[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:34

Entity

9000rpm

Forza Horizon 3 zojuist officieel aangekondigd, kan nu al niet wachten. Nu nog wat extra vakantiedagen opnemen :D

nieuws: Forza Horizon 3 komt naar Xbox One en Windows 10 op 27 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Entity schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:06:
Forza Horizon 3 zojuist officieel aangekondigd, kan nu al niet wachten. Nu nog wat extra vakantiedagen opnemen :D
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mt54b6n8ODrSZWtOnG5VgSsX/full.jpg
:P :P Wie komt er de 23e ook spelen??

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:34

Entity

9000rpm

Ook besteld :)

Allen 'jammer' dat ik net 23 t/m 25 september in de Eiffel aan het toeren ben in m'n S2000 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
MAX3400 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:16:
[...]

[afbeelding]
:P :P Wie komt er de 23e ook spelen??
Dat is op een vrijdag zie ik,zal wel de 24e worden voor mij :) . Ik vind het wel jammer dat deze game meer de off-road kant op gaat. Mja,ik zal me er uiteindelijk wel prima mee vermaken (zoals bij alle Forza games).

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:46
Ik vond dit filmpje van de gameplay:

Ziet er opzich best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SurfBoy schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:24:
Ik vond dit filmpje van de gameplay:
More of the same... Desondanks niet minder interessant om te spelen. En gezien het feit dat er weer zo'n special in zit, zal het me ook niets verbazen als dit de demo wordt.

Trouwens gister op de E3 werd er ook gesproken over de Clubs; zou er dan eindelijk een echt GoT-club gemaakt kunnen worden met oneindig veel leden die jump-in/jump-out mee kunnen gamen? Zou wel fancy zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Wat mij opvalt is dat je nu kentekenplaten heb (aanpasbaar?) en die BMW in de eerste seconden van het gameplay filmpje lijkt meer aangepast als wat tot nu toe mogelijk was met Forza.
Autovista ook aanwezig zoals in motorsport? het lijkt er wel op :)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

zoepersooi schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:15:
Wat mij opvalt is dat je nu kentekenplaten heb (aanpasbaar?) en die BMW in de eerste seconden van het gameplay filmpje lijkt meer aangepast als wat tot nu toe mogelijk was met Forza.
Autovista ook aanwezig zoals in motorsport? het lijkt er wel op :)
Kenteken kan je aanpassen; Storefront komt ook weer naar FH3 alsmede Auction House (hoe ze dat dan ook bedenken te moeten gaan doen). Ook komen er User-Generated Bucket Lists; zo ongeveer mijn favoriete onderdeel uit FH2 maar daar had ik dan ook een dedicated maatje om de Buckets allemaal af te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Ik vind het juist leuk dat het meer off-road.

Maar kan een lamborghini nou straks net zo snel over de ruige tracks als een off-road auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

jori040 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:43:

Maar kan een lamborghini nou straks net zo snel over de ruige tracks als een off-road auto ?
Jazekerniet :) In Storm Island waren er op een gegeven moment "verplichte" auto's waar andere banden onder zaten om betere grip te genereren. In FH3 komen meerdere tuning-parts weer in de winkels te liggen waaronder speciale off-road en rally onderdelen. In real life onwaarschijnlijk *kuch* maar een Centenario met 120mm hogere wegligging en gravel-banden, kan natuurlijk net zo snel door het bos als een Raptor SVT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Dan kijk ik hier nu enorm naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:26
Wel weer overduidelijk dat je bij die showcases continu 2e ligt, omdat anders de scenes in de race niet uitkomen. Maakt dus uit wat je doet, zolang je op het laatst maar vol gas geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

TranceSetter schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:34:
Maakt dus uit wat je doet, zolang je op het laatst maar vol gas geeft.
En je vergeet het belangrijkste, LOL hebben. :+

Ik kijk uit naar nummer 3, een absolute no brainer voor mij, ik schrok wel even van de prijs. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:59:
[...]

Ik kijk uit naar nummer 3, een absolute no brainer voor mij, ik schrok wel even van de prijs. :O
99,99 Nederlandse Euries... Ach, als je bedenkt hoeveel tijd erin gaat zitten, dan valt het allemaal wel mee. Geloof dat ik in FH2 iets van 250 uur heb zitten dus dat is 50 cent per uur voor een game; nog steeds goedkoper dan de meeste arcade-kasten van vroegah :)

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/TqJbBDeIGNe4KA4fmuoqrjhT/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 14-06-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:35:
[...]

99,99 Nederlandse Euries... Ach, als je bedenkt hoeveel tijd erin gaat zitten, dan valt het allemaal wel mee. Geloof dat ik in FH2 iets van 250 uur heb zitten dus dat is 50 cent per uur voor een game; nog steeds goedkoper dan de meeste arcade-kasten van vroegah :)

[afbeelding]
Hoe denkt je metgezel daar over ? je weet wel dat rood gele maatje van je. :+
Nee ik ben het wel met je eens Max, ik ga hem kopen tegen de tijd dat de pre-order actie bijna afgelopen is.
Het lijkt me heerlijk om daar weer mee aan de gang te gaan, helemaal mijn type spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:48:
[...]

Hoe denkt je metgezel daar over ? je weet wel dat rood gele maatje van je. :+
Beiden ;) vinden het best dat er tijd in gaat zitten. Die gele wat minder aangezien ze 4m van de TV kampeert de hele dag. Ach, pech voor de kabouters, zoals Hans Teeuwen wel eens zei. Heb ik 2 weken vrij, wil ik gamen ook!

Hoor van veel mensen om me heen dat ze (al) preorder voor FH3 doen dus dat wordt een dolle boel de 23e _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:08:
[...]

Beiden ;) vinden het best dat er tijd in gaat zitten. Die gele wat minder aangezien ze 4m van de TV kampeert de hele dag. Ach, pech voor de kabouters, zoals Hans Teeuwen wel eens zei. Heb ik 2 weken vrij, wil ik gamen ook!

Hoor van veel mensen om me heen dat ze (al) preorder voor FH3 doen dus dat wordt een dolle boel de 23e _/-\o_ _/-\o_
:Y Count me in M8.

Nou omdat je zo enthousiast bent mag je van mij een [Xbox One] Forza Horizon 3 topic gaan maken, kan je vast een beetje warm draaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:14:
[...]

...een [Multi] Forza Horizon 3 topic gaan maken, kan je vast een beetje warm draaien. :+
Fixed want nieuws: Microsoft kondigt Xbox Play Anywhere-programma aan ;)

Zal wel ff overleggen met de topicstarter van dit topic maar een deeltje 3 voor FH lijkt me een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:24:
[...]

Fixed want nieuws: Microsoft kondigt Xbox Play Anywhere-programma aan ;)

Zal wel ff overleggen met de topicstarter van dit topic maar een deeltje 3 voor FH lijkt me een goed idee.
Gewoon doen en ff een linkje hier plaatsen dan stromen de liefhebbers vanzelf binnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Ik heb m vandaag ook ge-pre ordered, ben ik iig op tijd. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:59:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik heb 2 met veel plezier gespeeld, en hoop dat 1 nog eens Xbox One Compatible wordt. Ook 3 zal er komen, maar die showcase events zijn een beetje nep. Net zoals alle races trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

TranceSetter schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik heb 2 met veel plezier gespeeld, en hoop dat 1 nog eens Xbox One Compatible wordt. Ook 3 zal er komen, maar die showcase events zijn een beetje nep. Net zoals alle races trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
Eens wat betreft de showcase events, daarom begint het met SHOW. Maar als je de rest van de races ook niets vind kan je natuurlijk ook besluiten om het spel niet te kopen want dan blijft er weinig over van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Winkiller schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:24:
[...]

Eens wat betreft de showcase events, daarom begint het met SHOW. Maar als je de rest van de races ook niets vind kan je natuurlijk ook besluiten om het spel niet te kopen want dan blijft er weinig over van het spel.
Ik zeg niet dat ik het totaal niets vind, maar het is wel zo dat de andere auto's je bij blijven om het spannend te houden. Hun snelheid is dus iets afhankelijk van je eigen snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

TranceSetter schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:12:
[...]

Ik zeg niet dat ik het totaal niets vind, maar het is wel zo dat de andere auto's je bij blijven om het spannend te houden. Hun snelheid is dus iets afhankelijk van je eigen snelheid.
Misschien moet je dan alleen echte Sims gaan spelen, en geen FH en bv. NFS.
Juist het speelse karakter van FH spreek mij enorm aan, de rest is bijzaak. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Winkiller schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:33:
[...]

Misschien moet je dan alleen echte Sims gaan spelen, en geen FH en bv. NFS.
Juist het speelse karakter van FH spreek mij enorm aan, de rest is bijzaak. :Y
Combinaties zijn leuk :) Forza 2/3/4/5/6 heb ik dan ook veel gespeeld, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ook plezier kan hebben aan FH. NFS vind ik daarentegen totaal niets, hoe de auto's daarin rijden slaat echt helemaal nergens op, maar daar gaat het hier niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

skreppiedoe schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:38:
Ik heb m vandaag ook ge-pre ordered, ben ik iig op tijd. 8)
Met ^^

Tientje verschil boeide mij niet, nu gewoon NL versie gekocht, laat maar komen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor alle preorders voor Horizon 3 en meer discussie: [Multi] Forza Horizon 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik probeer voor het eerst met een vriend online te racen die het spel ook net heeft. Maar elke keer als ik een Private session wil aanmaken, krijg ik onderstaande error. Gewone 'algemene' online races lukt wel. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/20h3sew.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Heb je al geprobeerd om je xbox helemaal uit te zetten(10-sec aan uit knop ingedrukt houden)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Servers schijnen niet helemaal soepel te lopen op het moment. Dus denk dat het even afwachten Is tot ze weer normaal werken.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Lekker bezig daar... nog steeds werken de servers niet: http://forums.forzamotors...2_STATE-OF-SERVERS.aspx?=
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!