Alsmede VHS tapes.
TDK, de schijfjes- en bandjesboer?
/dev/null
I bad beat my meat by busting my nuts!
Verwijderd
WTF is een cassettebandje?sjirafje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:57:
TDK die zijn toch van de cassettebandjes?

Cassettebandje 1+1 = 2 nu + Potlooddonny007 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:58:
TDK, de schijfjes- en bandjesboer?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Held!
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
http://www.bestadsontv.co...%20Mother%207%20Child.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 20-08-2014 23:03 ]
WTF en hoe groot is die afbeelding wel niet zeg.
3633 * 5126 pixels...
1.078.873 bytesZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:02:
WTF en hoe groot is die afbeelding wel niet zeg.
Wat een overdreven gedoe zeg, die LOTR film.
Waarom krijgt die zo'n hoge IMDB score?
Klagen over grote plaatjes past wel bij het cassettebandjes tijdperk
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
post die afbeelding nog maar een keer als de box komt kun je lachen.
Spoel eens heel gauw je mondHyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:04:
Meet overgewaardeerde films ooit!HyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:04:
Mijn dochter zat te twijfelen over die 50" Panasonic vanochtend, met als resultaat dat ik zit te hunten... Handig...
Die video is van toepassing op iedere webshop, alleen dan niet met enkel één productsoort.
/dev/null
Niemand wil die TDK headphones

Verwijderd
Bij twijfel klikken, je kan hem altijd terugsturen...Pewwy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:07:
Mijn dochter zat te twijfelen over die 50" Panasonic vanochtend, met als resultaat dat ik zit te hunten... Handig...
Ja het is vandaag en morgen

Ik wil eigenlijk nog wel een EDC zaklampje, zoals de Nitecore t5s of iets dergelijks. Zijn die al geweest?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
picsPewwy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:07:
kan ze dat niet zelf?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenissjirafje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:07:
Ik wil eigenlijk nog wel een EDC zaklampje, zoals de Nitecore t5s of iets dergelijks. Zijn die al geweest?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Sssst. Die uk vond hem te groot, maar nu ineens niet meerVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:07:
[...]
Bij twijfel klikken, je kan hem altijd terugsturen...
Klopt, maar die doen er meestal niet zo spannend over... Overigens wel slim hoor, zo'n hype rond je overpriced troep weten te creëren dat mensen het toch gewoon kopen. Ze moeten zich daar echt rot lachen...donny007 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:07:
[...]
Die video is van toepassing op iedere webshop, alleen dan niet met enkel één productsoort.
Dank!
Nog een rondje headphones
met natuurlijk de onvermijdelijke zeer verrassende verlenging... oeeeeeeeeh
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb liever een Sennheiser hoofdtelefoon...
Box komt hierna. Wat voor 1 zien we dan wel weer
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kent iemand hier waskracht?
Wat een briljant programma is dat toch.
Wat een briljant programma is dat toch.
Niet waar.Senui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:10:
Een serie van dezelfde producten houdt resulteert meestal in een BOX!
Volgens mij zijn er echt duizenden conspiracy-theories die niet kloppen. Ik heb het idee dat die boxxen gewoon random gaan...Senui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:10:
Een serie van dezelfde producten houdt resulteert meestal in een BOX!
Hah, Dave!
Dat spel hadden we "vroegah" op de school PC staan.
Stond daar bovenaan op de ranglijst, totdat iemand het spel verwijderde bij een poging om het van een floppy over te zetten naar CD-Rom.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Te jong. Voor zowel pics als zelf hunten....
maar zit wel te twijfelen over een 50"?Pewwy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:12:
[...]
sure.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
http://www.classicdosgames.com/online/ddave.htmlAdmiralSnipe schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:12:
[...]
Hah, Dave!
Dat spel hadden we "vroegah" op de school PC staan.
Stond daar bovenaan op de ranglijst, totdat iemand het spel verwijderde bij een poging om het van een floppy over te zetten naar CD-Rom.
Helaas JAVA nodig...
Die hoeft niet zelf te hunten. Mooie meisjes worden gehunt, maak je maar niet druk.Pewwy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:12:
[...]
Nou iemand wilde deze Sony las ik toen straks.
Oeps, al weg.
Oeps, al weg.
En we zijn nu op de TV-afdeling....
Die baalt, nu de 42"
/dev/null
en cinderella mag ook vanavond niet ontbreken
Een hint om ons bed op te zoeken?
frappant, die was om 11:17 ook net als nu 23:17
[ Voor 22% gewijzigd door sjirafje op 20-08-2014 23:19 ]
Had ik nu deze maar.. had ik me niet zo hoeven vervelen
http://www.ibood.com/nl/n...l_Knikkerbaan_bouwpakket/
geniaal lijkt me dat.
http://www.ibood.com/nl/n...l_Knikkerbaan_bouwpakket/
Dat wil ik natuurlijk helemaal niet wetenHyperioN schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:13:
[...]
Die hoeft niet zelf te hunten. Mooie meisjes worden gehunt, maak je maar niet druk.
Ik mis de Dora DVD speler en Maglite zaklampen nog in deze hunt
/dev/null
Eerste dag hunt was gewoon echt heel saai. Geen primeurtjes (PS4, XB1), geen superdeals (vaak max. €10 korting op winkelprijs), ouwe zooi van 4 jaar geleden, 2 boxjes in bijna 24 uur tijd. Afgelopen nacht tot 03:00 opgebleven en om 6:45 weer eruit gegaan, maar daar heb ik nou echt geen zin in. Box of geen box. Ouwe.
grrrr net die tv gemist, even snel langs de buren... komt dat ding waar je de hele dag op wacht..
Zucht, weltrusten!!
Zucht, weltrusten!!
Same here. Als er tussen nu en 00:30 niks leuks is stop ik er mee.DonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:20:
Eerste dag hunt was gewoon echt heel saai. Geen primeurtjes (PS4, XB1), geen superdeals (vaak max. €10 korting op winkelprijs), ouwe zooi van 4 jaar geleden, 2 boxjes in bijna 24 uur tijd. Afgelopen nacht tot 03:00 opgebleven en om 6:45 weer eruit gegaan, maar daar heb ik nou echt geen zin in. Box of geen box. Ouwe.
-
De hunt is al jaren ruk hoor, ik snap jullie probleem niet
Blije eigenaar van twee chille kussens!
Rukhunt, is dat de nieuwe versie van Duckhunt?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Receiver! Eindelijk. Alleen is dit model niet heel interessant.
[ Voor 51% gewijzigd door donny007 op 20-08-2014 23:23 ]
/dev/null
iBOOD mag wel eens wat nieuwe dealmakers aannemen, want dezelfde troep blijven recyclen gaat iBOOD echt de das om doen.
Ach ik vond het altijd wel leuk en gezellig. Maar de laatste tijd zit er erg veel rommelmarkt zooi bij.Douweegbertje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:21:
De hunt is al jaren ruk hoor, ik snap jullie probleem niet
Ik wil een Marantz SR6008!
Geen onkyo
Geen onkyo
I bad beat my meat by busting my nuts!
Pak de popcorn er maar bij jongens
Goh ja, wat primeurs betreft moest je er idd niet bij zijn vandaag. Het is maar waar je op zit te wachten.DonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:20:
Sommige aanbiedingen waren prima hoor. Ik heb toch 10 orders geplaatst vandaag.
Koop die zooi dan ook eens dat ze ruimte voor nieuw hebbenSenui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:22:
iBOOD mag wel eens wat nieuwe dealmakers aannemen, want dezelfde troep blijven recyclen gaat iBOOD echt de das om doen.
persoonlijk vind ik deze eigenlijk toffer om te volgen:
http://www.amazon.de/Angebote/b?ie=UTF8&node=872398
Popcorn, das zo pré Netflix en Chromecast.
Unsere aktuellen Angebote sind leider nicht mehr verfügbar. Schauen Sie morgen wieder rein.gerre22 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:24:
Ja supervet. Geef nog es zo'n tip

10? ik zou nog geen 10 dingen kunnen verzinnen als ik ze gratis zou krijgen (en niet meteen door kon verkopen that isTweaker36 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:24:
[...]
Goh ja, wat primeurs betreft moest je er idd niet bij zijn vandaag. Het is maar waar je op zit te wachten.
Sommige aanbiedingen waren prima hoor. Ik heb toch 10 orders geplaatst vandaag.
Blitzangebote verversen iedere dag om 9u smorgens.DonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:25:
[...]
Unsere aktuellen Angebote sind leider nicht mehr verfügbar. Schauen Sie morgen wieder rein.
Ja supervet. Geef nog es zo'n tip
Alles gewoon in boxen stoppen en dan gewoon een hunt houden met alleen maar boxen. Ben je er snel genoeg vanaf..jip_86 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:24:
[...]
Koop die zooi dan ook eens dat ze ruimte voor nieuw hebben
Nou oké dan, ik zal eens kijken morgenvroeg.gerre22 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:26:
[...]
Blitzangebote verversen iedere dag om 9u smorgens.
Wacht effe jongens, daar komt een box.
Oh laat maar, zilverkleurige box.
Oh laat maar, zilverkleurige box.
[ Voor 32% gewijzigd door DonkMatt op 20-08-2014 23:27 ]
Ik ga binnenkort zelfstandig wonen, dus kan wel wat spul gebruiken.Flagg schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:25:
[...]
10? ik zou nog geen 10 dingen kunnen verzinnen als ik ze gratis zou krijgen (en niet meteen door kon verkopen that is)
hehe hele huis door philips verlicht begrijp ik?Tweaker36 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:27:
[...]
Ik ga binnenkort zelfstandig wonen, dus kan wel wat spul gebruiken.
Ja dan kan ik me er wat bij voorstellen.
Jack?DonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:26:
Wacht effe jongens, daar komt een box.
Ik volg inderdaad ook steeds meer buitenlandse deals... Dan maar laten verschepen, is tegenwoordig veel interessanter dan iBood dat laten doen (vaak dagen later precies dezelfde deal!).gerre22 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:24:
Craptastic!
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!