[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste
Acties:

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:05:
[...]

Ze zouden het gewoon eens moeten doen; hopelijk zien we dan meer mensen online die hun auto's daadwerkelijk onder controle hebben omdat ze er al 3 uur mee hebben moeten rijden in Career.
Je hebt toch geen 3 uur nodig om een auto te leren kennen, ik weet vaak wel wat dat ding kan na een rondje. Na 3 uur ben ik de auto vaak weer zat en alweer opzoek naar de volgende

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

job115 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:20:
[...]

Je hebt toch geen 3 uur nodig om een auto te leren kennen, ik weet vaak wel wat dat ding kan na een rondje. Na 3 uur ben ik de auto vaak weer zat en alweer opzoek naar de volgende
Je weet zelf ook heel goed dat sommige mensen een auto binnen 5 minuten kennen en er top-tijden mee rijden; terwijl andere mensen rustig uren lopen te k*tten met een auto en hierdoor (sowieso) online meer een ergernis zijn. O-)

Ik probeerde te zeggen: sommige games mogen wel minder vrijgevig zijn met geld/middelen in-game om zo mensen te "dwingen" het spel beter te leren spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2014 16:23 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Jammer dat storm island erg klein is, na paar rondjes heb je het wel zo gezien en ga ik toch liever naar de main map om te driften etc.

Bucket list was zo voltooid, alleen de laatste was erg lastig met de land rover.
toch maar youtube erbij gepakt om te zien hoe je de route moet rijden, daarna lukte het me in 2e instantie.

op naar de nieuwe car pack in januari ;)

BTW als je niet te veel beloond wilt worden en heel lang over een game wilt doen, dan moet je The Crew gaan spelen. ik hoor mensen alleen maar klagen over matige besturing, alles is te duur om te kopen(je verdient te weinig en te langzaam) en de politie is overpowerd. AKA Ubisoft game ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
The Crew was bij mij al een desillusie bij de beta. Zag er niet uit, auto's moest je meer tricken in het doen wat je wilde dan daadwerkelijk besturen en ik kon niet verder spelen omdat hij nog aan het downloaden was. Dit was op de PC, toen wilde ik het spel afsluiten, maar dat mocht ook niet omdat hij nog aan het downloaden was (tergend traag). Al met al dacht ik niet dat iemand hier fatsoenlijk over na gedacht had, en helaas blijkt dat dus ook zo te zijn gezien de comments op de release versie nogal in lijn met mijn ervaringen liggen.

Nee, ik blijf nog wel even bij Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond zag ik in de "Extras" 2 nieuwe items staan: 100 tokens voor $0.99 en een Treasure Map voor $2.99 waarop de locaties van alle Bonus Boards, Bucket List challenges, Speed Cameras en Barn Finds staan.
MAX3400 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:22:
Ik probeerde te zeggen: sommige games mogen wel minder vrijgevig zijn met geld/middelen in-game om zo mensen te "dwingen" het spel beter te leren spelen.
Dit is natuurlijk 1 van de trucs die worden gebruikt om (meer) mensen over de streep te trekken om de game te kopen waar ik geen enkel probleem mee heb, het waarborgt het voortbestaan van Forza. Wat daar idd wel jammer van is, is dat er online momenteel nauwelijks competitie is. Na het uitkomen van een aantal grote titels zijn de goede racers (voorlopig) ook weg.
Pykow schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:30:
Jammer dat storm island erg klein is, na paar rondjes heb je het wel zo gezien en ga ik toch liever naar de main map om te driften etc.

Bucket list was zo voltooid, alleen de laatste was erg lastig met de land rover.
toch maar youtube erbij gepakt om te zien hoe je de route moet rijden, daarna lukte het me in 2e instantie.
Ik had het wel leuk gevonden als Storm Island gewoon onderdeel had uitgemaakt van de standaard map.

De Storm Island Bucket list waren idd erg makkelijk maar die die met de Mini All4 x vond ik juist weer erg moeilijk. Ik heb vaker tegen een boom gestaan dan in alle online races bij elkaar. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

LOTG schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:07:
The Crew was bij mij al een desillusie bij de beta. Zag er niet uit, auto's moest je meer tricken in het doen wat je wilde dan daadwerkelijk besturen en ik kon niet verder spelen omdat hij nog aan het downloaden was. Dit was op de PC, toen wilde ik het spel afsluiten, maar dat mocht ook niet omdat hij nog aan het downloaden was (tergend traag). Al met al dacht ik niet dat iemand hier fatsoenlijk over na gedacht had, en helaas blijkt dat dus ook zo te zijn gezien de comments op de release versie nogal in lijn met mijn ervaringen liggen.

Nee, ik blijf nog wel even bij Forza.
The crew als kerst kado zou ik niet erg vinden haha. Nee ik geniet echt wel van forza horizon. Morgen weer verder met de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Kerst-cadeau: Forza Rewards zijn donderdag op te halen ?

En mogelijk/misschien dus 1 januari de nieuwe Rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sins een week fh2 op de 360 alleen het regent niet en de auto's worden ook niet vies!!
Is dat probleem bij andere ook ?? Want anders ga ik terug met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Fh2 op de xbox360 is veel minder mooi

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 17:07:
Ik heb nu sins een week fh2 op de 360 alleen het regent niet en de auto's worden ook niet vies!!
Is dat probleem bij andere ook ?? Want anders ga ik terug met het spel
http://forums.forzamotors...orizon-2-on-Xbox-360.aspx

En hier

Mr Magic in "[Xbox One/360] Forza Horizon 2"

/edit: net 10,000Cr gekregen voor FH2 & FM5 via Rewards; nieuwe over 7 dagen af te halen op de site :)

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 25-12-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 16:47
Nog meer mensen hier waarbij de stats van Horizon 2 niet update in de Forza Hub app?

Ik heb de game sinds zaterdag, maar de app ziet mijn voortgang helaas niet. Nu blijf ik steken op 17 punten tot aan de volgende tier.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Maikel64 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:30:
Nog meer mensen hier waarbij de stats van Horizon 2 niet update in de Forza Hub app?

Ik heb de game sinds zaterdag, maar de app ziet mijn voortgang helaas niet. Nu blijf ik steken op 17 punten tot aan de volgende tier.
Er is ddos geweest en daar hebben sommigen last van. Blijkbaar jij, ik daarentegen niet. Komt weer goed.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Maikel64 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:30:

Heb al een week geen update meer gehad, zowel in de hub als op de website. Heb dat vaker gehad dat er een aantal dagen vertraging in zit.

Vraagje. Hoe mute ik het geluid van andere spelers? Net een online sessie gedaan maar ik werd gestoord van een vent die Frans lulde om zijn jengelende kids onder controle te houden. Kan bij opties niets vinden om het geluid van anderen weg te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-12-2014 13:55 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:59:
[...]

Heb al een week geen update meer gehad, zowel in de hub als op de website. Heb dat vaker gehad dat er een aantal dagen vertraging in zit.

Vraagje. Hoe mute ik het geluid van andere spelers? Net een online sessie gedaan maar ik werd gestoord van een vent die Frans lulde om zijn jengelende kids onder controle te houden. Kan bij opties niets vinden om het geluid van anderen weg te krijgen.
:) Haha, met de koptelefoon van de Xbox One kan je het geluid van spelers uitschakelen/dimmen terwijl de game audio doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Dan moet ik dus met koptelefoon op spelen. Jammer dat het niet via het optie menu kan.

Vandaag geprobeerd online te racen maar meer dan zeven zijn er niet tegelijk in een race geweest. Erg jammer dat de animo een stuk minder is nu.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:24:
Vandaag geprobeerd online te racen maar meer dan zeven zijn er niet tegelijk in een race geweest. Erg jammer dat de animo een stuk minder is nu.
Maak je niet druk en geniet van FH2, de meeste zijn er blijkbaar al op uitgekeken, tja wat wil je hij is al meer dan 3 maanden uit.

Valt me eerlijk gezegd nog mee gezien Watchdogs al binnen 3 weken na uitkomen niet meer voorbij kwam in het Xbox One topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Winkiller schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:31:
[...]

Maak je niet druk en geniet van FH2, de meeste zijn er blijkbaar al op uitgekeken, tja wat wil je hij is al meer dan 3 maanden uit.

Valt me eerlijk gezegd nog mee gezien Watchdogs al binnen 3 weken na uitkomen niet meer voorbij kwam in het Xbox One topic. ;)
Het niet meer spelen komt denk door het uitkomen van meerdere andere titels. Forza Horizon zal een game blijven die zo nu en dan even opgezet wordt om even te spelen. Het zelfde nu met FM 5. Even een dip geweest met het uitkomen van FH 2 en andere titels en nu speel ik deze al weer veel meer.

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voor de mensen die morgen nuchter & wakker zijn: nieuwe Forza Rewards zijn dan te claimen.

Tot die tijd: allemaal een fijne jaarwisseling en hopelijk met 10 vingertjes en 2 ogen weer kunnen gamen in 2015!!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jullie ook allemaal een fijn jaarwisseling.
Forza horizon 2 is de game van 2014 voor mij.
Naast GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Even schaamteloos mezelf pluggen... Via xboxachievements.com... O-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fs1VHD9UbS0yQ0LU2ZD5mbE9/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/htdZblK7WUo9BneYPmeQPLSy/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:40:
Even schaamteloos mezelf pluggen... Via xboxachievements.com... O-)

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan mij niet voorstellen dat dit soort dingen belangrijk zijn voor een gamer, ik kijk er nooit naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

*zucht* weeeer 2.1 miljoen Cr met de Rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Xbox One gekregen voor de kerst, later Forza Horizon 2 gekocht...

Ben bij toeval over een 'gotlive.nl' club gestruikeld en heb die maar gejoined (MChrome) , heb er tot nu toe wel plezier van.

Alleen is die Henessey best moeilijk om te rijden... Ik doe alles op Pro en win normaal redelijk makkelijk maar bij het hypercar championship heb ik toch wel een 5e plek op de koop toe moeten nemen :(

Ik heb een Veneno als gift gekregen, maar ga denk ik toch eens sparen voor een Veyron...

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
MAX3400 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:17:
*zucht* weeeer 2.1 miljoen Cr met de Rewards...
Ik moet het helaas met "slechts" 1,5 miljoen doen. 8)

Het is wel elke keer lekker meegenomen. Ik moet nog steeds de 1e finale spelen, maar ik heb besloten om die te bewaren voor als ik het XB1 stuurtje van Fanatec heb. Tegen die tijd geld genoeg om elke auto te kunnen kopen.

Storm Island ben ik inmiddels wel helemaal aan het uitspelen met de controler.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nieuwe dlc pack is er:

G-Shock Car Pack
2015 Nissan IDx NISMO
1980 Subaru BRAT GL
2013 Ford F-150 SVT Raptor Shelby
1975 Ford Bronco
1953 Ferrari 500 Mondial
2010 Mazda Mazdaspeed 3

Voor meer info en plaatjes zie :
http://forzamotorsport.ne...ry_casio_g-shock_car_pack

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 15:12
v8power67 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:33:
Nieuwe dlc pack is er:

G-Shock Car Pack
2015 Nissan IDx NISMO
1980 Subaru BRAT GL
2013 Ford F-150 SVT Raptor Shelby
1975 Ford Bronco
1953 Ferrari 500 Mondial
2010 Mazda Mazdaspeed 3

Voor meer info en plaatjes zie :
http://forzamotorsport.ne...ry_casio_g-shock_car_pack
Is dat die update van ca. 420MB die ik zonet kreeg? Of is dat wat anders geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kan wel kloppen idd.
Je moet ze nog wel als je seasonpass hebt even unstalleren als zijnde gekocht. Of kopen als je geen pass hebt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
v8power67 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:15:
Kan wel kloppen idd.
Je moet ze nog wel als je seasonpass hebt even unstalleren als zijnde gekocht. Of kopen als je geen pass hebt.
Heb geen seasonpass, maar wel dat car pack pass DLC denk ik? Kreeg ze er i.i.g. gewoon gratis bij, samen met nog een hele andere rits auto's die ineens gratis waren in de Autoshow (Jaguar F Type Coupé e.d.) dus ik klaag niet!

EDIT
Heb trouwens eens voor de lol NL platen op mijn auto's geplakt. Die zie je dan ook als je online rondrijdt, correct?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gz7DhV3.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door BleuZ op 07-01-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Van de G-Shock Car Pack heb ik wel wat met die Nismo, het heeft een geweldige launch en acceleratie waardoor je bij de start en na bochten de rest achter je laat. Lijkt wat dat betreft wel wat op de Alfa 33 Stradale maar dat ding heeft een vreselijk irritant geluid. De wat nasale grom van een Nissan vind ik wel mooi.
ChromeBallz schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:04:
Ik heb een Veneno als gift gekregen, maar ga denk ik toch eens sparen voor een Veyron...
Die Veyron is loodzwaar en daardoor moeilijk gecontrolleerd af te remmen op hoge snelheden.
Vooral online ruled de Veneno.
J.Appleseed schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:35:

Heb geen seasonpass, maar wel dat car pack pass DLC denk ik? Kreeg ze er i.i.g. gewoon gratis bij, samen met nog een hele andere rits auto's die ineens gratis waren in de Autoshow (Jaguar F Type Coupé e.d.) dus ik klaag niet!

EDIT
Heb trouwens eens voor de lol NL platen op mijn auto's geplakt. Die zie je dan ook als je online rondrijdt, correct?

[afbeelding]
Dan heb je waarschijnlijk de Deluxe of Ultimate Edition.
Het nummerbord zie je idd online. Overigens is het een nummerbord van een SL65 AMG BLACK SERIES :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
mowa schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:31:

[...]

Dan heb je waarschijnlijk de Deluxe of Ultimate Edition.
Het nummerbord zie je idd online. Overigens is het een nummerbord van een SL65 AMG BLACK SERIES :+
Hmm, heb de Day One editie. Weet niet of het daar dan aan ligt? Dacht dat daar alleen een paar Day One auto's in zaten.

Leuk om te weten! Die SL65 (als 'ie er is, heb de SLK wel al gezien) moet ik dan ook maar eens kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Laatst online: 16-08 03:03
mowa schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:31:

[...]

Die Veyron is loodzwaar en daardoor moeilijk gecontrolleerd af te remmen op hoge snelheden.
Vooral online ruled de Veneno.
Dat heb ik inmiddels gemerkt.... Veyron gekocht, het ding is snel maar idd lang niet zo agile als de Veneno.

Wel heb ik ergens gelezen dat gift cars soms niet geupgrade kunnen worden vanwege een bug, die Veneno koop ik wel graag weer eens opnieuw (geweldige auto!).

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:56

Entity

9000rpm

Ik heb de laatste tijd veel plezier van mijn LaFerrari. Ding is aangepast naar 4WD en o.a. een heel korte bak, haalt nog geen 300km/u nu maar accelereert als de pest en rijdt naar mijn mening nu lekkerder dan de Veneno. Overigens niet zelf getuned, maar gewoon een kant-en-klare tune erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 15-09 17:23

Pimmuz

Roar

Entity schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:15:
Ik heb de laatste tijd veel plezier van mijn LaFerrari. Ding is aangepast naar 4WD en o.a. een heel korte bak, haalt nog geen 300km/u nu maar accelereert als de pest en rijdt naar mijn mening nu lekkerder dan de Veneno. Overigens niet zelf getuned, maar gewoon een kant-en-klare tune erop gezet.
Je kunt tunen wat je wilt ik pak je toch wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Dat zal ik niet ontkennen, mijn rijkunsten zijn nu eenmaal beperkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Vandaag weer een nieuwe update, iets van 102MB. Ben benieuwd waarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Morgen (woensdag ) ga ik weer fh2 onveilig maken. Ik heb als het goed is me headset adapter morgen binnen en die moet getest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
J.Appleseed schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:22:
Vandaag weer een nieuwe update, iets van 102MB. Ben benieuwd waarvoor :)
Voor een aantal issues met Storm Island is te lezen op het Forza forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Laatst online: 14-09 22:41
Vanaf maandag ben ik weer klaar voor 7 dagen FH2 :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Zo heb net een sessie van 10 uur achter de rug in FH2 :)
Was leuk en goed geragged weeral.
En netjes weeral een pakje xp puntjes verzameld voor de GoT club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Opuske schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:19:
Zo heb net een sessie van 10 uur achter de rug in FH2 :)
Was leuk en goed geragged weeral.
En netjes weeral een pakje xp puntjes verzameld voor de GoT club :)
Vakantie ?
na 3 uurtjes ben ik al klaar met gamen, vooral horizon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Pykow schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:31:
[...]

Vakantie ?
na 3 uurtjes ben ik al klaar met gamen, vooral horizon 2.
Nee geen vakantie maar gewoon een vrije dag.
En dan moet je gewoon ff lekker rondraggen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Mensen Help! Ik twijfel enorm of ik Forza Horizon 2 moet halen of niet. Ik ben op zoek naar een racer sinds ik een X1 in mijn bezit heb en Forza Horizon 2 klinkt wat mij betreft het interessants. Als ik kijk naar wat er op de markt is heb ik de volgende bezwaren bij de volgende games:

The Crew: Leuke singleplayer game met leuke road trip mogelijkheden. Te beperkte multiplayer
Forza 5: Mooie racer met goede multiplayer mogelijkheden. Wilt misschien iets teveel naar het realisme toe gaan.
Forza Horizon 2: Mooie open wereld racer die lekker arcade is maar hoe bevalt nu eigenlijk de multiplayer?

Zoals je kunt zien heb ik dus een vraag over het multiplayer gedeelte van de game. Zou een ervaringsdeskundige mij hier meer over vertellen? Als ik de youtube beelden zie dan is het weinig georganiseerd en zie je vooral mensen samen komen om "dingen te doen". Dus als je mij hier iets meer over kunt vertellen dan ben ik je dankbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Remmetje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:19:
Mensen Help! Ik twijfel enorm of ik Forza Horizon 2 moet halen of niet. Ik ben op zoek naar een racer sinds ik een X1 in mijn bezit heb en Forza Horizon 2 klinkt wat mij betreft het interessants. Als ik kijk naar wat er op de markt is heb ik de volgende bezwaren bij de volgende games:

The Crew: Leuke singleplayer game met leuke road trip mogelijkheden. Te beperkte multiplayer
Forza 5: Mooie racer met goede multiplayer mogelijkheden. Wilt misschien iets teveel naar het realisme toe gaan.
Forza Horizon 2: Mooie open wereld racer die lekker arcade is maar hoe bevalt nu eigenlijk de multiplayer?

Zoals je kunt zien heb ik dus een vraag over het multiplayer gedeelte van de game. Zou een ervaringsdeskundige mij hier meer over vertellen? Als ik de youtube beelden zie dan is het weinig georganiseerd en zie je vooral mensen samen komen om "dingen te doen". Dus als je mij hier iets meer over kunt vertellen dan ben ik je dankbaar!
Forza Horizon 2 is naar mijn mening de beste race game op de X1., zowel Online als Offline.
FH2 is een game voor de echte auto liefhebber, je hebt een grote open wereld waarin je kan freeroamen (cruisen of driften of draggen of andere "missies")
Daarnaast zijn de Roadtrips (Online racen) lekker kort van 4 opdrachten en heb je veel variatie.

The Crew heb ik kado gekregen omdat ik niet overtuigd was. Open wereld sprak me wel aan, maar het is en blijft een game van Ubisoft. Na 1 week was ik er al klaar mee, de game had veel bugs, de servers waren te druk met iets anders dan dat de game fatsoenlijk draait en al met al is het een Ubisoft game die de laatste 3 jaar alleen maar dezelfde eentonige games maakt en waarbij alle games hetzelfde zijn. Of je nu Farcry, Assassins creed of The crew speelt, het verhaal is altijd slecht, ziet er slechter uit dan de trailers en na paar minuten ben je er klaar mee.

Forza 5, Deze game heb ik gratis bij mijn X1 gekregen in een bundel. Leuke game en vraag wat meer skill. Echter irriteer ik mij behoorlijk aan de laadtijden. Je bent 3 minuten aan het rijden op een circuit, terwijl je meer dan 5 minuten zit te wachten om de menu's te laden.
Ook de filmpjes nadat je de race hebt voltooid kan je niet skippen zoals in Horizon 2, dus je zit steeds naar de zelfde filmpjes te kijken, naar 1 auto die je minimaal 8 opdrachten gaat/moet gebruiken.
Ik hoop dat Forza 6 een stuk sneller gaat worden qua laadtijden.
Ook moet ik eerlijk zeggen dat 80 KM/u in Forza 5 aanvoelt als 30 KM/U en dat het sturen etc daardoor zwaarder lijkt. Sommige noemen dit realistischer dan horizon 2, maar als ik het vergelijk met Asseto corsa, project cars of het oude GTR2, dan voelt het niet altijd fijn aan.

Conclusie; ben je echt een fan van auto's dan ga je voor Horizon 2.
ben je echt iemand die alleen circuits wil rijden, dan is Forza 2 de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Thank Pykow. Het idee wat ik van de games had komt overeen met hetgeen wat jij verteld! Ik ben over. Ik zal morgen eens kijken hoe duur de game is bij MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Remmetje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:22:
Thank Pykow. Het idee wat ik van de games had komt overeen met hetgeen wat jij verteld! Ik ben over. Ik zal morgen eens kijken hoe duur de game is bij MM :)
Geen dank, ik wil graag voorkomen dan mensen geld in een putje gaan gooien ;)

PS. dit is mijn mening er zijn ook een hoop mensen die The Crew volgens mij wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Pykow schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:27:
[...]

Geen dank, ik wil graag voorkomen dan mensen geld in een putje gaan gooien ;)

PS. dit is mijn mening er zijn ook een hoop mensen die The Crew volgens mij wel leuk vinden.
The Crew heb ik in de beta al flink gespeeld dus daar had ik al mijn oordeel over klaar. Daar miste ik een fatsoenlijk multiplayer element (wat ik nogal belangrijk vind bij een racer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Remmetje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:22:
Je kunt ook eens kijken of de game ergens bij een Game Mania 2e hands verkrijgbaar is. Ik had het geluk een gesealde game, inclusief nog werkende code (oftewel nieuw) te vinden tegen de 2e hands prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sinds afgelopen weekend het spel in huis gehaald voor de Xbox One, nadat ik de demo he-le-maal grijs had gespeeld. Ben een groot fan van de Forza Motorsport-serie en Horizon 2 is een fijne toevoeging. :*)

Trouwens, ik heb me meteen even aangemeld bij de GoT Club van Martinspire, mijn gamertag is Yonix360. Lijkt me tof om eens te gaan touren met een aantal Tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

Yonix schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:07:
Sinds afgelopen weekend het spel in huis gehaald voor de Xbox One, nadat ik de demo he-le-maal grijs had gespeeld. Ben een groot fan van de Forza Motorsport-serie en Horizon 2 is een fijne toevoeging. :*)

Trouwens, ik heb me meteen even aangemeld bij de GoT Club van Martinspire, mijn gamertag is Yonix360. Lijkt me tof om eens te gaan touren met een aantal Tweakers. :)
Ik ook sinds een week of 2 :)

Net voor het eerst online gedaan. Gelijk even narr de got clan gegaan.
Gelijk een horizon finale gereden met een geleende Pagani :9 wel gewonnen :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Wat een heerlijk spel is het toch! Vanmiddag nog even lopen klooien met de fotomodus, met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IcTIWCn8gb3q0n4aYRnxOtoD/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zRCFDUldbAhvNqfoX6fdAVNE/medium.jpg

Het spel ziet er grafisch echt geweldig uit! Over, bijvoorbeeld, de reflecties op de auto's ben ik erg te spreken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Yonix schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:41:
Wat een heerlijk spel is het toch! Vanmiddag nog even lopen klooien met de fotomodus, met dit als resultaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Het spel ziet er grafisch echt geweldig uit! Over, bijvoorbeeld, de reflecties op de auto's ben ik erg te spreken. :*)
Helemaal mee eens! Ik heb hem sinds gisteren en ik vermaak mij prima. Wat zijn er overigens veel gratis auto's op de autoshow te verkrijgen. Ook leuk dat je direct custom paintings te zien krijgt.

Anyway net zoals jou ben ik ook direct gaan klooien met de photo mode :) Hier een tweetal foto's die ik wel geslaagd vond:
Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2rog9ps.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/2zrp9ok.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Opgepikt bij de MM tijdens de actie. Forza 3/4/5 ervaring. Maar de eerste uurtjes zijn zo weg bij horizon 2. Prima vermaakt, geweldige sfeer en muziek. Je hebt je auto wel standaard wat meer onder controle maar dat is eigenlijk alleen maar positief. Ik ga me hier nog wel even mee vermaken :D

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
http://www.topgear.com/uk...-top-gear-pack-2015-02-02

Zou vandaag uit moeten komen. Wat ziet die 2015 Ferrari 458 er enorm sexy uit zeg !
Zie hem nog niet in de store staan momenteel.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
xavento schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:39:

Zou vandaag uit moeten komen. Wat ziet die 2015 Ferrari 458 er enorm sexy uit zeg !
Op de Forza forums geven ze aan dat dat (voor ons) eerder morgen wordt.

Ik heb de laatste tijd niet meer zo vaak Forza gedaan, ben vooral meegesleept door het verhaal van AC Black Flag en Unity. Vanmiddag wel nog even gecruised op Storm Island, ook waneer het er niet stormt erg leuk vertoeven:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uhpQE0ol.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 04:48
Ik ben ook de club gejoined. Morgen ff season pass aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
Heeft iemand de Lamborghini LM002 al? Erg gave auto, ben benieuwd hoe die rijd?

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Barremans schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:41:
Niet geweldig. Beetje sloom voor mijn doen. Verder wel een leuke auto ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
xavento schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:39:

Gisteravond op de kop getikt in de store en, zoals jij al zegt, wat is het een mooie wagen! :9~
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pXeiAzeJBy0nGgMTIeJObupf/full.jpg

Wel een beetje speels en wispelturig hier en daar, maar daarnet prima een toernooi mee kunnen winnen. :)
Barremans schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:41:
Ik heb hem net aangeschaft voor het toernooi in het 'Off-road klassement' en wat is dat een lompe bak zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barremans
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 13:22
J.Appleseed schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:49:
[...]

Niet geweldig. Beetje sloom voor mijn doen. Verder wel een leuke auto ja :P
Hij heeft lig wel stijl. Ik ga vanavond de DLC eens kopen. Thanks!

Xbox Live: WatersideHorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Beste mensen, ik heb een 'hypercar-probleem'. Het is namelijk zo dat ik inmiddels voldoende credits heb om een leuke hypercar aan te schaffen. Echter, ik zie door de bomen het bos niet meer. Op dit moment twijfel ik tussen de volgende auto's:
• Ferrari Enzo;
• Ferrari LaFerrari;
• McLaren P1.

Allemaal zeer machtige wagens, maar toch zijn de LaFerrari en P1 net wat meer 'hyper' dan de - inmiddels 12 jaar oude - Enzo.

Ik kan natuurlijk ook het geld gebruiken om mijn garage te vullen met ander leuk speelgoed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Yonix schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:51:
Beste mensen, ik heb een 'hypercar-probleem'. Het is namelijk zo dat ik inmiddels voldoende credits heb om een leuke hypercar aan te schaffen. Echter, ik zie door de bomen het bos niet meer. Op dit moment twijfel ik tussen de volgende auto's:
• Ferrari Enzo;
• Ferrari LaFerrari;
• McLaren P1.

Allemaal zeer machtige wagens, maar toch zijn de LaFerrari en P1 net wat meer 'hyper' dan de - inmiddels 12 jaar oude - Enzo.

Ik kan natuurlijk ook het geld gebruiken om mijn garage te vullen met ander leuk speelgoed. ;)
Het ging wat mij betreft ook tussen de LaFerrari en de P1. Ik heb uiteindelijk voor de P1 gekozen, vond ik persoonlijk toch wat bijzonderder / specialer. Maar met die anderen maak je ook geen foute keuze. Het is inderdaad een hoop geld maar oh wat een heerlijke bak. En ach, het zijn maar credits he, geen echt geld. Gewoon flink wat racen en je hebt zo weer 1,5 miljoen op je rekening ;) Ik wel in ieder geval. Je kunt in elke stad het toernooit doen van de hypercars, dus 6 keer met dezelfde auto ;)

Wat ik trouwens nog wel heb gedaan is permanent 10% korting unlocken met die perks voordat ik m kocht. Scheelt toch weer iets van 70.000 credits

[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 08-02-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yonix schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:51:
• Ferrari Enzo;
• Ferrari LaFerrari;
• McLaren P1.

Neem de Hennessey Venom GT, kost niet teveel en is vaak niet bij te houden. Met dat ding heb ik toen het spel uitkwam spectaculaire tijden gereden, ook bij de flitskasten had ik het vaak goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Winkiller schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:52:
[...]

Neem de Hennessey Venom GT, kost niet teveel en is vaak niet bij te houden. Met dat ding heb ik toen het spel uitkwam spectaculaire tijden gereden, ook bij de flitskasten had ik het vaak goed voor elkaar.
Ook geen verkeerde keuze. Maar persoonlijk blijft de P1 toch iets meer een 'wow' effect O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Mu.siQ schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:55:
[...]

Ook geen verkeerde keuze. Maar persoonlijk blijft de P1 toch iets meer een 'wow' effect O-)
Kan later toch ook nog gekocht worden, in eerste instantie gaat het om het winnen en niet om te mooiste auto. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Ik ga eens even kijken naar de Hennessey Venom GT. De P1 en LaFerrari bewaar ik dan voor het mooie touren op een later moment. :*)

Thanks guys! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Winkiller schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Kan later toch ook nog gekocht worden, in eerste instantie gaat het om het winnen en niet om te mooiste auto. ;)
True, true. Maar als je gewoon racet heb je snel zat weer een hoop geld. En tja, racen in een P1, ik vind t tof. Ik ga ook s kijken naar die Venom GT though.

Ach, uiteindelijk heb je toch meer auto's dan dat je weet wat je er mee moet. Tenminste, dat heb ik nu al wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Mijn insteek bij dit spel was in eerste instantie lekker winnen in offline mode, ook in een hypercar en dat kan voordelig in een Hennessey Venom GT. Het geld wat ik daar mee uitspaarde kon gebruikt worden om andere auto's weer wat beter te tunen, dat kost ook wat. Later had ik alle dure Hypercars auto's in mijn collectie waar ik vervolgens helemaal niets mee deed. :$

Carpacks heb ik om die reden helemaal niet gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 15-09 17:23

Pimmuz

Roar

Kunnen beter nieuwe club oprichten die gewoon actief is, zat bij de GoT club maar was nooit iemand online. Nog wat andere clubs gejoined maarja nooit iemand avonds online :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Daarnet de Hennessey Venom GT aangeschaft en wat is dat een bak zeg; jeetje, niet normaal! Tikt met gemak de 410+ km/h aan, maar is zo zenuwachtig als het maar zijn kan.

Mijn eerste hypercar-race was in de regen en dat was niet te doen. Constant wheelspin, uit de bocht vliegen en geen grip. Om die reden de aandrijflijn maar veranderd. Het beestje is nu een 4WD (X999) en rijdt als een wolk over de wegen. Helaas geen topsnelheid van 410+ km/h meer, maar 330 km/h is ook niet verkeerd. ;) En dat voor een totaalprijs van zo een 400.000 cr. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Ik heb fh2 al sinds de release in bezit, heb het spel onlangs weer opgepakt blijft echt een heerlijke racegame in een mooie omgeving! Is storm island de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ja ik vond van wel, sommige dingen op Storm Island zijn best pittig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Yonix schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:09:
Daarnet de Hennessey Venom GT aangeschaft en wat is dat een bak zeg; jeetje, niet normaal! Tikt met gemak de 410+ km/h aan, maar is zo zenuwachtig als het maar zijn kan.

Mijn eerste hypercar-race was in de regen en dat was niet te doen. Constant wheelspin, uit de bocht vliegen en geen grip. Om die reden de aandrijflijn maar veranderd. Het beestje is nu een 4WD (X999) en rijdt als een wolk over de wegen. Helaas geen topsnelheid van 410+ km/h meer, maar 330 km/h is ook niet verkeerd. ;) En dat voor een totaalprijs van zo een 400.000 cr. :*)
Is die dan met x999 nog wel te gebruiken voor hypercar Championship? Iets wat ik me al tijdje afvraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Mu.siQ schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:30:
[...]

Is die dan met x999 nog wel te gebruiken voor hypercar Championship? Iets wat ik me al tijdje afvraag...
Yes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Maar dan is de rest neem ik aan ook geupgrade naar x999? Of net iets daar onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Mu.siQ schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:54:
[...]

Maar dan is de rest neem ik aan ook geupgrade naar x999? Of net iets daar onder?
Tijdens een race zijn een enkeling X-999, anderen racers zullen tussen de S2-994 en S2-998-klassementen zitten.

Heb vanavond de Hennessey Venom GT nog maar eens uitgelaten op het vliegveld met de onderstaande video's en foto als resultaat. ;)

[YouTube: http://youtu.be/zyYf-ZrH2_c]

[YouTube: http://youtu.be/hni98DBrFwA]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cu7j5HIWESqzb1Jtjse2Urj5/medium.jpg

Blijft een mooie bak! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Gisteravond de Horizon Finale gereden met mijn mijn favoriete wagen de Ferrari 458 Speciale. Heerlijke wagen! :*)

Van het prijzengeld heb ik de onderstaande pareltjes gekocht:
• Alfa Romeo 8C Competizione;
• Aston Martin Vanquish;
• Audi R8 Coupé V10 Plus 5.2 FSI Quattro;
• Ferrari LaFerrari;
• Mercedes-Benz SLS AMG.

Iemand nog geïnteresseerd in een tweedehands Ferrari 458 Speciale? Is van een oud vrouwtje geweest; bijna niet in gereden. ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0x2SO6bLf6BikVrVSnRYOgZ1/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Wow krijg je zoveel dan na die finale? :O Moet nog 5 championships maar heb mooi rustig aan gedaan. Alle bucketlist dingen gedaan op 2 na (die lukken me dus echt niet -.-). Heb inmiddels ook wel een wagenpark haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Mu.siQ schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:13:
Wow krijg je zoveel dan na die finale? :O Moet nog 5 championships maar heb mooi rustig aan gedaan. Alle bucketlist dingen gedaan op 2 na (die lukken me dus echt niet -.-). Heb inmiddels ook wel een wagenpark haha
Ik kreeg iets van een 1.050.000cr ofzo. In ieder geval genoeg om er vijf mooie auto's van te kopen en dan nog een mooi bedrag over te houden. ;) Alleen was ik dan weer zo dom om dit allemaal te doen voordat ik de 10% korting perk in mijn verzameling had. Boor ik mezelf toch iets van 200.000cr door de neus. :P

Nu ga ik bij elk klassement de championships compleet maken. Het schijnt dat er meerdere finales volgen, dus nog meer money! :*)

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb al mijn favoriete auto's en nog 2.2 mil over .. weet niet wat ik er mee moet want de DLC auto's zijn toch gratis. Trouwens mijn favoriete auto in Forza waar ik veel te lang op heb moeten wachten O-) .. 430,6 km/h en een wegligging waar je u tegen zegt zonder spoiler

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=2940445&full=true
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=2940549&full=true

[ Voor 10% gewijzigd door koelebobes op 12-02-2015 15:59 ]

BTC €94.837,08

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

Geld is op een gegeven moment beetje teveel. Heb nu 4,5 mil en teveel wagens haha. Yonix, ik zie jou nog wel regelmatig in de GOT lijst weekly xp halen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
De afgelopen anderhalve week helaas geen Forza Horizon 2 kunnen spelen i.v.m. verplichtingen op het werk, maar inmiddels ben ik hard op weg naar mijn tweede Horizon Finale met het onderstaande als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ri1mGNgZHE2vLCOSeDYgO6Jn/full.png

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yonix schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:13:
[...]
Heb vanavond de Hennessey Venom GT nog maar eens uitgelaten op het vliegveld met de onderstaande video's en foto als resultaat. ;)

[video]
Ik wil je niet opjutten maar dit kan echt nog wat sneller met die auto.... >:)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Er komt een gratis expansion aan morgen 27 maart (wel downloaden voor 10 april -> daarna is ie $10,-)

http://www.engadget.com/2...rizon-2-fast-and-furious/

Het lijkt erop dat het alleen nieuwe auto's zijn, al kan het ook zijn dat er speciale missies bijkomen. Ben benieuwd..

[ Voor 2% gewijzigd door Cereal op 26-02-2015 16:36 . Reden: morgen is 't nog geen 27 maart :) ]

• Entity

Entity

9000rpm

Morgen? 27 maart staat er, da's nog een maand ;)

Wel een leuke manier om de film te promoten.

• Remmetje
Entity schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:37:
Morgen? 27 maart staat er, da's nog een maand ;)

Wel een leuke manier om de film te promoten.
Plus de game! Wat dat betreft is dit echt wel slimme marketing dat voor beiden win-win kan opleveren. Meer mensen die met Forza 2 in aanraking komen en wellicht door de positieve gameplay wel geneigd zijn om toch de game te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Leuke wagen, die XF RS :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0vtsMsa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
  • Laatst online: 19-08 21:12
Voor de mensen die het leuk vinden om met anderen te racen (net als ik) voeg me toe :) :
http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zitten er bij deze game nog keys voor het een of ander als je deze koopt?

Ik wil namelijk de game 2dehands kopen, dus dan vind ik het wel belangrijk om te weten of er nog keys bijzitten voor bijvoorbeeld DLC, die dan dus mogelijk al gebruikt zijn.

Anders kan ik 'm beter nieuw kopen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Las Vegas schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:53:
Zitten er bij deze game nog keys voor het een of ander als je deze koopt?

Ik wil namelijk de game 2dehands kopen, dus dan vind ik het wel belangrijk om te weten of er nog keys bijzitten voor bijvoorbeeld DLC, die dan dus mogelijk al gebruikt zijn.

Anders kan ik 'm beter nieuw kopen :P
Volgens mij alleen de 'day one'-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Het zal morgen wel druk worden met tweakers en FH2, iedereen gaat de gratis Fast & Furious uitbreiding downloaden en lekker zuid frankrijk opnieuw onveilig maken. >:)

See U out there 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Het is technisch gezien geen uitbreiding, maar een op zichzelf staand spel. Je hoeft FH2 niet te hebben om F&F te kunnen spelen. Ben er wel benieuwd naar overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Winkiller schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:13:
Het zal morgen wel druk worden met tweakers en FH2, iedereen gaat de gratis Fast & Furious uitbreiding downloaden en lekker zuid frankrijk opnieuw onveilig maken. >:)

See U out there 8)
Ik ben hem aan het binnenhengelen...sla je slag het is GRATIS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Zo ik ben er net 2 uurtjes mee bezig geweest met de Fast en furious uitbreiding en ben er al klaar mee.
Is zeer kort maar wel krachtig.
1000 G gehaald ook al ermee......100% compleet.
Online is 0.0 buiten freeroam.
Al bij al een grote tegenvaller moet ik zeggen en al maar goed dat het gratis was voor ons.
Ik zou er echt geen geld hebben aan willen geven.

Gelukkig is er nog veel plezier met FH2 zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Opuske op 27-03-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Fast and Furious geeft op mij een flink "been there, done that" gevoel. Niet gek als je Horizon 2 al uit hebt gespeeld en de wegen dus al kent. Op die manier zeker geen tien euro waard, maar voor nu zeker wel grappig. Ik probeer alles ook maar rustig aan te doen, want ik geloof best dat je hier in een paar uur doorheen bent.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 00:10:
Fast and Furious geeft op mij een flink "been there, done that" gevoel. Niet gek als je Horizon 2 al uit hebt gespeeld en de wegen dus al kent. Op die manier zeker geen tien euro waard, maar voor nu zeker wel grappig. Ik probeer alles ook maar rustig aan te doen, want ik geloof best dat je hier in een paar uur doorheen bent.
Ik zit op 74% na 1 uur spelen. ;)

Vind het best geinig om te spelen. Zeler geen 10 euro waard. Heb alle 'skill' achievements gehaald zonder erop te letten. Is dat gedeelte in FH2 even makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Achievements in Horizon 2 gaan wel wat verder en naar mijn mening ook dus minder makkelijk om te halen. Bij Fast and Furious zit je zo op de Achievements die niets te maken hebben met de game uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FH2: F&F is best vermakelijk, en mag best 10 euro kosten (mening). Wel speel ik liever de normale versie, gezien het met Nitro en de overdreven driftinstellingen voor mij te veel ala Need for Speed bagger gaat voelen.

Wel is het een prima spel voor je gamerpoints even te boosten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Heb je het idee dat nitro iets doet? Ik loop niet bepaald (sneller) weg van andere auto's wanneer ik Nitro gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

FeaR schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:08:
[...]

Heb je het idee dat nitro iets doet? Ik loop niet bepaald (sneller) weg van andere auto's wanneer ik Nitro gebruik.
Kom op nou, je acceleert iets sneller weg na een bocht... :P
Wel leuk Nos in een Forza game, wie had dat gedacht.
Ik heb zelfs een tijd van jou verbeterd door de Nos. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 29-03-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Toch eens met NOS gaan proberen dan. Ik heb het één keer flink/veel gebruikt omdat ik de achievement wilde halen... Mijn tijden moet je je niet blind op staren, een blinde baby neemt de bochten nog beter dan ik doe O-)

Morgen nog even de laatste twee/drie Bucket Lists doen en dan kan Fast and Furious weer van de HDD af.

Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!