Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Prijzen zijn de eerstgevonden internetprijzen / schattingen,

Op zich niet verkeerd, al denk ik niet dat ik veel van deze spullen nodig te gaan hebben. Misschien dat we in het V&A weer een massa ruil topic kunnen openen. Een van die horloges heb ik nog niet draaiend gekregen (zou een lege batterij kunnen zijn).
Terugsturen, ze zijn de Pritt vergetenBaZnGaNL schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:22:
Mijn box:
[afbeelding]
Inhoud:
- Nexus 10, geopende verpakking voor de rest ziet hij als nieuw, ruikt ook als nieuw!!
€ 239,95
- Angry Birds Splat Strike
€ 13,99
- Med600X 3D
€ 89,95
- iHelicopter
€ 9,95
- Mio Navigatie systeem
€ 249,00
- EU plug
€ 2,00
- Kodak batterijen
€ 9,95
- Light Strike
€ 19,95
- Oyama Universal Charging Pack
€ 14,95
- Travel adapter
€ 4,99
- Transcend Ultimate 8GB SD Kaart
€ 5,37
- Verbatim 32GB SD Kaart
€ 14,00
- Verbatim 8GB USB stick
€ 7,49
- Security Credit Card Wallet
€ 3,49
- HDMI Kabel
€ 4,49
Totale waarde: € 689,52
Prijzen zijn van internet of gegokt op waarde...
Benieuwd naar de derde lading van de boxen. Kan nog steeds mijn afleveradres wijziging.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Benieuwd wanneer deze opgestuurd gaat worden!
Vandaag wel 2 "normale" bestellingen van de hunt ontvangen in ieder geval.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Laten we het hopenRicepuppet schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:45:
Misschien dat de medewerkers van iBood meekijken en de reacties peilen zodat de 3e boxjes de beste box'en worden
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Gelukkig heb ik niks met die boxen te maken, ik zou ze volgooien met ananassen
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Ga eens jijDivZero schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:50:
[...]
Gelukkig heb ik niks met die boxen te maken, ik zou ze volgooien met ananassen
ok doei
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Mocht er iemand zijn met een Asus Transformer Book / Windows Surface die hem niet nodig heeft..
laat even weten wat je dan wél nodig hebt. Als ik dat in m'n box heb kunnen we wellicht ruilen.
Van website ProductHistory.eu:
Heel erg jammer ditProduct History is na 3 jaar aangeschreven door iBOOD met de vraag de hele website offline te halen wegens schending van auteursrecht. Na enige communicatie met iBOOD zijn we overeen gekomen dat we de site online mogen houden als we de prijzen van oude producten verwijderen.
De belangrijkste informatie is daarom, jammer genoeg, niet langer raadpleegbaar. Omdat de zoekfunctie en koppeling van producten nog steeds erg makkelijk is om de oude topics met gebruikservaring op het forum terug te vinden, blijft Product History nog minimaal operationeel tot iBOOD v2.0.
Op dit moment is het zo ingesteld dat gewone aanbiedingen prijsloos worden na 1 dag, flash producten na 3 dagen en hunt producten blijven opzoekbaar met prijs tot 14 dagen na het opnemen in de database
[ Voor 88% gewijzigd door Frolow op 27-08-2014 04:02 ]
Da's al best lang zoFrolow schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 03:55:
Ah damn, dé manier om gemakkelijk oude iBood-productprijzen terug te zoeken wordt gepest door ibood.
Van website ProductHistory.eu:
[...]
Heel erg jammer dit
Ik post de inhoud van mijn box later, maar kan alvast zeggen dat er een Lenovo Iomega ix4-300d NAS inzit. Maar jammer genoeg zit de correcte adapter er niet bij. Nu heb ik geen zin om te wachten op ibood of om deze terug te sturen voor een stomme kabel.
Daarom de vraag aan jullie tweakers; kunnen jullie de specificaties terugvinden van de adapter van deze NAS?
Alvast hartelijk bedankt!
[ Voor 81% gewijzigd door coyote1980 op 27-08-2014 08:56 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Wat heb je gedaan dan?coyote1980 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:48:
Ben benieuwd of andere spullen ook eerder verzonden worden dan aangegeven staat.
Ah, excuus. Ik check het alleen tijdens/na de hunt eigenlijk, vorige hunt was dit nog niet het geval, vandaar
Bekijk dit bericht eens: N0stradamus in "[Actie] iBOOD Hunt 20 en 21 augustus 2014"Mattehh schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:39:
Jow all,
Ik post de inhoud van mijn box later, maar kan alvast zeggen dat er een Lenovo Iomega ix4-300d NAS inzit. Maar jammer genoeg zit de correcte adapter er niet bij. Nu heb ik geen zin om te wachten op ibood of om deze terug te sturen voor een stomme kabel.
Daarom de vraag aan jullie tweakers; kunnen jullie de specificaties terugvinden van de adapter van deze NAS?
Alvast hartelijk bedankt!
Misschien kunnen jullie de adapter met elkaar ruilen.
Nu ik die post zie ben ik serieus aan het twijfelen; ik ging immers van de handleidingen uit dat ik over de ix beschikte...FastPinguin schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:17:
[...]
Bekijk dit bericht eens: N0stradamus in "[Actie] iBOOD Hunt 20 en 21 augustus 2014"
Misschien kunnen jullie de adapter met elkaar ruilen.
Als ik jou was zou ik snel een DM naar hem sturen en misschien iBood even op de hoogte brengen!Mattehh schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:21:
[...]
Nu ik die post zie ben ik serieus aan het twijfelen; ik ging immers van de handleidingen uit dat ik over de ix beschikte...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zie juist je bericht. Ik dacht de hele tijd dat ik een IX4 had (afgaande op de handleiding), maar als ik nu de foto's zie denk ik dat ik ook een PX4 heb (zit atm op mijn werk).N0stradamus schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:43:
[...]
In de Lenovo shop kost de adapter set voor de PX4-300d €179. Dat vind ik nogal prijzig.
Misschien zelf een universele 19V adapter zoeken met de juiste aansluiting zou een optie zijn.
Een nieuwe box is weer een gok, maar dat vind ik niet erg. Ben nu juist benieuwd wat voor box ik als vervanging zal krijgen.
Ik heb nagenoeg dezelfde inhoud in mijn box en mijn power supply matched ook niet

Dit zat er in:
Seagate 1-bay 3TB Business Storage (NAS) - € 187
MrSafe Wireless 720p HD IP Camera - €60
Elesse Moon boots - €30
Amefa Stratus 6-piece knife block - €25
Urbanista London stereo headphones (in ear) met hands free - €44
Aliseo Da Vinci rode wijnglazen kristal (2) - €30
Sony VCT-HM1 Handlebar Mount (voor een camera op het stuur) - €22
Merkloze ketting (kapot en lelijk) - €0
Pritt papierlijmstift - €2
Goobay universele stekker adapter - €2
Nitecore CR123A 3V Lithium batterijen (4) - €8
Kodak Max 1,5V AA Alkaline batterijen (12) - €8
Peau d'Or Kinetic Gold tanning lotion - €60
maXfactor Smoky Eye Effect (oogschaduw) - €14
Pierre Cardin sokken (2 paar) - €15
Guy Laroche handdoek - €9
HDMI kabel - €5
Totaal: €521
Al met al niet ontevreden. Zeker met de NAS en IP cam blij. Al denk ik dat de IP cam wat tegen gaat vallen.
Toen ik de box opende zag ik als eerste de sokken, handdoek en moonboots en toen heb ik maar een doosje gepakt in de hoop dat er wat spectaculairders in zat. Hier zaten de wijnglazen in en toen dacht ik

Gelukkig kwam er wat verder onderin toch nog wat moois naar boven

[ Voor 0% gewijzigd door Sebas1974 op 27-08-2014 10:16 . Reden: fout in link pic ]
The Truth Is Our There ✨🛸✨
Verwijderd
Er wordt gezwgd dat op alles een maand garantie zit, en bij gebreken eventueel de fabrikant kan worden aangeschreven, houdt dit dan in dat je in principe met elk defect product naar de fabrikant kan om binnen de garantietermijn te laten repareren?
Lijkt me sterk.
Jammer, mijn huidige stoel gaat automatisch naar beneden, dus was wel tijd voor wat anders.
ja dat gebeurt.. mijn mascara zou ook de 29ste verzonden worden.. maar krijg ik vandaag.coyote1980 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:48:
Ben benieuwd of andere spullen ook eerder verzonden worden dan aangegeven staat.
Ik heb thuis deze staan. Alleen de armleuningen zijn niet in hoogte verstelbaar, maar erg fijn dingetje hoor!!!BlackthunderAwf schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:19:
Zelf alleen een "Managers Bureau Stoel" aangeschaft. Helaas mist er een armsteun, dus hij gaat retour.
Jammer, mijn huidige stoel gaat automatisch naar beneden, dus was wel tijd voor wat anders.
Haha, die is wel twee keer zo duur als die van iBood.Lanithro schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:31:
[...]
Ik heb thuis deze staan. Alleen de armleuningen zijn niet in hoogte verstelbaar, maar erg fijn dingetje hoor!!!
http://www.ibood.com/img/...14/20140714_stoel_600.jpg
Hier het zelfde. Alleen in plaats van mascara een Røde Videomic GoMyrtje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:28:
[...]
ja dat gebeurt.. mijn mascara zou ook de 29ste verzonden worden.. maar krijg ik vandaag.
PSN: Fruitschaaltje
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Hier ookdeurklinkje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:
het ziet er na uit dat de 3de serie boxen verzonden wordt kan mijn aflever adres niet meer wijzigen

Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.deurklinkje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:
het ziet er na uit dat de 3de serie boxen verzonden wordt kan mijn aflever adres niet meer wijzigen
Krijg nou wat!
Krijg idd wat!!! wij krijgen morgen de beste boxen van de huntValandin schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:52:
[...]
Uw bestelling is reeds in het verzendproces of reeds verzonden uit het iBOOD magazijn. Helaas kan iBOOD daarom het afleveradres niet meer voor u wijzigen. Wel kunt u contact opnemen met de vervoerder PostNL om daar een afleveradreswijziging door te geven. Dit kan eventueel via de PostNL website met behulp van de track & trace code. Anders kunt u het telefonisch proberen.
Krijg nou wat!
Reken er maar niet opMyrtje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:53:
[...]
Krijg idd wat!!! wij krijgen morgen de beste boxen van de hunt
Of de minste ;-) ze hebben alles maar bij elkaar geraaptMyrtje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:53:
[...]
Krijg idd wat!!! wij krijgen morgen de beste boxen van de hunt
ssstt haha.. we zullen zien morgen. Kan niet meer wachte hoor!Vorkie schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
Of de minste ;-) ze hebben alles maar bij elkaar geraapt
deurklinkje schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:50:
Hier ook

2x L/L MHI 35ZS-W, L/W Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & OEG 150L 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos 2016, MG Cyberster GT, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max + 2x B230, SigenStor 17kW+32kWh+11kW AC lader.
Dus zal ofwel ongeveer hetzelfde gevuld zijn, ofwel slechter
ibood kwam er eindelijk achter dat je te veel dozen hebt gehadcoyote1980 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:58:
Hier is de coyote1980 unboxing!
[video]
spoiler:Ja... hij gaat terug!
Misschien nog handig om de topic te wijzigen naar uitpakken?
[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-08-2014 12:06 ]
Laat ik morgen nou toevallig nog vrij zijn ook
Valandin schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:05:
Nu hopen dat ze ook werkelijk morgen binnen komen.
Laat ik morgen nou toevallig nog vrij zijn ook
https://www.ibood.com/nl/...count_order/id,<orderid>/
Kom maar op met die ps4 + laptop + uhd tv in 1 box

https://www.vidaxl.nl/p/2...sionele-bureaustoel-zwart
Dit is dezelfde voor 75.
Nice ! Eindelijk actie bij box 3
Iemand n idee of ik die prijzen zo redelijk heb? Zitten een hoop dingen bij die k absoluut niet weet...mystiqu schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:20:
Box hier al binnen joh.
iPad 1 16 gb (doet het wel, kras in scherm + deuk rechrsonder op de behuizing: edit: meerdere krassen en deuken in de behuizing) ~50
Intel ssd 320 80 gb ~30
buffalo powerline setje ~25-30?
Koptelefoon ~ 25-30
Carcassonne ~??
Telefoonset ~25?
Mrhandsfree verklikker ~20?
Ugoos premium smart tv ~30?
En wat andere meuk, weet niet helemaal wat er van te denken.
erg conservatief. kijk in de topic bij anderen in hun lijst of google het evenmystiqu schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:56:
[...]
Iemand n idee of ik die prijzen zo redelijk heb? Zitten een hoop dingen bij die k absoluut niet weet...
[ Voor 11% gewijzigd door Dejagan op 27-08-2014 14:08 ]
Ik weet niet of ik er 50 euro waard vind, ik denk eerder 20
Ben benieuwd naar het gewicht en afmeting
Ik ga alvast een hoekje inrichten waar ik hard kan huilen.
Then again; mijn honkbalknuppel staat al klaar om het Greybusters toetsenbord in slow-mo kapot te maken!
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Verwijderd
De inhoud:
2x Mr Safe IP camera 40 euro
Wijnglazen Aleseo (2 glazen) 10 euro
D-Link Multimedia dh router dir 805 40 euro
Urbunista London oordopjes 10 euro
2 handdoeken van Vossen 10 euro
Sphero bal voor je iPhone 30 euro
Ez cast. (Chrome cast achtig dingetje) 20 euro
4 HDMI kabels 5 euro
3 EU stekkers 1 euro
2 Samusung led lampen, kleine fitting 10 euro
Een douchegel 1 euro
12 batterijen 1 euro
Prit stift 1 euro
Flinke teleurstelling.
Was dat het compromis om op haar adres te mogen bestellen?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:56:
Nu maar hopen dat de box van mijn buurvrouw er beter uit ziet. Krijg de helft van de inhoud.
Nou, succes alvast! Jouw box zou ik mooi retourneren

Verwijderd
Nee maar even serieus. Vind de box gewoon tegenvallen. Er zit helemaal niets in waarvan je denkt. Oh handig, ga ik gebruiken.
Iedereen heeft een router. Niemand wil 2 ip camera's. Wie wil nou een Sphero? Wijglazen en een handoek. Wauw!!
Nee joh!Blolb schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:57:
[...]
Was dat het compromis om op haar adres te mogen bestellen?
Nou, succes alvast! Jouw box zou ik mooi retourneren
Er zit een prit stift in!
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:56:
Nou. Mijn box is gisteren ook gearriveerd. Box nummer 77.
De inhoud:
2x Mr Safe IP camera 40 euro
Wijnglazen Aleseo (2 glazen) 10 euro
D-Link Multimedia dh router dir 805 40 euro
Urbunista London oordopjes 10 euro
2 handdoeken van Vossen 10 euro
Sphero bal voor je iPhone 30 euro
Ez cast. (Chrome cast achtig dingetje) 20 euro
4 HDMI kabels 5 euro
3 EU stekkers 1 euro
2 Samusung led lampen, kleine fitting 10 euro
Een douchegel 1 euro
12 batterijen 1 euro
Prit stift 1 euro
Flinke teleurstelling.Nu maar hopen dat de box van mijn buurvrouw er beter uit ziet. Krijg de helft van de inhoud.
Verwijderd
Die Sphero is best wel grappig.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:01:
Het was onder het motto "Hunten doe je samen". Nee, gewoon een gezellig nachtje doorgehaald. ;-)
Nee maar even serieus. Vind de box gewoon tegenvallen. Er zit helemaal niets in waarvan je denkt. Oh handig, ga ik gebruiken.
Iedereen heeft een router. Niemand wil 2 ip camera's. Wie wil nou een Sphero? Wijglazen en een handoek. Wauw!!
Dit is niet de bedoeling, hiervoor hebben we een V&AVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:02:
Iemand interesse in één van de producten?![]()
[...]
Verwijderd
Pritt +1Sebas1974 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:12:
Gisteravond na héééél lang wachten eindelijk tegen half 10 de postbode met de box.
Dit zat er in:
Seagate 1-bay 3TB Business Storage (NAS) - € 187![]()
MrSafe Wireless 720p HD IP Camera - €60
Elesse Moon boots - €30
Amefa Stratus 6-piece knife block - €25
Urbanista London stereo headphones (in ear) met hands free - €44
Aliseo Da Vinci rode wijnglazen kristal (2) - €30
Sony VCT-HM1 Handlebar Mount (voor een camera op het stuur) - €22
Merkloze ketting (kapot en lelijk) - €0
Pritt papierlijmstift - €2
Goobay universele stekker adapter - €2
Nitecore CR123A 3V Lithium batterijen (4) - €8
Kodak Max 1,5V AA Alkaline batterijen (12) - €8
Peau d'Or Kinetic Gold tanning lotion - €60
maXfactor Smoky Eye Effect (oogschaduw) - €14
Pierre Cardin sokken (2 paar) - €15
Guy Laroche handdoek - €9
HDMI kabel - €5
Totaal: €521
Al met al niet ontevreden. Zeker met de NAS en IP cam blij. Al denk ik dat de IP cam wat tegen gaat vallen.
Toen ik de box opende zag ik als eerste de sokken, handdoek en moonboots en toen heb ik maar een doosje gepakt in de hoop dat er wat spectaculairders in zat. Hier zaten de wijnglazen in en toen dacht ik![]()
![]()
![]()
Gelukkig kwam er wat verder onderin toch nog wat moois naar boven
[afbeelding]
Verwijderd
Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:03:
[...]
Dit is niet de bedoeling, hiervoor hebben we een V&A
Volgnummer: 1
Afmeting (lxbxh): xx
Gewicht (gr.): xx
Volume: xx
Verwijderd
Dit zijn allemaal producten die beschadigd zijn, geopende doosjes. En het erge is. Éen van die ip camera is stuk, het staat zelfs op de post it geschreven. Waarom vullen ze de box met 3 EU stekkers en een defecte ip camera?
Verwijderd
Dat is juist goed.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:08:
Niks voor mij. Al met al kan ik makkelijk die 100 euro eruit krijgen. Maar wilde gewoon een leuke box met een klapper. Een tablet, een compact camera, een notebook, een telefoon oid.
Dit zijn allemaal producten die beschadigd zijn, geopende doosjes. En het erge is. Éen van die ip camera is stuk, het staat zelfs op de post it geschreven. Waarom vullen ze de box met 3 EU stekkers en een defecte ip camera?
Ibood mailen. Dan word je box omgeruild
Mail sturen, je betaald niet 100 oi voor kapotte spullen toch.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:08:
Niks voor mij. Al met al kan ik makkelijk die 100 euro eruit krijgen. Maar wilde gewoon een leuke box met een klapper. Een tablet, een compact camera, een notebook, een telefoon oid.
Geloof dit niet altijd, dit stond ook op mijn BB PlayBook en die werkte perfect!Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:08:
Nu wel ingevuld:Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:07:
Kan ik hem volgen, zijn de stats leeg
foutje
Volgens mij een best lange box als ik de andere zag, al weet ik dit niet meer zeker
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 27-08-2014 15:20 ]
21:9 monitor, check!Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:18:
[...]
Nu wel ingevuld:
Afmeting (lxbxh): 600x410x350
Gewicht (gr.): 6800
Volume: 86100
Volgens mij een best lange box als ik de andere zag, al weet ik dit niet meer zeker
Je hebt altijd prijs en je kunt alles op MP zetten om de pijn te verzachten.
Ik hoop van harte dat iedereen die teleugesteld is nooit meer een box probeert te bestellen, dan heb ik meer kans.
Stadia was beter....
5 cm langer zou ik niet best lang noemenFamous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:18:
[...]
Nu wel ingevuld:
Afmeting (lxbxh): 600x410x350
Gewicht (gr.): 6800
Volume: 86100
Maar zo'n cinderella dekbed neemt best wat ruimte in
5CM is toch wel een stuk langer hoorpaulus_01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:20:
[...]
5 cm langer zou ik niet best lang noemen
Maar zo'n cinderella dekbed neemt best wat ruimte in
Was van mijn xBox One
De iBood box staat nog op "xx"
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 27-08-2014 15:21 ]
scherpFamous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:21:
[...]
5CM is toch wel een stuk langer hoorVraag maar aan de vrouw

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Daar gaat het om.
artificial_sun schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:20:
Ik lacht me hier kapot van al die mensen die teleurgesteld zijn. Doe je ook zo als je niets wint op je staatslot???? Je bent gewoon aan het gokken als je zo'n doos koopt.
Je hebt altijd prijs en je kunt alles op MP zetten om de pijn te verzachten.
Ik hoop van harte dat iedereen die teleugesteld is nooit meer een box probeert te bestellen, dan heb ik meer kans.
Hier even alles invullen:Ikpakacties schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:29:
Ik zie nergens afmeting en/of gewicht
https://tracktrace.postnl.../SearchBasic.aspx?lang=nl
Ik heb een Phillips 298x4qjab gekocht € 288.90 - pricewatch: Philips 298X4QJAB Zwart
Maar wilde liever een Philips 272c4qpjkab € 299.95 - pricewatch: Philips 272C4QPJKAB Zwart
Ik kan hem wel via een Phillips maat bestellen voor € 336,99.
Op MP dumpen?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:24:
Ik ben teleurgesteld in het feit dat alles open is geweest, defecte en incomplete producten. Wat moet ik met een IP camera die het niet doet? Wat moet ik met een router zonder adapter?
Daar gaat het om.
[...]
Prijs weer 10,- gedaald zag ik
[ Voor 19% gewijzigd door paulus_01 op 27-08-2014 16:16 ]
Verwijderd
paulus_01 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:11:
[...]
Op MP dumpen?xxx
Prijs weer 10,- gedaald zag ik
Alleen maar meer potentiële kopers lijkt mij?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:14:
Ik dump alles! Maar zou jij wel de link even weg willen halen. Dank u! ;-)
[...]
Verwijderd
Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:15:
[...]
Alleen maar meer potentiële kopers lijkt mij?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2014 16:30 ]
Als ik jou was had ik alles terug gemikkerd richting Ibood en men 100 euries terug geclaimed..Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:16:
Klopt. Maar wil het graag gescheiden houden. ;-) Misschien later. Maar ik doe dit alleen mocht iBood niet zo vriendelijk willen zijn om de box om te ruilen voor een wat leuke box. Gaat mij niet om het totaal bedrag maar gewoon iets wat ik eventueel kan gebruiken. Een router, ipcamera en Sphero gebruik ik never.
[...]
Oké, ik vind je box ook karig hoor, maar dit is natuurlijk wel het idee en tegelijkertijd het risico van zo'n boxVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:16:Gaat mij niet om het totaal bedrag maar gewoon iets wat ik eventueel kan gebruiken. Een router, ipcamera en Sphero gebruik ik never.
Paste niet door de afmeting/gewicht scanner..Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:07:
Kan ik hem volgen, zijn de stats leeg
Een leuke box met allemaal dingen je kan gebruiken en een klapper...........JOH.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:08:
Ja iedereen wil geluk hebben maar als ze daar aan beginnen worden ze 250,- lijkt me.
IBOOD kan natuurlijk niet ruiken wat jij wel en niet kan gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:16:
Gaat mij niet om het totaal bedrag maar gewoon iets wat ik eventueel kan gebruiken. Een router, ipcamera en Sphero gebruik ik never.
Volgende keer een verlanglijstje indienen ofzo?
Dat vind ik wel een punt, spul wat echt kapot is (post-it erop met 'DEFECT', uhmmmVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:24:
Ik ben teleurgesteld in het feit dat alles open is geweest, defecte en incomplete producten. Wat moet ik met een IP camera die het niet doet? Wat moet ik met een router zonder adapter?
Daar gaat het om.
Retourtjes, (lichte) schades, incompleet (maar bruikbaar) vind ik allemaal prima.
Een doos thuis krijgen om mijn eigen kliko mee te vullen vind ik niet acceptabel.
Het komt niet eens overeen met de omschrijving aangezien er 1 maand garantie op de spullen zou zitten.
• Garantie op producten: 1 maand
• Let op: verpakking van goederen kan licht beschadigd zijn
http://www.ibood.com/nl/n...153/De_beruchte_iBOOD_BO/
Volgende X maar minder boxen doen en defecte spullen zelf afvoeren.
Omdat het iBood is en ze dat kunnen maken... Mensen kopen toch wel. Juist ook de reden dat ik de box deze keer overgeslagen heb, kwaliteit wordt steeds minder. Wel erg kansloos dat het grootste deel inderdaad gewoon retourgoederen zijnVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:08:

Die Sphero vindt onze kat misschien nog wel grappig trouwens, PM daar anders maar even over.
Slowchat pas vanaf start hunt!