[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 19:50

Winkiller

De Mopperpot

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8k62OgK4pdU]

OMG, ik ben onder de indruk :P geniaal....meer omdat ik een goed gevoel krijg bij wat ze uitbeelden. Losbreken van de racebaan (slotracen) om in de open wereld te gaan racen, zelf heb ik in mijn tienerjaren veel aan slotracen gedaan. Ik heb nog steeds een complete werkende 4 baans fleischmann racebaan. Jammer genoeg staat dat spul alleen maar stof te vergaren...

Ik heb ook maar een pre order Forza Horizon 2 Vip pakket gedaan, wel mijn eerste keer....3 uurtjes downloaden, nu maar wachten op 30 september..

Wie de muziek mooi vindt, Los Massieras - Allrighty.

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 19-09-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Leuke trailer alleen jammer dat het geen ingame beelden zijn.
Of is dat wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Joostk schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:00:
Leuke trailer alleen jammer dat het geen ingame beelden zijn.
Of is dat wel zo?
Lol, nee... Meeste beelden zijn gewoon echt met hier en daar cgi overlay. Maar de Lambo, Mitsi, Chevy zijn 200% real 😊

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
MAX3400 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:44:
[...]

570 UK Pounds voor een volledige set van Trustmaster; 3 pedalen, high-end stuur en schakelbak.

Vergeet niet om een wheelstand erbij aan te schaffen; tenzij je een goede tafel hebt, vind ik het fijner om een verstelbare wheelstand te hebben zodat je makkelijk je spullen kan neerzetten/wegzetten/aanpassen.

Heb met FM4 wel gemerkt dat het gewone ouderwetse Microsoft stuur voor mij niet geschikt was in race-klasse B en hoger; ik kon met een controller eenvoudigweg sneller reageren dan dat de force-feedback van het stuur mijn ellebogen de verkeerde kant op boog. :+
Wat voor weelstand gebruik je? Ik vind zelf de Playseat te duur, maar het gaat ook niet zo lekker nu met mijn bijzettafeltje. Alle schroeven zitten los en af en toe beweegt dat tafeltje meer dan dat het stuur beweegt. 8)7

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• MAX3400

MAX3400

Kartale schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:08:
[...]

Wat voor weelstand gebruik je? Ik vind zelf de Playseat te duur, maar het gaat ook niet zo lekker nu met mijn bijzettafeltje. Alle schroeven zitten los en af en toe beweegt dat tafeltje meer dan dat het stuur beweegt. 8)7
Ik had een Fanatec Wheelstand; deze was enkel en alleen voor het oude stuurwiel van Microsoft en kostte iets van 100 Euro ofzo maar die is nu vervangen voor de CSL Wheel Stand alhoewel ik daar weer niet van kan vinden of er moderne "Microsoft One stuurtjes" op kunnen.

Ben net terug van mijn eerste dag op de Nurburgring; morgen dag 2 maar daar is toevallig ook de SimRacing Expo. WOW!!!! Wat daar aan hardware staat en games; Driveclub, Project Cars en anderen op systemen met simpele stuurtjes tot volledig hydraulische/pneumatische opstellingen waar alles beweegt met meerdere schermen. Als ik morgen tijd heb, schiet ik wel een paar foto's en post ik ze begin van de week ff in het topic ofzo.

Helaas, geen Playground Games en FH2 aanwezig... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De normale versie valt me eigenlijk reuze mee, die kost via Xbox Online maar €59,95
Ik verwacht dat de game dat bij de MediaMarkt ofz ook zal gaan kosten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Donstil schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:27:
De normale versie valt me eigenlijk reuze mee, die kost via Xbox Online maar €59,95
Ik verwacht dat de game dat bij de MediaMarkt ofz ook zal gaan kosten.
De normale versie is voor minder dan €50 te krijgen bij diverse webshops http://www.budgetgaming.n...za+horizon+2_XboxOne.html :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Wat is nu wijsheid? De Deluxe versie of de Ultimate? Scheelt dus $20, maar bij de Ultimate krijg je 6 maandelijkse carpacks er bij als ik t goed lees. Voor hoeveel zou zo'n carpack per stuk over de toonbank gaan? Afgaande op de carpacks uit Forza 5 kunnen die zomaar $10 dollar per stuk gaan kosten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Als je van plan ben om de carpacks sowieso te gaan kopen kan je beter de ultimate edition kopen dan ben je altijd minder kwijt. Ik heb de normale versie ge pre-ordered en koop na de release de VIP pass los voor 10 dollar. Als ik later toch extra wagens wil koop ik wel gelijk de car pass ipv losse packs natuurlijk, maar dat zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Denk dat ik t bij de Deluxe hou en net als jij op een later tijdstip eventueel een car pass koop.Iets weerhoud mij namelijk er van om even 100 dollar neer te leggen voor een spelletje. En dan doe ik t al via de US store... No way dat ik 100 euro zou gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 21 september 2014 @ 18:44:
Wat is nu wijsheid? De Deluxe versie of de Ultimate? Scheelt dus $20, maar bij de Ultimate krijg je 6 maandelijkse carpacks er bij als ik t goed lees. Voor hoeveel zou zo'n carpack per stuk over de toonbank gaan? Afgaande op de carpacks uit Forza 5 kunnen die zomaar $10 dollar per stuk gaan kosten of niet?
Ja dan moet je wel al die packs willen natuurlijk, ik sla ze voor Forza 5 regelmatig over omdat er geen interessante auto's in zitten.
skreppiedoe schreef op zondag 21 september 2014 @ 17:36:
[...]

De normale versie is voor minder dan €50 te krijgen bij diverse webshops http://www.budgetgaming.n...za+horizon+2_XboxOne.html :)
Ja dat had ik gezien maar die eerste drie (die dus onder de € 50,- zitten) kende ik niet.
De eerste die ik ken heeft de game voor € 54,99.

Valt me mee, toen ik nog een PS4 had waren games €55/59 in de winkel en €69 online.
Een grote meerprijs die ik niet wil betalen voor een digitale download. Met een meerprijs van €5,- wordt het al interessanter.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 21-09-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:19:
[...]
Als ik morgen tijd heb, schiet ik wel een paar foto's en post ik ze begin van de week ff in het topic ofzo.
Ik had tijd om te schieten maar ben net pas thuis vanaf de Nurburgring; pics & vids komen maandag :)
Random
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T0pxMD7edhuR890CwcCpakG7/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2M76LdXQjXCJzeQ8Wp9vGMWy/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jMBL4w5wfOroDPWy4ocfODwZ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SA37wAG9wHrLemcjyCdbdEh9/thumb.jpg

Videos: YouTube: Random video 1 - SimRacingExpo 2014 YouTube: Random video 2 - SimRacingExpo 2014 YouTube: Random video 3 - SimRacingExpo 2014

[ Voor 64% gewijzigd door MAX3400 op 22-09-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht zelf eerst de reacties af van games voordat ik de game ga halen denk ik.
ik ben bang dat de map iets te klein is

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

MAX3400 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:14:
[...]
Even de verschillen op een rijtje dan maar
Hoe zat het ook alweer met die auto's? Krijg je die meteen in je eigen garage of komen die beschikbaar bij de dealer en moet je ze nog met ingame credits kopen? Ik had Forza Horizon 1 weer eens opgestart maar ik kom er geen wijs meer uit hoe het nu precies zat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heerlijk spul om te zien :D Maar dat is altijd erg PC gericht, console heeft veelal weinig tot geen ondersteuning voor extra aansluitingen of data, zelfs simpele zaken als extra knoppen of Multi-monitor support zit er vaak niet in.
Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
Ik wacht zelf eerst de reacties af van games voordat ik de game ga halen denk ik.
Veel waren al van mening dat dit maar klein deel was van de map, kwestie van afwachten maar :) Mijne staat al helemaal preloaded klaar, nu nog een weekje wachten :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

FeaR schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
[...]

Hoe zat het ook alweer met die auto's? Krijg je die meteen in je eigen garage of komen die beschikbaar bij de dealer en moet je ze nog met ingame credits kopen? Ik had Forza Horizon 1 weer eens opgestart maar ik kom er geen wijs meer uit hoe het nu precies zat.
In/sinds FM5 heeft T10 een wijziging doorgevoerd: in principe elke auto die in DLC zit (los, in een pack, season pass, whatever), mag je 1x gratis toevoegen in de game aan jouw garage. Wil je dezelfde auto daarna nog een keer in je garage zetten, zal je deze moeten kopen met in-game credits/tokens (crredits is virtuele currency en win je in-game, tokens zijn een soort prepaid boosters die je met echt geld moet kopen). Overige auto's, die dus gewoon op jouw DVD geleverd werden en voor iedereen altijd in het spel zitten, moet je wel kopen met in-game credits/tokens.

Het lastige van FH2 is dat ik niet direct weet of alle auto's meteen voor jou beschikbaar zijn; ik kan me voorstellen dat je een bepaald type/klasse auto pas mag kopen als je zelf level XX bent geworden in de game.
SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:00:
[...]

Heerlijk spul om te zien :D Maar dat is altijd erg PC gericht, console heeft veelal weinig tot geen ondersteuning voor extra aansluitingen of data, zelfs simpele zaken als extra knoppen of Multi-monitor support zit er vaak niet in.
Niet doorvertellen maar Fanatec komt met gloednieuw spul voor de PS4/One... Lastige is: wachtlijst is al meer dan 11.000 mensen, volgens de vertegenwoordiger. Datum is niet gegeven maar hij moest wel glimlachen toen ik over Project Cars begon.

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 22-09-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu al een TM, die zijn werk netjes doet, als Fanatec een nieuwe unit wil maken die PS4/XBO/PC compatible zou worden, praat je over een nóg duurder apparaat dan de huidige 2, het heeft uiteindelijk z'n grenzen wat zo'n setup moet gaan kosten.

(ok, blijft de vraag of nieuwe lijn van TM wel compatible blijft met de TX-stuurtjes, vooralsnog gelukkig wel).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:25:
Ik heb nu al een TM, die zijn werk netjes doet, als Fanatec een nieuwe unit wil maken die PS4/XBO/PC compatible zou worden, praat je over een nóg duurder apparaat dan de huidige 2, het heeft uiteindelijk z'n grenzen wat zo'n setup moet gaan kosten.
Helemaal met je eens; een beetje setup (stoel, stuur, pedalen etc) komt al snel richting de 1000 Euro. Je kan hoog & laag springen (zeker op een console) maar dat geld vind ik het op een gegeven moment niet meer waard; dan liever een set die ook compatible is met een PC als je daar veel sim-racing op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

MAX3400 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:10:
[...]
In/sinds FM5 heeft T10 een wijziging doorgevoerd: in principe elke auto die in DLC zit (los, in een pack, season pass, whatever), mag je 1x gratis toevoegen in de game aan jouw garage. Wil je dezelfde auto daarna nog een keer in je garage zetten, zal je deze moeten kopen met in-game credits/tokens (crredits is virtuele currency en win je in-game, tokens zijn een soort prepaid boosters die je met echt geld moet kopen). Overige auto's, die dus gewoon op jouw DVD geleverd werden en voor iedereen altijd in het spel zitten, moet je wel kopen met in-game credits/tokens.

Het lastige van FH2 is dat ik niet direct weet of alle auto's meteen voor jou beschikbaar zijn; ik kan me voorstellen dat je een bepaald type/klasse auto pas mag kopen als je zelf level XX bent geworden in de game.
Waarom zou je een auto een tweede keer toe willen voegen? Je koopt die auto toch om te hebben? Ik heb nog nooit gehad dat ik en auto heb verkocht. Zeker bij een gekregen auto aangezien je daar 0 Credits voor kreeg. Al is dat auto Forza 4 en Horizon 1 dus wellicht nu ook anders.

Hele berg auto's is natuurlijk leuk maar in theorie rijdt je telkens maar met enkele auto's. Nu krijg je al een auto door je TIER-level (in mijn geval de Lamborghini), een Subaru als je de demo hebt gespeeld en de Day One Editie geeft er ook nog eens drie. Ik probeer voor mezelf even vast te stellen of ik voor de Deluxe Edition moet gaan of dat de gewone Day One genoeg is. In november wordt ook al de Guillotine Collectors Case van Assassin's Creed afgeleverd namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:00:
[...]

[...]

Veel waren al van mening dat dit maar klein deel was van de map, kwestie van afwachten maar :) Mijne staat al helemaal preloaded klaar, nu nog een weekje wachten :)
Als het maar meer bevat dat Forza motorsport 5.
12 tracks en daar houdt het al mee op.
Dat tweaken etc geef ik niks om en daar doe ik ook niks aan. (ja snelle upgrades)
maar de demo van Horizon 2 is echt geweldig, ziet er goed uit en het rijd allemaal lekker.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

FeaR schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:27:
[...]

Waarom zou je een auto een tweede keer toe willen voegen?
In FM5 vind ik het handig om een bepaalde auto in 3 verschillende klassen te hebben; hoef je niet bij Online Multiplayer steeds te zoeken welke setup/livery je ook alweer wil hebben. Gewoon, bam, klasse B, klasse A en klasse S. Select & Race :)
Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:33:
[...]

Als het maar meer bevat dat Forza motorsport 5.
12 tracks en daar houdt het al mee op.
Dat tweaken etc geef ik niks om en daar doe ik ook niks aan. (ja snelle upgrades)
maar de demo van Horizon 2 is echt geweldig, ziet er goed uit en het rijd allemaal lekker.
Heb ik dan een andere FM5? Ik heb 17 tracks tot mijn beschikking in verschillende configuraties ook nog eens. :)

Tweaken van de auto vind ik juist grappig; zeker als je naar de grote/bekende tuning-jongens kijkt in FM5, vraag je je af hoe ze het voor elkaar krijgen om gewoon een setup te maken die 3 seconden sneller is dan 99.999% van de rest van alle spelers op een track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

MAX3400 schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:37:
[...]
In FM5 vind ik het handig om een bepaalde auto in 3 verschillende klassen te hebben; hoef je niet bij Online Multiplayer steeds te zoeken welke setup/livery je ook alweer wil hebben. Gewoon, bam, klasse B, klasse A en klasse S. Select & Race :)
Die methode was echt nooit in me opgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
FeaR schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:27:
[...]

Hele berg auto's is natuurlijk leuk maar in theorie rijdt je telkens maar met enkele auto's. Nu krijg je al een auto door je TIER-level (in mijn geval de Lamborghini), een Subaru als je de demo hebt gespeeld en de Day One Editie geeft er ook nog eens drie. Ik probeer voor mezelf even vast te stellen of ik voor de Deluxe Edition moet gaan of dat de gewone Day One genoeg is. In november wordt ook al de Guillotine Collectors Case van Assassin's Creed afgeleverd namelijk :P
Waar kan je zien welke wagen je krijgt voor je tier level? Ik denk dat er voldoende wagens de game zitten voor mij,ook zonder de carpacks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

skreppiedoe schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:15:
[...]

Waar kan je zien welke wagen je krijgt voor je tier level? Ik denk dat er voldoende wagens de game zitten voor mij,ook zonder de carpacks 8)
Here’s how the rewards break down by Rewards Tier Level:

Tier Level
2 - 2011 BMW 1 Series M Coupe
3 - 2013 Viper GTS
4 - 2015 Lamborghini Huracán LP 610-4
5 - 2014 Local Motors Rally Fighter
6 - 2013 McLaren P1

Voor zover ik weet moet je je Tier op orde hebben voordat je FH2 opstart. Ik heb nergens gelezen dat als je nu Tier3 bent en na een paar weken FH2 spelen Tier4 wordt, dat je dan alsnog de Lambo krijgt.

Extra: je krijgt ook alle auto's onder je huidige Tier. Ben je nu bijvoorbeeld T5, dan krijg je de BMW, Viper, Lambo en de Local.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Misschien een domme vraag hoor maar hebben we het over Forza5 tier levels? (En zo ja waar vind ik die dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Donstil schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:24:
Misschien een domme vraag hoor maar hebben we het over Forza5 tier levels? (En zo ja waar vind ik die dan?)
Volgens mij worden de tiers van de rewards bedoelt die je op forzamotorsport.net kan claimen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
job115 schreef op maandag 22 september 2014 @ 21:33:
[...]

Volgens mij worden de tiers van de rewards bedoelt die je op forzamotorsport.net kan claimen
Dat is me ook volledig nieuw :)

Edit: ik blijk tier 3 te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 22-09-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LOX1GPoUL4UDkuhXIf9qEUcu/full.jpg
Mucho extra graties cars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Weet iemand dat wanneer ik een race start met mijn instellingen, ik heb bijv alleen abs aan, of de anderen die de race joinen ook met die instellingen racen? Of racen zij met hun eigen instellingen, dus met bijv. alles op ondersteuning?
Dit vraag ik mij af omdat na 2 rondjes de helft al leaved. Ze rijden tegen een boom of missen checkpoints. En ik kan het tijdens een reace niemand vragen want kennelijk heeft niemand heeft op zijn splinternieuwe X1 een headset.
Bovendien hou je de auto's in mijn beleving sowieso beter op de baan zonder of met minimale ondersteuning (ik heb alleen abs aan) en ga je sneller.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@mowa, in principe is het mogelijk dat je in een online race tegen mensen rijdt die andere hulpmiddelen aan hebben staan in de auto dan jij. In FM5 waren er sommige Challenges waar bepaalde zaken 100% vast stonden en voor iedereen geldig was zoals Sim-Damage.

De Forza-franchise heeft 1 heel groot probleem hierbij en er is al veel discussie over geweest en dat is het schakelen met handmatige koppeling; door tijdens het opschakelen de motor hoog in de toeren te houden en daarna de volgende versnelling te kiezen, krijg je altijd een snelheidsboost. Of het realistisch is, hou ik in het midden maar dat is in ieder geval de reden waarom de snelste mensen op de leaderboards zo ontzettend hoog staan (enkele rijders uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Zojuist de Forza Horizon 2 demo gedownload. Valt het jullie ook op dat het er veel beter uit ziet dan Forza 5? Met name op gebied van anti aliasing? Of komt dat omdat ze de demo hebben geoptimaliseerd (klein gebied)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TictaCNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:26:
Zojuist de Forza Horizon 2 demo gedownload. Valt het jullie ook op dat het er veel beter uit ziet dan Forza 5? Met name op gebied van anti aliasing? Of komt dat omdat ze de demo hebben geoptimaliseerd (klein gebied)?
Je kan "verzonnen details" beter aliasen dan echte details. FM5 is een waarheidsgetrouwe replica van bestaande tracks waarbij je sommige details wel moet weergeven en dus minder kan smokkelen met alles heel mooi maken. Ook is FM5 1080p60 terwijl FH2 maar 1080p30 is; er is dus meer processing-power "over" om het beeld mooier te maken aangezien je maar de helft van de frames hoeft te renderen.

/edit: valt me wel tegen dat er nog helemaal niets nergens bekend is over de 360-versie. Ik begin te vermoeden dat het verschil in rapportcijfers tussen One en 360 voor FH2 wel aanzienlijk gaat worden. No offense maar ik moet er niet meer aan denken om op 720p30 (upscalen naar 1080i30) te moeten gamen.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 23-09-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
MAX3400 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:31:
[...]
Je kan "verzonnen details" beter aliasen dan echte details. FM5 is een waarheidsgetrouwe replica van bestaande tracks waarbij je sommige details wel moet weergeven en dus minder kan smokkelen met alles heel mooi maken. Ook is FM5 1080p60 terwijl FH2 maar 1080p30 is; er is dus meer processing-power "over" om het beeld mooier te maken aangezien je maar de helft van de frames hoeft te renderen.
Klinkt logisch inderdaad. Thanks voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pykow schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
Pas op met lezen van onderstaande!!! Het lijkt er alleen wel op dat de map groot genoeg is om je lang bezig te houden

spoiler:
Forza Horizon 2 will feature expansive endgame content, according by comments made by creative director Ralph Fulton, including an all new option introduced after the credits roll that lets the player decide where to take the race to next.

In fact, the feature list is so expansive, Fulton says, that once you "complete the game" around 12-15 hours in, you'll have only seen around 15-18 per cent of the game.

"We've actually just got a lot more in Horizon 2 than there was in Horizon 1 in terms of content and features," Fulton told VideoGamer.com earlier this month. "We're introducing stuff for hours, basically. But after about 90 minutes we're happy to let you off the leash. A funny thing happens in this game which didn't happen in the original, and I think it's just due to scale and the amount of stuff that's in here. After being led along quite deliberately for 90 minutes, there's a point where we go what happens next is up to you. For me the game comes alive at that point."

He continued: "In fact, when you 'complete the game' - and I use air quotes there - when you become the champion, you've seen the credits... you're 15-18% into the game. What's great is at that point a new feature is introduced. So you're like 12-15 hours into the game and we actually change it then so that you're in charge of the Road Trip, this big event that happens. Suddenly you choose where it goes, you choose the next destination, and from there there's still so much content, so much more to find and explore."

There'll also be cars hidden around the game world for players to find in the way of Bucket List Challenges, a series of challenges with specific objectives and themes. 30 will be available day one with others set to roll out regularly shortly after launch.

And even once you complete all the content available on disc, Playground has plans to "expand the experience" by way of future DLC.

"We are definitely looking at ways to expand the experience as we go forward," Fulton adds. "I think that's one of the strengths of Forza. We do support our games post-launch and you've seen that perfectly with Forza Motorsport 5... almost continuing to justify that purchase that people made on day one. I absolutely envisage without giving you any specifics that that's something we'll continue to do in Horizon."

Forza Horizon 2 launches on Xbox One and Xbox 360 on October 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Klinkt best goed allemaal, nog een week spanning opbouwen...ik heb er zin in.

[ Voor 13% gewijzigd door Winkiller op 23-09-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

MAX3400 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:31:
[...]

/edit: valt me wel tegen dat er nog helemaal niets nergens bekend is over de 360-versie. Ik begin te vermoeden dat het verschil in rapportcijfers tussen One en 360 voor FH2 wel aanzienlijk gaat worden. No offense maar ik moet er niet meer aan denken om op 720p30 (upscalen naar 1080i30) te moeten gamen.
Het spel heeft 4xmsaa met daaroverheen een lichte fxaa variant.
Daarom ziet het er zo super strak uit. Er is gewoon bijna geen aliasing meer.
Grappige is het is precies zoals in horizon 1 qua anti aliasing oplossing. Maar door de nu native 1080p resolutie is het nog strakker.
Ter vergelijking fm5 draait zonder anti aliasing. Dus dasrom dat het verschil nogal opvalt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Keurig, ik zal naar je toeteren vanuit mijn Viper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Demo nog de moeite waard om te downloaden of is die niet meer zo lang beschikbaar? anders gaan we nog even een weekje knallen om het tier lvl omhoog te krijgen!:D extra auto's altijd goed:D

[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 23-09-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

v8power67 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:28:
[...]

Grappige is het is precies zoals in horizon 1 qua anti aliasing oplossing. Maar door de nu native 1080p resolutie is het nog strakker.
Ter vergelijking fm5 draait zonder anti aliasing. Dus dasrom dat het verschil nogal opvalt.
Nog duidelijker dus :) Toch fijn dat er altijd mensen zijn die nog meer weten dan ik *positieve manier* :)
Donstil schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:31:
[...]

Keurig, ik zal naar je toeteren vanuit mijn Viper ;)
Heb afgelopen weekend de Huracans in het echt gezien; wat een beesten zeg... En volgend jaar gaan ze er ook de SuperTrofeo mee rijden... :9~ :9~ :9~
mfreriks schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:
[...]

Sorry wat onduidelijk inderdaad.

Als het niet meer de moeite is om de demo te spelen omdat deze niet lang genoeg meer open is, ga ik forza 5 maar spelen voor tier lvl :)
Ah ok... Ja, als je nog plek/tijd hebt om je Tier te upgraden met FM/FH1, is het zeker de moeite waard. Ondertussen tik ik per maand iets van 1.5 miljoen credits in FM5 af via Rewards en ook nog 150.000 credits in FH1. Niet dat het nodig is maar extra geld is altijd mooi meegenomen, zeker als het in het begin van een spel een beetje op de bank staat.

[ Voor 86% gewijzigd door MAX3400 op 23-09-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:43:
[...]

Geen idee wat je bedoelt maar Tier ga je niet omhoog krijgen door de demo te spelen.
Sorry wat onduidelijk inderdaad.

Als het niet meer de moeite is om de demo te spelen omdat deze niet lang genoeg meer open is, ga ik forza 5 maar spelen voor tier lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

mfreriks schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:46:
[...]
De demo is beslist de moeite waard, uurtje werk, probeer je de 3 beschikbare auto's binnen de demo dan ben je 3 uurtjes onder de pannen en weet je gelijk wat je volgende week kan verwachten van FH2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

MAX3400 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:43:
[...]

Nog duidelijker dus :) Toch fijn dat er altijd mensen zijn die nog meer weten dan ik *positieve manier* :)
Er is een digital foundry artikel op eurogamer die heel de demo hebben uitgeplozen :P
http://www.eurogamer.net/...with-forza-horizon-2-demo\

Zo is de framerate perfect 30fps altijd.
Of het volgende :
All reflections are rendered in real-time in Forza Horizon 2. Cars, environments and light sources are all reflected, while the sharpness and clarity of the reflection is dependant on material properties.
Graphics wise zit het echt snor, al valt de time of day veranderingen als je stil staat beetje tegen, heel houterig en lelijke schaduwen, en soms springt een schaduw ineens meters voorbij.
Maar dat vond ik eerst een behoorlijk minpunt tot ik las dat ze 4xmsaa draaide en meteen snapte waarom dit dus was. De image qualtity is tot nu toe een van de mooiste en scherpste die er is. Mede door haast geen aliasing meer aanwezig :)

[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 23-09-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Winkiller schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:45:
[...]

De demo is beslist de moeite waard, uurtje werk, probeer je de 3 beschikbare auto's binnen de demo dan ben je 3 uurtjes onder de pannen en weet je gelijk wat je volgende week kan verwachten van FH2. :)
Dank! vanavond maar aanzetten dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op maandag 22 september 2014 @ 18:47:
[...]

Here’s how the rewards break down by Rewards Tier Level:

Tier Level
2 - 2011 BMW 1 Series M Coupe
3 - 2013 Viper GTS
4 - 2015 Lamborghini Huracán LP 610-4
5 - 2014 Local Motors Rally Fighter
6 - 2013 McLaren P1

Voor zover ik weet moet je je Tier op orde hebben voordat je FH2 opstart. Ik heb nergens gelezen dat als je nu Tier3 bent en na een paar weken FH2 spelen Tier4 wordt, dat je dan alsnog de Lambo krijgt.

Extra: je krijgt ook alle auto's onder je huidige Tier. Ben je nu bijvoorbeeld T5, dan krijg je de BMW, Viper, Lambo en de Local.
Ah thnx voor de info,ben zelf level 6 dus kom maar op met die wagens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
v8power67 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:28:
Waarom deden ze dit niet al bij Forza 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TictaCNL schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:09:
[...]

Waarom deden ze dit niet al bij Forza 5?
Sowieso zijn ze nu een jaar verder in de ontwikkeling van de engine, dan is er altijd wat meer mogelijk. Tel daarbij op dat Forza5 op 60fps draait waar Horizon 2 op 30fps draait. Horizon hoeft effectief dus de helft van de pixels te renderen, en houd dus 'tijd over' voor zaken als MSAA.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is er al meer animo voor een GoT race Club binnen Forza horizon 2?

Ik wilde dit in de start post verwerken maar er is helaas nog niet zoveel animo voor.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Donstil schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:41:

Ik wilde dit in de start post verwerken maar er is helaas nog niet zoveel animo voor.
Ja hoor. Aad1970 is de alias. Forza is al besteld. Nog even wachten :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• MAX3400

MAX3400

Op zich ben ik wel voorstander van een club maar weet nog niet (of kan niet vinden) of je makkelijk kan wisselen van club. Grote kans dat ik voor GoT wil spelen want Nederlands etc. maar aan de andere kant was ik in FH1/TDU2 club-leader via een andere site waar regelmatig meer dan 40 mensen tegelijk online waren om mee te racen/spelen.

Aangezien sommige achievements (ja, ik heb een achievement-whore voor sommige games) toch redelijk lijken te leunen op een goede & actieve club, heb je vaak mensen online nodig.

Bragging Rights - Beat Friends or Club members on any 20 Speed Cameras.
Friends with Benefits - Earn a total of 1,000,000 Cr from Rivals.
Loyal - Earn 500,000 XP for your Club.

De eerste twee zijn nog wel te doen door een goede friendlist te hebben maar de laatste lijkt me wat lastiger als een club maar een handjevol leden zou hebben.

• mfneed
Donstil schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 22:41:

Zeker!!

Tag: Mitchwe ook wel te vinden in de nieuwe tag lijst!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou het misschien beter zijn om als 'tweakers' collectief een grotere club te joinen en het via die manier dan maar spelen. Kans is al groot dat je versplintering krijgt van dat al kleine aantal dat ws Horizon gaat spelen, dat je dan beter allemaal bij een grotere club kan gaan zitten.

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:41:
Zou het misschien beter zijn om als 'tweakers' collectief een grotere club te joinen en het via die manier dan maar spelen. Kans is al groot dat je versplintering krijgt van dat al kleine aantal dat ws Horizon gaat spelen, dat je dan beter allemaal bij een grotere club kan gaan zitten.
De vraag is meer: hoe werken Clubs in FH2 en wat kan je ermee?

Als het net als FH1 is, dan is mogelijk een merge een goed idee. Als het anders is en je hebt meer mogelijkheden om met een kleine club ook bepaalde zaken te doen/regelen tegen andere clubs, dan kan je gewoon GoT blijven.

Ik heb nog niet de hele video gezien maar Maka heeft een aardige video online staan met veel info: YouTube: Forza Horizon 2 - 1 Hour In-Depth Preview (FULL GAME) en volgens mij heeft 'ie al de hele map unlocked.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar had ik al stuke van gezien, bij 37 minuten zie je deel van de tuning/design, bijna precies zoals in Forza5, werkt erg vloeiend. Zou vet zijn als ze designs tussen de 2 games gaan delen :)

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TwYJaW7BjpB58vy2D0LjORvN/full.png
He, kijk eens wie daar rijdt :o

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

haha :D je bent beroemd! :D 'highly skilled' :P

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:24:
haha :D je bent beroemd! :D 'highly skilled' :P
Denk dat ik nog in zijn Friendlist sta van TDU/TDU2/FH1/FM4 dus dan kom je automatisch weer terug in de nieuwere games. Toch wel ontzettend grappig dat Drivatars door T10 zijn "uitgevonden" en automatisch bij anderen terugkomen in de games.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5BwCDWnnWBvaUZ1J9l5N0BWc/medium.png
^ ah, er komt dus nog uitbreiding aan...

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2014 12:41 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:41:
Ja dat had ik op de vorige pagina ook al geopperd maar ik denk dat Donstil een beetje ongeduldig is. :+

Oh, OctagonQontrol ik heb je toegevoegd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 24-09-2014 13:09 ]

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
[...]
Oh, OctagonQontrol ik heb je toegevoegd ;)
Gotta love Smartglass; added :P

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:08:
[...]

Ja dat had ik op de vorige pagina ook al geopperd maar ik denk dat Donstil een beetje ongeduldig is. :+
Nou dat sowieso :)

Jij wilde de oude club weer online brengen toch? Dat lijkt me niet echt te gaan gebeuren namelijk.
Althans dan had er nu toch al wel meer animo geweest lijkt me.
Ben jij dat? Wat cool :)
MAX3400 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:19:
Op zich ben ik wel voorstander van een club maar weet nog niet (of kan niet vinden) of je makkelijk kan wisselen van club. Grote kans dat ik voor GoT wil spelen want Nederlands etc. maar aan de andere kant was ik in FH1/TDU2 club-leader via een andere site waar regelmatig meer dan 40 mensen tegelijk online waren om mee te racen/spelen.

Aangezien sommige achievements (ja, ik heb een achievement-whore voor sommige games) toch redelijk lijken te leunen op een goede & actieve club, heb je vaak mensen online nodig.

Bragging Rights - Beat Friends or Club members on any 20 Speed Cameras.
Friends with Benefits - Earn a total of 1,000,000 Cr from Rivals.
Loyal - Earn 500,000 XP for your Club.

De eerste twee zijn nog wel te doen door een goede friendlist te hebben maar de laatste lijkt me wat lastiger als een club maar een handjevol leden zou hebben.
Ja dat is waar idd, het is leuker als je club echt actief is.

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:05:
[...]

Jij wilde de oude club weer online brengen toch? Dat lijkt me niet echt te gaan gebeuren namelijk.

+

Ja dat is waar idd, het is leuker als je club echt actief is.
Misschien een gulden middenweg; zet de GoT-leden die mee willen doen met een carclub gewoon in een lijstje in de startpost ofzo. Vermeld ook of ze op de 360 of de One spelen; je kan namelijk niet cross-platform racen. Zijn er 10+ leden voor 1 platform, start gewoon de Club in-game en kijk even een weekje aan hoe het gaat met overleg, communicatie, skills etc.

Ik denk dat de animo een beetje weg is sinds FH1 aangezien er een nieuw (en duur) platform recent is uitgekomen, de opties in FH1 ietwat gelimiteerd waren qua social racing/meeting/events en omdat de game nog niet uit is, dat er niet al te veel mensen in de forums lopen te graven.

Worst-case scenario: de club loopt niet, gaat uit elkaar en iedereen vind elders wel weer onderkomen (al dan niet tesamen). Niet dat ik me ermee wil bemoeien maar in dat geval wil ik nog wel een goed woordje doen voor alle GoT'ers bij 1 of 2 andere internationale clubs om daar te joinen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is waar, sommige games lopen gewoon niet zo storm op T.net, terwijl community vaak wel best groot is. We gaan het wel zien, zolang ik maar kan racen, vind ik het best :P

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:05:
[...]
Niet speciaal, gewoon een FH2 club georganiseerd via GOT net als met de oude club van FH1.
Als voorbeeld noemde ik inderdaad de oude club (DGoT) welke via deze link te vinden is.
Animo komt vanzelf als het spel live is, jij klaagt nu al over weinig animo, nog ff geduld. >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Winkiller op 24-09-2014 15:09 ]

• Donstil
  • Niet online
Haha oke oke, ik wacht (on)geduldig af :)

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik sluit graag aan in de club hoor, fanatieke Forza speler 😄

-- Altijd blijven prutsen --

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb vandaag Forza Horizon 2 ge-preordered (Ultimate Edition)

• MAX3400

MAX3400

shadowman12 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:31:
Heb vandaag Forza Horizon 2 ge-preordered (Ultimate Edition)
Kan het zijn dat ik je niet kan vinden op XBL om toe te voegen?
Laat maar, je bent toegevoegd, hikje in XBL... :)

/edit
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tgtl1lFSDNctHo5NIGmbH1Tr/full.png
Net gevonden op de FM-forums... Future DLC en, volgens het verhaal, confirmed by Microsoft 8)7 :? 8)7

Eerste reviews staan online op verschillende sites!! :9~

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 25-09-2014 09:41 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:19:
[...]

Behoorlijk lovende reviews ook nog :*) Maakt het wachten moeilijker :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• DutchOwnage
Gisteren ook de Deluxe editie pre-purchased. Maakt t wachten er inderdaad niet makkelijker op als ie al helemaal gedownload op de hd staat :P.

Tja die reviews, ze variëren van een 7 tot een 9. Sommigen vinden het op den duur repetitief worden. Kan ik mij bijna niet voorstellen met so much to do. Ik bedoel, heb ook bijna alles op goud in Forza 5, honderden keren dezelfde tracks gereden maar repetitief? Nee, altijd wel wat te tunen of te painten enz enz.

Anyway, zou ook graag de GoT club joinen volgende week. Voeg me maar toe: UnitedArt

• MAX3400

MAX3400

DutchOwnage schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:05:...honderden keren dezelfde tracks gereden maar repetitief? Nee, altijd wel wat te tunen of te painten enz enz.
RIVALS!!!! En verder niks :) Maar ik denk dat in FH2 er voldoende te doen is; alleen al de hoonigan-events (zeg maar, lekker raggen door kratten, over jumps etc) lijken me fantastisch in multi-miljoen auto's.
Voeg me maar toe: UnitedArt
Friend added; hoe meer Rivals hoe beter >:) >:)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mis wel beetje 'stratenrace', zijn allemaal van de zuidelijke steden met paar simpele straten, beetje NFS style tussen de skkyscrapers racen had ik wel fijn gevonden.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:08:
Mis wel beetje 'stratenrace', zijn allemaal van de zuidelijke steden met paar simpele straten, beetje NFS style tussen de skkyscrapers racen had ik wel fijn gevonden.
Start je de XB360 en speel je Midnight Club Los Angeles. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.konzolokszervize.hu/data/picture_product/76/0976/midnight-club-los-angeles-xbox-360-x360-box.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Winkiller op 25-09-2014 12:17 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
[...]

Minpunt op IGN:

-Hier gaat veel tijd inzitten :D

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MAX3400

MAX3400

Lekker Ventje schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:04:
[...]

Minpunt op IGN:

-Hier gaat veel tijd inzitten :D
Lekker interessant :+ Heb sowieso een hele week vrijgenomen voor het spel dus mijn kantoortijden spelen zich af op de bank met een controller (en extra set accu's).

• Donstil
  • Niet online
Zijn er al goeie reviews die ik kan kijken?
Het lezen van reviews doe ik eigenlijk niet meer namelijk.

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:50:
http://forums.forzamotors...2-Press-Review-links.aspx

• Donstil
  • Niet online
Keurig. Thnx.

(game inmiddels gekocht op de One, staat te installeren)

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Donstil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:26:
[...]

Keurig. Thnx.

(game inmiddels gekocht op de One, staat te installeren)
Nu nog 8 dagen wachten totdat je het kan spelen :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• v8power67

v8power67

[...]

Kan het zijn dat ik je niet kan vinden op XBL om toe te voegen?
Laat maar, je bent toegevoegd, hikje in XBL... :)

/edit
[afbeelding]
Net gevonden op de FM-forums... Future DLC en, volgens het verhaal, confirmed by Microsoft 8)7 :? 8)7

Nope is al debunked :
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/95e6b9d857106857597195e4b2005595.png

• MAX3400

MAX3400

Heeft maar 24h geduurd. Vraag me af hoeveel mensen erin zijn getrapt en om deze vekeerde omschrijving FH2 hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MK1998NL schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:33:
[...]

Nu nog 8 dagen wachten totdat je het kan spelen :+
Lastig. Lastig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

MAX3400 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:45:
[...]

Heeft maar 24h geduurd. Vraag me af hoeveel mensen erin zijn getrapt en om deze vekeerde omschrijving FH2 hebben gekocht.
Je kan me niet zeggen dat ze een slechte koop hebben gedaan :9
Het is al makkelijker, nu zijn het er nog maar 7 :9~

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Donstil schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:50:
http://www.insidegamer.nl...iets-moois-aan-de-horizon

YouTube: Forza Horizon 2 Review | 3KB

Ik heb alleen de dinsdag zelf vrij, kan eind oktober pas een week vrij krijgen vanwege de drukte op het werk.

[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 26-09-2014 07:49 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zojuist ook maar vast de game gekocht, nu lekker aan het downloaden.
Ik ben voor de Day One Ultimate gegaan :)

Ohja, GT: Flintstone NL

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Done... Zie je dat je nog aardig wat moet in FM5; doe eens opschieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Dat intro filmpje met die vrouwenstem is echt schitterend. Vooral op een 50"scherm. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Miesjh op 26-09-2014 08:56 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:51:
Zojuist ook maar vast de game gekocht, nu lekker aan het downloaden.
Ik ben voor de Day One Ultimate gegaan :)

Ohja, GT: Flintstone NL
Ik ben zo vrij geweest je ook even toe te voegen :)

Xbox One :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MK1998NL schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:21:
[...]
Het is al makkelijker, nu zijn het er nog maar 7 :9~
Euh...5 dagen zal je bedoelen, bij mij staat er play on 30 september 2014. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:16:
[...]

Euh...5 dagen zal je bedoelen, bij mij staat er play on 30 september 2014. :?
Ligt er volgens mij aan welke regio je console staat? Zet ik 'm nu naar USA, dan staat er ook de 30e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jup, ik laat mijn XBO gewoon op US staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem in de Nederlandse store gekocht.
Als ik dan mijn console terug naar USA zet zou ik dan twee dagen eerder kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:32:
Ik heb hem in de Nederlandse store gekocht.
Als ik dan mijn console terug naar USA zet zou ik dan twee dagen eerder kunnen spelen?
Niet geschoten is altijd mis... Kost je maximaal 2 minuten om de console om te zetten van NL naar US en weer terug, op releaseday.

Als het werkt, kan je ook Kinect chatten met ANNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeker waar, proberen doe ik zeker hoor.

Ik heb verder geen Kinect trouwens. Chatten met Anna zal ik dus moeten "missen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor de liefhebbers
http://www.gamekings.tv/ gaat Forza horizon 2 streamen (of doet dit al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ben erg druk met Forza Horizon 1 bezig geweest de afgelopen dagen, wil graag naar Tier 5 als FH2 uit komt.. nog 120 puntjes dus moet lukken!

Ik heb een aantal van jullie als friends toegevoegd, wie gaat er de Club starten?

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Donstil schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:02:
Voor de liefhebbers
http://www.gamekings.tv/ gaat Forza horizon 2 streamen (of doet dit al)
Liefhebber van de game, maar _absoluut_ niet van die retar..gasten van gamekings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik zal even zo vriendelijk zijn mij Xbox account hieronder neer te pleuren:
MildewyJewel29
:)

Moet trouwens wachten tot vrijdag, heb hem op disc besteld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

Ik moet helaas wachten tot zondag, en dat terwijl het spel er al een tijd op staat, soms best lastig als je voor werk in het buitenland zit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:59:
[...]

Liefhebber van de game, maar _absoluut_ niet van die retar..gasten van gamekings :P
Gamekings is een lastig ding, ik kan sommige wel waarderen maar de meeste zijn me te puberaal (ook al zijn het mannen van 45).

Alles wat ze doen rond games is wel uniek in Nederland verder, de hoeveelheid Video items enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
MAX3400 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:29:
[...]

Done... Zie je dat je nog aardig wat moet in FM5; doe eens opschieten. :+
Klopt! Had een tijdje een verlatingsangst.
Die "F1" auto's reden zoo verdomd prettig, en dan heb je ook nog BF4 op de pc... keuzes keuzes ;)

@Donstil: Done! Toegevoegd
@MK1998NL: Done! Toegevoegd

[ Voor 7% gewijzigd door DutchCrownNL op 26-09-2014 19:51 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
FoggyFreek schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:06:
Ben erg druk met Forza Horizon 1 bezig geweest de afgelopen dagen, wil graag naar Tier 5 als FH2 uit komt.. nog 120 puntjes dus moet lukken!

Ik heb een aantal van jullie als friends toegevoegd, wie gaat er de Club starten?
Moet nog 1392 punten, gaat dus helaas niet meer lukken om die Tier 5 auto te krijgen.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!