[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 08:57
Heb ivm trage internetverbinding niet dit hele forum door kunnen nemen, dus als het al aan de orde is geweest mijn excuses.

Heb onlangs Horizon 2 (digitaal) aangeschaft. Maak echter al vanaf het begin geen verbinding met de servers. Onder andere de social tab is greyed out, en als ik auto's wil downloaden geeft hij aan dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden. Googlen levert wel wat soortgelijke problemen op, maar wel al wat maanden oud en er wordt beweert dat het na een update opgelost zou zijn. Heb wat met de poorten op de router zitten spelen, maar zonder resultaat. NAT is moderate, maar alle andere spellen gaan gewoon wel online.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/efWbodXwx8tSmPdeRaMbOHWx/medium.png
Hatseflats :)

2u27 over gedaan, not bad. Als gratis (standalone-)DLC leuk, maar hier zou ik dus geen 10 euro voor uitgeven. Strom Island was in my opinion interessanter.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
MK1998NL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:33:
[afbeelding]
Hatseflats :)

2u27 over gedaan, not bad. Als gratis (standalone-)DLC leuk, maar hier zou ik dus geen 10 euro voor uitgeven. Strom Island was in my opinion interessanter.
Sluit ik me helemaal mee aan,ik heb m zelfs 2 keer gespeeld. Afgelopen zaterdag op de 360 (bij gebrek aan een X1) en eenmaal thuis op de X1.
Maar wat een verschil in de versies zeg, ik had al wel gelezen dat FH2 op de 360 matig was maar dat is nog een understatement.
Ga nu maar weer eens verder met FH2 aangezien dat ik de laatste tijd niet meer heb gedaan, heb nog genoeg te doen voor ik hem helemaal heb uitgespeeld. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Roodaap schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:07:
Heb ivm trage internetverbinding niet dit hele forum door kunnen nemen, dus als het al aan de orde is geweest mijn excuses.

Heb onlangs Horizon 2 (digitaal) aangeschaft. Maak echter al vanaf het begin geen verbinding met de servers. Onder andere de social tab is greyed out, en als ik auto's wil downloaden geeft hij aan dat er geen verbinding met de servers gemaakt kan worden. Googlen levert wel wat soortgelijke problemen op, maar wel al wat maanden oud en er wordt beweert dat het na een update opgelost zou zijn. Heb wat met de poorten op de router zitten spelen, maar zonder resultaat. NAT is moderate, maar alle andere spellen gaan gewoon wel online.

Iemand enig idee??
Je NAT moet op Open staan volgens mij, zet je Xbox anders in een DMZ als je router dat ondersteunt, of maak de juiste port-forwards.

En loop dit even door:
http://support.xbox.com/e...orking/nat-error-solution

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 03-04-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Om maar even dit topic af te stoffen.

Er gaan stevige geruchten dat de volgende update voor Horizon 2 een Porsche pack wordt.

Dit zal op de E3 aangekondigd moeten worden, dus ik heb ook goede hoop dat mocht dit kloppen, Forza Motorsport 6 ook Porsche zal bevatten.

fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Shrake schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:02:
Om maar even dit topic af te stoffen.

Er gaan stevige geruchten dat de volgende update voor Horizon 2 een Porsche pack wordt.

Dit zal op de E3 aangekondigd moeten worden, dus ik heb ook goede hoop dat mocht dit kloppen, Forza Motorsport 6 ook Porsche zal bevatten.

fingers crossed!
Ik ben bang dat een Porsche pack voor Horizon 2 een beetje mosterd na de maaltijd is. Maarja als er Porsche's in Forza 6 zitten ben ik de laatste die daarover zal klagen :+ .Over 10 dagen weten we (als het goed is) meer na de persco van MS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
skreppiedoe schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:56:
[...]

Ik ben bang dat een Porsche pack voor Horizon 2 een beetje mosterd na de maaltijd is. Maarja als er Porsche's in Forza 6 zitten ben ik de laatste die daarover zal klagen :+ .Over 10 dagen weten we (als het goed is) meer na de persco van MS. :)
Opzich mee eens maar Forza Horizon 2 zelf moet in z'n genre toch nog ruim een jaar mee, dus opzich zou een Porsche pack er een flinke boost aan geven en zelfs potentieel nieuwe spelers binnen kunnen harken.

Als je kijkt naar de timing, lijkt het mij het meest logisch dat het op E3 aangekondigd zal worden, wat weer sterk doet vermoeden dat Forza 6 de license ook wel zal bevatten. Zou een flinke schaduw over de Forza 6 launch kunnen werpen als je vrolijk Porsche naar Horizon 2 brengt en vervolgens bekend mag maken dat dit niet voor Forza 6 zal gelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Dan zal de uitbreiding meer moeten zijn dan alleen wagens, dus ook nieuwe events. Alleen als dat betekend dat er nog meer verplichte road trips bijkomen dan ga ik hem zeker niet kopen.
Ik vind het erg jammer dat je niet gewoon fast travel kan gebruiken om van stad naar stad te gaan na de 2e finale. Vanwege die beperking zit ik nu pas op bijna de helft van de 168 kampioenschappen want ik vind het vreselijk eentonig om iedere keer weer diezelfde roadtrips verplicht te moeten doen en daar gaan porsches geen verandering in brengen.
Op dit tempo heb ik over een jaar ofzo alle kampioenschappen voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Nieuwe events met de Porsches met de lengte van de Finales, dat zou gaaf zijn _/-\o_

Ik heb vanmorgen de 1e finale gespeeld. Ik heb de game al een tijdje, maar ben gestopt net voor de 1e finale.
Gisteren heb ik de Fanatec XB1 hub binnen gekregen en vanaf nu speel ik FH2 met stuur en pedalen en shifter.

Wat een verschil :9

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Het gerucht blijkt dus ontstaan nadat Turn 10 de Duracel Car Pack trailer op youtube had gezet.

De titel en video klopte wel, maar de beschrijving was die van de Forza Horizon 2 Porsche Expansion.

In de tekst werd beschreven dat er 500 gamer score extra bij komt, er een groot assortiment iconische Porsches bij komen, waaronder de 918 Spyder. Het is echter wel exclusive voor de Xbox One, dus niet voor de 360.

Gerucht is dus eigenlijk meer een info leak rechtstreeks van Turn 10 af, dus ga er maar van uit dat het komt. De 918 is voor mij al genoeg reden om het aan te schaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Shrake op 07-06-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

porsche dlc voor horizon 2 :
http://www.autoblog.com/2...orizon-2-expansion-video/
Forza Horizon 2 Porsche Expansion
Porsche is coming to Forza Horizon 2! Arriving on June 9 exclusively in Forza Horizon 2 for Xbox One, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will bring ten amazing Porsche models for the first time to an Xbox One Forza game. With Porsche models like the 1989 944 Turbo, the 2003 Carrera GT, and the 2014 911 GT3 RS 4.0, the Porsche Expansion Pack will give fans the chance to explore southern Europe in some of the legendary German manufacturer's most beloved cars.

Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it's just the start! The Forza Horizon 2 Porsche Expansion is the result of an agreement between Porsche, EA, and Xbox to bring the Porsche experience to all Xbox One players. In addition to the Forza Horizon 2 Porsche Expansion, this agreement also includes adding Porsche models to Forza Motorsport 6. We will have more details to share in the future on this integration.

In addition to an amazing field of cars, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will include 10 new Bucket List Porsche-themed Bucket List events in Forza Horizon 2, 10 exclusive Porsche Rivals events, and 15 achievements worth a total of 500 Gamerscore points on Xbox Live.

The full car list for the Porsche Expansion Pack for Forza Horizon 2 on Xbox One:

· 2003 Porsche Carrera GT
· 1989 Porsche 944 Turbo
· 1987 Porsche 959
· 1982 Porsche 911 Turbo 3.3
· 1970 Porsche 914/6
· 2015 Porsche Cayman GTS
· 2012 Porsche 911 GT3 RS 4.0 (997)
· 2014 Porsche 911 Turbo S
· 2014 Porsche 918 Spyder
· 2015 Porsche Macan Turbo
10 dollar/euro.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Zoals ik dus al verwacht had, ook voor Forza Motorsport 6, wat heel goed nieuws is natuurlijk!

Zal deze zeker gaan halen, al is het alleen al voor de 918 en de Cayman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik vind het eerlijk gezegd niks, alleen maar geldklopperij.Ik heb ze effe geteld, het zijn er 11. Dat maar €4 is dus €44. Voor wat zijn het, 70 auto's ofzo? Season pass kan je halen voor €25, maar daar haal je maar 6 packs voor. Storm Island valt daar al niet onder. Verder heb je bijvoorbeeld de F&F versie gekocht, maar die auto's moet je nog eens apart kopen wil je ze ook in FH2 gebruiken. Dat de Porsches 10 euro waar zijn snap ik al helemaal niet. Koop je uiteindelijk alle DLC's ben je een pak meer uit voor de DLC's alleen als voor de game zelf.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
MK1998NL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:21:
Ik vind het eerlijk gezegd niks, alleen maar geldklopperij.Ik heb ze effe geteld, het zijn er 11. Dat maar €4 is dus €44. Voor wat zijn het, 70 auto's ofzo? Season pass kan je halen voor €25, maar daar haal je maar 6 packs voor. Storm Island valt daar al niet onder. Verder heb je bijvoorbeeld de F&F versie gekocht, maar die auto's moet je nog eens apart kopen wil je ze ook in FH2 gebruiken. Dat de Porsches 10 euro waar zijn snap ik al helemaal niet. Koop je uiteindelijk alle DLC's ben je een pak meer uit voor de DLC's alleen als voor de game zelf.
Geen idee wat je nou precies bedoelt, maar, Porsche!! _/-\o_

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

MK1998NL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:21:
Moest even paar keer lezen maar snap je punt.
Forza staat echt bekend om hun naai praktijken met dlc. Heb voor sommige autos nubal 3x betaald als dlc... maja het blijft een keuze. Ik ben ook maar gestopt met dlc kopen. Zat horizon 2 te spelen en viel nar 10min jn slaap zo saai is de game.
Hopen dat fm6 leuker is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik ben heel erg benieuwd of de Porsche's standaard in FM6 zitten (zoals het hoort) of dat het toch gewoon betaalde dlc wordt die uiteraard apart aangekocht moet worden en niet onder de car pass valt. Ik ga maar uit van het laatste dan kan het alleen maar meevallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Entity

9000rpm

Ik ben blij dat ze er uiteindelijk toch uit zijn gekomen met EA. Ondanks de aanwezigheid van RUF, mistte ik toch de echte Porsches. Ik speel FH2 nog vrij actief (met name online), dus zal de DLC wel aanschaffen, ze hebben een mooie selectie gemaakt vind ik.

Ik denk dat Porsche in FM6 wel standaard aanwezig zal zijn, aangezien ze het nu al aankondigen. Misschien niet direct alle modellen (er zullen er ongetwijfeld een aantal in de DLC belanden), maar een aantal toch wel.

En ja, de DLC is tegenwoordig een behoorlijke uitmelkmethode... Ik heb al veel geld uitgegeven aan FH2, maar ik moet zeggen dat er weinig racegames zijn die ik zoveel gespeeld heb, dus voor mij is het dat wel waard. Alleen de Storm Island DLC vond ik te weinig toevoegen (wel gekocht), ik race toch liever op de weg dan offroad, al gebruik ik sommige auto's uit die DLC af en toe nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
v8power67 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:34:
[...]

Moest even paar keer lezen maar snap je punt.
Forza staat echt bekend om hun naai praktijken met dlc. Heb voor sommige autos nubal 3x betaald als dlc... maja het blijft een keuze. Ik ben ook maar gestopt met dlc kopen. Zat horizon 2 te spelen en viel nar 10min jn slaap zo saai is de game.
Hopen dat fm6 leuker is.
Ook ik mis het Wedstrijd element in het spel, ik was niet van plan FH2 te kopen.
Maar op aandringen van mijn broertje de game maar 2e hands weten te bemachtigen. We doen met een groepje wat online driften. Maar mis echt de feeling met de auto's, wat er in FM5 duidelijk wel is.
Daarbij komt dat ik het verbeteren van rondetijden echt een uitdaging vind, hier moet je vaak auto's anders afstellen e.d. dus het technische aspect is daarbij ook heel belangrijk.

Ik heb uit een leak begrepen dat er mogelijk weertypen en racen bij dag en nacht in het spel komt, dus FM6 moet zeker leuker worden. En na FM5 hebben we wel recht op een echte volwaardige game. Daar waar FM5 echt meer een soort Prologue was, desalwelteplus heb ik me er heel best mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De update en de Porsche dlc zijn vanaf nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

skreppiedoe schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:33:
De update en de Porsche dlc zijn vanaf nu te downloaden.
In addition to an amazing lineup of cars, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will include 10 new Porsche-themed Bucket List events in Forza Horizon 2, 10 exclusive Porsche Rivals events, and 15 achievements worth a total of 500 Gamerscore points on Xbox Live.

Euh...was dus al gepost. :O

Iemand die het heeft gekocht ?

[ Voor 13% gewijzigd door Winkiller op 10-06-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Winkiller schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:38:
[...]

In addition to an amazing lineup of cars, the Forza Horizon 2 Porsche Expansion will include 10 new Porsche-themed Bucket List events in Forza Horizon 2, 10 exclusive Porsche Rivals events, and 15 achievements worth a total of 500 Gamerscore points on Xbox Live.

Euh...was dus al gepost. :O

Iemand die het heeft gekocht ?
Ik niet meer......geld genoeg in FH2 gestoken.
Heb het nu al meer dan een maand niet meer gespeeld mede door Project Cars.
Al vind ik FH2 nog altijd zeer leuk en zal het nog best veel spelen maar steek er geen geld meer in.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Opuske schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:50:
[...]

Ik niet meer......geld genoeg in FH2 gestoken.
Heb het nu al meer dan een maand niet meer gespeeld mede door Project Cars.
Al vind ik FH2 nog altijd zeer leuk en zal het nog best veel spelen maar steek er geen geld meer in.
Ach hobbies kosten altijd geld, DLC's kopen doe ik meestal niet, dat is in mijn ogen uitmelken.
Maar deze auto's kom je niet vaak tegen binnen games, althans ik niet.
Ik kan mij de RUF 911 herinneren maar dat was in Testdrive dacht ik.

Maar deze DLC lijkt me wel wat voor een keertje, het is maar 10 euro.
Laten we eens kijken of er hier meer positieve reacties komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik kon het niet laten voor €10, ziet er top uit en klinken naar mijn mening uitstekend . Tevens ook nog 10 nieuwe bucket list items met Porsche's , rival events en een aantal achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Tof, genoeg reden voor mij om FH2 weer eens af te stoffen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

skreppiedoe schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:56:
Ik kon het niet laten voor €10, ziet er top uit en klinken naar mijn mening uitstekend . Tevens ook nog 10 nieuwe bucket list items met Porsche's , rival events en een aantal achievements.
Stop met zoiets te zeggen, anders overweeg ik het straks ook :(

:+

Vooral die 500G is erg interessant, die Porsches kunnen me gestolen worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ik heb het ook maar aangeschaft, kon het toch niet laten.

Ben er tot dusver heel erg tevreden mee, zeker de RS 4.0, de Turbo S en de 918 zijn beesten om mee te rijden.

Dit is voor mij een lekker Porsche voorproefje in aanloop naar Forza Motorsport 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ga er nog even over nadenken, 500G is voor mij onbelangrijk, plezier is een ander verhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Plezier en Porsches? Die 2 dingen gaan niet samen in 1 zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Vriend wat zit je toch te haten op porsches man :p

Ik vindt ze in het algemeen ook niet heel speciaal, echter kan ik er eindelijk is een keer weer in rijden zonder dat ik een bout game van EA moet gaan kopen. Alleen al om die reden vindt ik het super tof!

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb niks met Porsches, iemand al opgevallen? :P

Persoonlijk vond ik de Storm Island DLC de 10 euro meer waard als een paar Porsches en een bucket list om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MK1998NL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:24:
Ik heb niks met Porsches, iemand al opgevallen? :P

Persoonlijk vond ik de Storm Island DLC de 10 euro meer waard als een paar Porsches en een bucket list om eerlijk te zijn :)
Je hebt je rijbewijs als het goed is niet, dus het kan best kloppen dat je niets met Porsche hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

De 918 bevalt me nog niet echt tot nu toe, heeft nog wat finetuning nodig... Hij is snel in een rechte lijn, maar hoekt niet zo lekker. Ook in cross country stuitert hij alle kanten op, al gaat het na het flink softer zetten van de demping/vering al iets beter, maar ik prefereer hem nog lang niet boven mijn LaFerrari.

De 911 GT3 RS 4.0 (tot S1 900 geupgrade) is erg gaaf en eerste indruk is goed, maar moet nog zien hoe hij zich houdt in een race. Zelfde geldt voor de Cayman GTS (helaas niet de GT4), welke ik tot A800 heb geupgrade... De rest moet ik nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Poulusma schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:50:
[...]

Je hebt je rijbewijs als het goed is niet, dus het kan best kloppen dat je niets met Porsche hebt ;-)
Ik heb wel m'n rijbewijs maar inderdaad, Porsches zijn saai.

Ze lijken teveel op elkaar en die laatste modellen met elektrische besturing e.d. zijn maar ruk :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Poulusma schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Dat ik mijn rijbewijs nog niet heb betekend niet dat ik niks van auto's weet :) Met Porsche heb ik simpelweg niks :p Mijn broer heeft wel een rijbewijs, en vind Porshes ook niks. Invalid argument dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Tsja, ik heb dan wel weer wat met Porsches. Zeker voor een GT3 RS of Cayman GTS en GT4, of een oudere luchtgekoelde 911 mag je me wakker maken. Ik sluit dan ook niet uit dat er nog eens een Porsche hier in de garage komt. Maar ik heb dan weer niet zoveel met Lamborghini bijvoorbeeld... Maar voorlopig vermaak ik me wel met m'n S2000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Entity schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:08:
Tsja, ik heb dan wel weer wat met Porsches. Zeker voor een GT3 RS of Cayman GTS en GT4, of een oudere luchtgekoelde 911 mag je me wakker maken. Ik sluit dan ook niet uit dat er nog eens een Porsche hier in de garage komt. Maar ik heb dan weer niet zoveel met Lamborghini bijvoorbeeld... Maar voorlopig vermaak ik me wel met m'n S2000 ;)
Ik heb een S2000 veel liever als een Porsche hoor :P En als je een GT3 RS kan betalen, zou ik voor een GTR gaan oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

En ik heb dan weer niet zoveel met een GTR... Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening, anders reed iedereen in dezelfde auto en dat is ook niet leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Entity schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:34:
En ik heb dan weer niet zoveel met een GTR... Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening, anders reed iedereen in dezelfde auto en dat is ook niet leuk ;)
Klopt, anders reden we weer allemaal in die saaie grijze VW Bluemotion lease bakken :z :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MK1998NL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:13:
Plezier en Porsches? Die 2 dingen gaan niet samen in 1 zin :P
Voor mij wel, ik ben momenteel Ferrari moe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MK1998NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:42:
[...]

Stop met zoiets te zeggen, anders overweeg ik het straks ook :(

:+

Vooral die 500G is erg interessant, die Porsches kunnen me gestolen worden :p
Die 500G is volgens mij vrij makkelijk te halen, misschien een stuk of 2 bucket list items die pittig zijn. Voor de rest is het erg simpel allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Winkiller schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:11:
[...]

Voor mij wel, ik ben momenteel Ferrari moe. ;)
Ik heb ook niet zoveel met die veredelde Fiat's, maar gelukkig ieder zijn ding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Poulusma schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:25:
[...]

Ik heb ook niet zoveel met die veredelde Fiat's, maar gelukkig ieder zijn ding 8)
_O- mijn afkeer voor Ferrari komt letterlijk uit de F1 racerij, ik vindt daardoor Lambo's (Audi) leuker in games.
Ik ben er nog niet overheen dat ze Alonso in 2010 voortrokken ten nadele van Massa die race leider was.
Vanzelfsprekend moest Massa aan de kant voor het wonderkind Alonso die daardoor won in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Winkiller schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:53:
[...]

_O- mijn afkeer voor Ferrari komt letterlijk uit de F1 racerij, ik vindt daardoor Lambo's (Audi) leuker in games.
Ik ben er nog niet overheen dat ze Alonso in 2010 voortrokken ten nadele van Massa die race leider was.
Vanzelfsprekend moest Massa aan de kant voor het wonderkind Alonso die daardoor won in Duitsland.
Vond Massa tot aan de grand prix van Monaco altijd wel een sympathieke vent. Hij jammert de laatste tijd wat meer, maar door het mengen in de discussie over Max en Romain's race ongeluk ben ik wel klaar met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ja ben ik wel met je eens, maar het ging mij om de onsportiviteit binnen Ferrari.
Ik moet bekennen dat ik nog steeds niet de uitbreiding met de Porsches heb gekocht.
Gisteravond wel even een paar Rivals uitdagingen gedaan in FH2 en F5.
Volgens mij heb ik een paar tijden verbeterd van iemand die Riqy heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Yay! Storm Island voor 10€ bij Deals with Gold ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

dodge_911 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:09:
Hier ook maar gekocht. Kon het laatst ook niet laten de Porsche binnen te halen. Tot dusver van beiden geen spijt. Toch weer wat extra uurtjes weggereden in de game :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

dodge_911 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:09:
Was die niet sowieso al 10 euro? Want dat is wat ik er een aantal maanden geleden voor heb betaald :) Waarschijnlijk was het toch zo'n launch korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MK1998NL schreef op maandag 22 juni 2015 @ 07:00:
[...]

Was die niet sowieso al 10 euro? Want dat is wat ik er een aantal maanden geleden voor heb betaald :) Waarschijnlijk was het toch zo'n launch korting :)
Als je al VIP had was die idd €9,99, maar anders betaalde je toch echt €19,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

MK1998NL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:36:
[...]

Klopt, anders reden we weer allemaal in die saaie grijze VW Bluemotion lease bakken :z :z :z :z
Ow ? niet allemaal een elektrische stad autotje ?

Ik ben zelf meer van de toycars en japanse auto's zoals Mitsu. EVO, GTR,Supra

Daarnaast vind ik het soms jammer dat er games zijn met alleen maar supercars zoals Mclarens , Ferrari's etc. ik heb liever een alledaagse auto of luxe modellen die je met regelmaat op de weg ziet rijden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb al een tijd geen FH2 gespeeld omdat ik hard bezig ben met FM5 om te hotlappen (omdat het kan) maar wil wel graag mijn collectie games compleet hebben. Dus als iemand nog gratis geld wil verdienen omtrent FH2 (om je DLC te bekostigen bijvoorbeeld): V&A gevraagd: Forza Horizon 2 - case gevraagd ;)

Vanzelfsprekend (vraagteken) zal ik me wel de komende tijd meer gaan mengen in [Xbox one] Forza motorsport 6 want de preorder ligt er al alsmede 2 weken vrij in september. _/-\o_
Pykow schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:32:
[...]

Ow ? niet allemaal een elektrische stad autotje ?

Ik ben zelf meer van de toycars en japanse auto's zoals Mitsu. EVO, GTR,Supra
O-) O-) Je woont volgens mij enigszins uit de buurt maar i.p.v. een grijze leasebak, rij ik voorlopig nog elke dag naar werk in mijn Evo X. Autorijden moet een hobby blijven en met geen 4x4 en geen 200pk/ton vermogen, valt er weinig te leasen voor me. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
MAX3400 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:47:

Vanzelfsprekend (vraagteken) zal ik me wel de komende tijd meer gaan mengen in [Xbox one] Forza motorsport 6 want de preorder ligt er al alsmede 2 weken vrij in september. _/-\o_
Ik heb pas in november vrij, kan niet eerder :'( En moet dan Halo én Forza 6 gaan spelen, worden korte nachtjes :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
2 Gratis porsche's voor Forza Horizon 2 http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh2_two_free_porsches
Deze actie geldt tot vrijdag 24 juli, toch mooi meegenomen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Mensen, vraagje over de DLC's... Is storm island een beetje de moeite? en hoe zit het met de Porsche uitbreiding? Ben van het weekend weer iet wat aan het racen geslagen... vroeg me dus af of die 2 dlc's de moeite zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Storm Island vond ik zelf niet zo leuk, veel offroad en dat vind ik in FH2 ook de minst leuke races. Qua auto's vond ik de Austin Metro 6R4 (barnfind in Storm Island) wel leuk om mee te rijden, maar alleen daarvoor zou ik deze DLC niet kopen.

De Porsche DLC is leuk als je Porsches leuk vindt. Ik race er niet zo gek veel mee, maar er zitten wel goede auto's tussen, maar niet onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Entity schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:18:
Storm Island vond ik zelf niet zo leuk, veel offroad en dat vind ik in FH2 ook de minst leuke races. Qua auto's vond ik de Austin Metro 6R4 (barnfind in Storm Island) wel leuk om mee te rijden, maar alleen daarvoor zou ik deze DLC niet kopen.

De Porsche DLC is leuk als je Porsches leuk vindt. Ik race er niet zo gek veel mee, maar er zitten wel goede auto's tussen, maar niet onmisbaar.
Dus als ik het goed begrijp zijn ze niet echt de moeite?:) Had ik nog wel een andere vraag... ik zie op mijn kaart/map ingame allemaal uitgegrijzde bordjes(wat je stuk moet rijden) en andere dingen. zijn dit dan dingen van de DLC of moet ik die op een of andere manier unlocken? als ik daar naar toe rijdt staan die bordjes er namelijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

mfreriks schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:39:
[...]

Dus als ik het goed begrijp zijn ze niet echt de moeite?:) Had ik nog wel een andere vraag... ik zie op mijn kaart/map ingame allemaal uitgegrijzde bordjes(wat je stuk moet rijden) en andere dingen. zijn dit dan dingen van de DLC of moet ik die op een of andere manier unlocken? als ik daar naar toe rijdt staan die bordjes er namelijk ook niet.
Of ze de moeite zijn, is persoonlijk. Van de Porsche pack heb ik zelf geen spijt, die auto's horen gewoon in het spel. Storm Island is de moeite als je offroad rijden leuk vindt, anders niet.

De bordjes die grijs zijn op je kaart heb je al stuk gereden. De gekleurde (groen voor XP, geel voor fast travel discount) moet je nog stuk rijden, maar de meesten staan niet op je map en zul je zelf moeten vinden door rond te rijden. Je kunt hiervoor een 'treasure map' kopen ingame (5 euro geloof ik) maar op internet zijn genoeg kaarten te vinden waar ze allemaal op staan. In totaal zijn er 100 XP bordjes en 50 fast travel. DLC verandert hier niks aan, al zitten er ook in Storm Island bordjes maar dat is dan ook een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Entity schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:49:
[...]

Of ze de moeite zijn, is persoonlijk. Van de Porsche pack heb ik zelf geen spijt, die auto's horen gewoon in het spel. Storm Island is de moeite als je offroad rijden leuk vindt, anders niet.

De bordjes die grijs zijn op je kaart heb je al stuk gereden. De gekleurde (groen voor XP, geel voor fast travel discount) moet je nog stuk rijden, maar de meesten staan niet op je map en zul je zelf moeten vinden door rond te rijden. Je kunt hiervoor een 'treasure map' kopen ingame (5 euro geloof ik) maar op internet zijn genoeg kaarten te vinden waar ze allemaal op staan. In totaal zijn er 100 XP bordjes en 50 fast travel. DLC verandert hier niks aan, al zitten er ook in Storm Island bordjes maar dat is dan ook een andere map.
A super, bedankt voor je antwoord!:) zag die treasure map staan idd, is 2 dollar ofzo dacht ik gister te zien:) tijdje uit de running geweest bij Forza maar dit doet me toch weer goed:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

mfreriks schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

A super, bedankt voor je antwoord!:) zag die treasure map staan idd, is 2 dollar ofzo dacht ik gister te zien:) tijdje uit de running geweest bij Forza maar dit doet me toch weer goed:D
Google en je hebt de treasure map zo gevonden ;)
ik heb zo ook alle bordjes vrij kunnen spelen.

Als je all Fast travel bordjes kapot hebt gemaakt, kan je gratis fast travelen door heel de map.
ik heb de porsche DLC niet gehaald, want ik snap niet dat ALL auto's gratis zijn met VIP, CAR PASS en dat ik daarna toch nog moet betalen voor auto's.

Daarnaast ben ik geen fan van portsche, zien er allemaal hetzelfde uit.
Zie liever meer JDM's of Rally cars.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Pykow schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:31:
[...]

want ik snap niet dat ALL auto's gratis zijn met VIP, CAR PASS en dat ik daarna toch nog moet betalen voor auto's.
was precies mijn gedachte!:) daarom ook mijn vraag! denk dat ik hier maar mee door ga tot basis horizon 2 volledig complete is en dan over naar forza 5 of 6:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Car Pass geldt alleen voor de eerste 6 car packs (zoals in de omschrijving staat) en we zitten inmiddels aan de 9e ofzo. VIP Access geeft alleen een VIP car pack en wat ingame voordeeltjes (dubbele rewards bij level-up enzo). Dus je had het kunnen weten dat er nog car packs zouden volgen waarvoor betaald moet worden.

Maar je bent natuurlijk niet verplicht om de DLC te kopen, er zitten meer dan genoeg goede auto's al standaard in de game om plezier mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Het playground Select Car Pack is 4 t/m 11 augustus gratis te downloaden voor FH2 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Gisteren de McLaren F1 GT en de Volvo S60 Polestar geprobeerd. Had de Volvo naar S1 getuned met volledige handling upgrades en wat motortuning, maar kon in online races niet echt meekomen. Ga nog wel wat aanpassen eraan, want vind het wel een gaaf ding, hopelijk kan ik hem een beetje naar m'n zin maken.

F1 GT is wel erg vet, heb er nog geen races mee gedaan maar eerste indruk is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Fuck, al mijn progress van Horizon lijkt weg te zijn. Moet weer helemaal opnieuw beginnen bij de begin dat je met die lambo moet racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Is dat normaal niet gesynced met de Cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MK1998NL schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:42:
Is dat normaal niet gesynced met de Cloud?
De algemene oplossing zou inderdaad zijn: console van internet halen, lokale save-game wegmikken, console aanzetten, internet aanzetten, game opstarten. De bedoeling is dan inderdaad dat de game weer uit de cloud wordt gehaald.

Maar ja, er staan wel vreemdere verrassingen op het FM-forum :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:51:
[...]

De algemene oplossing zou inderdaad zijn: console van internet halen, lokale save-game wegmikken, console aanzetten, internet aanzetten, game opstarten. De bedoeling is dan inderdaad dat de game weer uit de cloud wordt gehaald.

Maar ja, er staan wel vreemdere verrassingen op het FM-forum :X
Dat did the tick, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Ik heb deze week Forza Horizon 2 aangeschaft en vermaak me er goed mee.
Weten jullie misschien of er een nederlandse auto club is met actieve gebruikers (Xbox One)?
Zo ja, hoe heet deze?

[ Voor 68% gewijzigd door Joshua... op 15-09-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Joshua... schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:
Weten jullie misschien of er een nederlandse auto club is met actieve gebruikers (Xbox One)?
Zo ja, hoe heet deze?
Tweakers heeft een aantal gebruikers die regelmatig spelen ;)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Joshua... schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:
Zo ja, hoe heet deze?
Op de OP staat: zoek daarvoor op GoTLive [GoT] nadat je het derde toernooi hebt voltooid.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Echt actief is de crew niet meer. Meestal kom je in Online Roadtrips nog wel leuke mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik heb een Pringles xtra code voor DLC voor de X1 Krijg je geloof ik een auto met een Pringles logo, laat even weten als je hem hebt gebruikt.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

^^This code had already been used

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Leuk als mensen dat niet melden dan. Volgende keer vraag ik wel om een DM.

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Heb nog een code, DM maar als je interesse hebt.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben weer eens ONLINE geweest met Forza Horizon 2, wat een DRAMA. }:|
Ze zijn meer bezig iedereen van de baan de rossen dan rijden om te winnen.
Zelfs naar een nieuwe race toe rijden is alleen maar elkaar het leven zuur maken.
Nu weet ik dat FH2 een beetje arcade racen is maar dit is echt waardeloos en jammer.

Nu weet ik ook waarom men loopt te klagen in het Forza 6 topic, ze gebruiken de drivatars van FH2. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Winkiller schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:04:
Ik ben weer eens ONLINE geweest met Forza Horizon 2, wat een DRAMA. }:|
Ze zijn meer bezig iedereen van de baan de rossen dan rijden om te winnen.
Zelfs naar een nieuwe race toe rijden is alleen maar elkaar het leven zuur maken.
Nu weet ik dat FH2 een beetje arcade racen is maar dit is echt waardeloos en jammer.

Nu weet ik ook waarom men loopt te klagen in het Forza 6 topic, ze gebruiken de drivatars van FH2. :Y
Volgens mij joinde je mijn sessie Winkiller, op het moment dat ik het helemaal beu was (bovendien gingen ze net een S2 roadtrip in met 2 playground games...) en er dus maar mee stopte, was echt dramatisch. En als ik dan vooraan kwam zonder eraf gebeukt te zijn, reed ik makkelijk bij ze weg, dus snel waren ze ook niet. De laatste tijd is het wel erger geworden, de meeste serieuzere racers zijn waarschijnlijk naar FM6 gegaan. Misschien toch ook maar doen... Zonde, want ik vermaak me over het algemeen nog prima met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Entity schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:54:
[...]

Volgens mij joinde je mijn sessie Winkiller, op het moment dat ik het helemaal beu was (bovendien gingen ze net een S2 roadtrip in met 2 playground games...) en er dus maar mee stopte, was echt dramatisch. En als ik dan vooraan kwam zonder eraf gebeukt te zijn, reed ik makkelijk bij ze weg, dus snel waren ze ook niet. De laatste tijd is het wel erger geworden, de meeste serieuzere racers zijn waarschijnlijk naar FM6 gegaan. Misschien toch ook maar doen... Zonde, want ik vermaak me over het algemeen nog prima met dit spel.
Ja klopt, ik kwam in jouw sessie maar je was inderdaad direct verdwenen. Ik had gehoopt dat het daar er iets beter aan toe zou gaan dan in mijn eigen lobby, helaas niet en ik was binnen 5 minuten ook weer weg. Als ik de berichten lees in het F6 topic is het daar niet echt veel beter, ik ben er zelf nog niet mee online geweest omdat ik het vooral leuk wil houden voor mijzelf.

Weet je ik begrijp echt niet waarom mensen - waarschijnlijk volwassen kinderen - het leuk vinden om de boel te verzieken, het is een afspiegeling van de wereld, zelfs in het bejaardencentrum pesten ze elkaar de tent uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

In FH2 bleef ik altijd een beetje achter rijden in het begin en keek ik erg uit voor mensen dicht achter me in bochten, die liet ik dan passeren en vaak vliegen ze dan gewoon uit de bocht. Soms zit je wel in goede lobby's. Vind het in FH2 makkelijker dan in F6, in F6 ben je echt de lul als je een keer het gras in wordt gereden, je bent dan zo lang bezig om te corrigeren dat winnen onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ThomasXIV schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:59:
In FH2 bleef ik altijd een beetje achter rijden in het begin en keek ik erg uit voor mensen dicht achter me in bochten, die liet ik dan passeren en vaak vliegen ze dan gewoon uit de bocht.
:Y Dat doe ik dus ook maar het heeft me gisteravond niet geholpen, ze blijven tikkertje spelen. :+
Weet je, ik hoef niet eens te winnen als het er maar redelijk aan toe gaat, maar zelfs dat lukt vaak niet. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vervelend is dat ja, maar als je dan in een fijne lobby zit is dat wel heerlijk. In FH2 reed wist ik me altijd redelijk makkelijk in de voorhoede te worstelen waar lui meestal wel fair rijden. Het is een kwestie van doorhebben hoe je de chaos het beste omzeilt, confrontatie voorkomen (dus soms gewoon wat achter blijven) is de beste methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nog mensen interesse in wat online achievements te scoren? houd me aanbevolen, voeg me dan maar toe! Xbox ID Mitchwe (ook in signature te zien). Laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mfreriks schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:57:
Nog mensen interesse in wat online achievements te scoren? houd me aanbevolen, voeg me dan maar toe! Xbox ID Mitchwe (ook in signature te zien). Laat maar weten!
Toegevoegd :). Niet al te vaak online, maar had nog geen online friends dus dat werd weleens tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
draakhoofd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:58:
[...]
Toegevoegd :). Niet al te vaak online, maar had nog geen online friends dus dat werd weleens tijd ;)
Top, we zien mekaar ingame/online ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
draakhoofd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:58:
[...]
Voeg ik jou ook even toe aangezien ik die achievements ook aan aan het halen ben net zoals mfreriks :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Forza Horizon 2 Porsche Uitbreiding Pack nu 5 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Gisteren FH2 gekocht i.c.m. De Porsche uitbreiding.
Wat een toffe game. Wel beetje irritante AI. Knallen soms zo hard tegen je aan dat je halve wagen aan gort is.

Nu rustig aan de wereld aan het verkennen. Beetje de bucketlist afhandelen en wat races doen. Erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
PdeBie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:42:
Gisteren FH2 gekocht i.c.m. De Porsche uitbreiding.
Wat een toffe game. Wel beetje irritante AI. Knallen soms zo hard tegen je aan dat je halve wagen aan gort is.

Nu rustig aan de wereld aan het verkennen. Beetje de bucketlist afhandelen en wat races doen. Erg tof :)
Voor dat beetje kun je gerust 150-200 uur rekenen als je hem helemaal uit wil spelen :+.

Een voordeel is wel dat je auto de hele tijd door blijft rijden hoe stuk ie ook is O-).
Of je hebt de moeilijkheidsinstellingen een stuk hoger staan natuurlijk.

AI valt overigens nog wel mee ten opzichte van de echte spelers als je in freeroam of de online roadtrip meedoet :( :(

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 28-01-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
timmie271 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:46:
[...]

AI valt overigens nog wel mee ten opzichte van de echte spelers als je in freeroam of de online roadtrip meedoet :( :(
Serieus? Ik wordt soms gewoon vol door zo'n drivatar van de weg gebeukt :?

online roadtrip heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
PdeBie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Het probleem is inderdaad wel dat ze ineens uit het niets opduiken vanuit de bossen om tegen je aan te rammen. Maar zodra je roadtrips doet merk je dat ze wel bij je in de buurt blijven en niet in een keer wegstormen :). De drivatars rijden daarnaast gewoon overal waar de normale AI gewoon netjes op de weg blijft en nergens op let :+.

Bij online roadtrips rammen ze je gewoon te pletter als je naar voren probeert te rijden 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

PdeBie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Als je een slechte dag hebt gehad zou ik niet online gaan met FH2, dan is je dag echt naar de knoppen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Iemand toevallig een site die ze recommenden om FH2 expansions te kopen? Ik kan niks via de Microsoft store kopen want ik heb geen creditcard, en lopen klooien met die prepaid kaartjes heb ik ook geen zin in. Heb wel wat gevonden maar dacht misschien weten jullie wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

PayPal proberen anders? Kan je een rekening aanmaken met je eigen bankrekening, moet je wel een bedrag erop zetten meen ik. Dan kan je gewoon via de store van Xbox kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:28
Het is al een poosje dat FH2 uit is, maar ik wil hem alsnog graag kopen.. Als ik de ultimate haal, klopt het dan dat ik alsnog behoorlijk wat DLC mis/zou moeten kopen? Als ik het zo bekijk zit dit niet in de Ultimate versie:
Porsche
Furious 7
Fast & Furious
Alpinestars
Reserveringsautopack
Duracell
IGN
Playground Select

Bovenstaande packs zijn samen alsnog bijna 45 euro (ik blijf even uitgaan van de Nederlandse store).

De VIP & de Autopas zorgen er voor dat je de eerste 6 maandelijkse car packs krijgt zoals de Mobil1, Top Gear, Falken, NAPA & G-Shock.

Hier https://store.xbox.com/nl...6a-4a2e-a045-ccccfd6ada81 zetten ze wel fijn neer dat je de packs als Top Gear er bij krijgt, maar je krijgt ook de Autopas, maar de Autopas = die 6 genoemde packs.. (+ de 2010 Noble M600)

[ Voor 22% gewijzigd door rscheper op 02-02-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Je vergeet de Storm Island uitbreiding nog.Het is maar net hoeveel waarde je hecht om echt alle wagens te hebben natuurlijk. De Fast & Furious uitbreiding is tijdelijk gratis geweest rondom de release van de film ,maar ik zou die zelf nooit gekocht hebben.

Als je hem bijv in de U.S. store zou kopen scheelt het al omgerekend bijna €18, en waarschijnlijk zijn er nog wel goedkopere stores maar daar ben ik zelf niet in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
rscheper schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:27:
Het is al een poosje dat FH2 uit is, maar ik wil hem alsnog graag kopen.. Als ik de ultimate haal, klopt het dan dat ik alsnog behoorlijk wat DLC mis/zou moeten kopen? Als ik het zo bekijk zit dit niet in de Ultimate versie:
Porsche
Furious 7
Fast & Furious
Alpinestars
Reserveringsautopack
Duracell
IGN
Playground Select

Bovenstaande packs zijn samen alsnog bijna 45 euro (ik blijf even uitgaan van de Nederlandse store).

De VIP & de Autopas zorgen er voor dat je de eerste 6 maandelijkse car packs krijgt zoals de Mobil1, Top Gear, Falken, NAPA & G-Shock.

Hier https://store.xbox.com/nl...6a-4a2e-a045-ccccfd6ada81 zetten ze wel fijn neer dat je de packs als Top Gear er bij krijgt, maar je krijgt ook de Autopas, maar de Autopas = die 6 genoemde packs.. (+ de 2010 Noble M600)
Ik zou sowieso nooit de Ultimate aan full retail kopen.
En voor de DLC zou ik wachten tot er weer zo 'n aanbieding komt bij Deals with Gold.
Zo heb ik mooi Storm Island voor de helft gescored en als ik het me goed herinner ook een hoop carpacks (maar dat kan ook voor FM5 geweest zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:28
dodge_911 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:40:
[...]

Ik zou sowieso nooit de Ultimate aan full retail kopen.
En voor de DLC zou ik wachten tot er weer zo 'n aanbieding komt bij Deals with Gold.
Zo heb ik mooi Storm Island voor de helft gescored en als ik het me goed herinner ook een hoop carpacks (maar dat kan ook voor FM5 geweest zijn)
Dat zou ik normaliter ook doen, ik heb echter een MS Gift Card van 50 euro hier liggen die ik maar al te graag wil spenderen aan FH2, dan valt het allemaal nog mee met de prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind hem zonder DLC eigenlijk al een hele complete game, bovendien zijn de DLC auto's ook vaak niet opgewassen tegen wagens die er al standaard in zitten, dus daarvoor hoef je het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Serieus verslavend spel zeg :)

Inmiddels 10 championships gewonnen en nu een beetje borden rammen en wat schuurtjes zoeken. Ik vermaak me prima! :)

• Richard117
  • Laatst online: 19:20
Ik ben er een beetje laat bij, maar ik heb sinds deze week ook FH2 op de One en heb mij meteen maar aangemeld in de club.
Leuk om af en toe wat minder serieus te spelen en af te wisselen met Forza 6.
Gezien de activiteit in dit topic zal het niet zo veel meer gespeeld worden, maar wellicht kom ik jullie onderweg wel ergens tegen :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Richard117 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:29:
Ik ben er een beetje laat bij, maar ik heb sinds deze week ook FH2 op de One en heb mij meteen maar aangemeld in de club.
Leuk om af en toe wat minder serieus te spelen en af te wisselen met Forza 6.
Gezien de activiteit in dit topic zal het niet zo veel meer gespeeld worden, maar wellicht kom ik jullie onderweg wel ergens tegen :)
Als ik al 1910 van de 2000 achievementpunten hebt dan speel ik het een stuk minder ja :+. Moet alleen nog 20 Championships ofzo en 53 playground events te spelen :).

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!