Op de een of andere manier blijft mijn Industry tak met 'not enough workers' zitten. Resultaat is veel (heel veel) leegstand waarbij ik in feite gebouwen blijf demolishen. Ik denk dat het te maken heeft met education aangezien ik deze te hoog is op het moment. Te weinig arbeiders? Logischerwijs maak ik dan meer Residential zones aan zodat er meer bevolking komt in de hoop meer arbeiders te krijgen. Dat wil nog niet echt lukken. Moet ik nu mijn University en Highschool demolishen om het education niveau omlaag te krijgen?

Ja, maar je kan ze ook tijdelijk uitzetten

Maar ja het klopt wel, standaard industrie heeft eigenlijk alleen uneducated workers nodig.
Later met specialized industrie en offices kom je in het hogere segment.
Verder zit ik veel te klooien met de wegen. Wat een gedoe is dat soms. Zolang je het simpel houd is er niets aan de hand, maar als je een iets wat ingewikkelde Highway connectie wil maken dan is het snel een chaos. Ik vindt de aansluiting op een Highway totaal niet logisch en soms lijkt het gewoon niet te werken. Is dit een bug of doe ik wat verkeerd?
Let op hoe je je aansluiting aanlegt, het kan het verkeer enorm afremmen als je een korte bocht hebt.
Verder bv een outflow doe ik meestal een ramp die in het laatste stuk omgaat naar een 2-baans oneway stukje, dan kunnen mensen voorsorteren voor het links en rechtsafslaan, dat verbetert te doorstroming. De snelweg op is hetzelfde concept alleen andersom, dus eerst een stukje one-way die overgaat op ramp welke aansluit op de highway.
Verder zou je eens kunnen kijken bij de workshop voor standaard intersections, alleen al daar neuzen kan je op ideeën brengen! Uiteraard kan je je er ook op abonneren zodat je de template in cities kan gebruiken

Verder heb ik een gedeelte 'bos' op mijn map en daar wil ik graag gebruik van maken. Wie weet lost het industrie probleem van hierboven wel op. Ik heb nu een wegensysteem gebouwd incl. water en stroom. Verder is alles al gezoned op industrie. Is het dan simpelweg een District aanmaken en deze op 'bosbouw zetten of moet ik dan ook nog wat anders doen?
Check klopt!
Verder vraag ik me af waar de kantoor zones aan moeten voldoen. Waar plaatsen jullie deze? Dicht bij commercial en high commercial?
Geen idee, ik mik het altijd ergens in de stad random neer xD
Over de dam: ook geen idee
[Edit] Er waren er wat me voor