~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Die box is gewoon hun marketing strategie, iedereen kijkt vele uren op de site. In afwachting van de box en koopt misschien ook nog wat anders
Cloud ☁️
ga ik denk ik volgende keer ook maar doen xenk ik. gewoon boycotten met zulke hunts. misschien dat ze dan op een andere tactiek overstappen. als er geen boxen zouden zijn, zou denk ik bijna niemand deze hunt volgenPWM schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:30:
De volgende keer kan iBood maar weer gewoon beter een goede selectie maken en 1 dag een hunt houden. Dit sloeg eigenlijk nergens op. De meeste artikelen waren net zo duur of zelfs iets duurder dan elders. Zaten misschien 2-3 echte leuke aankopen bij. Verder, los van prijs, ook niets echt leuks.
Volgende keer gewoon overslaan
Zo begonnen ze niet, maar toen hadden ze wel wat betere producten.Downloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:33:
[...]
Die box is gewoon hun marketing strategie, iedereen kijkt vele uren op de site. In afwachting van de box en koopt misschien ook nog wat anders
En ik zeg een goede marketing dus
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[img]error.jpg[/img]
Al uitverkochtNiekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:34:
Is deze lamp qua kwaliteit en degelijkeheid te vergelijken met een Maglite 3D?
Iedereen wegesturen en dan stiekem de hele dag achter de pc om die box te kapen...Waah schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:34:
[...]
ga ik denk ik volgende keer ook maar doen xenk ik. gewoon boycotten met zulke hunts. misschien dat ze dan op een andere tactiek overstappen. als er geen boxen zouden zijn, zou denk ik bijna niemand deze hunt volgen
http://www.veiligglijden.nl/fleshlight/Purbo schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:33:
Fleshlight!!!
Die website naam ook "Veilig glijden"
/dev/null
"Be brave, don't shave"
Die zoek ik ook goed een, let me know if you find oneFamous schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
Het gaat bij mij ook alleen om de box. Of er moet nog een goed elektrische scheerapparaat voorbij komen mét trimmer.
Haha, mijn vorige tip had je al geholpen!The_Zohan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:35:
[...]
Die zoek ik ook goed een, let me know if you find one
Het scheerapparaat kaap ik zelf weg

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
idd, doe die boxen maar goed vol en duur makenDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:34:
De hunt staat of valt nu met de inhoud van die boxen. Als die ook tegenvallen, verliest iBood veel kopers voor de volgende hunt. Mensen laten het dan links liggen. Goede boxen en iedereen vergeet de waardeloze hunt.
Dont be selfish!Famous schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:36:
[...]
Haha, mijn vorige tip had je al geholpen!
Het scheerapparaat kaap ik zelf weg
wij zijn eerstbartus1989 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:36:
Ik had nog nooit van die box gehoor, even in verdiept en nu wil ik er eenbedankt tweakers!
Cloud ☁️
Nee meer als genoeg, gewoon lekker achterover leunen met een colatje...bartus1989 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:38:
Er zijn een beperkt aantal boxen begrijp ik?
Nee hoor, oneindig veel boxen.bartus1989 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:38:
_██_
(ಠ_ృ)
Een box is net zo zeldzaam als.....uhm tjabartus1989 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:38:
Cloud ☁️
Als een Tweaker die een Wenger koopt.Downloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:39:
[...]
Een box is net zo zeldzaam als.....uhm tja
Zoveel dat ze soms boxen in de box stoppen
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
Begin a.u.b. niet weer met die memes anders wordt de mob weer boos.

Denk dat ik nog makkelijker aan seks geraak dan een box. Geeft dat een indicatie?bartus1989 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:38:
toch nog eentje in het magazijn gevonden?
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Yup, heb er eentje gekocht. Mooi formaatje voor een weekendje en wieltjes > dragenAdmiralSnipe schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:39:
[...]
Als een Tweaker die een Wenger koopt.
[img]error.jpg[/img]
Wel, 23:58Uniciteit schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:41:
Jongens, accepteer het nou maar, er komt geen box meer
Eindelijk
De nas waar ik al de hele avond op wacht
Druk op koop, laden, en net als vanmiddag, poef, weg, uitverkocht
Wat is dit voor flauwe grap?
Hmm, dat betekent dat er een box aan zit te komen!Bundin schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:41:
[...]
Yup, heb er eentje gekocht. Mooi formaatje voor een weekendje en wieltjes > dragen
Dat nooit !!!!!!!!Uniciteit schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:41:
Jongens, accepteer het nou maar, er komt geen box meer
Cloud ☁️
Kijken wie hem koopt
NietTweaker36 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:42:
Wat zijn de verwachtingen voor een 3de dag?
Instabuy!MrMonkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:43:
lachen als er een doos komt van 500 Euro
Kijken wie hem koopt
Even groot als dat jij aan de seks geraakt?Tweaker36 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:42:
[img]error.jpg[/img]
Werkelijk....The_Zohan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:42:
ik heb toch maar zo'n thecus gekocht, zat nog te twijfelen en kan altijd nog annuleren
Ik wil er 1 en "pies" er nu al bij poging 4 naast...
Bestel dan niet!
niet, daar komt er nu al te veel random stuff voor voorbijTweaker36 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:42:
Lampen, vooral veel lampen van Phlips.Tweaker36 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:42:
Of bedoel je dat niet
Ik zeg niet dat ik hem niet wilMedic schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:43:
[...]
Werkelijk....
Ik wil er 1 en "pies" er nu al bij poging 4 naast...
Bestel dan niet!
Mocht ik me bedenken stuur ik je wel een DM

Dan kunnen we 't wel vergetenNiekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:43:
[...]
Even groot als dat jij aan de seks geraakt?
Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:43:
[...]
Even groot als dat jij aan de seks geraakt?
Winst zit ook in de verzendkosten.Edd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:44:
Ook nog 2,95 verzendkosten.. Dingen passen in een enveloppe.. Doe dan gewoon niks
Denk je nou echt dat iBood 5,95 betaald voor een pakket?
Nope, dat niet..Famous schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:45:
[...]
Winst zit ook in de verzendkosten.
-
Goedzo
Famous schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:45:
[...]
Winst zit ook in de verzendkosten.

"Be brave, don't shave"
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
Thnx, deel dit soort momenten graag met jullie.
"Be brave, don't shave"
Wat er mee gebeurd? Je kiest een product waar je een aanbieding over wilt vinden, en je krijgt dan een bericht als er een aanbieding is op ibood of een andere site. Dat is wat er mee gebeurd. Ik kan je allemaal garanties gaan geven, en dat doen ook veel sites, maar alsnog moet je ze maar geloven op hun blauwe ogen. Daarom kun je op ibood-alarm zelf kiezen of je een email, twitter of 06 invult. Niets is verplicht.Isniedood schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:08:
[...]
Wil niet weten wat ze met je gegevens doen. Niks is gratis.
Ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden.
Maar dit is niet de plek voor een discussie, als je feedback hebt, http://startups.tweakblog.../ibood-aanbiedingen!.html
http://upload.wikimedia.o...mmons/7/73/Roflcopter.gifTiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:47:
rofl.. die volgorde
zodra je op ik neem er 1 klikt, weet je dan zeker dat je hem hebt? want het gaat soms zo snel!
Elk product zal ooit wel een limited edition worden.Fid3lity schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:49:
Limited edition in een hunt? Daar klopt iets niet...

Totdat de box er is
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zodra hij bij je thuisbezorgd wordt weet je zeker dat je hem hebtAnonymousz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:50:
hoe zit het eigenlijk als je wat wil kopen wat iedereen wilt (box)?
zodra je op ik neem er 1 klikt, weet je dan zeker dat je hem hebt? want het gaat soms zo snel!
Volgens mij moet je door het betalings scherm heen zijnAnonymousz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:50:
Cloud ☁️
Haha, nee zeker weten doe je het nooit. De servers gaan vlak als die box er isAnonymousz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:50:
"Be brave, don't shave"
Nee, sinds ik deze keer mijn eerste box heb gescoord ben ik de mening toegedaan dat het alles te maken heeft met pure skills
/dev/null
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Slowchat pas vanaf start hunt!