Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:27
Reddit (reddit.com/r/metalgearsolid staat ook vol met posts van mensen die bericht hebben gekregen van uw exemplaar is verzonde (voornamelijk britten)

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 12:54
Flix20 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:47:
Reddit (reddit.com/r/metalgearsolid staat ook vol met posts van mensen die bericht hebben gekregen van uw exemplaar is verzonde (voornamelijk britten)
Wie gaat er even door de calais tunnel rijden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Hier de afbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNRcnMCWsAEX-E_.jpg

Heb geen idee of het echt is, of uit welk land, of wat dan ook, maar ziet er vrij echt uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

ETzPliskin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:50:
Hier de afbeelding:

[afbeelding]

Heb geen idee of het echt is, of uit welk land, of wat dan ook, maar ziet er vrij echt uit :D
Het is echt, er zijn zoveel plaatjes op het internet verschenen met mgsv(ook in de winkel te koop) . Maak je daar geen zorgen over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Alleen een plaatje hebben we niets aan. Moet een bon bijzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 11:41
Flix20 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:28:
Alleen een plaatje hebben we niets aan. Moet een bon bijzitten.
of de naam van de winkel, zou ook wel mooi zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
theduke1989 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:29:
[...]

of de naam van de winkel, zou ook wel mooi zijn.....
True, maar ik weet van vroegáh, toen ik een stuk minder geduldig was en het prachtig vond om alle paniek mee te krijgen die om zo'n grote release hangt, dat zodra je een bon kan bemachtigen van een winkel in nederland, dat de grote ketens zoals Media Markt, Game mania etc dan ook over gaan tot verkoop.

Dat heb ik liever, want ik heb er vrij weinig aan wanneer een winkeltje in Groningen al verkoopt.

Niet van mij overigens maar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mUudSVJ.png

[ Voor 6% gewijzigd door Flix20 op 26-08-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Maakt voor de PC-mensen toch niet uit... daar wordt hij pas op 1 september unlocked. Geeft me nog mooi dit weekend de tijd om de POW's te doen in Ground Zeroes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

thaMini

Tool !!

Maar, is hij nou ook al in NL te krijgen? Want dan ga ik natuurlijk niet nog een week zitten wachten op m'n online pre-order.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
thaMini schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:33:
Maar, is hij nou ook al in NL te krijgen? Want dan ga ik natuurlijk niet nog een week zitten wachten op m'n online pre-order.
nog geen indicatie dat het al verkocht (gaat) worden hier..belgie zag iemand voorbij komen, maar nog geen winkel naam bekend..anders was ik al onderweg hahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Gamemania zou hem eventueel zaterdag ipv dinsdag al kunnen leveren hebbe ze me verteld.
Echter is dat nooit zeker, maar is toch een aantal dagen eerder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Even terugkomend op m'n vorige post, ik ga er vanuit dat er voor de PC versie Steam benodigd is. Klopt dit wel? Of is het ook stand-alone mogelijk? Als dat laatste zo is ga ik misschien m'n Steam pre-order cancellen en dit weekend op jacht voor een fysieke copy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Zou je steam pre-order lekker laten staan, dit weekend ff kijken. Mocht je er een vinden, dan pas je steam cancelen.
Maar volgens mij is ie dan nog steeds niet speelbaar omdat ie 'm dan via steam installeerd, en deze zal 'm blokkeren ivm release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Flix20 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:00:
Zou je steam pre-order lekker laten staan, dit weekend ff kijken. Mocht je er een vinden, dan pas je steam cancelen.
Maar volgens mij is ie dan nog steeds niet speelbaar omdat ie 'm dan via steam installeerd, en deze zal 'm blokkeren ivm release.
Dat laatste... was ik al bang voor ja. Ah well, dan maar nog even wennen met Ground Zeroes om de tijd te doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Bind me er overigens niet op vast, maar heb zoiets in het verleden al wel meegemaakt.
Volle hoop thuiskomen met een disc, installeren om vervolgens de play knop in het grijs te hebben. Wat work arounds geprobeerd en vervolgens popup met melding van not yet released verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
GMacD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

nog geen indicatie dat het al verkocht (gaat) worden hier..belgie zag iemand voorbij komen, maar nog geen winkel naam bekend..anders was ik al onderweg hahaa
Kijken of er in Amersfoort iets is :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
weszz schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Kijken of er in Amersfoort iets is :+
straks uit werk ff een rondje rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Beste nFo,

Bedankt dat je op donderdag 23 juli 2015 bij bol.com de game 'Metal gear solid V: The Phantom Pain - Collector's Edition - Xbox One' hebt besteld.
Helaas is je bestelling met bestelnummer xxxxxxxxx niet leverbaar.
Het artikel is in heel de BeNeLux geannuleerd door de leverancier.
Dit betekent dat we jouw bestelling gaan annuleren.
Van deze annulering ontvang je nog een e-mail.

Ja hoor..... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:36:
Beste nFo,

Bedankt dat je op donderdag 23 juli 2015 bij bol.com de game 'Metal gear solid V: The Phantom Pain - Collector's Edition - Xbox One' hebt besteld.
Helaas is je bestelling met bestelnummer xxxxxxxxx niet leverbaar.
Het artikel is in heel de BeNeLux geannuleerd door de leverancier.
Dit betekent dat we jouw bestelling gaan annuleren.
Van deze annulering ontvang je nog een e-mail.

Ja hoor..... :')
Fok, wat kut! :o Dat dat beter maar niet gebeurt met m'n PS4+MSGV bundel! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:25:
[...]

Fok, wat kut! :o Dat dat beter maar niet gebeurt met m'n PS4+MSGV bundel! ;w
PS4 CE versie is wel leverbaar zag ik.
Zie ook dit bericht:
http://www.xgn.nl/nieuws/...box-one-niet-naar-benelux

Ik stuur Hideo Kojima wel even een tweet, de guide hebben ze gelijk ook maar geanuleerd, gaat lekker. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Over de PS4 MGS5 bundel gesproken (roodkleurige PS4), hoe exclusief is deze eigenlijk? Iemand enig idee wat de oplage is?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:57:
Over de PS4 MGS5 bundel gesproken (roodkleurige PS4), hoe exclusief is deze eigenlijk? Iemand enig idee wat de oplage is?
Dat is niet duidelijk, maar zover ik weet is het wel "exclusief" voor Europa...althans er zijn kennelijk geen plannen ervoor voor de USA. Voor Azië weet ik het niet.

Maar goed, er zijn 4 verschillende bundles, dus zo heeel erg exclusief zal het ook weer niet zijn. (maar heb het mooi wel besteld. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:37
GMacD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

straks uit werk ff een rondje rijden >:)
En? Enig resultaat? :*)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
helaas nog niet! was ook een beetje laat terug in a'foort :(
heb wel wat lijntjes uitstaan bij mensen waarvan ik weet dat ze soms wel early access hebben tot bepaalde games..duimen nu hahah

• theduke1989
Gisteren was een maat van me langs alle gamewinkels hier in Dordrecht geweest.
Helaas zonder succes, maar wel met als antwoord misschien zaterdag al. Is dus 3 dagen eerder :D

Dus misschien dan al heel het weekend lekker knallen...

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:40
Bizar, ik heb afgelopen week bij Nedgame de Collector's Edition kunnen bestellen, voor de PS4. Fingers crossed. Ik zie het somber in, waarschijnlijk een foutje, want de CE is overal uitverkocht.

De enige verklaring die ik heb is dat Nedgame zijn voorraad al binnen heeft en dat ze iets meer CE's hebben dan ze hadden verwacht.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• theduke1989
Waarom is de prijs eigenlijk met 15-20 euro omhooggegaan ?
Ik had een maand geleden bij budgetgaming zitten kijken was de game voor €40,- nu is die overal 50,-+ euro.

Komt het allemaal door de hoge cijfers wat de game heeft gekregen?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
theduke1989 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:28:
Waarom is de prijs eigenlijk met 15-20 euro omhooggegaan ?
Ik had een maand geleden bij budgetgaming zitten kijken was de game voor €40,- nu is die overal 50,-+ euro.

Komt het allemaal door de hoge cijfers wat de game heeft gekregen?
Denk dat, maar ik vond de CE voor 85 euro :+ maar pre order doen denk ik :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Flix20
GMacD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:28:
[...]

helaas nog niet! was ook een beetje laat terug in a'foort :(
heb wel wat lijntjes uitstaan bij mensen waarvan ik weet dat ze soms wel early access hebben tot bepaalde games..duimen nu hahah
Meestal zitten op AAA games als deze vrij stricte embargo's.

Zo is een locale gamestore bij ons bijna failiet gegaan een aantal jaar terug toen hij mensen hun pre order van Mario Galaxy 2 dagen te vroeg liet ophalen.
Heeft toen zo'n giga boete gekregen dat ie bijna kopje onder gegaan is.

Overigens zijn er al Britten die beweren de game vandaag binnen gehad te hebben.
Groot aantal hebben gister al mail gekregen dat de games verzonden zijn.

Is dat hier ook al het geval?

[ Voor 13% gewijzigd door Flix20 op 27-08-2015 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
mochten mensen ook online gaan, is het niet leuk om ergens een poll te maken of een lijst met alle accounts:D

Ik ben een teamplayer, dus ben niet zo iemand die cod speelt met als een dolle dwaas er op afgan..

[ Voor 31% gewijzigd door theduke1989 op 27-08-2015 14:22 ]

• ETzPliskin
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

theduke1989 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:17:
mochten mensen ook online gaan, is het niet leuk om ergens een poll te maken of een lijst met alle accounts:D

Ik ben een teamplayer, dus ben niet zo iemand die cod speelt met als een dolle dwaas er op afgan..
Ik speel ook veel online, en ga het op PS4 kopen :) Wou eerst de PC-versie, maar de Online voor de PC-versie komt blijbaar pas in 2016.

Mijn PSN ID is Kretus.

• Flix20
Ga overigens ook maar de guide halen. Zoveel mogelijk uit de game halen!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 12:34
Ik kwam er van de week pas achter dat MGS 5 op PC uitkomt, heb enkel MGS gespeeld op de PS1 (met Pshyco en Sniper Wolf)

Wil het toch weer oppakken denk ik, dus maar even de story lines gaan ophalen van de andere delen. (daar gaat het om natuurlijk)

Het was dat ik nooit een PS 2/3/4 aangeschaft heb, anders kwamen er zeker meer MGS games.
Hoorde dinsdag ook op de radio dat deze game ver buiten het budget is gegaan wat was verschaft.

Hopelijk wordt ik niet teleurgesteld, maar eens kijken wat de PC prijzen worden binnenkort. (Wss gewoon een Online/steam key)

iRacing Profiel

• theduke1989
Metal gear solid (of zonder solid) was nooit echt een playstation game.
De eerste was volgens mij als ik me goed herinner op de MSX2 :D die heb ik ook gespeeld, super nice!!!

Daarna kwam het op de psx terrecht..

• Ithric
theduke1989 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:30:
De eerste was volgens mij als ik me goed herinner op de MSX2 :D die heb ik ook gespeeld, super nice!!!

Volgens mij deze https://en.wikipedia.org/wiki/Metal_Gear_Solid

Misschien verwoord ik het verkeerd, dat kan.
Heb af een keer de PS2 (deel 2?) gespeeld en verder niet echt omdat ik geen PS meer heb gehad buiten PS 1.

iRacing Profiel

• theduke1989
Bij MGS1 ging de bal pas echt rollen, en kwam de game op gang bij de mainstream games toen der tijd.
Ik had toen zelfs een omgebouwde PSX xD , kocht deze voor €5,- toen maar heb hem echt grijs gespeeld letterlijk!!!

Verwijderd

theduke1989 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:30:

Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake kwamen beide uit op de MSX2, dan had je nog wat remakes of gedrochten op de NES zover ik weet...maar de MSX-versies worden gezien als onderdeel van het MGS-universum.

Verder was MSX2 natuurlijk wel baas, met ook een andere Kojima-klassieker..."My God!...Gibson!" 8)

• GMacD
Zaterdag waarschijnlijk aan het spelen :D _/-\o_

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
(jarig!)
GMacD schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:53:
Zaterdag waarschijnlijk aan het spelen :D _/-\o_
zaterdag?

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Ik kreeg vanmiddag een mail van AllYourGames dat mijn day one edition verzonden is!

• theduke1989
ik wil zulk soort trailers juist vermijden en alles zelf ontdekken :) daarom heb ik nooit alle trailers zitten bekijken :D gewoon bam ik kom erin, en moet kijken waar ik mee te maken heb.

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:15
Lees slechte verhalen over allyourgames

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 15:23
nFo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:35:
[...]

PS4 CE versie is wel leverbaar zag ik.
Zie ook dit bericht:
http://www.xgn.nl/nieuws/...box-one-niet-naar-benelux

Ik stuur Hideo Kojima wel even een tweet, de guide hebben ze gelijk ook maar geanuleerd, gaat lekker. :X
Oef, het lijkt ook de PS4-versies in sommige gevallen te betreffen: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1102855

Vanaf pagina 3 wordt erover gesproken dat de DLC-codes niet in de CE's zitten, en dat dat met de gestremde leveringen te maken kan hebben. Niet best dit. Heb zelf de CE voor PS4 gepre-ordered.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
kibber schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:22:
Ik kreeg vanmiddag een mail van AllYourGames dat mijn day one edition verzonden is!
Morgen dan toch?! Heb namelijk ook een mail gehad en ik hoopte morgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Conscience NL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:19:
[...]

Oef, het lijkt ook de PS4-versies in sommige gevallen te betreffen: http://neogaf.com/showthread.php?t=1102855&page=1

Vanaf pagina 3 wordt erover gesproken dat de DLC-codes niet in de CE's zitten, en dat dat met de gestremde leveringen te maken kan hebben. Niet best dit. Heb zelf de CE voor PS4 gepre-ordered.
De link werkt niet meer, maar ik geloof je. Ik knijp hem zelf ook een beetje. Ik heb de CE een paar dagen geleden nog kunnen bestellen bij Nedgame, terwijl 'ie daarvoor was uitverkocht. Direct een reservering geplaatst voor de winkel. Een dag later was hij niet meer leverbaar, kan ik heb misschien de laatste oid. Maar op dit moment is zelfs de pagina niet meer online van het product.

Nu maakt het me niet zoveel uit als de CE niet doorgaat, maar het zou wel jammer zijn. Ook is het jammer dat je 15cent p/m moet betalen als je ze wil bellen. Volgens mij mag dat tegenwoordig niet eens meer.
Rico0 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
[...]

Morgen dan toch?! Heb namelijk ook een mail gehad en ik hoopte morgen :+
Het is vaker gebeurd dat een bezorging alleen is aangemeld, maar pas aan PostNL wordt overgedragen wanneer hij op dinsdag zou binnenkomen. Ik hoop het wel voor je.

[ Voor 14% gewijzigd door SacreBleu op 28-08-2015 00:10 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Yeah, 1 winkel krijg ze in ieder geval zaterdag binnen, word gebeld als ie binnen is en dan mag ik de game mee nemen..ze hebben iets administratiefs in het systeem waardoor een eerdere verkoop gewoon lukt zonder dat 'alarmbellen' af gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
welke winkel is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 13:52
GMacD schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:45:
[...]

Yeah, 1 winkel krijg ze in ieder geval zaterdag binnen, word gebeld als ie binnen is en dan mag ik de game mee nemen..ze hebben iets administratiefs in het systeem waardoor een eerdere verkoop gewoon lukt zonder dat 'alarmbellen' af gaan :D
Dit is echt onzin. Zodra een distributeur lucht krijgt dat een winkel een game vroegtijdig verkoopt, kan er een flinke boete opgelegd worden. Tevens zal de winkel bij toekomstige toppers de games veel later geleverd krijgen.

Dit is geen fabeltje, dit overkomt sommige winkels echt... Zo ook een lokale game winkel in Eindhoven. Neemt natuurlijk niet weg dat bepaalde winkels dit risico zo nu en dan nemen (Intertoys bijv.), maar echt slim is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
GMacD schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:45:
[...]

Niet alleen 1 winkel de blokker ondernemening en gamemania enz gaan dit ook doen ;)
Dus als je niet kan wachten gewoon even langs de gameboer gaan zaterdag en je kan hem kopen.

Intertoys / bart smit / nedgame / gamemania etc... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
SparksNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:17:
[...]

Dit is echt onzin. Zodra een distributeur lucht krijgt dat een winkel een game vroegtijdig verkoopt, kan er een flinke boete opgelegd worden. Tevens zal de winkel bij toekomstige toppers de games veel later geleverd krijgen.

Dit is geen fabeltje, dit overkomt sommige winkels echt... Zo ook een lokale game winkel in Eindhoven. Neemt natuurlijk niet weg dat bepaalde winkels dit risico zo nu en dan nemen (Intertoys bijv.), maar echt slim is het niet.
Klopt dat er sancties aan verbonden kunnen worden.. ik zeg kunnen, omdat het bij de ene winkel sterker op word gereageerd door een distributeur dan bij een andere..heb hier gister ook nog een gesprek over gehad toen ik met iemand sprak bij de MM. Kon zich ergeren aan het feit dat sommige winkels meteen boete's krijgen en andere een zacht tikje op de vingers. Overigens kon de dude bij de MM wel vertellen dat het MGS TPP op release dag/week waarschijnlijk een leuke prijs krijgt net als batman niet zo lang geleden.. voor diegene die geduld hebben leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Spel zou al geleaked zijn op het net. Kunnen ze beter de releasedate opheffen en zaterdag beginne verkope.

Zou me goed uitkomen :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Mochten mensen later MGS online willen spelen of iets dergelijks, voeg me maar toe (ps4) G2theNO.. zal in het begin op de mainstory focussen natuurlijk..maar later :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
SacreBleu schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:09:
[...]

De link werkt niet meer, maar ik geloof je. Ik knijp hem zelf ook een beetje. Ik heb de CE een paar dagen geleden nog kunnen bestellen bij Nedgame, terwijl 'ie daarvoor was uitverkocht. Direct een reservering geplaatst voor de winkel. Een dag later was hij niet meer leverbaar, kan ik heb misschien de laatste oid. Maar op dit moment is zelfs de pagina niet meer online van het product.

Nu maakt het me niet zoveel uit als de CE niet doorgaat, maar het zou wel jammer zijn. Ook is het jammer dat je 15cent p/m moet betalen als je ze wil bellen. Volgens mij mag dat tegenwoordig niet eens meer.
Dat is ook wel apart ja, hopen op het beste dan maar ;). Heb zelf bij YGZ besteld en (nog) geen annulering ontvangen.

Link zou ook weer moeten werken (http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1102855).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:12

muhda

Time & Space traveler

theduke1989 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:21:
[...]
Niet alleen 1 winkel de blokker ondernemening en gamemania enz gaan dit ook doen ;)
Dus als je niet kan wachten gewoon even langs de gameboer gaan zaterdag en je kan hem kopen.

Intertoys / bart smit / nedgame / gamemania etc... .
Ik hoop het, bij gamemania gepreorderd. Nog geen bericht of sms gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Zaterdag levering, dus ze kunnen dan eventuel al uitleveren.
Dat zeiden ze tegen mij, maar niet alleen gamemania maar ook bart smit enz zeiden dat.
Even heel de stad doorheen gereden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
muhda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:00:
[...]

Ik hoop het, bij gamemania gepreorderd. Nog geen bericht of sms gehad.
Heb ze gister aan de lijn gehad, ging ff bellen of ze ook die guide verkopen(doen ze niet).
Daarna van de domme gehouden en gezegd ja zaterdag kan ik de game ophalen right?!
"Nee dinsdag, 1sept"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Flix20 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:15:
[...]

Heb ze gister aan de lijn gehad, ging ff bellen of ze ook die guide verkopen(doen ze niet).
Daarna van de domme gehouden en gezegd ja zaterdag kan ik de game ophalen right?!
"Nee dinsdag, 1sept"
gewoon zaterdag langs een paar winkels gaan..bellen zullen ze denk ik niet zeggen dat ze eerder gaan verkopen..face to face meer kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik overweeg om de ps4 bundel aan te schaffen icm MGS V. Wat mij een beetje tegen houdt is dat ik MGS1 (psx), MGS2 (ps2) en MGS4 (ps3) heb uitgespeeld. MGS 3 heb ik ooit gekocht voor de ps3, maar nooit echt gespeeld. Geen idee waar die ligt. Vandaar dat het voor mij handig is om de Legacy Collection aan te schaffen voor de ps3.

Heeft iemand toevallig deze Legacy Collection toevallig gespot in Amsterdam e.o.?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
wilmundo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:47:
Ik overweeg om de ps4 bundel aan te schaffen icm MGS V. Wat mij een beetje tegen houdt is dat ik MGS1 (psx), MGS2 (ps2) en MGS4 (ps3) heb uitgespeeld. MGS 3 heb ik ooit gekocht voor de ps3, maar nooit echt gespeeld. Geen idee waar die ligt. Vandaar dat het voor mij handig is om de Legacy Collection aan te schaffen voor de ps3.

Heeft iemand toevallig deze Legacy Collection toevallig gespot in Amsterdam e.o.?
Je kunt ook de videos van Kefka bekijken, daar zie je alle cutscenes en codec convo's. Alleen MGS3 en Peace Walker zijn écht nodig, omdat dit zich afspeelt vóór MGS V. De rest, Metal Gear 1 en 2. Metal Gear Solid 1, 2 en 4 spelen zich af ná MGS V.

Link

De filmpjes (films, dan) zijn vrij lang. Dus ga er goed voor zitten. ;) Anderzijds is er ook nog de Metal Gear Wikia: http://metalgear.wikia.com/wiki/Metal_Gear_Wiki. Daar kun je, volgens mij, ook aardige samenvattingen van de game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18

westergas

rikkie_pc

SacreBleu schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:23:
[...]

Alleen MGS3 en Peace Walker zijn écht nodig,
f*cking great, de enige die ik nooit heb gespeelt }:| (deel 1 en 2 zelfs nog op de MSX gespeelt :P)
Ben benieuwd hoe veel ik ga missen van het verhaal, ben niet van plan die delen eerst nog te spelen namelijk.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
westergas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:28:
[...]

f*cking great, de enige die ik nooit heb gespeelt }:| (deel 1 en 2 zelfs nog op de MSX gespeelt :P)
Ben benieuwd hoe veel ik ga missen van het verhaal, ben niet van plan die delen eerst nog te spelen namelijk.
Kijk dan de filmpjes, ventje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
SacreBleu schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:23:
[...]

Je kunt ook de videos van Kefka bekijken, daar zie je alle cutscenes en codec convo's. Alleen MGS3 en Peace Walker zijn écht nodig, omdat dit zich afspeelt vóór MGS V. De rest, Metal Gear 1 en 2. Metal Gear Solid 1, 2 en 4 spelen zich af ná MGS V.

Link

De filmpjes (films, dan) zijn vrij lang. Dus ga er goed voor zitten. ;) Anderzijds is er ook nog de Metal Gear Wikia: http://metalgear.wikia.com/wiki/Metal_Gear_Wiki. Daar kun je, volgens mij, ook aardige samenvattingen van de game vinden.
Thanks, ga dit weekeind even lezen/kijken denk ik. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
westergas schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:28:
[...]

Ik mis alleen Peace Walker.. Snake Eater wel gespeeld maar die vond ik niet heel leuk.. Als je slim bent pik je even ergens Ground Zero op, daar zit een soort intro tot het verhaal in verwerkt :)

Zoals ik gisteren al zei heb ik dus bericht gehad dat AllYourGames mijn exemplaar verzonden heeft maar ik heb nog niks binnen. Het kan zijn dat de post nog niet geweest is, wat me stug lijkt, of dat ie nog onderweg is. Ik krijg nooit meer post en ik ben vaak aan het werk dus ik heb geen idee hoelaat dat volk nomraal komt ;(. Heeft iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Normaa heb je 3 dag delen:

09:00 - 12:00
14:00 - 16:00
18:00 - 21:00

Dus hij kan later komen, lucky you als je hem vandaag hebt, zou betekenen dat ik hem vandaag nog zou moeten bestellen wil ik hem morgen in huis krijgen. Maar ik ga gewoon langs de gameboeren morgen :D en hopen dat er eentje wel geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
theduke1989 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:38:
Normaa heb je 3 dag delen:

09:00 - 12:00
14:00 - 16:00
18:00 - 21:00

Dus hij kan later komen, lucky you als je hem vandaag hebt, zou betekenen dat ik hem vandaag nog zou moeten bestellen wil ik hem morgen in huis krijgen. Maar ik ga gewoon langs de gameboeren morgen :D en hopen dat er eentje wel geeft
Morgen moeten ze sowieso wel bij de shops liggen .. pff zelfs 1 dag wachten voelt al te lang!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Klopt, maar op de site van allyourgamezone, staat nu bestellen is zaterdag in huis.
Is dus echt zo dat je hem morgen kan fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Damn, ik moet eerst Risen 3 nog uitspelen. Dus dinsdag is vroeg genoeg voor mij :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Net gemaild met allyourgames. Ze zeiden dat ze op voorraad zijn en dat alles voor 17:30 besteld is morgen binnen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Toch maar zelf mijn CE geannuleerd en de normale versie bij Allyourgames besteld, mede na het zien van de unboxing van de CE. Ziet er toch wat kaal en simpeltjes uit voor die prijs, en de day one-edition heeft ook aardig wat DLC en fysieke map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Dirtyrockers schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:34:
Net gemaild met allyourgames. Ze zeiden dat ze op voorraad zijn en dat alles voor 17:30 besteld is morgen binnen moet zijn.
Ik kreeg gisteren een verzendbevestiging maar heb nog niks ontvangen. Ik vermoed inderdaad dat hij morgen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Haal ook wel de day 1 edition bij mediamarkt, tenminste als die voor een leuke prijs in de winkel ligt.
CE laat maar zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 28-08-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Morgen verwachten ze em ook bij MM. Krijg een bericht zodra de vracht binnen is en ze de game hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Toevallig langs de Gamemania gelopen vandaag. Dus ff binnen gestapt en gevraagd van joh whatsup.

Gaf aan dat er winkels al verzonden hebben. Voornamelijk de grote winkels als Amazon etc. Maar zij kunnen echt niet mee met het eerder verkopen.
Gaf aan dat Amazon schijt heeft aan de boetes. En uitgevers zullen ze heus niet uitsluiten.
Maar game mania kan daar niet in meekomen.

Word morgen ff afwachten. Mochten meerdere winkels beginnen met verkopen, dan zullen ze heus niet achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:32

PBP

kibber schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:55:
[...]

Ik kreeg gisteren een verzendbevestiging maar heb nog niks ontvangen. Ik vermoed inderdaad dat hij morgen komt.
Hij komt inderdaad morgen. Gister zijn de bestellingen ingepakt, vandaag gaan ze op de bus. Vandaar het bericht dat hij verzonden is. Morgen word hij afgeleverd. In ieder geval nog eerder als de releasedate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
misschien interessant voor iedereen: http://www.game-outlet.nl...ntom-pain-day-1-edit.html

Ik ga morgen naar Amsterdam, dus ik kom er langs :D

PS: goed nieuws, maak een order op de genoemde webshop, met in de opmerkingen dat je het wilt komen ophalen. Ik kan morgen de game ophalen om 17:00 :D prima zaak dus...

[ Voor 33% gewijzigd door theduke1989 op 28-08-2015 23:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo

nFo

Op 12game even besteld, met de guide erbij en zaklamp voor € 62,-
http://www.12game.com/the-phantom-pain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik zit nog sterk te twijfelen voor welk platform ik deze game zal kopen. Ik heb mijn PS4 hoofdzakelijk voor exclusies. Aan mijn PC heb ik een xbox one controller hangen, en mijn HTPC in de woonkamer kan prima gebruik maken van in-home streaming service van steam. Is de PS4 versie 1080p @ 60 fps??

Is de PC Editie activeerbaar op steam?
nFo schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:50:
Op 12game even besteld, met de guide erbij en zaklamp voor € 62,-
http://www.12game.com/the-phantom-pain
Volgens mij inmiddels uitverkocht, klopt dat?

[ Voor 40% gewijzigd door dannbla op 29-08-2015 01:15 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
e1ndbaas schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:30:
Ik zit nog sterk te twijfelen voor welk platform ik deze game zal kopen. Ik heb mijn PS4 hoofdzakelijk voor exclusies. Aan mijn PC heb ik een xbox one controller hangen, en mijn HTPC in de woonkamer kan prima gebruik maken van in-home streaming service van steam. Is de PS4 versie 1080p @ 60 fps??

Is de PC Editie activeerbaar op steam?

[...]

Volgens mij inmiddels uitverkocht, klopt dat?
De PS4 versie is inderdaad 1080p en 60fps :Y

En uitverkocht lijkt die actie nog niet te zijn. Je krijgt gedurende het bestelproces wel een melding dat beide producten (game + guide) niet op voorraad zijn en in backorder geplaatst zullen worden. Maar als je een beetje door de kromme omschrijving heen leest, dan zie je dat alle pre-orders (wat het op dit moment in feite nog is) altijd op papier in backorder worden geplaatst en beschikbaar zullen zijn op de dag van de release.

Ik heb iig net mijn exemplaar voor de X1 daar besteld 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Krijg net mail van bol.com. Krijg vandaag m'n CE edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Ook de Day one editie wordt vandaag geleverd door bol.com.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
Wat ik mij alleen afvraag is:

Als je in a hero's way missie je target execute. En je replayed hem daarna en extract hem dan. Wordt hij dan alsnog lid van je team?

Of is het net als in gta dat je kan replayen maar niks ervoor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:41
Ik krijg ook vandaag m'n CE van bol.com , die had ik nog niet verwacht :P nu maar even de plannen van het weekend omgooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Staat op hun facebookpagina, dus even navraag doen boys.
Notice to all customers purchasing the PS4 Collector's Edition of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain:
Please be aware, the PS4 Collector's Edition of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain code for DLC was not included within the physical package during manufacturing. This issue does not affect the Day One Edition product or any other platforms. All customers who purchase the PS4 Collector's Edition through the following retailers will automatically receive the DLC codes at the time of purchase on receipt or via email: Amazon, Best Buy, GameStop, Target, Toys R Us, Walmart, EB Games, Game Planet.
For all other customers, voucher codes may be obtained by contacting KONAMI customer support (for North and South America) at https://konami.parature.com/ics/support/ticketnewwizard.asp with proof of purchase.
For Europe support, contact: https://www.games.konami-europe.com/
For Asia (outside Japan) support, contact: http://www.konami-asia.com/support/contactus.php?lang=en

Kunnen we geen pool maken met alle PSN en XBL account!!

[ Voor 5% gewijzigd door theduke1989 op 29-08-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 20:31
Heeft iemand hem al ergens in de winkel zien liggen? _/-\o_ :9~
Ik kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
in leiden, game-outlet.nl kan je hem nu bestellen en dan zeggen in de comments wilt komen ophalen vandaag nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 27-12-2023
Gaat iemand vandaag nog in MM Amsterdam Arena checken? Ik had daar Mortal Kombat ook een aantal dagen voor de release date gekocht

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

thaMini

Tool !!

theduke1989 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:24:

Kunnen we geen pool maken met alle PSN en XBL account!!
Ik ben ook voor een pool.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
heeft Hideo of Konami de rechten op Metal gear serie?
Ik zou het kut vinden als Konami de rechten heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
theduke1989 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:19:
heeft Hideo of Konami de rechten op Metal gear serie?
Ik zou het kut vinden als Konami de rechten heeft...
Dan heb ik slecht nieuws voor je: de rechter liggen bij Konami

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Yep. Hij valt net op mijn mat. Thanks voor de allyourgames tip :-)

Now to find a way to get the girlfriend out of the house...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Iemand al bij een fysieke winkel geweest? Omgeving Den Haag?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Nedgames (tilburg) geeft ze vanmiddag weg, zodra 'de vracht' binnenkomt.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Rossi46 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:22:
[...]

Dan heb ik slecht nieuws voor je: de rechter liggen bij Konami
Dat is echt slecht nieuws man, ik had echt gehoopt dat ze de rechten bij Hideo hadden of zo :( nu hij weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
m0nk schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:26:
Iemand al bij een fysieke winkel geweest? Omgeving Den Haag?
Ik kreeg net een SMS van Nedgame dat mijn CE klaar ligt, en bij navraag leveren ze hem gewoon. Geen idee of er een Nedgame in Den Haag zit, maar ze verkopen hem vandaag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Heb em!! Nedgame gaf de game mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

GMacD schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:22:
Heb em!! Nedgame gaf de game mee!!
Kan je een foto plaatsen van de bon?
(vergeet niet de naam/nummer van de werknemer te blurren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kan dat met mobiel? Ben nog buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Of je bedekt het met je duim/vinger. Ik ga zo GameMania even bellen, vragen wat hun doen.

[ Voor 13% gewijzigd door muhda op 29-08-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn DLC code voor Metal Gear Online doet het niet. Zal wel komen omdat de servers nog niet aan staan..?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/jSzJR/1108f01818.png

Als dit een beetje klopt moet het kunnen
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste