Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Ik vind dat lelijk eerlijk gezegdMAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:35:
Domme vraag/opmerking: ik rij alles zonder namen boven de auto's. Is het handig dat je je GT/Nick achterop je auto's plakt zodat als we online racen, je meteen ziet welke nick er voor je rijdt zodat je via de chat kan zeggen "kijk uit, Don, ik haal je rechts in"?
Mijn auto's zijn strak/clean allemaal
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik weet nog niet of ik bij een club wil, mijn rijstijl leent zich niet voor close racing. Vroeger op de kermis te vaak in de botsauto's gezeten denk ik (50 rittenkaart
[ Voor 42% gewijzigd door Lekker Ventje op 01-10-2014 16:44 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Oke, dan rij ik dus alsnog die beloofde deuk in je EscaladeDonstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:41:
[...]
Ik vind dat lelijk eerlijk gezegd![]()
Mijn auto's zijn strak allemaal
Mij maakt het niet uit; kan me voorstellen dat niet iedereen altijd zijn auto onder controle heeft; dat dat dan niet tot scheldpartijen gaat leiden omdat iemand anders je niet zag/hoorde aankomen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Misschien is het anders handig dat we afspreken dat er alleen via links ingehaald wordtMAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:45:
[...]
Oke, dan rij ik dus alsnog die beloofde deuk in je Escalade![]()
Mij maakt het niet uit; kan me voorstellen dat niet iedereen altijd zijn auto onder controle heeft; dat dat dan niet tot scheldpartijen gaat leiden omdat iemand anders je niet zag/hoorde aankomen.

Zo links mogelijk rijden. Niemand haalt je meer inDonstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:50:
[...]
Misschien is het anders handig dat we afspreken dat er alleen via links ingehaald wordt
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:50:
[...]
Misschien is het anders handig dat we afspreken dat er alleen via links ingehaald wordt

Precies: Opgelost!Chester schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:51:
[...]
Zo links mogelijk rijden. Niemand haalt je meer in
Mm mijn oplossing rammelt een beetje, ik denk nog even verderMAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
![]()
Midden in de nacht, tussen bomen door tijdens cross-country...
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 01-10-2014 16:58 ]
Steam/XBL: Avioto
Avioto schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:16:
Gewoon even toeteren heren.
Het lukt trouwens hier ook niet om een club te joinen, terwijl ik dat wel unlocked heb.
[ Voor 28% gewijzigd door Turdie op 01-10-2014 19:09 ]
Heb pas sinds gisteren een Xbox One, maar hier mijn nick voor wie me toe wil voegen: MisterMagik
Jawel, het is mij ook gelukt, ik ben lid bij GotLive [GoT] aangemaakt door Martinspire.shadowman12 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:08:
Het lukt trouwens hier ook niet om een club te joinen, terwijl ik dat wel unlocked heb.
Kom op mensen, het wordt tijd deze FH2 GoT Club te vullen, in 2012 waren er ook velen.
[ Voor 12% gewijzigd door Winkiller op 01-10-2014 19:57 ]
Heb het net nog een keertje geprobeerd, en toen lukte het opeens, terwijl ik de hele dag een error kreeg.Winkiller schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:56:
[...]
Jawel, het is mij ook gelukt, ik ben lid bij GotLive [GoT] aangemaakt door Martinspire.
Kom op mensen, het wordt tijd deze FH2 GoT Club te vullen, in 2012 waren er ook velen.
Straks voeg ik mezelf ( Anda inc ) ook wel ff toe aan de club
Ik zie je nog niet verschijnen in de FH2 [GoT] GoTLive van Martinspire, bij zit je nu ? worden we Rivalen ?shadowman12 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:09:
[...]
Heb het net nog een keertje geprobeerd, en toen lukte het opeens, terwijl ik de hele dag een error kreeg.
Zit bij een andere clubWinkiller schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:12:
[...]
Ik zie je nog niet verschijnen in de FH2 [GoT] GoTLive van Martinspire, bij zit je nu ? worden we Rivalen ?
3 dubbele moordaanslag op jou dan om voor een andere club te gaan dan GoT
Is server side toegevoegd, maar zet jij even de FH2 Club van Tweakers [GoT] GoTLive van Martinspire in je openingspost is wel zo eerlijk.Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:17:
Er was toch een update voor het vastlopen van de game vandaag? Ik krijg niets aangeboden namelijk.
Ja ik moest de update ook zelf installeren via Settings.Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:17:
Er was toch een update voor het vastlopen van de game vandaag? Ik krijg niets aangeboden namelijk.
Huh ? ik dacht dat de fixes van vandaag (FH2) alleen op serverside werden toegepast. Er is bij mij geen systeem update beschikbaar.shadowman12 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:08:
[...]
Ja ik moest de update ook zelf installeren via Settings.
Nou oké danMAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:35:
Domme vraag/opmerking: ik rij alles zonder namen boven de auto's. Is het handig dat je je GT/Nick achterop je auto's plakt zodat als we online racen, je meteen ziet welke nick er voor je rijdt zodat je via de chat kan zeggen "kijk uit, Don, ik haal je rechts in"?
Inclusief verplichte inhaalrichting.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Goed bescheiden he
Kan ik vast wel een leuke auto voor kopen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Castelletto, Nice, en Sisteron, daarna de Train in Vain event en vervolgens terug naar het Festival.
Of mis ik iets? Ondertussen ga ik maar gewoon door.
Handige bonus in ieder geval, ik had er net een van 7500 XP en 15000xp binnen 10 seconden van elkaar. Stijg je toch mooi gelijk 2 levels en door je VIP status wordt alles van het rad nog verdubbeld ook
Hierna had het moeten kunnen ja.mowa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:12:
Ik kan nog steeds niet in de club na afronden van de verplichte championships;
Castelletto, Nice, en Sisteron, daarna de Train in Vain event en vervolgens terug naar het Festival.
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 01-10-2014 23:23 ]
First world problems
Zit nu ook in het clubje. Lange lijst al en veel mensen met meeeeer XP; maar dat komt wel goed de komende dagen.
Forza Rewards gaf net 2.1 miljoen aan me bij 9156 punten op de site, nice...
Ben benieuwd of ik mijn credits morgen ga krijgen in Horizon 2. In Forza 5 kwamen ze er niet bijMAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:31:
[...]
Forza Rewards gaf net 2.1 miljoen aan me bij 9156 punten op de site, nice...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zal zo even kijken voor je; heb de Rewards gisteravond (woensdag dus) pas rond 23:00 aangeklikt en daarna geen FM5 opgestart. Had gisterochtend wel al de BountyHunt-award binnen op FM5 maar dat was niet echt een vetpot t.o.v. de inzet/skills.FeaR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:37:
[...]
Ben benieuwd of ik mijn credits morgen ga krijgen in Horizon 2. In Forza 5 kwamen ze er niet bij

Ik ga het vanmiddag nog eens proberen bij thuiskomst. Had @ work de rewards aangeklikt waarna ook de melding was dat het zeker 4 uur kon duren voor alles door was gevoerd. Maar volgens mij waren de Forza 5-servers gisterenavond ook niet heel lekker: races laden duurde weer extreem lang en ook de berichten waren leeg. Nu zal Forza 5 me niet veel maken aangezien dat op een lager pitje komt te staan na morgen, maar Forza Horizon 2 beginnen met wat extra credits is nooit weg.MAX3400 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:47:
[...]
Zal zo even kijken voor je; heb de Rewards gisteravond (woensdag dus) pas rond 23:00 aangeklikt en daarna geen FM5 opgestart. Had gisterochtend wel al de BountyHunt-award binnen op FM5 maar dat was niet echt een vetpot t.o.v. de inzet/skills.
Dat is zeker waarFeaR schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 07:53:
[...]
Ik ga het vanmiddag nog eens proberen bij thuiskomst. Had @ work de rewards aangeklikt waarna ook de melding was dat het zeker 4 uur kon duren voor alles door was gevoerd. Maar volgens mij waren de Forza 5-servers gisterenavond ook niet heel lekker: races laden duurde weer extreem lang en ook de berichten waren leeg. Nu zal Forza 5 me niet veel maken aangezien dat op een lager pitje komt te staan na morgen, maar Forza Horizon 2 beginnen met wat extra credits is nooit weg.
Ik heb gisteren nog even een rondje gemaakt met dit als beeld.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Edit:
Ow wacht, nu kan ik die apart redeemen. Gister stond ie er nog niet

Mooi 1,5 miljoen credits erbij nu
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2014 08:27 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Volgens mij door een kroontje achter je naamMelkaz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 08:57:
Hoe zie je dat die VIP bonus geactiveerd is? Gisteravond voor het slapen nog snel VIP binnengeharkt, vele op mijn vriendenlijst zijn al dik in de level 30 terwijl ik zelf level 13 ben
Xbone GT: sv3nnie
Ben nu aan het sparen voor de perk om betere dingen uit die spinner te halen zodat de algemene buit hoger wordt. Leek me wel een eerste target die het meest op gaat leveren. Als je namelijk elk level zo'n ding krijgt, kun je beter zo vroeg mogelijk daarmee beginnen. De rest levert je toch niet zo gigantisch veel op op lange termijn.
[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2014 10:08 ]
Beetje jammer want ik had bijna 2mln credits al wat leuke karretjes maar die komen wel weer.
[ Voor 15% gewijzigd door mowa op 02-10-2014 10:23 ]
Nu lijkt Horizon 2 me echt wel een topgame (Eindelijk iets in de stijl van TDU2 maar dan hopelijk zonder alle problemen en met Force-feedback.) maar ik moet eerlijk zijn dat hoewel ik Horizon 1 wel helemaal gecomplete heb ik het nu niet bepaald geweldig vond.
Is Horizon 2 op de 360 beter en grootser dan Horizon 1, of is het eigenlijk gewoon een veredelde mod met wat nieuwe wagens en een andere wereld?
(Altijd leuk als er honderden reviews van een spel op Xbox one zijn, en geen enkele over de 360.)
Gister trouwens ook baloutje voorbij zien racen, mijn god, vakantie of zo?
Edit: misschien stomme vraag, hoe maken jullie die prachtige picca's? is dat in de replay?
[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 02-10-2014 11:52 ]
Soort van ja.mfreriks schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:33:
Zijn er al mensen die het volkswagen hippie icecream busje gevonden hebben? lache ding!:D
Gister trouwens ook baloutje voorbij zien racen, mijn god, vakantie of zo?die is al een eind zeg!
Edit: misschien stomme vraag, hoe maken jullie die prachtige picca's? is dat in de replay?
Foto's maak je door d-pad omhoog ingedrukt te houden.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Op "vakantie" moet je cruisen, niet racen!!!
Gaat je game dan op pauze of hoe moet ik dat zien?job115 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Soort van ja.
Foto's maak je door d-pad omhoog ingedrukt te houden.
Mijn laatste vakantie in Amerika had ik een Camaro Cabriolet, dat werd toch wel erg vaak racen ipv CruisenMAX3400 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:58:
[...]
Op "vakantie" moet je cruisen, niet racen!!!
Je drukt op start, dan zie je PhotoMode.mfreriks schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Gaat je game dan op pauze of hoe moet ik dat zien?aangezien je vanaf een punt buiten de auto een foto maakt:)
Daar maken we die foto's mee, erg fraai hoor.
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 02-10-2014 12:27 ]
Je opent de camera zoals die ook in bijv. forza motorsport 5 zat, dan kan je vrij bewegen om de auto.mfreriks schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Gaat je game dan op pauze of hoe moet ik dat zien?aangezien je vanaf een punt buiten de auto een foto maakt:)
[ Voor 92% gewijzigd door job115 op 02-10-2014 12:30 ]
Je moet daarna nog een championship afronden volgens mij. Als ik het met goed herinner lukte het mij pas na Saint Martin o.i.dmowa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 23:12:
Ik kan nog steeds niet in de club na afronden van de verplichte championships;
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 02-10-2014 15:40 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Yup, dat staat al de hele middag in beeld bij mij... De club is aardig gestegen op de Leaderboard-ranking.mfreriks schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:52:
Trouwens, ik zie op sommige filmpjes rechts boven in de hoek een tellertje met namen + tijden. Is dit een online race of?
Nice! Van het weekend ook maar is wat punten gaan scoren dan:DMAX3400 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:25:
[...]
Yup, dat staat al de hele middag in beeld bij mij... De club is aardig gestegen op de Leaderboard-ranking.
Was wel leuk maar ik moet nog veeeel leren hahaha.
Mijn lambotje kon soms niet volgen hehehe.......
Zal vanavond vanaf een uur of 9 weer eens wat lapjes doen
heb overigens wel net het spel opgehaald bij de mediamarkt, dus vanavond maar eens even knallen
[ Voor 18% gewijzigd door NLRev0lution op 02-10-2014 16:59 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Er is daar weer ergens iets misgelopen peins ik.
Ik had ze trouwens geredemeed via de forza hub.
[ Voor 13% gewijzigd door Opuske op 02-10-2014 17:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk dat mijn Xbox One RMA moet als ik dit allemaal zo zie, dit is namelijk een aantal keer mooier dan wat hier uit de console komt.Rivanov schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:39:
Fantastische screenshots.
http://imgur.com/a/RjYM7#9j3iMzt
Dit zijn intern gerenderde foto's die zijn geupload naar de servers van FM.net. Waarschijnlijk is er niks aan de hand met jouw console; meer jouw "skills" om de Photo Mode optimaal te bedienen.Donstil schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:41:
[...]
Ik denk dat mijn Xbox One RMA moet als ik dit allemaal zo zie, dit is namelijk een aantal keer mooier dan wat hier uit de console komt.
/edit: zal kijken of ik ook een paar foto's kan maken vanaaf of morgen
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2014 19:03 ]
Rupsen, Rapsen.
Dat is zeker leuk. Mooie start zo voordat FH2 morgen eindelijk komt... Ja sommige mensen bestellen gewoon een schijfjeRevoNL schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:56:
Leuk zo'n rewards site van Forza (https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/redeem). 1 miljoen credits net ontvangen voor Forza horizon 2 zonder het orginele spel ook maar te spelen (alleen de demo even 2 races gedaan).
heb overigens wel net het spel opgehaald bij de mediamarkt, dus vanavond maar eens even knallen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je mist niks, behalve dat het een geweldige game is, dus het is het wachten waard. Vermaak me er op dit moment stuk beter mee dan Forza5.Hoedje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:10:
[...]
Dat is zeker leuk. Mooie start zo voordat FH2 morgen eindelijk komt... Ja sommige mensen bestellen gewoon een schijfje
Rupsen, Rapsen.
Angelo NL / Global Cargo VTC

2 random foto's voor Donstil | ||
![]() | ![]() |
[ Voor 70% gewijzigd door MAX3400 op 02-10-2014 21:39 ]

Ziet er keurig uit!MAX3400 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 21:35:
Vandaag lekker online geracet met baloutje en eventjes met Rik. [GoT] was zo goed als onverslaanbaar!!!
2 random foto's voor Donstil [afbeelding] [afbeelding]
Ik ga zo ook even met die photomode rommelen.
Ik heb zojuist mijn Mini Cooper S volledig "nagebouwd" in game dus ook maar even op de foto ermee.
Lag vandaag al in de schappen bij de media markt.. Heb m ook gewoon zonder issues kunnen spelen.Hoedje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:10:
[...]
Dat is zeker leuk. Mooie start zo voordat FH2 morgen eindelijk komt... Ja sommige mensen bestellen gewoon een schijfje
Ik heb de credits overigens nog niet ontvangen via ingame bericht. Credits verdienen is echter niet zo moeilijk dus ik kan wel ff wachten op m'n miljoen
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Ik spaar maar door tot ik een Agera R of Veyron kan betalen.
Na 38x de landingsbaan gereden te hebben kom ik er achter dat de SL65AmgBlack daar toch echt niet harder gaat dan 302 km/h. Een krappe 100 km/h tekort tov nr.1
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 03-10-2014 00:25 ]
Volgens mij is dat niet het enige issue. Ik heb de auto's van de Horizon 2 Day One Edition niet ontvangen. Ingame zie ik ze wel purchased staan, maar als je dan klikt om verbinding te maken flipt de hele game. Ook de Subaru niet die je krijgt na het spelen van de demo en zo zijn er nog wat gifts die maar niet doorkomen. Gifts zijn overigens een bekend probleem naar het schijnt, de rest heeft te maken met een server die niet helemaal lekker is.mowa schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:12:
Ben al voorbij halverwege de championships en kan nog geen clubs joinen.![]()
![]()
[...]
Edit:
Misschien maar eens afsluiten en overdag weer proberen. Krijg nu zelfs fouten van de server in beeld dat er tijden en ghosts niet opgeslagen kon worden en wat al niet meer. Ook na een race duurt het vele minuten voordat de game verder gaat.
Ik vind het idee van Forza 5 en Horizon 2 van racen tegen driveatars leuk, maar qua uitwerking is het nog niet helemaal.
[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 03-10-2014 02:49 ]
Maar goed, dagje werken en dan 2 dagen de tijd om weer door de velden te raggen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Helaas nog geen rewards gehad, maar tot nu toe erg tevreden. Nu maar even doorspelen totdat ik de Club kan joinen
Edit:\\
En we zitten in de club :-)
Straks zal ik ook nog wat mensen laten toevoegen die niet actief of GoT zijn, maar wel FH2 spelen..
Hoe meer zielen...
[ Voor 29% gewijzigd door DutchCrownNL op 03-10-2014 09:46 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Of ben ik nou heel principieel door liever contact te hebben met spelers die ook wat aktiever hier zijn?
Neen hoor , ik zet ook enkel mensen in men lijst die ik hier zie posten.MAX3400 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:36:
Ik weet dat GoT een open club is maar gezien het aantal nieuwe leden (wat niet in de startpost/topic post), denk ik dat ik heel bot die mensen niet per definitie in mijn friendlist zet.
Of ben ik nou heel principieel door liever contact te hebben met spelers die ook wat aktiever hier zijn?
Anders heb je een gazillion aan vrienden / followers op een dagje als het zo voortgaat haha.
Bij thuiskomst na werk was het ook een verrassing dat vrouwlief hiervan ook op de hoogte was, en hem al voor me had gekocht
Ik heb hem voor de 360 gekocht en moet zeggen dat hij zeker niet tegenvalt. Ik zag in eerdere posts iemand die hier naar vroeg.... Of het een uitgebreide Forza Horizon is met wat meer auto's is lastig in te vullen.... Als je het zo zwart wit bekijkt is het inderdaad zo MAAR ik vind het wagengevoel ook heel anders aanvoelen als bij Horizon 1. Het beeld is weer wat beter en de R32 klinkt weer net iets beter als de R32 van Horizon 1
Als je van auto's/cruisen/racen/fun houdt moet je hem gewoon kopen. Ik vind hem super vet en aan mij hebben ze het komende weekend geen kind meer
Mijn weekend planning staat in ieder geval (zo goed als) vast
Straks de vrouw maar even bedanken met de Sims 4
[ Voor 15% gewijzigd door dennisnmgn op 03-10-2014 10:07 ]
Planning? Een verslaving kan je niet plannendennisnmgn schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:06:
Klopt inderdaad, ergens ook wel logisch maar tegelijk (voor mij) ook niet erg.
Mijn weekend planning staat in ieder geval (zo goed als) vast.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ja vind het ook echt leuk om het weer te doen. FH2 leent zich er wel echt voor.mfreriks schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:15:
shittt man, al die foto's, het is een kunst op zich om die camera te bedienen in horizon geloof ik:O wat een beauty's !!
Plassen liggen er zowiezo. En precies wat je zegt, in de regen is deze game écht zo mooi. Als t zonnetje schijnt ook hoor, maar regenraces zijn echt nice. Duidelijk lastiger te rijden in de regen.mfreriks schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:18:
Nu ik die foto zie bedenk ik me, als het regent, komen er ook plassen te liggen of wat? zou het racen wel een stuk lastiger maar tegelijkertijd mooier maken niet?
Ik heb dat ook een beetje hoor, ik kan een aardige foto schieten in het "echte leven" maar soms ben ik in Forza de weg volledig kwijtmfreriks schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:15:
shittt man, al die foto's, het is een kunst op zich om die camera te bedienen in horizon geloof ik:O wat een beauty's !!

Resetten en opnieuw beginnen dan maar
Geen idee, nog niet tegen gekomen...LOTG schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:45:
Maar... cabrio rijden, kan het nog?
Moet ik morgen maar even tijd zien te vinden om zelf met de auto de weg op te gaan en te genieten van de zon op mijn hoofd.
Had de wintermaanden in een cabrio aan de virtuele kust willen door brengen. Het was in Horizon 1 toch wel echt een gaaf punt,
Dat is goed om te horen. Ik twijfel ook over de 360 versie. Wat ik nog niet goed heb kunnen vinden, zit de VW bus nou ook in de 360 versie?dennisnmgn schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:59:
Gister lag hij in Nijmegen ook al in de schappen.
Bij thuiskomst na werk was het ook een verrassing dat vrouwlief hiervan ook op de hoogte was, en hem al voor me had gekocht. Gisteravond nog even getest. Had een feest en mocht er vanmorgen voor de klok van 6 weer uit, dus heb hem nog ma eventjes gespeeld.
Ik heb hem voor de 360 gekocht en moet zeggen dat hij zeker niet tegenvalt. Ik zag in eerdere posts iemand die hier naar vroeg.... Of het een uitgebreide Forza Horizon is met wat meer auto's is lastig in te vullen.... Als je het zo zwart wit bekijkt is het inderdaad zo MAAR ik vind het wagengevoel ook heel anders aanvoelen als bij Horizon 1. Het beeld is weer wat beter en de R32 klinkt weer net iets beter als de R32 van Horizon 1.
Als je van auto's/cruisen/racen/fun houdt moet je hem gewoon kopen. Ik vind hem super vet en aan mij hebben ze het komende weekend geen kind meer.
Als je de keuze hebt: koop de versie voor de One. Die is zoveeeel uitgebreider dan die voor de 360.Erapaz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Dat is goed om te horen. Ik twijfel ook over de 360 versie. Wat ik nog niet goed heb kunnen vinden, zit de VW bus nou ook in de 360 versie?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor wie het interesseert:
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!