Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Neuh....12:01 EDT = 6:00am CET, dus hij zou al speelbaar moeten zijn. Er zijn issues met Xbox Live...DutchCrownNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:47:
Om 09:00 zou forza unlocked moeten wezen.
Klopt, alleen zag ik op twitter een update voorbij komen. Of dat echt was is maar de vraagTheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:48:
[...]
Neuh....12:01 EDT = 6:00am CET, dus hij zou al speelbaar moeten zijn. Er zijn issues met Xbox Live...
Have fun!!! Hier loopt de console zo ongeveer vast op alles in Settings of Store.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:01:
Hij doet het!!!!
/edit: maaruh, je GT staat niet in de startpost? Mogen we niet met rode mensen samenspelen?
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2014 09:20 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vandaar je zolang in 'Network' zatMAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:10:
[...]
Have fun!!! Hier loopt de console zo ongeveer vast op alles in Settings of Store.
@Iedereen die vrij is,
Veel plezier en laat ff weten hoe hij is.
Ik kan pas vanavond aan de slag...
[ Voor 17% gewijzigd door DutchCrownNL op 30-09-2014 09:13 ]
"3/10" pas unlocked ?
Us versie. Maar het is allemaal hetzelfde. Zet je X1 op US en je kan vandaag spelen, op Nl en je kan 3/10 spelen.rickvwijk schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:20:
Betreft dit de nederlandse versie die op de xbox live store staat? Had gisteren nog gekeken en toen stond er
"3/10" pas unlocked ?
Bovenstaande lezen is wel erg negatief voor mijn zijn in werk op dit moment. Nu wil ik naar huis en mijn console op US zetten en gaan!giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:22:
[...]
Us versie. Maar het is allemaal hetzelfde. Zet je X1 op US en je kan vandaag spelen, op Nl en je kan 3/10 spelen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Denk niet dat dat hem gaat worden.rickvwijk schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:26:
Oh zo .. ik zie dat sommige webshops hem ook al op disc uitleveren, gaat dat geen problemen opleveren? Als in, de nl versie op disc en dan proberen te spelen voor 3/10?
Waarom koop je hem niet in de xbox store en na het downloaden switch je naar US
Of in de US store. Het is goedkoper in deze store.DutchCrownNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:28:
[...]
Denk niet dat dat hem gaat worden.
Waarom koop je hem niet in de xbox store en na het downloaden switch je naar US
Of zie de signature van TheVMaster in "[Xbox One/360] Forza Horizon 2"rickvwijk schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:29:
Werkt dat zo simpel? Dan vanavond maar even kijken hoe ik wat tegoed op mijn xbox live account kan zetten. Dus gewoon in de NL store kopen en dan simpel switchen?
Heb je de XBox opnieuw opgestart? Ik speel nu een bepaalde game en als ik daar vandaan naar het dashboard ga en FH2 wil opstarten krijg ik weer een foutmelding.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:01:
Hij doet het!!!!
Zou mooi zijn als de game industrie de releases ook eens onder controle zou gaan krijgen.
Edit:
In mijn apps & games tab stonden 3 items in de wachtrij die geïnstalleerd moesten worden. Gezien het enorm trage tempo tempo waarmee FH2 nu geïnstalleerd wordt (1% per 3 minuten) hoop ik vanavond te kunnen spelen.
De mogelijkheid van tevoren een game al kunnen downloaden is een zwaar overschatte feature op deze manier.
[ Voor 29% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-09-2014 10:05 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Game staat geïnstalleerd en heeft als release 9/30/2014 maar blijft op "Unavailable" staan onder games.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor niets de wekker gezet 😂
Dit zag ik vanmorgen ook... Omdat ik dit zag een nieuwe installatie aangezet. Weet alleen nog niet of dit geholpen heeft aangezien ik nu aan het werk benDonstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:14:
He shit ik kan hem niet starten.
Game staat geïnstalleerd en heeft als release 9/30/2014 maar blijft op "Unavailable" staan onder games.
[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 30-09-2014 10:23 ]
Ik weet het "zo" hij is "al" op 4% namelijkmfreriks schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:22:
[...]
Dit zag ik vanmorgen ook... Omdat ik dit zag een nieuwe installatie aangezet. Weet alleen nog niet of dit geholpen heeft aangezien ik nu aan het werk ben
Keep me updated!Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:25:
[...]
Ik weet het "zo" hij is "al" op 4% namelijk
De regio waar je hem aanschaft, is de regio waar ie mee unlocked.MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:12:
Mijn game blijft op "Pre ordered" staan ongeacht mijn regio. Dat wordt dus waarschijnlijk vrijdag pas gamen.
Eens kijken of er vandaag al een Raptor inzit voor mij
Degene die spelen hebben de game digitaal gekocht in de US Store. In Europa verschijnt de game vrijdag pas.Pyr0_ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:38:
Heeft iemand 'm al in de winkel gehaald? Ik wou em vandaag gaan halen bij de MM ofzo, maar nu zie ik opeens overal dat ie pas op 3-10 verschijnt? :\
[ Voor 56% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-09-2014 10:40 ]
Mijn GT = Anda inc
Voeg me gerust toe
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Echt waar? Dat is wel slecht nieuws zegMartinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:34:
[...]
De regio waar je hem aanschaft, is de regio waar ie mee unlocked.
zou dat niet voor het eerst zijn? ik heb hem gelukkig wel in de US store aangekocht!Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:34:
[...]
De regio waar je hem aanschaft, is de regio waar ie mee unlocked.
Waar heb je hem gekocht? In veel landen komt hij pas de 2-sep uit.... Europa en USA krijgen hem vandaag.... Ik heb hem vanaf de oost-kust in de USA, hij is nu aan het downloaden (van morgen, om 9 uur NL tijd beschikbaar gekomen)MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:12:
Mijn game blijft op "Pre ordered" staan ongeacht mijn regio. Dat wordt dus waarschijnlijk vrijdag pas gamen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nu aan het downloaden? Geen pre-order?Bullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
[...]
Waar heb je hem gekocht? In veel landen komt hij pas de 2-sep uit.... Europa en USA krijgen hem vandaag.... Ik heb hem vanaf de oost-kust in de USA, hij is nu aan het downloaden (van morgen, om 9 uur NL tijd beschikbaar gekomen)
[ Voor 55% gewijzigd door TheVMaster op 30-09-2014 11:02 ]
Even een offtopic! Gister wat forza 5 gedaan.. toch steeds de laatste rival die ik tegen kom bent u xD hopen dat we dit in FH2 om kunnen zetten xDWinkiller schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:02:
Ik kan spelen, vanmorgen 10:00 de XB1 aangezet en kreeg gelijk de melding dat ik aan de gang kan.
Bergen tegoed bij de NL store die verloopt?TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:02:
Ik zou ook niet weten waarom je hem digitaal in de NL Store zou willen kopen. Games zijn regiovrij en de US versies zijn ongeveer 25 euro goedkoper...
[...]
Nu aan het downloaden? Geen pre-order?
Nu heb ik die Nederlandse installatie verwijderd en is hij een download uit de USA store aan het installeren.
Dat schijnt te moeten werken. Online zie ik veel reacties van mensen die dit zo doen namelijk.
Ik had gedonder met de USA en NL store.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:02:
Ik zou ook niet weten waarom je hem digitaal in de NL Store zou willen kopen. Games zijn regiovrij en de US versies zijn ongeveer 25 euro goedkoper...
[...]
Ik had al een Microsoft account toen ik de One kocht en deze dus gebruikt.
Toen de regio op USA gezet en een adres in Alaska gepakt.
Dat werkte prima inclusief Gold tot de release in Nederland. Ik kon geen enkele game meer starten en gold was verdwenen (console settings nog op USA)
Ik heb toen een tijd zitten chatten met Microsoft en daaruit bleek dat mijn Microsoft Account een Nederlandse is en het daarom sinds het "aanzetten" van die store niet meer werkt.
Ik heb toen al mijn games gecrediteerd gekregen en ben overgegaan op de Nederlandse store.
Erg jammer want mijn CreditCard werkte prima op de USA store en ik had zelf geen klachten verder tot het stopte met werken.
Dom maar geen idee meer waar ik heb gekocht. Zal dan wel EU zijn geweest ofzo. Ben allang blij dat het euvel voor blijkbaar de rest van de wereld met spelen is opgelost en dat er mensen wel hard bezig zijn met FH2.Bullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
[...]
Waar heb je hem gekocht? In veel landen komt hij pas de 2-sep uit.... Europa en USA krijgen hem vandaag.... Ik heb hem vanaf de oost-kust in de USA, hij is nu aan het downloaden (van morgen, om 9 uur NL tijd beschikbaar gekomen)
Het vreemde is wel dat mijn regio op USA staat en dat daar in de store staat dat ik 'm kan installeren/downloaden.
* MAX3400 heeft volgende week vrij
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2014 11:10 ]
Het ziet er echt geweldig mooi uit, speelt lekker soepel, geen haperingen e.d. De rewards hub doet het nog niet, voor de rest doet alles het goed. Als ik tijd zou hebben zou ik de hele dag spelen XD.
Vanaf wanneer zijn de CLUBS beschikbaar? Ik zie die optie nog greyed out.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Nee, geen pre-order... Heb net de Ultimate editie digitaal in de USA store gekocht.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:02:
[...]
Hij zit nu op 70%, daarna gaat hij verder met het downloaden van The Crew.
[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 30-09-2014 11:11 ]
OHw..vandaarBullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:10:
[...]
Nee, geen pre-order... Heb net de Ultimate editie digitaal in de USA store gekocht.
Hij zit nu op 70%, daarna gaat hij verder met het downloaden van The Crew.
Komt pas na een bepaalde Road-Trip. Hou er even rekening mee dat Donstil waarschijnlijk de club voor GoT wil/gaat managen dus creeer even geen clubje die hierop betrekking heeft?Kartale schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:09:
Vanaf wanneer zijn de CLUBS beschikbaar? Ik zie die optie nog greyed out.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ja alleen als er genoeg animo is, een andere club joinen zoals je eerder aanhaalde vind ik ook prima.MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:13:
[...]
Komt pas na een bepaalde Road-Trip. Hou er even rekening mee dat Donstil waarschijnlijk de club voor GoT wil/gaat managen dus creeer even geen clubje die hierop betrekking heeft?
Of als iemand anders de GoT club wil managen vind ik het ook goed. Ik heb heb namelijk geen idee wat daar allemaal bij komt kijken en weet daardoor niet precies of ik er genoeg tijd voor heb.
Is bij vorige games ook geweest die je kon pre-loaden.mfreriks schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:01:
[...]
zou dat niet voor het eerst zijn? ik heb hem gelukkig wel in de US store aangekocht!
Om eerder te kunnen spelen? NL unlocked hier doorgaans om 0.00. US pas om 9.00. Vandaag heb ik meer te doen dus was het fijn geweest als ik eerder kon spelen. Een game als FH2 speel ik toch vele uren waardoor het op den duur neerkomt op 1 euro per uur of 1.10 per uur. Dan boeit me dat vrij weinig meer.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:02:
Dat lijkt me sterk, want dat was met Destiny ook niet mogelijk. Hij haalt gewoon dezelfde pre-load binnen, maar opent pas vanaf overmorgen.Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:08:
Ik heb de game gekocht in Nederland, die wil nu niet starten ondanks dat de regio op USA staat inmiddels.
Nu heb ik die Nederlandse installatie verwijderd en is hij een download uit de USA store aan het installeren.
Dat schijnt te moeten werken. Online zie ik veel reacties van mensen die dit zo doen namelijk.
Laat even weten als ik het fout heb...
[ Voor 77% gewijzigd door Martinspire op 30-09-2014 11:22 ]
Ik zie juist heel veel gebruikers online die het met Destiny wel gelukt is.
Aardig van je, zal best en ik denk dat ik vandaag wel aanwezig ben in FH2, ben zeer tevreden over de game.mfreriks schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:04:
[...]
Even een offtopic! Gister wat forza 5 gedaan.. toch steeds de laatste rival die ik tegen kom bent u xD hopen dat we dit in FH2 om kunnen zetten xD
Thanks. Deze kon ik nog niet.MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:25:
Voor degenen die Stats tracken in Forza en meer willen weten/zien over Rewards: op jouw One in de Store kan je zoeken op "Forza Hub". Dan krijg je een extra app op de One om allerlei zaken omtrent Forza in de gaten te houden
Xbox Live: Miesjh NL
Ik kocht hem online om vandaag te spelen. Als dat vrijdag pas kan haal ik hem net zo lief op schijf.
Digitaal? wordt bij aankopen volgens mij aangegeven dat het niet mogelijk is om te crediteren...Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:43:
Doen ze moeilijk over het crediteren van een Game als deze nog niet uit is?
Ik kocht hem online om vandaag te spelen. Als dat vrijdag pas kan haal ik hem net zo lief op schijf.
Ja klopt dat geven ze aan idd alleen ze geven wel meer dingen aan die wettelijk niet door de beugel kunnenmfreriks schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:45:
[...]
Digitaal? wordt bij aankopen volgens mij aangegeven dat het niet mogelijk is om te crediteren...
Niet geschoten is altijd mis: +31 202036606 of 0800 023 3894Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:43:
Nou ja zeg...is dit niet een beetje onredelijk van je, je bent echt een beetje ongeduldig he...Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:43:
Ik kocht een One voor Forza 5 maar voornamelijk voor de komende Lineup. Horizon 2 is daar de eerste game van, vandaar dat ik (misschien ten onrechte) hyped ben.
Plus ik heb een dag vrij genomen (geruild met een zaterdag) om vandaag al te spelen. Dus ja dan is het best zuur als je op de bank zit en hij niet speelbaar is.
Edit:
Oke even gechat met Microsoft USA, game is gecrediteerd en ik kan dus nu alsnog de USA versie kopen (of wachten op een schijf).
[ Voor 105% gewijzigd door Donstil op 30-09-2014 12:30 ]
Die Forza Hub heb ik nu ook, ik kon er via de tab Social in FH2 naar toe om te downloaden.
Als je een dlc auto kiest word je door gelinkt naar de store waar je de download kan aanzetten. en over vip ik zie gewoon zo'n kroontje achter mijn naam staan en de auto's staan er tussen, of moet er nog meer zijn dan dat?Lekker Ventje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
De DLC zit er bij mij nog niet in en VIP werkt ook nog niet helaas.
Die Forza Hub heb ik nu ook, ik kon er via de tab Social in FH2 naar toe om te downloaden.
Spel is hier al wel twee keer vastgelopen, hoop dat dat niet te vaak meer voorkomt.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Nu maar wachten tot hij vanavond 22:30 klaar is met installeren

Disc versie kun je altijd spelen.rickvwijk schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:34:
Zal het werken als je een disc versie koopt, maar je xbox op de US store zet, kan je dan spelen?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wait wut???Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:41:
Zo ik heb mijn nieuwe gekocht. De Ultimate edition. Omgerekend net zo duur als de normale in Nederland dus ben er wel blij mee.
Nu maar wachten tot hij vanavond 22:30 klaar is met installeren

Officieel niet; heb al meerdere malen met Microsoft gesproken. Retailers die disc-versies te vroeg verkopen/verschepen, behoor je eigenlijk te melden bij Microsoft. Er is niet voor niets een "embargo" van game & release-date.
[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2014 12:56 ]
Dat is wel heel erg netjes. Hmm...dat betekend dus ze dus iets in place hebben om licenties te verwijderen van je account......misschien kunnen we dan op niet al te lange termijn ook digitale games verkopen?MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:53:
[...]
Wait wut???Heb je je geld teruggekregen? Of hebben ze je licentie omgezet?
[...]
Officieel niet; heb al meerdere malen met Microsoft gesproken. Retailers die disc-versies te vroeg verkopen/verschepen, behoor je eigenlijk te melden bij Microsoft. Er is niet voor niets een "embargo" van game & release-date.
Geld terug gekregen.MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:53:
[...]
Wait wut???Heb je je geld teruggekregen? Of hebben ze je licentie omgezet?
[...]
Via de USA chat. Ging heel eenvoudig ook.
Uitgelegd dat ik "de verkeerde versie" had gekocht.
Omdat ik de game nog niet gespeeld kon hebben (want release in nederland) was het geen probleem.
Licenties konden ze al verplaatsen/verwijderen; de support heeft dat al gedaan met TDU1 (ja, heeeeel oud) waarbij ik een nieuwe console had gekocht en toen hebben ze de licenties kunnen overhelen van het oude console-ID naar de nieuwe.TheVMaster schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:58:
[...]
Dat is wel heel erg netjes. Hmm...dat betekend dus ze dus iets in place hebben om licenties te verwijderen van je account......misschien kunnen we dan op niet al te lange termijn ook digitale games verkopen?
Valt me alleen wel op dat het een beetje kansloos racen is. Doet me denken aan die games van vroeger waar je in principe het rempedaal niet nodig hebt.
Zet voor de grap eens: TCS & STM uit, zet handmatig schakelen aan en zet drivatars op Unbeatable... Hoor graag over een uur of je al 1 race hebt gewonnen.giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:09:
Valt me alleen wel op dat het een beetje kansloos racen is. Doet me denken aan die games van vroeger waar je in principe het rempedaal niet nodig hebt.
Ja dat is waar, maar deze game leent zich daar niet heel erg voor. het zijn geen circuits dus bochtjes uit je hoofd leren werkt niet echt.MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:11:
[...]
Zet voor de grap eens: TCS & STM uit, zet handmatig schakelen aan en zet drivatars op Unbeatable... Hoor graag over een uur of je al 1 race hebt gewonnen.![]()
De muziek is overigens wel echt heel chill!
[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 30-09-2014 13:15 ]
Heb momenteel met die settings alles gewonnen op 2 races na. Overstuur opvangen is stukken makkelijker dan in FM 5 maar dat je geen rem nodig hebt herken ik niet.MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:11:
[...]
Zet voor de grap eens: TCS & STM uit, zet handmatig schakelen aan en zet drivatars op Unbeatable... Hoor graag over een uur of je al 1 race hebt gewonnen.![]()
Jij telt niet meejob115 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:13:
[...]
Heb momenteel met die settings alles gewonnen op 2 races na. Overstuur opvangen is stukken makkelijker dan in FM 5 maar dat je geen rem nodig hebt herken ik niet.
Ja, jij ja... Niet dat ik anderen tegen de schenen wil schoppen maar wij liggen elkaar nogal bumper aan bumper in FM5 Rivals.job115 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:13:
[...]
Heb momenteel met die settings alles gewonnen op 2 races na.
Heb je trouwens verslagen op Yas Rallycross...
/edit: ik rij trouwens in alle Forza's met TCS, zonder STM, zonder ABS, half-automaat, normal steering, Drivatars Unbeatable (of eentje lager, afhankelijk van de auto-klasses).
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2014 13:23 ]
Heb je gecontroleerd of je de VIP en DLC gedownload hebt? Kwam er gister achter dat de game wel al klaar stond maar VIP en car pack moest ik nog downen. Check mijn games & apps.Lekker Ventje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:33:
De DLC zit er bij mij nog niet in en VIP werkt ook nog niet helaas.
Xbox Live: Miesjh NL
Inderdaad......hmm...wel jammer dat ze dan het verkopen nog niet hebben ingeregeld...MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:02:
[...]
Licenties konden ze al verplaatsen/verwijderen; de support heeft dat al gedaan met TDU1 (ja, heeeeel oud) waarbij ik een nieuwe console had gekocht en toen hebben ze de licenties kunnen overhelen van het oude console-ID naar de nieuwe.
Gewoon met controller?MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:17:
/edit: ik rij trouwens in alle Forza's met TCS, zonder STM, zonder ABS, half-automaat, normal steering, Drivatars Unbeatable (of eentje lager, afhankelijk van de auto-klasses).
Ik denk dat ik je maar weer uit mijn vriendenlijst haal, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen als ik die tijden van jou zie
Steam/XBL: Avioto
Gewoon met controllertje... Het is niet lastig alleen heeeeel erg per auto weten wanneer je triggers feedback gaan geven. Ze werken veel beter dan op de 360 en je kan je rondetijden goed verbeteren.Avioto schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
[...]
Gewoon met controller?
Ik denk dat ik je maar weer uit mijn vriendenlijst haal, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen als ik die tijden van jou zie
Yep. En het is ook geïnstalleerd. Heb de DLC al gevonden maar van VIP nog geen spoor. Zie geen kroontje en krijg niets extra's. Of wordt dat niet aangegeven dat je wat extra's krijgt?Miesjh schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:19:
[...]
Heb je gecontroleerd of je de VIP en DLC gedownload hebt? Kwam er gister achter dat de game wel al klaar stond maar VIP en car pack moest ik nog downen. Check mijn games & apps.
Heb wel de VIP auto's gezien maar die zijn niet gratis voor mij.
Ik bedoel een LaFerrari (om maar wat te noemen) is in het echt toch echt niet stil te remmen zonder ABS?
Is het lastig, ja dat wel en ik ga ook niet pretenderen dat ik het goed kan direct. Maar ik ben ook zo een neuroot die dat perse met alles uit wilt doen maar het eigenlijk niet goed kan.
Als je ABS uit hebt rem je ook niet voluit maar zoek je het punt waarop je wielen net niet blokkeren, met die rumble triggers is dat erg goed aan te voelen. En een laferrari stopt echt wel zonder ABS als je voluit zou remmen, maar je banden zijn erg snel aan vervanging toe en je kan niet meer sturen.Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:42:
Maar ga je met ABS uit (bv) zoveel sneller dan?
Ik bedoel een LaFerrari (om maar wat te noemen) is in het echt toch echt niet stil te remmen zonder ABS?
Dus heeft een LaFerrari ABS dan bij mij in de Game ook
@Job115, zit er Rumble support in Horizon2? Heb er net niets van gemerkt namelijk.
Ja maar het lijkt minder aanwezig te zijn dan in fm5Donstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:48:
Ik rij zelf met de hulpjes aan die in de echte auto ook zitten.
Dus heeft een LaFerrari ABS dan bij mij in de Game ook![]()
@Job115, zit er Rumble support in Horizon2? Heb er net niets van gemerkt namelijk.
Sommige mensen...giantgiantus schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:53:
Lol vandaag vrij genomen voor Forza Horizon 2 en speel alleen maar Forza 5.
http://forums.forzamotors...is-my-VIP-membership.aspx
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5AwB5iyBipY]
Game is nu een paar x vastgelopen maar kwam daar steeds wel weer uit. Deze laatste keer moest de Xbox echt uit en aan voordat ik pas weer verder kon.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 30-09-2014 17:11 ]
Ik las vanochtend dat er nog content toegevoegd zou gaan worden om de spelers bezig te houden.
Ja, was geloof ik ook op hoge snelheid. Alleen Xbox herstarten werkte toenDonstil schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:11:
Iemand dit al gehad?
[video]
Game is nu een paar x vastgelopen maar kwam daar steeds wel weer uit. Deze laatste keer moest de Xbox echt uit en aan voordat ik pas weer verder kon.

Lool
En ik maar fijn wachten
Ga stoppen met lezen op dit topic tot vrijdag, ik kan het niet meer aan
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Mijn Xbox wilde niets meer. Rebooten hielp niet, game sluiten niet.job115 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:18:
[...]
Ja, was geloof ik ook op hoge snelheid. Alleen Xbox herstarten werkte toen
Moet de Xbox echt met de knop (lang ingedrukt) uitzetten.
HeheMK1998NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:23:
[afbeelding]
Lool
En ik maar fijn wachten
Ga stoppen met lezen op dit topic tot vrijdag, ik kan het niet meer aan
Bedenk iets en ik heb het geprobeerd. Ik zit nu in de wachtrij met Xbox support chat.
Unavailable betekent meestal dat je in een andere regio gekocht hebt en hij daar nog niet beschikbaar is. Alleen de VS kan volgens mij nu spelen. EU moet nog 2 dagen wachten volgens mij (itt wat werd gemeld).mowa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:33:
Ben al de hele godganse dag bezig om FH2 aan de praat te zien krijgen maar niets lukt. Hij geeft "unavailable" aan.![]()
![]()
Bedenk iets en ik heb het geprobeerd. Ik zit nu in de wachtrij met Xbox support chat.
Alleen in Forza horizon ga ik denk ik niet eens zelf schakelen omdat deze genre zich daar niet echt voor leent tenminste dat is mijn mening
Inderdaad in de USA store is hij vanmorgen om 9 uur live gegaan. Werkt vanmiddag perfect.Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:40:
[...]
Unavailable betekent meestal dat je in een andere regio gekocht hebt en hij daar nog niet beschikbaar is. Alleen de VS kan volgens mij nu spelen. EU moet nog 2 dagen wachten volgens mij (itt wat werd gemeld).
Alleen in de mensen die hem in de EU, Hong Kong of India store hebben gekocht moeten nog twee dagen wachten, maar dit had je kunnen weten, wanneer hij in welk land beschikbaar komt valt in de omschrijving te lezen wanneer je het spel aanschaft.
Zie ook; https://store.xbox.com/nl...bb5b-f82df511e41f?lc=1043
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 30-09-2014 18:06 ]
Mijne staat op US en ik kan al spelen. Hadden jullie zuinige hollanders maar niet in India moeten kopenMAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:12:
[ Voor 13% gewijzigd door Turdie op 30-09-2014 18:07 ]
Dat zeg je goed, je kan hem spelen, maar in game rijden kan "jij" niet......shadowman12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:04:
[...]
Mijne staat op US en ik kan al spelen.
Zelfs je drivatar die ik in het spel tegen komt is irritant aan het botsen....
Je kent me toch, ik ben de bots koningBullet NL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:08:
[...]
Dat zeg je goed, je kan hem spelen, maar in game rijden kan "jij" niet......
Zelfs je drivatar die ik in het spel tegen komt is irritant aan het botsen....
[ Voor 17% gewijzigd door Turdie op 30-09-2014 18:16 ]
Ik vond em perfect rijden, maar dat was compleet standaard. Lekker een beetje driften over land weggetjes.shadowman12 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:12:
[...]
Je kent me toch, ik ben de bots koning![]()
. Maar ik kan wel rijden, maar wellicht verschilt onze definitie van rijden. Ik heb nu een BMW Z4, maar dat ding heeft echt een kut handling.
Zijn er trouwens meer mensen die af en toe hebben dat als je het gas loslaat je te motor nog gewoon meer toeren hoort maken?
[ Voor 13% gewijzigd door job115 op 30-09-2014 18:51 ]
Voor wie het interesseert:
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!