgraded D Walker met Gatling gun voor easy S rank. Eventueel het dak van het hoofdgebouw op het vliegveld gebruiken. Anti Material Rifle schijnt ook ontzettend goed te werken maar daar had ik zelf het R&D team niet voor.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.