[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik vind het irritant dat je na een race 20x moet button bashen.
Overigens win ik van de championship niet elke race. In die off road races koos ik op een gegeven moment voor zo'n Lambo Urus, werkelijk een beest maar zo recalcitrant als een tiener. Daar moest ik 1 race de drivatars op average zetten anders won ik de race niet. Zo koos ik vervolgens voor zo'n Hennessey venom, kost bijna niets maar je wint er races mee maar er zijn races die gewoon niet te doen zijn. Althans voor mij. Je moet off-road zooo voorzichtig zijn met gas geven. Normaliter kan je natuurlijk met zo'n lel niet eens off-road maar whatever.
Mijn favo racer is overigens de Ariel Atom. _/-\o_ Ligt als een kart op de weg maar is doodeng want in 1st person look rij jij niet naar de bochten toe maar komen de bochten op je af.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
mowa schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:04:
Ik vind het irritant dat je na een race 20x moet button bashen.
Overigens win ik van de championship niet elke race. In die off road races koos ik op een gegeven moment voor zo'n Lambo Urus, werkelijk een beest maar zo recalcitrant als een tiener. Daar moest ik 1 race de drivatars op average zetten anders won ik de race niet. Zo koos ik vervolgens voor zo'n Hennessey venom, kost bijna niets maar je wint er races mee maar er zijn races die gewoon niet te doen zijn. Althans voor mij. Je moet off-road zooo voorzichtig zijn met gas geven. Normaliter kan je natuurlijk met zo'n lel niet eens off-road maar whatever.
Mijn favo racer is overigens de Ariel Atom. _/-\o_ Ligt als een kart op de weg maar is doodeng want in 1st person look rij jij niet naar de bochten toe maar komen de bochten op je af.
Ariel Atom idd een beest van een wagen! Behoord ook tot mijn favorieten, alleen is die niet de snelste... of dat moet aan mij liggen of aan de klasse van het moment van racen. zag andere auto's (dan wel in drivatars unbeatable) mij voorbij rijden alsof het niets is in races... wat natuurlijk in het bochtenwerk flink terug werd gehaald. wat stuurt dit ding lekker:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ja je moet het van het bochtenwerk hebben want op rechte stukken leg je het af. Overigens heb ik 'm altijd op highly skilled staan want anders kan ik het niet. O-)

Ik vind het trouwens weer lekker dat ik 'm op UK kan zetten want voice controls reageren dan om de 1 of andere reden beter. Anna negeerde me vaak.
Dalijk weer ff racen. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door mowa op 03-10-2014 13:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik had Forza ook gewoon moeten pre-orderen. Plannen dit weekend zijn veranderd en wil hem eigenlijk nu wel spelen. In de buurt kan ik hem natuurlijk alleen voor 65-70 euro halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:50:
Zo hè Rik60 is met zijn HyperCar langs alle flitspalen geweest 8)7
Ja inderdaad, dit kwam omdat ik alle wegen dicht heb gereden (10G). Maar ik heb niet bij alle flitspalen veel moeite gedaan, dus valt er voldoende te verbeteren, ook voor mijzelf. :)

Jullie kunnen beter je pijlen richten op baloutje07, het wordt tijd om die van de troon te stoten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Sinds vanochtend ook bezig met FH2, speelt lekker weg moet ik zeggen. Auto's rijden wel lekker, is meer mijn stijl dan Forza Motorsport.

Heb ook de GoT club gejoined, nickname EntityNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
Grmbl, aangezien ik om 12 uur klaar was met werken dacht ik bij thuiskomst eindelijk aan FH2 te kunnen beginnen maar uiteraard bij thuis komst nog geen game. Blijkt dat de bezorger ergens tussen 14.00 en 18.00 te komen |:(

Als het tegenzit word het pas zondagmiddag eer ik eindelijk eraan kan beginnen :( Dat moet ik de volgende keer toch maar anders aanpakken.

Hij is net bezorgd,kan ik toch nog een uurtje of 2 spelen voordat ik weg moet 8)

[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 03-10-2014 15:13 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Na regen komt zonneschijn :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MO3vfKNzIcrRB7xJADTAvOIV/full.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit eigenlijk wel te wachten op dit soort pareltjes uit de Photomode.

Is het leuk als we daar een nieuw Topic voor starten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:49:
Ik zit eigenlijk wel te wachten op dit soort pareltjes uit de Photomode.

Is het leuk als we daar een nieuw Topic voor starten?
Kan... Wel handig als alles foto's dan op dezelfde manier binnrnkomen? Als in, niet mixed Imageshack, Facebook, etc. Desnoods kan ik er wel een paar 100 in mijn Tweakers album kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het is wel handig als mensen die dingen zelf kunnen uploaden.
Desnoods op een voorgeschreven manier.

Vind het in dit topic ook prima hoor trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mensen die geen album hebben maar wel fotos willen laten zien: DM me even om jouw foto's bij mij te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb de game nu paar uurtjes gespeeld. Leuke game leuke graphics leuke gameplay.
Maar eigenlijk al weer waar ik bang voor was, het is snel saai. Ik vind de races ook niet echt leuk. Dus rijdt nu beetje rond in mn renault clio williams met een 2.0 liter met kelken erop en 350+pk op de voorwielen Naturaly aspirated :)
Is wel leuk hoor, maar de wegen zijn soms heel leeg, omgevingen erg herhalend soms erg mooi, soms erg saai.
Leukste is gewoon beetje toeren en een high value drivatar te vinden en die zoek rijden met mn camaro met 900pk en 1150nm :) Of in mn clio :P
Misschien als ik wat verder kom dat het leuker wordt. Maar tot nu toe al hetzelfde gevoel als horizon 1.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hèhè....eindelijk.....moest er nota bene lvl 30 voor worden (ook nog voor de 2e keer), althans tot over de helft spelen maar heb nu wel de club gejoind. Zag 'n invite van Martinspire.
Het slaat helemaal nergens op om zover door te moeten rijden terwijl iedereen heel snel kan joinen. Turn 10 discrimineert en demoniseert me :+
Straks ff die hot hatch races doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Net naar even een nieuwe aankoop gedaan :9~

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/10xbp0o.jpg

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Pff, nog steeds mijn rewards niet gehad en in de hub en op de website kan ik ze niet meer claimen. Ik hoop toch dat ze alles eens snel gaan fixen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik heb geen idee hoe ik een foto uit Horizon moet uploaden, dus ik doe het maar even zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=125029&full=true.
Niks voor de GoT-club?

[ Voor 25% gewijzigd door MK_ op 03-10-2014 20:37 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
  • Laatst online: 12-09 11:30
Geweldige spel!! Heb m eindelijk kunnen spelen. Hoe kan je eigenlijk de Day One auto's krijgen? Heb de code ingevoerd maar zie ze nergens.

Als iemand nog met mij wilt racen.
GT: ArenjaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Lekker Ventje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:31:
Pff, nog steeds mijn rewards niet gehad en in de hub en op de website kan ik ze niet meer claimen. Ik hoop toch dat ze alles eens snel gaan fixen.
Idem hier, geen tonnen credits en een berg auto's die ik zou moeten krijgen aan de hand van mijn Tier. Maar in Forza 5 ook nog niets dus het systeem is nog steeds brak. Ook de Subaru die je krijgt na het spelen van de demo niet. Gelukkig nu wel goed een club kunnen joinen en ook de car packs kunnen activeren en de auto's kunnen "kopen". Niet alleen maar slecht nieuws gelukkig.

Zitten nog wel wat rare dingen in de game. Ik had net na een race een rival tegen mezelf voorgeschoteld gekregen. Ik moest mijn gereden tijd van 2:13:xx verbeteren met 2:13:xx voor 0 Credits. Ik heb hem maar overgeslagen, rondje in 00:00:00 rijden wordt lastig :P

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 03-10-2014 18:54 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MK1998NL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 17:56:
Ik heb geen idee hoe ik een foto uit Horizon moet uploaden, dus ik doe het maar even zo:
[afbeelding]
Niks voor de GoT-club?
Hoe heb je dat kenteken nou gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ArenjaZ schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:06:
Geweldige spel!! Heb m eindelijk kunnen spelen. Hoe kan je eigenlijk de Day One auto's krijgen? Heb de code ingevoerd maar zie ze nergens.

Als iemand nog met mij wilt racen.
GT: ArenjaZ
Zonder voor je hoofd te stoten; volgens mij zijn er heleboel pagina's met info gepost de afgelopen week. Daar moet ongetwijfeld tussen staan wat er moet/is met auto's downloaden etc.

/edit: voor Tier1 in de Club heb je "maar" 1.5M XP nodig. Vraag me af of/wanneer de weekly reset gaat plaatsvinden.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:14:
[...]

Zonder voor je hoofd te stoten; volgens mij zijn er heleboel pagina's met info gepost de afgelopen week. Daar moet ongetwijfeld tussen staan wat er moet/is met auto's downloaden etc.

/edit: voor Tier1 in de Club heb je "maar" 1.5M XP nodig. Vraag me af of/wanneer de weekly reset gaat plaatsvinden.
Kon het niet vinden op dit topic(niet goed gekeken misschien) en elders ook niet echt, heb het overigens zelf gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Donstil schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:58:
[...]

Hoe heb je dat kenteken nou gedaan?
Had ik op Forza 4, Horizon en FM5 ook. Als je hem wil hebben, ik heb hem gedeeld/geuploaded :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
FeaR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Idem hier, geen tonnen credits en een berg auto's die ik zou moeten krijgen aan de hand van mijn Tier. Maar in Forza 5 ook nog niets dus het systeem is nog steeds brak. Ook de Subaru die je krijgt na het spelen van de demo niet. Gelukkig nu wel goed een club kunnen joinen en ook de car packs kunnen activeren en de auto's kunnen "kopen". Niet alleen maar slecht nieuws gelukkig.

Zitten nog wel wat rare dingen in de game. Ik had net na een race een rival tegen mezelf voorgeschoteld gekregen. Ik moest mijn gereden tijd van 2:13:xx verbeteren met 2:13:xx voor 0 Credits. Ik heb hem maar overgeslagen, rondje in 00:00:00 rijden wordt lastig :P
Over dat laatste, dan heb je waarschijnlijk een wereld record te pakken

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

job115 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:07:
[...]

Over dat laatste, dan heb je waarschijnlijk een wereld record te pakken
En mee een ban wegens cheaten :P Too bad dat het puur was dat de game over de zeik was. Kreeg daarna mee weer de foutmeldingen dat tijden en ghosts niet naar de server konden worden geschreven.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 03-10-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
FeaR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:09:
[...]

Top bad dat het puur was dat de game over de zeik was. Kreeg daarna mee weer de foutmeldingen dat tijden en ghosts niet naar de server konden worden geschreven.
Ow, heb het ook een paar keer gehad en toen heb ik de leaderboards bekeken en toen stond ik op plek 1

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Zo hehe eindelijk de eerste uurtjes gespeeld en vind de game(zoals ik al had verwacht) heerlijk spelen. Ik ben inmiddels ook zover dat ik de got club heb gejoined :) .
Helaas moet ik nu tot zondag wachten om verder te gaan maarja er zijn meer dingen in het leven dan FH2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Hoe doe je eigenlijk de foto's/filmpjes die je maakt hier uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MK1998NL schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:24:
Hoe doe je eigenlijk de foto's/filmpjes die je maakt hier uploaden?
Foto's worden opgeslagen op de servers van FM.net; daar kan je ze downloaden. Filmpjes via Upload Studio of Twitch exporteren naar OneDrive of Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

Foto's worden opgeslagen op de servers van FM.net; daar kan je ze downloaden. Filmpjes via Upload Studio of Twitch exporteren naar OneDrive of Twitch.
Zo is het, uploaden met upload studio naar bv. Skydrive, dan download ik ze en upload naar YouTube.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rvIlspp1eIk]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1DVsNMz-Oa4]

Zo dat is wel weer genoeg topic vervuiling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:31:
[...]

Thanks, heb mij crap foto hierboven even aangepast (13mp op een TV is niet zo mooi :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
Na het spelen van de demo twijfel ik enorm of ik deze game wel moet kopen. Ik had sowieso op een of andere manier een release pas over twee weken in mijn hoofd zitten, en nu ontdekte ik vandaag dat de game blijkbaar al uit is.

De demo viel me tegen voor wat betreft gestructureerdheid. Het is mij allemaal wat te vrijblijvend en ook de races, vooral point to point, zijn voor mij persoonlijk te open. Ik ben zo iemand die altijd alle domme pech heeft en elk paaltje etc, weet te raken dat er in een open veld staat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als je paaltjes raakt geeft dat niet, krijg je punten voor :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Phusebox schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:53:
Ik ben zo iemand die altijd alle domme pech heeft en elk paaltje etc, weet te raken dat er in een open veld staat.
Dat heb ik ook. Met die races waar jij het over hebt zet ik ook altijd de optie om terug te spoelen aan en het niveau AI op één van de lagere settings. Vooral als je dergelijke races moet doen met een auto die daar absoluut niet voor gemaakt is wordt het een spring- en vliegfestijn waardoor je niet echt aan racen toe komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:13:
Als je paaltjes raakt geeft dat niet, krijg je punten voor :)
:Y Dat is inderdaad helemaal waar...en we hebben de Y knop.

Maar het is ook weer knudde met de servers. Ik kan mijn gifts (zal wel het vip carpack zijn) niet downloaden via de social tab. "We are sorry but an error has occured when trying to retrieve this gift". |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FeaR schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:53:
[...]

Dat heb ik ook. Met die races waar jij het over hebt zet ik ook altijd de optie om terug te spoelen aan en het niveau AI op één van de lagere settings. Vooral als je dergelijke races moet doen met een auto die daar absoluut niet voor gemaakt is wordt het een spring- en vliegfestijn waardoor je niet echt aan racen toe komt.
En dus denk ik dat ik hem maar skip. Hoop dat iedereen over paar maanden weer terug komt bij Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

De 1.5 miljoen via https://rewards.forzamotorsport.net/ zijn nu ook beschikbaar, ik kan het alleen niet downloaden omdat de servers net als bij de gifted cars moeilijk doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Phusebox schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

En dus denk ik dat ik hem maar skip. Hoop dat iedereen over paar maanden weer terug komt bij Forza 5.
Wel grappig, ik heb jouw drivatar vandaag wel in FH2 gezien... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:09:
[...]

Wel grappig, ik heb jouw drivatar vandaag wel in FH2 gezien... :P
Forza motorsport 5 drivatar, maar jij bent lekker bezig, je staat op Tier 1 met 1.525.799 op de eerste plek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb eens wat geprobeerd te spelen met de Photo Mode, kan je best leuke dingen mee doen (al weet ik niet wat 95% van de dingen doet :))
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=142052&full=true
Leuk, zo'n A800 Escalade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:11:
[...]

Forza motorsport 5 drivatar, maar jij bent lekker bezig, je staat op Tier 1 met 1.525.799 op de eerste plek. :P
Ik maak me geen illusies; er zijn anderen die ook erg veel puntjes hebben gescoord en dat wel blijven doen.

Ter info: vandaag een Car Meet Showdown gedaan. Startgrid is op oplopende volgorde van PI en staggered tijden op basis van PI. Kan je dus enorm snel rijden in een B-klasse, heb je gewoon makkelijk te winnen van iemand die niet weet hoe een S2 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Heb ondertussen mijn 1 miljoen van de rewards gekregen een uurtje geleden alsook de 5 reward autos + de subaru van de demo

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 21:47

Melkaz

Melkazar

Hier zijn de rewards inderdaad ook binnen. Lekker meegenomen!

Net bucket challenge #10 gehaald..goddamn het lastigste is het eerste stuk, gewoon trial and error doen totdat je met 22~24 seconds played het asfalt bereik, dan is het net(!) haalbaar :) Doe je er 25+ sec over? Restart en kan je voor de zoveelste keer dat irritante ventje zien die de auto in stapt ;)

Edit: En nu mislukt het uploaden, error 0x80040206 :D

[ Voor 7% gewijzigd door Melkaz op 03-10-2014 23:02 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Ook ff gewoon eens 2 fototjes geprobeerd.
Het is wel moeilijk om echt mooie fotos te maken haha.
In het echte leven ben ik er ook neit goed in dus verwacht niet te veel van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=139784&full=true

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=8943&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Yes, alle rewards & gifts zijn er... :) :)

Heb nu alleen een bizarre hoeveelheid geld op de bank staan maar maar iets van 20 auto's in mijn garage...

/edit: ik ben f***ed... Geen van mijn smashboards op de kaart is nog verlicht maar mijn teller geeft maar 149/150 aan. :X :X Moet ze toch niet weeeeeer allemaal langs...

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 03-10-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb geen enkele reward gehad. Ben tier 6 en geen autos geen geld niets. Ook niet de demo auto.
Heb de forza hub geopend en staat dat ik niets meer kan redeemen( gedaan via de site).
Hop3n dat ik alles wel krijg.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Wat je van te voren ook lekker gemaakt wordt. Kreeg toevallig een Breakdown van MPC voorgeschoteld waarbij ze nogal wat hebben versleuteld aan de zogenaamde In-Game footage.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glivch
Froggle schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 01:49:
Wat je van te voren ook lekker gemaakt wordt. Kreeg toevallig een Breakdown van MPC voorgeschoteld waarbij ze nogal wat hebben versleuteld aan de zogenaamde In-Game footage.

[video]
Maar dit was nooit geadverteerd als in-game footage?

Daarnaast is het ook best wel duidelijk dat het niet het spel zelf is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Eindelijk mijn auto's gekregen en 600.000 credits. Bij Forza 5 vond ik opeens ook 2 auto's in mijn brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tip voor mensen die op sommige Bucket Lists last hebben om de vereiste snelheid te halen voor een flitspaal ofzo: zet de game naar MPH ipv KPH.

Zoals vaker zit er een afrondingsfout in het spel van ongeveer 1.1% in het nadeel van KPH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Rewards zijn binnen! :)
7 auto's en 1,5 Mil credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:18
Ruk. Sinds gisteravond geregeld een disconnect van de controller. Blijkt iets in forza te zijn. Wezen Googlen. In fifa 0 problemen. Verschillende controllers geprobeerd. Hopelijk een tijdelijk iets. Hij verbindt namelijk ook niet meer. Xbox uit en aan is de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Pannekoek81 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 09:31:
Ruk. Sinds gisteravond geregeld een disconnect van de controller. Blijkt iets in forza te zijn. Wezen Googlen. In fifa 0 problemen. Verschillende controllers geprobeerd. Hopelijk een tijdelijk iets. Hij verbindt namelijk ook niet meer. Xbox uit en aan is de enige oplossing.
Geen update beschikbaar ?
Even met usb aansluiten en in je instellingen bij systeem kijken of er geen "update controller" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Zal vanavond eens proberen. Was ook alleen gisteren. Dagen ervoor niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Ik heb ook geregeld controller disconnects bij Horizon valt mij op. Tot nu toe alleen in solo play en ook niet zo erg dat ie niet meer verbindt.

Update controller staat bij mij zowiezo altijd uitgelicht bij instellingen? Hoe vaak ik dan al niet voor niks ben gaan updaten...Hij is gewoon up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Blijkt nu dat voortgang in XBOX One Forza Horizon 2 en XBOX 360 Forza Horizon 2 niet gesynced worden. De map is vrijwel het zelfde (een verschil is het vliegveld) maar helaas niet even op de oude 360 verder racen waar ik gebleven was...

Controller disconnects op de XBOX One nog niet meegemaakt in Forza Horizon 2.

[ Voor 14% gewijzigd door Gé Brander op 04-10-2014 10:07 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Je bent niet de enige. Mijn controller disconnect ook wel in Horizon maar vervelender vind ik het crashen van de game. Ineens zit je weer op je One dashboard, zomaar uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Crashen van de game nog niet gehad. Ga vanavond eens de controller aansluiten en kijken wat ie dan doet. Eventueel een update

Spel zelf vermaak ik me mee. Heb al wat meer auto's en snellere. Wereld is groot. Gisteren met baloutje07 een rondje map gedaan. Het Italiaanse deel vind ik erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik heb ook last van controller disconnects en gisteravond een vette crash waarna de controller niet meer wilde syncen. Een harde reset deed de job maar ik zie op het Forza forum dat het wel errug veel gebeurd en al een "bekend" probleem is.
Ook kan de controller ineens niet meer syncen nadat je controller automatisch uit gaat als je even weg bent of als je batterijen wisselt.

Ik dacht....toch niet weer hè...want een aantal maanden geleden heb ik veel te kampen gehad met disconnects. Dat is na 1 van de updates gefixt.

[ Voor 49% gewijzigd door mowa op 04-10-2014 10:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Gister avond een vastloper gehad. Dacht dat de update het zou fixen maar die is nog niet uitgerold?

Vanmorgen de 8C uit de spinner gekregen, wohoo!
En daarna was ik de tri colore aan het verkloten en heb ik die met precies 0.1s voorsprong gehaald.

Hij blijft trouwens ook soms best wel lang hangen bij het uitkeren van credits, dan doet hij gewoon niets voor hij begint het totaal te tellen.

[ Voor 22% gewijzigd door LOTG op 04-10-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:08:
Je bent niet de enige. Mijn controller disconnect ook wel in Horizon maar vervelender vind ik het crashen van de game. Ineens zit je weer op je One dashboard, zomaar uit het niets.
Ligt volgens mij niet aan Forza. Speelde vanochtend even in een verloren half uurtje de beta van the Crew en bij het opstarten sprong de game al terug naar het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lekker Ventje schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:30:
[...]

Ligt volgens mij niet aan Forza. Speelde vanochtend even in een verloren half uurtje de beta van the Crew en bij het opstarten sprong de game al terug naar het dashboard.
En hetzelfde probleem speelde ook al bij FM5 bij online lobbies. Zou er een netwerk-issue zijn (kort hikje) waardoor je eruit wordt gegooid ofzo?
MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:48:
/edit: ik ben f***ed... Geen van mijn smashboards op de kaart is nog verlicht maar mijn teller geeft maar 149/150 aan. :X :X Moet ze toch niet weeeeeer allemaal langs...
Ik had er gewoon 1 gemist; heb nu alle 150 boards dus kan weer verder met mijn Championships.

/edit: zie net dat rewards niet meer update. Screenie is van zojuist maar staat al 2 dagen zo op dezelfde score.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ay6H8Ix4wHY95JX0kGuEeQOJ/full.jpg
Op zeker dat ik al level 100+ ben, alle wegen heb, alle bucket list, al meer dan 1400 miles heb gereden, alle perks heb en ook alle ultimate passes al.

Gaat goed daar met de servers van T10 |:( |:(

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Vet compliment trouwens ook voor de soundtrack van de game. Mijn favouriete stations zijn Horizon Bass Arena, Ninja Tune Radio en Hospital Records Radio. Al is een stukje Mozart of Vivaldi tijdens een tripje langs de kust ook totaal niet verkeerd natuurlijk :) .

Maar bij sommige wagens zet ik de muziek gewoon even uit. Wat er dan onder de motorkap vandaan komt, is de mooiste "muziek" die je kunt wensen op dat moment _/-\o_

Edit: enige minpuntje is inderdaad de servers, daar mag wel naar gekeken worden. Zijn ze wss ook wel mee bezig hoop ik.

Straks eens kijken naar m'n 3 overgebleven Barn Finds. Bij 2 er van had ik zowiezo al vrij uitgebreid lopen zoeken maar niets gevonden...

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 04-10-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Echt jammer. Geen van de friends heeft de XBOX 360 versie en de friends die de XBOX One versie hebben zijn niet zichtbaar in de XBOX 360 versie van de game... Je zou er bijna een extra One voor kopen voor boven en de 360 verkopen...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gé Brander schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:42:
Je zou er bijna een extra One voor kopen voor boven en de 360 verkopen...
De 360-versie heeft ook 0 aandacht gekregen voorafgaand aan de release; iets zei me dat het een "aanfluiting" zou worden. Op de FM-forums zijn er ook veel topics van ontevreden mensen; de verschillen tussen de 2 versies zijn ook wel groot; niet alleen grafisch maar ook inhoudelijk, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LOTG schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:27:

Hij blijft trouwens ook soms best wel lang hangen bij het uitkeren van credits, dan doet hij gewoon niets voor hij begint het totaal te tellen.
Dat is irritant idd. Ik heb dat helaas ook.
Net zoals het opslaan na een aanpassing aan je auto, dat duurt ook zo alle Jezus lang soms (en dan heb ik het echt over Minuten).

Ook krijg ik dus regelmatig mezelf voorgeschoteld als tegenstander (wat hier al eerder werd aangehaald) waarna ik wederom een paar minuten moet wachten voordat ik verder dan drukken.

Edit: lijken me allemaal server issues trouwens. Zal vast opgelost worden als de druk er over een weekje ofz vanaf is.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 04-10-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik vind het een geweldig spel helaas alleen nog te weinig tijd gehad om te spelen.
ik kreeg trouwen maar 300.000 cr als gift (ivm met forza rewards) hoe komen jullie aan de 1mil?
en wanneer kan je een club joinen/creëren? want bij mij is het nog donker die knop in het menu

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

zoepersooi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:37:
Ik vind het een geweldig spel helaas alleen nog te weinig tijd gehad om te spelen.
ik kreeg trouwen maar 300.000 cr als gift (ivm met forza rewards) hoe komen jullie aan de 1mil?
en wanneer kan je een club joinen/creëren? want bij mij is het nog donker die knop in het menu
- The higher the Tier, the better the Rewards
- Zie rest van topic; 3 Championships + Showcase, uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Hier ook maar even melden....ik lees al een tijdje mee maar heb nog geen Xbox one maar die moet er nu wel snel komen voor dit spel :D

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
LOTG schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:27:
Gister avond een vastloper gehad. Dacht dat de update het zou fixen maar die is nog niet uitgerold?

Vanmorgen de 8C uit de spinner gekregen, wohoo!
En daarna was ik de tri colore aan het verkloten en heb ik die met precies 0.1s voorsprong gehaald.

Als je in het preview programma zit even melden in via de Feedback app en het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kon het niet laten... toch maar de Day One Delux gekocht... Eerst even DriveClub uitspelen en review schrijven en dan kan ik met Forza H2 aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

- The higher the Tier, the better the Rewards
- Zie rest van topic; 3 Championships + Showcase, uit mijn hoofd.
En nog even terugrijden naar het festival terrein,tenminste daarna kon ik pas een club joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:58:
Kon het niet laten... toch maar de Day One Delux gekocht... Eerst even DriveClub uitspelen en review schrijven en dan kan ik met Forza H2 aan de gang.
Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe Forza Horizon 2 het doet t.o.v. DriveClub (of andersom).
De eerste beelden en screens van Driveclub zagen er fantastisch uit maar het wat recentere materiaal overtuigde me veel minder. In mijn ogen niet veel fraaier dan Horizon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
Hoe word ik lid van de GOT club ??????

Clubs is bij mij grijs en ik kan hem niet selecteren

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Henkus schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:39:
Hoe word ik lid van de GOT club ??????

Clubs is bij mij grijs en ik kan hem niet selecteren
een paar berichten terug stelde ik dezelfde vraag ;)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Donstil schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe Forza Horizon 2 het doet t.o.v. DriveClub (of andersom).
De eerste beelden en screens van Driveclub zagen er fantastisch uit maar het wat recentere materiaal overtuigde me veel minder. In mijn ogen niet veel fraaier dan Horizon 2.
Ik ga DC zeker proberen maar omdat het een "circuit"racer is, is alle aandacht daar naar uit gegaan en is het buiten de baan grafisch heel wat minder volgens IGN en een andere site waarvan ik de naam vergeten ben. Maar ik ga het zeker nog een keer proberen.

Ben ook online gegaan vanmiddag en er viel me wel wat op. Het is een makkelijke en snelle manier om credits en XP te scoren maar anderen scheuren bij me weg alsof ik op een skelter zit. Ik weet dat mijn skills redelijk ruk zijn maar dat ze op het rechte stuk bij de start al als een raket wegschieten vind ik vreemd. Ik beperk me dan tot clean rijden en daar kom je ook een eind mee. Wel jammer dat je bij een botsing het opgebouwde kwijtraakt als het nog niet in de cirkel bijgeschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
zoepersooi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

een paar berichten terug stelde ik dezelfde vraag ;)
Ok Thx

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTweedehands
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-07-2022
Ja lap, had ik maar eerder hier op het forum gekeken... Ik heb ondertussen ook al een club aangemaakt op Horizon 2..

Voor mensen die zich willen toevoegen: Tweakers [TWKR]

Ik heb ook het Tweakers logo gemaakt, deze kan je downloaden via de Paint Shop.. Gewoon zoeken op 'Tweakers'..

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/jjFHXX8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

iTweedehands schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:56:
Ja lap, had ik maar eerder hier op het forum gekeken... Ik heb ondertussen ook al een club aangemaakt op Horizon 2..

Voor mensen die zich willen toevoegen: Tweakers [TWKR]

Ik heb ook het Tweakers logo gemaakt, deze kan je downloaden via de Paint Shop.. Gewoon zoeken op 'Tweakers'..

[afbeelding]
Sorry maar kan je niet wat nuttigers gaan doen? De huidige club heeft al een berg met leden met "geregistreerd" naam die al vaker op T.net wordt gebruikt.

Als elke speler in een game zelf een club aanmaakt, heeft elke club altijd maar 1 lid en voegt dus niks toe aan de discussie. Vind het een beetje lui/gemakkelijk om met 0 historie op heel Tweakers hier een beetje leden komen werven/jatten.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 04-10-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

DutchOwnage schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:06:
Ik heb ook geregeld controller disconnects bij Horizon valt mij op. Tot nu toe alleen in solo play en ook niet zo erg dat ie niet meer verbindt.
Controller disconnect heb ik gelukkig nog maar één keer gehad. Altijd wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent en het aan de game ligt O-) Alle credits en cars van Forza Rewards zijn hier sinds gisteren ook binnen.

Ik twijfel nog steeds of ik de opzet van Horizon 2 beter vind dan die van Horizon 1. In Horizon 2 bevalt me elke keer dat terugrijden naar het Festival niet om dan weer een road-trip te doen naar een andere stad. Dat was in één niet. Aan de andere kant heb je in 2 wel meer vrijheid qua welke races je gaat doen wat in 1 weer niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTweedehands
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-07-2022
MAX3400 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:30:
[...]

Sorry maar kan je niet wat nuttigers gaan doen? De huidige club heeft al een berg met leden met "geregistreerd" naam die al vaker op T.net wordt gebruikt.

Als elke speler in een game zelf een club aanmaakt, heeft elke club altijd maar 1 lid en voegt dus niks toe aan de discussie. Vind het een beetje lui/gemakkelijk om met 0 historie op heel Tweakers hier een beetje leden komen werven/jatten.
Je m'excuse!

Dan kom ik toch lekker gezellig in jullie clubje! En wat vind je van het Tweakers-logo? Dat kunnen we toch wel gebruiken in de club, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

MAX3400 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:30:
[...]

Sorry, maar wat maakt het uit? Als iemand zijn eigen club wil dan kan dat toch gewoon?
Het moet niet zo zijn dat er maar "één" Tweakers club kan/mag zijn.

Leve de vrijheid! ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
iTweedehands schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Je m'excuse!

Dan kom ik toch lekker gezellig in jullie clubje! En wat vind je van het Tweakers-logo? Dat kunnen we toch wel gebruiken in de club, of niet?
Logo ziet er goed uit. Zal er straks eens even naar zoeken ;)
Ohja, en welkom bij de Tweakers club (welke club je ook zal gebruiken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Logo is inderdaad heel leuk, mooi gedaan :) Maar ik heb het liever subtiel, dus ik hou het fijn bij mijn GoT kentekenplaat :)

Edit: voor de geïnteresseerde, ik denk dat het GoT License heet (o.i.d), zal het vanavond even controleren.

[ Voor 30% gewijzigd door MK_ op 04-10-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
En ik heb de GoT club gejoined mijn nick is : Imre1911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
DutchCrownNL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:58:
[...]

Logo ziet er goed uit. Zal er straks eens even naar zoeken ;)
Ohja, en welkom bij de Tweakers club (welke club je ook zal gebruiken :))
Of even frienden met MartinInspire dat vindt ie die club automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bullet NL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Sorry, maar wat maakt het uit? Als iemand zijn eigen club wil dan kan dat toch gewoon?
Het moet niet zo zijn dat er maar "één" Tweakers club kan/mag zijn.

Leve de vrijheid! ;)
Jah, mijn vorige post was misschien niet al te tactisch. Wil niet dat mensen zich benadeeld voelen ofzo maar de manier waarop, viel me even koud op mijn dak.

Vanzelfsprekend kunnen er meerdere clubs zijn vanaf/vanuit dezelfde website; ben alleen van mening dat het niet per definitie overzichtelijker wordt voor mensen die het topic soms lezen en een clubje zoeken.

Vanaf maandag ben ik de hele week relatief veel & lang online (tijdens kantooruren); mochten er mensen iets leuks willen doen, bepaalde online activiteiten ontplooien of iets anders online in FH2, stuur me dan even een invite voor een chat/party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Octagon ik heb je toegevoegd :)
Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om savonds Online te cruisen en een event te doe af en toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb nog even een vierkant kenteken aangemaakt, voor de geïnteresseerde:
Titel: GoT Square
Discription: GoT licenseplate square
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=222393&full=true

Aangezien deze een andere lay-out heeft (nu 00-GOT-1 i.p.v de 0-GOT-01 (moest gebeuren aangezien er anders niet GoT acher elkaar stond)) heb ik de gewone ook aangepast:
Titel: GoT Regular
Discription: GoT licenseplate regular

Iemand een Defender met 942pk? :*) 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Mooi logo, die zou ik wel willen gebruiken :) Ik gebruik toch alleen cockpitview.

Ik heb de game nog niet, postbezorger had er geen zin in :( Dinsdag heb ik em!

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Met de rewardspagina schiet het niet op. Zowel op de site als in de hub sta ik al twee dagen op hetzelfde puntenaantal. Zo haal ik nooit Tier 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De Festival Finale.....wat was dat een FANTASTISCHE RIT *O* :)F *O*
Je mag die in je favo wagen doen, in mijn geval de Ariel Atom, dus ik weet niet of de route per wagen verschilt.
Eerlijk gezegd heb ik de laatste 2 championships 'n beetje afgeraffeld maar de finale wil ik beslist nog wel 'n paar keer doen.
En voor de rest moet ik nog erg veel doen zoals de bucket list, die borden omrijden, barn finds etc. maar vooral natuurlijk lekker online rijden.

[ Voor 18% gewijzigd door mowa op 04-10-2014 22:38 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Het is een leuk wagentje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=184273&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

mowa schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:36:
spoiler:
Elke zoveel Championships is er weer een Finale... Tenminste, dat zegt mijn scherm aangezien ik er nu weer/nog 10 moet nadat ik de eerste Finale heb uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
zoepersooi schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:34:
Octagon ik heb je toegevoegd :)
Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om savonds Online te cruisen en een event te doe af en toe?
Ik heb je toegevoegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-05 08:45
Vanmiddag ook de Festival Finale gereden, wat een gave eindrace op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
mowa schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:36:
Je mag die in je favo wagen doen, in mijn geval de Ariel Atom, dus ik weet niet of de route per wagen verschilt.
Eerlijk gezegd heb ik de laatste 2 championships 'n beetje afgeraffeld maar de finale wil ik beslist nog wel 'n paar keer doen.
En voor de rest moet ik nog erg veel doen zoals de bucket list, die borden omrijden, barn finds etc. maar vooral natuurlijk lekker online rijden.
Nice! Ik heb de finale in een Abarth 595 gedaan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qI3pjuj.jpg?1

Tweede geworden :| en een tijd van 29:59.833 gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Nog 2 championships en dan mag ik ook de finale gaan rijden :*)
Zag dat mijn voortgang inmiddels ook op Forza rewards is bijgewerkt! Hallo Tier 7 (+ 600.000 credits) *O*

[ Voor 6% gewijzigd door DutchCrownNL op 05-10-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
wes- schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 02:09:
[...]

Nice! Ik heb de finale in een Abarth 595 gedaan

Tweede geworden :| en een tijd van 29:59.833 gezet
Als je tweede wordt mag je m nog een keertje doen he? Was bij mij wel het geval. Die drivatars in die finale karren aardig mee moet ik zeggen :9 .

Wel grappig dat jij m in een Abarth 595 (D) klasse wagen heb gedaan. Hoe geweldig ik de game ook vind, ik had al zo'n vermoeden dat de finale een hele lange race zou worden daarom heb ik m twee keer met S1 wagens gedaan. De eerste keer in een Lexus LFA tweede geworden, daarna de Huracán gepakt.

Misschien als straks de 2e finale voorbij komt ik ook wel lekker een relaxte cruiser pak :)
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!