[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Jeej
Jeej, gratis auto. Altijd leuk :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Wat een heerlijke spel zeg! Het rijdt fijn en wat een prachtige setting. Daarbij is de flow ook lekker. Leuk dat je van event naar event gaat. Ik was eigenlijk bang dat daar minder samenhang in zou zitten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

spoiler:
Jules Bianchi in onbekende toestand afgevoerd van Suzuka GP na crash met takelwagen

^Formule 1

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2014 11:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen ik lees dit forum al een tijdje maar ik dacht laat ik nu maar eens een profiel maken.

Zijn er hier nog meer mensen die de game met stuur spelen ?
IK speel hem met de Thurstmaster TX 458 Italia.

Spelen jullie deze ook met de 900g setting ?

Wel een vet spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je die gratis auto ook daadwerkelijk gekregen? Ik zou ook de day one auto krijgen en een shitload aan coins maar die heb ik vooralsnog niet gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:45:
Elke zoveel Championships is er weer een Finale... Tenminste, dat zegt mijn scherm aangezien ik er nu weer/nog 10 moet nadat ik de eerste Finale heb uitgespeeld
Ik zag inderdaad dat de championships gewoon doorgaan, daar wordt ik heel blij van.
wes- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 02:09:
Nice! Ik heb de finale in een Abarth 595 gedaan

Tweede geworden :| en een tijd van 29:59.833 gezet
+
DutchOwnage schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:45:

Als je tweede wordt mag je m nog een keertje doen he? Was bij mij wel het geval. Die drivatars in die finale karren aardig mee moet ik zeggen :9 .

Wel grappig dat jij m in een Abarth 595 (D) klasse wagen heb gedaan. Hoe geweldig ik de game ook vind, ik had al zo'n vermoeden dat de finale een hele lange race zou worden daarom heb ik m twee keer met S1 wagens gedaan. De eerste keer in een Lexus LFA tweede geworden, daarna de Huracán gepakt.

Misschien als straks de 2e finale voorbij komt ik ook wel lekker een relaxte cruiser pak :)
Geen idee wat voor tijd ik reed, ik herinner mij alleen de concentratie vanwege de duur/lengte en vanwege de Ariel. Volgens mij moest ik minimaal derde worden. Maar ik begrijp dat de route hetzelfde is ongeacht welke auto je kiest. Leuk.

Ik zou 'm graag 'n keer met de McLaren, Hennessey en Lancia 037 rijden maar met de Ariel rij je in de bochten van de drivatars weg met veel snellere autos waaronder Bugatti's. Echter moet je wel geduldig rijden want de eerste 15 minuten rijden zij vanwege hun snelheid wel 'n end voor.
Maar eerlijk is eerlijk. In het begin van de finale heb ik 3x de rewind gebruikt omdat ik onverantwoorde risico's nam tijdens inhalen. Noem het gerust noob en sissy maar ik had ook geen idee dat die rit zo episch zou zijn.

Het vervolg ga ik wel zonder rewind spelen, scheelt ook wat xp, hoewel ik heb alleen abs en sturen op normaal. Tractie ligt aan de race. De hiervoor genoemde autos kan je gerust zonder hulp (simulatie) rijden.

Hij liep gisteravond ook weer 'n keer lekker vast.
Helaas had ik ook 'n nieuw probleem. Het beeld werd wazig/donker wat weer weg ging toen ik even op de X1 knop drukte. Herkennen jullie dat?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 21:45
DutchOwnage schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 10:45:
[...]

Als je tweede wordt mag je m nog een keertje doen he? Was bij mij wel het geval. Die drivatars in die finale karren aardig mee moet ik zeggen :9 .

Wel grappig dat jij m in een Abarth 595 (D) klasse wagen heb gedaan. Hoe geweldig ik de game ook vind, ik had al zo'n vermoeden dat de finale een hele lange race zou worden daarom heb ik m twee keer met S1 wagens gedaan. De eerste keer in een Lexus LFA tweede geworden, daarna de Huracán gepakt.

Misschien als straks de 2e finale voorbij komt ik ook wel lekker een relaxte cruiser pak :)
Ja ik moet em nog een keer doen maar dat vind ik niet zo heel erg :) Ik heb em zojuist met een Fiat 500 Abarth gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:23:
Hallo beste mensen ik lees dit forum al een tijdje maar ik dacht laat ik nu maar eens een profiel maken.

Zijn er hier nog meer mensen die de game met stuur spelen ?
IK speel hem met de Thurstmaster TX 458 Italia.

Spelen jullie deze ook met de 900g setting ?

Wel een vet spel zeg.
Een mede stuurgenoot :D ik heb hem op 480 staan, anders is een correctie uit een slide/drift bijna niet te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

SinergyX schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

Een mede stuurgenoot :D ik heb hem op 480 staan, anders is een correctie uit een slide/drift bijna niet te doen.
Ik heb geen stuurtje maar de review van ISR gaf aan dat je wel op 900 kon spelen maar beter/liever de rumble/force iets moest teurgschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Stuurtjes zijn wel echt vet, helaas heb ik er geen geld voor... Er moet dan natuurlijk ook een leuk stoeltje bij die minimaal 200 euro kost. Hoe zit het met de kwaliteit van dat Thrustmaster stuurtje t.o.v. bijvoorbeeld de Logitech G27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toevallig gebruik ik 480 in Forza 5.
Zal straks eens 480 in Horizon 2 proberen.

Moet wel zeggen dat die Bucket list races wel moeilijk zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

wat is door de bergen rijden en driften toch vet om te doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=203002&full=true

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

Stuurtjes zijn wel echt vet, helaas heb ik er geen geld voor... Er moet dan natuurlijk ook een leuk stoeltje bij die minimaal 200 euro kost. Hoe zit het met de kwaliteit van dat Thrustmaster stuurtje t.o.v. bijvoorbeeld de Logitech G27?
Ik had voor de TX 458 Italia alleen ervaring met de Logitech Driving Force.
Dit stuur is in alle opzichten beter en heeft gewoon een geweldige force feedback.

Die G27 is erg geliefd onder gamers maar op de nieuwe consoles heb je er jammer genoeg niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Even mooi de binnenbocht nemen en als eerste de streep over komen 100 meter verder :)

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=287994&full=true

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net 480 met een Pagani gedaan en het was een ramp.

Ik houd het op 900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:31:
[...]

Heb je die gratis auto ook daadwerkelijk gekregen? Ik zou ook de day one auto krijgen en een shitload aan coins maar die heb ik vooralsnog niet gekregen...
Als het goed is heb je wat notificaties. Bij volgens mij Social en dan Messages staan de berichten waar je ze kunt downloaden. Ik vind het ook wel een muffe plek en je kreeg geen melding of herinnering dat daar iets stond. Zou fijn zijn als de game even meld "je hebt nog wat downloads staan, open ze snel" oid.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2mzl56r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/3492hyr.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Die laatste zou ik juist ietsjes anders gedaan hebben; de auto iets meer beweging om de slide weer tegeven.

Sowieso allemaal moooooie fooootooo's tot zover!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind die photo contest ook wel een leuke toevoeging trouwens.

Ik zit nu op 108 foto's en kom nog steeds nog niet eerder gefotografeerde auto's tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik heb gegoogled en gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik foto's van FH2 naar onedrive o.i.d. Uploaden.
Hoe doen jullie dat?

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelHolyman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023

MichaelHolyman

Blaffende koeien loeien niet

Geweldige game! Onderhand de GoT club gejoined en als mensen 's avonds willen free roamen of racen, voeg me maar toe :)

GT: MichaelHolyman

Gamertag: MichaelHolyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Donstil schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:56:
Ik vind die photo contest ook wel een leuke toevoeging trouwens.

Ik zit nu op 108 foto's en kom nog steeds nog niet eerder gefotografeerde auto's tegen.
Zit een "bug" in het spel. Op een gegeven moment kan je nog meer auto's fotograferen maar het tellertje loopt niet verder. Geen idee of dit nog wordt opgelost.
zoepersooi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:28:
Ik heb gegoogled en gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik foto's van FH2 naar onedrive o.i.d. Uploaden.
Hoe doen jullie dat?
Downloaden bij Forzamotorsport.net. Videoclips moet je met Upload Stuidio op de One uploaden naar OneDrive.

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
zoepersooi schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:28:
Hoe doen jullie dat?
De foto's staan op je eigen pagina op de site van Forza Motorsport. Ga daar naar community en dan naar gallery.
Video's gaan via Upload Studio op je XBox.
http://www.xbox.com/en-US...o/upload#fbid=PLupB5S4auk

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:59
Hoe kan je een carclub leaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Menu -> Club -> Quit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Meer mensen last van soms hangend geluid tijdens rijden? Dan stijgt de toerenteller wel maar.geluid hangt. En heb ook al vaker gehad dat soms hele huizen voor mijn ogen laden....
Sowieso heel veel pop in van objecten.
En grootste probleem is wegen en omgevingen zijn veelste leeg. Soms km's geen verkeer. En op zn drukst een paar autos in beeld.

Wat ik ook een nadeel vind wat ik eerst dacht als vokrdeel is dat ze de customalisatie exact als fm5 hebben gedaan. Want het is nu heel snel saai om autos te tunen want is niets nieuws(ja paar velgjes) en heb dus een hoop al in fm5 gedaan.

Verder verveelt het rijden gewoon vrij snel ivm lege wegen. Moet zeggen dat ik meer onder de indruk was van horizon 1 destijds dan nu van 2.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Ik heb regelmatig andere auto's die me voor mijn wielen rijden. Ik heb weinig te klagen over het verkeersaanbod.

Stond gisteren op een kruising te wachten, komt er een bus van rechts en een auto van links en die ramt frontaal op de bus waarna een andere auto van rechts speciaal naar de bus stuurt om ook de bus te kunnen rammen 8)7
Ik las ergens dat de Drivatars verbeterd zouden zijn maar ze zijn alleen maar gestoorder geworden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:48:

/edit: ik ben f***ed... Geen van mijn smashboards op de kaart is nog verlicht maar mijn teller geeft maar 149/150 aan. :X :X Moet ze toch niet weeeeeer allemaal langs...
Wat is een beetje een goede manier om die borden de hilighten? Met alle wegen dicht rijden krijg je wel de borden die langs of vlak bij de weg staan. Maar heb nu ook al wat borden waar een weg in geen velden of wegen te bekennen is. Denk aan de pier helemaal links onder.

Edit;
Damn, net drie heel nette wheel spins gehad. Eerst de BMW M3 1991 (en 32.000 credits), toen 110.000 credits en de laatste spin de Alfa Romeo 8C Competizione (plus 246.400 credits)

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 05-10-2014 20:19 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

FeaR schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:16:
[...]

Wat is een beetje een goede manier om die borden de hilighten? Met alle wegen dicht rijden krijg je wel de borden die langs of vlak bij de weg staan. Maar heb nu ook al wat borden waar een weg in geen velden of wegen te bekennen is. Denk aan de pier helemaal links onder.
Mooi verhaal; ik heb alleen al door RoadTrips, Championships en wat random rondrijden iets van 85% van alle borden gevonden. Hierdoor ondertussen wel al iets van 1500 mijl gereden in het spel en een aantal uurtjes echt doelloos over de map rondgescheurd. Combineerde e.e.a. met Skill-chains maken maar op een gegeven moment wordt je daar ook wel simpel van.

Ik denk trouwens dat je meer dan 90% van alle boards uiteindelijk automatisch wel een keer tegenkomt door Championships te rijden; de overige 10% is meer geluk dan wijsheid en soms erg lastig te vinden.

Het enige wat ik te klagen heb over Drivatars, lijkt regelrecht nog uit FM3 te komen: op het moment dat je ze aantikt van achteren, gaan ze vaak in de remmen. Hierdoor kan jij er niet omheen, denken ze dat je ze ramt, gaan nog meer remmen etc. Dit kan je vaak 3 tot 5 plaatsen kosten als je niet heeeel snel je handrem aantrekt en eromheen probeert te sturen.

Hieronder trouwens een filmpje van de laatste race van mijn 25 Championship; helaas 1x foutje na bijna een vlekkeloze (en crash-loze) race en dat kostte me een paar plaatsen. Wel de achievements "Forza Fan" & "Car Lover" unlocked *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=311622&full=true
Lekker off-road driften met een 900+ pk Transit 7(8)7

Als PostNL nu eens zo'n busje had...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:22:
[...]
Ik denk trouwens dat je meer dan 90% van alle boards uiteindelijk automatisch wel een keer tegenkomt door Championships te rijden; de overige 10% is meer geluk dan wijsheid en soms erg lastig te vinden.
Ik ben nu de map even dicht aan het rijden, eens zien wat ik dan nog overhoudt. Al ga ik nu eerst weer een S1 auto uit de garage halen, met een X999 is het meer de map dichtvliegen door al die heuvels >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:37:
[...]

Zit een "bug" in het spel. Op een gegeven moment kan je nog meer auto's fotograferen maar het tellertje loopt niet verder. Geen idee of dit nog wordt opgelost.
Ooh kak, inmiddels zit ik op 124 maar bende bug gelukkig nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:22:

Hieronder trouwens een filmpje van de laatste race van mijn 25 Championship; helaas 1x foutje na bijna een vlekkeloze (en crash-loze) race en dat kostte me een paar plaatsen. Wel de achievements "Forza Fan" & "Car Lover" unlocked *O*
[video]
Bochten zien er mooi strak uit hoor.
Echter bij mij rijden de drivatars de binnenkant van de bocht altijd helemaal dicht zodat ik daar bijna niet in kan halen.
Donstil schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:38:
Ooh kak, inmiddels zit ik op 124
En ik vind me met lvl ergens in de 50 na bijna 13 uur spelen al zo'n no lifer. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Echter bij mij rijden de drivatars de binnenkant van de bocht altijd helemaal dicht zodat ik daar bijna niet in kan halen.

[...]

En ik vind me met lvl ergens in de 50 na bijna 13 uur spelen al zo'n no lifer. :+
Ik ben pas Lvl33 hoor, 124 foto's gaat het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

mowa schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

[...]

... Martinspire en ik hebben 180+ foto's staan. Ik maak ze vaak op de grid; altijd wel een paar foto's waardig en verder tijdens elke Roadtrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Ik kan alleen foto's maken door naar het menu te gaan en daar de foto tegel te selecteren. Via de D-pad is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:45:

Ik ben pas Lvl33 hoor, 124 foto's gaat het over.
Ah, Ow, verkeerd gelezen dan.
MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:46:
[...]

... Martinspire en ik hebben 180+ foto's staan. Ik maak ze vaak op de grid; altijd wel een paar foto's waardig en verder tijdens elke Roadtrip.
Schiet me trouwens ineens te binnen; met wat voor instellingen/hulpjes speel je? Je hebt in ieder geval de rem lijn aan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Lekker Ventje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:56:
Ik kan alleen foto's maken door naar het menu te gaan en daar de foto tegel te selecteren. Via de D-pad is niet mogelijk.
Lukt mij ook niet via D-pad. :(

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Lekker Ventje schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:56:
Je moet 'm echt dik een seconde ingedrukt houden naar "Omhoog". Of heb je een aangepaste layout van je controller gekozen in de Options en zit je Photo-mode ergens anders gedefinieerd? Het is mij al een paar keer gebeurd dat ik onderweg iemand wilde fotograferen; hield Omhoog ingedrukt en was ondertussen al 150m verder (bij flink hard rijden).
mowa schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:57:
[...]

Schiet me trouwens ineens te binnen; met wat voor instellingen/hulpjes speel je? Je hebt in ieder geval de rem lijn aan.
Brake line, TCS, half-automaat (zelf op/terug schakelen zonder clutch). Rest allemaal uit. Normal steering. En volgens mij staan mijn tegenstanders op "moeilijkst min 1"; ben ff naam kwijt.

Brake line vind ik wel erg handig in FH2 omdat veel offroad races soms lastig zijn aangegeven en dan kan je makkelijker de richting zien. Op gewone races kijk ik er amper naar; rem vaak ook "te laat" op de rode blokjes maar haal wel de bocht.

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-05 08:45
Probeerde vanavond de map ook dicht te rijden, blijf maar steken op 314.. Kan die allerlaatste maar niet vinden, waarschijnlijk ergens een halve meter vergeten :'( Zelfs het kleine S-bochtje onderin de map meegepakt, hopelijk rij ik er nog eens per ongeluk overheen.

Bij die Promo foto's zit ik nu op 198, nog geen last gehad van die bug gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Roio-Sangro schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:13:
Probeerde vanavond de map ook dicht te rijden, blijf maar steken op 314..
*kuch* tunneltje onder de landingsbaan ook gereden? Of tunneltje in het kasteel? Of 1 of 2 tunneltjes in de kustplaatsen?

Trouwens, aangezien GameDVR maar clips maakt van 5 minuten; moet ik dan steeds mijn races pauzeren als ik een Finale wil gaan opnemen? Die is namelijk niet binnen 5 minuutjes klaar...

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:16:
[...]

*kuch* tunneltje onder de landingsbaan ook gereden? Of tunneltje in het kasteel? Of 1 of 2 tunneltjes in de kustplaatsen?

Trouwens, aangezien GameDVR maar clips maakt van 5 minuten; moet ik dan steeds mijn races pauzeren als ik een Finale wil gaan opnemen? Die is namelijk niet binnen 5 minuutjes klaar...
Dat dacht ik eerst ook, maar die had ik blijkbaar al meegepakt.. Morgenochtend maar eens met heldere ogen naar die map turen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Roio-Sangro schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:13:
Probeerde vanavond de map ook dicht te rijden, blijf maar steken op 314.. Kan die allerlaatste maar niet vinden, waarschijnlijk ergens een halve meter vergeten :'( Zelfs het kleine S-bochtje onderin de map meegepakt, hopelijk rij ik er nog eens per ongeluk overheen.
Bij mij was het een enkele oprit bij de snelweg die ik vergeten was...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Godsie ik kom met mijn Veyron SS (volledig getuned) op de runway niet voorbij de 397.5 km/h.

Wat is het geheim daarvan? Vanuit stilstand vol accelereren of "de bocht nemen" en dan vol accelereren maakt bijna geen verschil lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Donstil schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:20:
Godsie ik kom met mijn Veyron SS (volledig getuned) op de runway niet voorbij de 397.5 km/h.

Wat is het geheim daarvan? Vanuit stilstand vol accelereren of "de bocht nemen" en dan vol accelereren maakt bijna geen verschil lijkt het wel.
Bij mij ook geüpgraded naar 999 en geen probleem om boven de 400 te komen.... Vreemd.

Edit: Ik lees nu goed en zie staan Runway... Nee, daar is het mij ook niet gelukt nog... Maar met aanloop zou het moeten kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gé Brander op 05-10-2014 22:32 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro

Ik neem een aanloop vanuit het gras naast het grijze scherm aan het uiteinde van de runway, mijn max zit nu op 403,?? geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Een standaard Hennessy Venom GT heb ik tot 434km/h doorgetrapt en had nog over (maar de weg was op); volgens mij moet 450km/h mogelijk zijn in het spel, zo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh kleine correctie op mijn eerdere bericht. Ik bedoel 397 door de flitspaal, daarna trekt hij idd nog wat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Donstil schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:31:
Ooh kleine correctie op mijn eerdere bericht. Ik bedoel 397 door de flitspaal, daarna trekt hij idd nog wat door.
Staat STM & TCS & automatisch schakelen uit? Zo niet, probeer dat dat eens (alhoewel het wennen wordt); grote kans dat je dan ineens een stuk harder kan doortrekken omdat de automatische bak erg conservatief schakelt en STM & TCS nog wel eens te hard ingrijpt waardoor je niet scherp door een bocht kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:34:
[...]

Staat STM & TCS & automatisch schakelen uit? Zo niet, probeer dat dat eens (alhoewel het wennen wordt); grote kans dat je dan ineens een stuk harder kan doortrekken omdat de automatische bak erg conservatief schakelt en STM & TCS nog wel eens te hard ingrijpt waardoor je niet scherp door een bocht kan.
Ja scheelt dat zoveel? Dan ga ik daar zo even mee spelen nog :)

(Leuke extra uitdagingen die flitspalen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Donstil schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:36:
[...]

Ja scheelt dat zoveel? Dan ga ik daar zo even mee spelen nog :)

(Leuke extra uitdagingen die flitspalen trouwens)
Je vroeg al eens eerder in het topic waarom ik ABS uit had staan. De auto die bij jou voor de deur staat IRL staat ook sneller stil zonder ABS dan met ABS. Oftewel, een kortere remweg is mogelijk zonder ABS waardoor je IRL (maar ook in de game) dus later kan remmen en dus sneller over een traject kan rijden.

TCS in-game zorgt ervoor dat je wielspin wordt opgevangen maar soms heb je liever een slippend wiel omdat je 'm teveel belast (maar wel de auto onder controle hebt). STM heb ik niet eens naar gekeken; dat is zoiets onnozels wat ik nog nooit in FM/FH heb gebruikt of getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

Je vroeg al eens eerder in het topic waarom ik ABS uit had staan. De auto die bij jou voor de deur staat IRL staat ook sneller stil zonder ABS dan met ABS. Oftewel, een kortere remweg is mogelijk zonder ABS waardoor je IRL (maar ook in de game) dus later kan remmen en dus sneller over een traject kan rijden.

TCS in-game zorgt ervoor dat je wielspin wordt opgevangen maar soms heb je liever een slippend wiel omdat je 'm teveel belast (maar wel de auto onder controle hebt). STM heb ik niet eens naar gekeken; dat is zoiets onnozels wat ik nog nooit in FM/FH heb gebruikt of getest.
Duidelijk duidelijk.

Ik ga zo nog even stoeien ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 21:45
Ik vind 1 ding wel jammer. Als je vanuit cockpitview aan het rijden bent telt deze het aantal kilometers niet op dat je gereden hebt (km stand) en de klokjes (tijd) doen het ook niet. Dit was dacht ik in PGR wel werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

wes- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 23:38:
Ik vind 1 ding wel jammer. Als je vanuit cockpitview aan het rijden bent telt deze het aantal kilometers niet op dat je gereden hebt (km stand) en de klokjes (tijd) doen het ook niet. Dit was dacht ik in PGR wel werkend.
In FM5 werkte dit ook. Was me ook opgevallen. Jammer :(

Hoe vinden jullie de Rally Fighter trouwens? Wat ik er ook mee doen, hij blijft ***** rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Zo vandaag horizon 2 gehaald. Morgen ff gamen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Roio-Sangro schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:19:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar die had ik blijkbaar al meegepakt.. Morgenochtend maar eens met heldere ogen naar die map turen.
Frisse blik kan zeker helpen. Ik miste één weg en kon deze maar lastig vinden terwijl ik me echt dood zat te staren op de kaart. Tijdje later nog eens gekeken, bleek het zeker een stuk van 200 meter te zijn wat ik nog niet gereden had op de snelweg 8)7

Morgen maar eens weer wat races doen. Dingen als alle wegen berijden, skill score halen en foto's maken heb ik nu wel even gezien. Al wordt foto's wel wat meer zoeken na je de 200 bent gepasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:59
Dat gaat niet, kan niet in dat club menu aa gezien ik dat niet kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FeaR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:52:
[...]

Frisse blik kan zeker helpen. Ik miste één weg en kon deze maar lastig vinden terwijl ik me echt dood zat te staren op de kaart. Tijdje later nog eens gekeken, bleek het zeker een stuk van 200 meter te zijn wat ik nog niet gereden had op de snelweg 8)7

Morgen maar eens weer wat races doen. Dingen als alle wegen berijden, skill score halen en foto's maken heb ik nu wel even gezien. Al wordt foto's wel wat meer zoeken na je de 200 bent gepasseerd.
Niet als je de PhotoPerk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

AnthonyR schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 01:10:
[...]

Dat gaat niet, kan niet in dat club menu aa gezien ik dat niet kan selecteren.
Zit je dan wel in een Club? Als je niet in het menu kan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Ah, het is maandag en dus zijn de club-XP dingen gereset. We zijn nog wel 146e op de leaderboards maar de individuele XP op de club-Tiers staan weer op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Vrijdag al een heerlijk avondje geraced maar gisteren was het ook weer feest.
Heren bedankt voor het lachen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
MAX3400 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:31:
Ah, het is maandag en dus zijn de club-XP dingen gereset. We zijn nog wel 146e op de leaderboards maar de individuele XP op de club-Tiers staan weer op 0.
Tijd om te vlammen dan weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren mijn eerste lange zit gedaan, zat pas in de 2de race :P Vervolgens stukje freeroam gedaan naar Nice (en terug en weer naar Nice), krijgen mensen ook XP als je zo'n drivatar-race doet? (achter iemand te rijden en LB/LT te doen).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:18
Gisteravond met aantal tweakers gereden. Was gezellig, nu maar wel een C klasse auto gekocht. Die race was totaal geen succes met een muscle car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
SinergyX schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:58:
Gisteren mijn eerste lange zit gedaan, zat pas in de 2de race :P Vervolgens stukje freeroam gedaan naar Nice (en terug en weer naar Nice), krijgen mensen ook XP als je zo'n drivatar-race doet? (achter iemand te rijden en LB/LT te doen).
Het valt mij op dat de knoppen combinaties nogal verschillen als je alles uit zet. Beetje raar, doet de view button iets anders bij jou? Bij mij is dat namelijk start/enter race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik rij met een stuur, neem aan dat de settings dan anders zijn dan op een controller.

Ipv standaard stuur heb ik deze:
http://www.thrustmaster.c..._large/product/t480-6.jpg

Links boven is View en <weet niet>
Rechtsboven is Accept / Cancel (A/B), en E-break
Linksonder is Map/Pauze.

Op het scherm zag ik namelijk wel achter een auto 'press LB' (of LT), voor mij is dat gewoon linker paddle.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Van het weekend de nodige kilometers gemaakt. Merk toch echt dat ik meer een circuit/weg racer ben. Alle championships kwam ik wel redelijk snel doorheen maar de off-road races had ik toch meer moeite mee.

Vanavond nog maar is ff wat meer racejes doen, volgens mij moet ik nog 5 championships en dan kan ik de horizon finale rijden :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja off-road is een stuk lastiger maar ik vind het wel ook ontzettend vet. Het is overigens makkelijker met de chase cam dan first person omdat je in sommige hoge velden geen flikker ziet. Toch gewoon doen omdat het vetter is natuurlijk maar dan tegen een boom parkeren of de verkeerde kant uit rijden omdat je niet op de kaart let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 19-08 16:50
Hier een paar Forza foto's:

Donkervoort @ Night:

Afbeeldingslocatie: https://9holdg.bn1301.livefilestore.com/y2ptwak7OWbrCGqp5SgeH3yF2Df_iWyhn4zOc11cFz1C4M3Mj07c_yojG0mm7dURkFiZTFBDP4tvjFI84RB4y87bqyqEnbWgxs2lv5TJLA13kM/Forza%20Donkervoort%20Part%20Night.jpg?psid=1

Mercury GTO even ontbijten op een terrasje maar eerst netjes parkeren :P

Afbeeldingslocatie: https://9holdg.bn1301.livefilestore.com/y2pbBmmk4j7M8xlqfM5TVQAX8jvPHJup7ggURFvBPJi_9RJyqLR4fqRbU8PKrki7w6HbuLtI0gzYZho_JmDrHbdborKK5Oh5bggFoN7e6HDArI/Forza%20Mercury%20parked.jpg?psid=1

Hummer H1 Off-road tripje met de schoolkids :+

Afbeeldingslocatie: https://9holdg.bn1301.livefilestore.com/y2pJHVyN2FLD7SGvkwqbrdFYFrvHIclVDz4YG4uQF44CWhhXXZPAJZ4pbXfpP5e1Fck9L7u3RuzbsgdIXki_Hzf16ZBe9xFWhnm6ABFmeoB7Xs/Forza%20schoolbus%20off-road.jpg?psid=1

En Flower Power VW:

Afbeeldingslocatie: https://9holdg.bn1301.livefilestore.com/y2p7Uj1lmaEYsau0GhGKwBsA_6qWCv0tfRLu6O1Iv59yIwnP_v1IWEy8x5jhR2Lb5iyeIsrthIeL5xyfSMcZkLVIKKQ37I9TUtO2ezziFcdmAI/Forza%20VW%20Flower%20Power.jpg?psid=1

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Wat mij trouwen ook wel vet lijkt, is een roest look voor die oude bakken.
Dat vind ik namelijk een beetje jammer van die barn finds, daar hadden ze meer mee kunnen doen. Of dat je donors moet vinden ofzo.

Is het trouwens ook mogelijk om auto's geschikt te maken voor off-road rally? Ik wilde met de Astra mee doen, en had er al de 1.6L turbo rally in gestuffed maar nee. Hij is nu alleen S1.

[ Voor 31% gewijzigd door LOTG op 06-10-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Donstil schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 01:44:
[...]
Niet als je de PhotoPerk hebt :)
Dan is het nog steeds minder snel dat je een auto tegen komt die je op de foto moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:41
Kan je ergens de ultimate edition in de winkel kopen? Tweakers Pricewatch geeft geen andere varianten dan de game zelf, bart smit heeft alleen het origineel en Mediamarkt ook :?

Liefst wil ik gewoon een hoesje voor in de kast met alle DLC erbij :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had stiekem gehoopt dat je je tuningsettings uit Forza 5 kon meenemen, scheelde aardig wat tijd op veel autos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Beerkeeper schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:18:
Kan je ergens de ultimate edition in de winkel kopen? Tweakers Pricewatch geeft geen andere varianten dan de game zelf, bart smit heeft alleen het origineel en Mediamarkt ook :?

Volgens mij niet, alleen digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Net met een Retro Supercar de Finale 2 gereden op FH2. Nu heeel hard bezig om de Hyperchar Championships te doen; moet wel zeggen dat die auto's bizar snel gaan en dat bochten nu iets te snel dichterbij komen ;)

(videootje start eigenlijk pas op 1:32)

En hier eenmaal Veneno in de avond in de regen onder wazig licht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ofzWkDILPcZ4BOR7ldt3Oea7/medium.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 06-10-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
Beerkeeper schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:18:
....

Daar heb je zeker gelijk in. Ik ben echter gezwicht voor het "digitale gemak" ;)

Ik heb zowel FH2 als FM5 digitaal aangeschaft en ik vind het toch wel lekker dat ik tussen de games kan switchen zonder elke keer een schijfje in te voeren.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo een avondje voor me zelf vanavond ;) geen verplichtingen of werk of wat dan ook.
Vanavond even horizon 2 aanslingeren en genieten van de game.

oja mensen die nog met een noob mee willen rijden: gamertag pykow
Ik durf niet te zeggen of ik vanavond ook echt online ga racen, maar altijd leuk om later wat met andere te kunnen rondrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Henkus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:11:
[...]
Daar heb je zeker gelijk in. Ik ben echter gezwicht voor het "digitale gemak" ;)

Ik heb zowel FH2 als FM5 digitaal aangeschaft en ik vind het toch wel lekker dat ik tussen de games kan switchen zonder elke keer een schijfje in te voeren.
Het niet hoeven wisselen van schijfje is zeker extreem makkelijk. Nadeel is natuurlijk weer dat je de game niet kan verkopen wat met fysieke media wel kan. Als de Deluxe en Ultimate Editions fysiek uit waren gekomen was ik daar denk ik toch voor gegaan. Kon ik mooi het doosje op mijn "Now Playing-standaard" zetten :+

Ach, al deze digitale versies compenseer ik maar met de Assassin's Creed Unity Guillotine Collector Case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Afgelopen weekend weer een beetje kunnen spelen. Damn, die tijden die jullie neerzetten... :o

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
Vanmiddag weer geweldig vermaakt met baloutje en NLRev0lution. Paar online roadtrips gereden waar we continue de plekken 1, 2 en 3 bezet hielden (in verschillende volgorde). Van level 62 naar 80 geschoten :D

Wel af en toe last van lag, voornamelijk bij King. Dan reed ik terwijl ik King was langs mensen heen, en zonder dat ik merkte dat ik maar een klein tikje had gehad was ik men kroon alweer kwijt. Terwijl mijn mede-Gotters mij vermelden dat mijn auto vol geramd werd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Roio-Sangro schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:46:
Vanmiddag weer geweldig vermaakt met baloutje en NLRev0lution. Paar online roadtrips gereden waar we continue de plekken 1, 2 en 3 bezet hielden (in verschillende volgorde). Van level 62 naar 80 geschoten :D

Wel af en toe last van lag, voornamelijk bij King. Dan reed ik terwijl ik King was langs mensen heen, en zonder dat ik merkte dat ik maar een klein tikje had gehad was ik men kroon alweer kwijt. Terwijl mijn mede-Gotters mij vermelden dat mijn auto vol geramd werd..
Klein tikje zegt ie.. Ik ramde je zowat compleet van het veld van de zijkant en dat had je niet door.. daar moeten ze inderdaad nog even aan werken..

De normale races waren inderdaad leuk met zn drieen. Ook leuk om te merken dat een tuning setup wel degelijk verschil maakt echter telt het skill level van iemand net zo hard mee.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Wat is die Bowler toch een heerlijke auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

geweldige game, ik kan niet anders zeggen.
Muziek is geweldig en de game ziet er echt mooi uit.

Hier ga ik zeker nog heel wat uurtjes in vermaken, meer dan in Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=384116&full=true

He kak ik zat vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het ziet er erg wazig uit, vooral met die schaduw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Lekker Ventje schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:32:
Wat is die Bowler toch een heerlijke auto :)
Bowler? :Y Rally Fighter? :N Jammer genoeg heb ik die laatate gekocht :'( Ramp om mee te rijden :'(
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Spel/xb1 slaat vast na een controller disconnect, moet dan de hele boel opnieuw starten.
Er wordt gesproken over een fix die dit probleem aanpakt, maar waar is die dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Winkiller schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:34:
Spel/xb1 slaat vast na een controller disconnect, moet dan de hele boel opnieuw starten.
Er wordt gesproken over een fix die dit probleem aanpakt, maar waar is die dan ?
Grote kans dat dat in de volgende firmware update zit. Heb even geen verwachte datum voor je.

Mochten er mensen online (kunnen) zijn; dinsdag tussen 9 en 12 ga ik een aantal online roadtrips doen. Feel free to join!

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 06-10-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Winkiller schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:34:
Workaround kan zijn om, als je die hebt, de kabel van je play en charge kit standaard aan je controller laten hangen..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Vandaag komt er een nieuw carpack uit met als hoogtepunt, wat mij betreft, de Jaguar F-type *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Gisteren met me Alfa even door de regen een rondje gemaakt voor dit beeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=377518&full=true

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Heb gisteren de Finale mogen rijden eindelijk :)
Was wel leuk zo een 20 minuutjes cruisen.

Nu hop hop naar de 2de finale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Even een vraagje ik sta op het punt om een xbox one te kopen...nu twijfel ik tussen de bundel met forza horizon of de ultimate editie online kopen...wat zouden jullie doen?

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fellex
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09-2022
MAX3400 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:37:

Ook maar eens mijn inzichten delen hier, na me een hele week meer dan goed vermaakt te hebben met FH2 :D

Ik zit ondertussen op de 230 auto's en daar telt ie niet meer verder. Ik denk dat het is omdat de volgende target 240 is en er momenteel maar 237 auto's te fotograferen zijn. Wie weet telt hij wel weer gewoon verder als dat hoger wordt.

De teller buiten het foto scherm telt wel gewoon door en je wordt nog steeds vergeleken met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Laatst online: 08-04 13:22
Sinds afgelopen weekend met Forza Horizon 2 bezig, en moet zeggen bevalt me erg goed. Gisteren een mooi momentje, zie:
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=388957&full=true

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gisteren een extreme offroad championship gedaan. Ik had een Local Motors Rally Fighter gepakt. Ik vind het een beetje meh, omdat de wegen vaak erg smal zijn en het erg bumper cars is. Vaak de bocht uit geramt, of nog irritanter vlak voor of tijdens een jump waardoor je over de kop gaat.

Sowieso had ik massa's problemen met de Rally Fighter, ding schoof nogal vreemd vond ik.
Na een tijdje had ik het euvel gevonden, hij is RWD... Niet echt handig met zo een hoog zwaarte punt en scherpe bochten op hoge snelheid. Omgebouwd naar AWD en nu is hij offroad een stuk handelbaarder.

Onroad RWD is wel leuk maar offroad spin je veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de singleplayer. Ik moet hem denk ik maar op Unbeatable zetten, ik zit daar nu nog 1 niveau onder maar ik win volgens mij ruim 95%.

Auto´s kiezen blijft altijd lastig.... Gisteren 940k uitgegeven aan een de Pagani Zonda in de hypercar class. Zin topsnelheid is een stuk lager, die krijg je helaas niet omhoog dmv tuning. dan zijn concurrenten maar de handling is echt doodziek.

Moet online nog steeds even uitproberen maar vooralsnog vermaak ik me prima met de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Ik heb hem volgens mij iets lager staan maar dat is meer omdat de inhaalrace het soms gewoon oneerlijk maakt. Als je effe lekker aan het driften bent (niet snel maar wel lekker dus), dan red je het gewoon niet meer. Zeker ook omdat je altijd rond plaats 9 oid start.

Anyways, nieuwe autos:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ugCtrkuVfWU]
Wel leuk die Clio. Die (of nouja niet de RS) rij ik zelf IRL. Dus even kijken in hoeveel classes ik die in kan gaan zetten :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

RevoNL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 06:28:
[...]

Workaround kan zijn om, als je die hebt, de kabel van je play en charge kit standaard aan je controller laten hangen..
Je kan hier wel eens gelijk in hebben, mijn vastloper ontstond toen ik de play & charge kabel aansloot tijdens het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:18
Ik doe de SP ook op Pro. Het verschil tussen Pro en Unbeatable vind ik net iets te groot om lekker te racen, het moet wél ontspanning blijven natuurlijk.

Alleen bij races met de lagere klasses (D,C,B) wil ik 'm nog wel eens op Unbeatable zetten, anders wordt t weer net iets té gemakkekelijk.

Edit: ik krijg m'n laatste barn find maar niet te pakken. Zoek me al 2 dagen het apelazerus maar zal m vinden >:)

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 07-10-2014 11:23 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!