"Be brave, don't shave"
Haha, rofl!Fid3lity schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:32:
[...]
Je bent gewoon verwend door al dat Philips in de hunt.
"Be brave, don't shave"
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Totaal mee eens!!PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:32:
Nja zowel Feyenoord als PSV moeten die tegenstanders gewoon op kunnen rollen. Leegloop of niet...
"Be brave, don't shave"
Klopt, vandaar dat ik in Europa ook altijd voor alles wat Nederlands is. Die EUFA coëfficiënt moet omhoog!!Fleximex schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:33:
Ach. Zulte Waregem die de 2 vorige seizoenen in België als 2de eindige verloor over 2 wedstrijden tegen FC Shakhtyor Soligorsk met 4-7. In de thuiswedstrijd verloren ze met 2-5. Resultaat is in Europa belangrijker dan goed spel.
"Be brave, don't shave"
Een profclub als FC Utrecht wat verliest van een stelletje amateurs wat 's avonds voetbalt maar overdag bakker is?
Maar dat was wel erg ja
De Philips Hunt -_-'mark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:37:
Is dit iBood voetbal of iBood Hunt?
_██_
(ಠ_ృ)
De stap is zo gemaakt
Ach, wat afleiding kan geen kwaad toch?mark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:37:
PSV heeft iig gewonnen!
"Be brave, don't shave"
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
iBood Dumpmark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:37:
xbl: superlucky luke
Speciaal topic openen omdat we ons vervelen tijdens de hunt is ook zo iets
Nee
Zijn toch best leuke dingen langs gekomen ?Jumpman schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:39:
Wat een rommel vandaag bij de iBood Hunt.
Cloud ☁️
Levenslange garantieDownloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:39:
Sola is volgens mij wel een oke merk toch ?
Prima pannen, wij koken er al vier jaar mee (ook van iBood of 1DayFly).Downloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:39:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zeker, heb er pannen en bestek van en bevalt prima.Downloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:39:
"Be brave, don't shave"
Nee
Tefal pannen heeft ze nu. Dik tevreden over.
[edit]: dat waren wel bakpannen (steelpannen).
[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 21-08-2014 20:42 ]
Prima voor één persoonJohn Doos schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:40:
T zijn wel kleine pannetjes heh!
Cloud ☁️
Sola is een prima merk, heb er hier een pannenset van liggen. Kan er verder trouwens weinig over zeggen behalve dat het duur is en dat de baas hier in huis er blij mee is, en die is dat niet snelDownloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:39:
...of een tv.
★ What does that mean? ★
[ Voor 51% gewijzigd door HKLM_ op 21-08-2014 20:44 ]
Cloud ☁️
*boxhype intensifies*
Steam: Grim
Tis net wat je gewend bent.Tiestor schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:40:
[...]
Zeker, heb er pannen en bestek van en bevalt prima.
Het is geen WMF of Fissler..
De ooit een paar pannen gehad en een bestekset... De bestekset is tegenwoordig het bbq bestek voor buiten, echt troep. De pannen tja, het zijn pannen. Maar dat zijn de meeste cheape varianten van de hema of blokker ook. En dat ligt kwalitatief redelijk gelijk met dit soort spul.
Hé niet zo negatief over mijn pannen setthefox154 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:44:
[...]
Tis net wat je gewend bent.
Het is geen WMF..
De ooit een paar pannen gehad en een bestekset... De bestekset is tegenwoordig het bbq bestek voor buiten, echt troep. De pannen tja, het zijn pannen. Maar dat zijn de meeste cheape varianten van de hema of blokker ook. En dat ligt kwalitatief redelijk gelijk met dit soort spul.
Cloud ☁️
"Be brave, don't shave"
Hehe niet persoonlijk bedoeltDownloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:45:
[...]
Hé niet zo negatief over mijn pannen set
Maar ik hou van koken, en als je dan eenmal een dure pan heb dan merk je het verschil wel goed en dan gooi je ze direct aan de kant
★ What does that mean? ★
Wel prima kwaliteit inderdaad
[img]error.jpg[/img]
Dat zou leuk zijn.. Maar dan wel de WMF 'made in germany'.Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:48:
Kan hierna niet een deftig WMF bestekset komen?
De 7 delige pannenset die steeds langskomt is 'made in china' en dat merk je aan alles. Eigenlijk niet WMF waardig. Maar ja China is lekker goedkoop produceren, goed voor je marge
Dus deze pannen zouden beter zijn als ze het dubbele kosten?thefox154 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:46:
[...]
Hehe niet persoonlijk bedoeltZe doen hun werk. Heb ze ook een aantal jaren gebruikt.
Maar ik hou van koken, en als je dan eenmal een dure pan heb dan merk je het verschil wel goed en dan gooi je ze direct aan de kant
[img]error.jpg[/img]
Is dit dan niet iets voor je? 68-delige set "Fächer", kost slechts € 11.422,- EXCL. verzendkostenNiekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:48:
Kan hierna niet een deftig WMF bestekset komen?
Edit: Kun je zelfs via PayPal betalen als je wilt
[ Voor 7% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 21-08-2014 20:51 ]
KoopjePsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:50:
[...]
Is dit dan niet iets voor je? 68-delige set "Fächer", kost slechts € 11.422,- EXCL. verzendkosten
vanaf 100 € gratis verzendingPsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:50:
[...]
Is dit dan niet iets voor je? 68-delige set "Fächer", kost slechts € 11.422,- EXCL. verzendkosten
daar kom je net overheen
En ibood waardig als ze het preseteren dat voor 49 euries neer te zetten
BOX-tip!PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:50:
[...]
[img]error.jpg[/img]
Kijk das tenminste bestek.PsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:50:
[...]
En of de pannen fijn koken zal mij een zorg zijn, dat zoekt het personeel maar uit. Ik ga toch ook geen mening hebben over de grasmaaier van de tuinman....
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik had ze, maar heb ze geannuleerd. Dus als je een box hebt, heb je nog kans!Niekleair schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:53:
Hmm geen OralB opzetborstels vandaag?
Zo werk dat nietDonkMatt schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:54:
[...]
Ik had ze, maar heb ze geannuleerd. Dus als je een box hebt, heb je nog kans!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
★ What does that mean? ★
Een kleine bevestiging zou fijn zijn.
Nou houdoe. Ik ben naar de bios. Succes met de box die om pakweg 2:54-2:57 komt
kloptThinClientQ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:56:
Heren, ik heb de history al bekeken, de hele dag, van 7:00 AM tot nu nog geen box?
Ja....en nu?ThinClientQ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:56:
Heren, ik heb de history al bekeken, de hele dag, van 7:00 AM tot nu nog geen box?
Zo lekker lui vandaag?
Edit;
Oeps wou je voorganger qouten
[ Voor 10% gewijzigd door thefox154 op 21-08-2014 20:58 ]
Is volgens mij echt allemaal hetzelfde als de vorige hunt. hoogstens ergens een ander type tv of philips lampje.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Er is er wel 'één langs gekomen vandaag maar ik kan niet zien hoe laatThinClientQ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:56:
Cloud ☁️
2.53 vannacht, dus niet echt vandaag...Downloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:58:
[...]
Er is er wel 'één langs gekomen vandaag maar ik kan niet zien hoe laat
Helaas gisteren meegemaakt, maar de CAPTCHA was constant fout.
Fijn om te weten dat ik nog geen box heb gemist, bedankt!
lijkt er wel opThinClientQ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:56:
★ What does that mean? ★
Dat is wel vandaag
En rond de 29ste wordt die geleverd
Daar had ik geen problemen mee eerlijkgezegd.ThinClientQ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:59:
[...]
Helaas gisteren meegemaakt, maar de CAPTCHA was constant fout.
Fijn om te weten dat ik nog geen box heb gemist, bedankt!
Is inderdaad vandaag, maar niet na 7:00 uur zoals gevraagdFamous schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:00:
[...]
Dat is wel vandaag![]()
[ Voor 20% gewijzigd door Skynick op 21-08-2014 21:01 ]
Reageerde ook niet op die vraagPsychoMantis_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:01:
[...]
Is inderdaad vandaag, maar niet na 7:00 uur zoals gevraagd
Stappen tellen, duhDownloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:02:
Wat moeten we nu weer met een stappenteller
Heeft de box dan ook nog een CAPTCHA? Dus niet bestellen zoals de andere producten?Spookie schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:00:
[...]
Daar had ik geen problemen mee eerlijkgezegd.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
en badges verdienen
[img]error.jpg[/img]
die van 3 uur welPaul Zoomers schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:02:
[...]
Heeft de box dan ook nog een CAPTCHA? Dus niet bestellen zoals de andere producten?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Nee, je moet in een grijs vierkant op een nog kleinere, donker grijze, vierkant drukken voor je door kan. Dit als captcha zijnde.Paul Zoomers schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:02:
[...]
Heeft de box dan ook nog een CAPTCHA? Dus niet bestellen zoals de andere producten?
Voor mij is alles na het slapen een dag, en toen was ik net aan het maffen.Famous schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:00:
[...]
Dat is wel vandaag![]()
Nee hoor.. Gaat prima. En als je op de mobiele site zit, klik onderaan het vakje!Skynick schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:03:
Je moet op een vakje drukken voor de box, gaat vaak fout bij iedereen.
Dan mis jij een hoop dagmark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:03:
[...]
Voor mij is alles na het slapen een dag, en toen was ik net aan het maffen.
Cloud ☁️
Fijn dat jij dingen anders ziet dan hoe het geregeld is in de wereldmark-k schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:03:
[...]
Voor mij is alles na het slapen een dag, en toen was ik net aan het maffen.
Dan hoef je daar niet meer over na te denken, dohDownloader_NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:03:
[...]
Ik zie het nut er niet echt van in
Slowchat pas vanaf start hunt!