Nee Neee Nee Nee!! Ik ging om 2 uur slapen en toen was de box er
Zo de mensen met de wekker op 8:15 zijn er ook weer! moguh

Of op 8 uur en doen er een kwartier over om de motor op te warmengarriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:16:
Zo de mensen met de wekker op 8:15 zijn er ook weer! moguh
Of om 6 uur op maar de hunt volledig vergeten zijn
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Sony Xperia ZL smartphone — 10 juli 2014DonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 03:01:
Ik kijk het nog even af, hoopte op een leuke Android gsm (dus niet die slome Nokia). Misschien dat de Xperia ZL nog langskomt voor een lagere prijs dan de dagaanbieding (was €249,95 geloof ik).
Heb nu al 3 jaar de box niet kunnen bemachtigen doordat ik telkens blijf hangen in de captcha. Ook al via de mobiele site geprobeerd, op mijn tablet en gsm, allemaal geen succes. Ach ja, we zullen zien.
Adviesprijs:
€ 549,00
iBOOD prijs:
€ 249,95 + 5,95
16 augustus 2014
Adviesprijs:
€ 549,00
iBOOD prijs:
€ 239,95 + 5,95
Blijft ook altijd aantrekkelijk zo'n dslr, maar ben bang dat ie meer stof gaat happen dan foto's nemen...
Heb er voor een paar jaar terug een gekocht (Nikon D5100), en ik kan wel zeggen dat als je normaal geen foto's maakt, je dat niet ineens wél gaat doen als je een dslr hebt
Prijs is ook niet super scherp..
pricewatch: Canon EOS 60D + EF-S 17-85mm IS USM Zwart
pricewatch: Canon EOS 60D + EF-S 17-85mm IS USM Zwart
Scheelt toch € 100,-
100(!!) Euro goedkoper, is toch best wel een mooie prijs. 100... dat zijn VIJFTIG broodjes shoarma.
[ Voor 23% gewijzigd door garriej op 20-08-2014 08:27 ]
dat is zo, maar als je dan zo lang moet wachten totdat je hem hebt..vorige hunt moest ik 3 week wachten op mijn Ipad. Dan maar €100 meer:P
Nja voor € 100,- wacht ik wel 3 weken, vooral als het iets is wat je eigenlijk niet echt nodig hebt...
Ik wacht dan toch liever 3 weken.
Geduld is een schone zaak!Jeroen2289 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:27:
dat is zo, maar als je dan zo lang moet wachten totdat je hem hebt..vorige hunt moest ik 3 week wachten op mijn Ipad. Dan maar €100 meer:P
-
Een een goedkopere
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
ben ik erg slecht in, vooral als je er op zit te wachten;)
Mja als je € 100,- niet genoeg vindt, kun je net zo goed niet hunten 
Edit: deze (D7000) scheelt ook "maar" € 125,-
[ Voor 24% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-08-2014 08:30 ]
Weer 100 euro,..
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Zo kun je 't idd wel stellenPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:29:
Ik vind 100 euro op een UHD TV van 2100 euro niet echt een dealbreakerPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:29:
Volgens mij snap jij het woord dealbreaker nietSenui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:33:
[...]
Ik vind 100 euro op een UHD TV van 2100 euro niet echt een dealbreaker
I see red pixels.
Ga morgen voor de box, de boxen op de 2de dag zijn in het algemeen beter dan op de eerste dag.
Ik greep er net naast! (Grrrr, vakantie en wifi). Als iemand er eentje "over" heeft... Wil hem erg graag hebben. Je krijgt er van me 25 euro extra voor.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:29:
Dealmaker danwwwhizz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:35:
[...]
Volgens mij snap jij het woord dealbreaker niet
anandus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:37:
Een 'tactische' zaklamp? lolwut?
Tactisch geplaatste klik-aan klik-uit schakelaar op achterzijde
Ben nu een beetje betrokken met Ibood.
Die Ibood box, die zal vast wel rond 3.00 's nachts komen?
Die Ibood box, die zal vast wel rond 3.00 's nachts komen?
Kan iemand het nut vertellen van een zaklamp met stroboscoop trouwens? Leuk op feesten en partijen alleen ofzo?
Goede morgen trouwens...
Goede morgen trouwens...
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Seinen misschien?AW_Bos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:38:
Kan iemand het nut vertellen van een zaklamp met stroboscoop trouwens? Leuk op feesten en partijen alleen ofzo?
Goede morgen trouwens...
We hebben de box gemist:(AW_Bos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:38:
Goede morgen trouwens...
Een stroboscoop doet dat automatisch met een bepaalde frequentie, anders zouden ze over een pulsschakelaar praten...
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 20-08-2014 08:39 ]
Hey, die canvas deal heb ik eergisteren voor een euro meer gekocht bij iBood
Waar haal jij een broodje shoarma voor 2 Euro??garriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:26:
100(!!) Euro goedkoper, is toch best wel een mooie prijs. 100... dat zijn VIJFTIG broodjes shoarma.
Ja maar je kan je hand voor de lens houden om zelf het patroon te bepalen.. weet ik veelAW_Bos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:39:
[...]
Een stroboscoop doet dat automatisch met een bepaalde frequentie, anders zouden ze over een pulsschakelaar praten...
Rofl, wie bedenkt deze teksten op iBood‘Canvasje canvasje aan de wand, wie heeft de mooiste vakantiefoto van het land?’ Het antwoord op die vraag lijkt ons duidelijk: dat ben jij!

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor een broodje shoarma betaal, maar 2 euro leek me wel een redelijke prijsRonald8 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:40:
[...]
Waar haal jij een broodje shoarma voor 2 Euro??
Ik weet het niet, maar deze man en/of vrouw verdiend een gouden penseel.
[ Voor 29% gewijzigd door garriej op 20-08-2014 08:42 ]
Ik ga even naar het toilet hopelijk mis ik de box niet!
Dat zal dan een heel klein broodje zijngarriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:41:
[...]
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor een broodje shoarma betaal, maar 2 euro leek me wel een redelijke prijs
[...]
Gewoon inlijsten op een canvasdoekgarriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:41:
[...]

In rotterdam tussen Grafisch Lyceum en zadkineAW_Bos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:43:
[...]
Dat zal dan een heel klein broodje zijn.
Shit, ben ik net koffie in wezen schenken, ik had nog 2 canvasjes nodig
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat is dan weer een heel lang broodjeReTechNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:44:
[...]
In rotterdam tussen Grafisch Lyceum en zadkine

Komen nog wel een keer langs!anandus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:44:
Geloof me, die komt nog wel teruganandus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:44:
I'm an Ironman!
Oh, dat 'uitverkocht' is niet zo uitverkocht? Ik ben nieuw met deze ibood hunt-shizzle
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik weet niet precies hoe het werkt. Maar zie je deze SD kaartjes? Die ga je nog minstens 20 keer zien.anandus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:46:
[...]
Oh, dat 'uitverkocht' is niet zo uitverkocht? Ik ben nieuw met deze ibood hunt-shizzle
Sommige dingen herhalen ze van tijd tot tijd.... En uit ervaring kan ik vertellen dat het hele assortiment nog eens in omgekeerde volgorde weer wordt geplaatst.anandus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:46:
[...]
offtopic slowchat: Ik had "vroeger" een enorme celeb crush op elisha cuthbertAW_Bos schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:49:
[...]
Sommige dingen herhalen ze van tijd tot tijd.... En uit ervaring kan ik vertellen dat het hele assortiment nog eens in omgekeerde volgorde weer wordt geplaatst.
Nou zoek niet verder mensen, deze TV heeft een PERFECTE beeldkwaliteit. Kan dus niet beter.
Nu bijn 300 korting, dat is mooier;)
Wel een fijne tv hoor, maar ik ben een Sony-man.
Hij is zo goed dat zelfs analoge SD signalen perfect weergegeven worden!DonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:53:
Nou zoek niet verder mensen, deze TV heeft een PERFECTE beeldkwaliteit. Kan dus niet beter.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Wil nog wel een tv, maar bij 'perfect' begin ik toch te twijfelen. Type staat ook niet in de naam, dus laat maar
Tegen de tijd dat ik PW er naast heb is hij toch weer weg
Tegen de tijd dat ik PW er naast heb is hij toch weer weg
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
De twijfel is groot! Eigenlijk wilde ik deze hunt voor een TV gaan, aan de andere kant wacht ik liever een paar maanden met een grote uitgaven..
pricewatch: Panasonic TX-48AS640E Zilver ik had de pricewatch er wel op tijd bij. Ik moet nog even nadenken of ik nu wel geld uit wil geven aan een tv.
pricewatch: Panasonic TX-48AS640E Zilver ik had de pricewatch er wel op tijd bij. Ik moet nog even nadenken of ik nu wel geld uit wil geven aan een tv.
[ Voor 46% gewijzigd door garriej op 20-08-2014 08:56 ]
Jammer dat hij zo groot is anders wilde ik hem wel hebben..
PW Prijs is €799,-
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Kan je nu meteen de bijbehorende HDMI kabel scoren
Haha, "high speed", jaja met iBood echt niet!
3x 2 meter HDMI kabel voor een 12 euro is echt geen slechte deal.
Ik weet niet of HDMI 2.0 (ligt die standaard al vast en zijn er al apparaten voor?) duurder is dan 1.4, maar 1.4 koop ik in voor 80 cent voor 1.2 meter en 90 cent voor 2 meter. Vind ze dus prijzigvinom schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:57:
Lijkt me helemaal geen slechte prijs voor drie stuks.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Is er al een box voorbijgekomen? Heb net pas ingeschakeld en echt geen zin om dit hele topic te gaan doorlezen...
Bij de action betaal je 2 euro per stuk dus het kan goedkoper, maar wil je dat ze langer dan een dag meegaan is dit wel een leuke prijs
Aan de mensen die ze goedkoop vinden: geef die 13 euro uit dan
Begin net, maar mis nog spanning!
Begin net, maar mis nog spanning!
Klopt het dat 1dagskoopjes eruit ligt? Of zeg ik nu iets wat al 100 keer opgenoemd is?
Hier ook iddKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:01:
Klopt het dat 1dagskoopjes eruit ligt? Of zeg ik nu iets wat al 100 keer opgenoemd is?
http://www.downforeveryoneorjustme.com/1dagskoopjes.nlKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:01:
Bij mij niet.
Had hem daar ook getest. Maar hij doet het nu weer
Als het niet spannend is, máken we het wel spannendKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:03:
[...]
Had hem daar ook getest. Maar hij doet het nu weer
en nu weer niet: 500 internal server error
bij mij werkt 1dagskoopjes wel, maar de HUNT pagina niet... en volgends Downforeveryone ook voor iedereen....
http://www.downforeveryon...boodhunt.1dagskoopjes.nl/
http://www.downforeveryon...boodhunt.1dagskoopjes.nl/
vorige keer geen problemen gehad met de hunt? volgens mij 1x aangekondigd....ProudElm schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:05:
vorige keer lag die site er ook regelmatig uit helaas
Maat S online: 0.00-8.59Pseudoc schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:07:
Welke maat zijn deze hemden?
Maat M online: 9.00-11.59
Maat L online: 12.00-16.59
Maat XL online: 17.00-20.59
Maat XXL online: 21:00-23:59
SPseudoc schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:07:
Welke maat zijn deze hemden?
Is dit niet van de normale hunt? er staat nu S achter.yassiro schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:07:
[...]
Maat S online: 0.00-8.59
das van de vorige verkoop, tijdens de hunt kloppen die tijden niet.....yassiro schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:07:
[...]
Maat S online: 0.00-8.59
Begint al goed, ik kijk net op 1dk en status 500
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gelukkig is er ook gewoon ibood zelf nog, not a big dealRonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:08:
Begint al goed, ik kijk net op 1dk en status 500
Misschien zetten ze ff wat extra servers aan om alle mensen aan te kunnen?
Ik wou history zien, ben benieuwd naar de producten
http://producthistory.eu/hunt/20-08-2014/RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:09:
Ik wou history zien, ben benieuwd naar de producten
We zijn bezig met onderhoud! :
Het kan zijn dat sommige functies het af en toe niet doen, of dat de verbinding met de server verbroken wordt. We proberen de site zo stabiel mogelijk te laten draaien zodat iedereen kan meegenieten!
Het kan zijn dat sommige functies het af en toe niet doen, of dat de verbinding met de server verbroken wordt. We proberen de site zo stabiel mogelijk te laten draaien zodat iedereen kan meegenieten!
Roep anders ff als het klaar isjoeyschrama schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:11:
We zijn bezig met onderhoud! :

O behalve de box weinig gemist. Hoewel de dslr ook leuk is
Het kan aan mij liggen, maar halverwege een hunt lijkt het mij niet het gepaste moment om onderhoud te doen, als een deel van je site erop uit is de hunt te begeleiden...
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!