[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

DutchOwnage schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:25:
Je rivals die je voltooid hebt verdwijnen inderdaad niet automatisch uit je rivals lijst. Die zal je even handmatig moeten verwijderen :) .

Wat betreft die XP: mijn ervaring is dat ik het wel aardig vind kloppen. Na een online race kan ik zo ongeveer wel inschatten of ik veel of juist bar weinig XP verdiend heb. Komt altijd uit.
De genoemde rivals staan er nog en laat ik maar zo, kan ik toch niets aan doen.

Blijkbaar heb je, wb die xp, nog niet hetzelfde ervaren. Zoals geschetst is een bizarre "real life" situatie en dan kan je schatten wat je wilt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:19:
Daarnaast blijf ik de xp die je tijdens online races krijgt onbegrijpelijk vinden. Na een bepaald circuit in 4 laps waar ik vooraan starte kreeg ik ruim 15000xp, 1x ergens een afscheiding geraakt. Later precies hetzelfde circuit in dezelfde klasse en ook vooraan gestart, reed ik de perfecte race met zulke mooie bochtjes dat ik er bijna emotioneel van werd :+ waarbij ik de achterliggers op zo'n afstand reed dat ik bij wijze van spreke nog 'n keer heen en terug kon om vervolgens alsnog te winnen _O- maar kreeg ik slechts 8000xp. |:(
Zoals de dame ook netjes verteld, is je XP afhankelijk niet alleen van de race, maar ook wat je doet. Zo kan je rustig 3rde worden maar nog meer XP halen dan de nr1, correcte inhaal, beetje mazzel combo's met speed, slipstream en driften, zulke dingen tikken behoorlijk hard aan.

Het is geen simpel race = XP, tegenstanders, skills etc spelen allemaal een rol.
kdeboois schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:54:
Helaas ben ik er de komende dagen niet, maar het setje bestaand uit de GT500RS pedalen, het TX stuur en de TH8A shifter werkt erg goed.

In de settings moet je het alleen 'verkeerd' instellen. Clutch <-> E-Brake verwisselen zodat het op het scherm fout wordt weergegeven en dan werkt het :)
Ik zag die TH8A shifter langskomen op MP, is dat nog beetje solide gemaakt? De G25/27 versie vond ik namelijk behoorlijk gammel.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2014 17:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54
SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Zoals de dame ook netjes verteld, is je XP afhankelijk niet alleen van de race, maar ook wat je doet. Zo kan je rustig 3rde worden maar nog meer XP halen dan de nr1, correcte inhaal, beetje mazzel combo's met speed, slipstream en driften, zulke dingen tikken behoorlijk hard aan.

Het is geen simpel race = XP, tegenstanders, skills etc spelen allemaal een rol.

[...]

Ik zag die TH8A shifter langskomen op MP, is dat nog beetje solide gemaakt? De G25/27 versie vond ik namelijk behoorlijk gammel.
Ik heb ook een G27 shifter (te koop !) en de TH8A is echt stukken beter / steviger. De ThrustMaster shifter is zelfs degelijker dan mijn Opel Ampera schakelpook.

PS: De op MP aangeboden shifter is een oudere TH8RS zo te zien... Niet duidelijk of die ook op de TX werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door kdeboois op 27-10-2014 17:44 . Reden: MP feedback ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:14
Gisteren bij de mediamarkt de demo van horizon 2 gespeeld op de Xbox One, ben overtuigd. Ga een one aanschaffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vandaag kwam de uitslag van afgelopen vrijdag toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Donstil schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:19:
Vandaag kwam de uitslag van afgelopen vrijdag toch?
Gokje, pas rond middernacht want 3PM PST is de standaard-tijd van T10 helaas...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:11:
[...]

Weet je.....dat stukje wat ik schreef zal wel onduidelijk zijn. :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

mowa schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:39:
[...]

Weet je.....dat stukje wat ik schreef zal wel onduidelijk zijn. :?
Duidelijk of niet; XP is highly overrated. Tenzij je enorm hard voor achievements aan het racen bent, is XP wel handig om te krijgen. Na een bepaalde tijd is XP alleen nog leuk omdat je dan een Wheelspin krijgt. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:35:
[...]

Gokje, pas rond middernacht want 3PM PST is de standaard-tijd van T10 helaas...
Heb net wel 750.000cr gifted money gekregen, had alleen graag ook iets van een uitslag van het event gezien

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

Duidelijk of niet; XP is highly overrated. Tenzij je enorm hard voor achievements aan het racen bent, is XP wel handig om te krijgen. Na een bepaalde tijd is XP alleen nog leuk omdat je dan een Wheelspin krijgt. -O-
Tuurlijk, het gaat tenslotte om de fun maar af en toe is het ook wel eens leuk om ergens bovenaan te eindigen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

Ja maar jij bent dan ook al level 1689 toch 8)7
Ik kan me voorstellen dat XP je dan minder doet.

Ik vind het nog wel leuk te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kdeboois schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:22:
[...]

Ik heb ook een G27 shifter (te koop !) en de TH8A is echt stukken beter / steviger. De ThrustMaster shifter is zelfs degelijker dan mijn Opel Ampera schakelpook.

PS: De op MP aangeboden shifter is een oudere TH8RS zo te zien... Niet duidelijk of die ook op de TX werkt.
Ah idd de RS versie, die werkt iig ook maar oogt stuk minder.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54
SinergyX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:19:
[...]

Ah idd de RS versie, die werkt iig ook maar oogt stuk minder.
Weet je dat zeker ? Ik heb de shifter direct aan het stuur ipv via USB aangesloten. Xbox One heeft met deze shifter i.i.g. 2 USB poorten in gebruik.

[ Voor 1% gewijzigd door kdeboois op 27-10-2014 22:39 . Reden: Ontdek net de 2 USB poorten op de achterzijde... ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
job115 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:44:
[...]

Heb net wel 750.000cr gifted money gekregen, had alleen graag ook iets van een uitslag van het event gezien
Ik was op alle drie de banen sneller, helaas geen poen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kdeboois schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:37:
[...]

Weet je dat zeker ? Ik heb de shifter direct aan het stuur ipv via USB aangesloten. Xbox One heeft met deze shifter i.i.g. 2 USB poorten in gebruik.
Je hebt gelijk, haal die RS en A door elkaar.

De TH8A specs:
USB and/or DIN connectivity
On PC: works with all racing wheels on the market
On PS3™ and PS4™: works with the T500RS, Ferrari F1 Wheel Integral T500, T300RS and T300 Ferrari GTE racing wheels
On Xbox One: works with the TX Racing Wheel

RS dus enkel PS3 met 500RS en PC.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie wat nep zeg. Ik heb die knakker verslagen op alle drie de banen afgelopen vrijdag maar sta er helemaal niet bij.

Zonde van de moeite dus :(

Edit: ik ben niet de enige. Er staat al een andere reactie van een user die ook sneller was maar niets gekregen heeft.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 28-10-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Donstil schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:11:
Gadsie wat nep zeg. Ik heb die knakker verslagen op alle drie de banen afgelopen vrijdag maar sta er helemaal niet bij.

Zonde van de moeite dus :(

Edit: ik ben niet de enige. Er staat al een andere reactie van een user die ook sneller was maar niets gekregen heeft.
Waar heb je dit gevonden als ik vragen mag, kan zelf namelijk helemaal niks erover vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

http://forums.forzamotors...10-27-14.aspx#post_223116

Ik ga even snuffelen of ik nog iets kan terugvinden aan uitslagen.

/edit: ik heb de livestream hier nog liggen. Het kan zijn dat het nog erg vroeg voor me is maar na even 3 is John toch een stukje gaan scheuren met de Veneno en heeft daarna de leaderboards nog eens bekeken? Ik zie jou er niet bij staan maar zal zo nog eens kijken.

/edit2: voor degenen die het terug willen kijken.
1. http://www.twitchtools.com/video-download.php
2. Vul als URL in http://www.twitch.tv/forzamotorsport/b/581425950
3. Download parts 1 t/m 3

[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 28-10-2014 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:08:
[...]

http://forums.forzamotors...10-27-14.aspx#post_223116

Ik ga even snuffelen of ik nog iets kan terugvinden aan uitslagen.

/edit: ik heb de livestream hier nog liggen. Het kan zijn dat het nog erg vroeg voor me is maar na even 3 is John toch een stukje gaan scheuren met de Veneno en heeft daarna de leaderboards nog eens bekeken? Ik zie jou er niet bij staan maar zal zo nog eens kijken.

/edit2: voor degenen die het terug willen kijken.
1. http://www.twitchtools.com/video-download.php
2. Vul als URL in http://www.twitch.tv/forzamotorsport/b/581425950
3. Download parts 1 t/m 3
Ja vreemd idd. Ik had op mijn Xbox wel een snellere tijd gereden als John. Maar hij is nog een 2e kwartier gegaan op de derde baan (oneerlijk maar oké). Misschien dat hij toen een betere tijd heeft neer gezet oid.

Ach ik geloof het wel, heb credits genoeg was alleen benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Voor de geïnteresseerden heb ik mijn Mercedes-Benz E63 AMG tune geshared onder 'GoT MB E63'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Het was gezellig gister avond online met de paar mede tweakers :)

Als enige Belg blijkbaar tussen de nederlanders die dan ook allemaal nog eens jaloers zijn om het feit dat mijn lieve vrouw voor de koffie zorgt terwijl ik game hehe.
Of tenminste ze zorgt voor de koffie tot ze gaat slapen daarna moet ik het maar zelf uitzoeken :)
Wou steevast naar mijn meest bekende laatste plaats gaan maar lukte niet altijd dus ben meer in het middenpak beland.
Maar man man wat kunnen jullie wel allemaal goed rijden ......kmoe nog veel oefenen precies :)

Owja alleen wel rot van al die disconnects na het voten voor een nieuwe wedstrijd , toch wel een bug die moet opgelost worden asap vind ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Opuske op 29-10-2014 12:59 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Entity

9000rpm

Die disconnects na de vote zijn inderdaad erg vervelend, hopelijk komt daar snel een fix voor. Lijkt de laatste tijd wel erger te zijn geworden, afgelopen maandag had ik het zowat na iedere roadtrip...

Heb ook het idee dat er de laatste tijd veel minder netjes wordt gereden, veel meer gebeuk. Niet dat ik zelf de meest nette rijder ben en af en toe een tikje moet kunnen, maar je wordt nu regelmatig hardhandig opzij gezet of constant vanachter gebeukt, waardoor je net weer je rempunt mist of zelfs een checkpoint mist en de race dus verloren is...

Nou ja, haal nog steeds veel plezier uit de game. Wissel nog regelmatig van auto in verschillende klassen, zo rij ik nu regelmatig met de 1M met de GoT tune die te downloaden is, die rijdt best fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:56

Winkiller

De Mopperpot

Entity schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:27:
Heb ook het idee dat er de laatste tijd veel minder netjes wordt gereden, veel meer gebeuk. Niet dat ik zelf de meest nette rijder ben en af en toe een tikje moet kunnen, maar je wordt nu regelmatig hardhandig opzij gezet of constant vanachter gebeukt, waardoor je net weer je rempunt mist of zelfs een checkpoint mist en de race dus verloren is...
Laat dat nu precies de bedoeling zijn van dat stomme gebeuk, speel met bekenden uit je vriendenlijst en maak afspraken met elkaar. Elkaar 100% missen tijdens een race is inderdaad bijna onmogelijk maar expres elkaar het leven zuur maken is hinderlijk en wat mij betreft ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Laatst online: 18-11-2016
Winkiller schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:39:
[...]

Laat dat nu precies de bedoeling zijn van dat stomme gebeuk, speel met bekenden uit je vriendenlijst en maak afspraken met elkaar. Elkaar 100% missen tijdens een race is inderdaad bijna onmogelijk maar expres elkaar het leven zuur maken is hinderlijk en wat mij betreft ongewenst.
Precies afgelopen zondag een race met een x aantal tweakers. waarbij ik per ongeluk Baloutje07 tegen een boom parkeerde. Kan gebeuren, netjes gewacht totdat baloutje weer voorbij was. Met vrienden is ook gewoon veel leuker dan met strangers......

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
Sven Enthoven schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Precies afgelopen zondag een race met een x aantal tweakers. waarbij ik per ongeluk Baloutje07 tegen een boom parkeerde. Kan gebeuren, netjes gewacht totdat baloutje weer voorbij was. Met vrienden is ook gewoon veel leuker dan met strangers......
Met baloutje hoef je over het algemeen ook niet erg lang te wachten voordat hij je weer voorbij gaat, dus dat scheelt dan weer. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Ik ben er nogsteeds van overtuigd dat baloutje gewoon een AI gebaseerd op Ayrton Senna is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roio-Sangro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-05 08:45
Sjaakmoes schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:57:
Ik ben er nogsteeds van overtuigd dat baloutje gewoon een AI gebaseerd op Ayrton Senna is.
Als ik tweede eindig na balou voelt het ook gewoon als een 1ste plek. Maar zonder dollen, met mede-tweakers racen heeft toch mijn voorkeur. Gisteravond elke race wel een paar gekken die je gewoon echt expres op een recht stuk tegen een huis aan zetten waardoor je net zo goed zelf maar even koffie kan gaan zetten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En anders is er altijd nog Tivals; daar is altijd wel wat eer aan te behalen ;)

/edit: zie net dat mensen mijn vroegere tijd op bepaalde circuits verbeteren met een tune die ikzelf gemaakt hebt... De paradox :) :)

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 29-10-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

^ Ik :D echt een fijn ding, die BMW 1M met de door jou gemaakte tune. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik die baan nog niet geprobeerd heb met mijn E63 AMG, maar ik vermoed dat de 1M sneller is.

Ik heb ook nog geprobeerd om de tijd van Baloutje te verbeteren, scheelt 0,6 seconden. Maar dat lukte me niet meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Sjaakmoes op 30-10-2014 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sjaakmoes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 02:02:
^ Ik :D echt een fijn ding, die BMW 1M met de door jou gemaakte tune. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik die baan nog niet geprobeerd heb met mijn E63 AMG, maar ik vermoed dat de 1M sneller is.

Ik heb ook nog geprobeerd om de tijd van Baloutje te verbeteren, scheelt 0,6 seconden. Maar dat lukte me niet meer.
Je kan me wat; Rivals-lijstje op mijn scherm is weer leeg. Eentje niet kunnen verslaan maar dat is standaard aangezien de beste man (non-Tweaker) consistent top-100 reed op FM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die 1M tune is inderdaad heerlijk, had je nog meer van zulke topperts? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:13:
Die 1M tune is inderdaad heerlijk, had je nog meer van zulke topperts? :P
Ik kan een poging doen om de Veneno beter te krijgen; gezien de verschilende auto's die men altijd rijdt, is het lastig alles te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond voor het eerst een potje infected gewonnen door als enige van de 12 te overleven en dat terwijl dit samen met Kings veruit mijn minst favo onderdelen zijn, alleen op de golfbaan bak ik er nog steeds weinig van.
En wat wordt je naar van de disconnects. Van de week met mede-Tweakers steevast na een vote disconnect maar gisteravond ook tijdens een race en altijd na de 3e rit.

De Veneno is sinds die er gekomen is mijn standaard S2 wagen geworden waardoor de Atom nu in de garage staat te roesten want de Veneno stelt tegen die kart enorme power tegenover waarmee je zo'n beetje het volledige wagenpark zoek kunt rijden en ligt daarnaast ook als een zuignap op de weg. Als je achterin start zit je bij de eerste bocht vaak al in de voorhoede. En wat kan je toch hard door de bocht met dat lel. Maar als je wordt geraakt of je raakt ergens een zijkant kan ie door z'n snelheid acuut in een stuiterbal veranderen.
In de S1 heb ik m'n Donkervoort vervangen door een Ferrari F50 omdat de Donkervoort gewoon wat snelheid mist waardoor ik max top 5 rijd wanneer er goede rijders met snellere auto's meedoen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Je kan me wat; Rivals-lijstje op mijn scherm is weer leeg. Eentje niet kunnen verslaan maar dat is standaard aangezien de beste man (non-Tweaker) consistent top-100 reed op FM5.
Je hebt weer 2 nieuwe ;) Deze keer met de Audi RS4, die blijkt toch een tikkie sneller te zijn dan de BMW 1M omdat ik nu wel Baloutje kon verslaan in Upside Town.

Kan je daar geen tune voor maken trouwens? Hij remt een beetje vaag

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaakmoes op 30-10-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Sjaakmoes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Je hebt weer 2 nieuwe ;) Deze keer met de Audi RS4, die blijkt toch een tikkie sneller te zijn dan de BMW 1M omdat ik nu wel Baloutje kon verslaan in Upside Town.

Kan je daar geen tune voor maken trouwens? Hij remt een beetje vaag
En de alfa 33 is nog een beetje sneller. Vind die 1m vermogen tekort komen voor z'n klasse, de TT heeft en meer vermogen en weegt minder, en qua sturen doet ie niet heel veel onder voor de 1m.

Auto's hebben vaak de neiging een beetje vreemd te remmen als je met 200km/h tegen een muur klapt

[ Voor 8% gewijzigd door job115 op 30-10-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Als je met 200 km/h tegen een muur klapt hoef je niet meer te remmen :P Want dan sta je stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sjaakmoes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Je hebt weer 2 nieuwe ;) Deze keer met de Audi RS4...
Uhuh... Ik hou het wel bij circuits/sprints die een normale route volgen; die ene tijd van je ga ik niet verbeteren aangezien ik niet zo ben van het op goed geluk door een hangar scheuren ;)

De RS4, misschien ook voor baloutje, moet de remdruk omhoog en grofweg 47% op de voorwielen, denk ik. De auto is relatief zwaar en bij remmen heb ik liever een slepende achter-as dan een glijdende voor-as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Uhuh... Ik hou het wel bij circuits/sprints die een normale route volgen; die ene tijd van je ga ik niet verbeteren aangezien ik niet zo ben van het op goed geluk door een hangar scheuren ;)
...
Haha sorry daarvoor, ik had je tijd voordat ik dat deed met een hele schrale 0,033 seconde verbeterd, en de volgende rival was UnitedArt. Die op dat stuk opeens voor me reed, na grondig onderzocht te hebben hoe dat mogelijk was heb ik dezelfde route gebruikt om hem ook te verslaan :D

Het blijft een rap ding, die 1M. En hij stuurt echt heel scherp. Hij moet inderdaad net iets meer acceleratie hebben, en dan is ie super.

Met de RS4 moet je inderdaad goed optijd remmen, want je merkt dat hij een stuk zwaarder is dan de BMW 1M en de Audi TT.

[ Voor 38% gewijzigd door Sjaakmoes op 30-10-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Niet sorry zeggen; ik ben old-school en doe liever 800 rondjes op een circuit voor 0.001 seconde dan dat ik moet gokken welke snelheid ik overhou na 40m gras, een hangar en 2 hekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:13:
Niet sorry zeggen; ik ben old-school en doe liever 800 rondjes op een circuit voor 0.001 seconde dan dat ik moet gokken welke snelheid ik overhou na 40m gras, een hangar en 2 hekken.
Jup, gras/offroad is zo freaking random dat je nooit dezelfde beweging keer op keer kan maken, zelfs met rewind komt er iets anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Ik begrijp je punt ook wel, ik zal eens proberen mijn tijd te verbeteren zonder door de hangar heen te scheuren want ik vind het zelf ook wel jammer dat ik nu een goede tijd neer heb gezet door gebruik te maken van zo'n hele rare shortcut (eigenlijk moeten ze nog een checkpoint in die bocht zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Het is niet mijn bedoeling om jullie tijden/inspanning op een bepaalde track teniet te doen. Wat mij betreft rij je er nog 20 seconden af op de meest effectieve & korte route. Alleen ikzelf zal die tijden dan negeren in mijn Rivals-lijstje maar de andere "vastere" circuits/sprints wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Ik wil weten of het mogelijk is om een zelfde tijd neer te zetten zonder die shortcut, moet alleen nog wel even mijn RS4 tunen want het bochtenwerk blijft een stuk minder scherp dan in de BMW 1M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sjaakmoes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:32:
Ik wil weten of het mogelijk is om een zelfde tijd neer te zetten zonder die shortcut, moet alleen nog wel even mijn RS4 tunen want het bochtenwerk blijft een stuk minder scherp dan in de BMW 1M.
Ik ga zo wel even snuffelen aan de RS4; iets zegt, maar corrigeer me als ik het verkeerd inschat, dat de auto beter zal rijden als het gewicht bijna hetzelfde blijft maar het onderstel & vermogen verbeterd wordt. Een te lichte auto zal namelijk te weinig gewicht op de bandenbreedte uitoefenen en dan schiet "eigenlijk" de motor met onderstel rechtdoor .

Als ik zo om me heen kijk; de Evo's zijn ook vaak tussen de 1400 en 1600 kilo. Er zijn weinig mensen die gewicht besparen anders dan een paar kilo (en geen kaal interieur ofzo) maar wel 400+ pk en een goed onderstel monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:13:
Om deze reden doe ik ook meer aan rivals op FM 5 dan op FH 2. Zeker point to point doe ik eigenlijk niet omdat je hier telkens weer laadtijden heb ipv dat je rondje na rondje kan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:38:
[...]

Ik ga zo wel even snuffelen aan de RS4; iets zegt, maar corrigeer me als ik het verkeerd inschat, dat de auto beter zal rijden als het gewicht bijna hetzelfde blijft maar het onderstel & vermogen verbeterd wordt. Een te lichte auto zal namelijk....
Ja, dat klopt! Opzich is de acceleratie en de launch die ik er nu op heb goed, alleen inderdaad de remdruk en het onderstel.

Overigens kan je aan de bak hoor! Ik heb legit (dus gewoon over de normale route) een betere tijd neergezet dan mijn door-de-hangar-tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RS4 heeft Freak te pakken op dat circuit met die tunnel en dubbele hairpins. Alleen die andere door de oude stad, wordt lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Mijn Astra van FWD naar AWD omgebouwd, alleen om een of andere reden is de offroad handeling echt waardeloos. Oversteer als de ziekte lijkt het, wat ik eigenlijk niet verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LOTG schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:44:
Mijn Astra van FWD naar AWD omgebouwd, alleen om een of andere reden is de offroad handeling echt waardeloos. Oversteer als de ziekte lijkt het, wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Heb je wel een differentieel erin gezet en afgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Je bedoelt een beter niet open diff? Zonder diff komt hij niet voorruit :P
Maar, dat kan ik best eens vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Probeer eens een race diff erin te zetten met setyings:
28/10
30/5
46%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gaan we doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:43:
En anders is er altijd nog Tivals; daar is altijd wel wat eer aan te behalen ;)

/edit: zie net dat mensen mijn vroegere tijd op bepaalde circuits verbeteren met een tune die ikzelf gemaakt hebt... De paradox :) :)
Hoe kom ik aan die tune dan? Rij graag met de 1M en ben daardoor wel benieuwd geworden.

Als ik ingame op je GamerTag zoek vind de Game hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Donstil schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:38:
[...]

Hoe kom ik aan die tune dan? Rij graag met de 1M en ben daardoor wel benieuwd geworden.

Als ik ingame op je GamerTag zoek vind de Game hem niet.
Weird, hij is toch echt van mij. Ben niet thuis om te controleren maar zoek eens op omschrikving "got 1m"

/edit: blijkbaar niet meer geshared online. Ik ga 'm met 5 minuten updaten/uploaden.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 30-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Octagon, ik wil je Audi RS4 tune heel graag hebben :P Ik kan je iig echt niet bijhouden met mijn huidige setup op de haarspeldbochten-baan ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sjaakmoes schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:12:
Octagon, ik wil je Audi RS4 tune heel graag hebben :P Ik kan je iig echt niet bijhouden met mijn huidige setup op de haarspeldbochten-baan ;P
Zal ik ook online zetten via "got rs4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Weird, hij is toch echt van mij. Ben niet thuis om te controleren maar zoek eens op omschrikving "got 1m"
Ik ga zo zoeken. Ik heb die RS4 al verslagen joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Echt, FH2 is kapot. Elke keer als ik setup wil opslaan, loopt het spel vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

MAX3400 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:24:
Echt, FH2 is kapot. Elke keer als ik setup wil opslaan, loopt het spel vast :(
Dat is vervelend, hopelijk brengen ze binnenkort een patch uit die zulke problemen (en de disconnects!) verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Net ff 2 Roadtrips alles gewonnen wat er te winnen valt met de RS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Ik ga vanavond ook weer eens racen...hele week geen tijd gehad :( ga die RS4 ook maar eens proberen...vind de A-klasse wel veruit het leukst om te rijden.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Vanmiddag even heel kort getest met UnitedArt en ongetwijfeld al bekend bij een aantal andere racers, maar ja:

Start een Private Session, start een Online Freeroam, nodig bekenden uit. Nu kan je elke race uit de Career (circuit, point to point, offroad etc) met elke auto-klasse selecteren en aanpassen zoals:

auto-klasse, tijd van de dag, weersomstandigheden, wel/geen botsingen (ghost cars dus), het aantal ronden

Vooral ghost cars en het aantal ronden is interessant; men zou nu dus gewoon 50 rondjes op een circuit kunnen rijden met een bepaalde auto (tuned of stock, net hoe je het afspreekt) en na een goed uur racen, zie & weet je wie de beste ronde heeft neergezet. Voor een aantal tracks kan dus het hele Rivals-gedoe de vuilnisbak in, als je het zo wil zeggen; het lijkt me persoonlijk ontzettend leuk om met 6 man of meer gewoon een goede race te hebben zonder de online rammers/noobs erbij.

Ik weet even niet wat de Credits/XP doet na zoveel rondjes maar het zal me niets verbazen als dat, zeker voor spelers onder level 150, een mooie boost geeft aan hun driver & wheelspins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:51:
Vanmiddag even heel kort getest met UnitedArt en ongetwijfeld al bekend bij een aantal andere racers, maar ja:

Start een Private Session, start een Online Freeroam, nodig bekenden uit. Nu kan je elke race uit de Career (circuit, point to point, offroad etc) met elke auto-klasse selecteren en aanpassen zoals:

auto-klasse, tijd van de dag, weersomstandigheden, wel/geen botsingen (ghost cars dus), het aantal ronden

Vooral ghost cars en het aantal ronden is interessant; men zou nu dus gewoon 50 rondjes op een circuit kunnen rijden met een bepaalde auto (tuned of stock, net hoe je het afspreekt) en na een goed uur racen, zie & weet je wie de beste ronde heeft neergezet. Voor een aantal tracks kan dus het hele Rivals-gedoe de vuilnisbak in, als je het zo wil zeggen; het lijkt me persoonlijk ontzettend leuk om met 6 man of meer gewoon een goede race te hebben zonder de online rammers/noobs erbij.

Ik weet even niet wat de Credits/XP doet na zoveel rondjes maar het zal me niets verbazen als dat, zeker voor spelers onder level 150, een mooie boost geeft aan hun driver & wheelspins.
Was toch allang bekend dit? XP na een rondje of 8 was geloof ik ongeveer 30k, enige probleem is dat de timer standaard op 30 seconden staat. Dit zorgt er dus vaak voor dat er maar 2-3 man finishen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Kom op nou mannen, pak daarvoor Forza 5. :+
FH2 is nette arcade, een beetje bumpen zonder opzet is best leuk binnen FH2. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Winkiller schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:30:
Kom op nou mannen, pak daarvoor Forza 5. :+
FH2 is nette arcade, een beetje bumpen zonder opzet is best leuk binnen FH2. :Y
Zonder opzet zal je ook niemand over horen. Er zijn echter ware 'hufters' in het spel die rammen om het rammen in races.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Guess November DLC ;)

Ennuh, morgen weer nieuwe Rewards

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 31-10-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:17
Ik ben benieuwd :)

Hehe eindelijk ingelogd op de website, 2,1M cr in FM5 en 2,1M cr in FH2 . Dat tikt lekker aan,kan ik weer wat wagens toevoegen aan mij garage :+

[ Voor 18% gewijzigd door skreppiedoe op 01-11-2014 01:49 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Nou, ik stond weer te springen toen ik op Rewards klikte; 2.1M voor FH2 en voor FM5.

Als er iets overbodig is in die spellen, is het ondertussen wel geld; denk dat ik een gegeven paard maar niet in de bek moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Gé Brander schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Zonder opzet zal je ook niemand over horen. Er zijn echter ware 'hufters' in het spel die rammen om het rammen in races.
dit dus! ik heb forza 5 (nog) niet maar daar raak je ook wel eens iemand en zal niemand boos over worden...maar gisteren was de eerste keer dat ik me echt zwaar irriteerde aan het geduw online...ben toen ook maar Solo gaan racen.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

Pykow

Angelo OTR

Zo net lekker 1,5 uur gedrift met me Toyota Supra met 5 andere gamers ;)
echt geweldig om met zn alle te driften

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Laatst online: 03-10-2024
Wat vind ik dit een gaaf spel. Heeft er iemand zin om vanavond een rondje te sturen in game?

Overigens is dit mijn favoriete auto tot zo ver:
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=1306860&full=true

Licht getuned, 160PK oid. Rijdt fantastisch.

Mag ik overigens ook in de spelers lijst? Xbox Live: iuigi1000 / Xbox one

[ Voor 63% gewijzigd door Iuigi op 01-11-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 17:58

Pimmuz

Roar

Iuigi schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:24:
Wat vind ik dit een gaaf spel. Heeft er iemand zin om vanavond een rondje te sturen in game?

Overigens is dit mijn favoriete auto tot zo ver:
[afbeelding]

Licht getuned, 160PK oid. Rijdt fantastisch.

Mag ik overigens ook in de spelers lijst? Xbox Live: iuigi1000 / Xbox one
Ja is goed hoelaat? Zijn er nog veel mensen die last hebben van disconnect's na de voting voor een nieuwe locatie bij online roadtrip?

Zag wel wat post's hier staan namelijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En dan speel je weer ff FM5 en wordt je met de neus op de feiten gedrukt qua handling & techniek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MAX3400 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:44:
En dan speel je weer ff FM5 en wordt je met de neus op de feiten gedrukt qua handling & techniek...
Forza 5 is gewoon niet leuk vergeleken met horizon.
forza stuurt veelste zwaar en remmen amper. Hou wel beetje van meer arcade zoals horizon. Dirt. Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pykow schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:08:
[...]

Forza 5 is gewoon niet leuk vergeleken met horizon.
forza stuurt veelste zwaar en remmen amper. Hou wel beetje van meer arcade zoals horizon. Dirt. Grid
Hier andersom; het was weer ff goed wennen om een Ferrari over het circuit te sturen in FM. Moet wel zeggen dat de rust van een circuit ontzettend beter was dan de overstekende bloembakken in FH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Soms moet je de game niet te serieus nemen ;)
mijn Disney Drift wagen
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=1362566&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Mijn pink panther fiat 500 is ook niet serieus te noemen :+

En net octa verslagen op east plains cross country met een plymouth (tegen zijn rs4) 8)

Ik zal de tune van die plymouth sharen onder de naam: got hemi cuda

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu een maandje na de release is het een stuk rustiger in het topic maar ook met aanvragen voor de lijst. Daarom heb ik zojuist voor de laatste keer de lijst een update gegeven.

Elkaar toevoegen van de lijst staat uiteraard nog steeds vrij maar wil je dat mensen jou toevoegen laat dan een berichtje achter in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
Kreeg in de Forza hub vanmorgen voor zowel voor Forza Horizon 2 als Forza Motorsport 5

1.500.000 credits

Toch mooi meegenomen :)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Zijn er nog mensen die vanavond een poging willen wagen (met de vele disconnects) om een aantal road trips te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Laatst online: 03-09 12:43
Hmm... toch vergeten aan te geven dat ik wel in het lijstje wil :P
Zelfde gamertag als mijn profielnaam hier.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:09
Sinds een ruime week speel ik nu ook FH2 mer veel plezier, echter krijg ik sinds een paar dagen geen Drivatar rewards meer in dit spel, wel nog in FM5. Niet dat ik verlegen zit om credits, maar ik vind het toch gek. Iemand anders ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sven Enthoven schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:28:
Zijn er nog mensen die vanavond een poging willen wagen (met de vele disconnects) om een aantal road trips te doen?
Ik schuif wel aan als er nog iemand is want ben wat laat vanavond. Het is online sowieso 'n beetje slow wat de tweakers betreft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

mowa schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:19:
[...]

Ik schuif wel aan als er nog iemand is want ben wat laat vanavond. Het is online sowieso 'n beetje slow wat de tweakers betreft.
Ik zal wel weer voor mezelf praten (en als enige waarschijnlijk); in tegenstelling tot FM5 vind ik, persoonlijk, dat FH2 in de markt is gegooid en klaar. Het is 3 november en er zijn geen nieuwe Monthly Challenges. De online roadtrips zijn (of worden) niet aangepast met andere circuits/volgorde etc. Er is nog niets bekend over de DLC van morgen. Er wordt niets gecommuniceerd over upcoming patches voor career/online etc.

Wat ik van de week al riep; het Rivals-gedeelte begint me enigszins de keel uit te hangen. Het is leuk om een nieuwe tune te testen (*kuch Freakpost/UnitedArt) maar daar is alles mee gezegd. Ik weiger om rekening te moeten houden met loslopende pixels, overstekende bloembakken en grassprieten met de weerstand van een Eiffeltoren. Ja, ik rij nog wel wat Rivals maar dat is meer om een auto te leren kennen etc. en niet speciaal om de beste van de wereld te proberen te worden.

Online Roadtrips, zeker als je er al een stuk of 40 tot 50 hebt gedaan: grappig maar zoals ik al zei, voorspelbaar. [GoT] is wat dat betreft erg leuk om mee te racen maar online heb je amper concurrentie van anderen. Alleen vorige week kwamen United en ik iemand tegen die ontzettend netjes en snel kon meekomen; achteraf blijkt Horizon het eerste spel ooit te zijn wat die gast heeft gekocht. Nou, petje af voor hem dan; dat kan ik erg waarderen.

Dus ja, sloom/rustig online? Ik kijk simpel naar wat ik kan doen met&zonder XBL-vriendjes en de conclusie is bar weinig, op dit moment, in FH2, zonder in een sleur te vallen helaas.

Let wel: dit betekent niet dat ik de Tweakers saai vind; puur de interactie tussen speler en game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sven Enthoven schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:28:
Ik kom ook even kijken, eens zien of ik nog mee kan komen, ben de laatste tijd alleen offline bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Hahaha... Into the underworld!
http://www.forzamotorspor...=fh2&id=1394172&full=true

In film: Into track 9 3/4 like Harry Potter!
http://1drv.ms/1rU5g2H

[ Voor 23% gewijzigd door Gé Brander op 03-11-2014 22:35 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo dat was een leuk avondje racen met wat tweakers. Een stuk leuker dan solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DLC pack vandaag tussen 18:00 en 19:00 beschikbaar. Nog geen info gevonden welke 6 auto's er daadwerkelijk in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Pykow schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:54:
Yes was zeker leuk! :) lekker GoT only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Pykow schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:54:
Haha....ik was letterlijk in de wolken. :+
Ik moet wel bekennen dat ik een nachtmerrie had over plotseling overstekende bomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Winkiller schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:34:
[...]

Haha....ik was letterlijk in de wolken. :+
Ik moet wel bekennen dat ik een nachtmerrie had over plotseling overstekende bomen. :+
Plotseling oversteken, maar ook plotseling ergens staan waar ze niet horen te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:56:

Wat ik van de week al riep; het Rivals-gedeelte begint me enigszins de keel uit te hangen. Het is leuk om een nieuwe tune te testen (*kuch Freakpost/UnitedArt) maar daar is alles mee gezegd.
Heb gisteren 'n beetje rivals gedaan en vind die leuk en uitdagend maar ook erg frustrerend. Op de Castelletto High Speed Circuit blijf ik op 0.001 seconde achter Freakpost staan. Ben overal sneller maar op het laatste rechte stuk schuift z'n ghost me vlak voor de streep nog met 'n bumperlengte voorbij en dat 8 rondjes achter elkaar. |:( 8)7
Donderdag/vrijdag ben ik vrij dus ga ik ff serieus met wat andere rivals aan de slag.

Gisteravond laat nog ff gelachen bij 'n online race. Was er zo'n kind dat me bij iedere gelegenheid die zich voordeet richting 'n boom of wat dan ook wilde sturen en me bij iedere bocht vol in de flank vloog. Zette ik 'm op 'n gegeven moment vlak voor een finish tegen een muur. Dus was ik een noob, zoog ik en wilde anderen alleen maar rammen. :+ :Y :w

Terwijl ik dit schrijf zie ik 'n mail voorbij komen dat ik donderdag (als ik dus vrij ben) The Crew beta kan doen. 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

mowa schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:15:
[...]

Heb gisteren 'n beetje rivals gedaan en vind die leuk en uitdagend maar ook erg frustrerend. Op de Castelletto High Speed Circuit blijf ik op 0.001 seconde achter Freakpost staan. Ben overal sneller maar op het laatste rechte stuk schuift z'n ghost me vlak voor de streep nog met 'n bumperlengte voorbij en dat 8 rondjes achter elkaar. |:( 8)7
Donderdag/vrijdag ben ik vrij dus ga ik ff serieus met wat andere rivals aan de slag.

...
Haha, dat laatste stukje is ook een mooie rechte weg. De SLK is een beest op rechte stukjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De Jalpa is wel leuk, en de 4C. De rest is niet zo mijn ding. Ben eigenlijk niet zo van het antiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

BMW M4 _/-\o_ :9~ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik wacht op suzuki swift en bmw 5 serie.
auto's waarin ik regelmatig rij in het echt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes

Sjaakmoes

Welke 5 serie? Er zitten er al twee in, een oude M5 en een nieuwe M5
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!