Jammer van die Gauntlet had hem graag willen doen. Lig momenteel ff in t ziekenhuis met een Klaplong 
Zodra ik er weer uit ben volop racen!
Tja met een stuurtje vind ik het niet ergMAX3400 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:09:
[...]
Hahahha... Op FM5 heb ik Endurance races gereden van meer dan anderhalf uur. En op FM3 hebben we 75 rondjes Mugello gereden met 1:50 per rondje
Angelo NL / Global Cargo VTC
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Welke? Ben namelijk ook aan het kijken voor eentje, maar zover ik weet zijn er nog maar 2 die werken op de Xbox One. Eentje lekker goedkoop voor €90 en een andere voor €250. En die hebben allebij geen koppeling en alleen maar flappy pedal gearboxes, niet zo'n manual ding (kan bij die van €250 wel, maar dan komt daar €125 bovenop voor de pedalen met koppeling en nog eens €125 voor de shifter: €500 is me iets teveel van het goeie...)kdeboois schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:49:
Zaterdag komt mijn stuurtje pas binnen, maar ik waag me soms ook met controller in een PvP sessie. Voeg me maar toe als je op zoek bent naar GoT spelers.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
De 250 Euro TX. De shifter en de pedalenset met koppeling heb ik al bij een vorige investeringsronde gekocht voor GT6.
Nicekdeboois schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
De 250 Euro TX. De shifter en de pedalenset met koppeling heb ik al bij een vorige investeringsronde gekocht voor GT6.
That's the power of ForzaIk was alleen niet van plan de TX te kopen, maar FM5 en FH2 zijn te goed en ben ik door DC op de PS4 tot inkeer gekomen...
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik weet nog goed bij Forza Horizon die Final races met verkeer over de hele map met mijn CSR Elite.Pykow schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:06:
[...]
15 minuten voor een race vindt ik wel ERG lang.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Zelf ook voor de 458TX gekozen. Wel met standaard pedalen en geen shifter, nog niet iniedergeval. Heb wel redelijk geluk gehad, heb de componenten afzonderlijk kunnen kopen via marktplaats voor in totaal 170,-!kdeboois schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Ik was alleen niet van plan de TX te kopen, maar FM5 en FH2 zijn te goed en ben ik door DC op de PS4 tot inkeer gekomen...
Pykow schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 00:41:
Hoeveel finals zijn er trouwens?
Custom Backgrounds – Each account on your Xbox One can have a customized background, and you are able to choose a custom color or achievement art as your background on Xbox One, with more customization options coming down the road.
Gamer Profile: Bio and Location – You can now share your location and bio as part of your profile.
Gamer Profile: Showcase - You can now select a set of showcase items that are displayed when other gamers look at your profile on an Xbox One console. Add or remove up to six game clips or achievements that will be displayed in a carousel format.
Tweet about your Favorite Game Clips – You can now share your favorite Xbox One game clips with your followers on Twitter. Use the Share button on any game clip you have created and select Twitter to compose the Tweet.
[ Voor 66% gewijzigd door MAX3400 op 22-10-2014 09:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Van de GT500RS en de TH8A.ScreamGT schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:25:
[...]
Wat voor een pedalenset heb jij erbij? En de shifter?
Cool! Daar ga ik aan proberen mee te doen.MAX3400 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:00:
Run the Gauntlet - 24 oktober 2014
Om 3PM PST (dat is Los Angeles), zal er een Twitch-stream starten van Turn 10. Hierin zal 1 staflid een korte & snelle uitdaging gaan neerzetten voor de community.
- staflid rijdt maximaal 1 kwartier op baan A
- hierna krijgt de community 1 kwartier op baan A
- ondertussen is staflid 1 kwartier bezig op baan B
- etc
In totaal worden er 3 banen gereden door het staflid en dus 3 door de community. Doordat er 1 kwartier "overlap" is, duurt de hele Gauntlet maximaal 1 uur. Alleen tijdens deze tijd zijn de Rivals-events beschikbaar; hierna verdwijnen ze weer uit menu's.
Het is niet bekend welke prijzen er zijn (waarschijnlijk credits) voor de mensen die op alle 3 de banen een snellere tijd rijden dan het staflid. Gezien de oude Bounty-Hunts op FM5, moet je ervanuit gaan dat jouw skills tot de top-5000 van de wereld behoren, maar mogelijk zelfs hoger om op alle 3 de banen beter te rijden.
Ook is me niet geheel duidelijk of je verplicht bent de Twitch-stream van Turn 10 bij te wonen; het lijkt erop van niet maar er wordt wel al gesproken dat in de stream er ook andere zaken worden weggegeven (vaak DLC-codes) alhoewel de lag in de chat er vaak voor zorgt dat Nederlanders achter het net vissen.
Zoals gezegd: 3PM PST = middernacht NL dus als je tijd/zin hebt, het kost je een uurtje rijplezier in de nacht van vrijdag op zaterdag om te kijken hoe goed je bent ten opzichte van de rest van de wereld
Gadsie. Beterschap!ScreamGT schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:13:
Jammer van die Gauntlet had hem graag willen doen. Lig momenteel ff in t ziekenhuis met een Klaplong
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb je gisteravond ff toegevoegd maar heb voetbal gekeken en tussendoor ff 'n potje online en alle wegen ff dichtgereden voor de achievement. Vanavond zal het vanwege voetbal waarschijnlijk ook wel zo gaan.
Dat vind ik een flinke tegenvaller want ik had er graag meerdere met verschillende wagens willen doen. Mijn 2e finale staat ook al ruim anderhalve week open want in de tussentijd heb ik alleen maar online gespeeld. Ga ik die eind van de middag doen met me Donkervoort.MAX3400 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:46:
[...]
spoiler:2, ik had van de 2e al eens een YT-vid gepost hier in het topic
hier ook...ik ga straks tot kwart voor 9 ff online knallen (vanaf een uur of half 8 schat ik) daarna ga ik voetbal kijken...dus misschien dat we vanavond nog even online kunnen racen.mowa schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:44:
[...]
Heb je gisteravond ff toegevoegd maar heb voetbal gekeken en tussendoor ff 'n potje online en alle wegen ff dichtgereden voor de achievement. Vanavond zal het vanwege voetbal waarschijnlijk ook wel zo gaan.
[...]
Dat vind ik een flinke tegenvaller want ik had er graag meerdere met verschillende wagens willen doen. Mijn 2e finale staat ook al ruim anderhalve week open want in de tussentijd heb ik alleen maar online gespeeld. Ga ik die eind van de middag doen met me Donkervoort.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Zal nog wel even duren voor ik aan jouw Rival toe ben hoor, heb nog een flinke waslijst van o.a. Baloutje en Octa staan. Ik werk ze namelijk van oud naar nieuw afSjaakmoes schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:00:
Net weer even UnitedArt verslagen op de Shoreline Sprint met mijn Lexus, best een fijne wagen! Maar de E63 AMG blijft mijn favoriet in de A-klasse.
[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 23-10-2014 10:53 ]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
En dat geld valt ook zwaar tegen; je geeft het amper uit...LOTG schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:47:
Als je graag vip en extra auto's wilt zou ik daar voor gaan. Als de game met de standaard auto's goed genoeg is zou ik het niet doen.
Enige voordeel van VIP is dat je meer geld krijgt bij een level up (en wat extra DLC).
Denk ook niet dat jij representatief bent voor gemiddelde FH2 spelerMAX3400 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:46:
[...]
En dat geld valt ook zwaar tegen; je geeft het amper uit...Dik 29 miljoen op de bank nu
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eensch!! Maar als je een uurtje per dag Championships speelt, zeker in het begin, haal je een ton binnen plus nog eventuele Wheelspins.SinergyX schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:46:
[...]
Denk ook niet dat jij representatief bent voor gemiddelde FH2 speler
Ik weet niet alles, maar ik kan je wel vertellen dat de graphics op de One beter zijn, je hebt de weer simulatie, verder is volgens mij (maar ik kan het ook fout hebben) de online experience veel groter. Om er nu speciaal een One voor te kopen... dan ben je wel al klaar voor de toekomsttheuberdude14 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:49:
Een goede avond heren, ik ben een groot fan van forza horizon en ik vroeg me af of er veel verschillen tussen de xbone en de 360 versie zitten. zit er al een tijdje over te denken om horizon 2 te kopen alleen weet niet of er ook een xbox one bij moet gehaald worden
Buiten het bovenstaande komt er naar mijn weten geen enkele DLC uit voor de 360 versie.MK1998NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:52:
[...]
Ik weet niet alles, maar ik kan je wel vertellen dat de graphics op de One beter zijn, je hebt de weer simulatie, verder is volgens mij (maar ik kan het ook fout hebben) de online experience veel groter. Om er nu speciaal een One voor te kopen... dan ben je wel al klaar voor de toekomst
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kijk/lees even de forums van Forzamotorsport.nettheuberdude14 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:49:
Een goede avond heren, ik ben een groot fan van forza horizon en ik vroeg me af of er veel verschillen tussen de xbone en de 360 versie zitten. zit er al een tijdje over te denken om horizon 2 te kopen alleen weet niet of er ook een xbox one bij moet gehaald worden
Wil je online meespelen met het gros van de mensen hier dan is de keuze voor de One heel goed te verantwoorden. Ik heb beide en kan zeggen dat de 360 versie tegenvalt qua graphics, maar had ook niet anders verwacht. Voor een 360 game is het ok te noemen. Maar je kan niet meedoen met races waar One spelers in meedoen. Dat is denk ik het belangrijkste gegeven.theuberdude14 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:09:
Bedankt voor de info guys zal eens die pagina gaan bekijken
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dit had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen. Het Xbox One Live netwerk staat helemaal los van het Xbox 360 Live netwerk. De enige koppeling zijn de berichten en de online meldingen van je vriendenlijst.Gé Brander schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:48:
[...]
Maar je kan niet meedoen met races waar One spelers in meedoen. Dat is denk ik het belangrijkste gegeven.
Cogitationis poenam nemo patitur
Het was een waarschuwing naar degene waarop ik reageerde.Bullet NL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:05:
[...]
Dit had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen. Het Xbox One Live netwerk staat helemaal los van het Xbox 360 Live netwerk. De enige koppeling zijn de berichten en de online meldingen van je vriendenlijst.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
En dat geldt niet alleen voor FH2 dat er geen DLC komt. Er zijn meer games die geen DLC krijgen.DutchCrownNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:58:
[...]
Buiten het bovenstaande komt er naar mijn weten geen enkele DLC uit voor de 360 versie.
Forza Rewards bijvoorbeeld, systeem waarmee je punten verzameld en beloningen kan krijgen, is niet aanwezig in de 360 versie.
Ik zal niet meer terug willen in ieder geval
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik game liever nooit op de 360 of PS3, ik speelde alleen GTA V erop omdat deze niet op de PC was te spelen, maar de games zagen er echt verschrikkelijk slecht uit in vergelijking met de PC.DutchCrownNL schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:58:
[...]
Buiten het bovenstaande komt er naar mijn weten geen enkele DLC uit voor de 360 versie.
Forza Rewards bijvoorbeeld, systeem waarmee je punten verzameld en beloningen kan krijgen, is niet aanwezig in de 360 versie.
Ik zal niet meer terug willen in ieder geval
[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 24-10-2014 12:16 ]
Ik zie het al, die prutser op de 360 kan niet rijden.Mr Magic schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:07:
Vergelijkingsfilmpje tussen de One en 360 versies:
[video]
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
http://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_10_24_14Donstil schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:34:
Hoe zit het met het Racen van vanavond (tegen die Dev)?
Waar vind ik dat in game?
Thnx! Ik ga lezen.MAX3400 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:53:
[...]
http://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_10_24_14
Info over de update van vandaag, de Gauntlet en meer
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 25-10-2014 01:07 ]
Beide nog nooit last van gehad. Inmiddels toch heel veel gespeeld en altijd met dashboard cam.v8power67 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:42:
Meer mensen last van dat de ruitenwissers niet meer aangaan in de regen. Gebeurt niet altijd maar merk dan dat het bij verkeersautos en andere racers ook niet aangaat.
Merk je ook gelijk dat de regen op je raam nep is eant het regent pijpenstelen en geen druppel op het voorraam. Op zijramen wel.
achter wisser werkt btw ook niet.
Heel apart merkte het van de week ook al.
Net een clio rs gekocht en kom uit de showroom en regent en geen wissers. Komen ook niet later als nog , gewoon hellemaal niets.
Had gehoopt dat de patch ook het happerende geluid zou fixen maar ook dat is helaas nog duidelijk aanwezig.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nou hè. Weinig uitdaging in die developer.MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:52:
Die Gauntlet is een lachertje, eerlijk gezegd. Geen idee wat John gedronken heeft maar voorlopig:
Trial 1: anderhalve seconde eraf gereden in 1st try.
Trial 2: 2 seconden eraf stilstaande start, nog een seconde via flying lap.
Trial 3: begint zo, ik post zo een update.
En zijn excuus is dat we credits mogen verdienen...Donstil schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:05:
[...]
Nou hè. Weinig uitdaging in die developer.
Irritante vent ook btw. Met zijn Forza Petje en Racing Shoes
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 25-10-2014 01:10 ]
Check nog even #11MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:09:
[...]
En zijn excuus is dat we credits mogen verdienen...
Ik ga pitten, post morgen wel de foto's, voor zover nodig...
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 25-10-2014 01:14 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Serieus 50 man maar? De comments in de livestream waren soms ook bizar slecht zoals "I just came home but I cannot find how to choose a different car". Heb me wel vermaakt maar had ontzettende koppijn al de hele avond.job115 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:01:
Hij vertelt net op z'n stream dat je hem bij alle 3 de events moest verslaan, en dat er blijkbaar maar 50 mensen zijn die dat gelukt is. Maandag word dat allemaal bekend gemaakt, maar er zijn dus redelijk wat Tweakers onder die 50 man.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat heb ik ook regelmatig, ik probeer er maar niet teveel op te letten.BM schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:32:
Hebben meer mensen er last van dat soms het geluid van het schakelen hopeloos verkeerd gaat? Heb het al in diverse autos gemerkt, dan blijft ie heel monotoon op het geluid van de vorige gear hangen terwijl je allang geschakeld hebt. Rijd ongelofelijk beroerd
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Kan ik me slecht voorstellen eigenlijk, ik race echt voor de fun en ben helemaal niet goed maar heb hem makkelijk verslagen op alle drie de banen.job115 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:01:
Hij vertelt net op z'n stream dat je hem bij alle 3 de events moest verslaan, en dat er blijkbaar maar 50 mensen zijn die dat gelukt is. Maandag word dat allemaal bekend gemaakt, maar er zijn dus redelijk wat Tweakers onder die 50 man.
Ik vond het ook al erg weinig, misschien dat een hoop mensen niet alle 3 de banen hebben gereden en dus niet meegerekend worden.Donstil schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:20:
[...]
Kan ik me slecht voorstellen eigenlijk, ik race echt voor de fun en ben helemaal niet goed maar heb hem makkelijk verslagen op alle drie de banen.
Niet om jouw prestatie teniet te doen maar van de week, toen ik over de Gauntlet postte, dacht ik toch echt dat John een stuk beter zou rijden. Op FM5 is hij net buiten de top-1000 gevallen na een week proberen op Bathurst. Een top-1000 tijd rijden op FM5 is, voor veel mensen waaronder Tweakers, best een prestatie om over naar huis te schrijven.Donstil schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:20:
[...]
Kan ik me slecht voorstellen eigenlijk, ik race echt voor de fun en ben helemaal niet goed maar heb hem makkelijk verslagen op alle drie de banen.
Hij leek ook bij gauntlet 1&3 problemen te hebben met van z'n plek komen, alsof die maar half gas wegreed.MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:30:
[...]
Niet om jouw prestatie teniet te doen maar van de week, toen ik over de Gauntlet postte, dacht ik toch echt dat John een stuk beter zou rijden. Op FM5 is hij net buiten de top-1000 gevallen na een week proberen op Bathurst. Een top-1000 tijd rijden op FM5 is, voor veel mensen waaronder Tweakers, best een prestatie om over naar huis te schrijven.
Het valt me dan ook zeer tegen dat de presentatie en prestatie van vannacht voor de Gauntlet eigenlijk een flop is geworden; niet alleen qua uitdaging voor de spelers maar ook zeker voor de "street cred" van John. Hij staat op mijn vriendenlijst en had hem een stuk hoger ingeschat. Die eerste Gauntlet bijvoorbeeld, had ik het gevoel dat 'ie niet verder kwam dan de 4 versnelling. Lijkt me niet handig op rechte stukken om dan in je begrenzer te blijven hikken.
[ Voor 8% gewijzigd door job115 op 25-10-2014 13:36 ]
En dat terwijl hij toch wel 65 keer had opgeschept over zijn Special Edition controllerjob115 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:33:
[...]
Hij leek ook bij gauntlet 1&3 problemen te hebben met van z'n plek komen, alsof die maar half gas wegreed.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 25-10-2014 13:37 ]
Hij rijdt met full clutch; misschien is dat de reden dat 'ie gewoon slecht reed. Had ook niet de indruk, met zijn level 27 in-game, dat 'ie al veel gereden had.job115 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:33:
[...]
Hij leek ook bij gauntlet 1&3 problemen te hebben met van z'n plek komen, alsof die maar half gas wegreed.
Tijdens freeroam na de gauntlet probeerde die ook zijn auto te parkeren maar de remmen werkte niet, hij kreeg de auto alleen stil met de handrem, dus misschien had ie wel gewoon een kapotte controller
Maar hij had wel ruim 20 miljoen game credits.MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:37:
[...]
Hij rijdt met full clutch; misschien is dat de reden dat 'ie gewoon slecht reed. Had ook niet de indruk, met zijn level 27 in-game, dat 'ie al veel gereden had.
Na de update? Ik las dat sommigen even een hard reset moeten doen of dat de update na een cold boot pas "activeerde"BM schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:32:
Hebben meer mensen er last van dat soms het geluid van het schakelen hopeloos verkeerd gaat? Heb het al in diverse autos gemerkt, dan blijft ie heel monotoon op het geluid van de vorige gear hangen terwijl je allang geschakeld hebt. Rijd ongelofelijk beroerd
Forza Horizon 2 Content Update
Today we released the most recent content update for Forza Horizon 2. In addition to numerous stability fixes, today’s update contains a number of improvements to the game and addresses some known issues with the game. The improvements made in today’s CU include:
· The Wheelspin feature now includes a “Collect” option to allow players the option to collect the current prize and not spin again when multiple prizes are queued up
· In photo mode, players can choose which corner a Forza Horizon 2 watermark is placed on their screenshots.
· Players now have the option to remove all HUD elements when driving
· Audio issue with the Skyline GT-R R32 has been fixed
· Numerous exploits on circuit events have been fixed
· Crash when controller disconnected while using a headset is fixed
Nice! Stond op het punt de Veneno te gaan kopen, maar dit kan natuurlijk ookMAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:50:
[video]
^ kort videootje van de VIP-gift van deze maand
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Eerste wat ik elke keer doe: game opstarten, even wachten tot de online-zooi in-game contact heeft gezocht, dan alle berichten nalopen (Rivals, Payouts, Gifts, Credits etc).FeaR schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:21:
[...]
Nice! Stond op het punt de Veneno te gaan kopen, maar dit kan natuurlijk ook
MAX3400 in "[Xbox One/360] Forza Horizon 2"mowa schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:54:
Helaas heb ik de gauntlet gemist terwijl ik toch online was. Het was me helemaal ontschoten.![]()
+
Overigens kwam ik deze patch note tegen op forzamotorsport.net.
[...]
[ Voor 41% gewijzigd door MAX3400 op 25-10-2014 15:33 ]
Internet eens aan en uit zetten? Verhelpt meestal het probleemi_am_rambo1991 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:34:
Beste mede-tweakers,
Ik heb sinds gisteren een Xbox One met Forza Horizon 2, ben teven ook al lid van jullie club maar ik kan niet online gamen hij geeft constant aan dat er iets mis is met mijn netwerk. Terwijl ik wel gewoon rivals en dergelijke krijg. Weten jullie hoe dit kan ik heb de Ultimate edition uit de store gehaald.
Kans dat er dubbele auto's in de garage komen worden nu toch ook wel wat groter: net een paar wheelspins gedaan en ik had meer auto's gedraaid dan cashprijzen. Bouwt de collectie wel lekker op.MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:30:
[...]
Eerste wat ik elke keer doe: game opstarten, even wachten tot de online-zooi in-game contact heeft gezocht, dan alle berichten nalopen (Rivals, Payouts, Gifts, Credits etc).
Al meerdere keren gedaan zelfs de router een reset te geven maar blijft aangeven "unable to join, check network connection and try again" de 2 de router heb ik zelfs gekeken naar de ipsec dit geeft wel eens priblemen maar dat helpt zelfs niet.MK1998NL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:43:
[...]
Internet eens aan en uit zetten? Verhelpt meestal het probleemAlles is actief en werkend.
Domme opmerking maar heb je al gebeld met Microsoft? Dan weet je in ieder geval of jouw router ondersteund is. Ook eerder in dit topic zijn er wat posts geweest met poortnummers die je moet forwarden.i_am_rambo1991 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:50:
[...]
Al meerdere keren gedaan zelfs de router een reset te geven maar blijft aangeven "unable to join, check network connection and try again" de 2 de router heb ik zelfs gekeken naar de ipsec dit geeft wel eens priblemen maar dat helpt zelfs niet.
Ten einde raad xD
[quoten]MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:19:MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:19:
[...]
Domme opmerking maar heb je al gebeld met Microsoft? Dan weet je in ieder geval of jouw router ondersteund is. Ook eerder in dit topic zijn er wat posts geweest met poortnummers die je moet forwarden.
Wat ooook nog kan, maar dat heb je vast al gecheckt, is dat je controller niet up to date is en mogelijk problemen kan veroorzaken rondom chat functies.
Heb je de juiste poorten geforward? Is te vinden op de supportpagina's of portforwarding.com Zet (desnoods) je X1 ff in dmz.i_am_rambo1991 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:50:
[...]
Al meerdere keren gedaan zelfs de router een reset te geven maar blijft aangeven "unable to join, check network connection and try again" de 2 de router heb ik zelfs gekeken naar de ipsec dit geeft wel eens priblemen maar dat helpt zelfs niet.
Ten einde raad xD
Je moet nooit de illusie hebben dat iedereen iedere letter leest die je schrijft of op elke linkje klikt die je plaatst.MAX3400 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:30:
Ik weet het; teruglezen is niet ieders sterkste kant maar soms zou het wel helpen
Level 87 ongeveer dacht ik. Zo staat het op verschillende sites en zo was het bij mij ook het geval.FeaR schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:28:
Wanneer komt die laatste Barn Find ongeveer vrij? Google leert dat het niet bij een exact punt is in de carrière maar meer na x uur. Iemand een schatting?
Die skill punten zijn anders best handig als je online aan het racen bentFeaR schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:28:
Wanneer komt die laatste Barn Find ongeveer vrij? Google leert dat het niet bij een exact punt is in de carrière maar meer na x uur. Iemand een schatting?
Ik heb net toch maar eens wat Championships gedaan en de Horizon Finale gespeeld. Denk dat ik de rest van de races maar laat voor wat ze zijn. De leuke pik ik er nog wel even tussen uit, maar al dat offroad-gedoe hoeft van mij niet zo. Rest van de tijd maak ik wel vol met wachten op Barn Find 10, rest van de Bucket List en nog 15 te fotograferen auto's. Ben ik daar mooi klaar mee als Assassin's Creed Unity komt.
Trouwens wel zonde dat je niets meer aan Skill-punten hebt nadat je alle 25 Perks heb unlocked. Heb mee de weergave van die punten maar uitgezet, de hoeveelheid informatie in beeld stoorde me tijdens sommige races toch behoorlijk.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Iets zegt me dat je niet hebt geluisterd naar de in-game stemmen. Na Nice kan/kon je 2 dingen doen, uit mijn hoofd: verplicht naar de Car Meet in Nice (icoontje met blauwe P) of terug naar het Horizon Festival met het enorm grote roze icoon.iantje31 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:04:
Ik heb nu het championship in nice gehad, maar ik zie geen enkele race meer op de map. Hoe kom ik nu verder?
Je info is erg summier. Sowieso kan de One zelf zeer goed aangeven welke services wel/niet werken op je netwerk en daarop zelf verder Googlen. Ik had vragen gesteld over bepaalde zaken maar kan even geen duidelijk antwoord daarop terugvinden; welke poorten bijvoorbeeld? Ik zie ook niet dat je in het grote Xbox One topic hebt gepost voor hulp. En er is een kans dat jouw router eenvoudigweg niet met Live overweg kan en daarvoor kan je beter Microsoft bellen.i_am_rambo1991 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:18:
Port-forwarding ingeschakeld maar geen effect krijg nog steeds unable to join terwijl alles voor de rest perfect werkt. Ik heb hier nu nog een X1 staan die het op een ander netwerk wel doet maar niet hier. Zucht
[ Voor 51% gewijzigd door MAX3400 op 25-10-2014 23:40 ]
MAX3400 in "[Xbox One/360] Forza Horizon 2" heeft meer poorten; deze heb ik een aantal maanden geleden van de beta-forums van Microsoft geplukt.i_am_rambo1991 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:07:
Mijn excusses voor de slechte info. Het vreemde is dat games als fifa wel gewoon online kunnen maar horizon 2 lukt niet nu heb ik via de chat van xbox support ook te horen gekregen dat er poorten open moeten de 53, 80, 88, 500, 3074, 3544, 4500 deze heb ik voorheen al open gemaakt maar nu zegt de jonge dame van xbox dat ik dit ook moet doorgeven aan mijn internet provider. Wij hebben 2 routers thuis staan die eerste staat met het modem verbonden en de 2de router staat in verbinding met nummer 1 (door: hoogte van huis) router 1 is een Enginius 700h en de 2de is een apple airport extreme.
Tevens meldt ik mij hier omdat het dus alleen aan horizon 2 ligt. Is het hier niet welkom vraag ik het wel in een ander topic.
Xbox Live Knalle Arie
Bedankt voor de uitgebreide informatie!MAX3400 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
MAX3400 in "[Xbox One/360] Forza Horizon 2" heeft meer poorten; deze heb ik een aantal maanden geleden van de beta-forums van Microsoft geplukt.
De dame van Xbox moet je maar even negeren; er zijn weinig providers die poorten blokkeren (anders dan SMTP 25 vaak) dus dat zal wel goed zitten.
Ik weet niet precies hoe beide routers routeren maar is de ene bridged of heeft 'ie zijn eigen routing-tabel? Je zal de poorten in ieder geval op de eerste router na het modem moeten configureren; heeft de tweede router een eigen routing-tabel, dan zal je de poorten daar ook moeten configureren. Gezien het feit dat je meerdere routers hebt, neem ik aan dat je verder wel al weet/kan dat de One een statisch IP moet hebben binnen het DHCP-segment wat geldt voor jouw netwerk.
Bij mij rond 63. Zal idd het aantal uur zijnMK1998NL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:39:
[...]
Level 87 ongeveer dacht ik. Zo staat het op verschillende sites en zo was het bij mij ook het geval.
XBO: Michaël#3318
[ Voor 28% gewijzigd door i_am_rambo1991 op 26-10-2014 14:26 ]
Level 84 kwam hij hier op de kaart te staan. Denk dat ik nu wel klaar ben met Forza Horizon 2. Ik ben niet de persoon om alle Championships te gaan doen.MK1998NL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:39:
[...]
Level 87 ongeveer dacht ik. Zo staat het op verschillende sites en zo was het bij mij ook het geval.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, het heeft echt te maken met de tijd die je er in pompt. Ik weet niet meer hoe lang ik gespeeld had en hoe hoog mijn level was maar ik gok rond de 50. Ik kreeg ze sowieso vrij kort na elkaar vond ik, en ik was het meeste bezig met rond rijden en verkennen.MK1998NL schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:39:
[...]
Precies en dan kunnen we met 12 tweakers rijdenNipje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:43:
Na een week vol problemen met het online spelen van Forza Horizon 2 heb ik zojuist maar een nieuwe router besteld. Als het goed is komt hij morgen binnen en kan ik eens gezellig wat potjes mee racen zonder problemen =).
Overigens zou ik willen dat er een soort van vote to kick systeem beschikbaar komt in de online modus. Er zitten soms ontzettend irritante mensen tussen
Xbone GT: sv3nnie
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq