FeaR schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
[...]
Hoe zat het ook alweer met die auto's? Krijg je die meteen in je eigen garage of komen die beschikbaar bij de dealer en moet je ze nog met ingame credits kopen? Ik had Forza Horizon 1 weer eens opgestart maar ik kom er geen wijs meer uit hoe het nu precies zat.
In/sinds FM5 heeft T10 een wijziging doorgevoerd: in principe elke auto die in DLC zit (los, in een pack, season pass, whatever), mag je 1x gratis toevoegen in de game aan jouw garage. Wil je dezelfde auto daarna nog een keer in je garage zetten, zal je deze moeten kopen met in-game credits/tokens (crredits is virtuele currency en win je in-game, tokens zijn een soort prepaid boosters die je met echt geld moet kopen). Overige auto's, die dus gewoon op jouw DVD geleverd werden en voor iedereen altijd in het spel zitten, moet je wel kopen met in-game credits/tokens.
Het lastige van FH2 is dat ik niet direct weet of alle auto's meteen voor jou beschikbaar zijn; ik kan me voorstellen dat je een bepaald type/klasse auto pas mag kopen als je zelf level XX bent geworden in de game.
SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:00:
[...]
Heerlijk spul om te zien

Maar dat is altijd erg PC gericht, console heeft veelal weinig tot geen ondersteuning voor extra aansluitingen of data, zelfs simpele zaken als extra knoppen of Multi-monitor support zit er vaak niet in.
Niet doorvertellen maar Fanatec komt met gloednieuw spul voor de PS4/One... Lastige is: wachtlijst is al meer dan 11.000 mensen, volgens de vertegenwoordiger. Datum is niet gegeven maar hij moest wel glimlachen toen ik over Project Cars begon.
[
Voor 26% gewijzigd door
MAX3400 op 22-09-2014 10:13
]