Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:44:
zijn dit een beetje goede aanbiedingen? ik zag ze vandaag staan op g2play
http://www.g2play.co.nl/phantom-pain
Die prijs hanteren ze bij G2P al een flinke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:58:
Bezit nog geen Metal Gear Solid 5 .
Ik heb gelezen dat het vrij moeilijk moet zijn om door de levels heen te komen .
Maar nu is mijn vraag of je tijdens een missie ook het spel kan opslaan zodat je de volgende dag verder kan spelen op die savepoint ?????
Graag antwoordhttp://ww3.autoscout24.nl/classified/276234825
Nee, je kunt niet zelf opslaan, dus echt met checkpoints werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die checkpoints zijn dat ook de save game zodat je ook vandaar een andere tijd kan verder spelen zoals de volgende dag .
Of moet je een missie geheel uitspelen voordat hij opslaat ?
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:12:
[...]

Nee, je kunt niet zelf opslaan, dus echt met checkpoints werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:15:
Maar die checkpoints zijn dat ook de save game zodat je ook vandaar een andere tijd kan verder spelen zoals de volgende dag .
Of moet je een missie geheel uitspelen voordat hij opslaat ?

[...]
Bij Ground Zeroes waren checkpoints = save point. Kwam ook rechts boven te staan "saving". Lijkt me dat ze dit niet opeens gaan omgooien bij Phantom Pain. Daarnaast kan je uiteraard gebruik maken van de suspend/resume functie van de console zelf (op PS4 en Xbox One althans).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Ja. Op het moment dat de game saved (zie je rechtsbovenin), dan is dat je laatste punt waarop je kunt terug gaan.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Heb echt te lang geen MGS gespeeld merk ik.
Aangezien ik niet meer goed kan sneaken :D , dus dat wordt weer eerst normaal uitspelen en dan weer een stuk 5+ keer opnieuw met sneaken (hogere rank) etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:44
theduke1989 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:46:
Heb echt te lang geen MGS gespeeld merk ik.
Aangezien ik niet meer goed kan sneaken :D , dus dat wordt weer eerst normaal uitspelen en dan weer een stuk 5+ keer opnieuw met sneaken (hogere rank) etc...
Het is idd echt ff wennen weer! Maar het speelt ook heel anders dan voorgaande mgs games. Maar na wat uurtjes gespeeld te hebben gaat alles wel een stukje simpeler.
Waar ik eerst echt niet door de line of sight van een guard durfde te lopen, ren ik nu gewoon over de straat omdat ik doorheb wat de afstanden zijn dat ze je spotten.
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:58:
Bezit nog geen Metal Gear Solid 5 .
Ik heb gelezen dat het vrij moeilijk moet zijn om door de levels heen te komen .
Maar nu is mijn vraag of je tijdens een missie ook het spel kan opslaan zodat je de volgende dag verder kan spelen op die savepoint ?????
Graag antwoord
In het begin is het even wennen en aanvoelen wat je wel en niet kan doen en welke speelstijl jou het beste ligt.
De eerste missie in de vrij wereld deed ik ruim een uur over.
Ik zit nu bij missie 6 en heb de eerste 2 Side ops gedaan. Maar als ik missie 1 nu opnieuw zou doen, zou ik met 15 min tops klaar zijn.

Overigens zijn de Missies niet heel groot als je alleen de main objectives doet.
Zelfde geld voor de Side ops.

Heb overigens er de walkthough guide bij gekocht. Nog nooit zoiets gehad bij een game maar moet zeggen dat het me nu echt goed van pas komt.
Gebruik het voornamelijk voor de extra opdrachten die binnen een missie zitten. Voornamelijk het verzamel werk dus.
Daarnaast staan er ook echt super tips in.
Meer dan het geld waard als je t mij vraagt!

[ Voor 64% gewijzigd door Flix20 op 30-08-2015 17:31 ]

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Game vanmiddag bij gamemania gehaald. Enkel de gereserveerde versies konden ze leveren..straks even installeren. Guide haal ik donderdag op.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden jullie alle communicatie posts bezocht in het eerst afghanistan deel? Ik heb het eerst dorp stilletjes uitgeschakeld en daarna in het tweede dorp ook iedereen uitgeschakeld om de map te bemachtigen. Maar nu denk ik, heb ik daardoor een hoop zaken overgeslagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Heb alleen de coms van de tweede missie nog gedaan.
Maar volgens mij is er geen 'verkeerde' manier om te spelen, of iets missen, dat ga je vanzelf wel tegenkomen.
En anders kan je altijd nog missies herspelen.
In de guide staat ook, in de eerste playthrough doe gewoon wat jij denkt dat goed is. En ga pas op de kleine details in als je al een paar playthroughs hebt.

Sommige dingen kan je de eerste keer niet eens doen.
Zo zit er in de eerste missie een vrachtwagen chauffeur die je moet meenemen naar MB. Dit kan alleen nog niet want je krijgt na deze missie pas de Fulton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Preload voor de PS4 (US Store) is inmiddels begonnen :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:43
Zie dat ie via de xbox Hong Kong store maar 36 euro is, eens kijken of het mij lukt om hem daar te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexmael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:54
Weet iemand al wat er met de ground zeroes save gebeurt in PP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
spoiler: proloog
Wat de neuk? doe proloog is echt lsd op steroïde, man wat daar allemaal gebeurd is niet te volgen, quiet, mantis, fire dude, explosies, 1 massacre echt fantastisch! ik ben zo benieuwd hoe het verhaal zich evolueert _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Voor de mensen die hem hebben, hoe is die? Is het inderdaad de beste mgs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Wie kan mij vertellen waar ik nou de ce strategy guide kan bestellen? Ik zie verschillende iban nummers, namen en prijzen, ik kom er niet echt uit... Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Dexmael schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:38:
Weet iemand al wat er met de ground zeroes save gebeurt in PP?
Ik kan mn save nog niet downloaden, je moet daarvoor online zijn en dat werkt nog niet. Maar wat ik had gelezen is dat je alle mensen die je gered hebt in gz terugkomen op je motherbase. Het schijnt dat Hideo Kojima een high skilled techneut is die ervoor zorgt dat je skill level omhoog gaat waardoor je weer betere upgrades krijgt etc. In a nutshell..:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Rico0 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:59:
Wie kan mij vertellen waar ik nou de ce strategy guide kan bestellen? Ik zie verschillende iban nummers, namen en prijzen, ik kom er niet echt uit... Thx!
Gamemania 25,50
Nieuwevolger schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 23:50:
Voor de mensen die hem hebben, hoe is die? Is het inderdaad de beste mgs?
Hij is anders, de eerste missie van deze game (dus niet de dure demo) de proloog genaamd.. is echt lsd op steroïde. als de hele game dit niveau vast houd qua cinematics, stories, vragen tot het eind, vreemde figuren, extreme actie. dan is dit de beste mgs ever! maar dat weten we pas als mensen de storie hebben afgerond. maar ik heb goede hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04:04
Heb een vraag, heb nu een paar missies gespeeld goed bezig met mn base, echter altijd resources te kort. Nu heb ik wel heel veel unprocessed resources hoe maak je daar verwerkte producten van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21

thaMini

Tool !!

Je kan ook de hardcover bestellen bij Bol.
De verschillende covers (paperback, hardcover) zullen wel voor verschillende IBAN's zorgen.

Al zie ik soms een official guide van Piggyback en dan weer van Prima Games. Iemand een idee of dat een beetje hetzelfde is?

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.polygon.com/20...s-edition-ps5-error-value

Haha ik krijg een potentiële collectors item hah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
man man man, wat een heerlijke game is het toch.. Zit op werk maar kan nu al niet wachten om weer naar huis te gaan om te spelen. Grafisch ziet het er goed uit op de PS4 en loopt het allemaal lekker..zit nu op missie 8 ofzo, weet het niet eens meer zeker. Side ops zijn ook vermakelijk! Vind het wel grappig om de comments te lezen over de prologue..ben denk ik 1 van de weinige die het gelijk al supertof vond..LS(/C)D or not :P
Morgen eindelijk de companion app en download GZ mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:15
heeft iemand uberhaupt al codes kunnen inwisselen?

ik heb de CE editie en zie alleen day one codes en online, maar beide doen ze het niet, en ik vermoed dat de CE codes er niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Dirtyrockers schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 07:56:

ik heb de CE editie en zie alleen day one codes en online, maar beide doen ze het niet, en ik vermoed dat de CE codes er niet bij zitten.
codes zijn waarschijnlijk per 1 sept te gebruiken...
CE codes was ook al een post over geloof ik, was iets fout gegaan meen ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dat is wel lachen...heb er ook één besteld. (die overigens nog steeds op "wordt verwerkt" status staat. ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:21
Wat een fijne 80's muziek zit er in de game trouwens 8).

Oh en leuk weetje over het tweede gebied

spoiler:
Na Afghanistan

spoiler:
Heb je nog geen Afrikaans-tolk, maar omdat het zoveel op Nederlands lijkt kan je als je goed luistert ze gewoon verstaan :p.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:28

On_E

Housemusic

Ik had in het begin last dat de game niet installeerde, kwam na een death of nadat je
spoiler:
Ocelot
hebt ontmoet in een zwart scherm met ''installing game data'' terecht waarbij de teller niet ging lopen.

Moest de hele game opnieuw installeren en toen ging de teller uiteindelijk wel lopen.

Ben nu alleen bang dat ik mijn gemaakte avatar kwijt ben, dat vind ik wel jammer maar had ook geen zin om een uur of anderhalf a twee opnieuw te doen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Tips gevraagd over het efficient benaderen van een missie.

Als ik een missie voltooi, merk ik in het missie menu achteraf dat de missie wel voltooid is maar toch 1/6 voltooid.

Hoe kan ik correct die zijmissie's zien vooraleer ik begin of worden die pas na de hoofdmissie geactiveerd?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
(jarig!)
Kunnen jullie hem al preloaden op PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:14
Scifo83 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:08:

Als ik een missie voltooi, merk ik in het missie menu achteraf dat de missie wel voltooid is maar toch 1/6 voltooid.

Hoe kan ik correct die zijmissie's zien vooraleer ik begin of worden die pas na de hoofdmissie geactiveerd?
Volgens mij, corrigeer met aub als ik het mis heb, kan je die krijgen door soldaten te ondervragen of door ze af te luisteren. Zelf heb ik het ook nog steeds dat er van de zes, twee objectives vraagtekens blijven, maar volgens mij is dit een van de manieren om erachter te komen wat ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kraziey schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:10:
[...]

Volgens mij, corrigeer met aub als ik het mis heb, kan je die krijgen door soldaten te ondervragen of door ze af te luisteren. Zelf heb ik het ook nog steeds dat er van de zes, twee objectives vraagtekens blijven, maar volgens mij is dit een van de manieren om erachter te komen wat ze zijn.
zo kom je idd wel achter info, maar na de eerste play van een missie, worden de vraagtekens weg gehaald en kan je met andere playthroughs de extra opdrachten halen/doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:14
GMacD schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:11:
[...]

zo kom je idd wel achter info, maar na de eerste play van een missie, worden de vraagtekens weg gehaald en kan je met andere playthroughs de extra opdrachten halen/doen.
Ah, nog niet opgelet. Thnx, ga ik eens kijken vanavond! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:37
Weet er iemand of mediamarkt al verkoopt (meer bepaald vesteging Bergen-op-zoom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21

thaMini

Tool !!

Peterrtt schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:08:
Kunnen jullie hem al preloaden op PSN?
Bij mij staat hij nog steeds op "wachten" in de downloadrij in m'n browser. Op de PS4 zie ik hem niet eens.

Be small, act BIG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Ik heb bij Game Mania de Hard cover collectors editie meegekregen voor €26.
Zag op Bol.com dat zij deze voor €36 verkopen.
Je hebt 3 versies van wat ik gezien heb: Hard cover collectors, Hard cover en soft cover.
Bij de Collectors editie krijg je een extra grote map en een 'poster' met artwork(is gewoon een a4tje met iets dikker papier).

Overigens wel een kleine waarschuwing mbt de guide, er staan wel wat spoilers in!
Nu vind ik dat niet zo erg en ook waarschuwd de guide je zelf op welke pagina's evt. spoilers kunnen staan. Zo ga ik vanavond beginnen met missie 6, maar ik weet eigelijk al wel wat daar gaat gebeuren(even snel gespiekt).
Maar ook de identiteit van 'Fire-man' weet ik nu, die vind ik wel een beetje jammer.
Mizojojo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 00:54:
Heb een vraag, heb nu een paar missies gespeeld goed bezig met mn base, echter altijd resources te kort. Nu heb ik wel heel veel unprocessed resources hoe maak je daar verwerkte producten van?
Weet niet hoever je bent, maar gezien je zegt "een paar missies gespeeld" neem ik aan niet heel ver.
Mogelijk dat dit in een iets latere missie komt?
Dirtyrockers schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 07:56:

Ik had bij de X1 versie ook day one codes en deze werkte wel gewoon.
Scifo83 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:08:

De side missies kunnen van alles zijn. Zo heeft één missie een extra gevangenen die je kan meenemen, een andere moet je ergens een speciale plant meenemen.
Zoals gezegd, hier kan je achter komen door idd guards te ondervragen, of als je de missie gehaald hebt, kan je deze opnieuw doen en dan staat die objective erbij.
Sommige opdrachten kan je niet direct de eerste keer halen.
Zo zit er in de eerste missie een vrachtwagen chauffeur die je moet meenemen, maar dit kan nog niet want je krijgt de Fulton pas de volgende missie. Beetje een trucje van Kojima dus om de replay value omhoog te brengen.

Tip van flip ook nog: Vergeet zeker niet de side ops te doen. Daar krijg je regelmatig blueprints voor nieuwe unlocks uit, of kom je soldaten met unique skills tegen wat leuk is voor mother base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29
Zijn er hier 2 personen die het spel nog niet hebben en mee willen doen door deze samen te kopen via de 3=2 actie van de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
Morpheus2003 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:00:
Zijn er hier 2 personen die het spel nog niet hebben en mee willen doen door deze samen te kopen via de 3=2 actie van de MM?
Misschien wel. Vertel...

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Nou, als het goed is (met een korreltje zout want zo betrouwbaar zijn ze nog niet geweest wat betreft release timing) unlocked de Steam download van Phantom Pain morgenochtend om 6 uur. Dus nog 18 uur en 36 minuten te gaan!

Heb een countdown timer ingesteld: Link

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 31-08-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Heb toch nog maar even met Bol.com gebeld over de CE codes.

Heb alleen de day one en online codes (welke het beide niet doen trouwens? iemand op ps4 die de day one wel kon gebruiken?)

en maar een mailtje naar konami zelf ook gestuurd.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Heb ook paar delen gespeeld maar stuk gemist waar snake zijn arm verloren is??

heeft deze game ook weer die camo suit? en zitten er nog meer vette gadgets in enzo? ga m ook orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
scheelt toch een paar euro :+ Mits je natuurlijk de console versie neemt van 60 euro.

Mijne besteld bij Bart Smit en hopelijk morgen binnen :o Kan niet wachten! Afgelopen weekend van alles gezien/gelezen en gehoord, wat noodzakelijk is aangezien dit mijn eerste MGS game is :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
vegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:35:
Heb ook paar delen gespeeld maar stuk gemist waar snake zijn arm verloren is??

heeft deze game ook weer die camo suit? en zitten er nog meer vette gadgets in enzo? ga m ook orderen
Kom je achter zodra je de game speelt :) .

En de game kent camo(dessert,OD,Urban,Tiger stripe zijn een enkele die ik nu al ben tegen gekomen. en er zijn ook sneak suits met bepaalde voordelen(zoals geen voetstappen).
Je werkt echter niet met een stealth rating zoals MGS3/4. Er staat nu alleen bij bv de Dessert: Minder zichbaar in dessert omgevingen.
Ook kent de game weer stealth wat te researchen valt. Alleen kan je de missie dan niet hoger als een A afsluiten.

Letten jullie er al op met wat voor een rank je de missie afsluit? Na de eerste 3 missies met een magere B af te sluiten lukt het me nu wel S rank te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 27-12-2023
Flix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:42:
[...]

Kom je achter zodra je de game speelt :) .

En de game kent camo(dessert,OD,Urban,Tiger stripe zijn een enkele die ik nu al ben tegen gekomen. en er zijn ook sneak suits met bepaalde voordelen(zoals geen voetstappen).
Je werkt echter niet met een stealth rating zoals MGS3/4. Er staat nu alleen bij bv de Dessert: Minder zichbaar in dessert omgevingen.
Ook kent de game weer stealth wat te researchen valt. Alleen kan je de missie dan niet hoger als een A afsluiten.

Letten jullie er al op met wat voor een rank je de missie afsluit? Na de eerste 3 missies met een magere B af te sluiten lukt het me nu wel S rank te halen
Aan het eind van Ground Zeroes zie je al waarom hij zijn arm verliest.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:08
Weet iemand of resources die je in de wereld vindt weer vernieuwd worden na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:55
Even een vraagje, hoe belangrijk is stealth in dit spel? het lijkt me een vette game maar bijv splinter cell ofzo heb ik na een uur van mn pc gegooid, kwam niet voorbij de eerste missie ik kan niet allene maar sluipen, wil gewoon HAM kunnen gaan, twijfel heel erg.

feedback please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Ambition88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:56:
Even een vraagje, hoe belangrijk is stealth in dit spel? het lijkt me een vette game maar bijv splinter cell ofzo heb ik na een uur van mn pc gegooid, kwam niet voorbij de eerste missie ik kan niet allene maar sluipen, wil gewoon HAM kunnen gaan, twijfel heel erg.

alles is een optie.. hoewel stealth de beste rank geeft, kan je gewoon guns blazin' er op af gaan :)
had gister ook tijdens een missie een 'fuck it' moment.. air support gecalled, autorifle en granaten gingen los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb de eerste paar missies ''guns blazing'' afgerond, kan dus prima.
Het kost wat meer vijanden door een alarm hier en daar maar ach... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
GMacD schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:59:
[...]

alles is een optie.. hoewel stealth de beste rank geeft, kan je gewoon guns blazin' er op af gaan :)
had gister ook tijdens een missie een 'fuck it' moment.. air support gecalled, autorifle en granaten gingen los :D
Haha dat had ik gister ook, door een hele basis heen gesneaked werd ik op het einde gespot, geen zin om helemaal overnieuw te doen.

Al mijn wapens leeggeschoten met airsupport en de missie afgerond lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Euphanasia schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:01:
[...]

Haha dat had ik gister ook, door een hele basis heen gesneaked werd ik op het einde gespot, geen zin om helemaal overnieuw te doen.

Al mijn wapens leeggeschoten met airsupport en de missie afgerond lol
... I luv this game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 03:55
Haha aight dat klinkt wel de moeite waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20

Hangt een beetje vanaf welke Splinter cell je gespeeld hebt.
Zo is de eerste splinter cell 99% stealth gericht waar je in latere versies juist meer HAM kan gaan.

Maar wat MGS betreft, ja je kan overal guns a blazin' doorheen knallen. Alleen zal dit in het begin natuurlijk wat lastiger gaan dan wanneer je wat betere equipment hebt.
Maar ik moet er wel bijzeggen, het is natuurlijk mogelijk, maar het is niet écht aan te raden.MGS games draaien voornamelijk wel op het stealth gebeuren.
Je zult toch wel het e.e.a mislopen door alles zomaar af te schieten. Zoals waardevolle info die je uit guards kan krijgen. En dode guards maken ook slechte handlangers als je ze probeert te fultonnen.

Er zijn heerlijke O crap momenten.
Zo liep ik met iemand op m'n nek een trap af, sta ik naast een deur, komt daar ineens een guard uit. Ik schiet 'm met m'n tranq gun, was kennelijk m'n demper eraf. Hop, hele basis meteen op full alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die dempers gaan niet zo lang mee geloof ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
De eerste niet nee. Ondertussen op *2 van de tranq gun. Benieuwd of deze wat langer meegaat.
Van je assault rifle gaat de suppressor ook maar een halve magazijn mee ofzo. Ook asap upgraden dus.

Ook maar eens beginnen met het grinden van resources om MB beetje uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 18:40
Het spel heeft echt geweldige momenten. Ik gebruik regelmatig mijn chopper om een basis uit te ruimen. Al die soldaten zijn dan afgeleid en ik kan op mijn gemak de gevangene exfiltreren.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8704
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-09 13:15
Net deze geweldige game (kan ik gerust zeggen zonder het nog gespeeld te hebben...) opgehaald bij game-outlet in Leiden. Niet alleen goedkoper dan in de winkel maar ook nog eens eerder spelen! Hij is nu aan het installeren, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Laatst online: 01-07 14:10
Net opgepikt bij de Bart Smit (in Houten voor het geval iemand interesse heeft ;))! Nu alleen nog werken tot 17:00... Kak wat kan een dag lang duren!

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscus7000
  • Laatst online: 11-09 21:55
Heb je een PM gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Voor de mensen die de PC versie in de winkel kopen. De game staat niet op de schijf, op de schijf staat een Steam installer van een paar MB en het hele spel moet gedownload worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Haha, de retail PC versie is echt lachwekkend. De hele DVD is gevult met 8,78mb aan data... alleen een steam installer ;)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNqQhNjWIAEZXcj.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Deem op 31-08-2015 14:38 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Deem schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:34:
Haha, de retail PC versie is echt lachwekkend. De hele DVD is gevult met 8,78mb aan data... alleen een steam installer ;)
[afbeelding]
Echt een van die momenten waar je je afvraagt waarom ze niet gewoon de schijf weg laten en er alleen de code in duwen.

Ergste vind ik nog geen preloaden. Zijn dan wel slechts 25GB (best wel weinig) maar het is dan maar de vraag of het snel gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Is de PS4 CE nog ergens te verkrijgen?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Laatst online: 24-08 19:20
e1ndbaas schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:42:
Bij otto staat die op 1 week levertijd
http://www.otto.nl/produc...18&q=metal+gear+solid&p=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscus7000
  • Laatst online: 11-09 21:55
Helaas heeft Morpheus2003 al 2 tweakers gevonden waardoor ik net te laat was. Indien er nog mensen interesse hebben kunnen we misschien nog wat opzetten. PM is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodanie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:39
e1ndbaas schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:42:
Bij Consoleshop is hij nu op voorraad.

http://www.consoleshop.nl...vemailer&utm_medium=email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo...plots heb ik morgen vrij, want de verzend status bij Bol is veranderd naar "je bent niet meer bereikbaar vanaf ongeveer 08:00 uur 's morgens". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
Ik vindt het echt een epic game geworden.
Ik moe nog leren sneaken weer, niet zoals de vorige delen.
Maar overal nadat je op de motherbase bent enz, da is het echt erna een super vette game.

Iemand tips om welke vijanden op te halen met de luchtballon?
Heb nu een r&d maar ik wil het beter doen. Ik heb alleen nog E/D nivueau's maar daar binnen 1 heb je ook nog wat mensen goed doen (eigenschappen)

Maar aangezien je bijvoorbeeld maar 12x kan gebruiken?? Moet je zorgvuldig te werk gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Eerste paar missies kom je zelden >12 guards tegen in een bepaald gebied.
Daarnaast kan je ook nog dmv suply drops meer fultons laten bezorgen.

In het begin zullen ze voornamelijk E/D niveau zijn, en na een missie zit er soms een C/B vrijwilliger tussen.
Als je daarnaast de Side ops doet, zo is de eerste side ops dat je een russische vertaler moet ophalen zodat je guards kan ondervragen. de tweede side op is bv een sniper team zoeken en elimineren, of juist mee naar MB nemen. En zo'n sniper heeft weer een speciale skill of hoger niveau.
Verwacht gewoon niet dat het in de eerste paar uur al direct zo goed zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Als je trouwens een side-op ziet voor een vertaler van een andere taal (weet niet meer welke) doe die dan gelijk ik wilde hem doen nadat ik normale missie gedaan en toen was die side-op opeens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:52
Ik ben net voorbij die intro maar nu moet ineens data installeren ? Hoe lang duurt dat wel niet ik wacht al 15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
theduke1989 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:16:
Ik vindt het echt een epic game geworden.
Ik moe nog leren sneaken weer, niet zoals de vorige delen.
Maar overal nadat je op de motherbase bent enz, da is het echt erna een super vette game.

Iemand tips om welke vijanden op te halen met de luchtballon?
Heb nu een r&d maar ik wil het beter doen. Ik heb alleen nog E/D nivueau's maar daar binnen 1 heb je ook nog wat mensen goed doen (eigenschappen)

Maar aangezien je bijvoorbeeld maar 12x kan gebruiken?? Moet je zorgvuldig te werk gaan...
Misschien heb je het al, maar de binoculars kun je ook upgraden. Daardoor kan je tijdens het spotten al zien in welke vaardigheden de vijanden goed/slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
Franciscus7000 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:52:
[...]

Helaas heeft Morpheus2003 al 2 tweakers gevonden waardoor ik net te laat was. Indien er nog mensen interesse hebben kunnen we misschien nog wat opzetten. PM is welkom!
Op mij kun je ook rekenen,mocht zich een derde persoon aanmelden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Upload vanaf GZ lukt, maar zie bij TPP nergens de optie om em te downloaden.
Is dat omdat de servers nog niet online zijn (krijg deze melding bij t opstarten).. Of omdat ik gisteren al aan een new-game ben begonnen?
Krijg dit niet concreet gevonden.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Ralf Bimbo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:08:
[...]

Upload vanaf GZ lukt, maar zie bij TPP nergens de optie om em te downloaden.
Is dat omdat de servers nog niet online zijn (krijg deze melding bij t opstarten).. Of omdat ik gisteren al aan een new-game ben begonnen?
Krijg dit niet concreet gevonden.
Zit in de title screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat de Steam versie een stuk later unlocked dan het hier 1 september is. Uitgaande van Steam unlocked de game pas over 21 uur, uitgaande van berichten op internet unlocked het 05:00 Britse tijd, maar hopen op dat laatste scenario, beetje jammer.

Kan in ieder geval niet wachten op de laatste parel van Hideo. Ben sinds ik als klein kind MGS 1 op de PS1 speelde al in de ban van deze serie, Hideo en zijn team verdienen het om eruit te gaan met een grote knal van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Wat mis je als je GZ niet hebt gespeeld ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:42
Amdwarrior schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:48:
Ik ben net voorbij die intro maar nu moet ineens data installeren ? Hoe lang duurt dat wel niet ik wacht al 15 min.
Jup, dat is sinds MGS4 geïntroduceerd :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
-SaveMe- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:36:
Wil ik ook weten... guys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Een los verkochte intro missie :+ lol
Ook extra mannetjes voor motherbase, maar schijnt dat je die ingame ook nog kan vinden ergens..
Wat een game zeg!! Net een battle gehad..

spoiler:
Tegen Quiet, i like her outfit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jammer dat we 20 uur moeten wachten op Steam.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 00:01
Ik krijg de dag 1 editie vandaag pas binnen. Ik begrijp dat een aantal leden hier hem al hebben. Op internet lees ik verhalen dat het voor kan komen dat de dlc codes niet werken. Heeft iemand hier daar last van gehad?

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Laatst online: 09:22
Weet iemand of je met een key van een andere site (lees: kinguin, g2a etc.) eerder toegang hebt tot MGS Phantom Pain? Ik lees wat tegenstrijdige berichten dat de Steam verkoop pas over 19/20 uurtjes begint maar als je al een key hebt vanaf 6 uur toegang hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomg
  • Laatst online: 15-05 13:47
Goopher schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 01:54:
Weet iemand of je met een key van een andere site (lees: kinguin, g2a etc.) eerder toegang hebt tot MGS Phantom Pain? Ik lees wat tegenstrijdige berichten dat de Steam verkoop pas over 19/20 uurtjes begint maar als je al een key hebt vanaf 6 uur toegang hebt.
ik heb een key via g2a en volgens mij is die idd vanaf 6 uur te downloaden op steam, we zullen zien

edit: aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Is te downloaden/installeren voor mij op Steam (had al key via Nvidia voucher van iemand op V&A) ;)
Al kan ik maar vanavond spelen na een werkdag :>

announcement: https://steamcommunity.co...detail/800867660095341299
METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN Available Now!
It is nothing so trivial as revenge. A fight to the death with you. Only in that our soul can find respite.

What more can be said about this momentous occassion, except to give you and all fans everywhere a huge thank you for your dedication, support, feedback, and friendship through our launch for MGSV:TPP.

We've finally made it, V has come to, and it's time to play and enjoy METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN!

I finally understand. I wasn't waiting to play this game, I was waiting for someone to play with me. A fan like you. You're a hero.

[ Voor 100% gewijzigd door SmokingCrop op 01-09-2015 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
Jammer nog niet voor Android :) of komt die helemaal niet voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Flotter

Pelipper!

Volgens mij is dit 'm: Google Play: MGS V: THE PHANTOM PAIN

[ Voor 7% gewijzigd door Flotter op 01-09-2015 07:55 ]

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Nice! vandaag uit werk maar uitproberen, voor de mensen die vandaag de game binnenkrijgen/kopen/krijgen..enjoy!!
Is er trouwens al een lijst met PSN id's/Gamertags voor MGO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

-SaveMe- schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:36:
Motherbase upgrades volgens mij, maar krijg vandaag de guide binnen, zal ik is even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
nFo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:17:
[...]

Motherbase upgrades volgens mij, maar krijg vandaag de guide binnen, zal ik is even kijken.
Welke guide heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Nu online
Alvast begonnen met de table :D....

UsernamePlaystation 4Xbox OneSteam
theduke1989djbosanac89
thaMinitha_Mini

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo

nFo

Rico0 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:22:
[...]

Welke guide heb je besteld?
Geen idee, de standaard guide zijn er meedere dan ?

THe hype is real, lol: :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
lol

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Iemand die al online kan op het ps4 netwerk bij mgs. Ik krijg nu een "failed to log in to server" 10003 error nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Hoe kan ik staff op missies sturen. Ik heb mijn Intel unit. Maar kan het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Dirtyrockers schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:56:
Hoe kan ik staff op missies sturen. Ik heb mijn Intel unit. Maar kan het nergens terug vinden.
Kan pas als je combat unit hebt..die gaat op pad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
nFo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:25:
[...]

Geen idee, de standaard guide zijn er meedere dan ?

THe hype is real, lol: :+
[video]
Technisch gezien zijn er twee uitvoeringen: de hardcover en de softcover. Maar de inhoud is natuurlijk gewoon hetzelfde.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Rossi46 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:05:
[...]

Technisch gezien zijn er twee uitvoeringen: de hardcover en de softcover. Maar de inhoud is natuurlijk gewoon hetzelfde.
Ja oke, ik zag wel een CE versie.
Maarja goed, vandaag even ziek gemeld, toevallig ook verkouden midden in de zomer. :')
Ga in de tussentijd het verhaal is even kijken op youtube ect, anders snap ik er weer weinig van.
Laatste MGS die ik gespeeld had, was MGS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Holy shit..zie nu pas dat je kan disarmen... !

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3dCYpHk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidsnake380
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11-2023
Misschien een noob vraag maar zal the phantom pain ook te spelen zijn via Steam op een macbook?
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste