Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:12

muhda

Time & Space traveler

Net GameMania aan de telefoon gehad, helaas NO DICE, echt wachten tot 1 September.
Heb gevraagd of het uitmaakt als iemand met een bon komt of laat zien, maar dat mocht ook niet helpen.

Terwijl er al mensen spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
Zojuist de game opgehaald bij de Nedgame in Haarlem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 13:52
Ik heb de game zojuist opgehaald bij de Intertoys in Veldhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 15:23
Ook hier is die van Allyourgames binnen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand in Amersfoort succes? Wil zo naar de mediamarkt gaan in eemplein

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Viel spass voor degenen die m al hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
Zojuist mijn CE binnen gekregen van bol.com
Nu hopen dat de DLC codes het doen als ze er al in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
muhda schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:48:
Net GameMania aan de telefoon gehad, helaas NO DICE, echt wachten tot 1 September.
Heb gevraagd of het uitmaakt als iemand met een bon komt of laat zien, maar dat mocht ook niet helpen.

Terwijl er al mensen spelen :X
Gelukkig zit we hier een Intertoys naast de GM.
Loop zo eerst de GM binnen, kijken of het lukt. Daarna haal ik de game wel bij Intertoys en loop ik met m'n copy de GM binnen om m'n pre order te cancelen

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
weszz schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:21:
Iemand in Amersfoort succes? Wil zo naar de mediamarkt gaan in eemplein
Nedgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Nedgame leiden verkoopt hem ook al, net meegenomen daar

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 18:40
dustkiller schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:27:
Zojuist mijn CE binnen gekregen van bol.com
Nu hopen dat de DLC codes het doen als ze er al in zitten
Nee, die zitten er, kennelijk, niet in. Dus dat wordt support bellen/mailen van Konami. Fingers crossed.
Vriendin heeft net bij Nedgame in Dordrecht mijn CE opgehaald. \o/

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Conclusie, helaas pindakaas. In Amsterdam gaan GameMania en MediaMarkt niet mee met NedGame. Bol.com levert de CE ook vandaag zo te zien. Congratz en veel speel plezier voor de gene die hem al hebben.

Theory:
(Misschien dat NedGame een gedachtegang heeft van: "Na MGS V, hoeven we toch niks Konami". Konami gaat zich focussen op Mobile en PES2016 heeft waarschijnlijk een klein spelersgroep)

[ Voor 19% gewijzigd door muhda op 29-08-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
muhda schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:45:
Conclusie, helaas pindakaas. In Amsterdam gaan GameMania en MediaMarkt niet mee met NedGame. Bol.com levert de CE ook vandaag zo te zien. Congratz en veel speel plezier voor de gene die hem al hebben.

Theory:
(Misschien dat NedGame een gedachtegang heeft van: "Na MGS V, hoeven we toch niks Konami". Konami gaat zich focussen op Mobile en PES2016 heeft waarschijnlijk een klein spelersgroep)
Zou het best wel eens kunnen zijn. Want hoe vaak heeft Konami echt grote releases?
De persoon die voor de kwaliteit zorgt bij deze game is weg, dus de kans is aanwezig dat een volgende MGS een stuk minder zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik heb de game bij de Intertoys opgehaald, deden verder helemaal niet moeilijk. Ik loop wel tegen irritante bugs aan... hoop niet dat dit een voorbode is op de rest... Al 2x dat de game blijft hangen op "Installing game data" na een cutscene. Reboot van de PS4 is dan noodzakelijk. Op het WWW hebben meerdere mensen dit ondertussen gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Even zo intertoys even binnen lopen dan, is het ook de Pre order / Day One editie?
Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:52:
[...]
Zou het best wel eens kunnen zijn. Want hoe vaak heeft Konami echt grote releases?
De persoon die voor de kwaliteit zorgt bij deze game is weg, dus de kans is aanwezig dat een volgende MGS een stuk minder zal zijn.
Aanvulling:
Daarnaast als je de geruchten en berichten leest (Van Kotaku en NeoGaf) over de werksfeer en (werk) omstandigheden in de studios/kantoor, gaat het er behoorlijk verkeerd aan toe. Ook lijkt het er op dat teams die aan zulke games werken weggaan of overgezet worden naar de Mobile / gokautomaat divisie.
(Sommige werknemers worden naar schoonmaakploegen of facilitaire dienst overgezet)

Konami wil niet meer grote budgetten uitgeven aan (console) games en het uitbrengen daarvan.
Maar geld verdienen met mini games met zo min mogelijk geld/investeringen. Daardoor wat ook P.T gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
muhda schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:07:
Even zo intertoys even binnen lopen dan, is het ook de Pre order / Day One editie?
Ik heb de day one editie meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
muhda schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:07:

[...]

Aanvulling:
Daarnaast als je de geruchten en berichten leest (Van Kotaku en NeoGaf) over de werksfeer en (werk) omstandigheden in de studios/kantoor, gaat het er behoorlijk verkeerd aan toe. Ook lijkt het er op dat teams die aan zulke games werken weggaan of overgezet worden naar de Mobile / gokautomaat divisie.
(Sommige werknemers worden naar schoonmaakploegen of facilitaire dienst overgezet)

Konami wil niet meer grote budgetten uitgeven aan (console) games en het uitbrengen daarvan.
Maar geld verdienen met mini games met zo min mogelijk geld/investeringen. Daardoor wat ook P.T gecanceld.
Ik heb de verhalen gelezen. De focus op minigames vind ik zelf vrij raar als je de verhalen leest over de ontslag rondes bij bedrijven die zich just op mobiele/mini games focussen.

Ik vind het zelf raar dat we zo weinig horen over Kojima.
Je zou toch denken dat andere bedrijven hem dolgraag zouden willen op pikken.
Dat bv Sony of Microsoft een studio opzetten met hem.

En dan de goede en ontevreden mensen bij Konami weg halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:03
Bart Smit liggen ze in de schappen. Spoed mededeling volgens de verkoper dat ze vandaag verkocht mogen worden.

Zojuist gekocht in Rotterdam centrum.

https://goo.gl/photos/9Ae8gijZXmcz7F496

[ Voor 59% gewijzigd door aalekss op 29-08-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 27-12-2023
Net opgehaald bij Bart Smit kalverstraat Amsterdam. Hij ligt daar gewoon in de schappen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kojima heeft geen haast, die houdt z'n opties gewoon open. Zou me niets verbazen als hij z'n eigen studio begint.

Daarnaast is Konami steeds minder een bedrijf dat uberhaupt console games maakt. Ze focussen zich veel meer op de speelautomaten en hun health & fitness ruimtes in Azie, plus wat mobile spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Nu online
Sta nu in de Intertoys... Kreeg net het verhaal dat ze m nog niet binnen hebben. Ze is het ff navragen

Lol. Terwijl ik dit type krijg ik een sms'je van game mania dat ik mgs kan ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Net bij de intertoys geweest, pas maandag vertelde de medewerkster, "maar" ze zei: Maandag 1 Sept.
Waarschijnlijk dus ook pas dinsdag. Hopelijk morgen sms van game mania en anders in de stad proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:03
Vandaag binnen gekregen per post, besteld bij bol.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Krijg net een SMS van Game Mania dat ik mijn pre-order kan komen ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08 10:11
Ook binnen via bol.com. day one e.d. Met codes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 09-09 14:35
Hoi, net MGS: PP opgehaald bij de bart smit in eindhoven (winkelcentrum woensel) voor de PS4.

vermoedelijk zullen andere lokale gamewinkels het product ook al verkopen, ik ga vanavond iig lekker streamen! :D

als je zin hebt om te kijken (en geen leven hebt :9 ) : jimz93 op twitch vanaf half 9 ;)

Edit: kan helaas nog niet omdat het niet mogelijk lijkt te zijn :|

[ Voor 13% gewijzigd door jimz93 op 29-08-2015 20:38 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik hoop dat Steam ook de datum vervroegt, maar dat zal wel niet :) Heb m'n code gisteren al kunnen verzilveren, maar zit nog tegen de count down aan te kijken die dinsdag eindigt.

[ Voor 48% gewijzigd door yinx84 op 29-08-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platvoetenn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 09:08
yinx84 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:02:
Ik hoop dat Steam ook de datum vervroegt, maar dat zal wel niet :) Heb m'n code gisteren al kunnen verzilveren, maar zit nog tegen de count down aan te kijken die dinsdag eindigt.
Als we de community manager mogen geloven van MGO zie tweet: https://twitter.com/popcicle/status/634060004169875456

Zie je dat hij zegt dat hij op zn vroegst op 1 september in nieuw zeeland uitkomt voor de pc. Hij geeft alleen geen tijd mee, maar wanneer hij dus op 0:00 uitkomt betekent dit dat hij volgens mij maandag middag al te spelen is hier in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Platvoetenn schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:09:
[...]

Als we de community manager mogen geloven van MGO zie tweet: https://twitter.com/popcicle/status/634060004169875456

Zie je dat hij zegt dat hij op zn vroegst op 1 september in nieuw zeeland uitkomt voor de pc. Hij geeft alleen geen tijd mee, maar wanneer hij dus op 0:00 uitkomt betekent dit dat hij volgens mij maandag middag al te spelen is hier in europa.
Hij houdt gewoon de reguliere tijd aan. Steam werkt met tijden verschillend per regio - doorgaans. Dus gewoon kijken wat de countdown timer van Steam zegt.

EDIT: Dat wordt dinsdagavond om 7 uur, dus.

[ Voor 3% gewijzigd door SacreBleu op 29-08-2015 16:13 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Besteld bij Yourgamezone, kreeg vandaag mailtje dat hij verzonden is, waarschijnlijk dus ook een dagje eerder (maandag ipv dinsdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net opgehaald bij Bart smit in nieuwegein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Helaas al gepreorderd in de US ps4 store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Zit me ook maar een beetje te verbijten, preorder geplaatst bij 12game.com. Tot dinsdag dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Bij Bart smit in Tilburg centrum ligt de Day one edition gewoon in de schappen. Lang geleden dat ik een grote release paar dagen eerder kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alleen maar post die hem zo snel mogelijk willen spelen .
Ikzelf twijfel nog steeds of het wel genre game is ?
Ik ben zelf heel erg geselecteerd met games kopen .
Ik wil zeker niet teleurgesteld raken als ik een game koop voor €60,00 .
Ik houd wel van sluipen , sneaken , en zeker in stealth gaan , is dat waar de gameplay over gaat in Metal Gear Solid 5 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:42:
Hier alleen maar post die hem zo snel mogelijk willen spelen .
Ikzelf twijfel nog steeds of het wel genre game is ?
Ik ben zelf heel erg geselecteerd met games kopen .
Ik wil zeker niet teleurgesteld raken als ik een game koop voor €60,00 .
Ik houd wel van sluipen , sneaken , en zeker in stealth gaan , is dat waar de gameplay over gaat in Metal Gear Solid 5 ??
Dat is wel de gameplay van MGS 5. Maar als je MGS nog nooit gespeeld hebt zou ik je aanraden op zijn minst het verhaal van MGS 3 en MGS Peacewalker goed door te nemen. De game is namelijk nogal story driven en het is vrij complex. MGS staat bekend om het feit dat er veel cutscenes en dialogen zijn en als je de backstory niet kent snap je er denk vrij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Euphanasia schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:54:
[...]

Dat is wel de gameplay van MGS 5. Maar als je MGS nog nooit gespeeld hebt zou ik je aanraden op zijn minst het verhaal van MGS 3 en MGS Peacewalker goed door te nemen. De game is namelijk nogal story driven en het is vrij complex. MGS staat bekend om het feit dat er veel cutscenes en dialogen zijn en als je de backstory niet kent snap je er denk vrij weinig van.
True, kennis van het (complexe!) verhaal is een absolute must!

Daar zul je even in moeten investeren, maar dan krijg je er wel iets fantastisch voor terug 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 08:25
voor de mensen die hem vandaag nog willen spelen.
Ga naar game-outlet.nl, bestel daar en doe betaling bij afhalen.
Bel de persoon op en je kan hem in leiden komen ophalen na 5 uur :) prima zaak dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede uitleg en zo te lezen met deze cutscenes en dialogen is het zeker niets voor mij , daarom twijfel ik ook aan deze Japanse game , te complex voor mij en speel ik liever een Assassin's Creed game of Splintercell , watchdogs was ook goed met stealth , het verhaal kan mij echt geen moer schelen en ik wil spelen en geen dialogen doorgaan , gewoon een simpelverhaal met goede gameplay houd ik meer van .
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:24:
Goede uitleg en zo te lezen met deze cutscenes en dialogen is het zeker niets voor mij , daarom twijfel ik ook aan deze Japanse game , te complex voor mij en speel ik liever een Assassin's Creed game of Splintercell , watchdogs was ook goed met stealth , het verhaal kan mij echt geen moer schelen en ik wil spelen en geen dialogen doorgaan , gewoon een simpelverhaal met goede gameplay houd ik meer van .

[...]
Watchdogs en MGS is een wereld van verschil qua stealth.

Je kunt ook gewoon een MGS spel spelen zonder het verhaal te volgen. Mensen zat die dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
RonG schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:24:
Besteld bij Yourgamezone, kreeg vandaag mailtje dat hij verzonden is, waarschijnlijk dus ook een dagje eerder (maandag ipv dinsdag)
Same here. Alleen, reken niet op maandag, dan wordt er geen post bezorgd. Dinsdag dus voor de mensen die via YGZ hebben gekocht ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
[...]

Hij kan hiermee goed beginnen: https://m.reddit.com/r/Ga..._gear_the_complete_story/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Voor een Nederlandstalige intro: http://www.pu.nl/artikele...phantom-pain-hoe-zit-het/

Morgen en overmorgen gaan ze bij PU nogmaals het verhaal proberen uit te leggen. Ik waarschuw alvast: eenvoudig is het niet ;). Ik heb alle games gespeed behalve Peace Walker en Portable Ops, en laat je die nu net nodig hebben in deze game, en na de eerste missie in Phantom Pain vroeg ik mij op een aantal punten al af waar dit over ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heeft iemand ook informatie over de PS4 MGS V bundel (rode PS4 console)? Ergens gespot bv?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
Voor de nieuwkomers in de MGS-serie, hier is een samenvatting van 7 minuten waarin de hoofdlijnen tot aan MGSV: TPP worden weergegeven. Precies genoeg wat je moet weten als nieuwkomer en als je met MGSV: TPP begint.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 18:37
Heb 'm vandaag ook binnen gekregen maar nog niet aan toegekomen helaas.

Kan iemand al een kleine impressie posten (zonder ook maar iets te spoileren natuurlijk)? :)

Ben razend benieuwd!

PSN: breminem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Nu online
indruk na prologue: Hideo heeft zwaar aan de crack gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Prologue en eerste 3 missies... Heel tof, speelt heel fijn, ziet er goed uit (ps4)! Geen problemen met bugs of framerates etc. idroid is ook niet teveel gedoe ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Belangerijk graphics dingetje voor mij. Hoe is het met de AA(ps4)?Ik haat kartelrandjes dus ik hoop dat die niet teveel aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Flix20 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:38:
Haha, klinkt goed. En nu de rechten in handen krijgen, ff samen met Tarantino an de crack en kom maar door met die trilogie op t witte doek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:03
die prologue is echt vet. Je moet als je begint even een uurtje of 2 inplannen zodat je lekker door kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Die proloog, holy shit wat een intro :D.

Vergeet trouwens niet die audio tapes te luisteren voor meer achtergrond informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
De proloog was erg goed maar wel stevig over the top imho. Wist iig niet dat er zóveel fictie in dit spel zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Flix20 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:38:
Zou het te laat zijn om dit op alle doosjes te plakken?

''Hideo heeft zwaar aan de crack gezeten.''
Flix20

@jimz93
Dan neem ik aan dat je nog nooit eerder een MGS game hebt gespeeld?

Heb het spel nog niet (steam) maar de games zitten vol met fictie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 15:23
GMacD schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:58:
Prologue en eerste 3 missies... Heel tof, speelt heel fijn, ziet er goed uit (ps4)! Geen problemen met bugs of framerates etc. idroid is ook niet teveel gedoe ofzo!
Eens, ik sta ervan versteld hoe groot en mooi het is en toch op 1080p60 draait.

Die proloog zeg, heb een paar keer hardop "what the hell?!" geroepen :+.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

@jimz93

Jup, dit is de eerste voor mij! ;)

Vind het niet storend overigens, maar had het niet zo extreem verwacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
oxford bastard schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:12:
Belangerijk graphics dingetje voor mij. Hoe is het met de AA(ps4)?Ik haat kartelrandjes dus ik hoop dat die niet teveel aanwezig zijn.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
jimz93 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:10:
[...]

Jup, dit is de eerste voor mij! ;)

Vind het niet storend overigens, maar had het niet zo extreem verwacht :p
Veel van de fictie dingen uit de vorige delen zijn dingen die ik wel ooit verwacht ik de echte wereld.
Behalve dan de Metal Gear.

Mja mag nog een paar akelig lange dagen wachten. En ik heb het gare gevoel dat de download op Steam niet echt soepel zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Dan zit je goed bij deze game ;) want met zo'n grote open wereld en dan zo'n pracht game.
Ga je dat echt niet zien. Ik zou hem gewoon kopen waarop jij hem het fijnst vindt, en geloof me je zal geen spijt hebben.

Alleen de prologue is echt over de top!!! Ik speel al vanaf MGS voor de PSX nog, maar dit is wel te over de top de prologue al :D maar dat is alleen maar goed.

Hebben jullie al rough diamonds gespaard? Ik namelijk wel en raw material ook, echter wie van jullie kan me vertellen hoe ik de schaap oproep zodat de vijand wordt opgehaald???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Is er iemand die iets kan zeggen over de gameplay? Is die weer a la Peace Walker waarbij je elke keer uit de actie gerukt werd om op Motherbase met je personeelsbestand/development enz te klooien? |:(

Dat vond ik echt helemaal niks en daardoor heb ik Peace Walker dan ook weggelegd en een 2,5 uur durende YouTube samenvatting van de storyline gekeken. Ik weet dat Motherbase een grote rol speelt in TPP dus vandaar de vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door max op 29-08-2015 23:21 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:42

PBP

max schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:18:
Is er iemand die iets kan zeggen over de gameplay? Is die weer a la Peace Walker waarbij je elke keer uit de actie gerukt werd om op Motherbase met je personeelsbestand/development enz te klooien? |:(

Dat vond ik echt helemaal niks en daardoor heb ik Peace Walker dan ook weggelegd en een 2,5 uur durende YouTube samenvatting van de storyline gekeken.
Nee je zit niet constant in Motherbase. Ben nu na 5uur spelen misschien 2x in Motherbase geweest, en was ook binnen 5minuten weer weg. Heb daar wat nieuwe wapens gemaakt en kreeg een korte tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ah das heel erg fijn om te horen. Was het enige waardoor ik een beetje twijfelde over TPP. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

max schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:27:
Ah das heel erg fijn om te horen. Was het enige waardoor ik een beetje twijfelde over TPP. Thanks! :)
Ik had het ook hoor. Maakte me ook 'zorgen' om de open wereld. Maar dat pakt verassend goed uit in MGS. Veel meer vrijheid en mogelijkheden om een missie aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mwah open wereld vind ik best, maar elke keer dat "plot filmpje actie actie.....we'll be right back after these messages....flashback to motherbase" midden in de actie vond ik echt een dooddoener in Peace Walker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dit wordt m'n eerste MGS, ziet er zeer nice uit..
en dat voor maar 15 euro dankzij die Nvidia vouchers (op V&A). Kan al geen miskoop meer worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ook maar net besteld, ondanks een enorme backlog. Heb ook Ground Zeroes nog niet in de PS4 gestopt. Maar, wie wat bewaart, die heeft wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Nu online
Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

Zou het te laat zijn om dit op alle doosjes te plakken?

''Hideo heeft zwaar aan de crack gezeten.''
Flix20

@jimz93

Dit maar ff in een spoiler tag zetten. Heeft niets met het verhaal te maken maar wat er in de prologue gebeurt.
Nogmaals, niets verhaal technisch.
spoiler:
het gaat hier wel heel rap met met de 'fictie'. Normaal kom je pas na een paar uur iets of iemand tegen met bovennatuurlijke krachten.
Nu kom je in de prologue, het eerste half uurtje spelen, de eerste 2 al tegen. En hoe.
Is wel ff een okeee momentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Tot Dinsdag wachten. Effe GZ afspelen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
die die tweede, de nieuwe pyscho mantis?? zo lijkt het er wel namelijk op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
max schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:18:

Dat vond ik echt helemaal niks en daardoor heb ik Peace Walker dan ook weggelegd en een 2,5 uur durende YouTube samenvatting van de storyline gekeken. Ik weet dat Motherbase een grote rol speelt in TPP dus vandaar de vraag.
De intro is even doorbijten want die is weinig interactief maar wel spannend en sfeervol. Daarna word je gelijk in de open wereld gegooid en kun je naar hartelust verkennen. Na de eerste missie kom je op Motherbase en worden er een aantal dingen uitgelegd, waaronder management en developement en CQC.

Dat hele managen van Motherbase kan, trouwens, ook via je iDroid. Komt dus helemaal goed.

Tot nu toe is het echt gaaf, je hebt door de open wereld een scala aan mogelijkheden hoe je dingen wil aanpakken en dat is meesterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Wat overdreven was die intro nu niet ? Had er totaal geen feeling mee en zei toch een paar keer wtfuck dit is erover en zelf niet meer leuk om te zien. Was blij dat het gedaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 00:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik vond de Prologue ook zwaar over de top. Zo erg is het nog niet geweest. Het speelt in het begin ook erg traag en qua verhaal gebeurt er bijna niks. Ik was blij toen ik klaar was met de Prologue. Vervolgens schiet het verhaal ineens flink vooruit en sta je even later in een grote open wereld klaar voor de eerste echte missie. Maar dan is het ook genieten :)
spoiler:
ff het eerste uurtje doorbijten dus

[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 30-08-2015 10:06 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenstelling zijn ook zowel gaaf als bizar. Gisteren Afghanistan deel mee gestart, nog best pittig want je moet echt een goed overzicht krijgen van de situatie om alle vijanden stil uit te schakelen. Al regelmatig gehad dat ik net een benzineblik, een band, of iets anders per ongeluk aantikte en meteen mijn plannen moest aanpassen. Wat dat betreft heeft big boss grote voeten en kan hij ook niet subtiel een deur openmaken zonder iedereen te alerten.

Verder was ik wel impressed door oa de visuele invulling van 'the mist', tijdens het spelen wilde ik bijna even stoppen om te kijken hoe het er allemaal uitzag maar dan ben je meteen de sjaak.

Maar de tegenstrijdigheden van pure realisme tot Kojima die duidelijk LCD heeft geslikt zijn weer mooi aanwezig. Ik hoop dat de boss batles weer net zo tof worden als het verslaan van die sniper in de bossen van MGS4, wat een pain in the ass was dat.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:10:
Tegenstelling zijn ook zowel gaaf als bizar. Gisteren Afghanistan deel mee gestart, nog best pittig want je moet echt een goed overzicht krijgen van de situatie om alle vijanden stil uit te schakelen. Al regelmatig gehad dat ik net een benzineblik, een band, of iets anders per ongeluk aantikte en meteen mijn plannen moest aanpassen. Wat dat betreft heeft big boss grote voeten en kan hij ook niet subtiel een deur openmaken zonder iedereen te alerten.

Verder was ik wel impressed door oa de visuele invulling van 'the mist', tijdens het spelen wilde ik bijna even stoppen om te kijken hoe het er allemaal uitzag maar dan ben je meteen de sjaak.

Maar de tegenstrijdigheden van pure realisme tot Kojima die duidelijk LCD heeft geslikt zijn weer mooi aanwezig. Ik hoop dat de boss batles weer net zo tof worden als het verslaan van die sniper in de bossen van MGS4, wat een pain in the ass was dat.
LCD? Nieuw soort drugs? ;)

Klinkt allemaal heel goed. Vanavond ga ik me er dan eindelijk aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
oxford bastard schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:27:
[...]

LCD? Nieuw soort drugs? ;)

Klinkt allemaal heel goed. Vanavond ga ik me er dan eindelijk aan wagen.
lcd is rommel niet gebruiken :+

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LSD :P maar serieus, tot nu toe is het echt een plaatje, erg veel oog voor detail, als deze game geen 10 krijgt weet ik het ook niet meer :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:20
Deadsy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:19:
[...]

Veel van de fictie dingen uit de vorige delen zijn dingen die ik wel ooit verwacht ik de echte wereld.
Behalve dan de Metal Gear.
The Pain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Zo kunnen we nog wel een hele lijst maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21

thaMini

Tool !!

Is er ook weer een App voor je iPad? Zoals bij GZ.

Hmmmz laat maar, nog niet de App store. Maar hij schijnt er wel te komen. Misschien 1 september?

[ Voor 50% gewijzigd door thaMini op 30-08-2015 13:24 . Reden: Niet verder gekeken dan neus lang is. ]

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je die Spetznaz officier omleggen.... dus dat doe ik dan. Maar vervolgens denk ik, hmmm misschien had ik hem beter kunnen extracten voor zijn kennis...... Checkpoint reload .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Net naar de stad geweest, gekocht bij Bart Smith. (Day 1 editie) Ik kreeg de zaklamp gewoon mee. :o
Daarna naar game mania gegaan, om mijn pre-order te annuleren, de mevrouw had het net over dat ze veel last hadden van de nieuwe MM. Daar kom ik dan met mijn annulering, maar ja ze kregen pas (vandaag?), heel laat het bericht dat de verkoop mocht beginnen en ze hadden nog steeds geen ophaal-sms gestuurd.
Bon

Straks/zometeen even spelen, hoelang duurt de proloog ongeveer?

[ Voor 8% gewijzigd door muhda op 30-08-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
thaMini schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:01:
Is er ook weer een App voor je iPad? Zoals bij GZ.

Hmmmz laat maar, nog niet de App store. Maar hij schijnt er wel te komen. Misschien 1 september?
Zal niet werken op de PC en Xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

muhda schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:54:
Net naar de stad geweest, gekocht bij Bart Smith. (Day 1 editie) Ik kreeg de zaklamp gewoon mee. :o
Daarna naar game mania gegaan, om mijn pre-order te annuleren, de mevrouw had het net over dat ze veel last hadden van de nieuwe MM. Daar kom ik dan met mijn annulering, maar ja ze kregen pas (vandaag?), heel laat het bericht dat de verkoop mocht beginnen en ze hadden nog steeds geen ophaal-sms gestuurd.
Bon

Straks/zometeen even spelen, hoelang duurt de proloog ongeveer?
Prologue duurt ongeveer een uurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zojuist de MGS V PS4 Limited edition besteld! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 06:16
Net in Den bosch geweest zonder resultaat MM, GM, Bart smit helemaal niets te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

schumi1986 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:25:
Net in Den bosch geweest zonder resultaat MM, GM, Bart smit helemaal niets te vinden :(
Ook niet bij de Bart smit? Gebruik anders mijn foto van de bon (paar posts terug) om te laten zien.

[ Voor 3% gewijzigd door muhda op 30-08-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 06:16
muhda schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Ook niet bij de Bart smith? Gebruik anders mijn foto van de bon (paar posts terug) om te laten zien.
Ben al weer naar huis gereden, moet ook zeggen dat ik alleen maar in het schap heb gekeken verder niets aan een medewerker gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
muhda schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Ook niet bij de Bart smith? Gebruik anders mijn foto van de bon (paar posts terug) om te laten zien.
Agent Bart Smith...gheghe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Easter egg gevonden denk ik:

spoiler: title
Wanneer je net op Mother Base bent en je schiet Ocelot in zijn gezicht met de tranq gun, dan krijg je een paar nieuwe zinnen die hij spreekt.

2+2=5, la-lu-li-le-lo en nog wat in het Japans.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Voor degenen die de limited edition bundel willen kopen van de PS4 icm MGSV: vandaag is er 5% korting op Intertoys.nl op deze bundel. De bundel komt dan uit op € 407,55. Dit is uitsluitend via de website. Zie: http://www.intertoys.nl/p...Term=metal%20gear%20solid

(\Mocht je betalen via cc (Mastercard) houd er dan rekening mee dat je transactie afgekeurd kan worden. Navraag bij het nr dat je dan in je scherm te zien krijgt levert op dat transacties boven een bepaald bedrag bij Intertoys.nl 'geflagd' worden. Schijnbaar vinden er vaker frauduleuze transacties plaats via die site. Na het telefoontje is het gewoon mogelijk om je cc te gebruiken voor de transactie, want ze hebben kunnen verifëren dat je zelf de transactie verricht.)

[ Voor 9% gewijzigd door wilmundo op 30-08-2015 14:59 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 15:54
wilmundo schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:46:
Voor degenen die de bundel willen kopen van de PS4 icm MGSV: vandaag is er 5% korting op Intertoys.nl op deze bundel. De bundel komt dan uit op € 407,55. Dit is uitsluitend via de website.
De bundel is alleen maar duurder, bij Bol.com is ie €399 en ik verwacht bij de MediaMarkt bijvoorbeeld ook. Ik ga straks even kijken bij de MediaMarkt in Enschede, maar ik zit enorm te twijfelen of ik nu een PS4 ga aanschaffen of PP nog op de PS3 ga spelen. Gaan we in de winkel dus even beslissen als ik mazzel of pech heb. :+

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 30-08-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
me_mrtn schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:50:
[...]

De bundel is alleen maar duurder, bij Bol.com is ie €399 en ik verwacht bij de MediaMarkt bijvoorbeeld ook. Ik ga straks even kijken bij de MediaMarkt in Enschede, maar ik zit enorm te twijfelen of ik nu een PS4 ga aanschaffen of PP nog op de PS3 ga spelen. Gaan we in de winkel dus even beslissen als ik mazzel of pech heb. :+
Als je de keuze hebt zou ik hem zeker op de PS4 gaan spelen. Veel meer detail in de graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
me_mrtn schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:50:
[...]

Ik had erbij moeten zetten dat ik de LE console bedoel. Via bol.com is deze € 429,-, zie: http://www.bol.com/nl/p/s..._all&originalSection=main

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21

thaMini

Tool !!

Ik kom er net achter dat als je hem online via de playstation store hebt vooruit besteld, het spel niet alleen duurder is, maar dat die zich keurig aan 1 september houden. Verdikkie :X

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
thaMini schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:26:
Ik kom er net achter dat als je hem online via de playstation store hebt vooruit besteld, het spel niet alleen duurder is, maar dat die zich keurig aan 1 september houden. Verdikkie :X
Klopt, vriend van me is knap jaloers op dit moment. :D

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Laatst online: 11-09 14:02
De kartelrandjes zijn toch wel goed te zien overdag ? Vind ik wel spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
(jarig!)
thaMini schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:26:
Klopt heb ik ook, maar heb familie account met vriend dus betaal maar E35 eigenlijk. Dat is het wel waard om paar dagen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn dit een beetje goede aanbiedingen? ik zag ze vandaag staan op g2play
http://www.g2play.co.nl/phantom-pain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezit nog geen Metal Gear Solid 5 .
Ik heb gelezen dat het vrij moeilijk moet zijn om door de levels heen te komen .
Maar nu is mijn vraag of je tijdens een missie ook het spel kan opslaan zodat je de volgende dag verder kan spelen op die savepoint ?????
Graag antwoord
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste