[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:13:
Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de singleplayer. Ik moet hem denk ik maar op Unbeatable zetten, ik zit daar nu nog 1 niveau onder maar ik win volgens mij ruim 95%.

Auto´s kiezen blijft altijd lastig.... Gisteren 940k uitgegeven aan een de Pagani Zonda in de hypercar class. Zin topsnelheid is een stuk lager, die krijg je helaas niet omhoog dmv tuning. dan zijn concurrenten maar de handling is echt doodziek.

Moet online nog steeds even uitproberen maar vooralsnog vermaak ik me prima met de single player.
Ik zit op 100%, maar ik zit 1 of 2 onder unbeatable. Soms is het inderdaad erg lastig om iedereen in te halen. Vooral de laatste 2 zijn bij mij vaak een probleem omdat ze de weg versperren door bijna naast elkaar te rijden.

Ben je net lekker aan het scoren, en dan trapt een van de 2 op de rem voor een bocht waar ik volgas doorheen wilde, bam schade en alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Ik zit op 100%, maar ik zit 1 of 2 onder unbeatable. Soms is het inderdaad erg lastig om iedereen in te halen. Vooral de laatste 2 zijn bij mij vaak een probleem omdat ze de weg versperren door bijna naast elkaar te rijden.

Ben je net lekker aan het scoren, en dan trapt een van de 2 op de rem voor een bocht waar ik volgas doorheen wilde, bam schade en alles weg.
Misschien moet ik de schade ook maar aanzetten, maakt het weer een stukje spannender. Speel nu bijna met alle hulpmiddelen uit. Schakelen doe ik zonder clutch en ik heb dus schade uit staan en rewind aan. Rijd nu voor het eerst Forza zonder brake line en ik moet zeggen dat het spel daardoor nog een stuk gaver is. Ik keek dan toch te veel naar die lijn en remde op momenten waar dat helemaal niet nodig was.

Volgens mij had ik deze video hier nog niet gepost. Wat een heerlijk spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik rij first person met alleen schakelen zonder clutch omdat ik met de controller speel, gaat er gewoon niet in die extra handeling. Als ik een stuur met pedalen had dan ramde ik die koppeling wel in.

Rewind heb ik ook niet, alleen restart. Dat maakt het extra zuur als iemand je weer eens van de baan rijd of plots op de rem trapt of een ongeluk veroorzaakt, was gisteren ook bijna gerage quit omdat ik voor de 4e keer over de kop ging door een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:14:
Vandaag komt er een nieuw carpack uit met als hoogtepunt, wat mij betreft, de Jaguar F-type *O*
Echt? Ooh wat cool, ik hoop op de f-type S met die fantastisch klinkende V6.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Natuurlijk weer met dak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Winkiller schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:34:
Spel/xb1 slaat vast na een controller disconnect, moet dan de hele boel opnieuw starten.
Er wordt gesproken over een fix die dit probleem aanpakt, maar waar is die dan ?
Die is nu in Preview. Daarvoor moet je in het Xbox Early Access programma zitten.De release notes van de laatste preview update:

http://forums.xbox.com/xb...410/f/5109/t/1843238.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die coupe is het mooiste joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tss, dak eraf is veel beter. De beleving alleen al is 2x zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

LOTG schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:18:
Al naar buiten gekeken vandaag? Doe mij maar een dakje ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het was zonnig, maar de auto staat in de garage dus geen probleem. Afgelopen zaterdag was heerlijk, hopelijk geen flitspaal leaderboard ranking gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:18:
Ja in het eggie, Ik zou hem met mijn eigen geld ook als Cabrio kopen maar zo op het scherm (of op foto's ofz) vind ik de dichte mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Donstil schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:06:
[...]

Ja in het eggie, Ik zou hem met mijn eigen geld ook als Cabrio kopen maar zo op het scherm (of op foto's ofz) vind ik de dichte mooier.
Geef mij in het echt ook maar een dakkie :) ben niet zo van de cabrio's, en als je gaat kijken naar de lijnen van een model vind ik 99% van de coupes ook mooier.. Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening!

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Degen die in de update-preview zitten hebben gemerkt dat de crashes en controller disconnects nu tot het verleden behoren.
Helaas heb ik desondanks wel een nieuw probleem namelijk dat het scherm een seconde zwart wordt waarna je tijdens een race een checkpoint wordt teruggezet.
DutchOwnage schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:19:
Ik doe de SP ook op Pro. Het verschil tussen Pro en Unbeatable vind ik net iets te groot om lekker te racen, het moet wél ontspanning blijven natuurlijk.

Alleen bij races met de lagere klasses (D,C,B) wil ik 'm nog wel eens op Unbeatable zetten, anders wordt t weer net iets té gemakkekelijk.

Edit: ik krijg m'n laatste barn find maar niet te pakken. Zoek me al 2 dagen het apelazerus maar zal m vinden >:)
Had gisteravond de laatste barn find binnen, ik dacht al dat ik de enige was die er bijna moedeloos van werd. :S
Als hulpjes heb ik alleen; highly skilled, sturen op normal en drive-line in de bochten en sinds het weekeinde schade op simulatie en rewind uit. Dat betekend dat je op highly skilled een race al een paar keer overnieuw moet doen als je een race althans wilt winnen want je loopt bijna altijd schade op. Soms wordt je tijdens de eerste de beste bocht, alsof je online speelt, al zo hard voor je flikker gereden dat je nauwelijks meer vooruit komt. :+

Die car pack ziet er goed uit. Mooi die f-type maar ik zie vooral de masserati wel zitten voor classic races. En dan die scirocco, ik heb nog 1 gehad met van die stoere bbs velgen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Winkiller

De Mopperpot

shadowman12 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:55:
[...]

Die is nu in Preview. Daarvoor moet je in het Xbox Early Access programma zitten.De release notes van de laatste preview update:

http://forums.xbox.com/xb...410/f/5109/t/1843238.aspx
Aha dan hebben we dat ook weer duidelijk..thx.
Nog even afwachten voor mij, die update zal eerdaags wel uitgerold worden het is oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Sven Enthoven schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Geef mij in het echt ook maar een dakkie :) ben niet zo van de cabrio's, en als je gaat kijken naar de lijnen van een model vind ik 99% van de coupes ook mooier.. Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening!
Dit dus...en daar komt ook nog eens bij dat de niet cabrio versie een stuk "stijver" is...wat de rijeigenschappen ten goede komt...

daar komt ook nog eens bij dat ik al niet meer veel hoofdhaar heb en bang ben dat ik er in een cabrio helemaal geen haar meer over hou

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ach over de rij eigenschappen van mijn auto valt niet te klagen vind ik. Anders kun je er nog altijd een rolkooi in lassen als je echt serieus op het circuit wilt rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
LOTG schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:41:
Ach over de rij eigenschappen van mijn auto valt niet te klagen vind ik. Anders kun je er nog altijd een rolkooi in lassen als je echt serieus op het circuit wilt rossen.
Maar dan wordt de auto weer zwaarder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nutterd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:36:
[...]

Dit dus...en daar komt ook nog eens bij dat de niet cabrio versie een stuk "stijver" is...wat de rijeigenschappen ten goede komt...

daar komt ook nog eens bij dat ik al niet meer veel hoofdhaar heb en bang ben dat ik er in een cabrio helemaal geen haar meer over hou
Laten we voorop stellen dat je 100% gelijk hebt maar toch veeg ik je argument graag van tafel.
Ik rij regelmatig langere tijd "cabrio" en dat is toch ook wel erg fijn hoor, daar lever ik persoonlijk graag wat rijeigenschappen voor in, niet dat dit meer hoeft tegenwoordig.

Gaat alleen wel erg of topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat is waar, maar die van mij is al geen lichtgewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Winkiller schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Je kan hier wel eens gelijk in hebben, mijn vastloper ontstond toen ik de play & charge kabel aansloot tijdens het spel.
Sinds FH2 standaard aan m'n controller laten hangen en nog geen vastlopers gehad :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Entity

9000rpm

Die foto modus levert best leuke plaatjes op moet ik zeggen!

Afbeeldingslocatie: http://i456.photobucket.com/albums/qq283/sprinsen/Junk/FH2/f50_zpsdf634fcb.jpg

En die skins zijn ook grappig, zo werd ik daarstraks achtervolgd door de politie :P

Afbeeldingslocatie: http://i456.photobucket.com/albums/qq283/sprinsen/Junk/FH2/x5politie_zps6a04cc3d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Maar was je ze ook te snel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ja maar het kostte wel moeite, de handling van die G65 is niet je-van-het zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Vandaag een half uur eerder gestopt met werken om een xbox one te kopen...Helaas overal uitverkocht dus ga donderdag wel even naar Duitsland en dan ben ik vanaf donderdag ook online!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Hmm, die carpack komt toch vandaag uit? Waarom zie ik hem niet staan dan? Ik zie hem al wel in de Xbox Store maar nog nergens ingame (en ja die is al opnieuw opgestart)

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 07-10-2014 21:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Martinspire schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:24:
Hmm, die carpack komt toch vandaag uit? Waarom zie ik hem niet staan dan? Ik zie hem al wel in de Xbox Store maar nog nergens ingame (en ja die is al opnieuw opgestart)
DLC normaal niet middag/avond PST? Heb wel vaker gezien dat ze liever de westkust dan de rest van de wereld bedienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Schijnt dat de game eerst een update nodig heeft.
Iedereen met de car pass kan hem nog niet downloaden, uiteraard wel los kopen maar alsnog ziet de game de uitbreiding niet.
Het forum van Forza zelf staat er alweer vol mee.

Even geduld dus :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ben wel benieuwd hoe de F-Type rijdt, had al de hoop dat hij toegevoegd zou worden in een carpack. De rest van de carpack vind ik zelf niet zo interessant om eerlijk te zijn. Ik hoop ook dat er ooit een Porsche carpack komt (was bij Forza 4 volgens mij ook), want vooral de 918 Spyder is natuurlijk wel de grote afwezige naast de P1 en de LaFerrari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Entity schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:13:
Ben wel benieuwd hoe de F-Type rijdt, had al de hoop dat hij toegevoegd zou worden in een carpack. De rest van de carpack vind ik zelf niet zo interessant om eerlijk te zijn. Ik hoop ook dat er ooit een Porsche carpack komt (was bij Forza 4 volgens mij ook), want vooral de 918 Spyder is natuurlijk wel de grote afwezige naast de P1 en de LaFerrari...
Ik mis inderdaad ook Porsche, al hebben we gelukkig wel RUF.
Ergens staat mij iets bij, correct me if i'm wrong, dat EA een licentie op Porsche had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

RUF maakt wel wat goed inderdaad, maar een RUF variant van de 918 Spyder zie ik niet gebeuren. EA heeft inderdaad de exclusieve licentie voor Porsche in handen om deze o.a. in Need For Speed te gebruiken en waarschijnlijk moet de ontwikkelaar van FH2 een flinke zak geld meebrengen willen ze toestemming krijgen om ze in FH2 op te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Kwam er net achter dat wat issues zijn met dat nieuwe Mobil 1 Car Pack, als je in de store kost ie $4,99 terwijl ik een Car Pass heb en dan zou ie gratis moeten zijn, maar blijkbaar is Turn 10/ Xbox Team daarmee bezig:

http://forums.forzamotors...--10-6-6-51-p-m--PST.aspx
The Mobil 1 Car Pack for Forza Horizon 2 is being launched today. If you don’t currently have access to the pack, please be patient, it’s coming. Also, some Forza Horizon 2 Car Pass owners are not seeing the Mobil 1 Car Pack as “free”. This is due to a configuration error and Turn 10 is working with Xbox to correct this, which should happen soon. If you are a Forza Horizon 2 Car Pass owner, please do not try to re-purchase the Mobil 1 Car Pack. Once the configuration issues are solved, the Mobil 1 Car Pack will show up as “free” for Car Pass owners, as intended.
Edit:
Sorry, zie nu dat iemand al deze link heeft gepost die ik postte.

[ Voor 51% gewijzigd door Turdie op 07-10-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Ik ben wel blij met Forza Hoirzon 2. Net even bij een vriend DriveClub gespeeld. Die mag niet eens in de schaduw staan als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:46:
Ik ben wel blij met Forza Hoirzon 2. Net even bij een vriend DriveClub gespeeld. Die mag niet eens in de schaduw staan als ik eerlijk ben.
Weinig positief idd.
Sony lijkt een halve game afgeleverd te hebben omdat nog verder uitstellen geen optie leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:31:
[...]
Heb je die gratis auto ook daadwerkelijk gekregen? Ik zou ook de day one auto krijgen en een shitload aan coins maar die heb ik vooralsnog niet gekregen...
Oei, zie het nu pas 8)7

Zo te zien was het dus een Ferrari California, stond op 0 credits. Net zoals DLC auto's. Na één keer kopen met je weer volle pond betalen. Maar ja, ik heb nu wel een mooie Ferrari. Gratis :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:11:
[...]

Weinig positief idd.
Sony lijkt een halve game afgeleverd te hebben omdat nog verder uitstellen geen optie leek.
Ach net ook al een post geschreven in het PS4 forum. Tot nu toe is de Ps4 een console van de beloftes. Er is nog niet zo heel veel waargemaakt. Nu heb ik het als racefan ook wel enorm getroffen met de X1. Zowel FM5 als FH2 zijn erg goed.

[ Voor 10% gewijzigd door giantgiantus op 07-10-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:18:
[...]

Ach net ook al een post geschreven in het PS4 forum. Tot nu toe is de Ps4 een console van de beloftes. Er is nog niet zo heel veel waargemaakt. Nu heb ik het als racefan ook wel enorm getroffen met de X1. Zowel FM5 als FH2 zijn erg goed.
Voor te racen moet je bij de XO zijn dat is wel duidelijk.

Wat mij betreft heeft Sony nog niet een exclusieve game op de PS4 die ook echt alles waar maakt.

Horizon 2 heeft ook wel een smetje maar dat mag geen naam hebben als je ziet wat de ontwikkelaar als totaalpakket neer gezet heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.

Precies. Ik was op release voor een PS4 gegaan omdat de One hier toen niet uit kwam. Toen de MediaMarkt hem voor het eerst naar 366,- verlaagde (maart ofz) zonder Kinect er gelijk een verkocht en de Ps4 verkocht.

Geen seconde spijt van gehad. Forza5 en nu Horizon2 zijn dit dubbel en dwars waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 12:20

fdisk

XBL: fd1sk

En de update is er, na de installatie ervan zitten de extra auto's erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:40
MK1998NL schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:12:
[...]

Oei, zie het nu pas 8)7

Zo te zien was het dus een Ferrari California, stond op 0 credits. Net zoals DLC auto's. Na één keer kopen met je weer volle pond betalen. Maar ja, ik heb nu wel een mooie Ferrari. Gratis :)
Is die Ferrari voor iedereen gratis die het spel sinds dag 1 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Entity schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:46:
Die foto modus levert best leuke plaatjes op moet ik zeggen!

[afbeelding]

En die skins zijn ook grappig, zo werd ik daarstraks achtervolgd door de politie :P

[afbeelding]
Die politie auto te mooi!

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er kwam gisteren na een race ineens een popup met Like. Geen idee wat er stond want ik was op A aan het drukken om uit de post race te komen.

Iemand een idee wat ik nu eigenlijk geliked heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Denk de car livery waar je mee rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat zou goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Ik heb de Day one editie, maar heb geen extra wagens.
Ja kijk ik bij Car packs (ofzo iets), dan zie ik wel dat ik special edities heb "Gekocht", maar staan gewoon niet in mijn garage.

Ik heb nu 4 auto's
Toyota Supra
Mitsu. EVO
Ferrari (geen idee welke)
Ford ..... (First Barn auto)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik weet het bijna zeker dat het inderdaad een melding op een car livery ging.... Ik krijg ze ook af en toe als ik in een auto met geen eigen design rij.
Pykow schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:
Ja kijk ik bij Car packs (ofzo iets), dan zie ik wel dat ik special edities heb "Gekocht", maar staan gewoon niet in mijn garage.

Ik heb nu 4 auto's
Toyota Supra
Mitsu. EVO
Staan ze niet in je messagebox in het spel, en dan bij het tapje Gifts?

[ Voor 45% gewijzigd door Bullet NL op 08-10-2014 11:11 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Pykow schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:

Ik heb nu 4 auto's
Toyota Supra
Mitsu. EVO
Dat klopt, die moet je in de autoshow kopen. Staan daar voor 0 credits als het goed is. Tenminste ik heb er een for free gekocht (ik was op zoek naar een auto die ik wilde, niet naar de DLC auto's).

Gifts heb ik volgens mij ook nog gekregen, niet opgelet welke dat waren.

Ik had op mijn Veneno een Tron livery, dus die zal ik nu wel geliked hebben.
Beetje nutteloos eigenlijk, want je ziet er geen flikker van first person. Kan dus niet zeggen of ik er meer of minder blij mee was na de race.

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 08-10-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bij gifts stond inderdaad ook 2 berichten (volgens mij minimaal 1 auto (subaru))
maar in mijn garage had ik op dat moment alleen nog mijn toyota supra staan.
Ik heb er verder niet meer ingekeken moet ik eerlijk bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Het Mobil 1 Car Pack is nu beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

ik heb de day one editie besteld daar zit dat mobil 1 carpack niet direct bij he? of iig dat ik hem gratis kan krijgen? want dan koop ik direct ff xbox tegoed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Nutterd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:43:
ik heb de day one editie besteld daar zit dat mobil 1 carpack niet direct bij he? of iig dat ik hem gratis kan krijgen? want dan koop ik direct ff xbox tegoed :D
Volgens mij zat er bij day one wel een DLC maar niet die van mobil 1. Deze zul je dus los moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Hangt er vanaf welke Day One, er zijn meerdere versies van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Volgens mij gewoon de basis uitvoering...iig die van 69 euro bij de game mania...maar ik koop er voor de zekerheid wel wat tegoed bij is nooit weg en ik moet die oude M5 hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als btw de hub-app installeert, eerste keer dat je inlogt krijg je 600k credits voor FH2 en Forza 5 :) (en dacht ook Horizon 1 / Forza 4).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Pannekoek81 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:43:
[...]

Is die Ferrari voor iedereen gratis die het spel sinds dag 1 heeft?
Ik denk het niet, als je hem ook zou krijgen had je wel een mail gehad denk ik :)
Als je hem op een discje hebt, dan nee. Dan heb je alleen die carpack met 3 Day One auto's. De Launch Pack DLC is wel gratis, Mobil 1 pak niet. Die zit alleen bij de digitale Day One Ultimate Edition (vanwege de SeasonPass)
Correct me if i'm wrong

Even een vraagje, is de Mobil1 DLC het waard?

Edit:
Nutterd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:51:
Volgens mij gewoon de basis uitvoering...iig die van 69 euro bij de game mania...maar ik koop er voor de zekerheid wel wat tegoed bij is nooit weg en ik moet die oude M5 hebben!
Die M5 is gewoon gratis :)

[ Voor 15% gewijzigd door MK_ op 08-10-2014 13:49 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die M5 is toch onderdeel van de Mobil1?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
SinergyX schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:53:
Als btw de hub-app installeert, eerste keer dat je inlogt krijg je 600k credits voor FH2 en Forza 5 :) (en dacht ook Horizon 1 / Forza 4).
Das lullig, ik kreeg maar 300k :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja, hangt dat niet af van de tier waarop je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

SinergyX schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:53:
Die M5 is toch onderdeel van de Mobil1?
Klopt, maar in elke carpack is er altijd één gratis auto. En in dit geval is het de M5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LOTG schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:04:
Dat zal het dan inderdaad zijn, ik heb niet zoveel horizon/4 gespeeld, dus heb niet eens zo'n hoge tier.

Merk wel door het 'snel doorklikken' die vote-screens over de car-livery vaak onterechte votes krijgt voor soms erg lelijke of simplistische designs.

Wel jammer dat die van Forza5 niet mee kwamen, 1 globaal systeem had niet slecht geweest (neem aan dat de details van de F5 auto's hoger is dan H2?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

MK1998NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:10:
[...]

Klopt, maar in elke carpack is er altijd één gratis auto. En in dit geval is het de M5 :)
ok nice!

ik kan iig niet meer wachten tot morgen :D

wil dan ook graag bij de GOT club ga alleen eerst effe wat offline oefenen zodat ik jullie nog enigszins bij kan houden (heb wel altijd forza tot aan deel 4 gespeeld maar dat schijnt toch heel anders te rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt, ik ben nu Tier 7, kreeg 1,5 miljoen.... Overigens zijn credits in het spel sowieso niet het probleem.... Paar racejes rijden en je hebt zo een Pagani ;)

Of niet Guido? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Was die extra 600k ook niet omdat het weer een nieuwe maand was daarvoor? Ingame kwam een message (al kon ik niet redeemen in de app).

Niets gemerkt overigens van extra bonussen bij openen apps. Eerste heb ik wel, maar geen nieuwe gehad nog.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 08-10-2014 14:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik was tier 4, heb Forza Horizon nu 5 dagen en nu al bijna in tier 7 6 7(8)7. Nog 400 points of zoiets :9

[ Voor 8% gewijzigd door MK_ op 08-10-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dacht niet dat het zou gebeuren maar FH2 begint me te vervelen. Sowieso de championships zijn bijna allemaal dezelfde tracks ongeacht je auto. En ook de uitdaging van betaling (XP en Cr) is er niet echt. Zowel in een hypercar als een jaren 90 hatch, krijg je bijna hetzelfde.

Ook zie ik geen "toekomst" in de championships. Finale 1 & 2 gedaan en nu wordt er niet meer afgeteld naar de eventuele volgende; voelt een beetje als de Calendar van FM4 zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:56

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:12:
Dacht niet dat het zou gebeuren maar FH2 begint me te vervelen.
:) Niet gek als je ziet hoeveel tijd jij in dat spel hebt zitten sinds 30 sept 2014. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dacht niet dat het zou gebeuren maar FH2 begint me te vervelen. Sowieso de championships zijn bijna allemaal dezelfde tracks ongeacht je auto. En ook de uitdaging van betaling (XP en Cr) is er niet echt. Zowel in een hypercar als een jaren 90 hatch, krijg je bijna hetzelfde.

Ook zie ik geen "toekomst" in de championships. Finale 1 & 2 gedaan en nu wordt er niet meer afgeteld naar de eventuele volgende; voelt een beetje als de Calendar van FM4 zo...
Haha ik had dit stiekem ook wel een beetje, races dagen me helaas niet genoeg uit om het uren achter elkaar te spelen. Als ik een uurtje gespeeld heb leg ik het al snel weg voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Winkiller schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:18:
:) Niet gek als je ziet hoeveel tijd jij in dat spel hebt zitten sinds 30 sept 2014. ;)
Dat was precies mijn gedachte :D

Overkill is verzadiging, dan gaat elk spel wel vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Online! Das voor mij het belangrijkste! Natuurlijk zijn de races het zelfde, maar lekker zelf een auto tunen, en lekker lachen met de verschillende spelmodes...

Wanneer ik niet online met mijn vriendjes speel dan gaat elk spel mij naar een dag of 3 vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja dat is zo, met vrienden is alles leuker. Zelfs het meest slechte spel kan online leuk zijn als je het maar met andere speelt die even veel plezier er in hebben.
Ja, ik geef het toe. Ik heb veel te veel uren in de FarCry 3 coop gestoken. Op de PC nog wel waarbij U(willnot)Play je nog extra verveelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 09:55
En niet geheel onbelangrijk, wat Turn10 verzaakt om duidelijk te vermelden, welke versie je hebt. Xbox One of Xbox 360.

Als je de laatste versie hebt zou ik maar een dikke trui en sjaal bij de hand handen, aangezien Turn10 de trouwe Forza fans in de kou laat staan.

Ik snap dat last gen een keer afgelopen moet zijn, maar dan had Turn10 slechts 1 versie uit moeten brengen. Dan is het jammer maar helaas wanneer je geen Xbox One hebt.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je was laatst level 146 in je video dus dat lijkt me dan niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:56
Zojuist een melding gekregen dat Forza 2 een update nodig heeft (333MB) ben benieuwd wat er veranderd is of alleen performance oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Mobil 1 car pack denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:56
Ik heb geen car pass aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, maar andere mensen kunnen wel met die auto's rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Winkiller schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:18:
[...]

Meh... Voor/nadeel deze weken. Long story short; ben liever buiten dan achter mijn One.
Donstil schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:28:
[...]

Haha ik had dit stiekem ook wel een beetje, races dagen me helaas niet genoeg uit om het uren achter elkaar te spelen. Als ik een uurtje gespeeld heb leg ik het al snel weg voor iets anders.
Ik heb/wil niks anders te spelen. Ja, misschien Alien Isolation maar die wilde ik apart houden voor de kerstvakantie. Niet dat ik het niet kan betalen maar ik ben nogal kieskeurig qua welke spellen ik wel & niet koop.
Bullet NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:50:
[...]
Online! Das voor mij het belangrijkste!
Mkay ;) Heb 1x met baloutje en Rik gespeeld. Niet dat er weinig tegenstanders waren maar het niveau was relatief slecht. Volgens mij was dat ook de eerste dag dat de Club open was; niet voor niets dat we toen zo enorm gestegen zijn omdat er per Road Trip bijna 100K XP kon worden bijgeschreven (zo niet meer).

Gisteren een tiental Car Meet Showdowns gedaan. 9 gewonnen en 1 laten glippen vanwege een paar bomen die van rechts komen. I dunno maar ik snap dat Online een belangrijke component is van dit soort games maar na alle kritiek in FM5 over levels, ghosts etc en uiteindelijk aparte lobbies, wordt je hier toch weer enigszins tussen de wolven gegooid; figure of speech.
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

Je was laatst level 146 in je video dus dat lijkt me dan niet gek.
Levels zeggen niets, wat mij betreft. In FM5 ben ik alleen al op 1 BountyHunt iets van 40 levels gestegen in een weekend "proberen". Sowieso is het levellen in FH2 een beetje wazig; de ene keer rijd ik een perfecte race en mooie skill-dingesen en krijg je aan het eind "maar" 8000XP. En de volgende keer beetje rammen en duwen en dan staat er 12K XP op de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, soms kan je ergens té goed in zijn, dat het te simpel wordt :P Baloutje zat ook regelmatig op positie 1, al kon ik marginaal achter hem blijven, was het duidelijk dat hij de betere racer is. Als jij daar nog ver overheen gaat, is het inderdaad beetje 'saai' om dan online te gaan. (respect voor fdisk die bijna elke race de laatste plaats alvast reserveert :P).

Ik weet niet op welk niveau PCars straks gaat worden (denk dat de 'diehards' toch wel PC zullen zitten), dat je daar mogelijk aan de bak kan bij de grotere jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
Het wordt in ieder geval nog een hele kluif om die 168 championchips te gaan voltooien, dat is zeker ja. Ben pas bij 30 of zo 8)7 . Vraag me af of ik daar ooit aan toe zal gaan komen. Maar toch, de game verveelt me nog niet. Moet zowiezo nog flink wat bucket lists doen van de 2e lijst, de map nog dichtrijden, car meets doen voor je achievement enz. Als je dat allemaal al voltooid hebt, kan ik mij voorstellen dat de verveleling enigszins toe slaat ja.

Maar dan is er inderdaad altijd nog online :) .

Horizon 2 lijkt mij typisch zo'n game die je na een tijdje intensief gespeeld te hebben, er gewoon nog regelmatig even bijpakt in een verloren uurtje of zo. Gewoon even leuk een online roadtripje of 2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=490549&full=true

Nieuw, de NSIT :)

Edit: ik mis 2 1 roads, 313/315, iemand tips? De gouden tip krijgt van mij een gratis auto :)

[ Voor 30% gewijzigd door MK_ op 08-10-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MK1998NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:16:
[afbeelding]

Edit: ik mis 2 1 roads, 313/315, iemand tips? De gouden tip krijgt van mij een gratis auto :)
Een BMW M5 zeker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Zolang het niet te duur is vind ik het goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Je zal wel ergens een tunneltje of pier hebben gemist. Tunnel vliegveld? Kasteel? Stad rechtsonder? Tunnels tussen Castelletto & Nice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MK1998NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:16:
[afbeelding]

Gewoon ff zoeken met de kaart ;) Ik heb gisteren zelf ook net alle wegen gehad..... was ff zoeken ;)
Kijk goed naar rotondes en zandwegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Omdat het kan....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GyyiyYe.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Iemand al gevorderd met de Championships? Volgens mij kloppen er wat cijfertjes niet of er is ergens iets extra's nog in het spel.

Er zijn 6 x 28 Championships dus 168. Er is ook een achievement voor alle 168 Championships. Goed, in-game kan je ook zien hoever je bent met je Championships in % maar ook in hele nummers.

Mijn game geeft aan: 26.7% complete bij 51 Championships. Euh, does not compute want dan zou 100% op 191 uitkomen.

Heeft iemand anders misschien ook zijn in-game cijfertjes bij de hand toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aantal races die mogelijk hogere % geven bij complete? Gok een race rond hele freaking continent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:06:
Aantal races die mogelijk hogere % geven bij complete? Gok een race rond hele freaking continent? :P
Mogelijk maar die vallen niet onder Championships; die zijn namelijk al te zien/selecteren vanuit je hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

MAX3400 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:19:
Je zal wel ergens een tunneltje of pier hebben gemist. Tunnel vliegveld? Kasteel? Stad rechtsonder? Tunnels tussen Castelletto & Nice?
:N
Bullet NL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:22:
[...]
Gewoon ff zoeken met de kaart ;) Ik heb gisteren zelf ook net alle wegen gehad..... was ff zoeken ;)
Kijk goed naar rotondes en zandwegen....
:N

Het was een oprit van de autosnelweg :(

Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=496332&full=true
Natuurlijk met overwinningsdrift :P

Kwam er trouwens ook achter dat je geen auto's kan giften. Waarom niet, Turn 10? Waarom?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel een leuke scheur dingetje. Net even mee rond geweest. Lekker geluid ook.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/ftm49j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:30:
Toch wel een leuke scheur dingetje. Net even mee rond geweest. Lekker geluid ook.

[afbeelding]
Vond 'm errug tail-happy. Wel een mooi geluidje, zeker als je de versterker even een slinger richting max geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat zelfde geld voor het geluid van dit pareltje.
Versterker vol open, genieten geblazen.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2ptw9av.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

The usual suspects zijn weer bezig met Rival-tijden te verbeteren :( :(

Ik vind het best; zo werken we allemaal richting de 1 Miljoen Cr. achievement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Zonet even online gereden, toevallig met mede crew leden :)

Zoals het hoort zullen we maar zeggen ;)
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2pt6o9s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Nou niet mijn ding deze game. Had even de hoop dat er nog leuke circuit races in zouden zitten maar zelfs die zijn ver te zoeken.

Ben denk ik niet zo van het arcade racen waarbij je blind bochten af moet snijden in te kunnen winnen of checkpoints moet passeren die soms niet eens zichtbaar zijn of die je niet haalt omdat iemand je van de weg beukt... Weg race.

Ach ja. 70 euro down the drain.

[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 08-10-2014 22:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Phusebox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:18:
Nou niet mijn ding deze game. Had even de hoop dat er nog leuke circuit races in zouden zitten maar zelfs die zijn ver te zoeken.

Ben denk ik niet zo van het arcade racen waarbij je blind bochten af moet snijden in te kunnen winnen of checkpoints moet passeren die soms niet eens zichtbaar zijn of die je niet haalt omdat iemand je van de weg beukt... Weg race.

Ach ja. 70 euro down the drain.
Koop hem voortaan in de US. Dan is tie maar 44 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Moest toch nog verplicht tegoed op maken...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo ik ben nu ook aangemeld bij GoTlive club.
Gamertag pykow.

Maakt het al veel leuker om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Phusebox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:34:
Moest toch nog verplicht tegoed op maken...
Volgende game voor je? http://www.xboxachievemen...--As-Real-As-It-Gets.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troqdog
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
DutchCrownNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:06:
Zonet even online gereden, toevallig met mede crew leden :)

Zoals het hoort zullen we maar zeggen ;)
[afbeelding]
Was toevallig ook mijn eerste online ervaring en gelukkig werd er redelijk netjes gereden.
Jammer dat je in 1 race er vanaf vloog bij een van de laatste bochten :p.

[ Voor 37% gewijzigd door troqdog op 08-10-2014 23:18 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!