[Xbox One/360] Forza Horizon 2

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nutterd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:13:

gisteravond weer lekker online geraced, geen crash gehad alleen werd ik opeens de lobby uitgeknald...en had weer de verkeerde auto keuze (BMW M1)
Hoezo is dat een verkeerde auto? Ik wil best een paar tunes ontwikkelen voor veelgebruikte auto's op GoT maar dan zou het handig zijn om een kort lijstje te hebben per klasse waar ik over na kan denken.
SinergyX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:27:

En ik heb zowaar 2.015 credits gekregen voor mijn design :D Ik wordt rijk met die shizzle :P
Tijd voor een betere Drivatar? Heb sinds de launch al meer dan een half miljoen gekregen door te slapen :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:35:
[...]

Tijd voor een betere Drivatar? Heb sinds de launch al meer dan een half miljoen gekregen door te slapen :+
Hij heeft dat geld binnen gehaald met z'n designs. en dat over het geld van je drivatar, dat komt denk ik door je gigantische vriendenlijst mijn drivatar heeft net 350.000 binnen geharkt.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:27:
Gisteren de finale gereden, 15 minuten lang 1 auto op m'n bumper, eindelijk ~1km voor de finish ramt hij een personenauto en ik win met 10 seconde voorsprong. Langste 15 minuten in een race ooit :P
[afbeelding]

En ik heb zowaar 2.015 credits gekregen voor mijn design :D Ik wordt rijk met die shizzle :P
De eerste Horizon finale was echt een makkie :S, ik sneed een stukje af en ik had al 5 seconde voorsprong.
Vervolgens dik uitgelopen op alle andere auto's.
Ik zag ze niet meer op me mini map onderin en voor de finish had ik even de map volledig geopend en ze lagen echt denk ik 40+ seconde achter mij.

Ik dacht dat het overwas na de finale, maar ik heb nu weer een roadtrip.
Dit weekend ga ik daar eens naar kijken.

Online is ook erg vet om te spelen in horizon, dus mensen jullie mogen me altijd toevoegen ;)
Pykow is me gamertag

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:35:
[...]

Hoezo is dat een verkeerde auto? Ik wil best een paar tunes ontwikkelen voor veelgebruikte auto's op GoT maar dan zou het handig zijn om een kort lijstje te hebben per klasse waar ik over na kan denken.
kan aan mij liggen hoor maar kon hem off road echt niet "recht" houden (geen 4 wiel aandrijving)

/edit: ik zou wel graag een lijstje hebben met welke auto's nu het fijnst rijden per klasse...nu snap ik wel dat dat voor een groot gedeelte persoonlijk is maar bij een niet realistisch spel moet dat wel redelijk op 1 lijn liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Nutterd op 16-10-2014 13:11 ]

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Pykow schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

Online is ook erg vet om te spelen in horizon, dus mensen jullie mogen me altijd toevoegen ;)
Pykow is me gamertag
Ik neem aan dat jij ook op de lijsten met gametags kan komen? Zie daar voor de Topic Warning..... Je kan de mensen dan zelf toevoegen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

De eerste Horizon finale was echt een makkie :S, ik sneed een stukje af en ik had al 5 seconde voorsprong.
Vervolgens dik uitgelopen op alle andere auto's.
Ik zag ze niet meer op me mini map onderin en voor de finish had ik even de map volledig geopend en ze lagen echt denk ik 40+ seconde achter mij.
Met een retry kon ik ook eerste stuk direct wegkomen, maar de race gewoon netjes via de lijntjes geeft nog extra uitdaging :P
Nutterd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:53:
kan aan mij liggen hoor maar kon hem off road echt niet "recht" houden (geen 4 wiel aandrijving)

/edit: ik zou wel graag een lijstje hebben met welke auto's nu het fijnst rijden per klasse...nu snap ik wel dat dat voor een groot gedeelte persoonlijk is maar bij een niet realistisch spel moet dat wel redelijk op 1 lijn liggen.
Offroad is ook niet bepaald realistisch, met racebandjes gewoon meer grip krijgen dan net normale banden, bijna dezelfde remweg hebben als op de normale wegen, ik heb al mijn tunes gewoon op straat gebaseerd. Op zandweggetjes blijft het dan ook altijd wel goed rijden.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 16-10-2014 13:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

Met een retry kon ik ook eerste stuk direct wegkomen, maar de race gewoon netjes via de lijntjes geeft nog extra uitdaging :P

[...]

Offroad is ook niet bepaald realistisch, met racebandjes gewoon meer grip krijgen dan net normale banden, bijna dezelfde remweg hebben als op de normale wegen, ik heb al mijn tunes gewoon op straat gebaseerd. Op zandweggetjes blijft het dan ook altijd wel goed rijden.
Dus rotondes neem jij ook volledig ipv er gewoon overheen te vliegen ?

Ik moet ook nog eens kijken hoe het tunen werkt, momenteel nog niks mee gedaan.
Ik kies altijd voor auto update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pykow schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:25:
[...]

En net als bij FM5, is auto update de slechtste keuze. Vaak krijg je vermogen enzo maar amper (afgesteld) onderstel.

Zal over een kwartiet even een 1M in elkaar zetten voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pykow schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:25:

Pak gewoon 1 van de vele tune-tools, desnoods van FM4. Daar komt al 90% goed werk uit, alleen bij FWD/RWD -> AWD mods wil hij soms wat raar gaan doen. Het geeft je wel stukje voorsprong, maar bij online races is het 60% geluk, 30% kennis en 10% tuning.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mocht iemand willen testen: de BMW 1M tune staat online. Je kan zoeken op "GoT 1M" of anders via mijn gamertag ;)

Hij blijft in zijn eigen A-klasse maar doet offroad echt een bak beter sturen. Op snelweg moet 257kmh wel te doen zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 16-10-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

En net als bij FM5, is auto update de slechtste keuze. Vaak krijg je vermogen enzo maar amper (afgesteld) onderstel.

Zal over een kwartiet even een 1M in elkaar zetten voor je :)
Zo slecht vind ik de keuze anders niet. Sure, je kunt er meer uit halen met wat meer moeite, maar zorgt er in ieder geval dat ie dichter tegen maximum van je klasse zit. Zeker bij auto's in de x20 of x40 scheelt het nog wel redelijk.

Het scheelt je gewoon tijd en zorgt ervoor dat je minder slecht bent.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

MAX3400 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:48:
Mocht iemand willen testen: de BMW 1M tune staat online. Je kan zoeken op "GoT 1M" of anders via mijn gamertag ;)

Hij blijft in zijn eigen A-klasse maar doet offroad echt een bak beter sturen. Op snelweg moet 257kmh wel te doen zijn.
download hem morgen even 8) vanavond wil de vrouw aandacht :')

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Martinspire schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:52:
[...]

Zo slecht vind ik de keuze anders niet. Sure, je kunt er meer uit halen met wat meer moeite, maar zorgt er in ieder geval dat ie dichter tegen maximum van je klasse zit. Zeker bij auto's in de x20 of x40 scheelt het nog wel redelijk.

Het scheelt je gewoon tijd en zorgt ervoor dat je minder slecht bent.
Ik doe nooit auto upgrade, altijd zelf.
Echt lastig is het ook niet. Hou je de auto niet op de weg? Improve handling.
Hou je de rest niet bij: improve power.
Veel bochten: improve acceleration.

Sowieso doe ik altijd als eerste de banden vervangen, en een conversie alleen als ik niet te vreden ben met het resultaat na upgrades.

Vooral handig als achterwiel aangedreven varianten te snel spinnen, dat krijg je vooral bij te veel power (Amerikaanse muscle troep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb het vaak bij auto's waar ik nog nooit mee gereden heb, dus dan weet ik nog niet waar ze goed/slecht in zijn. Maar goed, ik ben dan ook niet echt van handmatige stuff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jou build en mijn disign.
Volgens mij te vinden via BMW Tweakers in de design store.
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=874178&full=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij die BMW in design vage bug gevonden op de bumper direct voor de voorwielen. Als je een decal/etc in het midden van de deur zet en deze breder maakt dekt hij uiteindelijk wel het stukje voor het voorwiel, maar als je een decal pakt en deze direct wil plaatsen op dat plekje, schiet hij 'erachter' en dus niet zichtbaar.

Zie de 2 lijntjes bij het voorwiel, zijn zichtbaar. Maar ik heb een layer erboven gewoon een viertje precies op die lijntjes gezet, die dekt dat dus niet af.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DtCw4WECkGB7JkhW3aCx3Kzg/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Stomme skillpoint achievement wil maar niet unlocken. Zelfs Forza Rewards is er al achter dat ik ze allemaal heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heeft er iemand toevallig een goede tutorial hoe ik Forza Horizon 2 in de US store kan kopen? Ik heb gezocht maar wat ik vind zijn meestal oude berichten waarvan ik niet weet of het nu nog werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
We kunnen natuurlijk nu die oude berichten weer gaan quoten, maar je had het natuurlijk ook al zelf kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:58
Tomv.d.linden schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:07:
Heeft er iemand toevallig een goede tutorial hoe ik Forza Horizon 2 in de US store kan kopen? Ik heb gezocht maar wat ik vind zijn meestal oude berichten waarvan ik niet weet of het nu nog werkt...
Die "oude" berichten kloppen nog hoor. Alleen Paypal werkt niet meer. Maar aanschaffen via Amerikaanse gift cards of credit card werkt gewoon.

Overigens heb ik mijn FH2 Day One Ultimate Edition aangeschaft in de Hong Kong store voor omgerekend 65 euro met m'n ING Mastercard en een adres van een hotel aldaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LOTG schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:47:
Stomme skillpoint achievement wil maar niet unlocken. Zelfs Forza Rewards is er al achter dat ik ze allemaal heb :(
Wanneer heb je 'm gehaald? Ik zie namelijk steeds vaker klachten dat achievements niet poppen op beeld of pas na een paar dagen op je tag verschijnen.

/edit: ik word helemaaaal gestoord van een crashende game. Ben de laatste tiental championships aan het doen in de combi "sisteron/martin/sisteron" en dan "nice/martin/sisteron". Elke keer op de terugweg na de 3 championship naar het Festival crasht de game. Er lijkt, via mijn routes, een bug te zitten ergens op de snelweg-tunnels ten noorden van Nice. Vandaag de game al 6x opnieuw gestart om maar terug te kunnen rijden; wat een hel dit. :(

[ Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 17-10-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Gisteravond, hij lijkt wel nog andere achievements te updaten (de voortgang) maar ik zie nog steeds dat laatste stukje missen bij deze.

Bij Destiny inderdaad ook gehad dat er op vage momenten ineens achievements unlocken (zoals bij het starten van het spel).
Enorm vaag hoe dat queue gebeuren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb jij toevallig deze tune ook zonder de Mamann kits? :) Die blijken dus het probleem te zijn met decals en paintings, terwijl de stock en Forza versie geen problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

Heb jij toevallig deze tune ook zonder de Mamann kits? :) Die blijken dus het probleem te zijn met decals en paintings, terwijl de stock en Forza versie geen problemen geven.
Heb ik niet maar kan ik wel regelen. Over half uurtje onder de naam "GoT 1M2".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zeg 'toppie' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ben gisteren even bezig geweest met de laatst zichtbare bucketlist item (nummer 10, de Lancia in het bos in de nacht)... Die lukt mij totaal niet. Ben nog niet eens in de buurt van de destination als de tijd om is... Iemand tips?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Door de aanpassing had ik nog puntjes over. Hij heet dus "GoT 1M", de oude setup is verwijderd.

Auto is iets lichter geworden, iets sneller en zou zeer eenvoudig ook haarspeldbochten kunnen insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gé Brander schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:56:
Ben gisteren even bezig geweest met de laatst zichtbare bucketlist item (nummer 10, de Lancia in het bos in de nacht)... Die lukt mij totaal niet. Ben nog niet eens in de buurt van de destination als de tijd om is... Iemand tips?
Kijk op de kaart en zoek zelf de snelste route. Net als met de Landrover moet je een groot stuk afsnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Martinspire schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:04:
[...]

Kijk op de kaart en zoek zelf de snelste route. Net als met de Landrover moet je een groot stuk afsnijden.
Dat snap ik, maar door de bossen lukt me gewoon niet met die bomen... Kan waarschijnlijk niet rijden. Helaas heb ik nu ook verder geen nieuwe uitdagingen in het scherm... Behalve online dingen en die stomme meets op parkeerplaatsen waar ik het nut totaal niet van in zie...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Gé Brander schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Dat snap ik, maar door de bossen lukt me gewoon niet met die bomen... Kan waarschijnlijk niet rijden. Helaas heb ik nu ook verder geen nieuwe uitdagingen in het scherm... Behalve online dingen en die stomme meets op parkeerplaatsen waar ik het nut totaal niet van in zie...
Domste opmerking van mij dan; paar dagen geleden heb ik hierover iets gepost. Ik vind/vond het makkelijkste om exact de groene lijn op de GPS te volgen. Zet de camera op je motorkap of bumper voor meer zicht en laat de auto rollen tijdens het sturen en geef in het bos alleen gas als je zeker weet dat er niks aankomt.

Zodra je de geasfalteerdeweg in zicht hebt, pauzeer de game, pas je camera weer aan, en dan is het planken, planken, planken. Zelfs als je de GPS volgt, moet je met een beetje oefenen toch 2s kunnen overhouden aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

MAX3400 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:13:
[...]
Domste opmerking van mij dan; paar dagen geleden heb ik hierover iets gepost. Ik vind/vond het makkelijkste om exact de groene lijn op de GPS te volgen. Zet de camera op je motorkap of bumper voor meer zicht en laat de auto rollen tijdens het sturen en geef in het bos alleen gas als je zeker weet dat er niks aankomt.

Zodra je de geasfalteerdeweg in zicht hebt, pauzeer de game, pas je camera weer aan, en dan is het planken, planken, planken. Zelfs als je de GPS volgt, moet je met een beetje oefenen toch 2s kunnen overhouden aan het eind.
Thanks, ik ga het eens proberen... En ja er wordt erg veel gepost... ;)

Vind overigens in de foto's de wegen er soms wat breed uitzien voor wegen Zuid Frankrijk en/of Italië...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rSIVZqYTvlwNU9gLeN5TaNVl/medium.jpg

De Hummer volledig geupgrade rijdt overigens wel lekker:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VYjqGBW1MuN0pb1USxcltwXi/medium.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Gé Brander op 17-10-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:56:
[...]

Door de aanpassing had ik nog puntjes over. Hij heet dus "GoT 1M", de oude setup is verwijderd.

Auto is iets lichter geworden, iets sneller en zou zeer eenvoudig ook haarspeldbochten kunnen insturen.
Gevonden :)

Bumpers doen het goed, alleen nog een goede overgang zien te vinden :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bTTxOi1kAIKDekT3WLLscAcO/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h0TtNn8b3x85AP17BT8ud4cM/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:17
Sinds vandaag ook een Xbone in bezit samen met deze game, ga zo even iedereen toevoegen en vanavond spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ben een week gebanned omdst ik een livery maakte met een grapevan aan de zijkant.
Was een soort grap zoals in een aflevering van workaholics op comedy central. Was een gare bus waar rape van op gespoten was. Had die dude een G voor gezet en verkocht hij erna druiven vanuit zn auto.
Was dus gewoon als een grap bedoelt, en hoppa een week ban. Staat nergens rape alleen grape. Dus vraag me af of het uberhaubt mag....
Kansloos volk daar die mods.
Mag een week niets online doen. Geen liverys downloaden etc....
Naja komt mooi uit was forza toch al beetje zat, wordt zeer snel best saai....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

v8power67 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:31:
Ben een week gebanned omdst ik een livery maakte met een grapevan aan de zijkant.
Tja... De ToS van Microsoft is erg duidelijk hierover; er zit zelfs al een filter op het aanmaken van gamertags, al dan niet in 1337-code.

Als je erover wil discussieren met Microsoft, kan je mailen naar forzafb@microsoft.com met tekst & uitleg hoe jouw livery tot stand is gekomen. Of je er antwoord op krijgt of dat je ban wordt opgeheven, is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 09:30
[...]

Dan moet je even in het hoofdmenu bij...als ik het goed heb...progress...klikken op bucket list dan kan je de 2e lijst van 15 BC challenges activeren en die verschijnen dan op je kaart.
Als het goed is komen er in de toekomst nog meer bij :)

ps: Ik ben ook niet erg goed in racen maar heb hem na een goed uur uiteindelijk gehaald met zo'n 3 sec. over dus als het mij lukt...... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 17-10-2014 18:49 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grapevan, dat is al 2-3 jaar oud ofzo? Daar werden mensen al gebanned voor in FH1 :P

Weet niet wat kanslozer is, mensen daar, of zulke shit maken in een PEGI 3 game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

:( Project Cars delay: maart 2015 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
[...]

Vond ik ook een bizar lastige. Belangrijkste tips zijn hier wel gegeven. Ik heb het 1e stuk door het bos ook grotendeels de groene lijn gevolgt. Vooral geen fouten maken, dat levert meer tijd op dan vol planken en een boom tegen komen. Zodra ik het bos uit kwam vol planken door de open vlakte en richting de weg naar de finish. Uiteindelijk iets van 2 seconde over, maar wel veel te veel pogingen voor nodig gehad :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

SinergyX schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:52:
Grapevan, dat is al 2-3 jaar oud ofzo? Daar werden mensen al gebanned voor in FH1 :P

Weet niet wat kanslozer is, mensen daar, of zulke shit maken in een PEGI 3 game :P
Die mensen daar die dus geen gevoel voor humor hebben. Maamt mij geen reet uit of het pg3 is of niet.
Tis gewoon een grap. Stuur dan message van dit is grijs gebied en wordt niet gewaaardeerd. Waarom altijd het straffen. Tis geen pik ofzo op de motorkap.
Dus ik vind hele trieste mods daar. Ben al forza fan van eerste uur. Maar ze verliezen me steeds meer met onderandere dit gezeik.....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tja het is natuurlijk ook sommige mensen voor het hoofd stoten met zo iets. Niet iedereen ziet er (tercht als je zelf slachtoffer bent) de humor van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Iemand al in FH2 gekeken vandaag? Lijkt erop dat de VIPs een (late???) gift hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Niet gezien. Na 3 dagen nog steeds geen achievement trouwens. Lijkt erop dat ie stuk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MAX3400 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:21:
Iemand al in FH2 gekeken vandaag? Lijkt erop dat de VIPs een (late???) gift hebben?
Ik heb niets bijzonders gekregen, in welke vorm moet dat nog een gift zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SinergyX schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

Ik heb niets bijzonders gekregen, in welke vorm moet dat nog een gift zijn?
Ik had vanochtend een Ford Mustang GT, die nieuwe versie. Lekker nuttig want ik had er al eentje in de garage. Stats/class exact hetzelfde als die iedereen kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:36:
[...]
Dus ik vind hele trieste mods daar. Ben al forza fan van eerste uur. Maar ze verliezen me steeds meer met onderandere dit gezeik.....
C'est la vie, trek het je niet aan en go your on way maar houd rekening met dat niet alles zo maar kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hmmz net een bericht dat ik Tier 2 ben ? wat houd dat precies in ?

het wordt ook steeds lastiger om alle auto's te fotograferen. ik zit nu op 184 stuks.
Vandaag ook even alle roads unlocked wat echt binnen no time gedaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Pykow schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:18:
hmmz net een bericht dat ik Tier 2 ben ? wat houd dat precies in ?

het wordt ook steeds lastiger om alle auto's te fotograferen. ik zit nu op 184 stuks.
Vandaag ook even alle roads unlocked wat echt binnen no time gedaan was.
Je hebt binnen de club 5 verschillende niveaus/tiers, die je kan behalen door XP te verdienen. Enige leuke aan de tiers is dat het wat geld met zich meebrengt. Worden iedere week gereset, dus kan je iedere week opnieuw mee beginnen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

job115 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Je hebt binnen de club 5 verschillende niveaus/tiers, die je kan behalen door XP te verdienen. Enige leuke aan de tiers is dat het wat geld met zich meebrengt. Worden iedere week gereset, dus kan je iedere week opnieuw mee beginnen.
Ah ok ;)

btw me volgende creatie
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?game=fh2&id=944169&full=true

Nu heb ik een leuke A en B class wagen.
Binnenkort ga ik een S1 class wagen ombouwen etc. iemand suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:10

ScreamGT

joejoe

Heerlijke game, vandaag voor het eerst gespeeld.

Wacht. Even voor de duidelijkheid: Voor het eerst gespeeld op de XBOX. Na zoveel screen en lovende verhalen gehoord te hebben toch maar de stap genomen om een ONE aan te schaffen, die staat nu naast zijn grote vriend de Sony!

Het was even wennen, maar het rijdt wel fantastisch! Had ik maar een stuurtje... dat zou helemaal genieten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
ScreamGT schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:41:
Heerlijke game, vandaag voor het eerst gespeeld.

Wacht. Even voor de duidelijkheid: Voor het eerst gespeeld op de XBOX. Na zoveel screen en lovende verhalen gehoord te hebben toch maar de stap genomen om een ONE aan te schaffen, die staat nu naast zijn grote vriend de Sony!

Het was even wennen, maar het rijdt wel fantastisch! Had ik maar een stuurtje... dat zou helemaal genieten zijn.
Ik zou zeggen: welkom 8) je kan ook evt de GOT club joinen . Ik heb ze ook allebei naast elkaar staan,tot nu toe de X1 alleen voor Forza5 en Horizon2.

Maar het is idd een uitstekende racegame,alleen jammer dat er zoveel vrije tijd in gaat zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb me ps4 niet meer aangeraakt sinds ik forza 5. Fifa 15 en horizon 2 aan het spelen ben.

Gta v heb ik wel digitaal besteld op me ps4 voor de beste performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2EY0BukGlI1nnyTuXYU5dWqx/medium.jpg

Ook 100% completion in-game! Nu wachten tot 24 oktober voor "The Gauntlet" *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

MAX3400 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:51:
[afbeelding]

Ook 100% completion in-game! Nu wachten tot 24 oktober voor "The Gauntlet" *O*
Gefeliciteerd :)

Ik zit maar op 42% :( (in-game geeft hij zelfs maar 17% aan :))

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/beRNWyfc4fv1JHcCqvSHyERs/medium.png

O-)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MK1998NL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Gefeliciteerd :)

Ik zit maar op 42% :( (in-game geeft hij zelfs maar 17% aan :))

[afbeelding]

O-)
Maar 42% ?? Kom ik aan met m'n 29% in-game 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

M1 tune rijd heerlijk! thanks daarvoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Net heerlijk met z'n 9en geroadtripped.
En de laatste race kwam iedereen er tenminste achter dat een urus zo gek nog niet is :+ :+

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

zoepersooi schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:38:
Net heerlijk met z'n 9en geroadtripped.
En de laatste race kwam iedereen er tenminste achter dat een urus zo gek nog niet is :+ :+
Echt, ik zag op een gegeven moment weer mensen joinen/leaven en toen ging mijn controller/Kinect weer raar doen. Flintstone heeft het vorige keer ook al met me meegemaakt. :(

Hopelijk heeft iedereen vanmiddag even lekker kunnen scheuren; baloutje is & blijft een bijna onverslaanbare race-robot d:)b

/edit: ik ga ff uurtje Rivals doen!

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 19-10-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Yeah, mijn eerste Horizon Finale zit erop *O*

Tijd: 13:54.872 :D

De volgende kwam pas 85 seconden later binnen :P En dat op difficulty hard vind ik niet slecht voor iemand die nog geen rijbewijs heeft :D

De laatste kwam pas 5 en een halve minuut na mij binnen 7(8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pVPuzytKgPiNs1yqTEG4erLa/medium.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door MK_ op 19-10-2014 19:49 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:11

Entity

9000rpm

Hmmmz m'n headset doet het niet meer, dus accepteer even geen game party invites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Entity schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:13:
Hmmmz m'n headset doet het niet meer, dus accepteer even geen game party invites...
Microsoft bellen. Bijna 100% kans dat je een nieuwe krijgt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:11

Entity

9000rpm

MAX3400 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:42:
[...]

Microsoft bellen. Bijna 100% kans dat je een nieuwe krijgt opgestuurd.
Zojuist deed'ie het weer na een herstart van de controller, dus was ff een glitch denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Entity schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:55:
[...]

Zojuist deed'ie het weer na een herstart van de controller, dus was ff een glitch denk ik...
De bekende bug ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Heb je je controller al eens geüpdatet? Anders dat eens doen (met de headset ingestoken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik wil graag Horizon 2 gaan kopen voor de Xbox One, ik kan deze kopen voor 40,- alleen mis ik dan wel de Day One edition code. Zijn dit complete auto's die ik dan mis of bestaat de day one pack uit auto's die al in de game zitten maar dan met een skinnetje ? Verder koop ik daarna maar de VIP/Autopass aangezien er geen CE bestaat :(

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

koelebobes schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:52:
Ik wil graag Horizon 2 gaan kopen voor de Xbox One, ik kan deze kopen voor 40,- alleen mis ik dan wel de Day One edition code. Zijn dit complete auto's die ik dan mis of bestaat de day one pack uit auto's die al in de game zitten maar dan met een skinnetje ? Verder koop ik daarna maar de VIP/Autopass aangezien er geen CE bestaat :(
De Day One geeft je 3 gratis auto's, eigenlijk gewoon normale auto's met een livery erover:
Afbeeldingslocatie: http://images-eds.xboxlive.com/image?url=8Oaj9Ryq1G1_p3lLnXlsaZgGzAie6Mnu24_PawYuDYIoH77pJ.X5Z.MqQPibUVTcYzdppRz6Uz3EV4obRBSJ0J8r21Aj9hsTmcvqtLEpObrQ3Kny0QT3xMBk38uHAVpk27e07oCYBvLJb4wiooeQ5g3cbKVN9SX4MtcAmkDMon3Ji_yMx1C4VGhfYIGQOGDO4sTktycQDHNToP.o0ajG8_Hm46hj.y.1M.ontfrlavs-&format=jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MK1998NL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:19:
[...]

De Day One geeft je 3 gratis auto's, eigenlijk gewoon normale auto's met een livery erover:
[afbeelding]
Plus dat je ze niet hoeft te kopen ingame met CR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Ben nu ook een GoT clan member! :)

Ook helemaal nieuw op de XBOX trouwens... dus nog een echte noob. Ik heb nu nog 7 championships te gaan voordat ik aan de Horizon finale kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
ScreamGT schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 23:54:
Ben nu ook een GoT clan member! :)

Ook helemaal nieuw op de XBOX trouwens... dus nog een echte noob. Ik heb nu nog 7 championships te gaan voordat ik aan de Horizon finale kan beginnen.
Welkom bij de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Thanks! Mocht iemand ooit eens willen cruisen:

ScreamGTNL is mijn XBOXlive naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Heb hem gisteravond besteld, hopen dat hij morgen of vandaag binnen komt :)

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Hier nog even 2 filmpjes :)

1) Vliegen met McLaren....Op de landing na van imre1911 :P

[YouTube: http://youtu.be/aamWJ-VAov8]

2) Close Finish... Geen idee hoe ik in iemand anders kan rijden btw..

[YouTube: http://youtu.be/6mHvLiJipiY]

[ Voor 3% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-10-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De collision detection had even pause.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Dat klopt idd want die detectie staat uit wanneer je een checkpoint hebt gemist zodat je niet keihard voor je flikker wordt gereden door achterliggers.

Gisteravond in de A-klasse een club tegengekomen die met z'n allen in zo'n Alfa Romeo 33 Stradale reden met dezelfde kleuren. Zag er heel gaaf uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
mowa schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:10:
Dat klopt idd want die detectie staat uit wanneer je een checkpoint hebt gemist zodat je niet keihard voor je flikker wordt gereden door achterliggers.

Gisteravond in de A-klasse een club tegengekomen die met z'n allen in zo'n Alfa Romeo 33 Stradale reden met dezelfde kleuren. Zag er heel gaaf uit.
Er was geen checkpoint gemist hoor? Beide rijders gingen prima door het niet te missen checkpoint heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Martinspire schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

Er was geen checkpoint gemist hoor? Beide rijders gingen prima door het niet te missen checkpoint heen.
Ik reageerde/beaamde op wat LOTG zei, dus dat de collision detection ff pauze had. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door mowa op 20-10-2014 13:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

vanavond maar eens effe knallen...daarna 3 avonden minder (voetbal op tv :( ) dus als er nog mensen zijn die vanavond willen racen en ik nog niet in mijn friendslist heb voeg me toe gamertag is: nutterd nl

gisteren trouwens mijn eerste online races gewonnen! ging in het begin erg lekker vooral in de A-klasse...in de 1-serie! ik twijfel nog steeds welke auto ik nu fijner vind mijn TT of de 1-serie...maar ga vanavond ook eens effe de E-klasse proberen aangezien Freakpost en Entity bij die auto zweren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ga vanavond wat tweakers toevoegen met horizon 2 ;)
lekker freeroamen en racen met een groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Hoe zit dat eigenlijk met die club als er mensen van je club online zijn die jij niet in je friend list hebt staan. Kan je dan nog steeds kijken of ze in een online roadtrip, dan wel freeroam zijn en hun ''party'' dan joinen? Of om dit te zien moet je ze echt in je vriendenlijst hebben?

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sven Enthoven schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:26:
Hoe zit dat eigenlijk met die club als er mensen van je club online zijn die jij niet in je friend list hebt staan. Kan je dan nog steeds kijken of ze in een online roadtrip, dan wel freeroam zijn en hun ''party'' dan joinen? Of om dit te zien moet je ze echt in je vriendenlijst hebben?
je moet de mensen nog steeds toevoegen aan je vriendenlijst om echt te weten of ze online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Pykow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:49:
[...]

je moet de mensen nog steeds toevoegen aan je vriendenlijst om echt te weten of ze online spelen.
Vond al dat er zo weinig party's waren thanks :)

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sven Enthoven schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Vond al dat er zo weinig party's waren thanks :)
Ik zit wel bij de GotLive club, maar heb maar 5 xbox one users in mijn friendlist haha.
ben ook nieuw op de Xbox, speelde voorheen alleen maar PC en dus moet ik nieuwe vriendjes toevoegen, maar ben daar vrij lui in haha XD of vaak zie ik gewoon niet dat iemand me heeft toegevoegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 20-10-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pykow schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:19:
[...]

vaak zie ik gewoon niet dat iemand me heeft toegevoegd.
Op de One zie je dat meteen in jouw Acitivity Feed; ontzettend handig stukje software is Smartglass. Veeeeeel makkelijker en sneller dingen doen dan op je console zelf

/edit: net ff kort met nutterd & imre gereden. Vet snel team weer. Goed gereden en hoog geeindigd!!

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 20-10-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:00
Ik min of meer gestopt met spelen van de singleplayer omdat ik wil wachten totdat ik een stuurtje heb om veel meer van de game te genieten.

Weet iemand hoe het zit met het herspelen van championships / races.

Kun je als je verder in de game bent, gewoon bijv opnieuw een finale race spelen als je daar zin in hebt?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Die foto mode is wel mooi hoor! Je kan echt mooie foto's maken. Soms is het wel lastig om op het juiste moment op de knop te drukken om in het menu te komen.
Enkele voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HOrzHn6J5Eqo5EitcJuK3qSO/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/koNgdCrDv445GoTef3vABUPN/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8QHrm01y94hiZer5oX3ZQVLA/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IJKh40wYPGYu8bmirvcUPkIj/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OR6jYe0Sp2u5tnT3M4z2fqBF/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IoRS9W1ShB432d6sBE4ARXwv/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WRFqFYB8qqB3AQIdKhBfIsHE/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BC4i6xe2Z3Al5UOe5FLPtFVg/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Henkus schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:49:
Kun je als je verder in de game bent, gewoon bijv opnieuw een finale race spelen als je daar zin in hebt?
Nope. Je kan wel de gewone Championship-races (dus alle 672 stuks) apart doen, ook de Showcases maar niet de Finale-races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Run the Gauntlet - 24 oktober 2014
Om 3PM PST (dat is Los Angeles), zal er een Twitch-stream starten van Turn 10. Hierin zal 1 staflid een korte & snelle uitdaging gaan neerzetten voor de community.

- staflid rijdt maximaal 1 kwartier op baan A
- hierna krijgt de community 1 kwartier op baan A
- ondertussen is staflid 1 kwartier bezig op baan B
- etc

In totaal worden er 3 banen gereden door het staflid en dus 3 door de community. Doordat er 1 kwartier "overlap" is, duurt de hele Gauntlet maximaal 1 uur. Alleen tijdens deze tijd zijn de Rivals-events beschikbaar; hierna verdwijnen ze weer uit menu's.

Het is niet bekend welke prijzen er zijn (waarschijnlijk credits) voor de mensen die op alle 3 de banen een snellere tijd rijden dan het staflid. Gezien de oude Bounty-Hunts op FM5, moet je ervanuit gaan dat jouw skills tot de top-5000 van de wereld behoren, maar mogelijk zelfs hoger om op alle 3 de banen beter te rijden.

Ook is me niet geheel duidelijk of je verplicht bent de Twitch-stream van Turn 10 bij te wonen; het lijkt erop van niet maar er wordt wel al gesproken dat in de stream er ook andere zaken worden weggegeven (vaak DLC-codes) alhoewel de lag in de chat er vaak voor zorgt dat Nederlanders achter het net vissen.

Zoals gezegd: 3PM PST = middernacht NL dus als je tijd/zin hebt, het kost je een uurtje rijplezier in de nacht van vrijdag op zaterdag om te kijken hoe goed je bent ten opzichte van de rest van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 21:00
MAX3400 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:33:
[...]

Nope. Je kan wel de gewone Championship-races (dus alle 672 stuks) apart doen, ook de Showcases maar niet de Finale-races.
Dat is flink balen :(

Die lange races zijn nou net de leukste

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Henkus schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:41:
[...]

Dat is flink balen :(

Die lange races zijn nou net de leukste
15 minuten voor een race vindt ik wel ERG lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Pykow schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:06:
[...]

Hahahha... Op FM5 heb ik Endurance races gereden van meer dan anderhalf uur. En op FM3 hebben we 75 rondjes Mugello gereden met 1:50 per rondje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Pykow schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:06:
[...]

Grapje zeker? 15 minuten voor een finale is toch niets.
Als ik terug kijk naar TDU2 had je een race over het hele eiland, en daar was je rustig een goede 40 min mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja fijn dat het midden in de nacht is... Dat hadden ze toch ook kunnen bedenken dat het alleen leuk is voor Amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LOTG schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:14:
Ja fijn dat het midden in de nacht is... Dat hadden ze toch ook kunnen bedenken dat het alleen leuk is voor Amerikanen.
Heb er ook wat over gepost bij T10. Aan de andere kant; vrijdagavond is lastig maar niet onoverkomelijk toch?

Zal je net zien dat er een nieuwe beta-firmware uit is met ruk-connecties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Vrijdag avond is juist een probleem. Dan heb ik de hele week erop zitten en lig ik om 1 uur te slapen achter de Xbox. Een dag later was beter.

[ Voor 9% gewijzigd door LOTG op 21-10-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LOTG schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:05:
Vrijdag avond is juist een probleem. Dan heb ik de hele week erop zitten en lig ik om 1 uur te slapen achter de Xbox.
You 70? Na het avondeten ff tukkie doen en daarna racen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

MAX3400 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:31:
[...]

Op de One zie je dat meteen in jouw Acitivity Feed; ontzettend handig stukje software is Smartglass. Veeeeeel makkelijker en sneller dingen doen dan op je console zelf

/edit:net ff kort met nutterd & imre gereden. Vet snel team weer. Goed gereden en hoog geeindigd!!!
jup! werd wel fucking hard geduwd...maar wel af en toe nog bovenaan geeindigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

MAX3400 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:00:
Run the Gauntlet - 24 oktober 2014
Wordt/is van te voren bekend in welke klasse er wordt gereden? Of is dat random?
Nutterd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:43:
jup! werd wel fucking hard geduwd...maar wel af en toe nog bovenaan geeindigd...
Volgens mij hebben wij gisteravond ook ff kort gereden is het niet? Met Phusebox en nog iemand.
Ik heb er te weinig in mijn lijst die FH2 spelen, moet er ff 'n paar toevoegen.

Daarna was het flink pet. Tijdens een race uit de online races gegooid en dat verschillende keren achter elkaar en natuurlijk "toevallig" net als je vooraan rijdt. Bovendien speelde ik met voornamelijk Amerikanen, die er alleen maar op uit zijn om jou van de baan te duwen of een checkpoint te laten missen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

mowa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Wordt/is van te voren bekend in welke klasse er wordt gereden? Of is dat random?

[...]

Volgens mij hebben wij gisteravond ook ff kort gereden is het niet? Met Phusebox en nog iemand.
Ik heb er te weinig in mijn lijst die FH2 spelen, moet er ff 'n paar toevoegen.

Daarna was het flink pet. Tijdens een race uit de online races gegooid en dat verschillende keren achter elkaar en natuurlijk "toevallig" net als je vooraan rijdt. Bovendien speelde ik met voornamelijk Amerikanen, die er alleen maar op uit zijn om jou van de baan te duwen of een checkpoint te laten missen.
wat is je gamertag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

mowa schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:48:
[...]

Nog niet bekend anders is het natuurlijk geen verrassing meer. Zal mogelijk de komende dagen bekend worden maar ik vrees dat je moet wachten tot de Gauntlet live is.
Zie zijn sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

MAX3400 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:30:
[...]

Nog niet bekend anders is het natuurlijk geen verrassing meer. Zal mogelijk de komende dagen bekend worden maar ik vrees dat je moet wachten tot de Gauntlet live is.

[...]

Zie zijn sig ;)
oow ja thanks :')

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Let op:
Voor wie het interesseert:

Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!