I bad beat my meat by busting my nuts!
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik heb dat ooit ook gedaan, gewoon een pc bouwen als mediaplayer. Dat is me slecht bevallen. Afspelen ging niet soepel en ik had voortdurend gedonder om de juiste codecs erop te krijgen. Daarnaast, vergeet niet het energieverbruik mee te rekenen. Als je een normale desktop-pc gebruikt, dan heb je die prebuilt mediaplayer echt binnen 2 jaar terugverdiend.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:24:
[...]
Ik heb voor een tijdje terug er zelf een samengesteld, en was destijds - excl. OS toen ong. 300,- kwijt...
Kost je alles bij elkaar net iets meer als een popcorn, maar je kunt er zoals gezegd wel alles mee afspelen, en het is later altijd nog uitbreidbaar als de boel het niet meer trekt.
Ik heb een Popcorn en een AC Ryan gehad, maar zou in nooit meer terug willen naar iets pre-built.
Er zijn veel mensen die het gebruiken dus ik neem aan dat met de juiste software het afspelen nu wel goed kan. Ik had er destijds geen zin in om dat allemaal te moeten uitzoeken. Denk ook om bediening, wil je graag een normale afstandbediening gebruiken, dan moet je dus een ir-oogje, bijbehorende driver installeren en mappings maken welke toetsen wat bedienen. Veel te veel gedoe.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Haha Zuigmond... Haha loaded... loaded zuigmond T-T Als dit niet intentional is.xavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:28:
Een zuigmond loaded with extras. Ben benieuwd.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zou dan wel even de aanbieding van iBOOD Health & Beauty meenemen. Je weet nooit of die al gebruikt is.MisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:28:
vast een zachte vochtige roze voering?
-
XBMC + MS media remote + xbmchub = klaarPhilipsFan schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:28:
[...]
Ik heb dat ooit ook gedaan, gewoon een pc bouwen als mediaplayer. Dat is me slecht bevallen. Afspelen ging niet soepel en ik had voortdurend gedonder om de juiste codecs erop te krijgen. Daarnaast, vergeet niet het energieverbruik mee te rekenen. Als je een normale desktop-pc gebruikt, dan heb je die prebuilt mediaplayer echt binnen 2 jaar terugverdiend.
Er zijn veel mensen die het gebruiken dus ik neem aan dat met de juiste software het afspelen nu wel goed kan. Ik had er destijds geen zin in om dat allemaal te moeten uitzoeken. Denk ook om bediening, wil je graag een normale afstandbediening gebruiken, dan moet je dus een ir-oogje, bijbehorende driver installeren en mappings maken welke toetsen wat bedienen. Veel te veel gedoe.
Een 2e hands zuigmond ?Edd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:29:
[...]
Ik zou dan wel even de aanbieding van iBOOD Health & Beauty meenemen. Je weet nooit of die al gebruikt is.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Edd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:29:
[...]
Ik zou dan wel even de aanbieding van iBOOD Health & Beauty meenemen. Je weet nooit of die al gebruikt is.
juistvertigoo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:30:
[...]
XBMC + MS media remote + xbmchub = klaar
Eerste de beste google hit issie 160.
★ What does that mean? ★
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Waarom zou iemand in godsnaam messen willen met Zebraprint?
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Dat maakt t gewoon 50% duurder
Denk koelbox.xavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:31:
van een Zuigmond, naar een mes met zebraprint. What's next ?
Snel bestellen, ik ga voor safari bestek!Rannasha schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:31:
Met zebraprint!

★ What does that mean? ★
dat is bij elke aanbieding.MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:30:
€ 249,95 Nu! € 109,95
Mijn monitor was ipv 550 oid 350 via pricewatch
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
nu dit
Ik sluit mijn kaasschaaf niet uit
GO kaasschaaf!!!
★ What does that mean? ★
XBMC speelt alles af, dus qua codecs zit je tegenwoordig niet meer te kloten, en v.w.b. de bediening, er zijn voor zowel Android als voor iPhone (WP weet ik niet), diverse (al dan niet third party) applicaties beschikbaar zodat je de boel via je smartphone kunt besturen, dus ook dat is het probleem niet.PhilipsFan schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:28:
[...]
Ik heb dat ooit ook gedaan, gewoon een pc bouwen als mediaplayer. Dat is me slecht bevallen. Afspelen ging niet soepel en ik had voortdurend gedonder om de juiste codecs erop te krijgen. Daarnaast, vergeet niet het energieverbruik mee te rekenen. Als je een normale desktop-pc gebruikt, dan heb je die prebuilt mediaplayer echt binnen 2 jaar terugverdiend.
Energieverbruik zal inderdaad wel wat hoger liggen als een prebuilt systeem (heb ik hier niet concreet gemeten) maar desondanks ben ik in ieder geval blij met de custom built. Ware het niet vanwege de uitbreidingsmogelijkheden, dan wel vanwege het feit dat ik nu ook nog eens een keer wat op kan zoeken op internet en belangrijker, niet meer tegen de gammele en slome interface van de popcorn / AC Ryan aan zit te kijken.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk, en als jij voor een prebuilt systeem wilt gaan, vooral lekker doen ofc.

Controleer de controleurs
Ah de jan de bouvrie kaasschaaf, een klassieker!MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:33:
82 delige bestek set
nu dit
Ik sluit mijn kaasschaaf niet uit
GO kaasschaaf!!!
om te zorgen dat je toch geen klappen van je vriendin krijgt?Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:34:
Komen er weleens 18+ artikelen langs?
edit: volgens mij niet in een hunt overigens.
[ Voor 10% gewijzigd door MisterEagle op 20-08-2014 13:35 ]
kijks eens bij health en beautyLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:34:
Ik heb wel eens 18+ artikelen via ibood gekocht, geen idee of dit in de hunt ook langs komt. check de producthistoryLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:34:
"Be brave, don't shave"
Terwijl je je zebraprint mes gebruikt kan je de geweldige geluiden van de jungle erop zetten
Vraagt ie nadat er zuigmonden en messen met zebraprint voorbijkomen...Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:34:
Ik weet niet of ik refurbished 18+-artikelen zou willenLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:34:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tjah je moet ieder zijn fantasie waarderen he xDP.K. schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Vraagt ie nadat er zuigmonden en messen met zebraprint voorbijkomen...
Wel rare combinatie vind ik persoonlijk ook
18 + 64
★ What does that mean? ★
"Be brave, don't shave"
Haha, € 11,90 verschil met de goedkoopste op Internet.Detmer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:35:
Apparaat staat voor €220,- op tweakers: pricewatch: Denon AVR-X1000
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En dan met de tekst erbij 'Getest door ibood-ers'anandus schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Ik weet niet of ik refurbished 18+-artikelen zou willen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat Philips ding? Voor hem en haar? Volgens mij is dat wel de vorige hunt langsgeweestTiestor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:35:
[...]
Ik heb wel eens 18+ artikelen via ibood gekocht, geen idee of dit in de hunt ook langs komt. check de producthistory
-
dat klopt inderdaad! nu je het zegtEdd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:37:
[...]
Dat Philips ding? Voor hem en haar? Volgens mij is dat wel de vorige hunt langsgeweest
Jammer, had gehoopt dat ie 3 tientjes goedkoper was... Zat er wel op te azen!Detmer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:35:
Apparaat staat voor €220,- op tweakers: pricewatch: Denon AVR-X1000
Ik moet nog een stoel hebben.
Over stoelen is op tweakers weinig te vinden.
Terwijl de meeste van ons de hele dag op ons reet zitten
★ What does that mean? ★
Handelen met voorkennis spookie?Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:38:
Oke.. over 2 items komt de BOX!
Goed punt, heb toevallig een nieuwe bureaustoel nodig. Ben eigenlijk op zoek naar één met zebraprint, en als het ff kan een zuigmondMrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:38:
Een Aaron van Herman Miller iBood zou ook welcome zijn.
Ik moet nog een stoel hebben.
Over stoelen is op tweakers weinig te vinden.
Terwijl de meeste van ons de hele dag op ons reet zitten

HAHAHA! Dan komt er inderdaad de unieke glasprinkt boxTraequon schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:39:
[...]
Handelen met voorkennis spookie?of is het je eigen glas print box?

★ What does that mean? ★
xavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:40:
[...]
Goed punt, heb toevallig een nieuwe bureaustoel nodig. Ben eigenlijk op zoek naar één met zebraprint, en als het ff kan een zuigmond

Anders heeft het meer weg van een kruiwagen?MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:40:
waarom heeft dit soort koffers altijd van die kleine &@^ wieltjes
Subtotaal € 64,95
Verzend en transactie kosten € 5,95
Totaal € 70,90
Jammer verkeerd gekocht: P haha
Idd lol, gaat dit altijd zo bij ibood?MrMonkE schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:30:
€ 249,95 Nu! € 109,95
Jajeroendj2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
Idd lol, gaat dit altijd zo bij ibood?
QFT!Joosie200 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
Synthetische rommel, doe mij maar Texeler scheerwol
ja want het gaat over het advies verkoop prijsjeroendj2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
succes met je dekbedSpookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:41:
Aantal 1
Subtotaal € 64,95
Verzend en transactie kosten € 5,95
Totaal € 70,90
Jammer verkeerd gekocht: P haha
Ja, ze geven altijd de adviesprijs.jeroendj2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
zij geven de adviesprijs van de fabrikant aan, ook als het product al 4 jaar oud is.jeroendj2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:42:
[...]
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Careful for what you wishHomePlayer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:43:
[afbeelding]
Deze nog niet gezien deze hunt

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
I bad beat my meat by busting my nuts!
Als de verzendkosten het niet verkloten wil ik nog steeds wel zo'n zakHomePlayer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:43:
[afbeelding]
Deze nog niet gezien deze hunt
Ben even wat anders gaan doen. Box is nog niet geweest, neem ik aan? Geen idee of ik wel zo'n box wil, maar ik vind het hier wel gezellig
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
dan hou je koeienbot smurrie over.xavento schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:45:
suiker-vrije gummy beren lijkt me een beter idee !
Idd... ik had tijdens de vorige hunt JellyBeans besteld, maar na 3x een "sorry, we kunnen nog niet leveren" ben ik maar afgehaakt en heb ik de order geannuleerd.
Ben de Hunt nu nog niet zo aan het volgen, maar ik zal toch af en toe eens kijken
Getest door iBooders?murphylee schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:45:
Doos met refurbished snoepjes
Niet aan het werk zeker?Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:
Als mijn baas eens wist wat ik allemaal aan het doen was
-
Je bedoelt: Niet aan het doen benLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:

★ What does that mean? ★
haha, hier ookLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:
Mijn baas zit heel serieus tegenover me te werken. Moet me af en toe inhouden om niet te hard te glimlachen ^^
Wat je allemaal niet kan doen op zo'n dag.
Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:

Ken het. Zal volgende keer ook eens vrij nemen. Vind het wel lachen hier op het forumLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:
Eigenlijk moet dit een verplichte trainingsdag worden. Alleen op dit soort dagen kan je zien hoeveel werk je wel niet kunt verzetten in het minuutje als er weer een stofzuiger of zo isLivecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:46:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Je hebt over 5min een gesprek met je manager:).
Voor een keertje (Y)
erg fijn. groot, dus nooit koude voeten.Isniedood schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:47:
Iemand ervaring met het dekbed?Net impulsief gekocht
Alleen meerdere lagen, eigenlijk altijd maar 1 nodig.
Slowchat pas vanaf start hunt!