[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:40:
[...]

Unavailable betekent meestal dat je in een andere regio gekocht hebt en hij daar nog niet beschikbaar is. Alleen de VS kan volgens mij nu spelen. EU moet nog 2 dagen wachten volgens mij (itt wat werd gemeld).
Bullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:03:
[...]

Inderdaad in de USA store is hij vanmorgen om 9 uur live gegaan. Werkt vanmiddag perfect.

Alleen in de mensen die hem in de EU, Hong Kong of India store hebben gekocht moeten nog twee dagen wachten, maar dit had je kunnen weten, wanneer hij in welk land beschikbaar komt valt in de omschrijving te lezen wanneer je het spel aanschaft.

Zie ook; https://store.xbox.com/nl...bb5b-f82df511e41f?lc=1043
Dat was de issue volgens de support niet, ze zijn bekend met het fenomeen dat men in andere stores waar games goedkoper zijn kopen. Ik zou de game, ook volgens support, vandaag moeten kunnen spelen ondanks dat ie uit de India Store kwam.
Ze hebben het voor me gefixt want het schijnt een bekend probleem te zijn.

Daarna heb ik op mijn verzoek een refund gekregen en de Ultimate versie uit de India Store gehaald. Die kan ik zo te zien wel spelen en dat ga ik na het eten doen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:11

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:12:
[...]
Ik heb nu een BMW Z4, maar dat ding heeft echt een kut handling.
Geen probleem mee gehad, misschien iets meer geduld kweken en proberen in te schatten wat de auto kan en doet en daar op anticiperen. Ik heb als voorbeeld in de eerste off road career race (zat ook in de demo) 1:.45 gereden, inclusief het driften. En dan ben ik nog maar een matige coureur, ik heb betere tijden gezien van de Nederlanders hier. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Als ik "Anna" zeg gebeurt er niks, terwijl dat wel iets in het spel lijkt te zien. Meer mensen die dit even kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

shadowman12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:05:
Als ik "Anna" zeg gebeurt er niks, terwijl dat wel iets in het spel lijkt te zien. Meer mensen die dit even kunnen testen?
Welke regio & taal heb je? Ik merk dat USA beter luistert naar de standaard Kinect dan UK bijvoorbeeld. Ook moet je een kleine pauze vaak houden tussen de eerste twee woorden; dat is mijn ervaring in ieder geval.

Dus niet: Xbox record that
Maar: Xbox . . . Record that

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Spreek het op zn redneck uit ;)\
Tenzij je je console op NL hebt staan, dan werkt het helemaal niet volgens mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2014 19:11 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:11:
[...]

Spreek het op zn redneck uit ;)\
My name is Earl _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Anna reageert hier prima...misschien je kinect opnieuw afstellen...anders spreek je met een dialect. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:10:
[...]

Welke regio & taal heb je? Ik merk dat USA beter luistert naar de standaard Kinect dan UK bijvoorbeeld. Ook moet je een kleine pauze vaak houden tussen de eerste twee woorden; dat is mijn ervaring in ieder geval.

Dus niet: Xbox record that
Maar: Xbox . . . Record that
US --> English(US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
mowa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:03:
[...]

[...]

Dat was de issue volgens de support niet, ze zijn bekend met het fenomeen dat men in andere stores waar games goedkoper zijn kopen. Ik zou de game, ook volgens support, vandaag moeten kunnen spelen ondanks dat ie uit de India Store kwam.

Daarna heb ik op mijn verzoek een refund gekregen en de Ultimate versie uit de India Store gehaald. Die kan ik zo te zien wel spelen en dat ga ik na het eten doen. 8)
Via welke support heb je dit geregeld ? Heb hem in de Nederlandse store gekocht (dom maarja) maar kan hem ook nog niet spelen.. Maar nu ik alle comments en livestreams voorbij zie komen.... :9~

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
mowa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:03:
[...]

[...]

India Store geeft aan dat hij pas 2 oktober unlocked wordt? Kun jij 'm wel spelen vanuit de India Store?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:12
Ah Fuck ik kan hem ook niet spelen... Unavailable staat er.. Had hem ook in de nl store gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Zit te twijfelen of ik 'm aan zal schaffen. Opzich wel zin om er vanavond mee aan de slag te gaan..
Veel verbeterd (grafisch) t.o.v. demo?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Is wel irritant dat de VIP niet werkt.
Zit ik nu met een spel van 99 dollar zonder vip , zonder day one cars en zonder dubbele rewards.
Hopelijk fixen ze dat snel want zo lopen wij als vip wel redelijk veel punten mis enzo hoor.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Forza Rewards ook nog niet gekregen (dat je dus bepaalde auto's krijgt). Denk dat je gewoon wat verder moet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Heb toch al 3 uur in het spel zitten op dit moment inclusief online maar ook Forza rewards krijg ik niet.
Ik hoop echt dat ze de ultimate edition owners niet in de koude laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Rewards op zijn vroegst morgen. ManteoMax op FM.net heeft een Google-calendar met allerlei events in games & real life (ff geen link, zit op phone te tikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:38:
Forza Rewards ook nog niet gekregen (dat je dus bepaalde auto's krijgt). Denk dat je gewoon wat verder moet spelen?
Nope, is bugged. Ze werken er aan en hopelijk fixen ze het snel want ik verwacht niet dat er compensatie gaat komen voor gemiste rewards.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Wat een gezeur weer, wees blij dat we weer een knaller van een game erbij hebben. >:)

Volgens mij doet FH2 de Rival uitdagingen ook nog niet goed, ik heb een paar tijden verbeterd (OctagonQontrol) maar dezelfde Rival wedstrijden blijven terug komen... 8)7

Mr. OctagonQontrol wil jij eens kijken of ik (Rik60) een paar van je tijden heb verbeterd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Ben level 15 ondertussen en ik wil eigenlijk niet verderspelen op dit moment tot ze het fixen en ik efectief 2x rewards krijg en vip toegang.

Alleen het spel is net iets te leuk om zomaar niet te spelen haha.
Dus zal ik er maar even mee moeten leven dat ik zonder rewards en vip moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verdorie, de XB1 liep vast terwijl ik met FH2 bezig was en schakelde zichzelf uit.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

https://twitter.com/Forza...status/517015789871067136

We are aware of issues some folks are encountering with VIP status in #ForzaHorizon2. We are actively working on a solution. Stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:01:
Verdorie, de XB1 liep vast terwijl ik met FH2 bezig was en schakelde zichzelf uit.... 8)7
Bekend kwaaltje waarschijnlijk. Heb het hier ook al een paar x gehad. Vervelendste is dan dat ik van de bank moet om hem met de knop uit te zetten :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 18:03

Melkaz

Melkazar

Eerste uurtje FH2 zit erop en tot nu toe erg tevreden! Wel zou ik graag meer vrienden willen hebben die FH2 spelen want ik word nu al moe van Rik60, meer ontdekt, betere tijden en snellere snelheden bij de flitsers :P

Voeg me toe! Melkaz
Let wel, ik speel op de Xbox One echt alleen Fifa 15 en Forza maar dat is genoeg voor uren vermaakt

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:00

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Opuske schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:59:
Ben level 15 ondertussen en ik wil eigenlijk niet verderspelen op dit moment tot ze het fixen en ik efectief 2x rewards krijg en vip toegang.

Alleen het spel is net iets te leuk om zomaar niet te spelen haha.
Dus zal ik er maar even mee moeten leven dat ik zonder rewards en vip moet spelen.
Wat heb je aan 2x rewards? Is dat 2x de XP of 2x het geld? En wat houd de VIP toegang in?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:33

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

DutchCrownNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:24:
[...]

Via welke support heb je dit geregeld ? Heb hem in de Nederlandse store gekocht (dom maarja) maar kan hem ook nog niet spelen.. Maar nu ik alle comments en livestreams voorbij zie komen.... :9~
Ik heb de mijne in India gekocht, maar kreeg ook de melding unavailable. Contact gezocht met support en een refund gehad. Had met het feit te maken dat ik in India had gekocht maar mijn IP Nederlands was.

Meteen gekocht in US store en hup het werkt. _/-\o_

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:59:
[...]

Wat heb je aan 2x rewards? Is dat 2x de XP of 2x het geld? En wat houd de VIP toegang in?
Je krijgt extra DLC op dag één, toegang tot speciale events, nu en dan een gift car van de developers en dubbele credits of Xp. Mijn VIP doet het ook niet dus ik weet niet of het credits of experience is maar ik las op een forum dat je ook extra rewards via het spinning wheel krijgt. Ik hoop er snel achter te komen of het credits of XP is :)

Voor nu is het genoeg geweest. Op de opstartproblemen na vind ik het een geweldige game en de auto's rijden erg lekker out of the box. Wat me opviel is dat als mijn Impreza stationair draait ik dat ook in mijn controller voel en dat is niet prettig om lang vast te houden. Het is wel een leuk detail waar ze op gelet hebben.
Zowel over de weg als over het grind en door de velden is het prettig racen. En niets zo leuk als airborn gaan met een snelle auto :D

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Wat een geweldig spel!!!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GoTLive club is aangemaakt voor degenen die op Xbox One spelen en al de 3 horizon event heeft voltooid. (dan krijg je de mogelijkheid te joinen volgens mij). Je kunt er nog weinig mee behalve xp winnen, maar misschien wordt het nog wat. Er zit ook een message-board bij trouwens. Helaas werkt het allemaal maar half omdat de server nogal laggy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik heb er vandaag ook een uurtje of 4 ingestoken.
Erg fraai, heb er inmiddels drie kampioenschappen op zitten en rij nu in een Escalade met 750 Pk.

De races en uitdagingen spelen erg lekker weg en de wereld ziet er fantastisch uit.

Toch voelt het allemaal wat leeg, nu weet ik wel dat dit een racegame is (en niets anders) maar omdat de wereld zo leeg is voelt het allemaal wat dood aan. Je ziet nergens mensen lopen in de steden of winkeltjes die open zijn.

Het voelt gewoon als race asfalt en niet als een "city racer".

Ook vind ik het rijden van Race naar Race nu al vervelend worden. Ik ben dan ook hard aan het sparen om via het perk systeem "fast travel" te activeren.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/otn8no.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 30-09-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Melkaz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:51:
Eerste uurtje FH2 zit erop en tot nu toe erg tevreden! Wel zou ik graag meer vrienden willen hebben die FH2 spelen want ik word nu al moe van Rik60, meer ontdekt, betere tijden en snellere snelheden bij de flitsers :P
:) Leuk he...ik heb precies hetzelfde met een paar mensen uit mijn vriendenlijst, bv. Balou07, die gast is echt niet bij te houden. Trouwens ik ben blij dat ik iets hoger in level zit dan Bullet, die kan er ook wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:40:
[...]

:) Leuk he...ik heb precies hetzelfde met een paar mensen uit mijn vriendenlijst, bv. Balou07, die gast is echt niet bij te houden. Trouwens ik ben blij dat ik iets hoger in level zit dan Bullet, die kan er ook wat van.
Ik vind het juist wel wat uitdaging geven. Als ik ergens met 220 langs scheur en jij (rik60) zit daar als enige nog boven ga ik toch een aantal keer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:42:
[...]

Ik vind het juist wel wat uitdaging geven. Als ik ergens met 220 langs scheur en jij (rik60) zit daar als enige nog boven ga ik toch een aantal keer terug.
Dat is nu het leuke aan het Rivals systeem binnen Forza, ik doe precies hetzelfde als ik denk dat het me kan lukken. Maar welke club gaan we met zijn allen nu joinen ? Bij mij is Clubs nog niet toegankelijk. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 30-09-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:47:
[...]

Dat is nu het leuke aan het Rivals systeem binnen Forza, ik doe precies hetzelfde als ik denk dat het me kan lukken. Maar welke club gaan we met zijn allen nu joinen ? Bij mij is Clubs nog niet toegankelijk. 8)7
Ik moet nog twee races winnen en dan kan ik een club joinen.
Maar heb net 35 minuten rondjes gereden op een BarFind plek. Niets gevonden helaas.

In de YouTube review een paar pagina's terug (Sim racing oid) spraken ze van een club die iedereen mocht joinen. Misschien is dat een leuk idee? Of we starten een eigen ding. Er is nu best wat animo in het topic en ik zie een hoop tweakers uit mijn lijst de game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Je kan overigens met een beetje geluk behoorlijk wat punten verzamelen.
http://1drv.ms/1rJr3Pk

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gé Brander schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:55:
Keurig :)
Mijn Pb is iets van 65k dacht ik.

Welke auto is dit trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Gé Brander schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:55:
Precies dat stuk had ik nog wat verzameld, bij de afrit vloog ik eruit, knalde tegen iemand die zijn richting niet aangaf...

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:59:
[...]

Keurig :)
Mijn Pb is iets van 65k dacht ik.

Welke auto is dit trouwens?
De BMW Z4 (of wat er van over was)

[ Voor 5% gewijzigd door Gé Brander op 01-10-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gé Brander schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:01:
[...]

De BMW Z4 (of wat er van over was)
Ooh had het geluid niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nieuwe Rewards staan online maar niks voor FH2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, hier nog 30 punten tot volgende tier. Toch maar even wachten dan? Ik weet niet meer of je bij het behalen van een nieuwe tier meteen weer mocht redeemen. Weet iemand dat nog? Want nu redeemen is tier 5, straks is tier 6...

[ Voor 57% gewijzigd door Martinspire op 01-10-2014 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij mag je gewoon extra redeemen maar waarom niet een paar daagjes extra spelen voor die paar punten; zo lastig is het niet. Even heel snel: 2 perk unlock & 1 dag spelen = 30 punten :)

Geen idee of iemand was opgevallen maar de Monthly Rivals zijn ook online; dit zijn dus races die centraal "gehost" worden en het enige wat je moet doen is echt het aller-aller-allerbeste uit jezelf halen om zo hoog mogelijk op de Global Leaderboards te komen.
Miss Portia schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 01:07:When playing Forza 5 or Forza Horizon 2, you should no longer experience crashes during a race, or be unable to launch games following the crash.
Yeah, er komt dus binnenkort een fix voor crashes in FM-games; voorlopig alleen in de Preview Firmware xb_rel_1410.140928-2130

[ Voor 69% gewijzigd door MAX3400 op 01-10-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gister maar een uurtje of 2 in mogen steken. Maar wat speelt dit heerlijk weg zeg! Mag eigenlijk wel zeggen dat ik me hier iets meer mee vermaakt dan forza 5. Wat me wel opvalt, misschien is het alleen bij mij... er wordt meer gebeukt tijdens de races.

Daarnaast heb ik wel eens het gevoel dat die pijl strook wat aangeeft waar je moet remmen etc. niet helemaal accuraat is, soms rem ik maar is het helemaal niet nodig.

Ook zie ik dat je de auto's uit de vip/carpass ook gewoon nog moet aftikken, ergens wel logisch natuurlijk!:)

Tenslotte, echt HEERLIJK om die rivaliteit onder mekaar zo te zien! Zelf nog niet aan het racen tegen mijn rivalen, eerst wat meer feeling krijgen en progress maken:)

Vanavond weer heerlijk rond cruisen met een super fijne tune vanuit de speakers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Even knallen langs de kust in een oude Ferrari. Ik moet zeggen vind hem erg vet hoor! dat travel deel vind ik wel prima je moet hem gewoon wat rustiger aan doen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Kfm8ggIm2EMmxjwKfS4JKF0K/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Blerf op 01-10-2014 09:30 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mechberg schreef op woensdag 1 oktober 2014 @ 01:025: We have implemented a server-side fix for those players who have experienced issues with VIP functionality in Forza Horizon 2. With this fix, expected VIP behaviors should work as intended in the game (VIP badge next to your GT, 2x VIP wheelspins, VIP Car Pack cars cost zero credits on first purchase, etc.) As a precaution, we recommend you quit your current game of Horizon 2 and restart the game in order to see the corrected VIP functionality.

Some players who were part of the Xbox One October Preview program were experiencing crashing and freezing in Forza Horizon 2 and Forza Motorsport 5. An update was released earlier today and should be available to all Preview participants by tomorrow night. This update to the Xbox One OS should resolve those issues.

We have resolved the issue that allowed players to double-purchase VIP and/or the Forza Horizon 2 bundles. This should no longer be possible. We are currently investigating solutions for players that purchased this content more than once.

Some of our social features, like Rivals, livery sharing, etc. are seeing inconsistent performance for some of our players. While these features are generally working, some of them are performing more slowly than is ideal. The team is working to improve our online service performance.

Once the servers are stabilized, we will then get to sending out payouts for loyalty rewards cars, Forza Rewards payouts, etc. Once we get server issues worked out and VIP problems resolved, we will be tackling the rewards payouts, etc.
mfreriks schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:56:
Ook zie ik dat je de auto's uit de vip/carpass ook gewoon nog moet aftikken, ergens wel logisch natuurlijk!:)
Dat is dus niet de bedoeling; elke VIP/carpass-auto zou je eenmalig gratis in je garage mogen zetten; hier wordt nog aan gewerkt dus.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 01-10-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Blerf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:56:
Even knallen langs de kust in een oude Ferrari. Ik moet zeggen vind hem erg vet hoor! dat travel deel vind ik wel prima je moet hem gewoon wat rustiger aan doen :)

[afbeelding]
:9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Tof he, beetje driften met je oude monster langs de kust is echt geniaal.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 08:18
VIP en andere problemen zouden nu grotendeels opgelost moeten zijn: http://t.co/qWthMEq8Rp

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:57:
[...]

[...]

Dat is dus niet de bedoeling; elke VIP/carpass-auto zou je eenmalig gratis in je garage mogen zetten; hier wordt nog aan gewerkt dus.
Vanavond maar eens freeshoppen dan:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54
Winkiller schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:40:
[...]

Ongeacht race spel. Forza motorsport, Forza Horizon, maar ook racen in GTA. Balou en een auto is win win lijkt het wel. Maakt voor mij het plezier niet minder.

Gister even kort mee kunnen doen. Moest eerst nog een deel van de single player door. Online wilde erna niet mee werken. Steeds problemen met een sessie. Toen het uiteindelijk werkte even wat races kunnen doen. Vloeken op bomen enzo.

Spel is leuk, mooie wereld. In de steden soms wat kaal. Auto's rijden prima, sturen makkelijk. Driften ook geen probleem.

Prima vermaak voor komende weken. Samen met FIFA en Forza motorsport maar even volhouden tot Far Cry 4 of GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht dat ik alles had gepreloaded, was het enkel vip en die andere dlc, had geen ruimte meer. Bf4 eraf en opnieuw moeten downloaden, leuk op launch dag, eind van de avond op 76% :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ojeee, trage donwloads zijn volgens mij echt provider/netwerk problemen. Ik heb Forza Ultimate gistermorgen om half 10 gekocht, USA store, 20min later kon ik hem spelen en na een half uurtje gamen ofzo kwam de melding dat hij alles heeft gedownload.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, Xbox stond nog op mn VDSL verbinding, vanavond maar naar mn kabel verbinding gooien, die heb ik sinds een weekje maar wilde eerst stabiliteit testen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Gister was bij mij online racen nog niet echt een succes, had er een gejoined maar was me nog niet duidelijk hoe of wat. Vanavond misschien meer geluk?!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dafuq; heb nu in totaal 4 uurtjes gespeeld ofzo (inclusief rotzooien) en al 25% van de Forza Rewards bij elkaar gesprokkeld... Ben nu eigenlijk meer benieuwd hoeveel geld er gestort is in FM5 voor de Bounty Hunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Jammer dat je in het begin niet kunt kiezen voor de auto's uit de demo. Met die Mitsubishi Lancer Evo reed ik op het (demo) circuit dik 5 seconden sneller terwijl de Toyota Supra, waarvoor ik koos, even snel zou moeten zijn. De Mits met awd gaat natuurlijk veel harder door korte bochten maar dat verklaart geen 5 seconden. Met de Toyota haalde ik op dat circuit met moeite 1:09 en handgeschakeld want automatisch schakelen kom je volgens mij niet onder de 1:10.

Na het voetbal ff online gespeeld in die Ferrari die je op een gegeven moment krijgt. Speelde tegen Amerikanen. Het eerste wat die doen is zorgen dat concurrentie letterlijk op een zijspoor wordt gezet. Die beuken gericht op je zodat je op een gegeven moment tegen een boom stil komt te staan of een check-point mist.
Maar het was ook wat laggy en een aantal keren werd ik uit de sessie gegooid, dat was niet leuk meer zodat ik ben gestopt.
Vanmiddag als ik thuis kom weer ff verder want ik heb me desondanks kostelijk vermaakt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

mowa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:04:
Met de Toyota haalde ik op dat circuit met moeite 1:09 en handgeschakeld want automatisch schakelen kom je volgens mij niet onder de 1:10.
Even doorrijden dan maar; volgens mij liggen de tijden van sommige Tweakers nog een aantal seconden lager op dat circuit.
Maar het was ook wat laggy en een aantal keren werd ik uit de sessie gegooid, dat was niet leuk meer zodat ik ben gestopt.
Vanmiddag als ik thuis kom weer ff verder want ik heb me desondanks kostelijk vermaakt.
Ik kon gisteravond niet eens mijn ghost/tijden uploaden tijdens Rivals. Vanochtend geswitcht naar UK-regio en nu 0 problemen met verbinden naar de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Even doorrijden dan maar; volgens mij liggen de tijden van sommige Tweakers nog een aantal seconden lager op dat circuit.
Circuit?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij hebben we het over het Circuit uit de demo; je kon een offroad-rally rijden, je kon 2 rondjes rijden op een circuit (in de regen?) en je kon toch tegen de flyboys racen in de Huracan? mowa heeft het, denk ik, over dat circuit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Wees er blij mee. Wat ik impliciet aangeef is dat er in mijn beleving te veel verschil zit in ongeveer even snelle auto's want met die Mits reed ik 1:03.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 01-10-2014 10:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

mowa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:14:
[...]

Wees er blij mee. Wat ik impliciet aangeef is dat er in mijn beleving te veel verschil zit in ongeveer even snelle auto's.
Ben het gedeeltelijk met je eens maar volgens mij ligt er ook een uitdaging in de Drivatar-matching. Heb gisteren ook 1 race gereden tegen een Drivatar van mijn friendlist maar die gast is ongeveer level 150 ofzo en in een auto met lagere PI, was 'ie aanzienlijk sneller. Kan ook komen omdat ik mijn auto net had gekocht en even moest wennen aan de gear-ratio's.

Uit mijn hoofd hoor; is die Supra niet een lagere PI dan de Evo en ook nog eens RWD? Wil later best eens kijken of ik er iets van kan maken maar leg eens de dure race-bandjes onder de Supra en probeer het nog eens? Volgens mij blijf je binnen dezelfde auto-klasse maar moet je aanzienlijk harder kunnen sturen met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:48
Gisteren een paar uurtjes single player gedaan en een half uurtje online. Hele mooie game :)
Het enige wat voor mij niet had gehoeven is door die velden rijden, vooral in cockpit view zie je dan echt helemaal niks meer en moet je maar vertrouwen op de rijkunsten van de persoon voor je.. dus al meermaals tegen een huis of boom gereden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

Ben het gedeeltelijk met je eens maar volgens mij ligt er ook een uitdaging in de Drivatar-matching. Heb gisteren ook 1 race gereden tegen een Drivatar van mijn friendlist maar die gast is ongeveer level 150 ofzo en in een auto met lagere PI, was 'ie aanzienlijk sneller. Kan ook komen omdat ik mijn auto net had gekocht en even moest wennen aan de gear-ratio's.

Uit mijn hoofd hoor; is die Supra niet een lagere PI dan de Evo en ook nog eens RWD? Wil later best eens kijken of ik er iets van kan maken maar leg eens de dure race-bandjes onder de Supra en probeer het nog eens? Volgens mij blijf je binnen dezelfde auto-klasse maar moet je aanzienlijk harder kunnen sturen met dat ding.
Ja maar dan hebben we het over tunen, dan is het logisch dat je aanzienlijk harder kunt. Ik heb het over standaard auto's, dus vers uit de garage. Lagere PI zegt idd weinig. Als je, je auto tuned op wegligging wordt je slechts op de rechte stukken voorbij gereden terwijl je het altijd met bochtenwerk wint.
Met die Toyota ga je in mijn beleving ook onredelijk veel harder wanneer je handmatig flink in toeren in de versnelling doortrekt

En het is idd ook zo dat 1 met meer skills en een parcours goed kent het altijd zal winnen. Daar maak ik me ook niet druk om. Ik vermaak me kostelijk en lig in een stuip als ik zie dat ze elkaar het leven zuur maken.

Zag net op smartglass dat je me hebt toegevoegd, leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door mowa op 01-10-2014 10:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-05 08:45
Wat en vet spel, ben nooit zo van de racespellen geweest maar FH2 in combinatie met een Thrustmaster TX rijdt toch echt wel heerlijk :9~

Add me if you like: RoBBiVliss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waar kan ik nou zien welke auto's aan welke ritjes mogen mee doen?

Soms rij ik in een BMW omdat ik dacht in die klasse te moeten rijden en doen er ineens allemaal ferrari's mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:09:
Waar kan ik nou zien welke auto's aan welke ritjes mogen mee doen?
Blijft ruk; je moet terug naar de Horizon Hub, dan je Championship selecteren, dan kan je zien welk "type" het is en vanuit daar kan je naar de auto's kopen die erbij horen. 8)7 8)7

VIP is trouwens gefixt voor mij; kreeg net bij Wheelspin gewoon dubbel uitbetaald en ook achter mijn naam staat nu het kroontje.

Club is nog niet gefixt; probeerde meerdere keren te joinen maar kreeg unknown error. Nog even geduld totdat T10 alles gerepareerd heeft op de servers.

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 01-10-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
Net besteld bij CoolBlue, als het goed is komt hij morgen binnen. Can't wait!

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Roio-Sangro schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:08:
Wat en vet spel, ben nooit zo van de racespellen geweest maar FH2 in combinatie met een Thrustmaster TX rijdt toch echt wel heerlijk :9~

Add me if you like: RoBBiVliss :)
pricewatch: Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition Zwart, PC, Xbox One

Voor iemand die niet zo van de race spellen is, ben je wel redelijk uitgerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12
Ik geloof dat ik de game niet leuk vind. Racen is tof maar waar dient al dat rijden tussen elke race voor? Dat is in pak en beet GTA veel toffer.

Bovendien volen mi de autos lekkerder aan in FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-05 08:45
LOTG schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

pricewatch: Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition Zwart, PC, Xbox One

Voor iemand die niet zo van de race spellen is, ben je wel redelijk uitgerust.
Voor die nieuwprijs zou ik hem ook zeker niet kopen. Kon het stuur voor een héél schappelijk prijsje overnemen van een collega, de X1 en FH2 hebben al genoeg gekost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:45
giantgiantus schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:25:
Ik geloof dat ik de game niet leuk vind. Racen is tof maar waar dient al dat rijden tussen elke race voor? Dat is in pak en beet GTA veel toffer.

Vergelijk je nou serieus forza met Gta ? 8)7 wauw.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
xavento schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Vergelijk je nou serieus forza met Gta ? 8)7 wauw.
Nee alleen het in mijn ogen nutteloze heen en weer rijden tussen wedstrijden. Ik bedoel het is niet een heel levende wereld. Er gebeurd niet veel en de wereld is doods.

[ Voor 15% gewijzigd door giantgiantus op 01-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

giantgiantus schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:29:
[...]

Nee alleen het in mijn ogen nutteloze heen en weer rijden tussen wedstrijden.
- je kan speedtraps doen
- je kan smash boards doen
- je kan barn finds doen
- je kan alle wegen ontdekken
- je kan drivatars uitdagen
- je kan extra XP verdienen voor je career

En dat is dan alleen nog maar "offline" spelen; online heb je nog meer mogelijkheden om met andere mensen/rijders het spel te ontdekken. Je moet namelijk tussen wedstrijden niet heen en weer rijden (tenzij het een timed roadtrip is); je kan doen en laten wat je wil.

Misschien is het inderdaad niet helemaal jouw spel; dat zou vervelend zijn maar het is wel degelijk anders dan GTA qua beleving en uitdagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het bouwt (net als GTA en AC) gewoon langzaam op. Je krijgt steeds meer events en dingen die je kunt bezoeken of meedoen. Het duurde bij mij bv tot level 20 voor ik een club kon aanmaken (hint, join GoTLive hint hint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:43:
Het bouwt (net als GTA en AC) gewoon langzaam op. Je krijgt steeds meer events en dingen die je kunt bezoeken of meedoen. Het duurde bij mij bv tot level 20 voor ik een club kon aanmaken (hint, join GoTLive hint hint).
Met alle plezier!:) waar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Die driveaters zijn wel geniaal. Gister in fm5 een paar tweakers verslagen maar kom nog niet in de buurt van octagonqontol. Nog maar ff verder oefenen.

Leuk dat je in horizon 2 ook weer iedereen tegen komt en weer rival wedstrijdjes kan ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als het werkt en je hebt het vrijgespeelt, gewoon vanuit je menu.
Mja kan kloppen dat de servers niet meewerkten. Had gister ook problemen om mensen uit te nodigen. Zal vandaag nog eens proberen. Maar echt belangrijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:06:
[...]
Mja kan kloppen dat de servers niet meewerkten. Had gister ook problemen om mensen uit te nodigen. Zal vandaag nog eens proberen. Maar echt belangrijk is het niet.
Ja! Maar! Ik! Wil! In! De! Club!
MAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Blijft ruk; je moet terug naar de Horizon Hub, dan je Championship selecteren, dan kan je zien welk "type" het is en vanuit daar kan je naar de auto's kopen die erbij horen. 8)7 8)7
En voor het overzicht: schaamteloos gejat van FM.net

Cars by Championship Type

Forza Horizon 2 for the Xbox One classifies each car model into one of 28 different types across 10 different groups. (The 360 version uses 10 Division types). These championship types determine eligibility to sign up for Road Trip Championships.

Modern Supercars
2010 Aston Martin One-77 960,000
2013 Audi R8 Coupe V10 plus 5.2 FSI Quattro 150,000
2007 Ferrari 430 Scuderia 210,000
2009 Ferrari 458 Italia 238,000
2003 Ferrari Challenge Stradale 160,000
2005 Ford GT 150,000
2011 Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 220,000
2014 Lamborghini Huracan LP 610-4 300,000
2010 Lamborghini Murcielago LP 670-4 SV 320,000
2010 Lexus LFA 260,000
2011 McLaren 12C 192,500
2012 Nissan GT-R Black Edition (R35) 100,000
2011 RUF Rt 12 S 220,000

Retro Super Cars
1981 BMW M1 150,000
1994 Ferrari F355 Berlinetta 58,000
1987 Ferrari F40 266,000
1995 Ferrari F50 300,000
1984 Ferrari GTO 320,000
1988 Lamborghini Countach LP5000 QV 150,000
1997 Lamborghini Diablo SV 100,000
1993 McLaren F1 1,500,000
1987 RUF CTR Yellowbird 238,000
1995 RUF CTR2 210,000

Hypercars
2011 Bugatti Veyron Super Sport 1,080,000
2002 Ferrari Enzo 760,000
2013 Ferrari LaFerrari 800,000
2012 Hennessey Venom GT 380,000
2011 Koenigsegg Agera 830,000
2012 Lamborghini Aventador LP700-4 280,000
2013 Lamborghini Veneno 1,220,000
2004 Maserati MC12 400,000
2013 McLaren P1 780,000
2010 Noble M600 245,000 Car Pass
2012 Pagani Huayra 1,000,000
2009 Pagani Zonda Cinque Roadster 940,000

Retro Saloons
1995 Audi RS 2 Avant 26,000
1991 BMW M3 16,000
1997 BMW M3 10,000
1987 Ford Sierra Cosworth RS500 52,000
1990 Mercedes 190E 2.5-15 Evolution II 26,000

JDM Icons
1992 Honda NSX-R 90,000
1994 Mazda MX-5 Miata 7,000
1997 Mazda RX-7 18,000
2011 Mazda RX-8 R3 27,000
1993 Nissan 240SX SE 7,000
1994 Nissan Fairlady Z Version S Twin Turbo 20,000
1992 Nissan Silvia CLUB K's 16,000
2000 Nissan Silvia Spec-R 16,000
1993 Nissan Skyline GT-R V-Spec (R32) 13,000
2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II (R34) 52,000
1985 Toyota Sprinter Trueno GT Apex 6,000
1998 Toyota Supra RZ 28,000

Sports Cars
2010 Audi TT RS Coupe 48,000
2011 BMW Z4 sDrive35is 57,000
2013 Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track 32,000
2012 Mercedes SLK 55 AMG 70,000
2010 Nissan 370Z 34,000
2005 TVR Sagaris 56,000

Super Saloons
2006 Audi RS 4 42,000
2013 Audi RS 4 Avant Pre-order
2011 Audi RS 5 Coupe 110,000
2013 Audi S4 60,000
2011 BMW 1 Series M Coupe 43,000
2008 BMW M3 57,000
2012 BMW M5 F10 90,000
2013 Lexus GS350 F Sport 63,000
2012 Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series 189,000
2013 Mercedes E 63 AMG 100,000
2014 Tesla Model S 110,000 VIP

Extreme Offroad
2012 Bowler EXR S 196,000
2011 Ford F-150 SVT Raptor 42,000
2014 Local Motors Rally Fighter 75,000
2013 Ram Runner 76,000

Sports Utility Heroes
2011 BMW X5 M 82,000
2012 Cadillac Escalade ESV 90,000 Launch
2012 Lamborghini Urus 150,000 VIP
2013 Mercedes G 65 AMG 245,000

Offroad
2006 Hummer H1 Alpha 130,000
1945 Jeep Willys MB 15,000
2012 Jeep Wrangler Rubicon 29,000
1997 Land Rover Defender 90 35,000 Launch

Hot Hatch
2010 Abarth 500 esseesse 20,000
2013 Abarth Punto Supersport 41,000
2002 Acura RSX Type-S 10,000
2011 Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 36,000
1997 Honda Civic Type R 9,000
2004 Honda Civic Type R 12,000
2013 Hyundai Veloster Turbo 22,000
2012 MINI John Cooper Works GP 44,000
2009 Vauxhall Corsa VXR 24,000

Retro Hot Hatch
1984 Honda Civic CRX Mugen 55,000
1980 Renault 5 Turbo 41,000
1993 Renault Clio Williams 12,000 Launch
1995 Volkswagen Corrado VR6 6,000
1992 Volkswagen Golf Gti 16v Mk2 6,000
1984 Volkswagen Rabbit GTI 5,000
1981 Volkswagen Scirocco S 12,000

Super Hot Hatch
2011 Audi RS 3 Sportback 60,000
2009 Ford Focus RS 38,000
2013 Ford Focus ST 35,000
2013 Mercedes A45 AMG 65,000
2014 Mercedes A45 AMG (Day One livery) 65,000 Day 1
2010 Renault Megane RS 250 29,000
2003 Renault Sport Clio V6 17,000
2012 Vauxhall Astra VXR 32,000
2010 Volkswagen Golf R 42,000
2003 Volkswagen Golf R32 18,000
2011 Volkswagen Scirocco R 45,000

Track Toys
2009 Honda S2000 CR 28,000
2013 Mazda MX-5 26,000
2013 Subaru BRZ 31,000
2013 Toyota GT86 27,000
1995 Toyota MR2 GT 7,000

Extreme Track Toys
2013 Ariel Atom 500 V8 160,000
2012 Caterham Superlight R500 82,000
2013 Donkervoort D8 GTO 175,000 VIP
2013 KTM X-Bow R 93,000
2009 Lotus 2-Eleven 70,000
2012 Lotus Exige S 85,000
2012 Ultima GTR 130,000

American Racers
1971 AMC Javelin AMX 20,000
1969 Chevrolet Camaro SS Coupe 45,000
1970 Chevrolet Camaro Z28 41,000
1979 Chevrolet Camaro Z28 12,000
1969 Ford Mustang Boss 302 60,000
1971 Plymouth Cuda 426 HEMI 120,000
1977 Pontiac Firebird Trans Am 22,000
1973 Pontiac Firebird Trans Am SD-455 24,000

US Street Muscle
1970 Chevrolet Chevelle SS-454 48,000
1967 Chevrolet Corvette C2 Stingray 427 90,000
1970 Chevrolet Corvette C3 ZR-1 85,000
1970 Dodge Challenger R/T 120,000
1969 Dodge Charger R/T 64,000
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock 250,000
1968 Oldsmobile Hurst/Olds 442 40,000
1969 Pontiac GTO Judge 44,000

Retro Muscle
1987 Buick Regal GNX 65,000 Launch
1990 Chevrolet Camaro IROC-Z 9,000
1995 Chevrolet Corvette C4 ZR-1 37,000
1993 Ford SVT Cobra R 12,000
2000 Ford SVT Cobra R 40,000
1987 Pontiac Firebird Trans Am GTA 7,000
1999 SRT Viper GTS ACR 44,000

Modern Muscle
2012 Chevrolet Camaro ZL1 45,000
2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1 100,000
2014 Chevrolet Corvette C7 Stingray 65,000
2012 Dodge Challenger SRT8 392 40,000
2012 Dodge Challenger SRT8 392 (Day One livery) 40,000 Day 1
2012 Dodge Charger SRT8 38,000
2015 Ford Mustang GT 50,000 Launch
2013 Ford Shelby GT500 55,000
2013 SRT Viper GTS 95,000

90s Rally
1992 Ford Escort RS Cosworth 24,000
1992 Lancia Delta HF Integrale EVO 22,000
1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR 12,000
1998 Subaru Impreza 22B STi 35,000
1994 Toyota Celica GT-Four ST205 9,000

Classic Rally
1980 Abarth Fiat 131 38,000
1977 Ford Escort RS1800 59,000
1968 Lancia Fulvia Coupe Rallye 1.6 HF 40,000
1974 Lancia Stratos HF Stradale 55,000
1965 MINI Cooper S 28,000
1973 Renault Alpine A110 1600S 60,000

Group B Monsters
1983 Audi Sport quattro 120,000
1985 Ford RS200 Evolution 120,000
1982 Lancia 037 Stradale 196,000
1986 Lancia Delta S4 160,000

Modern Rally
2014 Ford Fiesta ST 24,000
2014 Ford Fiesta ST (Day One livery) 24,000 Day 1
2003 Ford Focus RS 15,000 Launch
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 20,000
2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR 29,000
2005 Subaru Impreza WRX STI 18,000
2008 Subaru Impreza WRX STi 31,000
2011 Subaru WRX STI 32,000

GT
2014 Ford Fiesta ST 24,000
2014 Ford Fiesta ST (Day One livery) 24,000 Day 1
2003 Ford Focus RS 15,000 Launch
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 20,000
2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR 29,000
2005 Subaru Impreza WRX STI 18,000
2008 Subaru Impreza WRX STi 31,000
2011 Subaru WRX STI 32,000

Super GT
2007 Alfa Romeo 8C Competizione 224,000
2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d'Este) 360,000
2012 Aston Martin Vanquish 250,000
2012 Ferrari F12berlinetta 245,000
2009 Mercedes SL 65 AMG Black Series 195,000
2005 Mercedes SLR 240,000
2011 Mercedes SLS AMG 196,000

Classic Racers
1965 Alfa Romeo Giulia TZ2 650,000
1958 Aston Martin DBR1 5,000,000
1962 Ferrari 250 GTO 6,500,000
1957 Ferrari 250 Testa Rossa 4,500,000
1967 Ferrari 330 P4 2,300,000 VIP
1966 Ford GT40 Mk II 920,000
1956 Jaguar D-Type 1,470,000
1961 Maserati Tipo 61 Birdcage 1,540,000
1965 Shelby Cobra Daytona Coupe 4,200,000

Cult Classics
1968 Abarth 595 esseesse 15,000 Launch
1986 Alfa Romeo Spider Quadrifoglio Verde 12,000
1973 BMW 2002 Turbo 28,000
1957 Chevrolet Bel Air 87,000
1960 Chevrolet Corvette C1 80,000
1964 Chevrolet Impala SS 409 38,000
1973 Ford Capri RS3100 32,000
1956 Ford F-100 26,000 Launch
2011 Ford Transit SuperSportVan 31,000
1949 Mercury Coupe 38,000 VIP
1970 Nissan Datsun 510 8,000
1969 Nissan Fairlady Z 432 59,000
1971 Nissan Skyline 2000GT-R 28,000
1974 Toyota Celica GT 12,000
1963 Volkswagen Beetle 15,000
1963 Volkswagen Type 2 De Luxe 55,000

Rare Classics
1968 Alfa Romeo 33 Stradale 1,580,000
1964 Aston Martin DB5 310,000
1957 Ferrari 250 California 1,440,000
1962 Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso 540,000
1969 Ferrari Dino 246 GT 60,000
1961 Jaguar E-Type S1 75,000
1954 Jaguar XK120 SE 140,000
1967 Lamborghini Miura P400 400,000
1956 Lotus Eleven 140,000
1954 Mercedes 300SL Gullwing Coupe 270,000
1965 Shelby Cobra 427 S/C 900,000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:25:

Ik heb dat ook een beetje, van Race naar Race rijden voelt een beetje overbodig.
MAX3400 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Oke dat ligt dus niet aan mij :)

Ga jij in de GoT club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:56
Haha, had zojuist een bug in King multiplayer, maakte een jumpje en kwam buiten het speelterrein. Op de 360 btw.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:02:

Ik heb dat ook een beetje, van Race naar Race rijden voelt een beetje overbodig.

Ga jij in de GoT club?
Je hoeft toch niet per se van race naar race te rijden, je kunt onderweg toch 'n beetje raggen en banjeren? Althans dat vind ik ook wel leuk.

Welke GoT club..??!! Van die GoT tabel van jou waar jij mij nog niet op hebt gezet..?? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

rubensollie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:22:
Haha, had zojuist een bug in King multiplayer, maakte een jumpje en kwam buiten het speelterrein. Op de 360 btw.
Doet de game het verder goed op de 360? Ik twijfel of ik hem voor de 360 ook ga bestellen omdat de Xbox One zo vaak bezet is door andere leden van het huishouden... De 360 staat boven op mijn werkkamer.

[ Voor 4% gewijzigd door Gé Brander op 01-10-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:56
Gé Brander schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Doet de game het verder goed op de 360? Ik twijfel of ik hem voor de 360 ook ga bestellen omdat de Xbox One zo vaak bezet is door andere leden van het huishouden... De 360 staat boven op mijn werkkamer.
Ja, ik vind van wel. Natuurlijk ziet het er iets minder uit dan de One versie, maar hij draait wel gewoon soepel.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

mowa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Je hoeft toch niet per se van race naar race te rijden, je kunt onderweg toch 'n beetje raggen en banjeren? Althans dat vind ik ook wel leuk.

Welke GoT club..??!! Van die GoT tabel van jou waar jij mij nog niet op hebt gezet..?? :+
Precies daarom rij ik byv alleen achterwiel aangedreven auto's. Lekker driften door de wegen is en blijft geniaal als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja dat banjeren vind ik ook wel leuk hoor (ik kan iedereen een volledig geüpgraded Cadillac Escalade aanraden :) ) alleen als ik races wil spelen wil ik ook races spelen en niet continu tijd kwijt zijn tussen de races.

Oei pardon, ik zie dat ik je vergeten ben.
Doe ik zo gelijk even :)

Er is een club aangemaakt door een ander lid, daar zouden we in kunnen gaan maar we waren er nog niet helemaal over uit wat we wilden. (reeds eerder besproken)

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 01-10-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Blerf schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:40:

Precies daarom rij ik byv alleen achterwiel aangedreven auto's. Lekker driften door de wegen is en blijft geniaal als je het mij vraagt.
En die awd's kunnen ook zo lekker driften maar rwd's zijn wat dat betreft beter.
Met die Ferrari die je krijgt kan je ook heerlijk terrein mee rijden alleen zijn ze denk ik vergeten dat de grondspeling eigenlijk minimaal 30cm hoger zou moeten zijn want normaliter strand je ergens. :+
Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Ja dat banjeren vind ik ook wel leuk hoor (ik kan iedereen een volledig geüpgraded Cadillac Escalade aanraden :) ) alleen als ik races wil spelen wil ik ook races spelen en niet continu tijd kwijt zijn tussen de races.

Oei pardon, ik zie dat ik je vergeten ben.
Doe ik zo gelijk even :)

Er is een club aangemaakt door een ander lid, daar zouden we in kunnen gaan maar we waren er nog niet helemaal over uit wat we wilden. (reeds eerder besproken)
Ja, is ook wel weer waar want als je eenmaal met die adrenaline van een vorige race zit is zo'n cooling down wel 's lastig.

Ik zie dat de lijst bijgewerkt is. Is je gerajen want ik bots je regelrecht tegen een boom :+
En dat van die club heb ik dan gemist, ff terugzoeken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:03:
Ik zie dat de lijst bijgewerkt is. Is je gerajen want ik bots je regelrecht tegen een boom :+
En dat van die club heb ik dan gemist, ff terugzoeken.
Ik was zo geïntimideerd dat ik mijn werk gelijk even heb neergelegd zodat ik de lijst kon updaten 8) .

Ik wil geen deuken in mijn Escalade natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:12:
[...]

Ik was zo geïntimideerd dat ik mijn werk gelijk even heb neergelegd zodat ik de lijst kon updaten 8) .

Ik wil geen deuken in mijn Escalade natuurlijk :)
Zet mij dan ook maar in de lijst :)

GT : Anda inc

Thx :):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Is denk ik iets persoonlijks inderdaad. Ik vind dat banjeren saai en wil racen. Anyway vermaak me prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Laatst online: 18-11-2016
@Donstil
Kan je mij ook toevoegen GT:sv3nnie voor de xbox one

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:17
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:43:
Heb net geprobeerd in game de club te joinen. Hij stond ook bij de recommended clubs, maar t wilde op dat moment niet lukken. Je bent op dit moment t enige lid zag ik?

Heb wel de vrijheid genomen om je als friend te adden :) GT is UnitedArt

De game is er blijkbaar vannacht wel enorm op vooruit gegaan zeg. Waar zaken gisteren erg buggy waren (livery's, tuning set ups delen, enz), speelt t vandaag als een zonnetje. Ook keurig netjes alle zaken die bij de Deluxe versie horen in orde nu. Vermaak me prima _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: @Rest,

Graag weer een DM sturen :)
Anders worden jullie gewoon Keihard genegeerd 8)7
Opuske schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Zet mij dan ook maar in de lijst :)

GT : Anda inc

Thx :):):)
Je moet een DM'etje sturen maar omdat ik zo vergevensgezind ben vandaag heb ik je toch al toegevoegd ;) .
Sven Enthoven schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:00:
@Donstil
Kan je mij ook toevoegen GT:sv3nnie voor de xbox one
Voor jou geld hetzelfde :)

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 01-10-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

giantgiantus schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:52:
[...]

Is denk ik iets persoonlijks inderdaad. Ik vind dat banjeren saai en wil racen. Anyway vermaak me prima hoor.
Dat banjeren valt toch wel mee? wanneer je online aan het racen bent en je moet naar een nieuwe evenement dan krijg je er ook nog xp's e.d. voor, bovendien is het min of meer een race op tijd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:04:
[...]

Dat banjeren valt toch wel mee? wanneer je online aan het racen bent en je moet naar een nieuwe evenement dan krijg je er ook nog xp's e.d. voor, bovendien is het min of meer een race op tijd.
Ja het "is op tijd", wat betekend je hebt 15 minuten voor een stukje van 2 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Laatst online: 18-11-2016
Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:02:
Edit: @Rest,

Graag weer een DM sturen :)
Anders worden jullie gewoon Keihard genegeerd 8)7
Was van plan om mijn reactie weg te halen en je te DMen,, maar kon niet :)

Thanks!

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:41:
[...]

Gewoon niet moeilijk doen. Clubs stellen toch weinig voor en zal de eerste week toch maar half werken :+
Je krijgt er wat extra XP van als je online races gaat doen, maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Sure, je mag een aparte Club aanmaken, maar ik zie het nut van 30 verschillende clubs niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:44:
[...]
Gewoon niet moeilijk doen. Clubs stellen toch weinig voor en zal de eerste week toch maar half werken :+
Je krijgt er wat extra XP van als je online races gaat doen, maar daar houdt het wel zo'n beetje op. Sure, je mag een aparte Club aanmaken, maar ik zie het nut van 30 verschillende clubs niet echt in.
Ja ik weet het ook niet, ik wilde eerder ook al een club aanmaken maar werd toen afgeraden.
Vandaar dat ik het zeg.

Krijg je automatisch meer XP of heeft dat met de kwaliteit van je Team te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nou ja, de opkomst blijkt toch wel groot te zijn; ondertussen al meer dan 20 man in de startpost dus lijkt me zinnig dat we "gewoon" 1 clubje vormen en dan de komende week eens zien hoe dat loopt met online spelen, roadtrips en andere zaken.

Domme vraag/opmerking: ik rij alles zonder namen boven de auto's. Is het handig dat je je GT/Nick achterop je auto's plakt zodat als we online racen, je meteen ziet welke nick er voor je rijdt zodat je via de chat kan zeggen "kijk uit, Don, ik haal je rechts in"?

En is/kan er een GoT Vinyl komen op Storefront?

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 01-10-2014 16:36 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!