Ik zal wel weer voor mezelf praten (en als enige waarschijnlijk); in tegenstelling tot FM5 vind ik, persoonlijk, dat FH2 in de markt is gegooid en klaar. Het is 3 november en er zijn geen nieuwe
Monthly Challenges. De online roadtrips zijn (of worden) niet aangepast met andere circuits/volgorde etc. Er is nog niets bekend over de DLC van morgen. Er wordt niets gecommuniceerd over upcoming patches voor career/online etc.
Wat ik van de week al riep; het Rivals-gedeelte begint me enigszins de keel uit te hangen. Het is leuk om een nieuwe tune te testen (*kuch Freakpost/UnitedArt) maar daar is alles mee gezegd. Ik weiger om rekening te moeten houden met loslopende pixels, overstekende bloembakken en grassprieten met de weerstand van een Eiffeltoren. Ja, ik rij nog wel wat Rivals maar dat is meer om een auto te leren kennen etc. en niet speciaal om de beste van de wereld te proberen te worden.
Online Roadtrips, zeker als je er al een stuk of 40 tot 50 hebt gedaan: grappig maar zoals ik al zei, voorspelbaar. [GoT] is wat dat betreft erg leuk om mee te racen maar online heb je amper concurrentie van anderen. Alleen vorige week kwamen United en ik iemand tegen die ontzettend netjes en snel kon meekomen; achteraf blijkt Horizon het eerste spel ooit te zijn wat die gast heeft gekocht. Nou, petje af voor hem dan; dat kan ik erg waarderen.
Dus ja, sloom/rustig online? Ik kijk simpel naar wat ik kan doen met&zonder XBL-vriendjes en de conclusie is bar weinig, op dit moment, in FH2, zonder in een sleur te vallen helaas.
Let wel: dit betekent niet dat ik de Tweakers saai vind; puur de interactie tussen speler en game!