[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

SinergyX schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:59:
[...]

Liefhebber van de game, maar _absoluut_ niet van die retar..gasten van gamekings :P
Erg irritant om naar die lui te kijken. Ze kennen de game duidelijk niet en lullen maar wat in de ruimte. Als je zoiets doet zorg dan dat je voorbereid bent en iets te vertellen hebt over de game...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke muppet heeft trouwens bedacht dat de closed beta van The Crew ook op 30 September uitkomt? Het is maar net hoe erg je een beta wil spelen maar de reviews van Horizon moeten toch wel enigszins roet in het eten gooien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
MAX3400 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:18:
Welke muppet heeft trouwens bedacht dat de closed beta van The Crew ook op 30 September uitkomt? Het is maar net hoe erg je een beta wil spelen maar de reviews van Horizon moeten toch wel enigszins roet in het eten gooien?
Echt slim is het idd niet om de beta op dezelfde dag te starten. Heb zo goed als zeker ook een key maar van wat ik op de PC gespeeld heb geef ik de voorkeur aan FH2 die dag. Vrees voor the Crew dat ze het af gaan leggen tegen FH2 op de XBox. En op de PS4 komen ze na Drive Club en dat gaat ze ook niet helpen.

The Crew zal er uiteindelijk wel komen maar dat zal zijn als het in de aanbieding is. De open wereld is groot, las dat je 90 minuten aan het rijden bent om van de oostkust naar de westkust van de VS te komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Mja dat snap ik ook niet. Doe dan 29 september (of eigenlijk beter 28) zodat je iig nog mensen in je game krijgt.

Ik haal sowieso beide games, maar heb het idee dat Ubisoft ook niet meer in The Crew gelooft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
Het is gewoon een hele ongelukkige release periode nu met FH2, DC, the Crew en Project Cars binnen 2 maanden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Na het lezen van een paar reviews heb ik er steeds meer zin in....nog 6 daagjes.
Ps ik heb ook een paar mensen toegevoegd van dit forum :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Lekker Ventje
skreppiedoe schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:41:
Na het lezen van een paar reviews heb ik er steeds meer zin in....nog 6 daagjes.
Nog 4 daagjes :)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb een Xdoos One aangeschaft speciaal voor deze game, eerst even beginnen met Forza Motorsport 5 vandaag :)

Ik hoop dat Fanatec snel met wat leuke stuurtjes komt, met een controller spelen vind ik toch wat minder.

Gamertag is Avioto

[ Voor 31% gewijzigd door Avioto op 27-09-2014 09:54 ]

Steam/XBL: Avioto

• Lekker Ventje
Voor mensen die niet kunnen wachten:

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Toegevoegd :)
skreppiedoe schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:41:
Toegevoegd (via je signature) :)
Marcello83 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 10:59:
Voeg mij ook maar toe aan de GOT club: Marsman83

:'( En ik moet wachten tot donderdag :'(

[ Voor 17% gewijzigd door MK_ op 27-09-2014 11:01 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:12
Zojuist mijn Xbox One terug op US gezet, had hem daar eerder al op staan omdat ik hem in Duitsland had gehaald. Nu zijn ook meteen de stemmen weer in het Engels, thank God! Nu nog wachten tot dinsdag :*)
Voeg mij ook maar toe aan de GOT club: Marsman83

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En bedankt he. Om 12:00 vanmorgen dacht ik "ik skip er even door". Toen om 13:00 dacht ik "he shit ik heb het helemaal uitgekeken"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MAX3400

MAX3400

spoiler:
Er zijn al videos online met alle barn finds, alle perks en ook hoe de bucket list in elkaar steekt. Beetje jammer dat de pre-reviewers dit dus al mogen bekendmaken...

Vandaag nog even de One aangezet en bijna een hartverzakkimg. Moest de nieuwe prview-firmware installeren maar daarna bleef de console hangen bij rebooten. Na 15 minuten toch maar de stroom eraf gehaald en toen weer opgestart. Hij deed het weer!!!

Weet niet of ik tijd had gehad om de One te laten repareren of dat ik tijdelijk een nieuwe had gekocht; release-day komt hard dichterbij.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Graag ook in de club!
Gt FoggyFreek

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat net een stream te kijken, gast is lvl94, heeft hij nu goeie 22 uur over gedaan en slechts 3 races opnieuw gedaan. Dus er zit ziekelijk veel in :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
SinergyX schreef op zondag 28 september 2014 @ 02:51:
Zat net een stream te kijken, gast is lvl94, heeft hij nu goeie 22 uur over gedaan en slechts 3 races opnieuw gedaan. Dus er zit ziekelijk veel in :P
Zo hoort het ook :+ ,ik kijk nu al uit naar het zoeken van discount signs en dat soort dingetjes oftwel lekker zonder echt doel kris kras door de map heenscheuren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Geen idee of er uberhaupt mensen zijn die FH2 op de 360 gaan spelen; van wat ik begrijp zit dus niet alleen "weersomstandigheden" er niet in, maar ook de "car tuning" zit er niet in??

Wow, ondanks dat de 2 versies door 2 verschillende developers worden gemaakt, lijkt me het toch dat dit soort zaken wel invloed gaan hebben op de reviews op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pssttt Dit:

Edit: Ik werk alleen de OP nog bij.

[ Voor 147% gewijzigd door Donstil op 28-09-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:39:
Geen idee of er uberhaupt mensen zijn die FH2 op de 360 gaan spelen; van wat ik begrijp zit dus niet alleen "weersomstandigheden" er niet in, maar ook de "car tuning" zit er niet in??

Wow, ondanks dat de 2 versies door 2 verschillende developers worden gemaakt, lijkt me het toch dat dit soort zaken wel invloed gaan hebben op de reviews op de 360.
Zover ik weet komen er geen review exemplaren beschikbaar voor de 360 en dat is blijkbaar niet zonder reden.
skreppiedoe schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:04:
[...]

Zo hoort het ook :+ ,ik kijk nu al uit naar het zoeken van discount signs en dat soort dingetjes oftwel lekker zonder echt doel kris kras door de map heenscheuren 8)
Dat is het leuke aan dit soort games, gewoon lekker rondrijden en alles proberen te vinden. En ik ga zeker niet op youtube rondkijken waar alles te vinden is.

[ Voor 28% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-09-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven.

De gasten van het filmpje hierboven gingen ook opzoek naar een BarnFind. Was nog niet zo makkelijk viel me op, ze hebben de hele regio uitgekamd (aangegeven lokatie) maar niets gevonden.

Hopen dat dit echt uitdagend is. Lijkt me persoonlijk wel leuk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Jeej, ik sta op de lijst :)

Maar eh, is dit normaal?
:(
Klikkerdeklik :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Yup, ligt XBL er even uit; probeer over 5 minuten nog even of even opnieuw insignen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:39:

Car tuning zit er wel in. Is in deze video te zien.

YouTube: Forza Horizon 2 Xbox 360 Gameplay Part 4 | Car Upgrades

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-09-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wazig zeg... Jammer dat 'ie persoon niet op "Select" drukt en alleen maar random parts op zijn auto gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb trouwens mijn console weer op Engels gezet. De Xbox geeft dan gelijk aan dat de game te spelen is vanaf 09/30/2014. Digitaal kopen in Nederland en dan wisselen van regio levert je dus weer 2 dagen eerder spelen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:23:
[...]

Wazig zeg... Jammer dat 'ie persoon niet op "Select" drukt en alleen maar random parts op zijn auto gooit.
Tot aan Forza 5 keek ik ook nooit naar wat ik er op kwakte, maar dat maakte toch nauwelijks verschil bij FM3 en 4.

Zit al een paar uur gameplay te bekijken maar dat maakt het wachten tot dinsdag alleen maar erger :-(

Youtube via de console is wel een uitvinding, mooie kwaliteit beeld, groot scherm en lekker onderuit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lekker Ventje schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:34:
[...]

Tot aan Forza 5 keek ik ook nooit naar wat ik er op kwakte, maar dat maakte toch nauwelijks verschil bij FM3 en 4.
Hier precies andersom. Heb in 3 & 4 erg veel en vaak auto's getuned voor endurance races met vrienden. In 5 niet meer zo erg; vaak even een paar parts erop, basic setup eronder frotten en klaar.

Denk dat ik het bij FH2 weer laat schieten; het spel moet je kunnen uitspelen zonder kennis van setups. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Betwijfel of tunen veel gaat helpen wanneer je een wijngaard aan het omploegen bent met een Raptor :D

Kijk ook wel uit naar het raggen in een Willy's Jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:42:
[...]

Hier precies andersom. Heb in 3 & 4 erg veel en vaak auto's getuned voor endurance races met vrienden. In 5 niet meer zo erg; vaak even een paar parts erop, basic setup eronder frotten en klaar.

Denk dat ik het bij FH2 weer laat schieten; het spel moet je kunnen uitspelen zonder kennis van setups. :Y
Precies, ik koop altijd precies de upgrades die me "snel lijken" Maar waarmee ik nog wel binnen die klasse blijf, echt afstellen doe ik zelden.

Dat lijkt me allemaal wel tof als je bij de eerste 100 van de wereld zit en je dan door een eigen afstelling een paar plekken pakt. Alleen als je zoals ik 150.000e van de wereld bent dan vind ik 1000 plekken stijgen door een afstelling eigenlijk de moeite niet waard. Plus ik heb niet genoeg verstand van auto's om het te snappen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb afstellingen van internet gehaald omdat ik daarmee het rijgedrag aanzienlijk kon verbeteren. Scheelde in mijn Toyota GT1 bv 2 seconden per rondje op de Oval van Indianapolis. Op andere circuits ging ik veel minder vaak rechtdoor in bochten. Met enkel upgrades zeilde ik continu van de baan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

@Donstil

SkreppiedoeNL werkt niet :( En volgens Smartglass bestaat hij niet (en volgens de link ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MK1998NL schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:01:
@Donstil

SkreppiedoeNL werkt niet :( En volgens Smartglass bestaat hij niet (en volgens de link ook niet).
Skreppiedoe NL

Spatie ertussen :+

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 28-09-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
In mijn DM stond het zonder spatie, ik pas het straks wel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Donstil schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:19:
In mijn DM stond het zonder spatie, ik pas het straks wel even aan.
Oeps dan heb ik dus een foutje gemaakt.....excuses daarvoor ik typ soms sneller dan goed voor me is 8)7
Misschien toch maar eens veranderen zodat die spatie weg is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Geen idee of er andere personen in het Preview-program zitten; er is een redelijke kans dat deze personen de komende week/weken (afhankelijk van de volgende update eigenlijk) niet of niet goed met andere mensen online kunnen spelen. Op de Preview-forums is er heel veel over "Strict NAT", "No Friends" en andere snappable apps die niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsiedarrie nee toch he, ik zit in dat Preview programma maar heb er behoorlijk spijt van.
Aan het begin klinkt het leuk (Beta's uitproberen, nieuwe functies enz) maar ik ben daar inmiddels wel van terug gekomen en heb me dan ook weer uitgeschreven.

Edit:
Ik heb de lijst weer bijgewerkt deze is te vinden in de OP.
Alleen die lijst wordt nog bijgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/zsl4l3.png

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 28-09-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Weet even niet het huidige build-nummer uit mijn hoofd maar het is wave 1410 en ik dachtzie nu dat de firmware eindigt op 1422-2200 xb_rel_1410.140922.2200.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 28-09-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier ook idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Net even iedereen toegevoegd die in de OP staat :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Afbeelding schermt net af wie ik moet DMen, ik zou ook graag op dit lijstje komen!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zal blij zijn als we een aantal jaren verder zijn en de schijfjes verdwenen zijn. Heb al een week een game op mijn HDD staan die ik nog niet spelen kan. Volgens mij is het enkel wachten op de distributieketen die de schijfjes overal aan het afleveren is.
Meest frustrerende is dat de reviewers al een week aan het spelen zijn, de game is dus af en nog moeten we wachten. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lekker Ventje schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:19:
Volgens mij is het enkel wachten op de distributieketen die de schijfjes overal aan het afleveren is.
Volgens mij is het enkel wachten op de piraterijketen die de schijfjes al online heeft gezet. ;( ;(

Anyhow, nog een paar daagjes inderdaad; in het gunstigste geval 1 oktober vanaf 06:00 's ochtends (als je de goede regio etc hebt) en anders 3 oktober vanaf 00:01 's ochtends. *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik 'woon" in Alaska en moet volgens mij tot 9:00 wachten. Maar kunnen we woensdag pas spelen? Ik dacht morgen al en anders heb ik me verrekend met het opnemen van een vrije dag :-(

Off topic:
Wat mij betreft gaat alles straks digitaal vanaf een grote server bij MS en Sony in de VS (of een land waar het nog voordeliger is) en wordt de game online gezet wanneer de game klaar is. Games zijn dan niet meer door te verkopen maar als je als compensatie een veel lager bedrag betaalt is dat voor mij wel te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Lekker Ventje schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:29:
Ik 'woon" in Alaska en moet volgens mij tot 9:00 wachten. Maar kunnen we woensdag pas spelen? Ik dacht morgen al en anders heb ik me verrekend met het opnemen van een vrije dag :-(
Alaska? Welke tijdzone is dat? PST? Dan kan je, volgens berekeningen, op 29 september 9:01PM al spelen.

De game wordt vrijgegeven voor Amerikanen op 12:01AM EDT (New York) op 30 september.

Heb trouwens een draadje op het Preview-forum bij Microsoft of ze willen kijken naar downstream-snelheden; ik haal net de helft van wat Ziggo me aanbiedt :(

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Lekker Ventje schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:29:

Off topic:
Wat mij betreft gaat alles straks digitaal vanaf een grote server bij MS en Sony in de VS (of een land waar het nog voordeliger is) en wordt de game online gezet wanneer de game klaar is. Games zijn dan niet meer door te verkopen maar als je als compensatie een veel lager bedrag betaalt is dat voor mij wel te accepteren.
Nee Dinsdag 9u kun je dan spelen. Voor NL unlocked ie gewoon om 0.00 op dinsdag. Jij dus 9 uur later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Foutje, Alaska is mijn billing adress. Mijn XBox geeft nu 1:02 AM aan, zou niet weten op welke tijdzone hij staat.

Is er een tijdzone die gunstiger is? Al is er met 9:00 in de ochtend weinig mis.

Edit:
Aangepast naar East US & Canada, scheelt drie uur.

[ Voor 39% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-09-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ik zag dat je ook clubs kan starten. @Donstil: Ga je ook een Tweakers club beginnen?
Heb alleen geen idee wat het voordeel daarvan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Avioto schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:08:
Ik zag dat je ook clubs kan starten. @Donstil: Ga je ook een Tweakers club beginnen?
Heb alleen geen idee wat het voordeel daarvan is.
Stukkie teruglezen; er is nog geen duidelijkheid over een club (al eerder in het topic besproken waarom) maar er is al wel een lijst met GoT'ers die eventueel interesse hebben om mee te doen.

De voordelen van een club zijn, onder andere, dat je met/voor je club extra geld & XP kan verdienen, dat je makkelijker contact hebt met andere personen om zaken te doen (zoals Road Trips, Car Meets etc) en dat je ook tegen andere clubs kan racen in competitie-verband.

Ook zijn er enkele achievements die je met een Club mogelijk sneller voor elkaar kan krijgen. En andere achievements zijn makkelijker te verdienen als je XBL-friends hebt (al dan niet via een Club) omdat je de Leaderboards moet bestormen.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 14-09 19:50

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:19:
Meest frustrerende is dat de reviewers al een week aan het spelen zijn,
:) die hebben net als wij ook moeten wachten op de dag dat ze het spel kunnen starten. >:)

Ik mag hopen dat die gasten ook weer op 0 gezet worden morgenmiddag 12:00 GMT. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ok thanks!
Winkiller schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:08:
:) die hebben net als wij ook moeten wachten op de dag dat ze het spel kunnen starten. >:)

Ik mag hopen dat die gasten ook weer op 0 gezet worden morgenmiddag 12:00 GMT. 8)
Dat zullen de gasten in deze video niet leuk vinden, sommige zijn al level 80 :o :

Erg goede review trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie een collega komt net naar me toe of ik toevallig Zaterdag voor hem kan werken (werk normaal niet in het weekend) en dan morgen vrij ben :)

Komt wel lekker uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Donstil schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:39:
Gadsie een collega komt net naar me toe of ik toevallig Zaterdag voor hem kan werken (werk normaal niet in het weekend) en dan morgen vrij ben :)

Komt wel lekker uit nu.
Hij wil Forza Horizon 2 spelen zeker?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gé Brander schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:53:
[...]

Hij wil Forza Horizon 2 spelen zeker?
Misschien hij zaterdag ja en dan ik morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Avioto schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:22:
Ok thanks!

[...]

Had ik gezien inderdaad; vooral wat 'ie zegt over Force Feedback en Difficulty, toverde wel even een flinke glimlach op mijn gezicht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Over die clubs:
Een GoTLive club zal sowieso aangemaakt worden. Of het nou nuttig is of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Dat zullen de gasten in deze video niet leuk vinden, sommige zijn al level 80 :o :
Jammer voor hun dan...preview spelers mogen wat mij betreft niet in de ranglijsten staan als het morgen pas begint voor ons. ;)
[video]

Ja redelijk spontane review alhoewel hij volgens mij wel hoopt dat wij kijkers mee gaan doen in zijn club. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

mfreriks schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:14:
[...]

Afbeelding schermt net af wie ik moet DMen, ik zou ook graag op dit lijstje komen!:)
Staat ook in de topic start, berichtje mag je sturen naar Donstil :)

:'( Moet persé wachten tot vrijdag vanwege pre-order op disc :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MK1998NL schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:04:
[...]

Staat ook in de topic start, berichtje mag je sturen naar Donstil :)

:'( Moet persé wachten tot vrijdag vanwege pre-order op disc :'(
Troost je,ik heb hetzelfde probleem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
giantgiantus is mijn ID. Ik zou mezelf graag toevoegen voor deze game alsmede Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ok thanks!

[...]

[video]

Ik zat eigenlijk op zijn orgasme te wachten, hij is ontzettend positief.
En wat het geluid betreft heeft ie een punt (vind ik). Je zit niet op de uitlaat maar dat neemt niet weg dat een auto niet vet mag klinken als je in cockpitview zit. Het is een videogame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Waar kan ik momenteel Forza Horizon 2 het best kopen? US store? India?
Hebben jullie nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:55:
Hebben jullie nog tips?
Als je voor digitaal gaat ik de US store een prima optie lijkt me...kan je morgen gelijk spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
skreppiedoe schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:58:
[...]

Als je voor digitaal gaat ik de US store een prima optie lijkt me...kan je morgen gelijk spelen ;)
Ja volgens mij is dit zo'n game die prima is om digitaal te kopen. Racegames start je vaak toch nog wel eens op. Moet zeggen dat ik wel zin heb in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:18

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:55:
Hebben jullie nog tips?
In die Indiase store is het spel het goedkoopst. En dan daarna gewoon weer op US zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:48:
giantgiantus is mijn ID. Ik zou mezelf graag toevoegen voor deze game alsmede Forza 5.
Volgens mij ben ik je eerste vriendje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Miesjh schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:00:
[...]

In die Indiase store is het spel het goedkoopst. En dan daarna gewoon weer op US zetten. :)
Is hij dan wel volgens de US time unlocked als je 'm uit India koopt? Of doe je dan uit India kopen.. maar pas downloaden als je de Xbox weer op US region hebt gezet?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:18

Miesjh

Rivanov schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:41:
[...]

Is hij dan wel volgens de US time unlocked als je 'm uit India koopt? Of doe je dan uit India kopen.. maar pas downloaden als je de Xbox weer op US region hebt gezet?
Ik heb meteen de download vanuit de Indiase store gestart. En toen omgezet naar US. Nu staat dat ie vanaf 30 sept te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik ga nog ff de demo spelen... Gewoon, omdat het kan, beetje raggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Miesjh schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:46:
[...]

Ik heb meteen de download vanuit de Indiase store gestart. En toen omgezet naar US. Nu staat dat ie vanaf 30 sept te spelen is.
Was hij eerst niet 2700 Roepees in India? Day One Edition is nu 3490 Roepees.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Rivanov schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:00:
[...]

Was hij eerst niet 2700 Roepees in India? Day One Edition is nu 3490 Roepees.
Je hebt verschillende edities van de Day One edition he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Ik mag zeker niet vragen hoe het werkt om een game in India te kopen?

Ben een beetje bang van de mods op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:24:

De mods zie je toch niet in dit topic :). Maar eingelijk is dit ook wel erg offtopic en hoort dit thuis in het Xbox One topic

Op je Xbox account je billing adress aanpassen naar India en dan je het land van je Xbox land op India zetten.

Je zou ook dit kunnen volgen en dan aanpassen op India
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 29-09-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

giantgiantus schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:24:

Op precies dezelfde manier als uit de US of NL winkel, zolang het legaal allemaal kan hoef jij je niet druk te maken over de moderators hier. :P

Oh ik zag dat je graag toegevoegd wilde worden bij F5 en FH2 spelers, je staat er bij mij nu ook bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
shadowman12 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:22:
[...]

Je hebt verschillende edities van de Day One edition he.
Klopt, maar de normale Day One Edition is 3490 en dacht toch echt dat die eerst 2700 was. Of was dat de normale versie? Maar die staat op Unavailable nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Hopla Horizon 2 deluxe editie all gepreload.
Dat word morgen middag even thuis werken denk ik :X

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Blerf schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:50:
Hopla Horizon 2 deluxe editie all gepreload.
Dat word morgen middag even thuis werken denk ik :X
Added...

Heb een vermoeden dat morgen het ziekteverzuim omhoog schiet en de activiteit in dit topic ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

MAX3400 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:06:
[...]

Added...

Heb een vermoeden dat morgen het ziekteverzuim omhoog schiet en de activiteit in dit topic ook.
whahaha heb ook zo een vermoeden ja :X

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou dat echt zo gaan?
Ik heb me nog nooit ziek gemeld voor een game en vind dat eigenlijk ook niet echt kunnen tegenover mijn werkgever.

Ik heb wel afgelopen jaar voor het eerst in mijn leven 3 dagen vrij genomen toen GTa5 uitkwam. Beviel me eigenlijk wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb twee collega's die zich niet ziek gemeld hadden voor CoD maar ze waren wel naar de nachtrelease gegaan en hadden daarna de hele nacht gespeeld. Vervolgens zijn ze gewoon komen werken maar we hadden helemaal niets aan ze.
Ik heb voor morgen vrij genomen en een dag is wel voldoende. Heb later dit jaar nog een aantal weken vrij en kan dan ook spelen. En verder in de avond, zo bijzonder is het aanbod op tv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat is Xbox One SmartGlass toch handig. Maakt het toevoegen van iedereen een stuk makkelijker :P

Begrijp ik dat nou goed hoe het op de Xbox werkt: je kunt iedereen zomaar toevoegen als friend, maar je bent dan een follower van die gene tot ze je ook als friend toevoegen?

[ Voor 48% gewijzigd door Chester op 29-09-2014 22:37 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chester schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:36:
Wat is Xbox One SmartGlass toch handig. Maakt het toevoegen van iedereen een stuk makkelijker :P

Begrijp ik dat nou goed hoe het op de Xbox werkt: je kunt iedereen zomaar toevoegen als friend, maar je bent dan een follower van die gene tot ze je ook als friend toevoegen?
Dacht het wel ja.
Ik voegde namelijk net iemand van de lijst toe welke 0 vrienden had en 40 volgers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Donstil schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:39:
[...]

Dacht het wel ja.
Ik voegde namelijk net iemand van de lijst toe welke 0 vrienden had en 40 volgers :)
Dat klopt, in feite ben je dan een volger. Zodra diegene jou ook toevoegd zijn jullie vrienden :)

@iedereen hierboven: added :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Voordat ik ga slapie doen, nog even wat geklooi in de demo... In chronologische volgorde:
- Co-Op bucketlist challenge
- Speedtrap in Solo play
- Solo play bucketlist

Voor degenen die morgen kunnen spelen: alvast heeeeel veeeel plezier!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
MAX3400 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:06:
[...]

Added...

Ja vermoeden heb ik ook. Je kunt trouwens op Twitch al een aantal FH2 streams kijken dat is wel lachen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Turdie op 29-09-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Met welke klasse gaan we beginnen morgen eigenlijk?

Is dat een beetje van het zelfde niveau als bij Forza5? Daar was mijn eerste auto de BMW 1M Coupe en die beviel me toen prima :)
MAX3400 schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:15:
Voordat ik ga slapie doen, nog even wat geklooi in de demo... In chronologische volgorde:
- Co-Op bucketlist challenge
- Speedtrap in Solo play
- Solo play bucketlist
[video]
Voor degenen die morgen kunnen spelen: alvast heeeeel veeeel plezier!!!!
Ik wens jou (en de rest) hetzelfde! Ik zal naar je toeteren morgen.

Edit: Huh zat er een Agera in de demo?

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 29-09-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Donstil schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:25:
Met welke klasse gaan we beginnen morgen eigenlijk?

Is dat een beetje van het zelfde niveau als bij Forza5? Daar was mijn eerste auto de BMW 1M Coupe en die beviel me toen prima :)

[...]

Ik wens jou (en de rest) hetzelfde! Ik zal naar je toeteren morgen.

Edit: Huh zat er een Agera in de demo?
:Y

Was een challange die op je To Do List stond :) (of zoiets). Met 250 of zoiets lang een flitspaal knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm helemaal gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Is de game al vrijgegeven? Bij mijn apps & games krijg ik te zien dat ik de game heb pre-gepurchased maar als ik vervolgens de game op wil starten kom ik in de store terecht en de ene keer kan ik de game weer kopen en de andere keer staat er unavailable op de plaats van het bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De game komt pas in EU op 3 oktober,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rockvee2 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 06:34:
De game komt pas in EU op 3 oktober,
Klopt, maar ik heb mijn XBox op de VS staan en dan zou de game al speelbaar moeten zijn. Maar ik zie ondertussen op het forum van Forza dat nog niemand de game kan spelen.

Op de rewardpagina van Forza is een nieuwe Tier toegevoegd. Morgen krijgen we nieuwe rewards en FH2 staat daar nu ook bij.

[ Voor 16% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-09-2014 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Geen idee wat er aan de hand is; uit mijn hele Friendlist speelt maar 1 iemand Horizon nu en dat is een T10 dev... Weird... Maar niet de eerste keer dat een digital pre-order niet werkt, helaas.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cn00BjtfUuhxTvIDV4tsuX9l/medium.jpg
^ gepost om 06:58 Nederlandse tijd.

[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2014 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ze zijn er mee aan de slag zeggen ze op twitter. Hopelijk is het snel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Volgens mij was het hier:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1nxbAPRHxr7ixiw01oz23utx/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jammer dat ze geen "Patience" of "Hearts" hebben op de One; hadden we gezellig in een party kunnen gamen wachtende op Twitter-updates... :+ :+

Ach, ISBN13 9780735685406 en ISBN13 9780735674073 zijn ondertussen goede afleiding.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2014 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Het lullige is dat mensen met een schijfje wel kunnen spelen. Schijnbaar is er iets mis met de server die moet checken of je de game gekocht hebt of niet.
Dit is geen goede reclame voor het digitaal kopen :)
MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:32:

Ach, ISBN13 9780735685406 en ISBN13 9780735674073 zijn ondertussen goede afleiding.
Heb je die boeken ook bij Turn 10 aangeboden? :)

[ Voor 40% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-09-2014 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Lekker Ventje schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:05:
Het lullige is dat mensen met een schijfje wel kunnen spelen. Schijnbaar is er iets mis met de server die moet checken of je de game gekocht hebt of niet.
Dit is geen goede reclame voor het digitaal kopen :)
Vanmorgen gecontroleerd en de download was nog niet af te ronden. Dacht dat het aan mijn xbox lag dus heb de download opnieuw gestart, toch werken toch 1700. Vanavond maar ff rond cruisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MAX3400 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:32:
Jammer dat ze geen "Patience" of "Hearts" hebben op de One; hadden we gezellig in een party kunnen gamen wachtende op Twitter-updates... :+ :+

Haha, mja die kleine games mis ik nog wel. Ook Pool ontbreekt nog. Maar je zou Worms of iets kunnen opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Martinspire schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 08:13:
[...]

Haha, mja die kleine games mis ik nog wel. Ook Pool ontbreekt nog. Maar je zou Worms of iets kunnen opstarten?
Hebbiknie... ;( Ik koop/speel/download mijn games vrij kieskeurig vandaar dat ik nog geen 50K gamerscore heb in 7 jaar XBOX.

Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!